LIETUVOS RESPUBLIKOS KULTŪROS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOJE NUMATYTŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO lėšų išlaidoms, PASKIRSTYTŲ PAGAL SAVIVALDYBIŲ INVESTICIJŲ PROJEKTUS, PERVEDIMO SAVIVALDYBĖMS IR šių Lėšų APSKAITOS TVARKOS aprašo patvirtinimo
2016 m. kovo 23 d. Nr. ĮV-228
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimo Nr. 478 „Dėl valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“ 7 punkto nuostatomis:
1. Tvirtinu Valstybės investicijų programoje numatytų valstybės biudžeto lėšų išlaidoms, paskirstytų pagal savivaldybių investicijų projektus, pervedimo savivaldybėms ir šių lėšų apskaitos tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2015 m. vasario 12 d. įsakymą Nr. ĮV-97 „Dėl Valstybės investicijų programoje numatytų valstybės biudžeto asignavimų, paskirstytų pagal savivaldybių investicijų projektus, sąmatų rengimo, asignavimų pervedimo savivaldybėms ir jų apskaitos tvarkos aprašo patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos kultūros ministro
2016 m. kovo 23 d. įsakymu Nr. ĮV-228
VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOJE NUMATYTŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO lėšų išlaidoms, PASKIRSTYTŲ PAGAL SAVIVALDYBIŲ INVESTICIJŲ PROJEKTUS, PERVEDIMO SAVIVALDYBĖMS IR šių Lėšų APSKAITOS TVARKOS APRAŠAS
I skyrius
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Valstybės investicijų programoje numatytų valstybės biudžeto lėšų išlaidoms, paskirstytų pagal savivaldybių investicijų projektus, pervedimo savivaldybėms ir šių lėšų apskaitos tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja valstybės investicijų programoje numatytų valstybės biudžeto lėšų išlaidoms, skirtų savivaldybių įgyvendinamiems kultūros srities investicijų projektams, paskirstymo, dokumentų pateikimo ir priėmimo, atsiskaitymo už valstybės biudžeto lėšų (toliau – lėšos) panaudojimo tvarką.
2. Šiame apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme, Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“, ir kituose teisės aktuose vartojamas sąvokas.
II skyrius
VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOJE NUMATYTŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO lėšų išlaidoms PASKIRSTYMAS SAVIVALDYBĖMS
3. Naujus investicijų projektus savivaldybės rengia vadovaujantis Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 201 „Dėl investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo patvirtinimo“, ir teikia svarstyti Lietuvos Respublikos kultūros ministerijai (toliau – Ministerija). Suderinti nauji ir patikslinti tęstiniai investicijų projektai Ministerijai teikiami popieriniu variantu. Ministerijai paprašius, savivaldybė turi pateikti vykdomų projektų investicijų projektus duomenų laikmenoje (CD, USB laikmenose).
4. Pateikti Ministerijai investicijų projektai nagrinėjami vadovaujantis Lietuvos Respublikos kultūros ministro įsakymu patvirtintu tvarkos aprašu.
5. Lietuvos Respublikos Seimui priėmus tam tikrų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymą ir patvirtinus Valstybės investicijų programą (pagal investavimo sritis), vadovaujantis Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“, 25 punktu, Ministerija teikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijai (toliau – Finansų ministerija) pasiūlymus dėl patvirtintiems biudžetiniams metams valstybės kapitalo investicijoms numatytų lėšų paskirstymo pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas).
6. Ministerijos Strateginio planavimo ir kontrolės departamento Investicijų ir turto valdymo skyrius (toliau – Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyrius), įvertinęs projektų atitikimą Kultūros objektų aktualizavimo 2014–2020 metų programai, patvirtintai Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2014 m. spalio 6 d. įsakymu Nr. ĮV-711 „Dėl kultūros objektų aktualizavimo 2014-2020 metų programos patvirtinimo“, vadovaudamasis Ministerijos biudžeto projekte numatytomis Valstybės investicijų programos valstybės biudžeto lėšų išlaidoms apimtimis ir atrankos kriterijais, rengia sprendimo projektą dėl valstybės biudžeto lėšų išlaidoms paskirstymo pagal investicijų projektus;
7. Ministerijos Strateginio planavimo ir kontrolės departamento Finansų skyrius (toliau – Ministerijos Finansų skyrius), suderinęs su Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyriumi, rengia Ministerijos strateginio veiklos plano metinius planus, suskirstydamas ketvirčiais pagal finansavimo šaltinius bei teisės aktų nustatytas funkcinę ir ekonominę klasifikacijas.
8. Finansų ministerija, vadovaudamasi gautais Ministerijos pasiūlymais, rengia patvirtintiems biudžetiniams metams valstybės kapitalo investicijų paskirstymo pagal investicijų projektus, kurių planuojama vertė arba sutarties su tiekėjais kaina (įgyvendinamo investicijų projekto bendroji vertė) viršija 10 000 tūkst. eurų, taip pat pagal naujus investicijų projektus, kurių planuojama vertė viršija 1 500 tūkst. eurų ir kurių neplanuojama baigti įgyvendinti per dvejus metus, projektą ir teikia jį Lietuvos Respublikos Vyriausybei.
9. Kitas, išskyrus Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo projekte numatytas lėšas, pagal investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) paskirsto Ministerija.
10. Lietuvos Respublikos Vyriausybei priėmus nutarimą dėl kapitalo investicijų paskirstymo, Ministerija prireikus patikslina anksčiau pateiktus pasiūlymus dėl patvirtintiems biudžetiniams metams valstybės kapitalo investicijoms numatytų lėšų paskirstymo pagal investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas), taip pat lėšų paskirstymą pagal investavimo prioritetus ir:
10.1. per 5 darbo dienas apie tai informuoja savivaldybes, kurioms numatoma skirti valstybės lėšų investicijų projektams įgyvendinti;
11. Savivaldybės iki Pervedimo sutarties pasirašymo Ministerijai turi pateikti duomenis apie metinių lėšų išlaidoms paskirstymą ketvirčiais, atsižvelgiant į investicijų projekto vykdymo eigą ir planuojamus darbus.
III skyrius
DOKUMENTŲ PATEIKIMAS IR PRIĖMIMAS
13. Savivaldybė, pasirašydama Pervedimo sutartį, įsipareigoja:
13.1. vykdyti investicijų projekto (-ų) valdytojo funkcijas:
13.3. priimti faktiškai atliktus darbus ir/ar suteiktas paslaugas ir teisės aktų nustatyta tvarka organizuoti objektų statybos užbaigimą. Į objekto pripažinimo tinkamu naudoti komisijos sudėtį kviesti Ministerijos atstovą;
13.4. pateikti sekančio mėnesio valstybės biudžeto lėšų išlaidoms prognozę (Tvarkos aprašo 2 priedas) ir tai sumai planuojamų atlikti darbų aprašą;
13.5. derinti su Ministerija ir gauti jos sutikimą dėl:
13.5.1. projekto vertės keitimo (vertės perskaičiavimo, papildomų darbų, prekių ar paslaugų įtraukimo). Ministerijai pritarus investicijų projekto vertės keitimui, savivaldybė privalo Ministerijai pateikti patikslintą investicijų projektą;
13.6. užtikrinti, kad per 5 (penkis) mėnesius nuo Pervedimo sutarties pasirašymo dienos, bet ne vėliau kaip iki rugpjūčio 1 d., būtų įvykdyti Pervedimo sutarties objekto įgyvendinimui reikalingų paslaugų, prekių ar darbų viešieji pirkimai. Mažesnės nei 50 tūkst. eurų vertės paslaugų, prekių ar darbų viešieji pirkimai turi būti įvykdyti ne vėliau kaip iki rugsėjo 1 d.;
13.7. paaiškėjus aplinkybėms dėl rangovo galimo bankroto ir/ar atsiradus kitoms svarbioms aplinkybėms dėl galimų rangovų finansinių sunkumų, vykdant prisiimtus įsipareigojimus, nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas, oficialiu raštu apie tai informuoti Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyrių;
13.8. užtikrinti, kad perkant prekes, paslaugas, rangos darbus valstybės biudžeto lėšomis būtų laikomasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų, kitų įstatymų bei teisės aktų nustatytos tvarkos;
13.10. apskaitoje kaupti investicijų projekto nebaigtos statybos išlaidas pagal kiekvieną investicijų projektą;
13.11. užtikrinti, kad būtų įgyvendintas(-i) savivaldybės tarybos sprendimas(-ai) dėl lėšų skyrimo savivaldybės vykdomam(-iems) investicijų projektui(-ams) iš savivaldybės biudžeto, jei toks sprendimas buvo priimtas;
14. Lėšos savivaldybei pervedamos už faktiškai atliktus darbus, nurodytus Ministerijai savivaldybių teikiamose Paraiškose (Tvarkos aprašo 3 priedas) (toliau – Paraiška).
15. Savivaldybės, norėdamos gauti jų projektams įgyvendinti numatytas valstybės biudžeto lėšas išlaidoms, Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyriui iki einamųjų metų gruodžio 1 d. teikia Paraiškas popieriniame variante kartu su faktiškai atliktus darbus patvirtinančių dokumentų kopijomis, sunumeruotomis eilės tvarka.
16. Ministerijai pateikiami ir lėšų poreikį patvirtinančių dokumentų suvestinėje įrašomi šie dokumentai:
16.1. pagrindžiantys prekių įsigijimą, darbų atlikimą arba paslaugų suteikimą (techninio prižiūrėtojo ir atsakingo už projekto įgyvendinimą savivaldybės darbuotojo (jeigu tai ne tas pats asmuo) patvirtinti rangovų (paslaugų tiekėjų) darbų aktai;
16.2. techninio prižiūrėtojo ir atsakingo už projekto įgyvendinimą savivaldybės darbuotojo (jeigu tai ne tas pats asmuo) patvirtintos rangovų (paslaugų tiekėjų) sąskaitų faktūrų kopijos;
16.3. viešojo pirkimo procedūrų ataskaitų ir/ar protokolų kopijos (kartu su prekių, paslaugų ar rangos sutartimis);
16.4. rangos sutarčių ir/ar paslaugų teikimo sutarčių kopijos ir jų pakeitimų kopijos (per 5 darbo dienas nuo jų pasirašymo);
16.6. Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimai dėl sutarčių pakeitimų ir papildomų darbų pirkimo (jeigu tokie sutikimai gauti privalomi vadovaujantis teisės aktais);
17. Išankstinio apmokėjimo sąskaitos, statinio statybos techninės priežiūros apmokėjimo dokumentai, kiti nesuderinti su Ministerija dokumentai (pvz.: pakeistos projekto vertės, vertės perskaičiavimo, papildomų darbų įtraukimo bei jų atlikimo ir kt. dokumentai) ir vykdomo investicijų projekto darbų eigoje pakeisto darbų rangovo dokumentai laikomi netinkamais dokumentais ir nebus apmokami iš Valstybės investicijų programos lėšų. Valstybės investicijų programos lėšos negali būti naudojamos projektų, finansuojamų Europos Sąjungos lėšomis, kofinansavimui.
18. Praėjusių metų (prieš tai buvusių vienerių metų) sąskaitos faktūros gali būti apmokamos neviršijant einamaisiais metais Pervedimo sutartyje su savivaldybe nustatytos valstybės biudžeto lėšų išlaidoms sumos.
20. Ministerija turi teisę nepriimti arba pateiktų Paraiškų neregistruoti ir neapmokėti, jeigu:
21. Tinkamai įformintas Paraiškas Investicijų ir turto valdymo skyrius registruoja ir perduoda Ministerijos Buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės skyriui, kuris teikia Paraišką apmokėjimui Finansų ministerijai valstybės biudžeto lėšų išlaidoms poreikio prognozėse numatytą dieną, jeigu pakanka tame metų ketvirtyje numatytų valstybės biudžeto lėšų išlaidoms. Tuo atveju, jei suplanuotų valstybės biudžeto lėšų išlaidoms nepakanka, Paraiška apmokama sekantį ataskaitinių metų ketvirtį. Lėšų poreikio srautus prognozuoja Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyrius pagal gautus iš savivaldybių lėšų planavimo duomenis ketvirčiais ir lėšų poreikio prognozes (Tvarkos aprašo 2 priedas).
IV skyrius
APSKAITA IR ATSISKAITYMAS UŽ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ
22. Buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės skyrius, pateikęs Paraišką Finansų ministerijai ir gavęs informaciją, kad Paraiška apmokėta, buhalterinėje apskaitoje registruoja finansavimo sumų perdavimą.
V skyrius
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
24. Savivaldybės, teisės aktų nustatyta tvarka, atsako už vykdomų investicijų projektų įgyvendinimą, viešųjų pirkimų organizavimą ir jų atitikimą teisės aktų reikalavimams, investicijų projektams skirtų lėšų skaidrų, ekonomišką bei efektyvų panaudojimą pagal paskirtį, investuojamo objekto vertės didėjimo ar mažėjimo kontrolę bei sutartyse su rangovais (tiekėjais) numatytų kainų kitimą.
25. Ministerija bet kuriame investicijų projekto įgyvendinimo etape turi teisę:
25.1. pareikalauti iš projektą įgyvendinančios savivaldybės papildomos informacijos apie darbų eigą ir skirtų valstybės biudžeto lėšų išlaidoms panaudojimą;
25.2. kilus abejonėms dėl viešųjų pirkimų procedūrų ar dėl rangos sutarčių vykdymo teisėtumo, kreiptis į Viešųjų pirkimų tarnybą ir kitas institucijas;
25.3. savivaldybei suplanuotas lėšas perskirstyti kitų savivaldybių investicijų projektų finansavimui, jei savivaldybės:
25.4. nutraukti Pervedimo sutartis ir nepanaudotas lėšas perskirstyti kitų savivaldybių investicijų projektų finansavimui, jeigu:
25.4.1. per Tvarkos aprašo 13.6 punkte nustatytus terminus savivaldybė nepasirašo prekių, paslaugų ar darbų sutarčių;
25.4.3. nustatė, kad paslaugų, prekių ar darbų sutartys iki Tvarkos aprašo 15 punkte nustatyto termino nebus įgyvendintos visa apimtimi ar iš dalies einamiesiems metams skirtai valstybės biudžeto lėšų išlaidoms sumai;
25.4.4. nustatė, kad savivaldybė pažeidė teisės aktus, reglamentuojančius investicijų projekto(-ų) vykdymą;
26. Savivaldybės, įgyvendinančios daugiau nei vieną investicijų projektą, turi teisę inicijuoti lėšų perskirstymą tarp jų. Savivaldybei pateikus motyvuotą prašymą, Ministerijos Investicijų ir turto valdymo skyrius parengia sprendimo projektą ir teikia jį kultūros ministrui. Apie priimtą sprendimą savivaldybė informuojama raštu.
Kultūros ministerijos strateginio planavimo ir kontrolės departamento investicijų ir turto valdymo skyrius
VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOJE NUMATYTŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMŲ, PASKIRSTYTŲ PAGAL SAVIVALDYBIŲ INVESTICIJŲ PROJEKTUS, ASIGNAVIMŲ PERVEDIMO SAVIVALDYBĖMS IR JŲ APSKAITOS TVARKOS APRAŠO PAKEITIMO PROJEKTO
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
Vilnius
2016-03-16
Valstybės investicijų programoje numatytų valstybės biudžeto asignavimų, paskirstytų pagal savivaldybių investicijų projektus, asignavimų pervedimo savivaldybėms ir jų apskaitos tvarkos aprašo pakeitimo projektas (toliau – aprašo projektas) parengtas vykdant Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės 2015 m. atlikto valstybinio audito „Kultūros ministerijos infrastruktūros objektų statybai skiriamų lėšų administravimo ir naudojimo vertinimas“ rekomendacijas, pateiktas Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės 2015-11-18 raštu Nr. S-(92-4253)-2099, kuriomis siūloma atnaujinti Pasiūlymų kultūros srities investicijų projektų įtraukimo į planuojamų metų valstybės investicijų programą rengimo tvarkos aprašą, taip pat įvertinus ministerijos investicijų projektų finansavimo savivaldybėse ir jų kontrolės patirtį per 2015 m.
Pagrindinė aprašo projekto parengimo priežastis – būtinumas turėti galimybes priimti savalaikius sprendimus dėl investicinių lėšų perskirstymo, siekiant maksimaliai išvengti rizikų, susijusių su galimu investicinių lėšų nepanaudojimu savivaldybėse. Neretai nutinka, kad savivaldybės neprisipažįsta neturėsiančios galimybių panaudoti einamiesiems metams investicijų projektams skirtas lėšas, slepia informaciją apie situaciją, stengdamosi „įsisavinti“ skirtas lėšas visais įmanomais būdais, dažnai pateikdamos apmokėjimui netinkamus dokumentus. Tokių savivaldybių veiksmų kontrolei sugaištama daug laiko, atsiranda klaidų ir galimai teisės aktų pažeidimų rizikos. Be to, esamas teisinis reguliavimas nesuteikia galimybės efektyviai kontroliuoti savivaldybių įsipareigojimų prie projektų finansavimo prisidėti nuosavomis lėšomis. Paprastai siekdamos pakliūti į Valstybės investicijų programą savivaldybės deklaruoja ženklius prisidėjimus nuosavomis lėšomis, pateikdamos tai patvirtinančius savivaldybių tarybų sprendimus. Tačiau ministerijai skyrus lėšas, argumentuodamos sunkia savivaldybės finansine būkle, savivaldybės pradeda įsipareigojimų vengti.
Pagal esamą teisinį reguliavimą perskirstyti savivaldybių nepanaudotas lėšas ministerija gali tuo atveju, jeigu savivaldybės iki einamųjų metų gruodžio 1 d. nepateikia ministerijai paraiškų ir dokumentų, patvirtinančių prekių, paslaugų ar darbų įsigijimą ministerijos finansuojamam investicijų projektui. Kadangi paskutiniai lėšų pervedimai galimi iki gruodžio vidurio, ministerijai trūksta laiko atlikti lėšų perskirstymo procedūras (sprendimai dėl lėšų perskirstymo protokoluojami, tvirtinami kultūros ministro įsakymu), sutikrinti savivaldybių pateiktas paraiškas ir išlaidas patvirtinančius dokumentus. Savivaldybėms, galinčioms panaudoti papildomas lėšas, trūksta laiko priimti darbus, paslaugas ir prekes, pateikiant paraiškas ministerijai kartu su išlaidas patvirtinančiais dokumentais.
Todėl aprašo projekte ministerijai numatomos papildomos teisės nutraukti finansavimo sutartis ir savivaldybių investicijų projektams skirtas lėšas perskirstyti kitoms savivaldybėms anksčiau nei iki anksčiau nustatyto termino, t.y. iki gruodžio 1 d. Aprašo projekte numatoma, kad finansavimo sutartys gali būti nutraukiamos ministerijai nustačius, kad paslaugų, prekių ar darbų sutartys iki gruodžio 1 d. nebus įgyvendintos visa apimtimi ar iš dalies einamiesiems metams skirtai asignavimų sumai, taip pat savivaldybėms per 5 mėnesius nuo pervedimo sutarties pasirašymo dienos, bet ne vėliau kaip iki rugpjūčio 1 d., neįvykdžius pervedimo sutarties objekto įgyvendinimui reikalingų paslaugų, prekių ar darbų viešųjų pirkimų. Mažesnės nei 50 tūkst. eurų vertės paslaugų, prekių ar darbų viešieji pirkimai turi būti įvykdyti ne vėliau kaip iki rugsėjo 1 d.
Taip pat, siekiant, kad savivaldybės finansavimo sutartis pasirašytų kaip įmanoma greičiau ir užtikrintų savalaikį viešųjų pirkimų atlikimą, aprašo projekte nustatomas savivaldybėms pervedimo sutarčių pasirašymo terminas iki 20 d. d. po ministerijos sutarties projekto pateikimo. Savivaldybėms pervedimo sutarčių nepasirašius per nustatytą terminą, ministerija įgyja teisę lėšas perskirstyti kitų savivaldybių investicijų projektams.
Siekiant, kad savivaldybės vykdytų įsipareigojimus prisidėti nuosavomis lėšomis, aprašo projekte nustatyta, kad savivaldybėms ankstesniais metais neužtikrinus ir neįvykdžius įsipareigojimų prisidėti, ministerija pervedimo sutarties savivaldybei pasirašyti nesiunčiama, kol nepateikiami ankstesniais metais suplanuotų savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimą investicijų projektui patvirtinantys dokumentai. Tikimasi, kad tokiu būdu, siekdamos užsitikrinti ministerijos finansavimą ateinantiems metams, savivaldybės atsakingiau vykdys įsipareigojimus.
Aprašo projekte taip pat tikslinamas aprašo pavadinimas, kai kurios sąvokos, loginė aprašo seka, atsisakoma perteklinių ir neveikiančių normų, papildoma netinkamų išlaidų grupė ES projektų kofinansavimui naudoti Valstybės investicijų programos lėšas.
Neigiamų pasekmių patvirtinus aprašo projektą nenumatoma.
Aprašo įgyvendinimui papildomų valstybės biudžeto lėšų nereikės, tikimasi, kad investicinių lėšų administravimas palengvės, esamomis aplinkybėmis neišvengiamai padidėjantis darbo krūvis bus paskirstytas per metus nuosekliau.
Aprašo projektą parengė Kultūros ministerijos Strateginio planavimo ir kontrolės departamento Investicijų ir turto valdymo skyrius.
Aprašo projektą parengė:
Skyriaus vedėjas Šarūnas Šoblinskas, tel. 448
Skyriaus vyriausioji specialistė Laura Žvirblienė, tel. 429
Skyriaus vyresnioji specialistė Vilma Dambravienė, tel. 402
Suderinta:
Strateginio planavimo ir kontrolės departamento direktorė
Eglė Saudargaitė, tel. 453
Teisės skyriaus vyriausioji specialistė Justa Kalinauskienė, tel. 851