DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE 2020 METŲ PROJEKTŲ VERTINIMO IR ATRANKOS KOMISIJOS SUDARYMO IR JOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO IR DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2018 M. LAPKRIČIO 9 D. ĮSAKYMO NR.V35-1042 PRIPAŽINIMO NETEKUSIU GALIOS
2019 m. lapkričio 13 d. Nr. V35-1007
Druskininkai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2020 metų projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2019 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr.A1-560 „Dėl Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2020 metų projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų patvirtinimo“, 28 punktu bei atsižvelgdama į Druskininkų savivaldybės Socialinių paslaugų centro 2019 m. lapkričio 4 d. raštą Nr. S-672 „Dėl narių į Druskininkų savivaldybės socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2020 metų projektų vertinimo ir atrankos komisiją delegavimo“:
1. S u d a r a u Druskininkų savivaldybės socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2020 metų projektų vertinimo ir atrankos komisiją (toliau – Komisija):
Komisijos pirmininkė - Marytė Sasnauskaitė, Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vedėja.
Komisijos pirmininko pavaduotoja - Žaneta Liutikienė, Druskininkų savivaldybės Socialinių paslaugų centro direktoriaus pavaduotoja.
Nariai: Eglė Sadauskaitė, Savivaldybės Asmens ir visuomenės sveikatos skyriaus vyriausioji specialistė;
Asta Slidziauskienė, Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vyriausioji specialistė;
Agnė Volckevičienė, Druskininkų savivaldybės Socialinių paslaugų centro atvejo vadybininkė.
2. S k i r i u Komisijos sekretore – Bronę Petrikienę, Druskininkų savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vedėjo pavaduotoją, o jos tarnybinių komandiruočių, atostogų, ligos metu ir kitais atvejais, kai ji negali eiti savo pareigų – Astą Lukšienę, Druskininkų savivaldybės Socialinės paramos skyriaus vyriausiąją specialistę.
3. T v i r t i n u Druskininkų savivaldybės socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2020 metų projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašą.
4. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. lapkričio 9 d. įsakymą Nr. V35-1042 „Dėl Druskininkų savivaldybės socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2019 metų projektų vertinimo ir atrankos komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo bei Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2016 m. lapkričio 8 d. įsakymo Nr. V35-934 pripažinimo netekusiu galios“.
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Druskininkų savivaldybės administracijos
direktoriaus 2019 m. lapkričio 13 d. įsakymu
Nr. V35-1007
DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE Projektų VERTINIMO IR atrankoS komisijos DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Druskininkų savivaldybės Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2020 metų projektų vertinimo ir atrankos komisijos (toliau – Komisija) funkcijas, darbo organizavimą ir projektų vertinimą, reikalavimus Komisijos posėdžio protokolui ir kitas Komisijos darbą reguliuojančias nuostatas.
2. Komisijos sudarymo tikslas – įvertinti Druskininkų savivaldybės administracijai (toliau – Savivaldybės administracija) finansavimui gauti pateiktus Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2020 metų projektus (toliau – projektai) ir parengti siūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui dėl lėšų projektams skyrimo.
3. Komisija savo veikloje vadovaujasi Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2020 metų projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2019 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. A1-560 „Dėl Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2020 metų projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Nuostatai), ir Aprašu.
4. Komisija sudaroma vieniems metams iš penkių specialistų - iš Savivaldybės administracijos darbuotojų ir Druskininkų savivaldybės Socialinių paslaugų centro, kuris apie deleguojamus atstovų skyrimą, atšaukimą bei pakeitimą praneša raštu, darbuotojų.
5. Komisijos sudėtį, šios Komisijos pirmininką, jo pavaduotoją tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius bei paskiria Komisijos sekretorių, kuris nėra Komisijos narys.
II SKYRIUS
KOMISIJOS FUNKCIJOS
7. Komisijos funkcijos yra šios:
7.1. įvertinti Savivaldybės administracijos paskirtų darbuotojų pateiktą informaciją apie projekto (-ų) atitiktį formaliesiems kriterijams nurodytiems Nuostatų 21 punkte ir priimti sprendimą dėl projektų tolimesnio vertinimo arba atmetimo;
III SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS IR PROJEKTŲ VERTINIMAS
8. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas, jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas.
9. Komisijos sekretorius:
9.1. techniškai aptarnauja Komisiją, organizuoja ir protokoluoja Komisijos posėdžius, rengia posėdžių darbotvarkę bei pasirašo posėdžių protokolus;
9.2. ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Komisijos posėdžio pradžios raštu ar elektroniniu paštu informuoja apie posėdžio datą, laiką, vietą Komisijos narius, projektų atrankos stebėseną vykdančius neįgaliųjų asociacijų atstovus (toliau – neįgaliųjų asociacijų atstovai) ir pareiškėjo atstovą, jei pareiškėjo atstovas kviečiamas į posėdį Nuostatų 50 punkte nurodytu atveju;
9.3. renka Komisijos narių, neįgaliųjų asociacijų atstovų, pareiškėjų atstovų bei Savivaldybės administracijos darbuotojų (ne Komisijos narių), kitų Komisijos posėdžio dalyvių raštu pateiktą informaciją apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą bei jų pasirašytus konfidencialumo pasižadėjimus ir Komisijos narių pasirašytas nešališkumo deklaracijas;
9.4. per 5 dienas po Nuostatų 26 punkte nurodyto sprendimo priėmimo dienos raštu informuoja pareiškėją (-us) dėl jų projekto (-ų), neatitinkančio (-ių) formaliojo (-iųjų) kriterijaus (-ų), atmetimo, nurodydamas atmetimo priežastis;
9.5. rengia Savivaldybės administracijos direktoriui Komisijos narių siūlymus dėl lėšų projektams skyrimo ir kitų Komisijos veiklos dokumentų projektus;
10. Pagrindinė Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai vyksta Komisijos pirmininko nustatytu laiku. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai Komisijos narių.
Komisijos posėdžiuose kviečiami dalyvauti neįgaliųjų asociacijų atstovai. Komisijos posėdžiai organizuojami, jei juose gali dalyvauti bent vienas neįgaliųjų asociacijos atstovas. Neįgaliųjų asociacijos atstovas, negalintis atvykti į posėdį Aprašo 19 punkte nustatyta tvarka informuoja Komisijos sekretorių. Jeigu visi neįgaliųjų asociacijos atstovai du kartus iš eilės atsisako ar negali dalyvauti Komisijos posėdyje, Komisijos posėdis gali būti organizuojamas nedalyvaujant neįgaliųjų asociacijos atstovams.
11. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių dviejų trečdalių Komisijos narių balsų dauguma. Kai Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamas yra posėdžio pirmininko balsas.
12. Komisijos sekretorius, gavęs projektus, projektų suvestinę, kurioje nurodyta informacija apie projekto (-ų) atitiktį Nuostatų 21 punkte nurodytiems formaliesiems kriterijams, ar projektų vertinimo suvestinę ir kitus susijusius dokumentus, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas Komisijos pirmininko pavedimu organizuoja Komisijos posėdį. Prireikus gali būti šaukiama ir daugiau posėdžių. Komisijos nariams, apie posėdį raštu arba elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas praneša Komisijos sekretorius, kuris kartu su pranešimu posėdžio dalyviams pateikia posėdžio darbotvarkės projektą ir medžiagą numatomais svarstyti klausimais.
13. Pirmojo posėdžio metu, prieš pradėdami darbą, Komisijos nariai ir Komisijos sekretorius privalo pasirašyti Konfidencialumo pasižadėjimus (Aprašo 1 priedas) ir Nešališkumo deklaracijas (Aprašo 2 priedas).
14. Konfidencialumo pasižadėjimus privalo pasirašyti ir neįgaliųjų asociacijų atstovai, pareiškėjo (-ų) atstovas, jei šis pareiškėjo atstovas kviečiamas į posėdį Nuostatų 50 punkte nurodytu atveju, kiti posėdžio dalyviai bei savivaldybės administracijos darbuotojai (ne Komisijos nariai) (Aprašo 3 priedas).
15. Sprendimai dėl projektų atitikties formaliesiems kriterijams priimami Nuostatų 26 punkto nustatyta tvarka.
16. Prieš pradedant projektų vertinimą, Komisijos pirmininkas ar Komisijos sekretorius, ar posėdyje dalyvaujantys savivaldybės administracijos paskirti darbuotojai supažindina Komisijos narius su projektų paraiškomis, projekto vertinimo anketa, vertinimo kriterijais, aptariami projektų vertinimo anketų pateikimo terminai.
17. Pareiškėjų pateikti projektai Komisijos nariams paskirstomi ir jų vertinimo procedūros atliekamos Nuostatų VI skyriuje nustatyta tvarka.
18. Komisijos narys, neįgaliųjų asociacijų atstovai, pareiškėjo atstovas negalintys atvykti į posėdį, apie tai ne vėliau kaip per 1 darbo dieną nuo Komisijos sekretoriaus elektroniniu paštu atsiųsto pranešimo apie organizuojamą Komisijos posėdį gavimo dienos turi pranešti Komisijos pirmininkui arba sekretoriui, išskyrus atvejus, kai to negali padaryti dėl objektyvių priežasčių.
19. Prireikus svarstyti klausimus skubos tvarka ir dėl objektyvių priežasčių nesant galimybės surengti posėdžio, Komisijos sprendimai gali būti priimami vadovaujantis visų Komisijos narių apklausos, kuri atliekama nedelsiant, bet ne vėliau nei per 1 darbo dieną, elektroniniu paštu rezultatais. Tarp posėdžių einamieji klausimai gali būti aptariami ir Komisijos narių nuomonė išreiškiama elektroniniu paštu.
20. Jeigu yra aplinkybių, galinčių turėti įtakos priimant sprendimą, Komisijos narys (nariai), prieš pradėdamas (-i) nagrinėti projektų suvestines, vertinti projektus turi nusišalinti nuo dalyvavimo sprendžiant pritarimo ar nepritarimo Komisijos siūlomiems balams, išvadoms ar sumoms, atitinkamo projekto finansavimo dydžio ir kitus Komisijos nario funkcijoms priskirtus klausimus, prieš tai raštu arba elektroniniu paštu pranešęs (pranešę) Komisijos pirmininkui. Jeigu Komisijos narys (-iai) nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (jų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais, o projektą (projektus) vertina kitas Komisijos narys. Į Komisijos posėdžio protokolą įrašoma informacija apie galimą interesų konfliktą.
21. Komisijos pirmininkas, Komisijos pirmininko pavaduotojas, sekretorius ar narys, gali būti nušalinti nuo pareigų Komisijoje, jeigu:
21.2. jie įtariami pažeidę konfidencialumo reikalavimus (pvz., atskleidė jiems patikėtus dokumentus ar duomenis tretiesiems asmenims);
21.3. jie įtariami pažeidę nešališkumo reikalavimus (pvz., savo ar asmenų, susijusių su jais artimos giminystės, svainystės, taip pat buvusių ar esamų santuokos, globos ar rūpybos ryšiais (toliau – susiję asmenys), privačių interesų naudai pasinaudojo ar leido naudotis informacija, kurią įgijo dalyvaudami Komisijos veikloje; konkurse dalyvauja asmenys, iš kurių jie ar susiję asmenys gauna bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos; jie ar susiję asmenys yra konkurse dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas, valdymo organo narys ar kitoks atstovas; jie yra ar buvo kitaip susiję su konkurse dalyvaujančiais asmenimis ar nuo šių asmenų priklausomi);
21.4. jie savo veiksmais ar neveikimu trukdo Komisijos darbui, siekia paveikti konkurso eigą ir (ar) rezultatus;
22. Komisijos pirmininkas nuo pareigų Komisijoje nušalinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu. Komisijos pirmininko pavaduotojas, Komisijos narys ar sekretorius nuo pareigų nušalinami Komisijos pirmininko sprendimu. Sprendime nurodomas nušalinimo laikotarpis ir nušalinimo priežastys.
23. Kai nušalinamas ar nusišalina Komisijos pirmininkas, jo funkcijas vykdo Komisijos pirmininko pavaduotojas. Kai nušalinamas ar nusišalina Komisijos sekretorius, jo funkcijas vykdo pakaitinis sekretorius. Kai nušalinamas ar nusišalina Komisijos narys, jo vertintų paraiškų vertinimą perduoda kitam Komisijos nariui.
IV SKYRIUS
KOMISIJOS POSĖDŽIO PROTOKOLAS
24. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kuris elektroniniu būdu turi būti suderintas su Komisijos nariais. Protokolai parengiami, suderinami su Komisijos nariais, pasirašomi ir užregistruojami ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po posėdžio. Su Komisijos nariais suderintą protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius.
25. Protokolai įforminami vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis, reguliuojančiomis protokolo turinį, ir Dokumentų rengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“. Komisijos narys turi teisę pareikšti atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo. Prie protokolo pridedama ir neįgaliųjų asociacijų atstovų Nuostatų 44 ir 47 punktuose nustatyta tvarka parengtos rekomendacijos dėl Komisijos parengtų siūlymų finansuoti projektus.
26. Protokole nurodoma:
26.2. Komisijos posėdžio pirmininkas, Komisijos posėdžio sekretorius, posėdyje dalyvavę Komisijos nariai, neįgaliųjų asociacijų atstovai ir kiti posėdyje dalyvavę asmenys;
26.4. projektų, kuriuos nutarta siūlyti atmesti, atmetimo argumentai, teisinis projektų atmetimo pagrindas;
26.5. informacija apie Komisijos pritarimą / nepritarimą projektams skirti finansavimą iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (ar) savivaldybės biudžeto lėšų, nurodant objektyvius argumentus dėl projektų finansavimo ar nefinansavimo, projektų finansavimo dydžius, veiklų ir (ar) išlaidų finansavimo, tokių siūlymų priežastis bei jų pagrindimą;
26.6. informacija apie Komisijos pritarimą / nepritarimą neįgaliųjų asociacijų atstovo (-ų) rekomendacijai (-joms) ir bei kiekvieno neįgaliųjų asociacijos atstovo pritarimas ar nepritarimas Komisijos siūlymams, kai Komisijos posėdis organizuojamas Nuostatų 45 punkte nustatyta tvarka;
26.7. projektai, kurie Nuostatų 38 punkto nustatytais atvejais Savivaldybės administracijos buvo paskirti įvertinti trečiajam Komisijos nariui, vadovaujantis Nuostatų 35 punktu pasirinkti dviejų Komisijos narių vertinimai ir jų išvados dėl projekto finansavimo ar nefinansavimo;
26.8. siūlytini finansuoti projektai ir siūlomos skirti Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos ir (ar) savivaldybės biudžeto lėšos projektui įgyvendinti;
26.11. balsavimo rezultatai, kartu nurodant ir informaciją apie kiekvieno Komisijos posėdyje dalyvavusio Komisijos nario balsavimą Komisijos posėdyje svarstytais klausimais;
26.12. informacija apie galimą Komisijos nario, sekretoriaus, neįgaliųjų asociacijų atstovų ir (ar) pareiškėjo (-ų) atstovą, jei šis pareiškėjo (-ų) atstovas kviečiamas į posėdį Nuostatų 50 punkte nurodytu atveju, interesų konfliktą;
26.14. prie protokolo pridedamas siūlymas Savivaldybės administracijos direktoriui dėl lėšų projektams skyrimo;
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
28. Komisijos posėdžio darbo organizavimo procedūrinius klausimus, nenumatytus Apraše, sprendžia Komisijos pirmininkas.
29. Komisijos veiklos dokumentai turi būti saugomi Savivaldybės administracijos Dokumentų saugojimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. V-157 „Dėl Dokumentų saugojimo taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka ir Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklėje, patvirtintoje Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-100 „Dėl Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės patvirtinimo“, nustatytais terminais.
_________________________
Druskininkų savivaldybės socialinės
reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems
bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos
komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo
1 priedas
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI KONKURSO INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS
_______________
(data)
Aš, ______________________________________, būdamas (-a) Socialinės reabilitacijos
(vardas ir pavardė)
paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2020 metų projektų vertinimo ir atrankos komisijos (toliau – Komisija) nariu ar Komisijos sekretoriumi,
PASIŽADU:
1. saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, vertinant socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektus, stebint Komisijos posėdį, tvarkant kitus su projektų vertinimu susijusius dokumentus;
2. man patikėtus dokumentus ar duomenis saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims konfidencialios informacijos;
4. savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgijau dalyvaudamas (-a) svarstant, rengiant ar priimant Komisijos sprendimą, kitokia tvarka ir mastu, nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Druskininkų savivaldybės administracijai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
_________________________ ______________ __________________________
(nurodomos pareigos Komisijoje) (parašas) (vardas ir pavardė )
Druskininkų savivaldybės socialinės
reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems
bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos
komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo
2 priedas
NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA DĖL OBJEKTYVIŲ SPRENDIMŲ PRIĖMIMO BEI VIEŠŲJŲ IR PRIVAČIŲ INTERESŲ KONFLIKTO VENGIMO
______________________
(data)
Aš, ______________________________________, būdamas (-a) Socialinės reabilitacijos
(vardas ir pavardė)
paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2020 metų projektų vertinimo ir atrankos konkurso komisijos (toliau – Komisija) nariu (-e) ar Komisijos sekretoriumi:
1. pasižadu savo pareigas atlikti objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-i) įstatymų viršenybės, skaidrumo, nešališkumo, teisėtumo, sąžiningumo principais;
2. pasižadu informuoti Komisijos pirmininką arba Druskininkų savivaldybės administracijos (toliau – konkursą organizuojanti įstaiga) direktorių (kai nusišalina Komisijos pirmininkas) apie esamą interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje, jei man dalyvaujant, rengiant, svarstant ar priimant Komisijos sprendimus:
2.1. šiose procedūrose dalyvauja asmenys, iš kurių aš ar man artimi asmenys gauna bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos;
2.2. aš ar man artimi asmenys yra procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas ar valdymo organo narys;
3. jei paaiškėtų, kad mano dalyvavimas rengiant, svarstant ar priimant Komisijos sprendimus gali sukelti interesų konfliktą, pasižadu nedelsdamas (-a) informuoti apie tai Komisijos pirmininką arba konkursą organizuojančios įstaigos direktorių (kai nusišalina Komisijos pirmininkas) ir nusišalinti nuo sprendimo priėmimo procedūros.
Žinau, kad kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei galiu būti nušalintas (-a) nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
_________________________ ______________ __________________________
(nurodomos pareigos Komisijoje) (parašas) (vardas ir pavardė )
Druskininkų savivaldybės socialinės
reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems
bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos
komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo
3 priedas
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI KONKURSO INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS
______________________
(data)
Aš, ______________________________________, būdamas (-a) Socialinės reabilitacijos
(vardas ir pavardė)
paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2020 metų projektų atrankos stebėseną vykdantis neįgaliųjų asociacijų atstovu, pareiškėjo atstovu, Druskininkų savivaldybės administracijos (toliau – konkursą organizuojanti įstaiga) darbuotoju (ne Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje 2020 metų projektų vertinimo ir atrankos konkurso komisijos (toliau – Komisija) nariu) ar posėdžio dalyviu,
PASIŽADU:
1. saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, stebint Komisijos posėdį;
2. savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgysiu dalyvaudamas (-a) Komisijos posėdyje, kitokia tvarka ir mastu, nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti konkursą organizuojančiai įstaigai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
___________________________ ______________ __________________________
(nurodomos Komisijos posėdyje (parašas) (vardas ir pavardė
dalyvaujančio asmens teisinė padėtis)