TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

 

ĮSAKYMAS

DĖL TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2023 M. RUGSĖJO 27 D. ĮSAKYMO NR. 5-586 „DĖL TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DOKUMENTŲ IR ĮRAŠŲ VALDYMO PROCEDŪRŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. liepos 16  d. Nr. 5-361

Tauragė

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 34 straipsnio 6 dalies 2 punktu, atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2023 m. lapkričio 29 d. įsakymą Nr. A1-784 „Dėl Informacijos teikimo asmenims su negalia jų pasirinktais prieinamais bendravimo būdais rekomendacijų patvirtinimo“:

1. P a k e i č i u Tauragės rajono savivaldybės administracijos dokumentų ir įrašų valdymo procedūrų aprašą, patvirtintą Tauragės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2023 m. rugsėjo 27 d. įsakymu Nr. 5-586 „Dėl Tauragės rajono savivaldybės administracijos dokumentų ir įrašų valdymo procedūrų aprašo patvirtinimo“:

1.1. Pakeičiu 9 punktą ir jį išdėstau taip:

9. Dokumentai rengiami ir įforminami vadovaujantis Dokumentų rengimo taisyklėmis, Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijomis ir Informacijos asmenims su negalia teikimo rekomendacijomis

https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/0cf0fc308ea211eea5a28c81c82193a8.“

9.1. Dokumentų tekstas rengiamas pagal šiuos reikalavimus ir Informacijos asmenims su negalia teikimo rekomendacijas:

9.1.1. tekstas renkamas Arial šriftu su lietuvišku raidynu, elektroniniai dokumentai – 12 pt dydžio šriftu, popieriniai – 14 pt dydžio šriftu ar didesniu;

9.1.2. tekstas struktūrizuojamas naudojant antraštes su priskirtu antraštės atributu (Informacijos asmenims su negalia teikimo rekomendacijų 4 priedo 4 punktas), tekstas dokumentuose, lentelėse lygiuojamas pagal kairįjį kraštą, išskyrus antraštes, kurios gali būti centruojamos, jei toks reikalavimas yra nustatytas teisės aktuose ir nustatomas 1.15 intervalo tarpas tarp eilučių;

9.1.3. dokumento vertikalioje ar horizontalioje kraštinėje (atsižvelgiant į tai, kaip dokumentas bus segamas į bylą) paliekama 30 mm paraštė;

9.1.4. teisės aktai ir jais tvirtinami dokumentai (nuostatai, taisyklės, tvarkos, aprašai ir kt.) spausdinami vienoje lapo pusėje. Kiti dokumentai gali būti spausdinami abiejose lapo pusėse, jei kiti teisės aktai nenustato kitaip. Dokumento, spausdinamo keliuose lapuose, numeruojamas antrasis ir tolesni puslapiai. Puslapiai numeruojami viršutinės paraštės viduryje arabiškais skaitmenimis be taškų ir brūkšnelių;

9.1.5. teisės aktų originaluose rengėjo vizos ar derinimo žymos nerašomos;

9.1.6. antikorupciniam vertinimui teisės aktų projektai (toliau – TSP), turi būti pateikti derinti ne vėliau kaip likus 3 darbo dienoms, o TSP, kuriais tvirtinami nuostatai, taisyklės, tvarkos aprašai ir kt. (didelės apimties), ne vėliau kaip likus 5 darbo dienoms iki paskutinės TSP pateikimo tarybos posėdžio sekretoriui dienos);

9.1.7. dokumentai derinami gavimo dieną, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną. Sudėtingi, didesnės apimties dokumentai, gali būti derinami iki 5 darbo dienų;

9.1.8. parašo metaduomenys dokumentuose negali būti perkelti į tuščią lapą.

9.1.9. tekstas formatuojamas nenaudojant lentelių;

9.1.10. tekstas formatuojamas vengiant tuščių eilučių įterpimo, tarpų, tabuliatoriaus ženklo;

9.1.11. vietoj kelių <enter> naudojami pastraipos formatavimo įrankiai.“

1.2. Pakeičiu 13 punktą ir jį išdėstau taip: 

13. Dokumentai, adresuoti savivaldybės tarybai, merui, vicemerui, politinio pasitikėjimo valstybės tarnautojams, savivaldybės administracijai, administracijos direktoriui (toliau – vadovai), tarybos narių raštai, paklausimai, pastabos ar pasiūlymai registruojami DVS „Kontora“ Bendrojo ir civilinės metrikacijos skyriaus specialisto (direktoriaus referento) ir per DVS „Kontora“ paskirstomi vadovo nustatyta tvarka. Siekdamas, kad dokumentas greičiau pasiektų vykdytoją, rezoliuciją su vykdytojo vardu ir pavarde gali įrašyti gautus dokumentus registruojantis Bendrojo ir civilinės metrikacijos skyriaus specialistas. Atsakymo į tarybos narių paklausimą terminas paprastai negali viršyti 10 darbo dienų, kaip numatyta Tauragės rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamente. Jeigu asmuo ar vadovas, kuriam pateiktas paklausimas, negali nustatytu laiku atsakyti, jis privalo raštu motyvuoti ir pasiūlyti kitą terminą, kuris negali būti ilgesnis kaip 20 darbo dienų nuo paklausimo gavimo dienos. Jei atsakymo data yra dokumento tekste, ją DVS dokumento registracijos kortelėje turi įrašyti darbuotojas, registruojantis gautą dokumentą. Jei dokumentas reikalauja atsakymo, tačiau data nėra nurodyta, registruojantis darbuotojas kortelėje įrašo 20 darbo dienų laikotarpį. Už jų pildymą atsako savivaldybės gautus dokumentus registruojantis Bendrojo ir civilinės metrikacijos skyriaus specialistas, savivaldybės administracijos padaliniuose – už dokumentų registravimą atsakingi darbuotojai. Kol dokumentas neužregistruotas, jokios tolesnės procedūros negali būti atliekamos. Užregistruotas dokumentas vykdytojui pateikiamas tik DVS priemonėmis, originalas yra saugomas pas registratorių, numatytoje byloje. Esant poreikiui vykdytojas gali paprašyti originalo, tokiu atveju registratorius DVS kortelėje pažymi, kad originalas yra pas vykdytoją. Prašymus, adresuotus Socialinės paramos skyriui, Bendrojo ir civilinės metrikacijos skyriui (dėl civilinės metrikacijos paslaugų), Kaimo reikalų skyriui (dėl ūkininkų ūkių registravimo), DVS „Kontora“ registruoja atsakingi skyrių darbuotojai, kurie yra nurodyti Dokumentacijos plane. Socialinės paramos skyrius gyventojų prašymus-paraiškas dėl socialinės paramos teikimo registruoja Socialinės paramos informacinėje sistemoje (SPIS). 

Seniūnijose gautus dokumentus registruoja už registrus atsakingi darbuotojai, vadovaudamiesi seniūno patvirtintu Dokumentacijos planu.“

1.3. Pakeičiu 19 punktą ir jį išdėstau taip: 

19. Savivaldybės oficialus elektroninio pašto adresas yra savivalda@taurage.lt. Jį administruoja Bendrojo ir civilinės metrikacijos skyriaus specialistas (direktoriaus referentas).“

2. P a v e d u skyrių vedėjams ir seniūnijų seniūnams su šiuo įsakymu supažindinti sau pavaldžius valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartį.

3. N u r o d a u paskelbti šį įsakymą Teisės aktų registre ir Tauragės rajono savivaldybės interneto svetainėje.

 

 

Administracijos direktorė                                                                               Gintarė Rakauskienė