AUDITO, APSKAITOS, TURTO VERTINIMO IR NEMOKUMO VALDYMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL AUDITO, APSKAITOS, TURTO VERTINIMO IR NEMOKUMO VALDYMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2017 M. GEGUŽĖS 22 D. ĮSAKYMO NR. V3-22 „DĖL finansinių ataskaitų AUDITO kokybės tikrinimo atlikimo tvarkos aprašo PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2025 m. sausio 28 d. Nr. V3-1
Vilnius
P a k e i č i u Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus 2017 m. gegužės 22 d. įsakymą Nr. V3-22 „Dėl finansinių ataskaitų audito kokybės tikrinimo atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir išdėstau jį nauja redakcija:
„AUDITO, APSKAITOS, TURTO VERTINIMO IR NEMOKUMO VALDYMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL finansinių ataskaitų AUDITO kokybės tikrinimo atlikimo tvarkos aprašo PATVIRTINIMO
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos finansinių ataskaitų audito ir kitų užtikrinimo paslaugų įstatymo 64 straipsnio 3 dalies 1 punktu,
PATVIRTINTA
Audito, apskaitos, turto vertinimo ir
nemokumo valdymo tarnybos prie
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
direktoriaus 2017 m. gegužės 22 d. įsakymu
Nr. V3-22
(Audito, apskaitos, turto vertinimo ir
nemokumo valdymo tarnybos prie
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
direktoriaus 2025 m. sausio 28 d.
įsakymo Nr. V3-1 redakcija)
finansinių ataskaitų AUDITO kokybės tikrinimo atlikimo tvarkos aprašas
I skyrius
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Finansinių ataskaitų audito kokybės tikrinimo atlikimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato viešojo intereso įmonių audito įmonių ir auditorių (toliau – audito įmonės ir auditoriai) atlikto finansinių ataskaitų audito (toliau – auditas) kokybės tikrinimo (toliau – tikrinimas) objektą, organizavimo, atlikimo, rezultatų pateikimo tvarką ir procedūras.
2. Tvarkos aprašas parengtas įgyvendinant Lietuvos Respublikos finansinių ataskaitų audito ir kitų užtikrinimo paslaugų įstatymo (toliau – Įstatymas) 64 straipsnio 3 dalies 1 punkto nuostatas ir vadovaujantis Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – AVNT) patvirtinto Finansinių ataskaitų audito kokybės priežiūros organizavimo tvarkos aprašo nuostatomis.
II skyrius
tikrinimų organizavimas ir objektAS
4. Tikrinimai organizuojami remiantis rizikos analize taip, kad 2014 m. balandžio 16 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 537/2014 dėl konkrečių viešojo intereso įmonių teisės aktų nustatyto audito reikalavimų, kuriuo panaikinamas Komisijos sprendimas 2005/909/EB su visais pakeitimais (toliau – Audito reglamentas), 26 straipsnio 2 dalyje nustatytu periodiškumu būtų patikrintos visos audito įmonės ir visi auditoriai. Audito reglamento 26 straipsnio 2 dalyje nustatytu periodiškumu taip pat turi būti patikrinti visi Tvarkos aprašo 7.1–7.5 papunkčiuose nurodyti dalykai.
5. Audito įmonės ir auditoriai tikrinimams atrenkami ir į metinius tikrinimo planus įtraukiami vadovaujantis AVNT patvirtinto Finansinių ataskaitų audito kokybės priežiūros organizavimo tvarkos aprašo 4 dalies nuostatomis.
6. Pagal šį Tvarkos aprašą atliekami tik į atitinkamų metų metinius tikrinimų planus įtrauktų audito įmonių ir auditorių tikrinimai.
7. Tikrinimo objektas nustatomas atsižvelgiant į Tvarkos aprašo 4 punkto reikalavimus ir gali apimti visus arba dalį šių dalykų:
7.1. audito įmonės vidaus kokybės valdymo sistemos struktūrą, įskaitant politikų arba procedūrų, apimančių visus šios sistemos komponentus, nustatymą ir taikymą;
7.2. audito įmonės vidaus kokybės valdymo sistemos veiksmingumą (tikrinamas atliekant valdymo priemonių testus ir (arba) atliekamos audito bylų peržiūros metu vertinant tikrinimui atrinktų atliktų auditų kokybę);
7.4. audito įmonės pagal Audito reglamento 13 straipsnį paskelbto naujausio metinio skaidrumo pranešimo turinį;
III skyrius
TIKRINIMO ATLIKIMAS
8. Apie pradedamą tikrinimą AVNT raštu ar elektroninėmis priemonėmis praneša auditoriui ir audito įmonei ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų iki tikrinimo pradžios. AVNT pranešime dėl tikrinimo pradžios nurodomas metinis tikrinimų planas, į kurį įtraukta tikrinama audito įmonė ir (ar) auditorius, tikrinimo objektas, kaip nustatyta Tvarkos aprašo 7 punkte, tikrinimui vadovauti, jį atlikti ir jame dalyvauti paskirtų AVNT darbuotojų pareigos, vardai ir pavardės, tikrinimo pradžios ir pabaigos datos.
9. AVNT, nustatydama tikrinimo pradžios ir pabaigos datą, atsižvelgia į konkrečias su tuo tikrinimu susijusias aplinkybes, pavyzdžiui, tikrinimo apimtį, sudėtingumą, tikrinimui atlikti paskirtų AVNT darbuotojų skaičių ir užimtumą, poreikį tikrinimui pasitelkti ekspertus. Tikrinimo trukmė negali būti ilgesnė kaip 6 kalendoriniai mėnesiai.
10. Nesant galimybės pradėti tikrinimą AVNT pranešime nurodytą datą dėl su tikrinama audito įmone ir (ar) auditoriumi susijusių aplinkybių, audito įmonės vadovas (ar jo įgaliotas asmuo) ir (ar) auditorius AVNT raštu pateikia paaiškinimą, kuriame nurodo aplinkybes, trukdančias tikrinimą pradėti nurodytą datą ir terminą, per kurį šios aplinkybės bus pašalintos.
11. AVNT gavus Tvarkos aprašo 10 punkte nurodytą paaiškinimą ir įvertinus jame išdėstytas aplinkybes, gali būti suderinama kita nei AVNT pranešime dėl tikrinimo pradžios nurodyta tikrinimo pradžios data.
12. Tikrinimui vadovaujantis, jį atliekantys (toliau – tikrintojai) ir jame dalyvaujantys AVNT darbuotojai iki tikrinimo pradžios raštu patvirtina, kad tarp jų ir auditą atliekančio auditoriaus ir audito įmonės, kurie bus tikrinami, nėra interesų konfliktų.
13. Pradėjęs tikrinimą ir gavęs tikrinimo planui sudaryti reikiamą informaciją iš audito įmonės ir (ar) auditoriaus, tikrintojas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų parengia tikrinimo planą. Tikrintojo sudarytas tikrinimo planas yra derinamas su Audito kokybės patikrinimų skyriaus vedėju, o vadovaujantis patvirtinto AVNT Darbo reglamento nustatyta tvarka, tuo atveju, kai tikrintojas yra Audito kokybės patikrinimų skyriaus vedėjas ar nesant Audito kokybės patikrinimų skyriaus vedėjo, tikrinimo planas yra derinamas su AVNT direktoriumi.
14. Tikrinimo plane detalizuojama konkretaus tikrinimo objekto apimtis (pavyzdžiui, ar tikrinama visa audito įmonės vidaus kokybės valdymo sistemos struktūra, ar tik atskiri jos komponentai). Kai tikrinimo objektas apima 7.2 papunktyje nurodytą dalyką, nurodoma, ar tikrinimo metu bus atliekami su procedūromis susiję kontrolės priemonių testai ir (ar) audito bylų peržiūra detalizuojant peržiūros pobūdį pagal Tvarkos aprašo 19 punkto nuostatas nurodant tikrinimui atrinktus auditus ir jų atrankai taikytus kriterijus pagal Tvarkos aprašo 20 ir 21 punktų nuostatas. Tikrinimo plane taip pat nurodomos planuojamos atlikti tikrinimo procedūros ir metodinės priemonės, kurios bus taikomos atliekant tikrinimą. Tikrinimo planas gali būti keičiamas tikrinimo metu atsižvelgiant į atliekant tikrinimą kilusius klausimus ir (ar) paaiškėjusias aplinkybes. Tikrinimo planas yra konfidencialus.
15. Tikrintojai, atlikdami tikrinimą ir naudodamiesi Įstatymo 65 straipsnio 2 dalyje nurodytomis teisėmis, analizuoja su nustatytu tikrinimo objektu susijusią rašytinę ir žodinę informaciją pagal Tvarkos aprašo 17–23 punktų reikalavimus. Atsižvelgiant į konkretaus tikrinimo objektą ir jo apimtį atliekant analizę vertinamas visų ar dalies Audito reglamento, Įstatymo, tarptautinių audito standartų ir kitų teisės aktų nurodytų reikalavimų laikymasis. Analizei naudojamos AVNT taikomos metodinės priemonės yra konfidencialios.
16. Tikrintojai ir tikrinime dalyvaujantys AVNT darbuotojai privalo:
17. Pagal Tvarkos aprašo 7.1 ir 7.2 papunkčius tikrinant audito įmonės vidaus kokybės valdymo sistemos politikas arba procedūras ir pagal Tvarkos aprašo 7.3 papunktį tikrinant audito atlikimo metodologiją vertinama:
17.2 kaip laikomasi nepriklausomumo ir kitų profesinės etikos principų, tarp jų ir Įstatymo II skyriuje, Audito reglamento 4 ir 5 straipsniuose nustatytų reikalavimų, taip pat AVNT patvirtintų Nepriklausomumo nuo audituojamos įmonės, konfidencialumo ir profesinės paslapties principo laikymosi tvarkos ir Auditorių ir audito įmonių, atliekančių finansinių ataskaitų auditą, darbo organizavimo ir vidaus organizacinės struktūros reikalavimų tvarkos aprašų nuostatų;
17.4. kaip laikomasi Audito reglamento 4 straipsnyje nustatytų reikalavimų dėl taikomo audito atlygio;
18. Pagal Tvarkos aprašo 7.2 papunktį tikrinant vidaus kokybės valdymo sistemos veiksmingumą Audito reglamente nustatytu periodiškumu turi būti atlikti su procedūromis susiję kontrolės priemonių testai ir audito bylų peržiūra.
19. Tvarkos aprašo 18 punkte nurodytos audito bylų peržiūros metu vertinama tikrinti atrinktų atliktų auditų kokybė. Ji atliekama peržiūrint pasirinktas audito sritis arba peržiūrint visą audito atlikimo procesą.
20. Atliekant Tvarkos aprašo 19 punkte nurodytą audito bylų peržiūrą parenkama ne mažiau kaip po du kiekvieno tikrinamo auditoriaus atliktus auditus. Esant poreikiui gali būti pasirenkama peržiūrėti ir daugiau auditų.
21. Audito bylos peržiūrai atrenkamos pasinaudojant rizika pagrįsta atranka ir atsižvelgiant į audito įmonės kokybės valdymo sistemos vertinimą. Atrenkant audito bylas tikrinimui pirmenybė teikiama viešojo intereso įmonės auditui. Atlikdamas rizika pagrįstą auditų atranką tikrintojas gali įvertinti, pavyzdžiui, šiuos veiksnius:
21.3. ar rizikinga ūkio šaka, kurioje veikia audituota įmonė ir ar sudėtinga audituotos įmonės veikla;
22. Pagal Tvarkos aprašo 7.4 papunktį vertinant naujausio metinio skaidrumo pranešimo turinį atsižvelgiama į Tvarkos aprašo 7.1 ir 7.2 papunkčiuose nurodytų dalykų tikrinimo metu nustatytus faktus.
23. Pagal Tvarkos aprašo 17.3 papunktį vertinant auditui panaudotų išteklių kiekybę ir kokybę nustatoma, ar:
23.1. laikomasi tęstinio mokymo reikalavimų, kaip nustatyta Įstatymo 53 straipsnio 2 dalies 2 punkte;
23.2. užduoties grupė ir bet kurie užduoties grupei nepriklausantys auditoriaus ekspertai turėjo tinkamos kompetencijos, gebėjimų ir pajėgumų atlikti auditą;
23.3. panaudoti intelektiniai (metodologiniai) ir technologiniai ištekliai buvo tinkami ir pakankami auditui atlikti;
23.5 audito užduoties partnerio įsitraukimas į užduotį yra pakankamas ir tinkamas visos audito užduoties metu;
23.6. tinkamai paskirstytas audito darbas tarp užduoties grupės narių pagal jų kompetenciją, gebėjimus, patirtį;
23.7. konkrečioms audito sritims skirtas pakankamas užduoties grupės narių skaičius ir laikas (valandinis audito biudžetas) atsižvelgiant į reikšmingo iškraipymo riziką ir audito darbo apimtį;
23.8. buvo sudarytos galimybės pasitelkti reikiamą ekspertų pagalbą sudėtingiems klausimams nagrinėti;
23.9. buvo sudarytos galimybės pasinaudoti reikiamomis paslaugų teikėjų konsultacijų paslaugomis ir ar šių paslaugų teikėjų tiekiami žmogiškieji, technologiniai ir intelektiniai ištekliai yra tinkami atliekant užduotis;
23.10. asmuo, paskirtas atlikti audito užduoties kokybės peržiūrą, nebuvo audito užduoties narys, turėjo tinkamos kompetencijos, gebėjimų, įskaitant pakankamai laiko ir atitinkamą viršenybę tokią pareigą audito įmonėje vykdyti, laikėsi etikos reikalavimų, įskaitant susijusių su grėsme užduoties kokybės peržiūrą atliekančio asmens objektyvumui ir nepriklausomumui, laikėsi įstatymų ir kitų teisės aktų reikalavimų (jei tokių yra), taikomų nustatant užduoties kokybės peržiūrą atliekančio asmens tinkamumą.
24. Atlikęs tikrinimą, tikrintojas jo rezultatus pateikia Tvarkos aprašo 27 punkte nustatyta tvarka.
25. Kai dėl objektyvių priežasčių tikrinimas negali būti baigtas iki tikrinimo pabaigos datos, AVNT sprendimu tikrinimo atlikimo terminas gali būti pratęstas. Pratęsto tikrinimo trukmė negali būti daugiau negu du kartus ilgesnė už trukmę, nustatytą pagal Tvarkos aprašo 9 punkto reikalavimus.
26. Jei atlikti tikrinimą laikinai nėra galimybės, tikrinimas AVNT sprendimu sustabdomas iki tos datos, kai paaiškėja, kad aplinkybės, dėl kurių jis buvo sustabdytas, buvo pašalintos ir (arba) išnyko. Sustabdžius tikrinimą, tikrinimo atlikimo terminas laikomas pratęstu tiek dienų, kiek dienų tas tikrinimas buvo sustabdytas.
IV. Tikrinimo REZULTATŲ pateikimas
27. Atlikus tikrinimą, jo rezultatai pateikiami tikrinimo ataskaitoje. Tikrinimo ataskaitoje turi būti pateiktos pagrindinės tikrinimo išvados, nurodoma, ar nustatyta audito kokybės trūkumų, pateikiamos rekomendacijos. Jei tikrinimo metu nustatyta audito kokybės trūkumų, tikrintojas tikrinimo ataskaitoje turi pareikšti nuomonę, ar auditui panaudoti ištekliai (žmogiškieji, laiko, finansiniai, intelektiniai/metodologiniai, technologiniai, paslaugų teikėjų ir/ar kt.) turėjo įtakos audito trūkumams. Tikrinimo ataskaita rengiama pagal Tvarkos aprašo 1 priede pateikiamą pavyzdinę formą, taip pat prie tikrinimo ataskaitos pridedamas Finansinių ataskaitų audito kokybės tikrinimo klausimynas, kuris gali būti keičiamas jį detalizuojant ir pritaikant prie pateikiamos informacijos apie konkretų atliktą tikrinimą (Tvarkos aprašo 2 priedas).
28. Tikrinimo ataskaitos projektas parengiamas ne vėliau kaip per 25 darbo dienas nuo tikrinimo pabaigos datos. AVNT nustatyta tvarka suderintas tikrinimo ataskaitos projektas raštu arba elektroninėmis priemonėmis pateikiamas auditoriui ir (ar) audito įmonei, kurių tikrinimas buvo atliktas.
29. AVNT, Tvarkos aprašo 28 punkte nustatyta tvarka auditoriui ir (ar) audito įmonei pateikusi tikrinimo ataskaitos projektą, šiame projekte nurodytus tikrinimo rezultatus, nustatytus faktus ir padarytas išvadas pokalbio metu arba elektroninėmis priemonėmis aptaria su audito įmonės vadovu (ar jo įgaliotu asmeniu) ir (ar) auditoriumi, kurių atliktas auditas buvo tikrintas. Šiame punkte nurodytas aptarimas turi būti surengtas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo tikrinimo ataskaitos projekto įteikimo dienos.
30. Auditorius ir audito įmonė savo atsiliepimus apie tikrinimo ataskaitos projektą turi teisę pateikti per 10 darbo dienų po jo įteikimo dienos.
31. Jei tikrinimo ataskaitos projektas auditoriui ir audito įmonei siunčiamas elektroniniu paštu, auditoriaus ir (ar) audito įmonės AVNT nurodytu ar oficialiai deklaruotu ir Lietuvos auditorių rūmų interneto svetainėje skelbiamu elektroninio pašto adresu, projekto įteikimo data yra laikoma kita darbo diena skaičiuojant nuo dienos, kada tas projektas buvo išsiųstas.
32. Jei tikrinimo ataskaitos projektas auditoriui ir audito įmonei siunčiamas registruotu laišku su įteikimo pranešimu jų AVNT nurodytu ar oficialiai deklaruotu ir Lietuvos auditorių rūmų interneto svetainėje skelbiamu buveinės ar gyvenamosios vietos adresu, projekto įteikimo data yra laikoma dešimta darbo diena skaičiuojant nuo dienos, kada tas projektas buvo išsiųstas, jei per tą laiką nepaaiškėja kita registruoto laiško įteikimo data.
33. Aptarusi tikrinimo rezultatus, kaip nustatyta Tvarkos aprašo 29 punkte, ir išnagrinėjusi gautų Tvarkos aprašo 30 punkte nurodytų atsiliepimų turinį, AVNT ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo Tvarkos aprašo 29 punkte nurodyto aptarimo arba Tvarkos aprašo 30 punkte nurodytų atsiliepimų pateikimo arba, jei atsiliepimų nepateikta, jų pateikimo termino pabaigos, priklausomai nuo to, kuris iš šių terminų sueina vėliausiai, parengia ir patvirtina galutinę tikrinimo ataskaitą ir ją raštu arba elektroninėmis priemonėmis pateikia auditoriui ir audito įmonei.
34. AVNT per 10 darbo dienų nuo galutinės tikrinimo ataskaitos, kurioje konstatuota audito kokybės trūkumų, patvirtinimo dienos kreipiasi į auditorius, audito įmones, kitus fizinius ir juridinius asmenis bei institucijas dėl Tvarkos aprašo 36 punkte nurodytam teikimui parengti trūkstamos informacijos ir (ar) dokumentų pateikimo ir nurodo ne trumpesnį kaip 10 ir ne ilgesnį kaip 20 darbo dienų terminą šiai informacijai ir (ar) dokumentams pateikti.
35. Kai Tvarkos aprašo 34 punkte nurodyta AVNT prašoma informacija ir (ar) dokumentai dėl objektyvių priežasčių negali būti pateikti per AVNT nurodytą terminą, gavusi motyvuotą informaciją ir (ar) dokumentus teikiančiųjų asmenų prašymą, AVNT šį terminą gali pratęsti.
36. Teikimą dėl nurodymo (nurodymų) ir (ar) poveikio priemonės skyrimo audito įmonei, auditoriui, audito įmonės darbuotojui, bet kuriems kitiems fiziniams ir juridiniams asmenims, kurie nesilaikė Įstatymo ir (ar) Audito reglamento reikalavimų, AVNT parengia ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo visos šiam teikimui parengti reikalingos informacijos ir (ar) dokumentų gavimo dienos. Teikimas rengiamas pagal Įstatymo 77 straipsnio ir Finansinių ataskaitų audito kokybės priežiūros organizavimo tvarkos aprašo 20 punkto nuostatas.
37. Kai dėl objektyvių priežasčių tikrinimo ataskaitos projektas, tikrinimo ataskaita ar AVNT teikimas dėl nurodymo (nurodymų) ir (ar) poveikio priemonės skyrimo audito įmonei, auditoriui, audito įmonės darbuotojui, bet kuriems kitiems fiziniams ir juridiniams asmenims, kurie nesilaikė Įstatymo ir (ar) Audito reglamento reikalavimų, negali būti parengti ir pateikti per Tvarkos aprašo 28, 33 ir 36 punktuose nustatytus terminus, šiuos terminus AVNT gali pratęsti.
38. AVNT, prieš duodama nurodymą (nurodymus) ir (ar) skirdama poveikio priemonę audito įmonės darbuotojams, bet kuriems kitiems fiziniams ar juridiniams asmenims, kurie nesilaikė Įstatymo ir (ar) Audito reglamento nuostatų, juos raštu arba elektroninėmis priemonėmis informuoja apie tikrinimo ataskaitoje nurodytus jų padarytus pažeidimus. Taip pat AVNT Įstatymo 74 straipsnio 5 dalyje nustatyta tvarka apie Audito priežiūros komiteto posėdį ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas informuoja visus asmenis, dėl kurių veiksmų svarstomas nurodymų ir (ar) poveikio priemonės skyrimo klausimas, ir Įstatymo 74 straipsnio 4 dalyje nustatyta tvarka, nustato ne trumpesnį kaip 5 darbo dienų terminą paaiškinimams dėl tikrinimo ataskaitos, kurioje konstatuota audito kokybės trūkumų, pateikti.
39. Tikrinimo ataskaita, kurioje konstatuota audito kokybės trūkumų, ir kita su ja susijusi medžiaga, įskaitant gautus Tvarkos aprašo 38 punkte nurodytus paaiškinimus, vadovaujantis Įstatymo 82 straipsnio 1 dalies 2 punktu teikiama svarstyti Audito priežiūros komitetui. Audito priežiūros komitetui kartu su šia ataskaita ir medžiaga pateikiamas AVNT teikimas dėl nurodymo (nurodymų) ir (ar) poveikio priemonės skyrimo audito įmonei, auditoriui, audito įmonės darbuotojui, bet kuriems kitiems fiziniams ir juridiniams asmenims, kurie nesilaikė Įstatymo ir (ar) Audito reglamento reikalavimų.
40. Audito priežiūros komiteto posėdyje apsvarsčius atlikto tikrinimo metu nustatytus audito kokybės trūkumus, AVNT teikimą dėl nurodymo (nurodymų) ir (ar) poveikio priemonės ir Audito priežiūros komitetui pateikus dėl jų nuomonę, AVNT direktorius per 10 darbo dienų priima sprendimą dėl tikrinimo rezultatų ir nurodymo (nurodymų) ir (ar) poveikio priemonės skyrimo.
41. Informacija apie priimtus Tvarkos aprašo 40 punkte nurodytus sprendimus teikiama ir skelbiama Įstatymo 76 straipsnio 1, 2 ir 5 dalyse ir 78 straipsnio nustatyta tvarka. Sprendimai dėl Įstatymo 75 straipsnio 2 dalies 8 ir 9 punktuose nurodytų poveikio priemonių skyrimo vykdomi Įstatymo 79 straipsnyje nustatyta tvarka.