PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PLANUOJAMŲ TIKRINTI DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ BUTŲ IR KITŲ PATALPŲ SAVININKŲ BENDRIJŲ VALDYMO ORGANŲ, JUNGTINĖS VEIKLOS SUTARTIMI ĮGALIOTŲ ASMENŲ IR SAVIVALDYBĖS VYKDOMOSIOS INSTITUCIJOS PASKIRTŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIŲ SĄRAŠO SUDARYMO KRITERIJŲ, VEIKLOS PATIKRINIMŲ TVARKOS IR TRUKMĖS NUSTATYMO

 

2017 m. liepos 21 d. Nr. A-676(4.1E)

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Panevėžio miesto butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir Savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklėmis, patvirtintomis Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2014 m. gruodžio 18 d. sprendimu Nr. 1-397 (Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2017 m. birželio 29 d. sprendimo Nr. 1-250 redakcija):

1. N u s t a t a u kriterijus, kuriais vadovaujantis sudaromas planuojamų tikrinti daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir Savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių (toliau – valdytojai) sąrašas:

1.1. atsitiktinės atrankos būdu atrenkant ne mažiau kaip po 1 daugiabutį gyvenamąjį namą iš kiekvieno valdytojo;

1.2. einamaisiais metais gavus viešojo administravimo subjektų, daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų skundų, pranešimų dėl valdytojo galimai netinkamai atliekamų įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatytų funkcijų;

1.3. valdytojo veikla tame name nebuvo tikrinama per paskutinius 5 metus;

1.4. ankstesnių valdytojo veiklos patikrinimų metu nustatyti reikalavimai trūkumams pašalinti neįvykdyti per vienerius metus nuo daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų valdytojo veiklos patikrinimo akto (toliau – aktas) registravimo datos.

2. N u s t a t a u, kad daugiabutis namas, atrinktas kompleksiniam planiniam valdytojų veiklos patikrinimui pagal priežiūros ir kontrolės vykdytojo sudarytą grafiką, turi atitikti bent vieną iš 1 punkte nustatytų kriterijų.

3. N u s t a t a u kompleksinių planinių valdytojų veiklos patikrinimų tvarką:

3.1. Pasibaigus kalendoriniams metams priežiūros ir kontrolės vykdytojas sudaro planuojamų tikrinti valdytojų sąrašą ir planinio kompleksinio valdytojų veiklos patikrinimo grafiką, kurį iki vasario 1 dienos patvirtina priežiūros ir kontrolės vykdytojo skyriaus vadovas. Planuojamų tikrinti valdytojų sąrašas ir tikrinimo terminai gali keistis.

3.2. Priežiūros ir kontrolės vykdytojas, prieš pradėdamas kompleksinį valdytojo veiklos patikrinimą, raštu ir / arba elektroniniu būdu informuoja valdytoją apie numatomą vykdyti patikrinimą ir nurodo atliekamo patikrinimo pagrindą. Pranešime nurodomas tikrinamų dokumentų sąrašas, kurį valdytojas turi pateikti.

3.3. Valdytojas, gavęs Savivaldybės administracijos pranešimą apie numatomą planinį kompleksinį patikrinimą, per 15 darbo dienų priežiūros ir kontrolės vykdytojui privalo pateikti pranešime nurodytą informaciją ir dokumentus:

3.3.1. valdytojo paskyrimo ar išrinkimo dokumentą (paskyrimo aktas, susirinkimų protokolai, Juridinių asmenų registro, Nekilnojamojo turto registro išrašas);

3.3.2. butų ir kitų patalpų savininkų, daugiabučio namo (toliau – namas) savininkų bendrijos narių sąrašą;

3.3.3. namo bendrojo naudojimo objektų aprašą;

3.3.4. metinį namo priežiūros ūkinį-finansinį planą, bendrojo naudojimo objektų atnaujinimo metinį planą;

3.3.5. ilgalaikį namo atnaujinimo planą;

3.3.6. kaupiamųjų lėšų namui atnaujinti sąskaitos sutartį;

3.3.7. informaciją (banko išrašą) apie sukauptų lėšų panaudojimą už tikrinamą laikotarpį;

3.3.8. paslaugų ir rangos darbų pirkimo dokumentus (paslaugų ir rangos darbų pirkimo taisyklės, kai teisės aktai reikalauja nusistatyti pirkimo taisykles; paslaugų ir rangos darbų pirkimo sąlygos);

3.3.9. informaciją ar dokumentus apie per tikrinamą laikotarpį vykdytus pirkimus (sprendimas, sutartys, aktai, sąskaitos);

3.3.10. informaciją apie interneto svetainę, skelbimų lentas, taikomas informacijos pateikimo patalpų savininkams priemones;

3.3.11. informaciją (duomenis) apie butų ir kitų patalpų savininkų rašytinius prašymus ir pretenzijas dėl informacijos teikimo;

3.3.12. metinę veiklos ataskaitą, jos pateikimo patalpų savininkams duomenis;

3.3.13. informaciją apie per tikrinamą laikotarpį šauktus patalpų savininkų, bendrijos narių susirinkimus ar balsavimą raštu (protokolas, dalyvių sąrašas, dokumentai (informacija) apie susirinkimo sušaukimą);

3.3.14. kitus priežiūros ir kontrolės vykdytojo nurodytus duomenis (dokumentų ir duomenų pateikimą Juridinių asmenų registrui ar Nekilnojamojo turto registrui, civilinės atsakomybės draudimą, įgaliotinių rinkimus ir kita).

3.4. Patikrinimas atliekamas pagal valdytojo pateiktą informaciją ir dokumentus (dokumentų kopijas, nuorašus, išrašus), nedalyvaujant valdytojui. Pateikiamos dokumentų kopijos (išrašai) turi būti su tikrumo žyma („Kopija tikra“, „Nuorašas (Išrašas) tikras“).

3.5. Apie atliktą patikrinimą valdytojas informuojamas raštu ir / arba telefonu, elektroniniu paštu, ir kviečiamas pasirašyti aktą.

4. N u s t a t a u, kad kompleksinių planinių valdytojų veiklos patikrinimų trukme laikomas laikotarpis nuo pranešimo valdytojui apie planuojamą atlikti veiklos patikrinimą išsiuntimo dienos iki akte surašytų reikalavimų valdytojui įvykdymo ir Panevėžio miesto savivaldybės administracijos informavimo raštu apie įvykdymą akte nustatytais terminais. Rekomenduojama patikrinimo trukmė – ne ilgesnė nei 6 mėnesiai. 

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                      Rimantas Pauža