PanevezioHerbas

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PANEVĖŽIO MIESTO PLĖTROS 2014–2020 METŲ STRATEGINIO PLANO ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪROS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2017 m. sausio 26 d. Nr. 1-10

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 103 straipsnio 5 dalimi, 16 straipsnio 2 dalies 40, 41 punktais, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. gruodžio 15 d. nutarimu Nr. 1435 „Dėl Strateginio planavimo savivaldybėse rekomendacijų patvirtinimo“, Panevėžio miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Panevėžio miesto plėtros 2014–2020 metų strateginio plano įgyvendinimo priežiūros tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Panevėžio miesto plėtros 2014–2020 metų strateginio plano įgyvendinimo priežiūros tvarkos aprašą, patvirtintą Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2013 m. spalio 10 d. sprendimu Nr. 1-280, su visais pakeitimais ir papildymais.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                  Rytis Mykolas Račkauskas


 

PATVIRTINTA

Panevėžio miesto savivaldybės tarybos

2017 m. sausio 26 d. sprendimu Nr. 1-10

 

PANEVĖŽIO MIESTO PLĖTROS 2014–2020 METŲ STRATEGINIO PLANO ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪROS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Panevėžio miesto plėtros 2014–2020 metų strateginio plano įgyvendinimo priežiūros tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Panevėžio miesto plėtros 2014–2020 metų strateginio plano įgyvendinimo priežiūrą, kuri sudaro sąlygas kontroliuoti plano įgyvendinimą, vertinti priemonių poveikį Panevėžio miesto savivaldybei (toliau – Savivaldybė) ir prireikus keisti plėtros strateginį planą.

2. Aprašas apibrėžia plano įgyvendinimo institucinę struktūrą, kasmetinį įgyvendinimo darbų ciklą, įgyvendinimo rodiklių sistemą.

3. Šiame Apraše vartojamos sąvokos:

Strateginis planavimas Savivaldybėje – procesas, kurio metu nustatomos veiklos kryptys ir būdai, kaip vykdyti Savivaldybės misiją, pasiekti numatytus tikslus ir rezultatus, veiksmingai panaudojant finansinius, materialinius ir žmogiškuosius išteklius.

Panevėžio miesto plėtros strateginis planas (toliau – PMPSP) – ilgalaikis strateginio planavimo dokumentas, kuriame išdėstyta Panevėžio miesto vizija, ilgalaikiai prioritetai, tikslai, uždaviniai ir priemonės PMPSP įgyvendinti.

Savivaldybės strateginis veiklos planas (toliau – SVP) – Savivaldybės 3 metų trukmės strateginio planavimo dokumentas, detalizuojantis PMPSP ir Savivaldybės atskirų ūkio šakų (sektorių) plėtros programų tikslų ir uždavinių įgyvendinimą, kuris sudaromas atsižvelgiant į planuojamus Savivaldybės finansinius ir žmogiškuosius išteklius.

Tikslas (strateginis tikslas) – strateginio planavimo dokumente nurodyta siekiamybė, rodanti planuojamą pasiekti rezultatą per planavimo dokumento įgyvendinimo laikotarpį.

Uždavinys per nustatytą laikotarpį planuojama veikla, užtikrinanti strateginio planavimo dokumente nustatyto tikslo įgyvendinimą.

Priemonė – užsibrėžto uždavinio įgyvendinimo būdas, kuriam naudojami žmogiškieji, finansiniai ir materialiniai ištekliai.

Vertinimo kriterijus – rodiklis, suteikiantis informaciją apie tikslo, uždavinio ir priemonės įgyvendinimą.

Panevėžio miesto plėtros strateginio planavimo komisija (toliau – SPK) – Savivaldybės tarybos sprendimu sudaryta komisija iš Savivaldybės tarybos narių Savivaldybės tarybos kadencijos laikotarpiui, kuri dalyvauja PMPSP, kitų ilgalaikių strateginio planavimo dokumentų įgyvendinime. SPK stebi ir vertina Savivaldybės strateginių planų rengimo procesą, aprobuoja strateginius tikslus ir programas.

Socialiniai ir ekonominiai partneriai – Savivaldybės interesų grupių (bendruomenių, valstybinių institucijų, asocijuotų verslo ir kitų visuomenės struktūrų) atstovai. Prireikus kviečiami dalyvauti SPK darbe.

 

II SKYRIUS

PMPSP ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪROS SISTEMA

 

4. PMPSP įgyvendinimo priežiūros objektai – vizija, prioritetai, tikslai, uždaviniai ir priemonės, rodiklių sistema, pagal kuriuos yra vykdoma PMPSP įgyvendinimo priežiūra.

5. PMPSP įgyvendinimo priežiūros rezultatas – periodiškai teikiama ataskaita PMPSP įgyvendinimo priežiūros procese.

6. PMPSP įgyvendinimo priežiūros institucinę struktūrą sudaro:

6.1. Politinis lygmuo:

6.1.1. Savivaldybės taryba:

6.1.1.1. priima su PMPSP įgyvendinimo priežiūra ir keitimu susijusius sprendimus;

6.1.1.2. priima sprendimus dėl Savivaldybės biudžeto ir kitų finansinių šaltinių, reikalingų PMPSP įgyvendinti.

6.1.2.                    Savivaldybės tarybos komitetai − svarsto (pagal kompetenciją) su PMPSP įgyvendinimo priežiūra ir keitimu susijusius Savivaldybės tarybai teikiamų sprendimų projektus.

6.1.3.                    SPK:

6.1.3.1. Svarsto, teikia pasiūlymus ir aprobuoja Savivaldybės administracijos Strateginio planavimo, investicijų ir biudžeto skyriaus pateiktas PMPSP įgyvendinimo ataskaitas, gautus pasiūlymus dėl PMPSP keitimo.

6.1.3.2. Svarsto Savivaldybės tarybos komitetams ir Savivaldybės tarybos posėdžiams teikiamų sprendimų projektus, susijusius su:

6.1.3.2.1. PMPSP įgyvendinimo priežiūra ir keitimu;

6.1.3.2.2. Savivaldybės biudžetu ir kitais finansiniais ištekliais, reikalingais PMPSP įgyvendinti.

6.1.3.3. SPK sprendimai įforminami protokolais.

6.1.3.4. SPK protokolus pasirašo SPK pirmininkas ir protokolavęs asmuo.

6.1.4.                    Socialiniai ir ekonominiai partneriai bei asmenys, kurie įgyvendina PMPSP, prireikus kviečiami dalyvauti SPK, gali turėti patariamąjį balsą. Pagal kompetenciją teikia informaciją ir pasiūlymus Savivaldybės administracijos Strateginio planavimo, investicijų ir biudžeto skyriui dėl PMPSP įgyvendinimo, keitimo ir ataskaitų.

6.1.5. Visuomenės nariai raštu ar el. paštu teikia pasiūlymus dėl PMPSP įgyvendinimo ir keitimo Savivaldybės administracijos Strateginio planavimo, investicijų ir biudžeto skyriui.

6.2. Administracinis lygmuo:

6.2.1.                    Savivaldybės administracijos direktorius atsakingas už PMPSP įgyvendinimą ir jo įgyvendinimo priežiūrą.

6.2.2.                    Savivaldybės administracijos Strateginio planavimo, investicijų ir biudžeto skyrius – teikia pasiūlymus ir rengia sprendimų projektus dėl Savivaldybės biudžeto ir kitų finansinių šaltinių, reikalingų PMPSP įgyvendinti.

6.2.3. Savivaldybės administracijos Strateginio planavimo, investicijų ir biudžeto skyrius:

6.2.3.1. atlieka skyriaus nuostatuose numatytas funkcijas, susijusias su PMPSP įgyvendinimu, įgyvendinimo priežiūra, keitimu;

6.2.3.2. techniškai aptarnauja SPK, rengia pasiūlymus;

6.2.3.3. apibendrina ir susistemina Savivaldybės administracijos padalinių, biudžetinių įstaigų ir visuomeninių įstaigų ar visuomenės atstovų pateiktus pasiūlymus dėl PMPSP įgyvendinimo, įgyvendinimo priežiūros ir keitimo;

6.2.3.4. rengia PMPSP įgyvendinimo ataskaitas ir teikia svarstyti.

 

III SKYRIUS

PMPSP ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪROS PROCESAS

 

7. PMPSP įgyvendinimo priežiūros procedūrą sudaro:

7.1. rodiklių apie PMPSP įgyvendinimą rinkimas;

7.2. rezultatų aptarimas;

7.3. ataskaitų parengimas.

8. Savivaldybė įgyvendina PMPSP, atsižvelgdama į jame numatytas priemones, rengia SVP, kurį reglamentuoja Strateginio planavimo organizavimo tvarkos aprašas.

9. Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vedėjai, Savivaldybės biudžetinių įstaigų ir Savivaldybės viešųjų įstaigų vadovai (pagal poreikius) skiria už strateginį planavimą atsakingus asmenis.

10. Už strateginį planavimą atsakingi asmenys vykdo PMPSP įgyvendinimo priežiūrą: renka rodiklius apie PMPSP prioritetų ir priemonių įgyvendinimą. Visa Savivaldybės administracijos padalinių, Savivaldybės biudžetinių įstaigų ir Savivaldybės viešųjų įstaigų surinkta informacija (statistikos, apklausų duomenys ir pan.) pateikiama Savivaldybės administracijos Strateginio planavimo, investicijų ir biudžeto skyriui.

11. Kasmet Strateginio planavimo, investicijų ir biudžeto skyrius renka rodiklius apie PMPSP vizijos ir prioritetų įgyvendinimą, analizuoja PMPSP įgyvendinimo poveikį Panevėžio miesto savivaldybei. Rengia apibendrintą informaciją apie vizijos, prioritetų ir priemonių įgyvendinimo lygio rodiklius (1, 2 ir 3 priedai), juos teikia SPK ir Savivaldybės tarybai.

 

IV SKYRIUS

PMPSP ĮGYVENDINIMO IR PRIEŽIŪROS RODIKLIŲ SISTEMA

 

12. Šiame Apraše numatyta trijų lygių rodiklių sistema, kuria naudojantis kontroliuojamas PMPSP priemonių įgyvendinimas:

12.1. vizijos rodikliai yra pirmojo (aukščiausio) lygio, kurį sudaro pagrindiniai rodikliai (1 priedas). Vizijos rodikliai parodo PMPSP įgyvendinimo poveikį Savivaldybės plėtrai ir vizijos pasiekimo lygį. Vizijos rodikliams nustatytos siektinos reikšmės iki 2020 m.;

12.2. prioritetų rodikliai yra antrojo (vidurinio) lygio, kurį sudaro rodikliai, parodantys PMPSP įgyvendinimo poveikį PMPSP prioritetams (2 priedas);

12.3. priemonių įgyvendinimo rodikliai yra trečiojo (žemiausio) lygio. Priemonių lygiu nurodyti rodikliai leidžia įvertinti priemonių įgyvendinimo lygį per metus (3 priedas).

13. PMPSP prioritetų rodikliams siektinos reikšmės nenustatomos, priemonių įgyvendinimo rodikliams siektinos reikšmės nustatomos pagal poreikį.

14. Tikslų ir uždavinių lygiu papildomų rodiklių nėra.

15. Rodikliai, nustatyti rengiant PMPSP, jį įgyvendinant, gali būti pagal poreikį tikslinami.

 

V SKYRIUS

PMPSP KEITIMAS

 

16. PMPSP keitimas − tai procedūra, kurios metu PMPSP prioritetai, tikslai, uždaviniai arba priemonės yra papildomi naujais, keičiami arba atmetami.

17. PMPSP uždaviniai ir priemonės gali būti keičiami ir peržiūrimi kasmet, tikslai ir prioritetai – ne dažniau negu kas trejus metus.

18. Pasiūlymus raštu dėl PMPSP keitimo gali pateikti Savivaldybės tarybos nariai, SPK, Savivaldybės administracijos direktorius, Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vadovai, Savivaldybės biudžetinės įstaigos, Savivaldybės viešosios įstaigos, nevyriausybinės organizacijos, socialiniai ir ekonominiai partneriai, visuomenės nariai, kuriuos gali atstovauti politinės partijos, bendruomenės, asociacijos ir kitos miesto teritorijoje teisėtai veikiančios organizacijos.

19. Pasiūlymai dėl PMPSP keitimo teikiami raštu ir (arba) elektroniniu paštu Savivaldybės administracijos Strateginio planavimo, investicijų ir biudžeto skyriui (5 priedas).

___________________

Panevėžio miesto plėtros

2014–2020 metų strateginio plano

įgyvendinimo priežiūros tvarkos aprašo

1 priedas

 

VIZIJOS FORMULUOTĖ (IKI 2022 M.):

 

 

Panevėžys – metropolinis miestas, integruotas į pasaulio, Europos ir Lietuvos pažangą, turintis savitą veidą, atpažįstamas šalyje ir už jos ribų.

 

Svarbiausi Lietuvos šiaurės rytų vartai, strateginis logistikos mazgas, šalies pažangiųjų technologijų ir pramonės centras, patrauklus verslui ir investicijoms, Aukštaitijos sostinė.

 

Panevėžys – miestas, turintis savo charakterį, garsėjantis kultūros, meno, mokslo, sporto ir sveikos gyvensenos tradicijų puoselėjimu. Miestas, kuriame saugu, patogu gyventi ir dirbti.

 

Panevėžys – jaunimo galimybių miestas.

 

VIZIJOS RODIKLIAI

 

 

Nr.

 

Rodiklis

 

Informacijos šaltinis

 

Esama situacija

 

2020 m.

1.

Vidutinis metinis gyventojų skaičius

Lietuvos statistikos departamentas

94399

(2015 m.)

> 94000

2.

Jaunų žmonių (14–29 m. amžiaus) dalis bendroje gyventojų skaičiaus struktūroje (proc.)

Lietuvos statistikos departamentas

18,9 (2016 m. pr.)

≥ 20

3.

Natūrali gyventojų kaita

Lietuvos statistikos departamentas

-290 (2015 m.)

> -200

4.

Migracijos saldo

Lietuvos statistikos departamentas

– 1314 (2015 m.)

> -800

5.

Registruotų bedarbių ir darbingo amžiaus gyventojų santykis (proc.)

Lietuvos statistikos departamentas

8,6 (2015 m.)

≤ 7,0

6.

Vidutinis mėnesinis bruto darbo užmokestis

(Eur)

Lietuvos statistikos departamentas

714,1 (2015 m.)

≥ 800

7.

Bendrasis vidaus produktas (BVP):

·      tenkantis vienam apskrities gyventojui (tūkst. Eur);

·      BVP dalis, sukuriama Panevėžio apskrityje (proc.).

Lietuvos statistikos departamentas

9,7 (2015 m.)

≥ 10,0

6,0 (2015 m.)

≥ 6,5

8.

Darbo našumas:

• pridėtinė vertė, tenkanti vienam apskrities užimtajam (tūkst. eurų);

• palyginus procentais nuo tenkančios pridėtinės vertės vienam užimtajam Lietuvoje (proc.).

Lietuvos statistikos departamentas

20,7 (2015 m.)

≥ 25

82,3 (2015 m.)

≥ 85

9.

Tiesioginės užsienio investicijos:

·      tenkančios vienam Panevėžio gyventojui (Eur);

·      proc. nuo Lietuvos tiesioginių užsienio investicijų vienam gyventojui dydžio.

Lietuvos statistikos departamentas

2614 (2015 m.)

≥ 3000

55,9 (2015 m.)

 

≥ 60

10.

Materialinės investicijos:

·      tenkančios vienam Panevėžio gyventojui (Eur);

·      proc. nuo Lietuvos materialinių investicijų sumos, tenkančios Panevėžio miestui.

Lietuvos statistikos departamentas

1304,5 (2015m.)

≥ 1415

2,1 (2015m.)

 

≥ 2,2

 


 

Panevėžio miesto plėtros

2014–2020 metų strateginio plano

įgyvendinimo priežiūros tvarkos aprašo

2 priedas

 

PRIORITETŲ RODIKLIAI

 

Eil. Nr.

Rodiklis

Informacijos šaltinis

1 PRIORITETINĖ SRITIS. PANEVĖŽIO KONKURENCINIO (METROPOLINIO) POTENCIALO STIPRINIMAS

1.1.

Verslas:

·      veikiančių ūkio subjektų skaičius, tenkantis 1000 gyventojų;

·      veikiančių mažų ir vidutinių įmonių dalis, nuo visų veikiančių ūkio subjektų (proc.).

Lietuvos statistikos departamentas, PMSA Miesto plėtros skyrius

1.2.

Turizmas:

·      turizmo informacijos centro lankytojų skaičius (tūkst.);

·      apgyvendinimo įstaigose suteiktų nakvynių skaičius (tūkst.).

Lietuvos statistikos departamentas, VšĮ Panevėžio turizmo informacijos centras,

PMSA Komunikacijos skyrius

2 PRIORITETINĖ SRITIS. KOKYBIŠKŲ GYVENIMO SĄLYGŲ IR AUKŠTOS SOCIALINĖS GEROVĖS KŪRIMAS

2.1.

Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas:

·      ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų skaičius;

·      ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigas lankančių vaikų skaičius;

·      laisvų vietų ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigose skaičius.

Lietuvos statistikos departamentas, PMSA Švietimo ir jaunimo reikalų skyrius

2.2.

Bendrasis ugdymas:

·      bendrojo ugdymo įstaigų skaičius;

·      bendrojo ugdymo įstaigas lankančių mokinių skaičius.

Lietuvos statistikos departamentas, PMSA Švietimo ir jaunimo reikalų skyrius

2.3.

Sveikatos apsauga:

·      veikiančių sveikatos priežiūros įstaigų, su kuriomis Panevėžio teritorinė ligonių kasa yra pasirašiusi paslaugų teikimo ir apmokėjimo sutartis, skaičius;

·      vieno gyventojo vidutinis apsilankymų poliklinikose ir ambulatorijose skaičius per metus.

Lietuvos statistikos departamentas, Panevėžio teritorinė ligonių kasa, PMSA Socialinių reikalų skyrius

2.4.

Socialinė apsauga:

·      įregistruotų socialinės rizikos šeimų ir jose augusių vaikų skaičius;

·      pagalbą į namus, socialinę globą namuose gavusių asmenų skaičius;

·      socialinės pašalpos gavėjų skaičius;

·      išlaidos socialinėms pašalpoms (tūkst. Eur).

Lietuvos statistikos departamentas, PMSA Socialinių reikalų skyrius

 

2.5.

Kultūra ir menas:

·      veikiančių kultūros centrų skaičius;

·      Savivaldybės biudžetinių kultūros ir meno įstaigų ir jų lankytojų skaičius;

·      paremtų tarptautinių profesionaliojo meno festivalių skaičius.

Lietuvos statistikos departamentas, PMSA Kultūros ir meno skyrius

2.6.

Kūno kultūra ir sportas:

·      veikiančių sporto organizacijų skaičius;

·      veikiančiose sporto organizacijose sportavusiųjų skaičius;

·      sporto bazių skaičius.

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie LR Vyriausybės, PMSA Sporto skyrius

2.7.

Viešasis saugumas:

·      užregistruotų nusikalstamų veikų skaičius;

·      ištirtų nusikalstamų veikų dalis (proc.);

·      užregistruotų gaisrų skaičius;

·      užregistruotų kelių eismo įvykių skaičius.

Lietuvos statistikos departamentas, PMSA

Strateginio planavimo, investicijų ir biudžeto skyrius

3 PRIORITETINĖ SRITIS. DARNI MIESTO TERITORIJŲ IR INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA

3.1.

Inžinerinė infrastruktūra:

·      centralizuoto vandens tiekimo tinklų ilgis (km);

·      centralizuoto vandens tiekimo paslaugas gaunančių gyventojų dalis (proc.);

·      centralizuotų nuotekų surinkimo tinklų ilgis (km);

·      centralizuotas nuotekų tvarkymo paslaugas gaunančių gyventojų dalis (proc.);

·      centralizuotai tiekiamos šilumos trasų ilgis (km);

·      centralizuotai tiekiamos šilumos paslaugas gaunančių gyventojų dalis (proc.);

·      renovuotų daugiabučių skaičius.

UAB „Aukštaitijos vandenys“, AB „Panevėžio energija“,

PMSA Miesto infrastruktūros skyrius

3.2.

Aplinkos kokybė:

·      iš stacionarių taršos šaltinių į atmosferą išmestų teršalų kiekis (t);

·      į paviršinius vandenis išleistų užterštų ir nepakankamai išvalytų ūkio, buities ir gamybos nuotekų kiekis (tūkst. m3).

Lietuvos statistikos departamentas,

PMSA Miesto infrastruktūros skyrius

3.3.

Susisiekimo infrastruktūra:

·      kelių su patobulinta danga ilgis (km);

·      bendras gatvių tankis (km/kv. km);

·      dviračių takų ilgis (km).

Lietuvos statistikos departamentas, PMSA Miesto infrastruktūros skyrius

3.4.

Viešasis transportas:

·      miesto viešojo transporto maršrutų skaičius;

·      vidutinis autobusų parko autobuso amžius (m.).

UAB „Panevėžio autobusų parkas“, PMSA Miesto infrastruktūros skyrius

 

 

Panevėžio miesto plėtros

2014–2020 metų strateginio plano

įgyvendinimo priežiūros tvarkos aprašo

3 priedas

 

PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMO LYGIO RODIKLIAI

 

IŠ VISO (VISI PRIORITETAI)

 

 

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Iš viso

Įgyvendintų priemonių dalis (proc.)

 

 

 

 

 

 

 

 

Planuota priemonių

 

 

 

 

 

 

 

 

Įgyvendinta priemonių

 

 

 

 

 

 

 

 

Vykdoma priemonių

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 PRIORITETAS. PANEVĖŽIO KONKURENCINIO (METROPOLINIO) POTENCIALO STIPRINIMAS

 

 

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Iš viso

Įgyvendintų priemonių dalis (proc.)

 

 

 

 

 

 

 

 

Planuota priemonių

 

 

 

 

 

 

 

 

Įgyvendinta priemonių

 

 

 

 

 

 

 

 

Vykdoma priemonių

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 PRIORITETAS. KOKYBIŠKŲ GYVENIMO SĄLYGŲ IR AUKŠTOS SOCIALINĖS GEROVĖS KŪRIMAS

 

 

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Iš viso

Įgyvendintų priemonių dalis (proc.)

 

 

 

 

 

 

 

 

Planuota priemonių

 

 

 

 

 

 

 

 

Įgyvendinta priemonių

 

 

 

 

 

 

 

 

Vykdoma priemonių

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 PRIORITETAS. DARNI MIESTO TERITORIJŲ IR INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA

 

 

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

Iš viso

Įgyvendintų priemonių dalis (proc.)

 

 

 

 

 

 

 

 

Planuota priemonių

 

 

 

 

 

 

 

 

Įgyvendinta priemonių

 

 

 

 

 

 

 

 

Vykdoma priemonių

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO (VISOS PRIEMONĖS)

 

Eil. Nr.

Priemonė

Rezultatas

n-metai

Planuojama

Vykdoma

Įgyvendinta

Lėšų poreikis (tūkst. Eur)

Finansavimo šaltiniai (tūkst. Eur)

Savivaldybės lėšos

Nacionalinio biudžeto lėšos

ES fondai, kita užsienio valstybių parama

Privačios ir kitos lėšos

1.

(PRIORITETAS .....)

1.1.

(Tikslas .....)

1.1.1.

(Uždavinys .....)

1.1.1.1.

(Priemonė .....)

(Rodiklis .....)

 

 

 

 

 

 

 

 

...

...

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Panevėžio miesto plėtros

2014–2020 metų strateginio plano

įgyvendinimo priežiūros tvarkos aprašo

4 priedas

 

PMPSP ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪROS ATASKAITŲ, RODIKLIŲ IR PASIŪLYMŲ DĖL KEITIMO PATEIKIMO VEIKLŲ GRAFIKAS

 

Nr.

Darbo etapas

Pateikimo laikotarpis

Teikėjas

Gavėjas

1.

Vizijos rodiklių pateikimas (1 priedas)

kasmet, rugsėjo 1 d.

PMSA Strateginio planavimo, investicijų ir biudžeto skyrius

 

PMSA direktorius

2.

Prioritetų rodiklių pateikimas (2 priedas)

kasmet, rugpjūčio 1 d.

PMSA padaliniai

 

PMSA Strateginio planavimo, investicijų ir biudžeto skyrius

3.

Priemonių įgyvendinimo rodiklių pateikimas (3 priedas)

kasmet, kovo 1 d.

PMSA padaliniai

 

PMSA Strateginio planavimo, investicijų ir biudžeto skyrius

4.

PMPSP įgyvendinimo metinės ataskaitos projekto parengimas ir pateikimas, svarstymas ir tvirtinimas Savivaldybės taryboje

kasmet, spalio 1 d.

 

PMSA Strateginio planavimo, investicijų ir biudžeto skyrius

SPK, Tarybos komitetai, Savivaldybės taryba

 


 

Panevėžio miesto plėtros

2014–2020 metų strateginio plano

įgyvendinimo priežiūros tvarkos aprašo

5 priedas

 

PANEVĖŽIO MIESTO PLĖTROS 2014–2020 METŲ STRATEGINIO PLANO PRIEMONIŲ SĄRAŠO KEITIMO FORMA

 

1. Panevėžio miesto plėtros 2014–2020 metų strateginio plano priemonių sąrašo (pažymėti reikiamą):

1.1. keitimas 

 

Prioriteto Nr. ______,

Tikslo Nr. ______,

Uždavinio Nr. ______,

Keičiamos priemonės pavadinimas

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

1.2. papildymas nauja priemone

 

Siūlomos priemonės pavadinimas

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. Pasiūlymą pateikusio asmens vardas ir pavardė, darbovietė, pareigos

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3. Priemonės keitimo poreikio trumpas pagrindimas

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Priemonės aprašymas

 

Eil. Nr.

Priemonė

Rezultatas

Įgyvendinimo laikas (metai)

Atsakinga institucija

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

___________________________ __________ _____________

(vardas ir pavardė)                                              data                                  parašas