ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2023 m. balandžio 24 d. Nr. D1-501
Alytus
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. T v i r t i n u Užimtumo didinimo programos įgyvendinimo Alytaus rajono savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažįstu netekusiu galios Alytaus rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. balandžio 21 d. Nr. D1-412 įsakymą „Dėl Asmens siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimas ir papildymais.
PATVIRTINTA
Alytaus rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2023 m. balandžio 24 d.
įsakymu Nr. D1-501
UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Užimtumo didinimo programos įgyvendinimo Alytaus rajono savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Užimtumo tarnyboje prie socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) registruotų asmenų, nurodytų Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo (toliau – Užimtumo įstatymas) 48 straipsnio 2 dalyje (toliau – Tikslinė grupė), siuntimo dalyvauti Alytaus rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje (toliau – Užimtumo didinimo programa), Tikslinės grupės asmenų poreikių ir galimybių įvertinimo, susitarimo su asmeniu dėl jo integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas) parengimo, pasirašymo ir įgyvendinimo tvarką.
2. Alytaus rajono savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybės administracija), įgyvendinanti Užimtumo didinimo programą ir norinti gauti bei pateikti informaciją apie Užimtumo didinimo programoje dalyvaujančius asmenis, registruojasi Užimtumo tarnybos valdomoje informacinėje sistemoje (toliau – informacinė sistema) kaip elektroninių paslaugų vartotoja ir susikuria vartotojo paskyrą.
3. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Užimtumo įstatyme, Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas).
II. TIKSLINĖS GRUPĖS SIUNTIMO DALYVAUTI UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOJE TVARKA
4. Savivaldybės ir (ar) NVO darbuotojai, seniūnijos, kurioje gyvena asmuo, seniūnas, šeimos atvejo vadybininkai, socialiniai darbuotojai nustatę, kad asmeniui tikslinga dalyvauti Užimtumo didinimo programoje, nukreipia jį į Užimtumo tarnybą, arba Užimtumo tarnyba pati nustačiusi, kad asmeniui tikslinga dalyvauti Užimtumo didinimo programoje, su asmeniu sudaro individualaus užimtumo veiklos planą, kaip numatyta Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. A1-394 „Dėl Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“, 34 punkte, kuriame numato dalyvavimą Užimtumo didinimo programoje ir siunčia darbo rinkai besirengiančius asmenis pas Savivaldybės nedirbančių asmenų atvejo vadybininką (toliau – Atvejo vadybininkas), o Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1–10 punktuose nurodytus asmenis – pas Savivaldybės priemonių koordinatorių (toliau – Priemonių koordinatorius), užpildydama siūlymą asmeniui dalyvauti Užimtumo didinimo programoje formą, patvirtintą Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2023 m. vasario 27 d. įsakymu Nr. V-41 (toliau – Siūlymas) informacinėje sistemoje.
5. Atvejo vadybininkas ir (ar) Priemonių koordinatorius, gavęs Užimtumo tarnybos suformuotą Siūlymą asmeniui dalyvauti Užimtumo didinimo programoje, per 5 darbo dienas nuo šio Siūlymo gavimo dienos vartotojo paskyroje elektroniniu būdu informuoja apie asmens dalyvavimą Užimtumo didinimo programoje bei informuoja Užimtumo tarnybą apie asmenis, kurie be svarbių priežasčių atsisako arba neatvyksta dalyvauti Užimtumo didinimo programoje, nurodydami asmenų vardus, pavardes ir gimimo datą.
6. Jei nustatoma, kad asmuo dalyvaus Užimtumo didinimo programoje, Atvejo vadybininkas ir (ar) Priemonių koordinatorius informacinės sistemos paskyroje užpildo arba įkelia prašymą Užimtumo tarnybai pateikti Užimtumo didinimo programos įgyvendinimui reikalingus asmens duomenis (toliau – Prašymas).
III. TIKSLINĖS GRUPĖS ASMENŲ POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ ĮVERTINIMAS
8. Atvejo vadybininkas, gavęs Užimtumo tarnybos Pranešimą, per 5 darbo dienas nuo Pranešimo gavimo dienos atlieka darbo rinkai besirengiančių asmenų, o Priemonių koordinatoriui nukreipus, – ir kitų Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1–10 punktuose nurodytų asmenų poreikių ir galimybių įvertinimą pagal:
8.1. Užimtumo tarnybos pateiktą informaciją apie asmens įsidarbinimą ribojančias aplinkybes, darbo paiešką, teiktas ir teikiamas paslaugas, taikytas ir taikomas priemones bei kitą Darbo ieškančio asmens kortelėje, kurios forma patvirtinta Užimtumo tarnybos prie socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2022 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-196 „Dėl Darbo rinkos paslaugų teikimo darbo ieškantiems asmenims ir darbdaviams tvarkos aprašo patvirtinimo“ esančią informaciją;
8.2. Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus informaciją apie asmeniui teiktą piniginę socialinę paramą ir socialines paslaugas;
8.3. informaciją apie asmens dalyvavimą NVO vykdytuose ir kituose projektuose, skirtuose socialinę atskirtį patiriantiems nedirbantiems asmenims;
9. Surinkęs Aprašo 8.1–8.4 papunkčiuose nurodytą informaciją, Atvejo vadybininkas užpildo Asmens poreikių ir galimybių vertinimo anketą (1 priedas).
10. Atvejo vadybininkas, atlikęs asmens poreikių ir galimybių įvertinimą ir užpildęs Asmens poreikių ir galimybių vertinimo anketą, organizuoja Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudarytos Atvejo komandos (toliau – Atvejo komanda) susitikimą, kuriame apibūdina asmens situaciją (aptaria surinktą informaciją ir prieitas išvadas, atlikus pirminį asmens vertinimą, jo poreikių ir galimybių įvertinimą).
11. Pagal Atvejo komandos pasiūlymus Atvejo vadybininkas asmeniui parenka paslaugas, numatytas Tvarkos aprašo 6.5.1.1–6.5.1.8 papunkčiuose (toliau – Paslaugos), nustato jų apimtis ir teikimo eiliškumą ir rengia Atvejo vadybos planą (2 priedas).
IV. SUSITARIMO PARENGIMAS, PASIRAŠYMAS, ĮGYVENDINIMAS
13. Už Susitarimų rengimą ir pasirašymą bei Susitarimų įgyvendinimo koordinavimą atsakingas Atvejo vadybininkas. Susitarimai pasirašomi ir Paslaugos teikiamos darbo rinkai besirengiantiems asmenims, o esant poreikiui – ir kitiems Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1–10 punktuose nurodytiems asmenims.
14. Susitarimo parengimas, pasirašymas ir įgyvendinimas
14.1. Atvejo vadybininkas parengia ir su asmeniu pasirašo Susitarimą dėl integracijos į darbo rinką (3 priedas), kuriame nurodomas jo tikslas, Atvejo vadybininko ir asmens teisės bei pareigos, numatomos teikti Paslaugos, jų apimtis, Paslaugų teikėjai, Paslaugų teikimo eiliškumas ir tvarka;
14.2. Atvejo vadybininkas koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą, rengia jo pakeitimo ir nutraukimo projektus bei renka informaciją apie asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant Užimtumo didinimo programoje;
14.3. pasirašius Susitarimą, Atvejo vadybininkas, iki pradedant teikti Paslaugas, suorganizuoja asmens susitikimą (-us) su vykdant Susitarimą numatytų teikti Paslaugų teikėjais.
15. Atvejo komanda, gavusi Aprašo 14.4 papunktyje nurodytą informaciją, vertina asmens pasirengimą darbo rinkai ir Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo tikslingumą:
15.1. įvertinus, kad asmuo vis dar nepasirengęs darbo rinkai, nustatomos Susitarimo nevykdymo priežastys, poreikis ir galimybė keisti pagal Susitarimą teikiamas paslaugas, jų apimtį, teikimo eiliškumą ar poreikis asmeniui dalyvauti Priemonėse, Susitarimas pakeičiamas ar nutraukiamas;
V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
16. Užimtumo didinimo programos Paslaugų ir Priemonių, kurias įgyvendina Atvejo vadybininkas, Priemonių koordinatorius ir Atvejo komanda, įgyvendinimo dokumentai (įskaitant dokumentus, kuriuose yra asmens duomenų) saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais bei Savivaldybės administracijos teisės aktų nustatyta tvarka.
Alytaus rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2023 m. balandžio 24 d.
įsakymo Nr. D1-501
1 priedas
(Asmens poreikių ir galimybių vertinimo anketos forma)
ASMENS POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ VERTINIMO ANKETA
Asmuo, dalyvaujantis Užimtumo didinimo programoje (toliau – Programa):
Vardas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavardė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Amžius |
|
|||||||||||||||||
Gyvenamosios vietos adresas |
|
|||||||||||||||||
Telefono Nr. ir (arba) El. paštas |
|
1. Asmens išsilavinimas:
□ Pradinis;
□ Pagrindinis;
□ Vidurinis;
□ Profesinis;
□ Aukštasis neuniversitetinis;
□ Aukštasis universitetinis;
□ Turiu kvalifikaciją;
□ Bendrieji ir specifiniai darbiniai gebėjimai (užsienio kalbos, iniciatyvumas, verslumas, kūrybiškumas, gebėjimas mokytis).
Eil. Nr. |
Baigimo metai |
Mokymosi įstaiga |
Įgytas išsilavinimas |
Įgyta kvalifikacija |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
Eil. Nr. |
Metai |
Pavadinimas |
Kvalifikacijos kėlimo forma |
Vieta |
Įrodymas |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
2. Santuokinė ir (ar) šeiminė padėtis:
□ Vedęs / ištekėjusi;
□ Išsiskyręs / išsiskyrusi;
□ Našlys / našlė;
□ Gyvenantis neįregistravus santuokos;
□ Gyvena vienas (-a);
□ Vienas (-a) auginantis (-i) vaikus;
□ Kita___________________________.
5. Kiek laiko asmuo neturi darbo?
□ 6–12 mėn.;
□ 12–24 mėn.;
□ Ilgiau kaip 24 mėn.__________;
□ Dirbau tik viešuosius darbus;
□ Dalyvauju tik visuomenei naudingoje veikloje;
□ Niekada nedirbau;
6. Ar asmuo užsiregistravęs Užimtumo tarnyboje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau - Užimtumo tarnyboje)?
□ Taip
□ Ne
8. Kokios pagrindinės registracijos Užimtumo tarnyboje priežastys?
□ Sveikatos draudimas;
□ Socialinės paramos gavimas;
□ Dalyvavimas darbo rinkos priemonėse;
□ Nedarbo draudimo išmoka;
□ Profesinis mokymas;
□ Kita____________________________;
9. Kokios pagrindinės asmens neįsidarbinimo priežastys?
□ Pernelyg aukšti darbdavių reikalavimai;
□ Neturi darbinės patirties;
□ Neturi reikiamos kvalifikacijos;
□ Neturi reikiamo išsilavinimo;
□ Diskriminacija dėl lygių galimybių;
□ Neturi profesinių kontaktų;
□ Sunkus susisiekimas su atokiomis kaimo vietovėmis, sunkiai pravažiuojami keliai;
□ Sveikatos problemos, neįgalumas;
□ Netenkina siūlomas atlyginimas;
□ Pageidauja dirbti tik pagal savo specialybę;
□ Prižiūri mažamečius vaikus;
□ Prižiūri sergantį ar neįgalų šeimos asmenį;
□ Nepasitikėjimas savimi;
□ Priklausomybės (alkoholis, psichotropinės medžiagos);
□ Kitos priežastys ___________________________________.
10. Ar tai, kad nedirba, turi įtakos asmens finansinei situacijai?
□ Finansinė padėtis labai sudėtinga, nes neturi jokio pajamų šaltinio;
□ Yra išlaikomas giminių, kitų asmenų;
□ Išsilaiko iš socialinės paramos;
□ Kita _____________________.
11. Jeigu būtų galimybė įsidarbinti?
□ Įsidarbintų bet kur, kad įgytų darbo patirties;
□ Įsidarbintų bet kur dėl prastos ekonominės padėties šeimoje;
□ Nesidarbintų, nes poreikiams patenkinti užtenka gaunamų pajamų;
□ Kita_______________________.
13. Kokias paslaugas pageidautų gauti, dalyvaudamas (-a), Programoje?
□ Psichologo konsultacijos, apibūdinti pobūdį _______________________________________
□ Tarpininkavimo ir atstovavimo paslaugos, apibūdinti pobūdį __________________________
□ Maitinimo organizavimo paslaugos, apibūdinti pobūdį _______________________________
□ Transporto organizavimo paslaugos, apibūdinti pobūdį _______________________________
□ Lydinčio asmens paslaugos, apibūdinti pobūdį ______________________________________
□ Konsultavimo paslaugos, apibūdinti pobūdį ________________________________________
□ Pagalbos į namus paslaugos, apibūdinti pobūdį _____________________________________
□ Socialinių įgūdžių ugdymo ir palaikymo paslaugos, apibūdinti pobūdį ___________________
□ Dienos socialinės globos paslaugos, apibūdinti pobūdį _______________________________
□ Aprūpinimo būtiniausiais drabužiais, avalyne ir kitų reikmenų paslaugos, apibūdinti pobūdį ____________________________________________________________________________
□ Kitos paslaugos_______________________________________________________________
14. Asmens per paskutinius 12 mėnesių gautos ar gaunamos socialinės paslaugos (gautų paslaugų pavadinimas, jų teikimo pradžia, trukmė)__________________________________________________
15. Asmens socialinis savarankiškumas (įgūdžiai, gebėjimai, bendravimas):
Eil. Nr. |
Ar asmuo: |
Taip |
Iš dalies |
Ne |
1. |
Geba atlikti asmeniniame ir visuomeniniame gyvenime reikalingas funkcijas |
|
|
|
2. |
Aktyviai dalyvauja visuomeninėje / savanoriškoje veikloje |
|
|
|
3. |
Turi problemų dėl gyvenamojo būsto |
|
|
|
4. |
Turi problemų dėl smurto ar prievartos šeimoje |
|
|
|
5. |
Turi problemų dėl alkoholio ar psichotropinių medžiagų vartojimo |
|
|
|
6. |
Turi finansinių sunkumų (įsiskolinimai ir t. t.) |
|
|
|
7.
|
Turi kitų socialinių problemų ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________
|
|
|
|
17. Asmens pageidavimai darbui:
Pageidaujamas darbas |
|
|
Galima veikla |
□ Nėra pageidavimų (nežino) □ Fizinis darbas □ Darbas su įrenginiais □ Darbas su žmonėmis □ Vairavimas (transporto priemonės) □ Remontas, derinimas, surinkimas, montavimas □ Kruopštus darbas □ Statyba, apdaila, dažymas □ Valymas, dezinfekavimas, sandėliavimas □ Administravimas, dokumentų rengimas □ Organizavimas, planavimas □ Darbas, meninė veikla, orientavimas □ Mokymas, ugdymas □ Vadovavimas □ Apsauga □ Skaičiavimas, sąmatų sudarymas □ Muzikavimas, dainavimas, šokiai |
□ Kosmetologija, kirpimas, sušukavimas □ Slauga, rūpinimasis kitais □ Medicina □ Darbas su gyvūnais □ Sodininkystė □ Aplinkos tvarkymas □ Pirkimai □ Pardavimai □ Pakavimas □ Maisto gaminimas □ Rutininis nesudėtingas darbas □ Kita_____________ |
Kokio darbo tikrai nedirbtų (nenorėtų dirbti) |
|
|
Įmonė / kolektyvas
|
□ Mažas □ Vidutinis □ Didelis □ Nėra skirtumo |
|
Kiek laiko sutiktų važiuoti iki darbo vietos |
□ Netoli namų (kelionei iki 10 min.) □ 10–40 min □ 40–60 min □ Daugiau nei valandą □ Darbas namuose |
|
Darbo laikas |
□ Visa darbo diena (8 val.) □ 12 valandų per dieną □ Nepilna darbo diena, darbas vakarais □ Darbas rytais □ Darbas savaitgaliais |
|
Darbo grafikas |
□ Įprasta darbo savaitė □ Darbas pamainomis □ Slenkantis grafikas □ Darbas naktimis |
|
Darbo aplinka |
□ Sėdimas darbas □ Stovimas darbas □ Darbas lauko aplinkoje □ Darbas patalpoje □ Kita ___________ |
|
Pageidaujamas darbo užmokestis |
|
18. Kokio darbo pageidautų?
_______________________________________________________________________________________
19. Kokios papildomos pagalbos prašo asmuo?
________________________________________________________________________________
20. Kita informacija (pastabos, pasiūlymai):
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas _______________ ________
(vardas ir pavardė) (parašas)
Alytaus rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2023 m. balandžio 24 d.
įsakymo Nr. D1-501
2 priedas
(Atvejo vadybos plano forma)
__________________________________
(įstaigos, organizacijos pavadinimas)
___________________________________________________
(asmens vardas ir pavardė, gimimo data)
ATVEJO VADYBOS PLANAS
___________________________________
(data)
I. Pirmojo atvejo nagrinėjimo posėdžio informacija:
Posėdžio data:........................................................................................................................................................................................................................
Atvejį koordinuojančio atvejo vadybininko vardas ir pavardė, kontaktiniai duomenys (el. paštas; tel. nr.):
............................................................................................................................................................................................................................................
Dalyvaujančių atvejo nagrinėjimo posėdyje atvejo komandos narių bei kitų asmenų vardai ir pavardės, pareigybių pavadinimai, kontaktiniai duomenys (el. paštas; tel. nr.):
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
II. Atvejo nagrinėjimo posėdžiai (pateikiami pagrindiniai rezultatai atsižvelgiant į posėdžio tikslą (-us)
Data |
Atvejo nagrinėjimo posėdžių tikslai, tematika, priimti sprendimai, sutarto kito posėdžio data, į kitą posėdį kviečiami specialistai ar kt. asmenys ir pan. |
|
Susitarimo dėl dalyvavimo savivaldybės užimtumo programoje ir Integracijos į darbo rinką plano rengimas: aptariamas asmens poreikių pagalbai vertinimas, pagalbos priemonės ir būdai, informacija apibendrinama ir nusprendžiama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio. |
|
Integracijos į darbo rinką plano priežiūra: aptariami ir fiksuojami reikšmingi įvykiai nuo paskutinio atvejo nagrinėjimo posėdžio bei pokyčiai, susiję su pagalbos plane numatytų priemonių taikymu, nusprendžiama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio |
|
Integracijos į darbo rinką plano priežiūra: aptariami ir fiksuojami reikšmingi įvykiai nuo paskutinio atvejo nagrinėjimo posėdžio bei pokyčiai, susiję su pagalbos plane numatytų priemonių taikymu, nusprendžiama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio |
|
Atvejo vadybos proceso užbaigimas |
III. Atvejo komandos ir kitų asmenų, dalyvaujančių atvejo nagrinėjimo posėdyje, nuomonė (pateikiama specialistų ar kitų asmenų, dalyvaujančių atvejo nagrinėjimo posėdyje (pvz., bendruomenės narių, nevyriausybinių organizacijų atstovų), nuomonė apie asmens situaciją, esamų problemų, jų priežasčių, pagalbos poreikio, pagalbos priemonių, veiksmų ir pan.)
Data |
Įstaiga / organizacija, specialisto pareigos, vardas, pavardė |
Nuomonė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV. Paslaugų, reikalingų sėkmingai integracijai į darbo rinką tikslai, uždaviniai, veiksmai, priemonės (surašomi konkretūs pagalbos tikslai, uždaviniai, veiksmai, priemonės, pagalbos teikėjų ir asmens įsipareigojimai ir pan.)
Data |
Konkrečios pagalbos priemonės, paslaugos tikslas, uždaviniai |
Pagalbos priemonė, paslauga |
Įsipareigojimą, priemonę, paslaugą vykdantis asmuo (vardas, pavardė) specialistas (įstaiga, specialisto pareigos, vardas, pavardė) |
Įsipareigojimo, priemonės, paslaugos įgyvendinimo data |
Integracijos į darbo rinką plano priemonės, paslaugos data |
Informacija apie įsipareigojimų, priemonių, paslaugų įgyvendinimą / neįgyvendinimą / įgyvendinimą iš dalies (pildoma įgyvendinus ar peržiūrint planą) |
Pastabos, kita svarbi informacija |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V. Išvados ir sprendimai (esant poreikiui, surašomos išvados ir sprendimai, priimti plano peržiūros metu, pvz., įgyvendinama integracijos į darbo rinką plano priemonė neatitinka asmens poreikių, reikalinga kitokia specialisto pagalba).
Data |
Išvados ir sprendimai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posėdžio, kuriame užbaigiamas atvejo vadybos procesas, data ir dalyviai: |
||
Atvejo vadybos proceso užbaigimo priežastis: |
Komentarai / Pagrindimas / Faktinė informacija / Pastabos |
|
1. Asmuo pasiruošęs integracijai į darbo rinką 2. Asmuo nepasiruošęs integracijai į darbo rinką |
(pateikiami įrodymai, pagrindimas) |
|
Asmeniui padėjo Integracijos į darbo rinką plane numatyta ir teikta pagalba |
(pateikiami įrodymai, pagrindimas, kam perduodama informacija, siūlymai ir pan.) |
|
Alytaus rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2023 m. balandžio 24 d.
įsakymo Nr. D1-501
3 priedas
SUSITARIMAS DĖL INTEGRACIJOS Į DARBO RINKĄ Nr.____
202_ m. _________mėn. _____d.
Alytus
Alytaus rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus atvejo vadybininkas _________________, tel. nr. _______________ (toliau – Atvejo vadybininkas) ir
Alytaus rajono savivaldybės Užimtumo didinimo programoj dalyvaujantis (-i) ________________________________________________________________________________
(vardas, pavardė, gyv. vietos adresas)
Alytaus r. sav., tel. nr. __________________ (toliau – Asmuo)
toliau kartu vadinamos šalimis, o kiekvienas atskirai – Šalimi, sudarė šį Susitarimą dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas).
I. SUSITARIMO OBJEKTAS
II. SUSITARIMO ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS
2. Atvejo vadybininkas įsipareigoja:
2.2. Koordinuoti Susitarimo įgyvendinimą ir jame numatytų paslaugų organizavimą ir teikimą Asmeniui tol, kol jis dalyvaus Programoje;
2.4. Užtikrinti, kad visų paslaugų teikimo laikotarpiu Asmuo laiku gautų su Paslaugų teikimu susijusią informaciją;
2.5. Užtikrinti, kad Asmens duomenys ir kita su Asmens socialine aplinka susijusi informacija būtų naudojama ir tvarkoma laikantis konfidencialumo reikalavimų ir tik tokia apimtimi, kiek tai reikalinga teikiant paslaugas ir kitą pagalbą Asmeniui. Be Asmens tiesioginio sutikimo jo asmeniniai duomenys negali būti perduoti ar atskleisti jokiai trečiajai šaliai, išskyrus teisėsaugos institucijų paklausimus, teismų sprendimų ar kitų privalomų dokumentų vykdymą ar kitus atvejus, kai to reikalauja įstatymai.
3. Atvejo vadybininkas turi teisę iš Asmens gauti tikslius ir teisingus duomenis, kurie būtų naudojami susisiekti su Asmeniu, siųsti jam reikalingą informaciją, susijusią su paslaugų Asmeniui organizavimu ir teikimu ir esant poreikiui tarpininkauti Asmeniui įstaigose ir institucijose. Atvejo vadybininkas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Asmuo, neatsižvelgdamas į Atvejo vadybininko rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais.
4. Asmuo įsipareigoja:
4.2. Bendradarbiauti su Atvejo vadybininku, teikti tik teisingą informaciją ir/ar dokumentus, būtinus Susitarimui vykdyti apie Asmens šeimos situaciją, sveikatos būklę ir pan. (jei Asmuo nepateikia tikslių asmens duomenų, neprideda reikalingų dokumentų, Atvejo vadybininkas neatsako už atsiradusius dėl to padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Asmens atlyginti patirtus tiesioginius nuostolius);
III. PASLAUGŲ ASMENIUI PARINKIMAS
6. Atsižvelgiant į Atvejo vadybos plane pateiktus Atvejo komandos pasiūlymus dėl paslaugų Asmeniui parinkimo, jų apimties, eiliškumo, buvo priimtas sprendimas Asmeniui teikti šias paslaugas:
Eil. Nr. |
Paslaugos pavadinimas |
Paslaugos teikimo laikotarpis |
Paslaugos teikėjai |
Paslaugos teikimo tvarka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo nuostatomis, Asmuo informuotas, jog be svarbių priežasčių atsisakius arba nutraukus dalyvavimą Alytaus rajono savivaldybės užimtumo programoje ir (ar) neįvykdžius susitarime numatytų įsipareigojimų, gali netekti teisės į piniginę socialinę paramą.
* Esu informuotas, kad nurodyti mano asmens duomenys (įskaitant ir ypatingus asmens duomenis) bus tvarkomi šio sutikimo nagrinėjimo tikslais. Patvirtinu, kad visa mano pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.
* Jūsų duomenys Savivaldybės administracijoje bus saugomi teisės aktų, reglamentuojančių duomenų saugojimo terminus, nustatyta tvarka ir gali būti teikiami tretiesiems asmenims, kurie turi teisę šiuos duomenis gauti teisės aktų nustatyta tvarka. Jūs turite teisę gauti informaciją apie Jūsų asmens duomenų tvarkymą, kreiptis su prašymu susipažinti su savo asmens duomenimis, kurie yra saugomi, juos ištaisyti, ištrinti, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L. Sapiegos g. 17, 10312 Vilnius). Daugiau informacijos apie Jūsų duomenų tvarkymą rasite: www.arsa.lt. → „Asmens duomenų apsauga“ .
Asmuo:
______________________ _______________
(Parašas) (vardas, pavardė)
Alytaus rajono savivaldybės administracijos
Socialinės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininkė:
______________________ ________________
(Parašas) (vardas, pavardė