BIRŽŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL BIRŽŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS VAIKŲ DIENOS CENTRUOSE PASLAUGŲ GAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠo patvirtinimo

 

2020 m. gruodžio 15 d. Nr. A-1020

Biržai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1 ir 6 dalimis, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 ir 24 punktais bei Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“,

tvirtinu Biržų rajono savivaldybės akredituotos socialinės priežiūros vaikų dienos centruose paslaugų gavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Biudžeto skyriaus vedėja,                                                                                           Dalia Šarkūnienė

laikinai atliekanti administracijos direktoriaus funkcijas

 

PATVIRTINTA

Biržų rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2020 m. gruodžio 15 d.

įsakymu Nr. A-1020

 

 

BIRŽŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS VAIKŲ DIENOS CENTRUOSE PASLAUGŲ GAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Biržų rajono savivaldybės akredituotos socialinės priežiūros vaikų dienos centruose paslaugų gavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja akredituotos socialinės priežiūros paslaugų vaikų dienos centruose (toliau – Paslaugų) gavimo procesą ir Paslaugų kokybės kontrolės organizavimą bei vykdymą Paslaugas teikiančiose Biržų rajono savivaldybėje (toliau – Savivaldybėje) veikiančiose viešosiose ar biudžetinėse įstaigose ir kitose socialinių paslaugų įstaigose (toliau – VDC arba įstaiga).

2.    Paslaugas administruoja ir jos kokybės kontrolę vykdo Savivaldybės Socialinės paramos skyrius (toliau – Skyrius), vadovaudamasis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinių paslaugų gavimą ir kokybės kontrolę, bei šiuo Tvarkos aprašu.

3.    Kokybės kontrolės tikslas – užtikrinti ir gerinti VDC teikiamų Paslaugų kokybę bei formuoti bendrą keliamų reikalavimų taikymo praktiką Savivaldybėje.

4.    Kokybės kontrolė atliekama vadovaujantis etikos, teisingumo, bendradarbiavimo ir nešališkumo principais.

 

II SKYRIUS

PASLAUGŲ GAVIMAS

 

5.    Dėl Paslaugos gavimo vienas iš vaiko tėvų ar atstovų pagal įstatymą (toliau – tėvai) kreipiasi į Skyrių ar seniūniją pagal gyvenamąją vietą, pateikia asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir užpildo: 

5.1. prašymą-paraišką socialinėms paslaugoms gauti (Prašymo-paraiškos socialinėms paslaugoms gauti – SP-8 forma, patvirtinta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. A1-183 „Dėl kai kurių socialinei paramai gauti reikalingų formų patvirtinimo“), jame nurodo vaiką/-kus dėl kurio/-rių kreipiamasi bei pageidaujamą lankyti VDC;

5.2. šeimos duomenis socialinei paramai gauti, duomenis apie asmens ir jo šeimos veiklos pobūdį ir socialinę padėtį (Šeimos (bendrai gyvenančių asmenų) duomenų socialinei paramai gauti SP-1 forma, Duomenys apie asmens ir jo šeimos narių veiklos pobūdį ir socialinę padėtį – SP-2 forma, formos, patvirtintos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. birželio 27 d. įsakymu  Nr. A1-183 „Dėl kai kurių socialinei paramai gauti reikalingų formų patvirtinimo“).

6.    Veikdami asmens (šeimos) ar visuomenės socialinio saugumo interesais, prašymą gali pateikti bendruomenės nariai ar kiti suinteresuoti asmenys, nurodę priežastį, dėl kurios vienas iš tėvų negali to padaryti pats.

7.    Jei Paslaugos reikalingumas nustatytas atvejo vadybos proceso metu, kartu su prašymu vaiko tėvai ar jo atstovai pagal įstatymą, ar atvejo vadybininkas, ar socialinis darbuotojas darbui su šeima pateikia atvejo vadybininko rekomendaciją. 

8.    Švietimo ir ugdymo, sveikatos priežiūros, socialinių paslaugų įstaigų, policijos ir kitų institucijų darbuotojai, turintys duomenų apie socialinių paslaugų asmeniui (šeimai) reikalingumą, privalo apie tai informuoti Skyrių. Šiuo atveju klausimas dėl Paslaugos skyrimo vaikui/-ams svarstomas be vieno iš tėvų prašymo.

9.    Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio vertinimo (toliau – poreikio vertinimas) procedūra nebūtina, nebent būtų reikalinga pateikti argumentuotą informaciją, kuri turėtų įtakos sprendimų priėmimui. Tokiu atveju poreikio vertinimą atlieka asmens gyvenamosios vietos seniūnijos socialinio darbo organizatorius. Jei poreikis nustatytas atvejo vadybos proceso metu, poreikio vertinimą atlieka atvejo vadybininkas (Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašo, patvirtinto Socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-94 „Dėl Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašo ir Senyvo amžiaus asmens bei suaugusio asmens su negalia socialinės globos poreikio nustatymo metodikos patvirtinimo“ 1 priedas).

10VDC parenkamas atsižvelgiant į asmens pageidavimą ir įstaigos galimybes suteikti reikiamas Paslaugas.

11Jeigu laikinai nėra galimybės teikti Paslaugų asmens pageidaujamame VDC, pasiūloma kita artimiausia Paslaugas teikianti įstaiga. Asmeniui nesutikus, vaikas įrašomas į laukiančiųjų gauti Paslaugas pageidaujamame VDC eilę pagal sprendimo dėl socialinių paslaugų skyrimo priėmimo datą (kai yra tos pačios datos sprendimų – pagal asmens prašymo pateikimo registracijos datą Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS)).

12.  Skyrius gavęs prašymą jį užregistruoja SPIS, užveda bylą ir priima sprendimą ne vėliau kaip per 5 d. d. nuo prašymo užregistravimo dienos.

13.  Paslaugos skyrimo sprendimą (bylą su kt. reikalingais dokumentais) Skyrius ne vėliau kaip per 5 d. d. perduoda Paslaugas teikiančiam VDC, kuris organizuoja vieno iš tėvų pasirašymą sprendime bei aptaria VDC specifiką, būsimą Paslaugų teikimo sutartį. VDC sprendimo kopiją perduoda arba persiunčia el. paštu Skyriui.

14.  Paslaugos pradedamos teikti VDC pasirašius sutartis su:

14.1.  Savivaldybės administracija akredituotos socialinės priežiūros paslaugų išlaidų finansavimo sutartį per 20 d. d. nuo sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo;

14.2.  vienu iš vaiko tėvų akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimo sutartį ne vėliau kaip per 10 d. d. nuo sprendimo gavimo.

15.  Paslauga nutraukiama:

15.1.  tėvų prašymu, adresuotu Skyriui;

15.2.  svariais argumentais paremtu VDC siūlymu;

15.3.  tėvams informavus Skyrių apie gyvenamosios vietovės pakeitimą;

15.4.  pradėjus vaikui teikti socialinę globą;

15.5.  mirties atveju.

16.  Paslauga sustabdoma:

16.1.  tėvų prašymu, adresuotu Skyriui;

16.2.  VDC informuojant Skyrių el. laišku ir nurodant priežastį.

17.  VDC laisva forma pildo įstaigą lankančių vaikų registracijos žurnalą.

 

III SKYRIUS

PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖ

 

18.  Paslaugų kokybės kontrolė vykdoma vertinant akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę – atliekant šių paslaugų teikimo stebėseną, įstaigų konsultavimą ir kitų prevencinių veiksmų, skirtų užkirsti kelią galimiems teisės aktų pažeidimams, atlikimą, išvadų ir rekomendacijų dėl įstaigos teikiamų paslaugų tobulinimo pateikimą.

19Vertinimas organizuojamas paslaugų gavėjų lygmeniu ir įstaigų lygmeniu naudojant apklausą žodžiu ir/ar raštu (anketinė apklausa) vertinant paslaugą iš paslaugų gavėjo pusės, VDC savęs įsivertinimo, stebėjimo, atitikties norminiams teisės aktų reikalavimams vertinimo ir kitais metodais.

20Paslaugų gavėjų lygmeniu paslaugų kokybė vertinama siekiant išsiaiškinti paslaugų gavėjų nuomonę apie paslaugas ir jų išvystymo pakankamumą. Apklausa gali būti atliekama betarpiškai, telefonu, el. paštu, internetu.

21Paslaugų kokybė paslaugų gavėjų lygmeniu vertinama ne rečiau kaip kartą per metus, bendradarbiaujant su VDC.

22Įstaigų lygmeniu Skyrius vertina VDC atlikdamas jų planinius ir neplaninius vertinimus paslaugų teikimo vietoje.

23.  Planinių vertinimų pirminis tikslas yra įvertinti įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros atitiktį norminiams reikalavimams.

24.  Išimtinais atvejais gali būti svarstomas motyvuotas Įstaigos prašymas atidėti planinį vertinimą.

25Skyrius prieš pradėdamas VDC vertinimą ne mažiau kaip prieš 5 d. d. informuoja įstaigą elektroniniu būdu apie numatomą vykdyti vertinimą, pateikia preliminarių dokumentų, kuriuos patikrinimo metu VDC turės pateikti Skyriaus darbuotojams, sąrašą.

26Skyrius turi teisę iš anksto su VDC nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį įstaigos vertinimą. Neplaninis vertinimas gali būti atliekamas šiais atvejais:

26.1gavus valstybės ar savivaldybės institucijos, įstaigos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti vertinimą;

26.2gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą pranešimą apie įstaigos galimai neteisėtai ar netinkamai teikiamas paslaugas;

26.3.  gavus anoniminį skundą (raštu, žodžiu) dėl konkrečios įstaigos veiksmų ar neveikimo;

26.4siekiant patikrinti ar buvo pašalinti ankstesnio patikrinimo metu nustatyti teisės aktų pažeidimai, įgyvendintos rekomendacijos ir priimti sprendimai.

27Atliekant įstaigos vertinimą, užpildomas Akredituotos socialinės priežiūros vaikų dienos centruose paslaugų kokybės vertinimo aktas (Tvarkos aprašo priedas, toliau – vertinimo aktas).

28Skyrius atlikdamas įstaigų vertinimą turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir įstaigas bei paslaugų gavėjus dėl informacijos apie įstaigos teikiamas paslaugas gavimo.

29Įstaigos teikiamų Paslaugų vertinimas atliekamas ne rečiau kaip kartą per 3 metus.

30Vertinimą atlieka ne mažiau kaip du Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirti valstybės tarnautojai ar darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis.

31Skyrius atlikdamas įstaigos Paslaugų vertinimą tikrina, ar įstaiga laikosi akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimą ir kokybę reglamentuojančių teisės aktų bei rekomendacijų.

32Skyrius atlikęs vertinimą ne vėliau kaip per 20 d. d. parengia ir vertintai įstaigai el. paštu išsiunčia susipažinti vertinimo aktą.

33Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, išvados ir rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.).

34Įstaiga gavusi vertinimo aktą susipažįsta su juo ir ne vėliau kaip per 20 d. d. nuo vertinimo akto gavimo dienos Skyriui teikia informaciją apie veiksmus, kurių ėmėsi vykdydama pateiktas rekomendacijas, jei tokių buvo. Vertinimo metu užfiksuoti neatitikimai norminiams reikalavimams ar kt. pažeidimai turi būti ištaisyti ne ilgiau nei per 6 mėn. nuo vertinimo akto gavimo dienos. Pašalinusi neatitikimus įstaiga informuoja Skyrių apie pokyčius.

35Vertinimo išvados, informacija apie rekomendacijų įgyvendinimą bei pažeidimų šalinimą, jei tokių buvo, pateikiami Skyriaus vedėjui.

36Savivaldybės biudžetinės įstaigos privalo ne rečiau kaip kartą per metus atlikti vidinį veiklos vertinimą, taikant socialinių paslaugų gavėjų apklausos, darbuotojų anketinės apklausos, paslaugų proceso ir dokumentacijos atitikimo teisės aktams vertinimo ir kitus įstaigos pasirinktus metodus. Kitoms įstaigoms vidinis veiklos vertinimas tik rekomenduojamas.

37.  Planinis/neplaninis vertinimas baigiamas Skyriaus darbuotojams parengiant raštą ir jame pažymint, kad įstaigai vykdyta Paslaugų kokybės kontrolė baigta.

38Jei vertinimo metu užfiksuoti neatitikimai norminiams reikalavimams ar kt. pažeidimai neištaisomi praėjus 6 mėn. nuo vertinimo akto gavimo dienos, Skyrius pagal kompetenciją inicijuoja poveikio priemonių taikymą (sustabdo ar panaikina teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, nutraukia įstaigos finansavimo sutartį ir pan.)

39.  Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo įstaigai išsiunčiamas per 3 d. d. nuo šio įsakymo priėmimo dienos, lydraštyje nurodant terminą per kurį vertinimo metu nustatyti pažeidimai turi būti pašalinti.

40.  Sustabdžius akredituotos socialinės priežiūros galiojimą, įstaigai leidžiama toliau teikti socialinę priežiūrą visą teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo laikotarpį, išskyrus atvejus, kai nustatyti pažeidimai kelia grėsmę socialinių paslaugų gavėjų interesams ir saugumui.

41.  Sustabdžius akredituotos socialinės priežiūros galiojimą sprendimas skirti Paslaugą tame VDC nepriimamas, kol įstaigai bus panaikintas akredituotos socialinės priežiūros galiojimo sustabdymas.

42.  Skyrius gavęs įstaigos informaciją apie vertinimo metu nustatytų pažeidimų pašalinimą (po įstaigos turimos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo), per 14 kalendorinių dienų nuo informacijos apie pažeidimų pašalinimą gavimo dienos, įvertina, ar įstaigos veiksmai yra tinkami ir atlikti laiku bei esant būtinybei atlieka įstaigos pakartotinį vertinimą, kaip buvo pašalinti pažeidimai po teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo.

43.  Įvertinus, kad neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai pašalinti, atsakingi darbuotojai per 14 kalendorinių dienų nuo informacijos apie pažeidimų pašalinimą gavimo dienos parengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymą dėl įstaigos teisės akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo panaikinimo ir išsiunčia jį įstaigai per 3 d. d. nuo šio įsakymo priėmimo dienos.

44.  Įvertinus, kad neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai arba jų didžioji dalis yra nepašalinti, atsakingi darbuotojai parengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymą dėl įstaigos turimos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinimo ir išsiunčia jį įstaigai per 3 d. d. nuo šio įsakymo priėmimo dienos.

45.  Priėmus sprendimą panaikinti įstaigos teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, atsakingi darbuotojai ne vėliau kaip per 3 d. d. nuo sprendimo priėmimo dienos įveda informaciją apie įstaigai panaikintą teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS).

46.  Priėmus sprendimą panaikinti įstaigos teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, Skyrius informuoja įstaigos steigėją. Tuo atveju, kai įstaigos steigėjas yra Biržų rajono savivaldybė, informuojamas Savivaldybės administracijos direktorius.

47.  Įstaiga, kuriai panaikinta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, iš naujo dėl socialinės priežiūros akreditavimo gali kreiptis po 1 m. nuo teisės teikti socialinę priežiūrą panaikinimo.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

48.  Skyriaus sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

49Skyrius turi teisę gauti iš įstaigų visą vertinimui reikalingą informaciją.

50Įstaigos atsako už vertinimo metu pateiktos informacijos teisingumą.

51Savivaldybės internetinėje svetainėje skelbiama savivaldybės teritorijoje veikiančios įstaigos, teikiančios akredituotas socialinės priežiūros paslaugas, ir kita aktuali informacija.

52Įstaigos ir Skyrius, vykdydami Tvarkos apraše nustatytas funkcijas, turi užtikrinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų laikymąsi. Įstaigos fizinių asmenų duomenis tvarko tik paslaugų teikimo tikslais, Skyrius – Tvarkos apraše nurodytų funkcijų vykdymo tikslais.

53Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir šių paslaugų kokybės kontrolės dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

_____________________________

 

Biržų rajono savivaldybės akredituotos

socialinės priežiūros vaikų dienos centruose

paslaugų gavimo ir kokybės kontrolės

tvarkos aprašo

priedas

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS VAIKŲ DIENOS CENTRUOSE

PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS

 

 

Įstaigos pavadinimas _____________________________________________________________

 

Apsilankymo tikslas ______________________________________________________________

 

Patikros rūšis (planinė/neplaninė)____________________________________________________

 

Įstaigos vertinimo kriterijai:

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo turinys

Taip / ne / iš dalies / netaikoma

Pastabos /

rekomendacijos

1.

Paslaugos gavėjai

Paslaugų gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugų gavėjų skaičių

 

 

 

 

Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, segama visa informacija susijusi su teikiama paslauga

 

 

 

 

Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis

 

 

2.

Paslaugų teikimas

Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas ir teikiamų paslaugų sąrašas

 

 

 

 

Nustatytos vidaus tvarkos taisyklės, patvirtinti paslaugų teikimo tvarkos aprašas/ai, su jais supažindinti darbuotojai

 

 

 

 

Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą

 

 

 

 

Pildomas įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas, rengiami individualūs darbo su vaiku ir šeimos nariais planai

 

 

 

 

Vykdoma vidinė kontrolė

 

 

 

 

 

Sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos

 

 

 

3.

Teikiantis paslaugas personalas

Patvirtinti darbuotojų pareigybių aprašymai, sudaromos darbo sutartys, patvirtintos darbų saugos instrukcijos, sudaromi darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų išsilavinimas, profesinė kompetencija ir darbo krūvis atitinka reikalavimus ar rekomendacijas

 

 

 

 

Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją

 

 

 

 

Darbuotojai turi pažymas iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, kad nėra teisti už nusikaltimus

 

 

 

 

Organizuojami darbuotojų pasitarimai paslaugų teikimo klausimais, dalinamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija

 

 

4.

Paslaugų teikimo vieta

Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia, atitinka priešgaisrinės saugos, darbo saugos ir higienos reikalavimus

 

 

 

 

Įstaiga turi ne mažiau nei 2 patalpas

 

 

 

5.

Paslaugų viešinimas

Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, spaudoje, socialiniuose tinkluose, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.)

 

 

6.

Bendradarbiavimas

Paslaugos teikimas derinimas su kitomis pagalbos formomis, teikiant paslaugas bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros ir kitomis įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis ir pan., yra bendradarbiavimo sutartys su socialiniais partneriais

 

 

7.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas

Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo.

 

 

 

Tikrinti dokumentai:

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 

Išvados:

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Vertinimą atliko:

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas)                                         (vardas, pavardė)

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas) (vardas, pavardė)

 

 

Įstaiga įvykdė/neįvykdė (pabraukti) rekomendacijas.

Pastabos ________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas) (vardas, pavardė)

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas) (vardas, pavardė)