HERB21

LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRO 2003 M. RUGPJŪČIO 29 D. ĮSAKYMO NR. 437 „DĖL LIETUVOS APLINKOS APSAUGOS INVESTICIJŲ FONDO PROGRAMOS LĖŠOMIS FINANSUOJAMŲ INVESTICINIŲ PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO IR PRIEŽIŪROS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2016 m. gruodžio 7 d. Nr. D1-861

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Lietuvos aplinkos apsaugos investicijų fondo programos lėšomis finansuojamų investicijų projektų įgyvendinimo ir priežiūros tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2003 m. rugpjūčio 29 d. įsakymu Nr. 437 „Dėl Lietuvos aplinkos apsaugos investicijų fondo programos lėšomis finansuojamų investicijų projektų įgyvendinimo ir priežiūros tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1.    Pakeičiu 3 punktą ir jį išdėstau taip:

3. Subsidija teikiama atsižvelgiant į valstybės pagalbos teikimo reikalavimus, nustatytus 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamente Nr. 1407/2013 dėl Sutarties 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai“.

2.    Papildau 61 punktu ir jį išdėstau taip:

61. Bendrieji reikalavimai pareiškėjui:

61.1. pareiškėjas nėra bankrutavęs, bankrutuojantis, likviduojamas ir (arba) restruktūrizuojamas, neturi mokestinės nepriemokos valstybės ir (arba) savivaldybės biudžetui arba kitiems valstybės fondams (išskyrus atvejus, kai mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas). Jeigu pareiškėjas yra įsiskolinęs, parama gali būti teikiama tokiu atveju, kai pareiškėjas pateiks dokumentus, įrodančius, kad jis apmokėjo visus įsiskolinimus valstybei;

61.2. yra tinkamai įvykdęs arba vykdantis įsipareigojimus pagal LAAIF, Klimato kaitos specialiosios ar Atliekų tvarkymo programų nuostatas;

61.3. pareiškėjas nėra atsisakęs paramos, skirtos iš LAAIF programos, Atliekų tvarkymo ar Klimato kaitos specialiosios programų lėšų, kai tokia parama jau buvo paskirta;

61.4. pareiškėjas, pažeidęs 61.2 ir 61.3 punktuose keliamus reikalavimus, neturi teisės kreiptis į LAAIF dėl paramos iš LAAIF programos lėšų skyrimo dvejus metus nuo galutinio sprendimo priėmimo.“

3.    Pakeičiu 16 punktą ir jį išdėstau taip:

16. Pareiškėjas, prieš pateikdamas Paraišką, raštu, telekomunikacijų įrenginiais arba elektroniniu būdu, pasirašius saugiu elektroniniu parašu, gali pateikti LAAIF užpildytą Projekto informacinę formą.“

4.    Pakeičiu 17 punktą ir jį išdėstau taip:

17. LAAIF, gavęs užpildytą Projekto informacinę formą, ją užregistruoja ir priima sprendimą dėl Projekto atitikimo finansavimo kryptims ir esminėms finansavimo sąlygoms ir ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Projekto informacinės formos gavimo dienos raštu arba telekomunikacijų įrenginiais, informuoja pareiškėją apie galimybę teikti Paraišką arba, kad Projektas neatitinka finansavimo krypčių ir (arba) esminių finansavimo sąlygų, nurodant to priežastis. “

5.    Pakeičiu 20 punktą ir jį išdėstau taip:

20. Užpildyta Projekto aplinkos apsaugos sritį (atmosferos, vandenų taršos mažinimo, atliekų tvarkymo, taršos prevencijos) atitinkanti Paraiška pateikiama LAAIF kartu su privalomai pateiktinais dokumentais. Pareiškėjas arba jo įgaliotas asmuo LAAIF tiesiogiai, registruotu paštu arba elektroniniu būdu, pasirašius saugiu elektroniniu parašu, turi pateikti:

20.1. Paraiškos originalo egzempliorių ir Paraiškos elektroninę versiją arba elektroninį dokumentą, pasirašytą saugiu elektroniniu parašu;

20.2. kitų privalomai pateiktinų dokumentų, nurodytų LAAIF interneto svetainėje www.laaif.lt, pareiškėjo vadovo parašu patvirtintas kopijas.“

6.    Pakeičiu 22 punktą ir jį išdėstau taip:

22. Gautą Paraišką LAAIF registruoja gautų dokumentų registre ir Projektų registracijos žurnale. Apie paraiškos užregistravimą LAAIF raštu arba telekomunikacijų įrenginiais praneša pareiškėjui ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo paraiškos užregistravimo.“

7.    Pakeičiu 28 punktą ir jį išdėstau taip:

28. Nustačius, kad Paraiška ir jos priedai neatitinka bent vieno administracinės atitikties vertinimo reikalavimo, LAAIF priima sprendimą atmesti Paraišką ir per 10 dienų parengia ir išsiunčia pareiškėjui raštą, kuriame nurodo priežastį, dėl ko Paraiška atmesta.“

8. Papildau 281 punktu ir jį išdėstau taip:

281 Pateiktoje paraiškoje nurodyti duomenys be Atsakingos institucijos paklausimo po paramos paraiškos pateikimo dienos negali būti koreguojami ar tikslinami.“

9.    Pakeičiu 29 punktą ir jį išdėstau taip:

29. Paraiška, atitinkanti administracinės atitikties vertinimo reikalavimus, teikiama aplinkosauginio-techninio vertinimo etapui. Jeigu Paraiška atitinka ne visus administracinės atitikties reikalavimus, tačiau tai netrukdo pereiti į aplinkosauginio–techninio vertinimo etapą, LAAIF gali priimti sprendimą pradėti tokios paraiškos aplinkosauginį–techninį vertinimą, galutinai nepabaigęs administracinės atitikties vertinimo. Tokiu atveju, administracinės atitikties vertinimo reikalavimai turi būti įgyvendinti ne vėliau kaip iki Paraiškos aplinkosauginio–techninio vertinimo pabaigos. LAAIF, nustatęs, kad Paraiškoje pateikta klaidinga arba trūksta informacijos, leidžiančios įvertinti planuojamo aplinkosauginio efekto pagrįstumą ir/arba tinkamai atlikti projekto aplinkosauginį–techninį vertinimą, turi teisę prašyti patikslinti paraišką bei pateikti atitinkamus dokumentus. Terminas trūkumams pašalinti neturi būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos ir ilgesnis kaip 15 darbo dienų, jeigu LAAIF ir pareiškėjo bendru sutarimu nenusprendžiama kitaip. Jeigu pareiškėjas per nustatytą terminą trūkstamų dokumentų ar patikslintos paraiškos bei informacijos nepateikia, LAAIF priima sprendimą nutraukti Paraiškos vertinimą ir per 10 dienų parengia ir išsiunčia pareiškėjui raštą, kuriame nurodo priežastį, dėl ko Paraiškos vertinimas nutraukiamas.“

 

 

 

Laikinai einantis aplinkos ministro pareigas                                                                Kęstutis Trečiokas