rajono nespalvotas

 

ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOS

2022 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS

 

2023 m. balandžio 6 d.  Nr. K-42

Alytus

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 8 punktu, 27 straipsnio 9 dalies 15 punktu ir įgyvendindama Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2007 m. gruodžio 14 d. sprendimu Nr. K-228 „Dėl Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (su pakeitimais), 217 punktą, Alytaus rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Pritarti Alytaus rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2022 metų veiklos ataskaitai (pridedama).

2. Pavesti Alytaus rajono savivaldybės kontrolieriui Vytautui Navickui norminių aktų nustatyta tvarka paskelbti Alytaus rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos veiklos ataskaitos santrauką vietinėje spaudoje ir savivaldybės interneto svetainėje.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                      Algirdas Vrubliauskas


 

PRITARTA

Alytaus rajono savivaldybės tarybos

2023 m. balandžio 6 d.

sprendimu Nr. K-42

 

 

 

 

ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOS

2022 METŲ VEIKLOS ATASKAITA

 

2023 m. kovo 1 d. Nr. V5-1

 

ĮVADAS

 

 

Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2022 m. vasario 17 d. sprendimu Nr. K-20 patvirtinti Alytaus rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos veiklos nuostatai (toliau – nuostatai) apibrėžia, kad Alytaus rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba (toliau – Kontrolės ir audito tarnyba) yra subjektas, prižiūrintis, ar teisėtai, efektyviai, ekonomiškai ir rezultatyviai valdomas ir naudojamas savivaldybės turtas ir patikėjimo teise valdomas valstybės turtas, kaip vykdomas savivaldybės biudžetas ir naudojami kiti piniginiai ištekliai.

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 27 straipsnio 9 dalies 15 punktu ir Savivaldybės tarybos veiklos reglamente nustatyta tvarka, teikiama Kontrolės ir audito tarnybos 2021 metų veiklos ataskaita.

Vietos savivaldos įstatymas nurodo, kad Kontrolės ir audito tarnybos veikla grindžiama nepriklausomumo, teisėtumo, viešumo, objektyvumo ir profesionalumo principais. Kontrolės ir audito tarnyba, atlikdama auditus vadovaujasi nuomonės nepriklausomumo, viešosios atskaitomybės, audituojamojo subjekto vadovybės atsakomybės, vidaus kontrolės, duomenų prieinamumo, viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo principais.

Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 27 straipsnis apibrėžia, kad Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba: atlieka išorės finansinį ir veiklos auditą savivaldybės administracijoje, savivaldybės administravimo subjektuose ir savivaldybės valdomose įmonėse; kiekvienais metais iki liepos 15 dienos rengia ir reglamente nustatyta tvarka teikia Savivaldybės tarybai išvadą dėl pateikto tvirtinti savivaldybės konsoliduotųjų ataskaitų rinkinio, savivaldybės biudžeto ir turto naudojimo, rengia ir Savivaldybės tarybai teikia sprendimams priimti reikalingas išvadas dėl savivaldybės prisiimamų įsipareigojimų pagal paskolų, finansinės nuomos (lizingo) ir kitų įsipareigojamųjų skolos dokumentų sutartis, garantijų suteikimo kreditoriams už savivaldybės valdomų įmonių prisiimamus įsipareigojimus pagal paskolų, finansinės nuomos (lizingo) ir kitų įsipareigojamųjų skolos dokumentų sutartis, rengia ir Savivaldybės tarybai teikia išvadas dėl viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų įgyvendinimo tikslingumo ir pritarimo galutinėms viešojo ir privataus sektorių partnerystės sutarties sąlygoms, jeigu jos skiriasi nuo sprendime dėl viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų įgyvendinimo tikslingumo nurodytų partnerystės projekto sąlygų, rengia ir Savivaldybės tarybai teikia sprendimams priimti reikalingas išvadas dėl skolininkų ir skolininkų, už kurių įsipareigojimų įvykdymą garantuoja valstybė, ūkinės ir finansinės būklės, taip pat dėl iš valstybės vardu pasiskolintų lėšų, teikiamų paskolų ir valstybės garantijų teikimo, paskolų naudojimo pagal tikslinę paskirtį ir paskolų grąžinimo, rengia ir Savivaldybės tarybai teikia sprendimams priimti reikalingas išvadas dėl galimybės savivaldybei prisiimti finansinius įsipareigojimus dėl prioritetinės savivaldybės infrastruktūros plėtros.

Kontrolės ir audito tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, tarptautiniais aukščiausiųjų audito institucijų standartais, Valstybės kontrolės patvirtintomis metodikomis, kitais teisės aktais ir tarnybos nuostatais.

Kontrolės ir audito tarnyba kasmet planuoja veiklos strategiją, sudaro veiklos programas, numato priemones ir jų vykdymo vertinimo rodiklius. Savarankiškai parengiame audito programas, pasirenkame audito procedūras, nustatome veiklos prioritetus. Visas audito darbas yra įforminamas darbo dokumentais. Siekiame, kad auditai būtų išsamūs, objektyvūs, pagrįsti patikimais įrodymais, o išvadose atsispindėtų esminės problemos. Atlikdami auditus siekiame ne tik įvertinti savivaldybės finansinių išteklių valdymą ir turto naudojimą, bet ir skatinti teigiamą ir veiksmingą savivaldybės auditų poveikį savivaldybės finansų valdymo ir kontrolės sistemai bei  rezultatams.

Audituojamam subjektui pateikiamos rekomendacijos, kaip jis galėtų tobulinti savo veiklą, kas leistų sutaupyti lėšų arba sumažinti išlaidas, gerinti paslaugų kokybę, stiprinti valdymo, administracinius ir organizacinius procesus, siekti savo tikslų.

 

ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOS

2022 METŲ VEIKLOS PLANO VYKDYMAS

 

Kontrolės ir audito tarnyba 2022 metais dirbo vadovaudamasi Alytaus rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos nuostatais, 2022 metų Kontrolės ir audito tarnybos veiklos planu, patvirtintu Alytaus rajono savivaldybės kontrolieriaus 2021 m. lapkričio 10 d. įsakymu Nr. V-4 bei suderintu su Alytaus rajono savivaldybės tarybos Kontrolės komitetu 2021 m. lapkričio 4 d. posėdžio protokolu Nr. K13-4.

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo reikalavimais teikti Savivaldybės tarybai išvadą dėl pateikto tvirtinti savivaldybės konsoliduotųjų ataskaitų rinkinio, savivaldybės biudžeto ir turto, viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymu ir biudžeto sandaros įstatymu, atlikome 2021 metų Alytaus rajono savivaldybės konsoliduotųjų finansinių ataskaitų ir savivaldybės biudžeto ir turto naudojimo auditą (2022-07-08 Nr. KP-1). Auditas atliktas vykdant Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo, Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento nuostatas ir  Alytaus rajono savivaldybės kontrolieriaus 2021 m. rugpjūčio 3 d. įsakymą Nr. V-2. Audito tikslas – įvertinti Alytaus rajono savivaldybės 2021 metų konsoliduotų ataskaitų rinkinį, savivaldybės biudžeto ir turto naudojimą bei pareikšti dėl jų nepriklausomą nuomonę. Audito procedūros buvo atliekamos pagal atrankinio tyrimo rezultatus pasirinktuose subjektuose (komponentuose): savivaldybėje, savivaldybės administracijoje bei savivaldybei pavaldžiose įstaigose. Audito ataskaitoje pateikėme tik audito metu atliktus ir nustatytus dalykus, o nepriklausoma nuomonė dėl Alytaus rajono savivaldybės 2021 metų konsoliduotųjų ataskaitų rinkinio, biudžeto ir turto naudojimo, įstatymų nustatytiems tikslams pateikta audito išvadoje (2022-07-08 Nr. KP-2). Vadovaudamiesi 2021 m. atlikto finansinio audito savivaldybėje patvirtinta ir suderinta strategija, atlikome audito procedūras: savivaldybės biudžeto lėšų ir turto valdymo, naudojimo ir disponavimo, savivaldybių biudžeto pajamų, konsoliduotųjų ataskaitų duomenų teisingumo.

Mūsų tikslai buvo gauti pakankamą užtikrinimą dėl to, kad Alytaus rajono savivaldybės 2021 metų konsoliduotosios finansinės ataskaitos kaip visuma nėra reikšmingai iškraipytos dėl apgaulės ar klaidos, Alytaus rajono savivaldybės 2021 metų konsoliduotosios biudžeto vykdymo ataskaitos kaip visuma nėra reikšmingai iškraipytos dėl apgaulės ar klaidos, savivaldybės lėšos ir turtas valdomas, naudojamas, disponuojamas teisėtai ir naudojamas įstatymų nustatytiems tikslams, bei išleisti auditoriaus išvadą, kurioje pateikiama mūsų nuomonė. Pakankamas užtikrinimas – tai aukšto lygio užtikrinimas, o ne garantija, kad reikšmingą iškraipymą, jeigu jis yra, visada galima nustatyti per auditą, kuris atliekamas pagal Valstybinio audito reikalavimus, tarptautinius audito standartus. Iškraipymai, kurie gali atsirasti dėl apgaulės ar klaidos, laikomi reikšmingais, jeigu galima pagrįstai numatyti, kad atskirai ar kartu jie gali turėti didelės įtakos vartotojų ekonominiams sprendimams, priimamiems remiantis finansinėmis ataskaitomis. Atlikdami auditą pagal Valstybinio audito reikalavimus, tarptautinius aukščiausiųjų audito institucijų standartus, viso audito metu priėmėme profesinius sprendimus ir laikėmės profesinio skepticizmo principo.

Mes taip pat:

- nustatėme ir įvertinome (konsoliduotųjų) finansinių ataskaitų reikšmingo iškraipymo dėl apgaulės arba klaidų riziką, suplanavome ir atlikome procedūras kaip atsaką į tokią riziką ir surinkome pakankamų tinkamų audito įrodymų mūsų nuomonei pagrįsti. Reikšmingo iškraipymo dėl apgaulės neaptikimo rizika yra didesnė nei reikšmingo iškraipymo dėl klaidų neaptikimo rizika, nes apgaule gali būti sukčiavimas, klastojimas, tyčinis praleidimas, klaidingas aiškinimas arba vidaus kontrolių nepaisymas;

- supratome su auditu susijusią vidaus kontrolę, kad galėtume suplanuoti konkrečiomis aplinkybėmis tinkamas audito procedūras, o ne tam, kad galėtume pareikšti nuomonę apie subjekto (subjektų grupės) vidaus kontrolės efektyvumą;

- įvertinome taikomų apskaitos metodų tinkamumą ir apskaitinių vertinimų bei susijusių vadovybės atskleidimų pagrįstumą;

- įvertinome bendrą (konsoliduotųjų) finansinių ataskaitų pateikimą, struktūrą ir turinį, įskaitant atskleidimus, ir tai, ar (konsoliduotosiose) finansinėse ataskaitose pateikti pagrindžiami sandoriai ir įvykiai taip, kad atitiktų teisingo pateikimo koncepciją;

- surinkome pakankamų tinkamų audito įrodymų apie subjektų finansinę informaciją ar veiklą grupėje, kad galėtume pareikšti nuomonę apie grupės konsoliduotas finansines ataskaitas. Atsakome už vadovavimą grupės auditui, jo priežiūrą ir atlikimą. Tik mes atsakome už pareikštą mūsų nuomonę apie auditą.

Mes, be visų kitų dalykų, informavome už valdymą atsakingus asmenis dėl audito apimties ir atlikimo laiko bei reikšmingų audito pastebėjimų, įskaitant svarbius vidaus kontrolės trūkumus, kuriuos nustatėme audito metu.

Iš dalykų, apie kuriuos informavome už valdymą atsakingus asmenis, išskiriame tuos, kurie buvo svarbiausi atliekant einamojo laikotarpio finansinių ataskaitų auditą ir kurie laikomi pagrindiniais audito dalykais. Tokius dalykus apibūdiname audito ataskaitoje, jeigu pagal įstatymą arba teisės aktą nedraudžiama viešai atskleisti tokio dalyko arba, jeigu, labai retomis aplinkybėmis, nustatome, kad dalykas neturėtų būti pateikiamas, nes galima pagrįstai tikėtis, jog tokio pateikimo neigiamos pasekmės persvers visuomenės gaunamą naudą. Audito išvadą teikėme kartu su audito ataskaita.

Pagrindinėms audito procedūroms atlikti buvo atrinkti audito pavyzdžiai, kurie, mūsų nuomone, geriausiai reprezentavo audito visumą. Audito įrodymai gauti taikant skaičiavimo, patikrinimo, paklausimo ir analitines audito procedūras. Auditas atliktas vadovaujantis Tarptautiniais audito standartų reikalavimais ir Valstybinio audito reikalavimais. Auditas atliktas siekiant gauti pakankamą patvirtinimą, kad biudžeto vykdymo ir finansinėse ataskaitose nėra reikšmingų informacijos iškraipymų, kad paskirstytos lėšos valdomos, disponuojamos ir naudojamos teisėtai. Atlikdami audito procedūras vertinome 2021 metų ataskaitų duomenis.

Audito metu, siekiant gauti audito tikslams reikalingų įrodymų, atlikta: vidaus kontrolės veiksmingumo ir nuoseklumo vertinimas, išsami rizikos analizė (audito planavimo etape), tvarkų, taisyklių, įsakymų, kitų dokumentų peržiūra ir nuoseklios peržiūros testai (kontrolės aplinkos tyrimas), buhalterinių sąskaitų, ūkinių operacijų analitinės ir detaliosios procedūros (pagrindinės audito procedūros). Visiškas patvirtinimas neįmanomas dėl įgimtų vidaus kontrolės apribojimų ir to fakto, kad netikrinome visų (100 proc.) ūkinių operacijų, ūkinių įvykių ir sudarytų sandorių.

Audito metu surinkta pakankamai įrodymų nepriklausomai finansinio (teisėtumo) audito nuomonei pareikšti. Ataskaitoje pateikti apibendrinti audito rezultatai.

Kontrolės ir audito tarnyba nuomonei apie savivaldybės ir savivaldybei pavaldžių įstaigų 2021 metų konsoliduotų finansinių ataskaitų rinkinį, savivaldybės biudžeto ir turto naudojimą pagrįsti vadovavosi 20212022 metais savivaldybėje ir savivaldybei pavaldžiose įstaigose atliktais audito procedūrų rezultatais.

Nustatyti neatitikimai turėjo įtakos 2021 metų savivaldybės konsoliduotųjų ataskaitų rinkinio duomenų teisingumui. 2022-07-08 audito išvadoje Nr. KP-2 „Dėl Alytaus rajono savivaldybės 2021 metų konsoliduotųjų ataskaitų rinkinio, savivaldybės biudžeto ir turto naudojimo“ buvo pareikšta sąlyginė nuomonė dėl savivaldybės konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinio ir besąlyginė nuomonė dėl savivaldybės biudžeto ir turto naudojimo. Audituojamųjų subjektų vadovams buvo pateiktos rekomendacijos su suderintais rekomendacijų įgyvendinimo terminais. Vadovai, būdami asignavimų valdytojai, ir jausdami teisės aktais įpareigojančią atsakomybę už efektyvų ir teisėtą asignavimų panaudojimą, operatyviai teikė dokumentus audito procedūroms atlikti, skubiai ir tinkamai taisė audito metu nurodytas klaidas. Dalis rekomendacijų įgyvendinta arba įgyvendinama suderintais terminais, kita dalis nors pavėluotai, bet vykdoma. Tikimasi, kad visos rekomendacijos bus įvykdytos.

Kontrolės ir audito tarnyba siekia sukurti ilgalaikius, abipusiu suinteresuotumu ir pasitikėjimu pagrįstus santykius, pagilinti vadovų suvokimą apie kontrolės aplinką, padėti jiems suprasti rizikos vertinimo reikšmę, siekiant institucijos tikslų ir užtikrinant savivaldybės biudžeto lėšų ir turto naudojimo efektyvumą.

Mes atlikome Alytaus rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) skolinimosi galimybių vertinimą dėl ilgalaikės, 406304,31 Eur, paskolos ėmimo investicijų projektams finansuoti (2022-10-19 Nr. KP-3 išvada, dėl Alytaus rajono savivaldybės skolinimosi galimybių). Mūsų nuomone, Savivaldybė, imdama ilgalaikę paskolą investicijų projektui „Alytaus raj. savivaldybės kultūros centro Simno skyriaus pastato Vytauto g. 38, Simnas, energetinio efektyvumo didinimas“ pagal fondo „Savivaldybių pastatų fondas“ finansinę priemonę „Paskolos savivaldybių pastatų modernizavimui, finansuojamos iš Europos Regioninės plėtros fondo“ tinkamumo ir finansavimo būdo“, neviršys Lietuvos Respublikos 2022 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatyme nustatytų savivaldybių skolos ir metinio grynojo skolinimosi limitų ir nepažeis Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme nustatytų savivaldybių skolinimosi principų[1]. Vertinimą atlikome vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 27 straipsnio 1 dalies 3 punktu, Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos (toliau – Tarnyba) nuostatų[2] 14.3 papunkčiu, Tarnybos 2022 metų veiklos planu[3] ir remdamiesi Savivaldybės administracijos 2022 m. spalio 14 d. raštu Nr. (3.13) K26-4059[4]. Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 10 straipsnio 1 dalies 1 punkte nurodyta, kad savivaldybės, laikydamosi Seimo patvirtintų skolos ir skolinimosi limitų, Vyriausybės nustatyta tvarka gali imti iš vidaus kreditorių arba užsienio kreditorių ilgalaikes (kurių trukmė ilgesnė kaip vieni metai ir grąžinimo terminas ne tais pačiais biudžetiniais metais) paskolas investicijų projektams finansuoti ir ankstesniems skoliniams įsipareigojimams vykdyti. Taigi ketinamos imti ilgalaikės paskolos paskirtis – investicijų projekto, įgyvendinamą pagal Savivaldybės 2022–2024 metų strateginį veiklos planą, finansavimas – atitinka Biudžeto sandaros įstatyme nustatytus savivaldybių skolinimosi principus. Pažymėjome kad Savivaldybės administracija turi kontroliuoti ir vykdyti priemones, kad būtų užtikrinta Savivaldybės biudžeto balanso rodiklio atitiktis Fiskalinės sutarties įgyvendinimo konstitucinio įstatymo reikalavimams.

Alytaus rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, gavusi Alytaus rajono savivaldybės administracijos direktoriaus raštą5 ir vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 27 straipsnio 1 dalies 3 punktu ir 16 straipsnio 2 dalies 28 punktu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintų Savivaldybių skolinimosi taisyklių 3 punktu ir Alytaus rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos nuostatų 14.3 papunkčiu,  atliko galimybės vertinimą, ar Alytaus rajono savivaldybės taryba gali priimti sprendimą dėl garantijos suteikimo SĮ „Simno komunalininkas“ imti 200,00 tūkst. Eur paskolą. Paskolos tikslas – einamųjų įmonės sąskaitų, paskolų bei palūkanų sumokėjimui pagal pasirašytas sutartis su Lietuvos Respublikos finansų ministerija. Atliekant vertinimą, buvo vadovaujamasi Savivaldybės administracijos Finansų ir investicijų skyriaus pateikta Savivaldybės priimtų įsipareigojimų pagal suteiktas garantijas 2022 m. lapkričio 23 d. ataskaitos duomenimis. Buvo pateikta išvada kad Alytaus rajono savivaldybės skolinimosi limitai leidžia Savivaldybės tarybai priimti sprendimą dėl garantijų suteikimo SĮ „Simno komunalininkas“ imti 200,00 tūkst. Eur paskolą, kurios tikslas einamųjų įmonės sąskaitų, paskolų bei palūkanų sumokėjimui pagal pasirašytas sutartis su Lietuvos Respublikos finansų ministerija.

 

 

 

 

ORGANIZACINIS IR METODINIS DARBAS, KVALIFIKACIJOS TOBULINIMAS

 

2022 metais Kontrolės ir audito tarnyboje dirbo du valstybės tarnautojai (savivaldybės kontrolierius Vytautas Navickas ir savivaldybės kontrolieriaus pavaduotoja Marijona Marčiulaitienė). 

Kontrolės ir audito tarnyba kartu su Lietuvos Respublikos valstybės kontrole ir toliau plėtoja bendradarbiavimą išorės auditų klausimais, atlikdamos įstatymais šalims priskirtus uždavinius ir funkcijas.

Savivaldybės kontrolierius ir savivaldybės kontrolieriaus pavaduotoja dalyvavo Savivaldybės tarybos ir komitetų posėdžiuose.

Kontrolės ir audito tarnyba pati tvarko tarnybos raštvedybą, organizuoja ir užtikrina dokumentų saugojimą. Ataskaitiniu laikotarpiu sutvarkyti Kontrolės ir audito tarnybos archyviniai dokumentai.

Pagrindinis Kontrolės ir audito tarnybos darbuotojų mokymo tikslas – užtikrinti, kad įgyvendindami Kontrolės ir audito tarnybos tikslus ir uždavinius, būtų kvalifikuotesni, įgytų naujų žinių, lavintų laikmečio poreikius atitinkančius įgūdžius. Kontrolės ir audito tarnybos valstybės tarnautojai kėlė kvalifikaciją seminaruose: Veiklos audito vadovo pakeitimų pristatymas, „Efektyvios komunikacijos principai, „Finansinio audito vadovo naujovių pristatymas, „Naujojo viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymo ir naujausių VSAFAS pakeitimų apžvalga.

Vadovaujantis Vietos savivaldos įstatymo 27 str. 9 d. 9 p. atliktų auditų, patikrinimų ataskaitos ir išvados skelbiamos interneto svetainės www.arsa.lt skyriuje „Kontrolės ir audito tarnyba“. Interneto svetainėje skelbiama ir kita su tarnybos veikla susijusi informacija.

 

 

Alytaus rajono savivaldybės kontrolierius Vytautas Navickas

 

 

part_cc2427a52e944b7c8ac242a2cc128d2e_end



[1] Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 10 straipsnio 1 dalies 1 punktas; Savivaldybės skolinimosi ir garantijų teikimo taisyklių 6 punktas;

[2] Tarnybos nuostatai, patvirtinti Savivaldybės tarybos 2022 m. vasario 17 d. sprendimu Nr. K-20;

[3] Tarnybos 2022 metų veiklos planas, patvirtintas Savivaldybės kontrolieriaus 2021 m. lapkričio 10 d. įsakymu Nr. V-4.

[4] Savivaldybės administracijos 2022 m. spalio 14 d. raštas Nr. (3.13)K26-4059 „Dėl išvados pateikimo“.

5 Alytaus rajono savivaldybės administracijos direktoriaus  2022-11-28 raštas Nr. (3.13)K26-4669.