Mherbas

 

MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL Marijampolės savivaldybės tarybos 2018 m. rugpjūčio 27 d.  sprendimO Nr. 1-224 „DĖL Specialiosios tikslinės dotacijos mokymo lėšų dalies, tenkančios savivaldybei, apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo PATVIRTINIMO“  PAKEITIMO

 

2020 m. spalio 26 d. Nr. 1-341

Marijampolė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi ir 18 straipsnio 1 dalimi ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. liepos 11 d. nutarimu Nr. 679 „Dėl Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Marijampolės savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Pakeisti Specialiosios tikslinės dotacijos mokymo lėšų dalies, tenkančios savivaldybei, apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Marijampolės savivaldybės tarybos 2018 m. rugpjūčio 27 d. sprendimu Nr. 1-224 „Dėl Specialiosios tikslinės dotacijos mokymo lėšų dalies, tenkančios savivaldybei, apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas):

1.1.  7 punktą ir jį išdėstyti taip:

7. Lėšos kitoms ugdymo reikmėms skaičiuojamos kitiems biudžetiniams metams pagal einamų metų mokinių, besimokančių pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, skaičių rugsėjo 1 dieną, o Marijampolės pataisos namų suaugusiųjų klasėms – pagal vidutinį metinį mokinių skaičių. Vidutinis metinis mokinių skaičius apskaičiuojamas sudėjus praėjusių mokslo metų kiekvieno mėnesio vidutinį mokinių skaičių ir šią sumą padalijus iš to laikotarpio mėnesių, kuriais buvo mokinių, skaičiaus. Mėnesio vidutinis mokinių skaičius apskaičiuojamas sudėjus kiekvieną dieną buvusius mokinius ir gautą sumą padalijus iš mėnesio dienų, kuriomis buvo mokinių, skaičiaus. Apskaičiuojant vidutinį metinį mokinių skaičių ir mėnesio vidutinį mokinių skaičių neįskaičiuojamas Vyriausybės paskelbto karantino laikotarpis. Į mokinių skaičių įskaitomi tik tie mokiniai, kurie buvo mokomi.“;

1.2. 9.1. papunktį ir jį išdėstyti taip:

9.1. kurioms, vadovaujantis šių mokyklų Savivaldybės administracijai pateiktais pedagoginių darbuotojų tarifikacijų sąrašais rugsėjo 1 dienai arba sausio 1 dienai, nepakanka lėšų ugdymo planui (ugdomajai veiklai) įgyvendinti, švietimo pagalbai vykdyti (pedagoginių darbuotojų darbo užmokesčiui, įskaitant pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientų padidinimą dėl veiklos sudėtingumo), išmokoms mokėti;“;

1.3. 10 punktą ir jį išdėstyti taip:

10. Skirtas pagal Aprašo 9 punktą lėšas ugdymo finansavimo poreikių skirtumams tarp mokyklų sumažinti ikimokyklinį, priešmokyklinį ir bendrąjį ugdymą vykdančios mokyklos naudoja pedagoginių darbuotojų darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms, su darbo santykiais susijusioms būtinoms išmokoms ir kompensacijoms mokėti, ugdymo priemonėms ir paslaugoms įsigyti.“;

1.4. 16 punktą ir jį išdėstyti taip:

16. Mokymo lėšos, tenkančios formalųjį švietimą papildančio ugdymo programoms finansuoti, skiriamos Marijampolės savivaldybės tarybos sprendimu konkrečioms neformalųjį švietimą teikiančioms įstaigoms, atsižvelgus į tose įstaigose besimokančių pagal formalųjį švietimą papildančio ugdymo programas mokinių skaičių, nurodytą Mokinių registre, ir veiklos specifiką. Meno mokykloje pagal formalųjį švietimą papildančio ugdymo programas mokomas vienas mokinys prilyginamas 3 mokiniams, Moksleivių kūrybos centre pagal formalųjį švietimą papildančio ugdymo programas mokomas vienas mokinys prilyginamas 1,5 mokiniams, o kitose neformalųjį švietimą teikiančiose įstaigose pagal formalųjį švietimą papildančio ugdymo programas ugdomas vienas mokinys prilyginamas vienam mokiniui. Lėšos naudojamos neformalųjį švietimą teikiančios įstaigos vadovo patvirtintoms formalųjį švietimą papildančio ugdymo programoms finansuoti (įskaitant apmokėjimą už darbą mokytojams, dirbantiems pagal šias programas).“.

1.5. 17 punktą ir jį išdėstyti taip:

17. Mokymo lėšas, apskaičiuotas pagal Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. liepos 11 d. nutarimu Nr. 679, 1 priede nurodytus ugdymo reikmių koeficientus, Aprašo 11.1 - 11.3 ir 11.5 – 11.6 papunkčiuose nurodytoms ugdymo reikmėms finansuoti Marijampolės savivaldybės taryba įstaigoms skiria 100 procentų. Aprašo 11.4 papunktyje nurodytoms ugdymo reikmėms tenkinti mokymo lėšų skiriama pagal poreikį.“.

2. Papildyti Aprašą:

2.1. 11.6. papunkčiu ir jį išdėstyti taip:

11.6. skaitmeninio ugdymo plėtrai.“;

2.2. 161 punktu ir jį išdėstyti taip:

161. Skaitmeninio ugdymo plėtrai skirtas lėšas ikimokyklinį, priešmokyklinį ir bendrąjį ugdymą vykdančios mokyklos naudoja švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatytus reikalavimus atitinkantiems skaitmeniniams mokymo(si) ištekliams, priemonėms ir informacinių ir komunikacinių technologijų įrangai įsigyti, taip pat mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetencijai tobulinti pagal skaitmeninio raštingumo programas, atitinkančias švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatytus reikalavimus. Informacinių ir komunikacinių technologijų įrangai įsigyti gali būti skiriama ne daugiau kaip 30 procentų lėšų.“.

3. Pripažinti netekusiais galios Marijampolės savivaldybės tarybos 2019 m. sausio 28 d. sprendimo Nr. 1-8 „Dėl Marijampolės savivaldybės tarybos 2018 m. rugpjūčio 27 d. sprendimo Nr. 1-224 „Dėl Specialiosios tikslinės dotacijos mokymo lėšų dalies, tenkančios savivaldybei, apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“ 2 ir 3 punktus.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                           Povilas Isoda