hERBAS_bmp

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2011 M. RUGPJŪČIO 30 D. SPRENDIMO NR.T1-115 „DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO TVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2016 m. gruodžio 29 d. Nr. T1-216

Druskininkai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 1 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (2016 m. birželio 28 d. įstatymo Nr. XII-2494 redakcija) 20 straipsniu ir (2016 m. rugsėjo 27 d. įstatymo Nr. XII-2636 redakcija) 5 straipsniu, Druskininkų savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

Pakeisti 2011 m. rugpjūčio 30 d. Druskininkų savivaldybės tarybos sprendimą Nr. T1-115 „Dėl Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento tvirtinimo“ ir šiuo sprendimu patvirtintą  Druskininkų savivaldybės tarybos reglamentą:

1.   Pakeisti:

1.1   48 punktą ir jį išdėstyti taip:

48. Komiteto posėdžiai yra teisėti, jei juose dalyvauja daugiau kaip pusė visų komiteto narių. Komiteto posėdžiai paprastai šaukiami prieš tarybos posėdį arba esant būtinumui. Esant būtinumui komiteto posėdžius gali šaukti meras, mero pavaduotojas. Komitetai pagal savo kompetenciją priima rekomendacinius sprendimus. Savivaldybės administracija, jos padaliniai, savivaldybės biudžetinės ir viešosios įstaigos ir savivaldybės kontroliuojamos įmonės su jų veikla susijusius komitetų sprendimus turi apsvarstyti ir apie svarstymo rezultatus pranešti komitetams.“

1.2 65 punktą ir jį išdėstyti taip:

65. Etikos komisijoje ir Antikorupcijos komisijoje ne mažiau kaip 1/3 komisijos narių sudaro seniūnaičiai arba seniūnaičiai ir visuomenės atstovai“.

1.3 . 75 punktą ir jį išdėstyti taip:

75. Tarybos mažuma (opozicija) – savivaldybės tarybos narių frakcija ir (ar) savivaldybės tarybos narių grupė pirmajame ar kitame savivaldybės tarybos posėdyje viešu pareiškimu, įteiktu posėdžio pirmininkui, deklaravusios (deklaravusi), kad nesiūlo savo kandidato sudarant savivaldybės vykdomąją instituciją, nedelegavusios (nedelegavusi) savo kandidatų į mero pavaduotojo pareigas ir pateikusios (pateikusi) savo veiklos kryptis.“

1.4. 87 punktą ir jį išdėstyti taip:

87. Mero pavaduotojas ir administracijos direktorius turi būti paskirti, sudaryti savivaldybės tarybos komitetai ir paskirti šių komitetų pirmininkai, sudarytos Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme numatytos komisijos ir paskirti šių komisijų pirmininkai, sudaryta tarybos kolegija, jei nusprendžiama ją sudaryti – per du mėnesius nuo pirmojo naujai išrinktos tarybos posėdžio sušaukimo arba nuo tiesiogiai išrinkto mero priesaikos priėmimo dienos. Jeigu mero pavaduotojo įgaliojimai nutrūksta ir (ar) savivaldybės administracijos direktorius atleidžiamas iš pareigų prieš terminą, per du mėnesius nuo jo įgaliojimų nutrūkimo ar atleidimo iš pareigų dienos savivaldybės taryba turi paskirti mero pavaduotoją ir (ar) savivaldybės administracijos direktorių.“

1.5 91 punktą ir jį išdėstyti taip:

91. Apie savivaldybės tarybos posėdžio laiką, svarstyti parengtus ir Reglamento nustatyta tvarka įregistruotus klausimus kartu su įregistruotais sprendimų projektais, meras, o kai jo nėra (tarnybinių komandiruočių, atostogų, ligos ar kitais atvejais, kai jis negali eiti pareigų) - mero pavaduotojas o kai šio nėra, – laikinai mero pareigas einantis tarybos narys arba įgaliojimus iš 1/3 išrinktų tarybos narių gavęs tarybos narys ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki posėdžio pradžios praneša visiems tarybos nariams ir gyvenamosios vietovės bendruomenės atstovui - seniūnaičiui, kai svarstomi klausimai yra susiję su jo atstovaujama gyvenamosios vietovės bendruomene, taip pat seniūnui ir vietos gyventojų apklausos iniciatyvinės grupės atstovui (atstovams), kai svarstomi vietos gyventojų apklausos rezultatai ar klausimai dėl vietos gyventojų apklausai pateikto (pateiktų) klausimo (klausimų).“

1.6 109 punktą ir jį išdėstyti taip:

109. Slaptai balsuojama kai renkamas meras, skiriamas mero pavaduotojas, administracijos direktorius, administracijos direktoriaus pavaduotojas, sprendžiamas nepasitikėjimo meru, mero pavaduotoju, savivaldybės administracijos direktoriumi, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoju, sprendžiamas mero įgaliojimų netekimo prieš terminą, mero nušalinimo ir apkaltos klausimas. Tarybai pritarus, balsuoti slaptai galima ir tais atvejais, kai skiriami Kontrolės komiteto pirmininkas, Kontrolės komiteto pirmininko pavaduotojas, Administracinės komisijos pirmininkas, Etikos komisijos pirmininkas, Antikorupcijos komisijos pirmininkas, sprendžiamas nepasitikėjimo Kontrolės komiteto pirmininku, Kontrolės komiteto pirmininko pavaduotoju, Administracinės komisijos pirmininku, Etikos komisijos pirmininku, Antikorupcijos komisijos pirmininku klausimas. Šiuo būdu paprastai balsuojama pertraukos metu naudojant specialios formos balsavimo biuletenius. Balsavimo biuletenius parengia Savivaldybės administracija, biuletenio formą tvirtina taryba, o tarybos nariams juos išduoda Balsų skaičiavimo komisija. Biuletenis antspauduojamas atstovaujamosios institucijos antspaudu. Balsuojant specialios formos balsavimo biuleteniais, balsavimo vietoje turi būti balsadėžė.

1.7  122 punktą ir jį išdėstyti taip:

122. Savivaldybės tarybos posėdžio darbotvarkę sudaro meras. Ne vėliau kaip prieš 4 darbo dienas iki savivaldybės tarybos posėdžio svarstytinus klausimus kartu su įregistruotais sprendimų projektais meras privalo įtraukti į posėdžio darbotvarkę. Jei meras svarstytinų klausimų į posėdžio darbotvarkę neįtraukia, dėl jų įtraukimo į darbotvarkę sprendžia savivaldybės taryba reglamente nustatyta tvarka. Savivaldybės tarybos posėdžio darbotvarkė ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki savivaldybės tarybos posėdžio paskelbiama savivaldybės interneto svetainėje. Savivaldybės tarybos posėdžio darbotvarkė gali būti papildyta ar pakeista savivaldybės tarybos sprendimu komiteto, komisijos, frakcijos ar 1/3 dalyvaujančių posėdyje tarybos narių siūlymu, jei dėl šių siūlymų sprendimų projektai įregistruoti ne vėliau kaip prieš 24 valandas iki posėdžio pradžios. Ši nuostata netaikoma siūlymams, susijusiems su norminio pobūdžio sprendimų projektų pakeitimu, siūlymams, susijusiems su mero pavaduotojo, savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Kontrolės komiteto ir šiame Reglamento 63 punkte nustatytų komisijų pirmininkų kandidatūrų pateikimu, taip pat siūlymams, susijusiems su nepasitikėjimo meru, mero pavaduotoju, savivaldybės administracijos direktoriumi, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoju, Kontrolės komiteto ir minėtų komisijų pirmininku pareiškimu.“

1.8 160 punktą ir jį išdėstyti taip:

160. Mero pavadavimas, kai meras negali eiti pareigų (tarnybinių komandiruočių, atostogų, ligos ar kitais atvejais, kai jis negali eiti pareigų), įforminamas tarybos sprendimu, o tarp tarybos posėdžių – jo paties potvarkiu. Mero pavaduotojas atlieka savivaldybės tarybos nustatytas funkcijas ir mero pavedimus. Kai meras negali eiti pareigų (tarnybinių komandiruočių, atostogų, ligos ar kitais atvejais, kai jis negali eiti pareigų), mero pavaduotojas ar laikinai mero pareigas einantis savivaldybės tarybos narys atlieka visas mero pareigas, išskyrus Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo numatytas išimtis.

2. Papildyti:

2.1. 881 punktu ir jį išdėstyti taip:

881. Kandidatus į Reglamento 41, 63, 87 punktuose nustatytas skiriamas pareigas, į kurias skiriant reikia mero siūlymo, meras savivaldybės tarybos posėdyje pristato, derina ir teikia tokia tvarka:

881.1. Kandidatūrą, motyvuodamas savo pasirinkimą, Savivaldybės tarybos posėdyje pristato meras. Kandidatui pristatyti skiriama iki 10 minučių.

881.2. Po pristatymo kandidatūra derinama, kandidatui pristatyti suteikiant žodį (iki 10 minučių). Tarybos nariai pateikia kandidatui ne daugiau kaip po 1 klausimą. Kandidatui atsakyti į kiekvieną tarybos nario klausimą skiriama ne daugiau kaip 3 minutes.

881.3. Kandidatui baigus atsakinėti į klausimus, meras teikia kandidatūrą balsavimui. Balsuojama šio Reglamento nustatyta tvarka.

2.2. 882 punktu ir jį išdėstyti taip:

882. Meras gali siūlyti atleisti mero pavaduotoją, savivaldybės administracijos direktorių, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoją, Kontrolės komiteto ir šiame Reglamento 63 punkte nustatytų komisijų pirmininkus iš pareigų.

Tarnybines nuobaudas savivaldybės administracijos direktoriui už tarnybinius nusižengimus skirti gali siūlyti meras. Tarnybinės nuobaudos skyrimo procedūra pradedama mero iniciatyva arba remiantis jo gauta rašytine informacija apie savivaldybės administracijos direktoriaus tarnybinius nusižengimus ir vykdoma, vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka. Tarnybines nuobaudas savivaldybės administracijos direktoriui už tarnybinius nusižengimus skiria savivaldybės taryba priimdama sprendimą.“

Šis sprendimas gali būti skundžiamas administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                  Ričardas Malinauskas