LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ORGANIZACIJŲ, KURIOS BENDRADARBIAUS ADMINISTRUODAMOS VERSLO TVARUMO IR ATSAKINGUMO INDEKSĄ, ATRANKOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. gegužės 15 d. Nr. A1-314

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. kovo 24 d. nutarimo Nr. 330 „Dėl ministrams pavedamų valdymo sričių“ 1.6.1 papunkčiu, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. liepos 17 d. nutarimu Nr. 892 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 8.1.4 papunkčiu ir siekdama užtikrinti tinkamą verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administravimą:

1. T v i r t i n u Organizacijų, kurios bendradarbiaus administruodamos verslo tvarumo ir atsakingumo indeksą, atrankos tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 23 d. įsakymą Nr. A1-678 „Dėl Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė                                                 Monika Navickienė

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministro

2023 m. gegužės 15 d. įsakymu Nr. A1-314

 

ORGANIZACIJŲ, KURIOS BENDRADARBIAUS ADMINISTRUODAMOS VERSLO TVARUMO IR ATSAKINGUMO INDEKSĄ, ATRANKOS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Organizacijų, kurios bendradarbiaus administruodamos verslo tvarumo ir atsakingumo indeksą, atrankos tvarkos apraše (toliau – atrankos aprašas) nustatyta organizacijos arba dviejų organizacijų (jeigu jos teiks bendrą pasiūlymą dėl verslo tvarumo ir atsakingumo indekso (toliau – indeksas) administravimo), kurios bendradarbiaus administruodamos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – ministerija) vykdomo projekto Nr. 08.5.1‑ESFA‑V‑423‑02‑0001 „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas“ (toliau – projektas) metu sukurtą indeksą, atrankos tvarka, siekiant tinkamai įgyvendinti 2017 m. gruodžio 13 d. iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 08.5.1‑ESFA‑V‑423 02-0001 „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas“ sutarties Nr. 08.5.1‑ESFA-V-423-02‑0001 (toliau – Sutartis) 1 priedo 5 punkte nurodytos priemonės Nr. 3.2.1 „Verslo tvarumo ir atsakingumo indeksas“ tikslą – matuoti įmonių pažangą socialinės atsakomybės srityje.

2. Atrankos apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos asociacijų įstatyme, Lietuvos Respublikos darbo kodekse, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme.

3. Ministerija organizuoja organizacijų atranką, vadovaudamasi lygiateisiškumo, nešališkumo, skaidrumo, sąžiningos konkurencijos principais, siekdama kokybiško sukurto indekso administravimo ir kuriant indeksą nustatytų tikslų įgyvendinimo.

4. Indeksas bus paskelbtas Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso informacinėje sistemoje, joje kiekviena įmonė ir organizacija turės galimybę pati nemokamai įsivertinti įmonės ir organizacijos pažangą socialinės atsakomybės srityje pagal indekso vertinimo kriterijus (pagrindinis įsivertinimas). Įmonių ir organizacijų pageidavimu gali būti atliekamas papildomas įmonių ir organizacijų vertinimas, kurį pagal indekso vertinimo kriterijus atliktų kompetentingi atrinktų vienos ar dviejų organizacijų, jeigu jos pateikė bendrą pasiūlymą dėl indekso administravimo, darbuotojai arba veikiantys kitais pagrindais ekspertai ar pasitelkti ekspertai (toliau kartu – ekspertai), turintys patirties socialinės atsakomybės srityje (toliau – papildomas ekspertinis įmonių ir organizacijų vertinimas).

5. Indekso administravimą vykdys ministerija, bendradarbiaudama su atrinktomis viena arba dviem organizacijomis, jeigu jos pateikė bendrą pasiūlymą dėl indekso administravimo. Tai gali būti darbdavių organizacija, nevyriausybinė organizacija ar kita asociacija, kurių veiklos tikslai susiję su socialinės atsakomybės skatinimu.

 

II SKYRIUS

ORGANIZACIJŲ ATRANKOS KOMISIJA

 

6. Organizacijų atranką vykdo organizacijų atrankos komisija (toliau – komisija), sudaroma socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu iš ministerijos atstovų (nurodomos pareigos, vardas, pavardė). Komisijos nariai privalo turėti žinių, patirties socialinės atsakomybės srityje ir gebėjimų kompetentingai įvertinti dalyvaujančias organizacijas, siekiančias bendradarbiauti administruojant indeksą. Komisija gali pasitelkti kitų institucijų specialistų, ekspertų, turinčių patirties socialinės atsakomybės srityje.

 

III SKYRIUS

ORGANIZACIJŲ ATRANKA

 

7. Organizacijų atranka pradedama ministerijai viešai paskelbus kvietimą dalyvauti organizacijų atrankoje (toliau – kvietimas) ministerijos interneto svetainėje.

8. Kvietime turi būti nurodyta:

8.1. pasiūlymo forma;

8.2. organizacijų atrankos kriterijai;

8.3. pasiūlymų pateikimo būdai ir terminas.

9. Organizacija arba dvi organizacijos, jeigu jos teiks bendrą pasiūlymą, siekianti (siekiančios) būti atrinkta (atrinktos), apie tai turi pranešti ministerijai, pateikdamos pasiūlymą pagal kvietime nurodytą formą, būdą ir terminą. Kartu su pasiūlymu organizacija arba dvi organizacijos, jeigu jos teiks bendrą pasiūlymą, pateikia atrankos aprašo 12 punkte nurodytus dokumentus.

10. Pasiūlyme organizacijos turi pateikti informaciją, nurodydamos:

10.1. ekspertų patirtį socialinės atsakomybės srityje (eksperto vardas, pavardė, patirties laikotarpiai ir veiklos, kurias vykdant buvo įgyta patirtis), papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo, jeigu jis bus atliekamas, įkainį (-ius) ir papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo sąnaudas. Pajamos, gautos už papildomą ekspertinį įmonių ir organizacijų vertinimą, jeigu jis bus atliekamas, neturi būti didesnės, nei reikia papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo sąnaudoms padengti;

10.2. rezultatų pateikimo būdą.

11. Organizacija arba dvi organizacijos, jeigu jos teiks bendrą pasiūlymą, turi atitikti šiuos kriterijus:

11.1. organizacijos (organizacijų) buveinė registruota Lietuvos Respublikoje;

11.2. organizacija (organizacijos) veikia ne mažiau kaip 4 metus;

11.3. dėl organizacijos (organizacijų) nepriimtas įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis;

11.4. organizacijai (organizacijoms) neiškelta bankroto byla arba bankroto procesas nevykdomas ne teismo tvarka, nesiekiama priverstinio jos likvidavimo procedūros ar susitarimo su kreditoriais;

11.5. organizacija (organizacijos) neturi mokestinės nepriemokos Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui, savivaldybių biudžetams, fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, nėra skolinga Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui;

11.6. organizacija (organizacijos) ne mažiau kaip ketverius metus vykdo veiklą socialinės atsakomybės srityje (pavyzdžiui, organizuoja renginius ar mokymus, įgyvendino ar įgyvendina projektus, padedančius siekti socialinės atsakomybės tikslų ar kt.);

11.7. organizacija (organizacijos) turi ne mažiau nei du darbuotojus ir (ar) veikiančius kitais pagrindais ekspertus, turinčius ne mažesnę nei ketverių metų patirtį socialinės atsakomybės srityje (pagal ministerijos interneto svetainėje paskelbtoje Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso metodikoje nurodytas indekso temas: valdymas, darbo aplinka, etika, bendruomenė, aplinkosauga).

12. Organizacija arba dvi organizacijos, jeigu jos teiks bendrą pasiūlymą, pateikia:

12.1. organizacijos (organizacijų) įstatų kopiją;

12.2. dokumentų, patvirtinančių socialinės atsakomybės srityje vykdomą veiklą ir ekspertų patirtį (pavyzdžiui, projekto finansavimo sutarties, ekspertų gyvenimo aprašymų, darbo sutarčių nuostatų, apibrėžiančių atitinkamas funkcijas), kopijas.

13. Komisija vertina tik tuos pasiūlymus, kuriuos pateikė atrankos aprašo 11 punkte nurodytus organizacijų atrankos kriterijus atitinkančios ir 12 punkte nurodytus dokumentus pateikusios organizacijos.

Organizacijų pasiūlymai registruojami ministerijos dokumentų valdymo sistemoje esančių Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka ir kartu su atrankos aprašo 12 punkte nurodytais dokumentais saugomi, kaip nurodyta atrankos aprašo 16 punkte. Komisija, per kvietime nustatytą dokumentų pateikimo terminą gavusi ne visus atrankos aprašo 12 punkte nurodytus dokumentus ar pritrūkusi informacijos, reikalingos pasiūlymui įvertinti, apie tai per 3 darbo dienas, pasibaigus kvietime nustatytam dokumentų pateikimo terminui, paštu arba elektroniniu paštu praneša organizacijai ir pasiūlo jai pateikti trūkstamą informaciją arba dokumentus. Trūkstama informacija ir dokumentai gali būti pateikiami paštu arba elektroniniu paštu. Jeigu per 3 darbo dienas nuo komisijos pranešimo apie trūkstamą informaciją arba dokumentus išsiuntimo dienos trūkstami dokumentai ar informacija nepateikiami, komisija organizacijos pasiūlymo nevertina.

14. Kiekvienas komisijos narys atskirai vertina visus organizacijų pasiūlymus, užpildydamas Organizacijų vertinimo anketą (atrankos aprašo 1 priedas).

15. Komisija sprendimus priima balsų dauguma posėdžių metu. Posėdis laikomas teisėtu, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė komisijos narių. Sprendimas įforminamas raštu, jis turi būti motyvuotas.

16. Komisijos posėdžio eiga gali būti fiksuojama garso įrašymo priemonėmis. Skaitmeninis posėdžio garso įrašas perkeliamas į kompiuterinę laikmeną, kuri pridedama prie protokolo, ir sunaikinamas. Prieš pradedant daryti garso įrašą, apie tai komisijos posėdyje dalyvaujantys asmenys informuojami žodžiu. Protokolą rašo posėdžio sekretorius, kurį skiria komisijos pirmininkas iš komisijos narių. Protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius.

Dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais.

17. Komisija, posėdžio metu apskaičiuodama komisijos narių kiekvienam organizacijos arba dviejų organizacijų, jeigu jos pateikė bendrą pasiūlymą dėl indekso administravimo, pasiūlymui skirtų balų vidurkį, nustato visų organizacijų pateiktų pasiūlymų eiliškumą. Komisijos sprendimu vienai arba dviem organizacijoms (jeigu jos pateikė bendrą pasiūlymą dėl indekso administravimo), kurios (kurių) pasiūlymai surinko daugiausia balų, siūloma bendradarbiauti administruojant indeksą. Didžiausias galimas balų skaičius – 6. Jeigu, apskaičiavus visų komisijos narių balų vidurkį, nustatoma, kad pasiūlymas surinko mažiau kaip 3 balus, organizacijai arba dviem organizacijoms, jeigu jos pateikė bendrą pasiūlymą dėl indekso administravimo, nesiūloma bendradarbiauti administruojant indeksą.

18. Komisija per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos elektroniniu paštu informuoja kiekvieną organizaciją, pateikusią pasiūlymą, ar ji atrinkta bendradarbiauti administruojant indeksą. Organizacija per 3 darbo dienas nuo pranešimo gavimo dienos informuoja ministeriją dėl savo sprendimo, nurodydama organizacijos pavadinimą ir sutikimą / nesutikimą bendradarbiauti administruojant indeksą.

19. Siekiant užtikrinti atrankos informacijos konfidencialumą, komisijos nariai, prieš pradėdami darbą, privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimus viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos (atrankos aprašo 2 priedas) ir nešališkumo deklaracijas dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo (atrankos aprašo 4 priedas).

20. Siekiant užtikrinti atrankos informacijos konfidencialumą, asmenys, stebėtojų teisėmis dalyvaujantys komisijos posėdžiuose, prieš pradėdami darbą, privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimus viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos (atrankos aprašo 3 priedas).

21. Jei komisijos sprendimu atrinkta organizacija (jei atrinktos dvi organizacijos – bent viena iš jų) atsisako pasirašyti sutartį dėl bendradarbiavimo administruojant indeksą, šią sutartį siūloma pasirašyti kitai žemesnę vietą organizacijų pasiūlymų sąraše užėmusiai organizacijai ar dviem organizacijoms, jeigu jos pateikė bendrą pasiūlymą dėl indekso administravimo.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

22. Ministerija per 10 darbo dienų nuo pranešimo apie sutikimą bendradarbiauti administruojant indeksą gavimo dienos parengia sutarties dėl bendradarbiavimo administruojant indeksą projektą, pateikia jį atrinktoms vienai ar dviem organizacijoms, jeigu jos pateikė bendrą pasiūlymą dėl indekso administravimo.

23. Sutartyje dėl bendradarbiavimo administruojant indeksą turi būti nustatyta:

23.1. kad indeksas įmonėms ir organizacijoms yra nemokamas (pagrindinis įsivertinimas);

23.2. jei bus atliekamas papildomas ekspertinis įmonių ir organizacijų vertinimas, – papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo įkainis (-iai);

23.3. indeksui administruoti atrinktoms vienai arba dviem organizacijoms, jeigu jos pateikė bendrą pasiūlymą dėl indekso administravimo, lėšų iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ar Europos Sąjungos struktūrinių fondų nebus skiriama;

23.4. kitos bendradarbiavimo sąlygos administruojant indeksą.

______________________

 

part_2ba32af3d8c04d73950a7f53546532d9_end


 

Organizacijų, kurios bendradarbiaus

administruodamos verslo tvarumo ir

atsakingumo indeksą, atrankos tvarkos

aprašo

1 priedas

 

(Organizacijų, kurios bendradarbiaus administruodamos verslo tvarumo ir atsakingumo indeksą, vertinimo anketos forma)

 

_____________________________________________________

(pasiūlymą vertinančio komisijos nario vardas ir pavardė)

 

ORGANIZACIJŲ, KURIOS BENDRADARBIAUS ADMINISTRUODAMOS VERSLO TVARUMO IR ATSAKINGUMO INDEKSĄ, VERTINIMO ANKETA

 

Organizacijos ar dviejų organizacijų, jeigu jos pateikė bendrą pasiūlymą dėl indekso administravimo, pavadinimas

 

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijai

Galimas balas

Skirtas balas

 

Pasiūlymo turinys

 

 

1.

Patirtis socialinės atsakomybės srityje

Nurodyta organizacijos arba dviejų organizacijų, jeigu jos pateikė bendrą pasiūlymą dėl verslo tvarumo ir atsakingumo indekso (toliau – indeksas) administravimo, ir jos (jų) ekspertų (darbuotojų ar veikiančių kitais pagrindais ekspertų arba planuojamų pasitelkti ekspertų), kurie atliktų papildomą ekspertinį įmonių ir organizacijų vertinimą, jeigu jis būtų atliekamas, patirtis socialinės atsakomybės srityje.

 

Įkainis (-iai) už papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo paslaugas ir papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo paslaugų sąnaudos

Nurodyta, koks įkainis (-iai) būtų nustatytas (-i), jei būtų teikiama papildoma ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo paslauga, ir kokios yra papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo paslaugų sąnaudos (atsižvelgiant į tai, kad pajamos, gautos už papildomą ekspertinį įmonių ir organizacijų vertinimą, neturi būti didesnės, nei reikia papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo sąnaudoms padengti), jei ši paslauga įmonėms ir organizacijoms būtų mokama.

4

 

2.

Rezultatų pateikimas

1) Nurodyta ir, jeigu siūloma, aprašyta, ar bus rengiama indekso rezultatų ataskaita, įtraukiant šią informaciją:

- kiek subjektų (įmonių ir organizacijų) atliko įmonės ar organizacijos pažangos socialinės atsakomybės srityje vertinimą pagal indekso vertinimo kriterijus (toliau – pagrindinis įsivertinimas);

- kokie subjektai (įmonės ir organizacijos) atlieka pagrindinį įsivertinimą (pavadinimas, nurodant, ar pagrindinį įsivertinimą atlieka įmonė ar organizacija, kiek mažų, vidutinių ir didelių įmonių įsivertina; kokių sektorių įmonės ir organizacijos atliko pagrindinį įsivertinimą);

- kokie yra aprašomo laikotarpio pagrindinio įsivertinimo rezultatai;

- subjektų (įmonių ir organizacijų), kurių ekspertinis vertinimas buvo atliktas papildomai, skaičius;

- kokių subjektų (įmonių ir organizacijų) buvo atliktas papildomas ekspertinis vertinimas (nurodant, ar tai įmonė, ar organizacija; jeigu tai įmonė – kiek tarp jų yra mažų, vidutinių ir didelių įmonių; kokių sektorių įmonių ir organizacijų atliktas papildomas ekspertinis vertinimas);

- kokie yra aprašomo laikotarpio papildomo ekspertinio vertinimo rezultatai;

- kita (jeigu siūloma).

 

2) Nurodyta, ar indekso administravimo metu gauti duomenys dėl pagrindinio įsivertinimo ir (ar) papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo bus skelbiami atrinktų organizacijų interneto svetainėje / svetainėse ir (ar) kitaip papildomai viešinami.

2

 

 

Iš viso:

6

 

Bendra balų suma

Maksima-lus – 6

 

 

VERTINIMO PAGRINDIMAS

 

Vertinami organizacijos arba dviejų organizacijų, jeigu jos pateikė bendrą pasiūlymą dėl indekso administravimo, pasiūlymo privalumai

 

Vertinami organizacijos arba dviejų organizacijų, jeigu jos pateikė bendrą pasiūlymą dėl indekso administravimo, pasiūlymo trūkumai

 

 

Pasiūlymas, kuris, apskaičiavus visų komisijos narių balų vidurkį, surinko mažiau kaip 3 balus, negali būti laikomas atrinktu.

 

Komisijos nario siūlymas dėl vertinamos organizacijos arba dviejų organizacijų, jeigu jos pateikė bendrą pasiūlymą dėl indekso administravimo, atrinkimo indeksui administruoti

Pažymėti

X

Skirti

 

 

Neskirti

 

 

 

 

 

Komisijos narys ____________________                 _________________         _______________

(vardas ir pavardė)                  (parašas)                               (data)

 

part_f6ef2f339bfd48cdbf3cb0e382abdd2b_end


 

Organizacijų, kurios bendradarbiaus

administruodamos verslo tvarumo ir

atsakingumo indeksą, atrankos

tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)

 

 

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI ATRANKOS INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS

 

__________________

(data)

 

 

Aš, _____________________________________, būdamas (-a) Organizacijų, kurios bendradarbiaus administruodamos verslo tvarumo ir atsakingumo indeksą, atrankos komisijos nariu (-e) ar sekretoriumi (-e),

PASIŽADU:

1) saugoti ir tik organizacijų, kurios bendradarbiaus administruodamos verslo tvarumo ir atsakingumo indeksą, atrankos tikslais Organizacijų, kurios bendradarbiaus administruodamos verslo tvarumo ir atsakingumo indeksą, atrankos tvarkos aprašo nustatyta tvarka naudoti informaciją, kuri man taps žinoma, esant komisijos nariu (-e) ar sekretoriumi (-e);

2) man patikėtus dokumentus ar duomenis saugoti taip, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims informacijos, kuri man taps žinoma, esant komisijos nariu (-e) ar sekretoriumi (-e);

3) nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų kopijų;

4) savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgijau dalyvaudamas (-a) svarstant, rengiant ar priimant komisijos sprendimą.

 

Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.

Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai, svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) ir mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.

 

 

 

______________________                     __________________       ________________________

(pareigos                                                  (parašas)                            (vardas ir pavardė) 

komisijoje)

 

part_2b60aa7b564440a8b384573c178dee9e_end


 

Organizacijų, kurios bendradarbiaus

administruodamos verslo tvarumo ir

atsakingumo indeksą, atrankos

tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)

 

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI ATRANKOS INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS

 

____________________

(data)

 

Aš, ___________________________, būdamas (-a) Organizacijų, kurios bendradarbiaus administruojant verslo tvarumo ir atsakingumo indeksą, atrankos komisijos posėdžio stebėtoju (‑a),

PASIŽADU:

1) saugoti ir tik konkurso stebėsenos tikslais naudoti informaciją, kuri taps man žinoma, stebint komisijos posėdį;

2) savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgysiu dalyvaudamas (-a) komisijos posėdyje.

 

Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.

Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai, svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) ir mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.

 

 

 

 

_________________________                ____________________  ___________________

(komisijos posėdyje                                 (parašas)                            (vardas ir pavardė)

dalyvaujančio asmens teisinė

padėtis)

 

part_cb25388a461d4b44b1f7206aaa52fbd7_end


 

Organizacijų, kurios bendradarbiaus

administruodamos verslo tvarumo ir

atsakingumo indeksą, atrankos

tvarkos aprašo

4 priedas

 

 

(Nešališkumo deklaracijos forma)

 

 

NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA DĖL OBJEKTYVIŲ SPRENDIMŲ PRIĖMIMO BEI VIEŠŲJŲ IR PRIVAČIŲ INTERESŲ KONFLIKTO VENGIMO

 

_________________

(data)

 

Aš, _________________________, būdamas (-a) Organizacijų, kurios bendradarbiaus administruojant verslo tvarumo ir atsakingumo indeksą, atrankos komisijos nariu (-e):

1. Pasižadu savo pareigas atlikti objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-si) įstatymų viršenybės, skaidrumo, nešališkumo, teisėtumo, sąžiningumo principais.

2. Pasižadu informuoti komisijos pirmininką arba Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministrą (jei nusišalina komisijos pirmininkas) apie esamą interesų konfliktą (nurodomos pareigos, vardas, pavardė, interesų konfliktas) ir nusišalinti nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje, jei, man dalyvaujant, rengiant, svarstant ar priimant komisijos sprendimus:

2.1. šiose procedūrose dalyvauja asmenys, iš kurių aš ar man artimi asmenys gauna bet kokios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos;

2.2. aš ar man artimi asmenys yra procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas ar valdymo organo narys;

2.3. dėl bet kokių kitų aplinkybių negaliu laikytis 1 punkte nustatytų principų.

3. Jei paaiškėtų, kad mano dalyvavimas rengiant, svarstant ar priimant komisijos sprendimus gali sukelti interesų konfliktą, pasižadu nedelsdamas (-a) informuoti apie tai komisijos pirmininką arba socialinės apsaugos ir darbo ministrą (jei nusišalina komisijos pirmininkas) (nurodomos pareigos, vardas, pavardė, interesų konfliktas) ir nusišalinti nuo sprendimo priėmimo procedūros.

 

Žinau, kad, kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei, galiu būti nušalintas (-a) nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje.

 

Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai, svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) ir mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.

 

 

 

______________________                     ________________            _________________________

(pareigos komisijoje)                          (parašas)                             (vardas ir pavardė)

part_26c4b2bf6a544b9fbdb116a2bb8ef553_end