VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS
MERAS
POTVARKIS
DĖL KREDITO, PAIMTO DAUGIABUČIAM NAMUI ATNAUJINTI (MODERNIZUOTI), IR PALŪKANŲ ĮMOKŲ APMOKĖJIMO VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO
2023 m. birželio 30 d. Nr. 955-440/23
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi ir 27 straipsnio 2 dalies 8 punktu ir Kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų apmokėjimo už asmenis, turinčius teisę į būsto šildymo išlaidų kompensaciją, tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos aplinkos ministro ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. D1-174/A1-116 „Dėl Kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų apmokėjimo už asmenis, turinčius teisę į būsto šildymo išlaidų kompensaciją, tvarkos aprašo patvirtinimo“, 19 punktu:
1. Tvirtinu Kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų įmokų apmokėjimo Vilniaus miesto savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).
2. P a v e d u Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriui kontroliuoti, kaip vykdomos šio įsakymo 1 punktu patvirtinto tvarkos aprašo nuostatos.
3. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. gruodžio 21 d. įsakymą Nr. 30-2914/20 „Dėl Kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų apmokėjimo Vilniaus miesto savivaldybėje tvarkos aprašo tvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.
PATVIRTINTA
Vilniaus miesto savivaldybės mero
2023 m. birželio 30 d.
potvarkiu Nr. 955-440/23
KREDITO, PAIMTO DAUGIABUČIAM NAMUI ATNAUJINTI (MODERNIZUOTI), IR PALŪKANŲ ĮMOKŲ APMOKĖJIMO VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų įmokų apmokėjimo Vilniaus miesto savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato prašymų dėl teisės į kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų įmokų (toliau kartu – kreditas ir palūkanos) apmokėjimą nustatymo pateikimo, teisės į kredito ir palūkanų apmokėjimą nustatymo, paraiškų teikimo ir jų pagrindu vykdomo kredito ir palūkanų apmokėjimo Vilniaus miesto savivaldybėje tvarką.
2. Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo (toliau – Įstatymas) ir Kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų apmokėjimo už asmenis, turinčius teisę į būsto šildymo išlaidų kompensaciją, tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos aplinkos ministro ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. D1-174/A1-116 „Dėl Kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų apmokėjimo už asmenis, turinčius teisę į būsto šildymo išlaidų kompensaciją, tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – AM ir SADM aprašas), nuostatomis.
3. Kredito ir palūkanų apmokėjimas Vilniaus miesto daugiabučio namo buto savininkui finansuojamas iš Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto lėšų.
4. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Įstatyme ir Lietuvos Respublikos valstybės paramos daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) įstatyme vartojamas sąvokas.
5. Tvarkos aprašas taikomas:
5.2. bendrojo naudojimo objektų valdytojui ar Vilniaus miesto savivaldybės programos įgyvendinimo administratoriui (toliau – Savivaldybės programos įgyvendinimo administratorius), veikiantiems daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų naudai;
6. Tvarkos aprašu privalo vadovautis Vilniaus miesto savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) Socialinių išmokų skyrius (toliau – Socialinių išmokų skyrius), Administracijos Apskaitos skyrius (toliau – Apskaitos skyrius), bendrojo naudojimo objektų valdytojai ir Savivaldybės programos įgyvendinimo administratoriai, kreditą daugiabučiam namui atnaujinti suteikusios institucijos.
II SKYRIUS
PRAŠYMŲ PATEIKIMAS
8. Pareiškėjas ar jam atstovaujantis asmuo dėl kredito ir palūkanų apmokėjimo turi kreiptis į Socialinių išmokų skyrių ir pateikti užpildytą prašymą dėl teisės į kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų apmokėjimą nustatymo (toliau – prašymas), kurio forma nustatyta AM ir SADM aprašo 1 priede, ir šiuos dokumentus:
8.1. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (dėl objektyvių priežasčių nesant galimybės pateikti asmens tapatybę patvirtinančio dokumento originalo, pateikiama šio dokumento kopija, patvirtinta Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų nustatyta tvarka, ir (ar) pažyma apie šio dokumento poėmį). Pareiškėjui atstovaujantis asmuo pateikia įgaliojimą ir dokumentą, patvirtinantį įgalioto asmens tapatybę;
8.2. bendrojo naudojimo objektų valdytojo ar Savivaldybės programos įgyvendinimo administratoriaus raštą, patvirtinantį, kad pareiškėjas su kitais daugiabučio namo butų savininkais įgyvendina ar įgyvendino daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projektą (teikiamas prašymą teikiant tik pirmą kartą);
8.5. Įstatymo 20 straipsnyje nurodytus piniginei socialinei paramai gauti būtinus dokumentus ir duomenis, išskyrus atvejais, nurodytais Tvarkos aprašo 9 punkte:
8.5.4. procesinį dokumentą, patvirtinantį aplinkybę, kad teisme yra nagrinėjama byla dėl tėvystės, vaiko gyvenamosios vietos nustatymo, išlaikymo priteisimo;
8.5.6. juridinio asmens pažymą apie vaiko išlaikymui gaunamas periodines išmokas arba kitos kompetentingos institucijos išduotą dokumentą, patvirtinantį materialinio išlaikymo vaikui teikimą;
8.5.8. sveikatos priežiūros įstaigos pažymą, patvirtinančią, kad iki numatytos gimdymo datos yra likę ne daugiau kaip 70 kalendorinių dienų;
8.5.9. švietimo įstaigos pažymą, patvirtinančią, kad asmuo studijuoja pagal formaliojo švietimo studijų programą (įskaitant akademines atostogas dėl ligos ar nėštumo) ar mokosi pagal formaliojo profesinio mokymo programą bei gaunamas stipendijas;
8.5.10. karinio vieneto išduotą pažymą, patvirtinančią, kad privalomosios pradinės karo tarnybos karys atlieka jame privalomąją pradinę karo tarnybą;
8.5.11. kompetentingos institucijos pažymą apie asmeniui paskirtos bausmės atlikimą, jo sulaikymą, suėmimą, paieškos paskelbimą ar teismo pripažinimą nežinia kur esančiu;
8.5.12. kompetentingos institucijos išduotą dokumentą, patvirtinantį formaliojo švietimo įstaigos dieninio skyriaus baigimą;
8.5.13. sveikatos priežiūros įstaigos išduotą pažymą apie gydymo stacionare trukmę, elektroninį nedarbingumo pažymėjimą ar medicininę pažymą apie ligos trukmę;
8.5.15. individualios įmonės buhalterinės apskaitos dokumentą, patvirtinantį vertinamo laikotarpio individualios įmonės savininko pajamas, gautas iš įmonės apmokestinto pelno; mažosios, tikrosios ūkinės ar komanditinės ūkinės bendrijos buhalterinės apskaitos dokumentą, patvirtinantį vertinamo laikotarpio mažosios bendrijos narių, tikrosios ūkinės bendrijos ar komanditinės ūkinės bendrijos tikrųjų narių pajamas ir iš šių įmonių asmeniniams poreikiams gautų lėšų sumas; asmens, įsigijusio verslo liudijimą ar individualios veiklos vykdymo pažymą, pajamų ir išlaidų apskaitos žurnalą;
8.5.18. ikiteisminio tyrimo įstaigos, prokuratūros ar teismo išduotą dokumentą dėl padarytos nusikalstamos veikos žmogaus seksualinio apsisprendimo laisvei ir neliečiamumui;
8.5.20. sveikatos priežiūros įstaigos išduotą pažymą, kad vaikas iki 8 metų negali lankyti švietimo įstaigos;
8.5.23. kompetentingos įstaigos išduotą pažymą apie gaunamas pareigūnų ir karių valstybines pensijas ir kitų valstybių mokamas pensijas, išmokas;
9. Tvarkos aprašo 8.5 papunktyje nurodytų dokumentų pareiškėjas neteikia šiais atvejais:
9.1. kai Administracija duomenis gauna iš valstybės ir žinybinių registrų bei valstybės informacinių sistemų;
10. Prašymas ir dokumentai gali būti pateikti elektroninių ryšių priemonėmis per Vilniaus miesto savivaldybės elektroninių paslaugų valdymo sistemą, Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo naudojant pašto tinklą informacinę sistemą, elektroniniu paštu, pašto siunta, telefoninio ryšio priemonėmis, atvykus į Administracijos Klientų aptarnavimo skyrių (toliau – Klientų aptarnavimo skyrius) asmeniškai arba per atstovą. Jeigu prašymas ir dokumentai teikiami:
10.1. elektroninių ryšių priemonėmis per Vilniaus miesto savivaldybės elektroninių paslaugų valdymo sistemą, leidžiančią nustatyti asmens tapatybę, prašymą ir dokumentus teikiančio asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija neteikiama;
10.2. elektroniniu paštu, prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/EB, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus, prašymą ir dokumentus teikiančio asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija neteikiama;
10.3. pašto siunta, prie prašymo turi būti pridedami visų reikiamų dokumentų originalai arba jų kopijos, patvirtintos teisės aktų nustatyta tvarka (įskaitant asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją);
10.4. telefoninio ryšio priemonėmis, programuotos veiksmų sekos pagalba, pateikiant asmens tapatybę Socialinių išmokų apskaitos informacinėje sistemoje „Parama“ (toliau – sistema „Parama“) identifikuojančius duomenis (telefono numerį ir 4 paskutinius asmens kodo skaitmenis) ir patvirtinant, kad yra informuotas, jog Administracija gaus iš valstybės ir žinybinių registrų bei valstybės informacinių sistemų ir tvarkys jo asmens (bendrai gyvenančių asmenų) duomenis, reikalingus prašymui išnagrinėti, prašymą teikiančio asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija neteikiama;
10.5. asmeniškai atvykus į Klientų aptarnavimo skyrių, padaromos pridedamų dokumentų skaitmeninės kopijos (išskyrus Lietuvos Respublikos piliečių pasus ir asmens tapatybę patvirtinančias korteles), dokumentai grąžinami juos pateikusiam asmeniui;
11. Prašymo priėmimo diena laikoma atvykimo (asmeniškai ar per atstovą) į Socialinių išmokų skyrių diena. Elektroniniu būdu, paštu ar elektroniniu paštu pateikto prašymo priėmimo diena laikoma prašymo gavimo Socialinių išmokų skyriuje diena. Telefono ryšio priemonėmis pateikto prašymo priėmimo diena laikoma susisiekimo telefono ryšiu diena, gavus patvirtinimą, apie priimtą prašymą.
12. Su prašymu turi būti pateiktos ir visų reikiamų dokumentų, nurodytų Tvarkos aprašo 8.2, 8.3, 8.4, 8.5.1–8.5.24 papunkčiuose (išskyrus Tvarkos aprašo 9 punkte nustatytus atvejus), kopijos. Jeigu nebuvo pateikti visi reikiami dokumentai, trūkstamus dokumentus pareiškėjas turi pateikti Socialinių išmokų skyriui per vieną mėnesį nuo prašymo priėmimo arba pranešimo apie trūkstamus dokumentus išsiuntimo dienos. Apie trūkstamus dokumentus ir jų pateikimo terminą pareiškėjas informuojamas elektroniniu paštu arba paštu.
13. Jeigu pareiškėjas per Tvarkos aprašo 12 punkte nustatytą terminą nepateikia trūkstamų dokumentų, Socialinių išmokų skyrius prašymo nenagrinėja ir per 3 darbo dienas nuo termino suėjimo dienos raštu grąžina pareiškėjui pateiktų dokumentų originalus, nurodydamas grąžinimo priežastis.
III SKYRIUS
TEISĖS Į KREDITO IR PALŪKANŲ APMOKĖJIMĄ NUSTATYMAS
15. Sprendimus dėl kredito ir palūkanų įmokų apmokėjimo priima (įskaitant jų pasirašymą) ir pranešimus apie priimtus sprendimus pasirašo:
15.1. dėl pareiškėjų teisės į kredito ir palūkanų įmokų apmokėjimą nustatymo, nenustatymo, mokėjimo stabdymo, mokėjimo nutraukimo ar perskaičiavimo – Socialinių išmokų skyriaus valstybės tarnautojai, kurių pareigybių aprašymuose, patvirtintuose Administracijos direktoriaus įsakymu, nustatyta prašymų nagrinėjimo ir sprendimų priėmimo funkcija;
16. Sprendimus dėl pareiškėjų teisės į kredito ir palūkanų įmokų apmokėjimą nustatymo, nenustatymo, mokėjimo stabdymo, mokėjimo nutraukimo, perskaičiavimo, permokų nustatyto ir jų grąžinimo arba išskaičiavimo taip pat gali priimti Socialinių išmokų skyriaus vedėjas, o jo nesant – Skyriaus vedėjo funkcijas vykdantis valstybės tarnautojas.
17. Socialinių išmokų skyrius, priėmęs prašymą ir visus reikalingus dokumentus teisei į kredito ir palūkanų apmokėjimą nustatyti, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo ir visų reikalingų dokumentų pateikimo dienos:
17.1. patikrina Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (toliau – SPIS), sistemoje „Parama“ ir kituose turimuose registruose ir valstybės informacinėse sistemose pateiktų dokumentų bei duomenų tikrumą ir įvertina, ar jie pagrindžia teisės aktuose nustatytus reikalavimus teisei į kredito ir palūkanų apmokėjimą nustatyti:
17.1.1. kreipėsi buto savininkas ar vienas iš buto savininkų, kai butas nuosavybės teise priklauso keliems savininkams;
17.1.2. pareiškėjas turi teisę į būsto šildymo išlaidų kompensaciją pagal energijos ar kuro sąnaudų normatyvą būsto naudingajam plotui, bet ne didesniam už Įstatyme nustatytą būsto naudingojo ploto normatyvą, šildyti;
17.2. suveda į sistemą „Parama“ duomenis, reikalingus teisei į kredito ir palūkanų apmokėjimą nustatyti:
17.2.2. bendrojo naudojimo objektų valdytojo arba Savivaldybės programos įgyvendinimo administratoriaus arba kreditą suteikusios institucijos pavadinimą;
17.3. jeigu vadovaudamasis Įstatymo ir AM ir SADM aprašo nuostatomis nustato asmens teisę į kredito ir palūkanų apmokėjimą:
17.3.1. sistemoje „Parama“ rengia ir priima sprendimą dėl teisės į kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų apmokėjimą nustatymo ir formą dėl teisės į būsto šildymo išlaidų kompensaciją, apmokant kreditą ir palūkanas, nustatymo (toliau – forma) (AM ir SADM aprašo 2 priedas) bei rengia pranešimą dėl teisės į kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų apmokėjimą nustatymo (toliau – pranešimas);
17.3.2. per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos išsiunčia asmeniui elektroniniu paštu ar paštu pranešimą;
17.4. jeigu vadovaudamasis Įstatymo ir AM ir SADM aprašo nuostatomis nenustato asmens teisės į kredito ir palūkanų apmokėjimą:
17.4.1. sistemoje „Parama“ parengia sprendimą dėl teisės į kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų apmokėjimą nenustatymo, formą ir pranešimą, kuriame nurodomos sprendimo dėl pažymos neišdavimo priežastys ir sprendimo apskundimo tvarka;
18. Parengtas pažymas Socialinių išmokų skyrius teikia:
18.1. nesant prašyme pareiškėjo rašytinio sutikimo per 5 darbo dienas nuo jos parengimo dienos išsiunčia pareiškėjui paštu, elektroniniu paštu arba išduoda asmeniškai (arba atstovui) atvykus į Socialinių išmokų skyrių atsiimti, kartu informuodamas apie pažymos pateikimo bendrojo naudojimo objektų valdytojui, Savivaldybės programos įgyvendinimo administratoriui arba kreditą suteikusiai institucijai terminą, nustatytą AM ir SADM aprašo 10 punkte;
18.2. esant prašyme pareiškėjo rašytiniam sutikimui:
18.2.1. kreditą suteikusiai institucijai elektroniniu paštu per 5 darbo dienas nuo jos parengimo dienos;
18.2.2. bendrojo naudojimo objektų valdytojui elektroniniu paštu arba paštu per 5 darbo dienas nuo jos parengimo dienos;
18.2.3. Savivaldybės programos įgyvendinimo administratoriui elektroniniu paštu per 5 darbo dienas nuo jos parengimo dienos. Elektroninio ryšio priemonėmis perduodami pareiškėjų, kuriems išduota pažyma, duomenys iki einamojo mėnesio 9 kalendorinės dienos. Duomenų perdavimo elektroninio ryšio priemonėmis sąlygos nustatomos duomenų teikimo sutartyje, kurią sudaro Administracija ir Savivaldybės programos įgyvendinimo administratorius.
19. Socialinių išmokų skyrius, gavęs duomenų apie būsto savininko mirtį, būsto pardavimą arba būsto savininko teisės į būsto šildymo išlaidų kompensaciją praradimą, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo duomenų gavimo dienos, tikrina sistemoje „Parama“ priimtus sprendimus dėl teisės į kredito ir palūkanų įmokų apmokėjimą nustatymo:
19.1. patikrina SPIS, sistemoje „Parama“ ir kituose turimuose registruose ir valstybės informacinėse sistemose gautų duomenų tikrumą ir įvertina, ar jie pagrindžia asmens teisės į kredito ir palūkanų apmokėjimą nutraukimą;
19.2. sistemoje „Parama“ rengia ir priima sprendimą dėl teisės į kredito ir palūkanų įmokų apmokėjimą nutraukimo bei rengia pranešimą, kuriame nurodomos nutraukimo priežastys ir sprendimo apskundimo tvarka;
IV SKYRIUS
PARAIŠKŲ IR PRAŠYMŲ DĖL KREDITO IR PALŪKANŲ APMOKĖJIMO TEIKIMAS IR JŲ APMOKĖJIMAS
20. Kreditą suteikusi institucija, bendrojo naudojimo objektų valdytojai ar Savivaldybės programos įgyvendinimo administratorius, gavę iš Socialinių išmokų skyriaus pažymas arba duomenis apie išduotas pažymas ir užpildę AM ir SADM aprašo nustatyta tvarka prašymą arba paraišką kreditui, paimtam daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanoms, tenkančioms asmenims, turintiems teisę į būsto šildymo išlaidų kompensaciją, apmokėti (toliau – paraiška), kurios forma nustatyta AM ir SADM aprašo 4 priede, teikia juos Socialinių išmokų skyriui tokia tvarka:
20.1. kreditą suteikusi institucija teikia prašymą elektroniniu paštu per 10 darbo dienų pasibaigus pažymoje nurodytam laikotarpiui;
20.2. bendrojo naudojimo objektų valdytojas teikia paraišką elektroniniu paštu, paštu arba atvykus į Klientų aptarnavimo skyrių iki einamojo kalendorinio mėnesio 25 dienos. Pirmenybė teikiama paraiškų teikimui nuotoliniu būdu;
20.3. Savivaldybės programos įgyvendinimo administratorius teikia paraiškų duomenis elektroninio ryšio priemonėmis pagal sutarčių, nurodytų Tvarkos aprašo 18.2.3 papunktyje, sąlygas iki einamojo kalendorinio mėnesio 15 dienos ir parengtas paraiškas per Administracijos dokumentų valdymo informacinę sistemą „Avilys“ (toliau – DVS) iki einamojo kalendorinio mėnesio 25 dienos.
21. Socialinių išmokų skyrius, gavęs Tvarkos aprašo 20.1 papunktyje nurodytą prašymą arba 20.2 papunktyje nurodytą paraišką:
21.1. patikrina sistemoje „Parama“, ar prašyme ir paraiškose nurodytas buto savininkas turi teisę į kredito ir palūkanų apmokėjimą;
21.2. teisingai užpildytus prašymus ar paraiškas, vizuotus ir pasirašytus Administracijos direktoriaus įsakymu tvirtinamo Sąskaitų faktūrų, išankstinio apmokėjimo sąskaitų ir kitų apskaitos dokumentų judėjimo tvarkos aprašo nustatyta tvarka, per 5 darbo dienas nuo gavimo Socialinių išmokų skyriuje dienos su tarnybiniu pranešimu teikia per DVS Apskaitos skyriui lėšoms į prašyme ar paraiškose nurodytas sąskaitas pervesti;
21.3. apie neteisingai užpildytus prašymus ar paraiškas elektroniniu paštu arba paštu informuoja kreditą suteikusią instituciją ar bendrojo naudojimo objektų valdytoją per 5 darbo dienas nuo jų gavimo Socialinių išmokų skyriuje dienos. Patikslintus teisingus prašymus ar paraiškas teikia Apskaitos skyriui Tvarkos aprašo 21.2 papunktyje nustatyta tvarka;
22. Socialinių išmokų skyrius, gavęs Tvarkos aprašo 20.3 papunktyje nurodytas paraiškas ir jų duomenis:
22.2. patikrina sistemoje „Parama“, ar prašyme ir paraiškose nurodytas buto savininkas turi teisę į kredito ir palūkanų apmokėjimą;
22.3. teisingai užpildytas paraiškas, vizuotas ir pasirašytas Administracijos direktoriaus įsakymu tvirtinamo Sąskaitų faktūrų, išankstinio apmokėjimo sąskaitų ir kitų apskaitos dokumentų judėjimo tvarkos aprašo nustatyta tvarka, per 5 darbo dienas nuo paraiškų gavimo Socialinių išmokų skyriuje dienos tarnybiniu pranešimu teikia per DVS Apskaitos skyriui lėšoms į paraiškose nurodytas sąskaitas pervesti;
22.4. apie neteisingai užpildytas paraiškas elektroniniu paštu arba paštu informuoja Savivaldybės programos įgyvendinimo administratorių per 5 darbo dienas nuo jų gavimo Socialinių išmokų skyriuje dienos. Patikslintas teisingas paraiškas teikia Tvarkos aprašo 22.3 papunktyje nustatyta tvarka;
23. Apskaitos skyrius, gavęs Tvarkos aprašo 21.2 arba 22.3 papunkčiuose nurodytus dokumentus, per 5 darbo dienas perveda lėšas į prašymuose ar paraiškose nurodytas sąskaitas ir apie atliktą lėšų pervedimą elektroniniu paštu informuoja Socialinių išmokų skyrių.
24. Socialinių išmokų skyrius, nustatęs, kad pažymoje nurodytu laikotarpiu buto savininkas prarado teisę į kredito ir palūkanų apmokėjimą – neatitinka reikalavimų, nustatytų AM ir SADM aprašo 4 punkte, priima sprendimą nutraukti asmeniui būsto šildymo išlaidų kompensacijos teikimą ir per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos elektroniniu paštu arba paštu informuoja buto savininką, bendrojo naudojimo objektų valdytoją ar Savivaldybės programos įgyvendinimo administratorių ir kreditą suteikusią instituciją apie buto savininko teisės į kredito ir palūkanų apmokėjimą praradimą.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
25. Valstybės tarnautojai ir darbuotojai už šio Tvarkos aprašo nuostatų nesilaikymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
26. Kredito ir palūkanų permokos nustatomos ir būsto savininkui permokėtos kredito ir palūkanų sumos, kurios negrąžintos arba neišskaičiuotos ir dėl kurių likęs įsiskolinimas, tvarkomos mero potvarkiu patvirtinto Socialinių išmokų permokų nagrinėjimo tvarkos aprašo nustatyta tvarka.
27. Socialinių išmokų skyrius kredito ir palūkanų skyrimo ir mokėjimo apskaitą tvarko sistemoje „Parama“.
28. Socialinių išmokų skyriaus valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priimtų sprendimų dėl teisės į kredito ir palūkanų apmokėjimą nustatymo, nenustatymo, nutraukimo teisingumas ir teisėtumas tikrinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinto Socialinių išmokų teikimo kontrolės tvarkos aprašo nustatyta tvarka.
29. Sprendimai dėl teisės į kredito ir palūkanų apmokėjimą nustatymo, nenustatymo, nutraukimo ar permokų nustatymo skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
30. Kredito ir palūkanų įmokų apmokėjimo teikimo dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.
31. Valstybės tarnautojai ir darbuotojai, vykdydami šio Tvarkos aprašo nuostatas, privalo asmens duomenis tvarkyti vadovaudamiesi Europos Parlamento ir Tarybos 2016 m. balandžio 27 d. reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatomis bei Administracijos direktoriaus patvirtintomis Vilniaus miesto savivaldybės administracijos asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis.