rajono nespalvotas

 

ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ALYTAUS R. PIVAŠIŪNŲ GIMNAZIJOS direktoriaus 2022 METŲ veiklos ATASKAITOS PATVIRTINIMO

 

2023 m. balandžio 6 d. Nr. K-22

Alytus

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 4, 12, 16, 20, 27, 29, 57 straipsnių ir trečiojo-1 skirsnio pavadinimo pakeitimo ir įstatymo papildymo 10-5 straipsniu, įstatymo 10 straipsnio 2 dalimi, įgyvendindama Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2007 m. gruodžio 14 d. sprendimu Nr. K-228 „Dėl Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (su pakeitimais), 214 punktą, Alytaus rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti Alytaus r. Pivašiūnų gimnazijos direktoriaus 2022 metų veiklos ataskaitą (pridedama).

 

 

Savivaldybės meras                                                                                          Algirdas Vrubliauskas

 


 

PATVIRTINTA

Alytaus rajono savivaldybės tarybos

2023 m. balandžio 6 d.

sprendimu Nr. K-22

 

ALYTAUS R. PIVAŠIŪNŲ gimnazijos direktoriaus

2022 METŲ veiklos ATASKAITA

 

I SKYRIUS

STRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMAS

 

Viešojo sektoriaus subjekto pavadinimas, kodas, buveinės adresas: pavadinimas – Alytaus r. Pivašiūnų gimnazija (toliau – gimnazija) – kodas 190245865, buveinės adresas – Mokyklos g. 3, Pivašiūnų k., Pivašiūnų sen., Alytaus r.

Viešojo sektoriaus subjekto, parengusio ataskaitą, pavadinimas, kodas, buveinės adresas: pavadinimas – Alytaus r. Pivašiūnų gimnazija (toliau – gimnazija) – kodas 190245865, buveinės adresas – Mokyklos g. 3, Pivašiūnų k., Pivašiūnų sen., Alytaus r.

Ataskaitinis laikotarpis – 2022 m. sausio 1 d.–2022 m. gruodžio 31 d.

Ataskaitoje pateikiami duomenys išreiškiami Lietuvos Respublikos piniginiais vienetais – eurais.

2022 metais gimnazijos veikla buvo organizuojama vadovaujantis gimnazijos 2022–2024 metų Strateginiu veiklos planu, 2021–2022 ir 2022–2023 mokslo metų Ugdymo planu, 2022 metų Veiklos planu, kitais gimnazijos veiklą reglamentuojančiais dokumentais.

Alytaus r. Pivašiūnų gimnazijos strateginiame plane numatytas tikslas  kurti pilietišką, išsilavinusią, kūrybišką, sveikai ir saugiai gyvenančią bendruomenę. Tikslui pasiekti buvo įgyvendinamos 2 programos: 1 programa – Švietimo, sporto paslaugų tiekimas ir plėtra savivaldybės teritorijoje. Programos įgyvendinimo tikslas: Kokybiškas ugdymo proceso organizavimas ir saugios aplinkos kūrimas; 2 programaSocialinės apsaugos plėtojimas, skurdo ir socialinės atskirties mažinimas ir sveikatos apsauga. Programos įgyvendinimo tikslas: Sudaryti sąlygas asmeniui (šeimai) ugdyti ir stiprinti gebėjimus ir galimybes savarankiškai spręsti savo socialines problemas, palaikyti socialinius ryšius su visuomene, taip pat padėti įveikti socialinę atskirtį.

Gimnazija tęsė „Kokybės krepšelio projekto įgyvendinimą. Buvo gerinama pamokos kokybė, užtikrinant mokymosi įvairovę ir diegiant savivaldaus mokymosi principus. Skatinama mokymosi motyvacija, kuriamos edukacinės aplinkos mokiniams. Dėl vykdytų veiklų atsirado daugiau galimybių mokiniams atlikti jų gebėjimus atitinkančias užduotis.

Projekto „Kokybės krepšelis lėšomis įsigijome priemonių, kurios sudarė galimybes plėtoti mokinių individualius poreikius, ugdymasis tapo patrauklesnis, modernesnis, keitėsi mokinių mokymosi motyvacija. Pagerėjo lietuvių kalbos ir literatūros bei matematikos pasiekimai 4–6 klasėse (lietuvių kalba ir literatūra – 10 mokinių, matematika – 7 mokiniai), t. y. lietuvių kalbos ir literatūros 6,3 proc. bei matematikos 2,5 proc. daugiau negu prieš du metus.

2022 metų veiklos plane numatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimas aptartas ir įsivertintas metodinėse grupėse. Visose metodinių grupių ataskaitose išanalizuotos veiklos plano įgyvendinimo sėkmės ir nesėkmės, teikti pasiūlymai dėl 2023m. veiklos planavimo.

Daug dėmesio skirta STEAM ugdymui, inovatyvioms bei integralioms tiriamosioms veikloms. Bendradarbiaujant su Alytaus kolegijos STEAM atviros prieigos centru 7-8, I-IVg klasių mokiniams 14 pamokų (7 fizikos, 4 biologijos, 3 informacinių technologijų) buvo vedama moderniose STEAM laboratorijose. Bendradarbiaujant su UAB Alytaus regiono Atliekų tvarkymo centru 4 integruotos gamtos mokslų ir technologijų pamokos vyko šiame centre. Mokiniai susipažino su naujausiomis technologijomis, tvariu ir atsakingu vartojimu, gamtos išteklių saugojimu.

2022 metais kitose gimnazijos erdvėse (mobilioje klasėje, mini skaitykloje, prie interaktyvaus stalo) vyko 527 užsiėmimai,  už gimnazijos ribų ( gamtoje, amatų centre, muziejuose, Alytaus kolegijoje, bažnyčioje ir kt.) – 76 užsiėmimai.

Ugdymo(si) proceso diferencijavimui ir individualizavimui, vertinimui ir įsivertinimui pagal poreikį naudotos aplinkos Ema, Eduka, Egzaminatorius.lt., Kahoot ir kt.

Siekiant gerinti pasiekimus, mokiniams buvo sudarytos sąlygos gilinti dalykų žinias individualiose ar grupinėse konsultacijose (lietuvių kalba ir literatūra, anglų kalba, biologija, istorija, matematika, informacinės technologijos).

Vyko tikslingas mokytojų kvalifikacijos tobulinimas. 2022 metais mokytojai parengė 2 kvalifikacijos tobulinimo programas („Skaitymo gebėjimų ugdymas taikant šiuolaikines ugdymo strategijas, metodus bei IKT“, „Lenkijos etninės kultūros, istorijos ir gamtos paveldas ugdymo procese“), vedė mokymus kolegoms bei rajono pedagogams. 9 mokytojai skaitė pranešimus seminarų metu, dalijosi gerąja darbo patirtimi. Pedagogai vedė atviras pamokas „Kolega–kolegai“, respublikinėje konferencijoje dalintasi skaitymo gebėjimų ugdymo sėkmės istorija.

Gimnazijos darbuotojai

 

 

2022-01-01

2022-12-31

1.

Bendras darbuotojų skaičius

45

44

2.

Pedagoginių darbuotojų skaičius

30

29

 

Iš jų:

 

 

 

mokytojų, einančių pagrindines pareigas (pagrindinis darbas)

24

21

 

mokytojų, einančių antraeiles pareigas (papildomas darbas)

6

8

3.

Atestuotų pedagogų skaičius

26

24

 

Turinčių metodininko kvalifikacinę kategoriją

13

11

 

Turinčių vyr. mokytojo kvalifikacinę kategoriją

13

13

 

Turinčių mokytojo kvalifikacinę kategoriją

4

5

 

Neatestuotų mokytojų skaičius

-

-

Gimnazijoje besimokančių mokinių skaičius 2022-09-01

Priešmo-kyklinio ugdymo grupė

Klasės

Iš viso

1

2

3

4

5

6

7

8

Ig

IIg

IIIg

IVg

12

8

9

9

10

11

10

11

15

8

12

12

22

149

Specialiųjų poreikių mokiniai: gimnazijoje 2022-01-01 buvo 18, 2022-12-31 – 18,

Mokymosi programos 2022–2023 m. m. nekartoja nė vienas mokinys.

Mokinių skaičius 2021–2022 m. m. pabaigoje – 152.

Gimnazijai priskirtoje teritorijoje gyvenančių vaikų iki 16 metų ir nelankančių mokyklos nėra.

Mokinių laidos 2022 m.

 

4 kl.

8 kl.

IIg kl.

IVg kl.

Buvo mokinių 2021–2022 m. m. pabaigoje,

iš jų gavo:

11

7

7

18

–   išsilavinimo pažymėjimą, brandos atestatą

11

0

6

18

–   pasiekimų pažymėjimą, pažymėjimą

0

7

1

0

4, 6 ir 8 klasių mokiniai dalyvavo Nacionaliniame mokinių pasiekimų elektroniniame patikrinime.

Matematikos, skaitymo ir pasaulio pažinimo patikrinime dalyvavo dešimt 4 klasės mokinių. Matematikos surinktų taškų vidurkis – 26,0 (72,2 proc.), skaitymo – 20,1 (67,0 proc.), pasaulio pažinimo – 32,3 (80,8 proc.).

Matematikos ir skaitymo patikrinime dalyvavo vienuolika 6 klasės mokinių. Matematikos surinktų taškų vidurkis – 20,36 (56,6 proc.), skaitymo – 21,9 (68,5 proc.).

Matematikos, skaitymo, gamtos mokslų ir socialinių mokslų patikrinime dalyvavo septyni 8 klasės mokiniai. Matematikos surinktų taškų vidurkis – 32,57 (72,4 proc.), skaitymo – 26,29 (73,0 proc.), gamtos mokslai – 37,29 (74,6 proc.), socialiniai mokslai – 37,29 (74,6 proc.).

Pagrindinio ugdymo pasiekimų elektroniniame patikrinime dalyvavo šeši II g klasės mokiniai.

Lietuvių kalbos ir literatūros pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo balų vidurkis – 6,33 balo, matematikos – 5,33 balo.

Valstybiniai brandos egzaminai

2020 metai

2021 metai

2022 metai

Pasirinkusių skaičius

Išlaikiusių skaičius

Įvertintų 50 balų ir daugiau

Pasirinkusių skaičius

Išlaikiusių skaičius

Įvertintų 50 balų ir daugiau

Pasirinkusių skaičius

Išlaikiusių skaičius

Įvertintų 50 balų ir daugiau

Lietuvių kalbos ir literatūros egzaminas

6

5 (83,33%)

2 (33,33%)

-

-

-

2

2

(100%)

-

 

Matematikos egzaminas

 

8

2 (25%)

0%

-

-

-

3

1 (33,3%)

0%

Užsienio kalbos (anglų) egzaminas

9

9 (100%)

4 (44,44%)

2

1 (100%)

1 neatvyko

0%

6

3 (100%)

1 neatvyko

1

(20%)

 

Biologijos egzaminas

 

2

2 (100%)

0%

1

neatvyko

-

1

1

(100%)

0%

 

Istorijos egzaminas

 

8

8 (100%)

3 (37,5%)

1

1 (100%)

0%

2

2 (100%)

1

(50%)

 

Geografijos egzaminas

 

2

2 (100%)

0%

-

-

-

2

1 (100%)

1 neatvyko

1

(100%)

Fizikos egzaminas

1

0%

0%

-

-

-

1

1 neatvyko

-

 

Tolimesnė 2022 m. abiturientų veikla:

–   mokosi aukštojoje universitetinėje mokykloje – 1 (5,56 %);

–   mokosi aukštojoje neuniversitetinėje mokykloje (kolegijoje) – 2 (11,12 %);

–   mokosi profesinėje mokykloje – 7 (38,88 %);

–   kita veikla – 8 (44,44 %).

Tolimesnė 2022 m. dešimtokų veikla:

– mokosi III g klasėje – 6 (85,71 %);

– mokosi profesinėje mokykloje – 1 (14,29 %).

Neformaliojo švietimo organizavimas.

Neformaliojo švietimo užsiėmimus gimnazijoje lanko 105 mokiniai (70,46 %).

Neformaliajam švietimui gimnazijoje skirta 22 val.

Gimnazijoje vykdomas neformalusis švietimas:

1. Meninės raiškos (kapelija „Griežliukė“, šokio, dailės būreliai) – 7 val.

2. Sporto („Sportiniai žaidimai“, tinklinio būreliai) – 3 val.

3. Mokslinis-pažintinis („Mažieji informatikai“, „Mokausi kurdamas“, „Įdomioji matematika“, „Kelionė po knygų pasaulį“, „Skaitau ir kuriu“, „Knygų pelėdžiukai“  būreliai) – 7 val.

4. Asmenybės ugdymo (jaunųjų šaulių, maironiečių, maltiečių būreliai) – 5 val.

 

Mokinių pasiekimai.

Tarptautiniai konkursai: dalyvauta matematikos konkurse „Kengūra 2022“, laimėta 18 diplomų, tarptautiniame mokinių meninės kūrybos konkurse „Kalėdinis atvirukas gautos 5 padėkos, tarptautiniame edukaciniame konkurse „Olympis 2022“– 3 medaliai,  48 diplomai ir 28 padėkos,  tarptautinėje olimpiadoje KINGS – 7 sertifikatai, PANGEA ONLINE 2022“ – 7 padėkos, tarptautiniame informacinių technologijų konkurse „Bebras“– 60 padėkų.

Respublikiniai konkursai, varžybos: dalyvauta Lietuvos mokinių technologijų olimpiadoje „Kūrybos virusas“ – Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos III laipsnio 1 diplomas ir 1 medalis, respublikiniame kompiuterinių atvirukų konkurse „Velykų belaukiant 2022“, gauta 1 padėka, Vilniaus Gedimino technikos universiteto čempionate „Makaronų tiltai 2022“, gauti 5 pažymėjimai, matematikos ir informacinių technologijų konkurse „Piešinys = matematikos uždavinys“ – 1 padėka, Vaikų kūrybinės iniciatyvos fondo vertimų ir iliustracijų projekte „Tavo žvilgsnis“ – 3 diplomai ir 5 padėkos, kompiuterinių piešinių konkurse „Mano šeima“ – 1 pažymėjimas , virtualioje parodoje „Atverkime kalbos turtus“ – 10 padėkų, kalėdinių ir naujamečių atvirukų konkurse „Žiemos fantazija 2022“ – 24 padėkos, Alytaus apskrities XXII jaunųjų matematikų komandinėje olimpiadoje“ – 1 padėka, virtualiame fotografijos konkurse „Mano spalvotas pasaulis“ – 3 padėkos, projekte „Sveikata visus metus“ – 1 pažyma.

Rajoninių konkursų, varžybų, olimpiadų prizininkai: technologijų olimpiadoje – trys I vietos, biologijos olimpiadoje – dvi II vietos, dailės olimpiadoje – II vieta, lietuvių kalbos ir literatūros olimpiadoje – III vieta, anglų kalbos olimpiadoje – III vieta, etninės kultūros olimpiadoje – II vieta, kompiuterinių piešinių konkurse „Velykų stebuklas“ – 1 diplomas, 2 padėkos, Lietuvos mokinių liaudies dailės konkurso „Sidabro vainikėlis IX “ – 14 padėkų, konkurse „STEAM VIRUSAS 2022“ – 6 pažymėjimai.

Popamokinė gimnazijos veikla.

Neformalus švietimas Pivašiūnų gimnazijoje formuoja asmenį, gebantį tapti aktyviu visuomenės nariu, sėkmingai veikti visuomenėje, padeda tenkinti pažinimo, lavinimosi ir saviraiškos poreikius. Tuo pačiu skatina mokinius domėtis mokslu, menu, kultūra, sportu, tobulina ir plečia jų dalykines žinias, sudaro sąlygas saviraiškai ir asmenybės vystymuisi. Ugdo mokinių kritinį mąstymą, kūrybiškumą, savarankiškumą, formuoja ir stiprina bendražmogiškų vertybių sistemą, ugdo bendradarbiavimo, projektinio darbo gebėjimus. Plėtoja mokinių ugdymo(-si) gimnazijoje kryptis ir formas, gerina vaikų užimtumo kokybę, padeda integruotis aktyvioje visuomenėje.

Mokinių ugdymo organizavimui sėkmingai ir tikslingai naudojamos edukacinės erdvės, esančios Pivašiūnuose: Amatų centras, Švč. Mergelės Marijos Ėmimo į dangų bažnyčia, sporto aikštė, paplūdimys ir lauko estrada, netoliese esantis piliakalnis.

Gimnazijoje švenčiamos jau tradicinėmis tapusios šventės, taip pat valstybinės šventės, vykdomi įvairūs projektai, programos bei organizuojamos akcijos.

2022 m. gimnazija dalyvavo pilietinėse iniciatyvose organizuojamose Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti, įgyvendindama Švietimo apie totalitarinių režimų nusikaltimus, nusikaltimų žmogiškumui prevencijos ir tolerancijos ugdymo programą, tai renginiai: „Atmintis gyva, nes liudija“, skirtas Laisvės gynėjų dienai – Sausio 13-ajai atminti, „Atminties kelias“ rugsėjo 23-ąją, Lietuvos žydų genocido aukų atminimo dieną. Prisidėjome prie pilietinės iniciatyvos minint Gedulo ir vilties dieną. Minėjome Tolerancijos, Korupcijos dieną. Dalyvavome  rudens „Maisto banko“ akcijoje. Minėjome pasaulinę AIDS dieną, Žmogaus teisių gynimo dieną.

Organizuoti pilietiškumą ugdantys renginiai: Lietuvos kariuomenės dienos minėjimas. Pivašiūnų gimnazijoje jau penkiolika metų, prieš mokinių rudens atostogas ir artėjančias Vėlines visa gimnazijos bendruomenė susiburia į pilietinę akciją „Atmintis...“. Šios akcijos –renginio tikslas padėti mokiniui pajusti tėvų ir vaikų, bendruomenės narių tarpusavio santykius; perimti pagarbą mirusiems, nepamiršti savo protėvių atminimo, saugoti ir branginti savo praeitį.

Organizuotas Lietuvos valstybės atkūrimo dienos minėjimas.

Vyko lietuvių kalbos savaitei skirti renginiai. Paminėta Kovo 11-oji – Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo diena. Pivašiūnų gimnazijos bendruomenė pagerbė Lietuvos Nepriklausomybės akto signataro Alfonso Petrulio atminimą, padėjo gėles prie signataro paminklo. 

Pradinių klasių mokiniai dalyvavo skaitymo projektuose „Vasara su knyga“, „Pasaulis mano knygų lentynoj“. Projekto partneriai: LKKSS, Vilniaus skyrius, UAB „Vagos prekyba“ , rėmėjas UAB „Garsų pasaulis“.

Dalyvauta „Aitvaras ir jo draugai“, „Kitaip nei kitaip“, „Mokonomika“ projektuose, Jaunųjų šaulių  vasaros užimtumo stovykloje.

Paminėta Knygnešio diena. Vyko renginiai, skirti akcijai „BE PATYČIŲ“.

Gimnazijoje vykdomas mokinių profesinis orientavimas, ugdymas karjerai. Ugdymas karjerai 1–8 ir I–IV gimn. klasėse integruojamas į dalykų mokymą, klasių auklėtojų veiklą, nepamokinę veiklą. Yra parengtas metinis ugdymo karjerai planas. Svarbiausias ugdymo karjerai tikslas – sudaryti sąlygas mokiniams ugdytis karjeros kompetencijas, būtinas sėkmingam mokymosi krypties, profesijos, darbinės veiklos pasirinkimui, perėjimui iš mokymo aplinkos į darbinę aplinką, tolesnei profesinei raidai ir mokymuisi visą gyvenimą. III–IV gimn. klasėse buvo dėstomas pasirenkamasis dalykas „Karjeros planavimas“. Šių pamokų metu mokiniai sužinojo apie profesijų ypatumus, tobulino savęs pažinimo, karjeros galimybių, karjeros planavimo, karjeros įgyvendinimo kompetencijas. Susitikimuose su įvairių mokyklų dėstytojais ir studentais mokiniai sužinojo apie paklausias specialybes, studijas, įsidarbinimo galimybes. Informacija, susijusi su profesiniu informavimu, talpinama gimnazijos internetinėje svetainėje, vykdomas tėvų švietimas, jie konsultuojami.

Jaunieji maltiečiai jau septynerius metus prisideda prie akcijos „Maltiečių sriuba“. Maltiečiai kiekvieną savaitės trečiadienį išvežioja sriubą Pivašiūnų seniūnijos vargstantiems seneliams.

Pivašiūnų gimnazijos maltiečiai dalyvavo respublikiniame sąskrydyje Skuode, neįgaliųjų stovykloje Klaipėdos rajone, jaunųjų maltiečių stovyklose Trakų rajone, jaunimo piligriminiuose žygiuose, savanorystės mokymuose. Už savanorišką veiklą Alytaus rajone, 1 mokinei įteikta padėka Alytaus miesto teatre.

Paminėta Tarptautinė šokio diena,  vyko pradinių klasių mokinių projektas „Žalioji palangė”. 

Minėta Europos diena. Dalyvauta Šv. Jokūbo kelio jaunųjų ambasadorių žygyje.

Gimnazijoje vyko judumo savaitė, projektas „Sportuok ir sveikas būk“. Dalyvauta Olimpinio mėnesio renginiuose, projekto „Olimpinė karta“ mokymuose, projektuose „Sveikata visus metus“, „Pirmokų sveikatynė“.                                                                                  

Pivašiūnų gimnazijos jaunieji šauliai dalyvavo šaudymo varžybose „Taiklus šaulys 2022”, jaunųjų šaulių sąskrydžiuose bei žygiuose.

Surengtas kalėdinių kompiuterinių koliažų konkursas, organizuotos mokinių kūrybinių darbų parodos.

Įvairių klasių mokiniai dalyvavo edukacinėse programose Pivašiūnų amatų centre: „Mielinių bandelių kepimas“, „Kūčiukų kepimas“.

Pivašiūnų gimnazijos kapelija „Griežliukė” dalyvavo vaikų kolektyvų konkursuose.

Gimnazijoje vyko tradiciniai renginiai: „Šimtadienis“, „Paskutinis skambutis“, „Brandos atestatų įteikimo šventė”, Kalėdinės eglutės šventė.

Siekdami stiprinti mokinių sveikatą, dalyvavome Alytaus rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro organizuojamose veiklose, konkursuose, renginiuose pagal gimnazijos ir biuro suderintą sveikatos ugdymo priemonių planą.

Materialinės bazės turtinimas, ūkinė veikla.

Alytaus r. Pivašiūnų gimnazija:

2022 metais pagal patikslintą sąmatą skirta 518 300,00 Eur mokymo lėšų, panaudota 518 300,00 Eur. Vidutiniškai 1 mokiniui – 3478,52 Eur.

Bendrojo ugdymo mokyklų iniciatyvoms skatinti skirta ir panaudota 18784,00 Eur.

Vaikų, atvykusių iš Ukrainos dėl Rusijos Federacijos karinių veiksmų Ukrainoje mokymosi išlaidų finansavimui skirta ir panaudota 704,00 Eur.

Ugdymo pagalbos priemonėms dėl Rusijos Federacijos karinių veiksmų Ukrainoje skirta ir panaudota 1100, 00 Eur.

Savivaldybės reikmėms pagal patikslintą sąmatą skirta 261 724,64 Eur lėšų, panaudota 248 373,09 Eur.

Mokymo lėšų mokymo reikmėms tenkinti panaudojimas

 

Mokymo priemonėms, vadovėliams

(Eur)

Kvalifikacijai tobulinti

(Eur)

Mokinių pažintinei

veiklai ir profesiniam orientavimui

(Eur)

IKT diegti ir naudoti, DNR

(Eur)

Skirta lėšų

3300,00

1200,00

700,00

5300

Panaudota lėšų

3300,00

1200,00

700,00

5300

Pagal specialiųjų lėšų programą surinkta pajamų – 569,33 Eur, 2022 m. panaudota 569,33 Eur. Liko nepanaudota surinktų pajamų likutis 0 Eur.

Mokinių pavėžėjimui ir mokytojų kelionei į darbą ir iš darbo pagal patikslintą sąmatą skirta 4700,00 Eur, panaudota 3184,87 Eur.

Nemokamam maitinimui skirta 37800,00 Eur, panaudota 26110,00 Eur.

Iš viso 2022 m. gimnazijai iš biudžeto skirta 838 981,97 Eur, panaudota 813 940,42 Eur.

Įgyvendinant Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Kokybės krepšelis“ įsigyta: 2 interaktyvūs ekranai, EDUKA ir EMA licencijos. Informacinių technologijų bazė: mokinių skaičius vienam kompiuteriui – 1,54 (mokinių skaičius / mokymui naudojami kompiuteriai).

Kompiuteriai: 17 – informacinių technologijų kabinete, 42 – dalykų kabinetuose, 8 – administravimui, 2 – mokytojų kambaryje.

Nemokamas maitinimas: 2022-01-01 nemokamai buvo maitinama 87 mokiniai, 2022‑12‑31 – 87 mokiniai.

Gimnazijoje yra 107 mokiniai, gyvenantys toliau kaip 3 km.

Gimnazijoje yra 2 geltonieji autobusai, turintys po 19 sėdimų vietų.

Geltonaisiais autobusais atvežami 107 mokiniai, parvežama 107 mokiniai.

Socialiniai partneriai.

Įvairūs klausimai sprendžiami bendradarbiaujant su Alytaus apskrities vyriausiuoju policijos komisariatu, Alytaus rajono savivaldybės administracijos Vaiko teisių apsaugos skyriumi, Alytaus rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriumi, Alytaus rajono savivaldybės pirminės sveikatos priežiūros centru, Alytaus r. meno ir sporto mokykla, Alytaus miesto pedagogine psichologine tarnyba, Alytaus kolegija, Alytaus rajono savivaldybės Pivašiūnų seniūnija, Pivašiūnų Švč. M. Marijos Ėmimo į dangų parapijos klebonu, SOS draugijos Pivašiūnų vaiko dienos centru, Kaišiadorių jaunimo centru, Alytaus „Piliakalnio“ progimnazija, Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centru, Alytaus kraštotyros muziejumi, Junčionių kaimo bendruomene, Mikalavo kaimo bendruomene „Šilaičiai“, Alytaus rajono savivaldybės kultūros centru, Pivašiūnų amatų centru.

Gimnazijos dalyvavimas programų, projektų konkursuose 2022 m.

Alytaus rajono savivaldybės sporto rėmimo programos projektas „Pivašiūnų seniūnijos sporto vystymas ir plėtra“ – 300 Eur, „Aitvaras ir jo draugai“ – 300 Eur.

Laukiami rezultatai.

Didelis dėmesys bus skiriamas mokinių asmeninei pažangai, mokymosi pasiekimų gerinimui, ugdymo individualizavimui ir diferencijavimui, pamokų vedimui netradicinėse erdvėse, IKT taikymui pamokose.

Išlieka aktuali mokyklos tobulėjimo ir mokinio asmenybės ūgties, savivaldaus ir įtraukiojo ugdymo svarba.

Mokytojai aktyviai dalyvaudami kursuose, seminaruose, rengdami ir įgyvendindami pedagogų kvalifikacines programas, kels savo kvalifikaciją, tuo pačiu gerės ir ugdymo kokybė.

Bus priimami susitarimai dėl veikimo krypčių, susijusių su atnaujintų bendrųjų ugdymo programų įgyvendinimu.

Išliks dėmesys tarptautiniams projektams, siekiama užmegzti ryšius su kitų šalių švietimo institucijomis, ieškoma partnerių. Tai plėtos pedagogines, komunikacines, kultūrines kompetencijas.

Pagal galimybes bus stiprinama gimnazijos materialinė bazė, siekiama efektyvinti prevencinę veiklą, formuoti sveikos gyvensenos pagrindus.

Puoselėjant gimnazijos tradicijas bus formuojamos vertybinės nuostatos, gimnazijos savitumas ir išskirtinumas.

 

 

II SKYRIUS

METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS, REZULTATAI IR RODIKLIAI

 

1.  Pagrindiniai praėjusių metų veiklos rezultatai

 

Metinės užduotys (toliau – užduotys)

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)

Pasiekti rezultatai ir jų rodikliai

1.1. Kokybės krepšelio projekto numatytų veiklų įgyvendinimas.

Įgyvendinamas gimnazijos veiklos tobulinimo planas.

Atlikta gimnazijos veiklos tobulinimo plano ataskaita ir pateiktos išvados NŠA ir „Kokybės krepšelio“ projektą kuruojančiam steigėjo atstovui.

Atlikta gimnazijos veiklos tobulinimo plano kokybinių rodiklių analizė ir pateiktos išvados NŠA ir kuruojančiam steigėjo atstovui (direktoriaus 2022-08-26 įsakymas Nr.V-49).

1.2. Nuolat stebėti bei analizuoti mokinių mokymosi pasiekimus, individualią pažangą ir laiku teikti reikalingą pagalbą.

Analizuojami mokinių mokymosi rezultatai, pedagogai nuolat stebi mokinių individualią pažangą, laiku teikiama pagalba mokiniams.

80 proc. pedagogų vykdydami MIP stebėseną teikė reikalingą pagalbą mokiniams, patiriantiems mokymosi ar kitokių sunkumų. Išanalizuoti veiklos kokybės įsivertinimo, NMPP, PUPP, brandos egzaminų duomenys pristatyti ir paaiškinti mokiniams, jų tėvams bei mokytojams.

Daugiau kaip 95 proc. mokinių pildė MIP stebėjimo ir fiksavimo anketas. 100 proc pedagogų remdamiesi MIP stebėsena, analizavo mokinių individualią pažangą bei teikė reikalingą pagalbą. Sunkumų turintiems mokiniams buvo sudaryti individualūs pagalbos planai. Mokytojų tarybos posėdžiuose bei tėvų susirinkimuose išanalizuoti mokinių pasiekimai: 2021-2022 m.m. 1 ir 2 pusmečio bei metiniai pasiekimai, PUPP ir VBE rezultatai bei įvertinimų atitiktis metiniams vertinimams. Atlikus mokinių, jų tėvų ir pedagogų apklausas atliktas gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimas, išanalizuoti duomenys pristatyti gimnazijos bendruomenei. Rezultatai naudojami organizuojant mokymosi pagalbos priemones, planuojant gimnazijos veiklą ir ugdymo turinį.

1.3. Gerinti ugdymo kokybę kryptingai ir nuosekliai organizuojant mokytojų kvalifikacijos tobulinimą.

Nustatyti mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, atsižvelgiant į gimnazijai kylančius iššūkius.

 

Organizuojami 2 kvalifikacijos kėlimo seminarai/mokymai gimnazijos pedagogų grupėms. Dalyvauja 90 proc. pedagogų.

 

Suorganizuoti 4 kvalifikacijos kėlimo seminarai/mokymai:

1.Skaitymo gebėjimų ugdymas taikant šiuolaikines ugdymo strategijas, metodus bei IKT (6 val.), dalyvavo 20 pedagogų.

2.Lenkijos etninės kultūros, istorijos ir gamtos paveldas ugdymo procese (8 val.), dalyvavo 26 pedagogai .

3.Pamokos struktūros kokybė (10 val.), dalyvavo 29 pedagogai.

4.Sveikatingumo mokymai apie priklausomybės ligas (40 val.), dalyvavo 18 pedagogų.

1.4. Plėtoti IKT ir

skaitmeninių mokymo(si)

priemonių tikslingą naudojimą visų dalykų pamokose.

Dalykų mokytojai sėkmingai taiko IKT priemones, įrankius ugdyme.

 

Gerėja pamokos kokybė ir mokinių mokymosi rezultatai.

 

 

 

 

Ne mažiau kaip 60 proc. stebėtų pamokų taikomos įvairios skaitmeninės mokymo(si)

priemonės.

 

73,3 proc. stebėtų pamokų tikslingai taikomos IKT ir skaitmeninės priemonės (SMART lentos, interaktyvūs ekranai, nešiojamieji kompiuteriai, interaktyvus stalas, EMA ir EDUKA virtualios mokymosi platformos).

60 proc. stebėtų pamokų mokiniai įsivertinimui taiko IKT priemones (stebėtų pamokų protokolai).

Naudojant IKT bei skaitmenines mokymosi priemones pagerėjo 4–6 kl. mokinių lietuvių kalbos ir literatūros bei matematikos pasiekimai (atitinkamai – 6,3 ir 2,5 proc.).

Teiginiui „Mūsų klasės pamokose naudojama įvairi kompiuterinė įranga ir priemonės“, pritars 50 proc. mokinių.

 

 

 

Iš apklausoje dalyvavusių 4–8, I–III gimn. kl. mokinių, teiginiui „Mūsų klasės pamokose naudojama įvairi kompiuterinė įranga ir priemonės“, pritarė 75 proc. respondentų.

 

 

2.  Užduotys, neįvykdytos ar įvykdytos iš dalies dėl numatytų rizikų (jei tokių buvo)

Užduotys

Priežastys, rizikos

2.1.

 

2.2.

 

2.3.

 

2.4.

 

2.5.

 

 

3.  Veiklos, kurios nebuvo planuotos ir nustatytos, bet įvykdytos

(pildoma, jei buvo atlikta papildomų, svarių įstaigos veiklos rezultatams)

Užduotys / veiklos

Poveikis švietimo įstaigos veiklai

3.1.

3.2.

 

3.3.

 

3.4.

 

3.5.

 

 

 

 

 

4. Pakoreguotos praėjusių metų veiklos užduotys (jei tokių buvo) ir rezultatai

Užduotys

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)

Pasiekti rezultatai ir jų rodikliai

4.1.

 

 

 

4.2.

 

 

 

4.3.

 

 

 

4.4.

 

 

 

4.5.

 

 

 

 

III SKYRIUS

GEBĖJIMŲ ATLIKTI PAREIGYBĖS APRAŠYME NUSTATYTAS FUNKCIJAS VERTINIMAS

 

5. Gebėjimų atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas vertinimas

(pildoma, aptariant ataskaitą)

Vertinimo kriterijai

Pažymimas atitinkamas langelis:

1 – nepatenkinamai;

2 – patenkinamai;

3 – gerai;

4 – labai gerai

5.1. Informacijos ir situacijos valdymas atliekant funkcijas

1□ 2□ 3þ     4□

5.2. Išteklių (žmogiškųjų, laiko ir materialinių) paskirstymas

1□ 2□ 3þ     4□

5.3. Lyderystės ir vadovavimo efektyvumas

1□ 2□ 3þ    4□

5.4. Žinių, gebėjimų ir įgūdžių panaudojimas, atliekant funkcijas ir siekiant rezultatų

1□ 2□ 3þ     4□

5.5. Bendras įvertinimas (pažymimas vidurkis)

1□ 2□ 3þ    4□

 

IV SKYRIUS

PASIEKTŲ REZULTATŲ VYKDANT UŽDUOTIS ĮSIVERTINIMAS IR KOMPETENCIJŲ TOBULINIMAS

 

6.   Pasiektų rezultatų vykdant užduotis įsivertinimas

Užduočių įvykdymo aprašymas

Pažymimas atitinkamas langelis

6.1. Visos užduotys įvykdytos ir viršijo kai kuriuos sutartus vertinimo rodiklius

Labai gerai

6.2. Užduotys iš esmės įvykdytos arba viena neįvykdyta pagal sutartus vertinimo rodiklius

Gerai þ

6.3. Įvykdyta ne mažiau kaip pusė užduočių pagal sutartus vertinimo rodiklius

Patenkinamai

6.4. Pusė ar daugiau užduotys neįvykdyta pagal sutartus vertinimo rodiklius

Nepatenkinamai

 

7.  Kompetencijos, kurias norėtų tobulinti

7.1. Vadovavimo žmonėms (užduočių delegavimas darbuotojams).

7.2. Vadovavimo ugdymui ir ugdymuisi (strategijų, padedančių skatinti ir užtikrinti gerą mokinių elgesį, įgyvendinimas kartu su bendruomene).

 

V SKYRIUS

KITŲ METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS, REZULTATAI IR RODIKLIAI

 

8. Kitų metų užduotys

(nustatomos ne mažiau kaip 3 ir ne daugiau kaip 5 užduotys)

Užduotys

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)

8.1. Tęsti pasirengimą sėkmingam atnaujintų bendrųjų programų diegimui ir įtraukiojo ugdymo įgyvendinimui gimnazijoje.

Gimnazijos bendruomenėje susitarta dėl atnaujintų BP diegimo vizijos, išsikelti aiškūs ir

Pasiekiami atnaujintų bendrųjų programų diegimo tikslai ir uždaviniai.

 

 

Priimami susitarimai dėl veikimo krypčių, susijusių su atnaujintu BP įgyvendinimu.

Įvyksta ne mažiau nei 2 renginiai, kurių metu skirtingos tikslinės gimnazijos bendruomenės grupės (pedagogai, mokiniai, tėvai) informuojami apie atnaujintų Bendrųjų programų diegimo žingsnius.

Sudarytos sąlygos mokytojams augti profesine prasme ir tinkamai pasirengti dirbti pagal atnaujintas BP, atpažinti kompetencijas ir planuoti kompetencijomis grįstą ugdymą.

 

 

 

 

 

 

 

 

Įvyksta ne mažiau kaip po 1 pasitarimą-diskusiją kiekvienoje metodinėje grupėje, kurių metu išanalizuojamos dalykų programos.

Gimnazijos vadovas ir 50 proc. mokytojų dalyvaus UTA kompetencijų kėlimo renginiuose.

Visose metodinėse grupėse bus giliau išnagrinėtos atnaujintos BP, 6 ugdymo turinio atnaujinimo kompetencijos ir parengta bent po vieną pavyzdinį pamokos planą.

Vyksta efektyvus komunikavimas gimnazijos BP diegimo komandos viduje bei su išorės partneriais.

Stebimas ir vertinamas pasiruošimo diegti atnaujintas BP procesas.

Priimami sprendimai ir tobulinama veikla, susijusi su įtraukiuoju ugdymu ir pasirengimu taikyti atnaujintas BP.

Metodinė taryba stebės pasirengimo eigą gimnazijoje ir inicijuos kolegialųjį grįžtamąjį ryšį: 3 mokytojai deleguoti į UTA mokymus, organizuos gimnazijos mokytojams bent po 2 mokymus – konsultacijas.

8.2. Nuolat stebėti bei analizuoti mokinių mokymosi pasiekimus, individualią mokinių pažangą ir laiku teikti reikalingą pagalbą.

Analizuojami mokinių mokymosi pasiekimų rezultatai, pedagogai nuolat stebi mokinių individualią pažangą, laiku teikiama pagalba mokiniams.

 

 

 

80 proc. pedagogų vykdydami MIP stebėseną teikė reikalingą pagalbą mokiniams, patiriantiems mokymosi ar kitokių sunkumų. Išanalizuoti veiklos kokybės įsivertinimo, NMPP testų, PUPP, brandos egzaminų duomenys pristatyti ir paaiškinti mokiniams, jų tėvams bei mokytojams.

Gerėja PUPP ir valstybinių brandos egzaminų rezultatai.

2023 m. PUPP lietuvių kalbos ir literatūros rezultatų  vidurkiai artimi 2022 m. šalies vidurkiui; visų valstybinių brandos egzaminų rezultatų vidurkis artimas 2022 m. Alytaus rajono savivaldybės  vidurkiui. 

PUPP lietuvių kalbos ir literatūros rezultatų  vidurkis pakils ne mažiau kaip 0,05 balo (nuo 6,33 iki 6,38 balo), matematikos vidurkis išliks ne žemesnis kaip 5,33 balo.

Visų valstybinių brandos egzaminų vidurkis pakils 8,81 (nuo 30,42 iki 39,23).

 

8.3.Inicijuoti dalyvauti bent 1 tarptautiniame projekte.

 

Dalyvauti bent 1 tarptautiniame projekte, į kurio veiklas būtų įtraukti mokiniai ir mokytojai bei patobulinti tarptautinio bendradarbiavimo kompetenciją.

Bus dalyvauta bent 1 tarptautiniame projekte (bendradarbiaujant su kitomis įstaigomis, socialiniais partneriais, partnerio statusu).

8.4. Naujų netradicinių edukacinių erdvių/ lauko klasių, skirtų mokinių mokymuisi, užimtumui ir poilsiui plėtojimas.

Iki 2023m. birželio 1 d. įrengti 3 netradicines edukacines erdves/lauko klases mokinių mokymuisi, užimtumui ir poilsiui (per pamokas, pertraukas, prieš/po pamokų).

Iki 2023 m. birželio 1 d. bus įrengtos 3 naujos netradicinės edukacinės erdvės/lauko klasės.

 

9.    Rizika, kuriai esant nustatytos užduotys gali būti neįvykdytos (aplinkybės, kurios gali turėti neigiamos įtakos įvykdyti šias užduotis)

 

9.1. Finansinių, technologinių ir žmogiškųjų resursų nepakankamumas arba trūkumas.

9.2. Nenumatytos aplinkybės, dėl kurių privalomas veiklos prioritetų pergrupavimas siekiant užtikrinti būtinas gimnazijos veiklas.

 

 

 

 

 

VI SKYRIUS

VERTINIMO PAGRINDIMAS IR SIŪLYMAI

 

10. Įvertinimas, jo pagrindimas ir siūlymai: _____________________________________

____________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

Gimnazijos tarybos pirmininkė              __________               __________

(mokykloje – mokyklos tarybos (parašas) (vardas ir pavardė) (data)

įgaliotas asmuo)

11. Įvertinimas, jo pagrindimas ir siūlymai: 2022 m. veiklą įvertinu gerai.

 

Savivaldybės meras                                      _________                  __________                                              

(parašas)                    (vardas ir pavardė)                       (data)                    

(savivaldybės švietimo įstaigos atveju – meras)

 

Galutinis metų veiklos ataskaitos įvertinimas gerai.

 

Susipažinau

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui,

vykdanti direktoriaus funkcijas                   __________          Vilija Bareikienė          __________

(švietimo įstaigos vadovo pareigos)                       (parašas)                    (vardas ir pavardė)                      (data)

part_71202c7874324a698f1f94a5fd96a9fb_end