IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS

OBJEKTŲ, FINANSUOJAMŲ IŠ 2019 METŲ KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS LĖŠŲ REZERVO VALSTYBĖS REIKMĖMS, SUSIJUSIOMS SU KELIAIS, OBJEKTŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO IR ĮGALIOJIMŲ SUTEIKIMO PASIRAŠYTI FINANSAVIMO SUTARTĮ

 

2019 m. rugsėjo 5 d. Nr. T-184

Ignalina

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 32 punktu, 16 straipsnio 4 dalimi, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo 9 straipsnio 2 dalimi,Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų naudojimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. balandžio 21 d. nutarimu Nr. 447 „Dėl Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo įgyvendinimo“ (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. vasario 19 d. nutarimo Nr. 148 redakcija), 2019 metų Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų rezervo valstybės reikmėms, susijusioms su keliais, finansuoti paskirstymo sąrašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. gegužės 15 d. nutarimu Nr. 484 „Dėl 2019 metų Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų rezervo valstybės reikmėms, susijusioms su keliais, finansuoti paskirstymo“, 2.3 papunkčiu, Ignalinos rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Ignalinos rajono savivaldybės objektų, finansuojamų iš 2019 metų Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų rezervo valstybės reikmėms, susijusioms su keliais, objektų sąrašą (toliau – objektų sąrašas) (pridedama).

2. Įgalioti Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktorių, o jo nesant – Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoją pasirašyti su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos finansavimo sutartį ir objektų sąrašą (pridedama).

3. Paskelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Ignalinos rajono savivaldybės interneto svetainėje www.ignalina.lt.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                               Justas Rasikas                      

 

PATVIRTINTA

Ignalinos rajono savivaldybės tarybos

2019 m. rugsėjo 5 d. sprendimu Nr. T-184

 

IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS OBJEKTŲ, FINANSUOJAMŲ

2019 METŲ KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS LĖŠŲ REZERVO VALSTYBĖS REIKMĖMS, SUSIJUSIOMS SU KELIAIS,

OBJEKTŲ SĄRAŠAS

 

 

 

Eil.

Nr.

Objekto pavadinimas (kelio Nr. ir pavadinimas savivaldybės tarybos patvirtintame vietinės reikšmės kelių sąraše)

Darbų rūšis

Objekto turtui įsigyti vertė tūkst. Eur

Objekto parametrai

Skirta lėšų tūkst. Eur

Pradžia – pabaiga

Ilgis m

Plotis m

1

2

3

4

5

6

7

8

Turtui įsigyti

1.

Naujojo Daugėliškio seniūnija

Nr. 9-63 Saulėtekio g. Mikalavo k.

Kapitalinis remontas,

inžinerinės paslaugos

92,1

X6136922, Y648125

X6137276, Y648366

350

5

92,1

2.

Rimšės seniūnija

Nr. 10-43 Bažnyčios akligatvis Rimšės mstl.

Inžinerinės paslaugos

5,0

X6156852, Y654552

X6137203, Y648314

46

5

5,0

Iš viso turtui įsigyti

97,1

Iš jų turtui (naujai statybai, rekonstravimui), kurio vertė daugiau negu 360 tūkst. Eur, įsigyti

 

Iš viso

97,1

 

_________________________

 

 

 

Sutarties projektas

 

 

FINANSAVIMO SUTARTIS

 

2019 m. d. Nr. S-

Vilnius

 

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija), juridinio asmens kodas 188710638, kurios registruota buveinė yra J. Basanavičiaus g. 36, LT-03109 Vilniuje, duomenys apie įstaigą kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre, atstovaujama (įrašyti pareigas, vardą, pavardę),veikiančio pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos nuostatus, patvirtintus Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2006 m. lapkričio 30 d. įsakymu Nr. 3-457 „Dėl Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos nuostatų patvirtinimo“, ir

Ignalinos rajono savivaldybės administracija(toliau – Savivaldybė), juridinio asmens kodas 288768350, kurios registruota buveinė yra Laisvės a. 70, LT-30122 Ignalinoje, duomenys apie įstaigą kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre, atstovaujama(įrašyti pareigas, vardą, pavardę), veikiančio pagal Ignalinos rajono savivaldybės administracijos nuostatus, toliau vadinamos šalimis, vadovaudamosi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. gegužės 15 d. nutarimu Nr. 484 „Dėl 2019 metų Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų rezervo valstybės reikmėms, susijusioms su keliais, finansuoti paskirstymo“ patvirtinto 2019 metų Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų rezervo valstybės reikmėms, susijusioms su keliais, finansuoti paskirstymo sąrašo 2.3 papunkčiu, sudarė šią finansavimo sutartį (toliau – Sutartis).

 

I. SUTARTIES OBJEKTAS

 

1. Sutarties objektas yra Savivaldybei skirtos Kelių priežiūros ir plėtros programos (toliau – Programa) finansavimo rezervo lėšos – valstybės biudžeto dotacijos – vietinės reikšmės keliams tiesti, rekonstruoti ir kapitališkai remontuoti, taip pat saugaus eismo priemonėms vietinės reikšmės keliuose diegti gausiai tautinių mažumų gyvenamoje savivaldybėje pagal teisės aktų ir šios sutarties sąlygas su Kelių direkcija suderintą objektų sąrašą.

 

II. SUTARTIES SUMA

 

2. Sutarties suma – (įrašyti)Eur (įrašyti sumą žodžiaiseurų).

 

III. ŠALIŲ TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI

 

3. Vykdydamos Sutartį, Šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. balandžio 21 d. nutarimu Nr. 447 (2019 m. vasario 13 d. nutarimo Nr. 148 redakcija), Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų, skirtų vietinės reikšmės keliams (gatvėms) tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo sąlygų tvarkos aprašu, patvirtintu Kelių direkcijos direktoriaus 2018 m. kovo 16 d. įsakymu Nr. V-64, kitais teisės aktais ir šios Sutarties sąlygomis. Už Programos finansavimo lėšų naudojimą, projektų, sąmatų ir techninių dokumentų rengimą, viešųjų pirkimų konkursų organizavimą, darbų kokybės kontrolę, techninę priežiūrą, statybos užbaigimo procedūrų atlikimą atsako Savivaldybė.

4. Savivaldybė įsipareigoja:

4.1. Savivaldybės nustatyta tvarka sudaryti 2019 metų objektų sąrašą vietinės reikšmės keliams tiesti, rekonstruoti ir kapitališkai remontuoti, taip pat saugaus eismo priemonėms vietinės reikšmės keliuose diegti (toliau – objektų sąrašas). Lėšas objektų sąraše planuoti tūkst. Eur:

4.1.1. sudarydama objektų sąrašą, vadovautis Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo 9 straipsnio 2 dalimi;

4.1.2. objektų sąrašo projektą derinti su Kelių direkcijos Vietinės reikšmės kelių administravimo skyriaus (įrašyti pareigas, vardą, pavardę, el. paštą, tel. Nr.)(toliau – kontroliuojantis asmuo). Derinant objektų sąrašo projektą, kontroliuojančiam asmeniui pateikti sutarties 4.3 papunktyje nurodytus dokumentus ir Savivaldybės sprendimus dėl objektų sąrašo patvirtinimo(tarybos sprendimo ar direktoriaus įsakymo kopija, nuoroda Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos teisės aktų informacinėje sistemoje arba Savivaldybės tinklalapyje);

4.2. patvirtinti objektų sąrašą Savivaldybės nustatyta tvarka ir kartu su Finansavimo sutarties projektu teikti jį Kelių direkcijai derinti. Su Kelių direkcija suderintas objektų sąrašas tampa neatskiriama Sutarties dalimi. Kartu teikti:

4.2.1. tvirtinti Savivaldybės Programos sąmatą (forma B-1).Lėšas Programos sąmatoje planuoti tūkst. Eur. Programos sąmata gali būti tikslinama ne vėliau kaip iki 2019 m. spalio 15 d.;

4.2.2. objektų sąrašas gali būti keičiamas iki 2019 m. lapkričio 15 d;

4.3. vadovaudamasi statybą reglamentuojančiais teisės aktais, visiems į objektų sąrašą įrašytiems objektams, priklausomai nuo statybos darbų rūšies, parengti teisės aktuose nustatytus dokumentus (techninius, techninius darbo, darbo projektus, projektų ekspertizes, saugaus eismo auditus ir t. t.). Dokumentai turi būti patvirtinti Savivaldybės nustatyta tvarka;

4.4. paskirti atsakingą darbuotoją, kuriam bus suteikta prieiga prie informacinės sistemos „Kelių projektai“ (toliau – IS KP). Kiekvieno nuotolinio vartotojo prieigos prašymą pateikti Kelių direkcijai raštu. Pasikeitus atsakingam darbuotojui, nedelsdama pateikti prašymą panaikinti šio darbuotojo prieigą ir sukurti naujo darbuotojo prieigą prie IS KP;

4.5. įkelti į IS KP viešųjų pirkimų procedūrų ataskaitų ir (ar) protokolų, rangos ar paslaugų teikimo sutarčių su konkursinėmis darbų sąmatomis (konkursiniais įkainiais) (vykdant darbus bendrojo su ES lėšomis finansavimo objektuose – sąmatų išrašus darbams, apmokamiems iš Programos lėšų) ir laimėjusio rangovo (tiekėjo) pasiūlymo elektronines kopijas. Šie dokumentai turi būti įkelti į IS KP prieš teikiant vizuoti atliktų darbų dokumentus kontroliuojančiam asmeniui;

4.6. pirkimo sutartyse, pasirinkus fiksuotos kainos ar fiksuotos kainos su peržiūra kainodaros būdą, nustatyti rangovui reikalavimą pateikti statybos darbų ir įkainių žiniaraštį, kuriame nurodyta bendra statybos darbų kaina turi sutapti su rangovo pasiūlyme nurodyta statybos darbų kaina;

4.7. įvesti į IS KP objektų(rangos ir (ar) paslaugų sutarčių) ir atliktų darbų duomenis, susijusius su šia Sutartimi;

4.8. apmokėjimui už atliktus darbus (paslaugas) gauti iki einamojo mėnesio paskutinės darbo dienos Kelių direkcijai teikti:

4.8.1. paraišką lėšoms gauti (pagal IS KP formą). Paskutinę paraišką lėšoms gauti teikti iki 2019 m. gruodžio 12 d.;

4.8.2. atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas (F-3) ir atliktų darbų ar suteiktų paslaugų aktus (F-2) su techninio prižiūrėtojoir kontroliuojančio asmens žymomis;

4.8.3. Savivaldybės patvirtintas rangovų (tiekėjų) sąskaitų faktūrų kopijas;

4.9. darbų kokybės kontrolinių bandymų metu nustatytus trūkumus pašalinti iki teikiant paskutinę paraišką apmokėti už atliktus darbus;

4.10. teikti Kelių direkcijai ataskaitas ir kitus dokumentus:

4.10.1. iki paskutinės ketvirčio darbo dienos (teikiant paraiškas lėšoms gauti) – ataskaitas apie praėjusį ketvirtį atliktų darbų fizinius kiekius (pagal Kelių direkcijos pateiktą formą);

4.10.2. pasibaigus ketvirčiui (iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 10 dienos) – Programos finansavimo lėšų išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą už ataskaitinį laikotarpį (forma Nr. 2);

4.10.3. pasibaigus metams (iki kitų metų kovo 1 d.) – kvalifikuotu elektroniniu parašu pasirašytas ataskaitas apie atliktus darbus ir Programos finansavimo lėšų panaudojimą (pagal Kelių direkcijos pateiktą formą);

4.10.4. iki liepos 1 d. – Programos finansavimo lėšomis finansuotų statinių, kuriems galioja garantinis terminas, kvalifikuotu elektroniniu parašu pasirašytus apžiūrų aktus su kontroliuojančio asmens vizomis. Informaciją apie defektų pašalinimą raštu pateikti Kelių direkcijai iki spalio 1 d.;

4.11.Kelių direkcijai paprašius, pateikti kitus su Sutarties įgyvendinimu susijusius dokumentus.

4.12. Kelių direkcijai kilus abejonių dėl Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatų taikymo Savivaldybei vykdant viešųjų pirkimų procedūras, kreiptis į Viešųjų pirkimų tarnybą dėl konsultacijos ar tarnybinės pagalbos.

5. Kelių direkcija įsipareigoja:

5.1. skelbti Kelių direkcijos interneto svetainėje adresu http://lakd.lrv.lt/paslaugos/is-kp (Titulinis -> Paslaugos -> Valstybės informacinė sistema „Kelių projektai“) aktualią IS KP informaciją:IS KP nuostatus, naudotojų vadovus ir naudojimosi IS KP taisykles, atmintinę vietinės reikšmės susisiekimo infrastruktūros valdytojams dėl duomenų įvedimo į informacinę sistemą IS KP, prieigos prie sistemos su prašymo formomis docx ir pdf formatais, administratorių kontaktus;

5.2. suteikti prieigos prie sistemos prašyme nurodytam Savivaldybės darbuotojui prieigą prie IS KP;

5.3. iki kito mėnesio 5 dienos patikrinti, ar Savivaldybės pateikta dokumentacija Programos finansavimo lėšoms už atliktus darbus ir suteiktas paslaugas gauti atitinka teisės aktų ir šios sutarties reikalavimus;

5.4. teikti asignavimų valdytojui paraišką, kad būtų skirta lėšų iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžete Programai finansuoti numatytų asignavimų apmokėti už atliktus darbus ir (ar) suteiktas paslaugas.

6. Kelių direkcija turi teisę:

6.1. vykdyti Savivaldybei skirtų Programos finansavimo lėšų naudojimo pagal paskirtį priežiūrą (kontrolę) ir darbų kokybės kontrolės priežiūrą objektuose:

6.1.1. organizuoti ir kartu su Savivaldybe atlikti šios Sutarties vykdymo patikrinimus;

6.1.2. atlikti (pasirinktinai) darbų kokybės kontrolinius patikrinimus šios Sutarties lėšomis finansuojamuose objektuose, vadovaudamasi Kelių direkcijos generalinio direktoriaus 2009 m. sausio 12 d. įsakymu Nr. V-16 patvirtintomis Automobilių kelių dangos konstrukcijos asfalto sluoksnių įrengimo taisyklėmis ĮT ASFALTAS 08, 2007 m. sausio 30 d. įsakymu Nr. V-18 patvirtintomis Automobilių kelių dangos konstrukcijos sluoksnių be rišiklių įrengimo taisyklėmis ĮT SBR 07 ir kitų teisės aktų nuostatomis;

6.2. prižiūrėti, kaip Savivaldybė objektuose organizuoja darbų kokybės kontrolę, atlieka kontrolinius darbų kokybės patikrinimus, taiko tiekėjams poveikio priemones nustatytiems trūkumams pašalinti, pildo reikiamus darbų vykdymo dokumentus;

6.3. prireikus, prašyti Savivaldybės pateikti su šios Sutarties vykdymu susijusią papildomą dokumentaciją;

6.4. neapmokėti už darbus ir (ar) paslaugas ir grąžinti Savivaldybei pateiktus dokumentus lėšoms gauti, jeigu jie parengti nesilaikant Sutartyje nustatytų reikalavimų arba yra kitų teisės aktų pažeidimų;

6.5. kilus abejonių dėl Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatų taikymo Savivaldybei vykdant viešųjų pirkimų procedūras, kreiptis į Viešųjų pirkimų tarnybą dėl konsultacijos ar tarnybinės pagalbos.

 

IV. SUTARTIES GALIOJIMAS, KEITIMAS, PAPILDYMAS IR NUTRAUKIMAS

 

7. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo abi šalys (nuo įregistravimo Kelių direkcijos dokumentų valdymo sistemoje dienos), ir galioja iki visiško įsipareigojimų įvykdymo.

8. Sutartis gali būti pakeista arba papildyta rašytiniu Šalių susitarimu.

9. Sutartis gali būti nutraukta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso numatytais atvejais.

 

V. GINČŲ SPRENDIMAS

 

10. Ginčai, kylantys iš šios Sutarties, sprendžiami geranoriškai, derybų būdu. Jeigu Šalys per 30 (trisdešimt) dienų neišsprendžia ginčo derybų būdu, tai ginčas sprendžiamas Lietuvos Respublikos teismuose pagal Kelių direkcijos buveinės vietą.

 

VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

11. Šalys įsipareigoja neatskleisti valstybės tarnybos ar komercinę paslaptį sudarančios informacijos, kurią gavo arba sužinojo vykdydamos Sutartį, išskyrus teisės aktų nustatytus atvejus. Šis įsipareigojimas lieka galioti ir po Sutarties nutraukimo.

 

12. Šalių atstovams yra žinoma, kad Šalių ir (ar) jų atstovų, kitų Sutartyje nurodytų asmenų duomenys, būtini tinkamam Sutarties sudarymui ir įvykdymui, yra tvarkomi be atskiro jų sutikimo.

 

13. Ši Sutartis sudaryta dviem vienodą juridinę galią turinčiais egzemplioriais, po vieną egzempliorių kiekvienai šaliai.

 

14. Šalių kontaktiniai asmenys:

14.1. Kelių direkcijos – Vietinės reikšmės kelių administravimo skyriaus (pareigos, vardas, pavardė,  tel. (8 5) 232 9 ; el. paštas vardas.pavarde@lakd.lt);

14.2. Savivaldybės – (pareigos, vardas, pavardė, tel., el. paštas)                                                                                                                                    .

 

Lietuvos automobilių kelių direkcija

prie Susisiekimo ministerijos

J. Basanavičiaus g. 36

LT-03109 Vilnius

Įstaigos kodas 188710638

Telefonas (8 5) 232 9600

El. paštas lakd@lakd.lt

A. s. LT37 7300 0100 0245 6303

AB „Swedbank“

 

Lietuvos automobilių kelių direkcijos

prie Susisiekimo ministerijos

 

...............................................................

A. V.

Ignalinos rajono savivaldybės administracija

Laisvės a. 70, LT-30122 Ignalina

Įmonės kodas 288768350

PVM mokėtojo kodas LT887683515

Tel. (8 386) 5 30 45

Faks. (8 386) 53 148

AB Šiaulių bankas, banko kodas 71822

A. s. LT067182200001130990

 

 

Ignalinos rajono savivaldybės

administracijos

 

...............................................................

A. V.

 

 

SUDERINTA                                                               PATVIRTINTA

Lietuvos automobilių kelių direkcija                             savivaldybės tarybos

prie Susisiekimo ministerijos                                         2019 m. sprendimu Nr.

 

 

 

(savivaldybės pavadinimas)                                           SAVIVALDYBĖS

2019 METŲ KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO LĖŠŲ REZERVO VALSTYBĖS REIKMĖMS, SUSIJUSIOMS SU KELIAIS, FINANSUOTI OBJEKTŲ SĄRAŠAS

 

prie 2019 m. finansavimo sutarties Nr. S –

 

 

Eil.

Nr.

Objekto pavadinimas (kelio Nr. ir pavadinimas savivaldybės tarybos patvirtintame vietinės reikšmės kelių sąraše)

Darbų rūšis

Objekto turtui įsigyti vertė, tūkst. Eur

Objekto parametrai

Skirta lėšų, tūkst. eurais

Pradžia - pabaiga

Ilgis, m

Plotis, m

1

2

3

4

5

6

7

8

Turtui įsigyti

1.

 

 

 

X, Y;

X, Y

 

 

 

 

Iš viso turtui įsigyti

 

Iš jų turtui (naujai statybai, rekonstravimui), kurio vertė daugiau negu 360 tūkst. Eur, įsigyti

 

Iš viso:

 

 

 

 

(savivaldybės pavadinimas)

 

 

 

 

(pareigos, vardas, pavardė, parašas)

A.V.

 

 

VRKAS kontroliuojantis asmuo