LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2023 m. kovo 1 d. įsakymO
Nr. V-241 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“ aprašo patvirtinimo“
pakeitimo
2024 m. balandžio 9 d. Nr. V-388
Vilnius
Vadovaudamasis Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 94 ir 139 punktais ir 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 95 ir 96 punktais,
pakeičiu 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2023 m. kovo 1 d. įsakymu Nr. V-241 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-02-01 „Įgyvendinti įtraukųjį švietimą“ aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu III skyrių ir jį išdėstau taip:
„III SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ
Veikla |
Veiklos (poveiklės, projekto) tipas |
Galimi pareiškėjai |
Projektų atrankos būdas |
Valstybei svarbus ar (ir) Ministro Pirmininko strateginių projektų portfelio projektas (įrašomas požymis: VS, MPP) |
Tiesiogiai prisidedama prie HP (Taip / Ne) |
Valstybės pagalba (Taip / Ne) |
Finansavimo forma |
Finansavimo suma(tūkst. eurų) |
Finansavimo šaltinis (-iai) |
Rodiklio pavadinimas ir tipas |
Siektina galutinė rodiklio reikšmė |
Įgyvendi-nimo pradžia (metai) |
Adminis-truojančioji institucija |
Dalyvau-janti institucija |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
1. Sukurti teisines prielaidas įtraukiojo švietimo įgyvendinimui |
M (A, R) |
– |
– |
– |
Taip
|
– |
– |
–
|
– |
P – Parengti ir patvirtinti teisės aktai ar jų pakeitimai |
5 |
2023 |
ŠMSM |
SADM |
R – Mokinių, tenkančių vienam švietimo pagalbos specialistui bendrojo ugdymo mokyklose, skaičius |
12,5 |
2023 |
ŠMSM |
- |
||||||||||
2. Sukurti ir įdiegti inovatyvius įtraukiojo ikimokyklinio, priešmokyklinio, bendrojo ugdymo, profesinio mokymo ir reikalingos pagalbos teikimo būdus, sudarant tinkamas sąlygas įtraukties būdu ugdytis įvairių ugdymosi poreikių turintiems mokiniams |
I |
Lietuvos įtraukties švietime centras, Nacionalinė švietimo agentūra
|
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
SR: 4 240 (ES – 2 120, BF – 2 120) |
2021–2027 IP |
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
- |
2023 |
CPVA |
– |
VVL: 29 035 (ES – 24 680, BF – 4 355) |
2021–2027 IP |
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
- |
2023 |
CPVA |
– |
||||||||
2.1. Pedagoginių darbuotojų kompetencijų tobulinimas, kaip dirbti su konkrečių SUP vaikais (įskaitant gabius vaikus), įtraukiojo ugdymo modelių ir universalaus dizaino gairių diegimas bei komunikacinė kompanija vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
I |
Nacionalinė švietimo agentūra |
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
VVL:10 275 (ES – 8 734, BF – 1 541) |
2021–2027 IP |
P – Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
1730 |
2023 |
CPVA |
- |
R – Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
80 |
|||||||||||||
2.2. Regioninių centrų įveiklinimas ir jų darbuotojų bei pedagoginių ir psichologinių tarnybų specialistų kvalifikacijos kėlimas, vertinimo ir ugdymo metodikų kūrimas ir apmokymas jomis dirbti sostinės regione |
I |
Lietuvos įtraukties švietime centras |
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
SR: 4 240 (ES – 2 120, BF – 2 120) |
2021–2027 IP |
P – Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius
|
54 |
2023 |
CPVA |
- |
R – Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų dalis |
85 |
|||||||||||||
2.3. Regioninių centrų įveiklinimas ir jų darbuotojų bei pedagoginių ir psichologinių tarnybų specialistų kvalifikacijos kėlimas, vertinimo ir ugdymo metodikų kūrimas ir apmokymas jomis dirbti vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
I |
Lietuvos įtraukties švietime centras |
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
VVL: 18 760 (ES - 15 946, BF – 2 814) |
2021–2027 IP |
P – Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
300 |
2023 |
CPVA |
- |
R – Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
80 |
|||||||||||||
P – Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius
|
270 |
|||||||||||||
R – Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų dalis |
85 |
|||||||||||||
3.Gerinti įvairių poreikių asmenų, patiriančių atskirtį, ugdymo sąlygas teikiant švietimo pagalbą ir koordinuotai teikiamas paslaugas |
I |
Poveiklėse nurodyti galimi pareiškėjai |
P, K |
– |
Taip |
Ne |
D |
SR: 6 000 (ES – 3 000, BF 3 000) |
2021–2027 IP |
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
– |
2024 |
CPVA |
|
VVL: 26 627 (ES – 22 633, BF – 3 994) |
2021–2027 IP |
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
– |
2024 |
CPVA |
|
||||||||
3.1. Didinti švietimo įtrauktį gerinant ugdymo sąlygas SUP turintiems vaikams |
I |
Lietuvos įtraukties švietime centras, LKNUC, LASUC, Vilniaus kolegija
|
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
VVL: 2 000 (ES – 1 700, BF – 300) |
2021–2027 IP |
P – Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
50 |
2024 |
CPVA |
– |
R – Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
80 |
|||||||||||||
3.2. Didinti koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinės, sveikatos priežiūros paslaugų ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams ir jų tėvams bei bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams ir jų tėvams pasiūlą, prieinamumą pasitelkiant nevalstybinio sektoriaus paslaugų teikėjus sostinės regione |
I |
Savivaldybės
|
K |
– |
Taip |
Ne |
D |
SR: 6 000 (ES – 3 000, BF 3 000)
|
2021–2027 IP |
P – Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius |
650 |
2024
|
CPVA |
-
|
R – Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų dalis |
85 |
|||||||||||||
3.3. Didinti koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinės, sveikatos priežiūros paslaugų ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams ir jų tėvams bei bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams ir jų tėvams pasiūlą, prieinamumą pasitelkiant nevalstybinio sektoriaus paslaugų teikėjus vidurio ir vakarų Lietuvos regione. |
I |
Savivaldybės
|
K |
– |
Taip |
Ne |
D |
VVL: 24 627 (ES – 20 933, BF – 3 694) |
2021–2027 IP
|
P – Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius |
2 770 |
2024
|
CPVA |
- |
R – Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų dalis |
85 |
|||||||||||||
4. Kompleksinių švietimo pagalbos paslaugų įvairių ugdymosi poreikių turintiems mokiniams plėtra, koncentruojant turimus išteklius ir pritaikant infrastruktūrą bei aprūpinant trūkstama įranga
|
I |
Poveiklėse nurodyti galimi pareiškėjai |
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
SR: 2 000 (ES 1 000, BF – 1 000) |
2021-2027 IP |
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
– |
2023 |
CPVA |
- |
VVL: 10 406 (ES – 8 845, BF – 1 561) |
2021-2027 IP |
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
– |
2023 |
CPVA |
- |
||||||||
4.1. Sukurti Lietuvos įtraukties švietime centrą įvairiapusių raidos ir kitų sutrikimų turintiems mokiniams, aprūpinant jį reikalinga įranga, baldais, specialiosiomis priemonėmis ir pan. sostinės regione |
I |
Lietuvos įtraukties švietime centras |
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
SR: 1 000 (ES –500, BF –500) |
2021-2027 IP |
P – Išvystytų regioninių specialiojo ugdymo centrų skaičius |
1 |
2023 |
CPVA |
- |
R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
21 |
|||||||||||||
4.2. Sukurti Lietuvos įtraukties švietime centrą įvairiapusių raidos ir kitų sutrikimų turintiems mokiniams, aprūpinant jį reikalinga įranga, baldais, specialiosiomis priemonėmis ir pan. vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
I |
Lietuvos įtraukties švietime centras |
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
VVL: 6 000 (ES –5 100, BF –900) |
2021–2027 IP |
P – Išvystytų regioninių specialiojo ugdymo centrų skaičius |
1* |
2023 |
CPVA |
-
|
R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
129 |
|||||||||||||
4.3. Modernizuoti regioninius specialiojo ugdymo centrus, pritaikant juos teikti stacionarią ir mobilią metodinę, konsultacinę pagalbą sostinės regione. |
I |
Regioniniai specialiojo ugdymo centrai |
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
SR: 1 000 (ES – 500, BF – 500) |
2021-2027 IP |
P – Išvystytų regioninių specialiojo ugdymo centrų skaičius |
1 |
2023 |
CPVA |
- |
R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
150 |
|||||||||||||
4.4. Modernizuoti regioninius specialiojo ugdymo centrus, pritaikant juos teikti stacionarią ir mobilią metodinę, konsultacinę pagalbą vidurio ir vakarų Lietuvos |
I |
Regioniniai specialiojo ugdymo centrai |
P |
– |
Taip |
Ne |
D |
VVL: 4 406 (ES – 3 745, BF – 661 |
2021–2027 IP
|
P – Išvystytų regioninių specialiojo ugdymo centrų skaičius |
7 |
2023 |
CPVA |
- |
R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
1050 |
|||||||||||||
5. Užtikrinant vienodas starto švietime galimybes, padidinti ikimokyklinio ugdymo ir visos dienos mokyklos prieinamas paslaugas asmenims, patiriantiems atskirtį |
I |
Poveiklėse nurodyti galimi pareiškėjai |
K |
– |
Taip |
Ne |
D |
VVL: 30 226 (ES – 25 692, BF – 4534) |
2021–2027 IP
|
Poveiklėse nurodyti rodikliai ir jų siektinos reikšmės |
- |
2023 |
CPVA |
- |
5.1. Sukurti ir įdiegti priemonių įtraukiajam ugdymui ir švietimo pagalbai mokyklose, įgyvendinančiose ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, paketą, užtikrinantį švietimo didesnį prieinamumą, visos dienos mokyklos paslaugas, aprūpinimą reikalingomis specialiojo ugdymo priemonėmis, specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams |
I |
Savivaldybės, mokyklos, PMĮ |
K |
– |
Taip |
Ne |
D |
VVL: 14 401 (ES – 12 241, BF – 2160) |
2021–2027 IP
|
P – Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius |
880 |
2023 |
CPVA |
|
R – Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų, dalis |
85 |
|||||||||||||
P – Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
1 540 |
|||||||||||||
R – Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
80 |
|||||||||||||
5.2. Sukurti ir įdiegti priemonių įtraukiajam ugdymui ir švietimo pagalbai bendrojo ugdymo mokyklose paketą, užtikrinantį švietimo didesnį prieinamumą, visos dienos mokyklos paslaugas, aprūpinimą reikalingomis specialiojo ugdymo priemonėmis, specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams |
I |
Savivaldybės, mokyklos, PMĮ |
K |
– |
Taip |
Ne |
D |
VVL: 15 825 (ES – 13 451, BF – 2 374) |
2021–2027 IP
|
P – Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius |
690 |
2023 |
CPVA |
|
R – Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėnesius gavusių vaikų, dalis |
85 |
|||||||||||||
P – Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
2 260 |
|||||||||||||
R – Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
80 |
|||||||||||||
6. Sukurti ir įdiegti įtraukiojo ugdymo organizavimo modelius, sudarant sąlygas didelių ar labai didelių SUP turintiems mokiniams ugdytis bendrosios paskirties mokyklose |
I |
Savi-valdy-bės
|
K |
- |
Taip |
Ne |
D |
6 552 |
Val- stybės biudže-tas |
P – Įsteigtų įtraukiųjų klasių skaičius |
100 |
2023 |
Lietuvos įtraukties švietime centras“ |
|
* 4.1 ir 4.2 poveiklėse nurodytas tas pats centras, o projekte produkto rodiklio minimali siektina reikšmė – 1 (aptarnaujantis visą Lietuvos teritoriją).“
3. Pakeičiu 4 priedą:
3.1. Pakeičiu 2 punktą ir jį išdėstau taip:
„2. Reikalavimai projektams, pareiškėjams ir partneriams |
|||||||||||||||||||||||||
2.1. Galimi pareiškėjai – savivaldybių administracijos (toliau – pareiškėjas). 2.2. Galimi projekto partneriai – mokyklos, esančios pareiškėjo arba partnerio savivaldybės teritorijoje, neformaliojo švietimo paslaugų teikėjai, savivaldybių švietimo centrai, kultūros paslaugų teikėjai (teikiantys paslaugas, susijusias su emocinės arba fizinės sveikatos stiprinimu), sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai, socialinių paslaugų teikėjai, kiti viešieji juridiniai asmenys, veikiantys švietimo srityje, kitos savivaldybės, nevyriausybinės organizacijos (toliau – NVO). 2.3. Pagal Aprašą remiamos veiklos: koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų (koordinuotai teikiamos paslaugos arba KTP) mokykloje ar už mokyklos ribų teikimas, kuriant tinkamas sąlygas bendrosios paskirties mokyklose įgyvendinančiose ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas, ugdytis specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems asmenims, švietimo pagalbai teikti, taip pat pasitelkiant ir NVO. 2.4. Pagal Aprašą teikiamo finansavimo forma – dotacija. 2.5. Pagal Aprašą projektams įgyvendinti skiriama iki 30 627 247 Eur (trisdešimt milijonų šešių šimtų dvidešimt septynių tūkstančių dviejų šimtų keturiasdešimt septynių eurų), iš kurių: 2.5.1. investicijos pagal intervencinės priemonės sritį 148 „Parama ikimokykliniam ugdymui ir priežiūrai (išskyrus infrastruktūrą)“ sudaro: - iki 8 078 398 Eur (aštuonių milijonų septyniasdešimt aštuonių tūkstančių trijų šimtų devyniasdešimt aštuonių eurų) Europos Sąjungos fondų lėšų, iš kurių iki 900 000 Eur (devynių šimtų tūkstančių eurų) Sostinės regionui ir iki 7 178 398 Eur (septynių milijonų vieno šimto septyniasdešimt aštuonių tūkstančių trijų šimtų devyniasdešimt aštuonių eurų) Vidurio ir vakarų Lietuvos regionui; - iki 2 166 776 Eur (dviejų milijonų vieno šimto šešiasdešimt šešių tūkstančių septynių šimtų septyniasdešimt šešių eurų) Europos Sąjungos fondų bendrojo finansavimo lėšų, iš kurių iki 900 000 Eur (devynių šimtų tūkstančių eurų) Sostinės regionui ir iki 1 266 776 Eur (vieno milijono dviejų šimtų šešiasdešimt šešių tūkstančių septynių šimtų septyniasdešimt šešių eurų) Vidurio ir vakarų Lietuvos regionui; 2.5.2. investicijos pagal intervencinės priemonės sritį 149 „Parama pradiniam ir pagrindiniam ugdymui (išskyrus infrastruktūrą)“ sudaro: - iki 15 854 762 Eur (penkiolikos milijonų aštuonių šimtų penkiasdešimt keturių tūkstančių septynių šimtų šešiasdešimt dviejų eurų) Europos Sąjungos fondų lėšų, iš kurių iki 2 100 000 Eur (dviejų milijonų vieno šimto tūkstančių eurų) Sostinės regionui ir iki 13 754 762 Eur (trylikos milijonų septynių šimtų penkiasdešimt keturių tūkstančių septynių šimtų šešiasdešimt dviejų eurų) Vidurio ir vakarų Lietuvos regionui; - iki 4 527 311 Eur (keturių milijonų penkių šimtų dvidešimt septynių tūkstančių trijų šimtų vienuolikos eurų) Europos Sąjungos fondų bendrojo finansavimo lėšų, iš kurių iki 2 100 000 Eur (dviejų milijonų vieno šimto tūkstančių eurų) Sostinės regionui ir iki 2 427 311 Eur (dviejų milijonų keturių šimtų dvidešimt septynių tūkstančių trijų šimtų vienuolikos eurų) Vidurio ir vakarų Lietuvos regionui. 2.6. Didžiausia projektui galima skirti finansavimo lėšų suma pagal Aprašo remiamą veiklą nustatoma atsižvelgiant į mokinių skaičių pareiškėjo savivaldybėje (2023–2024 m. m.) arba, jei kelios savivaldybės vykdo bendrą projektą, jų mokinių skaičius sumuojamas:
2.7. Viena savivaldybė ar mokykla gali dalyvauti tik viename projekte pagal šiame PFSA numatytas veiklas. 2.8. Projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, ES fondų, kitų ES finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų ir kurios, joms finansuoti skyrus ES fondų lėšų, būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) už kurias būtų sumokėta daugiau nei vieną kartą. 2.9. Projektuose siekiama stebėsenos rodiklių, kurių minimalios reikšmės nustatomos atsižvelgiant į mokinių skaičių pareiškėjo savivaldybėje (2023–2024 m. m.) arba, jei kelios savivaldybės vykdo bendrą projektą, jų mokinių skaičius sumuojamas:
2.10. Taikant Reglamento (ES) 63 straipsnio 3 dalies nuostatą dėl ESF+ projektų, tinkama tikslinė grupė ar jos dalis ir su veiksmais susijusios išlaidos, esant pagrįstam poreikiui, gali būti priskiriamos vienam iš regionų, neatsižvelgiant į tai, kuriame regione asmenys gyvena ar dirba, su sąlyga, kad veiksmas padeda siekti konkrečių programos tikslų. 2.11. Planuojant projektą, lėšos ir rodikliai turi būti aiškiai atskirti į atskiras projekto veiklas pagal regioną ir intervencinę priemonės sritį. 2.12. Projektas turi atitikti projektų bendruosius atrankos kriterijus, nustatytus PAFT 2 priede. 2.13. Projekto veiklos turi būti įgyvendintos per 36 mėnesius nuo projekto sutarties įsigaliojimo. Prireikus projekto veiklos gali būti pratęstos ne ilgiau kaip 1 metų laikotarpiui. 2.14. Projekto vykdytojas privalo įgyvendinti privalomas matomumo ir informavimo apie projektą veiksmų priemones, nustatytas PAFT. 2.15. Projektai gali būti įgyvendinami Sostinės regione ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione. Prireikus dalis veiklų gali būti įgyvendinamos ES, Europos ekonominės erdvės šalių ir Jungtinės Karalystės (Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos) teritorijoje. 2.16. Kartu su PĮP turi būti pateikti: 2.16.1. dokumentai, pagrindžiantys projekto išlaidų pagrįstumą (sudarytos sutartys, komerciniai siūlymai, nuorodos į rinkoje esančias kainas), išlaidų skaičiavimai; 2.16.2. projekto atitiktį bendriesiems projektų atrankos kriterijams, nurodytiems PAFT 2 priede, patvirtinantys dokumentai; 2.16.3. projekto atitiktį specialiesiems ir prioritetiniams projektų atrankos kriterijams, nurodytiems PFSA 9 punkte, patvirtinantys dokumentai; 2.16.4. pažyma darbo užmokesčiui vertinti (aktuali forma pateikiama su kvietimo informacija), patvirtinta viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus 2024 m. sausio 3 d. įsakymu Nr. 2024/8-2 „Dėl 2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų investicijų programos bei Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo veiklos vadovo projekto įgyvendinimo plano vertinimo procedūros (3.1.2) pakeitimo.“ |
3.2. Pakeičiu 9 punktą ir jį išdėstau taip:
„9. Projektų atrankos kriterijai Kiekvienas projektas turi atitikti PAFT 2 priede nustatytus projektų bendruosius atrankos kriterijus. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jeigu taikoma, nurodomi projektų specialieji ir (arba) prioritetiniai atrankos kriterijai bei jų vertinimo metodika.
Minimali privaloma surinkti balų suma – 50 balų. Maksimali galima balų suma (apvalinama iki sveiko skaičiaus) – 100 balų.“
|