LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO
MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL MEILĖS LUKŠIENĖS PREMIJOS SKYRIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO
2024 m. rugpjūčio 30 d. Nr. V-927
Vilnius
Įgyvendindama Meilės Lukšienės premijos skyrimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2010 m. liepos 12 d. įsakymu Nr. V-1147 „Dėl Meilės Lukšienės premijos skyrimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 16 punktą:
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2023 m. rugsėjo 6 d. įsakymą Nr. V-1172 „Dėl Meilės Lukšienės premijos skyrimo komisijos darbo reglamento patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir
sporto ministro 2024 m. rugpjūčio 30 d.
įsakymu Nr. V-927
MEILĖS LUKŠIENĖS PREMIJOS SKYRIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Meilės Lukšienės premijos skyrimo komisijos (toliau – Komisija) darbo reglamentas (toliau – Darbo reglamentas) nustato Komisijos veiklos funkcijas, teises ir veiklos organizavimą.
2. Komisija sudaroma vadovaujantis Meilės Lukšienės premijos skyrimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2010 m. liepos 12 d. įsakymu Nr. V-1147 „Dėl Meilės Lukšienės premijos skyrimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas).
II SKYRIUS
KOMISIJOS PASKIRTIS, FUNKCIJOS IR TEISĖS
4. Komisijos paskirtis – teikti siūlymą švietimo, mokslo ir sporto ministrui (toliau –Ministras) dėl apdovanojimo Meilės Lukšienės premija (toliau – Premija).
5. Komisijos funkcijos:
5.2. spręsti dėl kandidato dalyvavimo diskusijoje nuotoliniu būdu išimties tvarka, atsižvelgiant į kandidato darbą užsienio valstybėje lituanistinio švietimo įstaigoje, ir / ar esant kitoms svarbioms priežastims (liga, force majeure), dėl kurių kandidatas negali dalyvauti diskusijoje gyvai;
5.3. dalyvauti diskusijoje su kandidatais ir vertinti kiekvieno kandidato veiklos prioritetus ir rezultatus, perspektyvas, pasirengimą Meilės Lukšienės idėjų sklaidai ir įgyvendinimui;
5.4. vadovaujantis Aprašo 8 punkte nustatytais atrankos kriterijais atrinkti kandidatą ir teikti siūlymą Ministrui dėl apdovanojimo Premija;
6. Komisija turi teisę gauti Komisijos funkcijoms atlikti reikalingą informaciją iš Ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, ir kitų institucijų.
III SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
8. Komisijos posėdis gali būti organizuojamas tiesiogiai arba nuotoliniu būdu. Sprendimą dėl Komisijos posėdžio organizavimo nuotoliniu būdu priima Komisijos pirmininkas, jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisijos posėdis turi būti sušauktas ne vėliau kaip likus 2 darbo dienoms iki apdovanojimo įteikimo dienos.
10. Komisijos pirmininkas:
11. Komisijos sekretorius:
11.1. per 5 darbo dienas nuo dokumentų gavimo patikrina, ar Ministerijai pateiktuose dokumentuose ir pri(si)statymuose pateikta reikalinga informacija, nurodyta Aprašo 10 punkte. Jei pateikta ne visa Aprašo 10 punkte nurodyta informacija, Komisijos sekretorius elektroniniu paštu kreipiasi į pri(si)statymo teikėją, prašydamas pateikti trūkstamą informaciją. Pri(si)statymo teikėjas turi pateikti informaciją per 3 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos. Pri(si)statymo teikėjui nepateikus prašomos trūkstamos informacijos per nustatytą terminą, Komisijos sekretorius informuoja apie tai Komisiją ir Komisija priima sprendimą dėl kandidatūros svarstymo;
11.2. su Komisijos pirmininku derina posėdžių datas ir darbotvarkes, organizuoja Komisijos posėdžius ir tvarko Komisijos veiklos dokumentaciją;
11.3. pateikia Komisijos nariams elektroniniu paštu informaciją apie kandidatus ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Komisijos posėdžio;
11.4. informuoja Komisijos narius apie Komisijos posėdžio formą, datą ir vietą ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Komisijos posėdžio;
12. Komisijos posėdžiui pirmininkauja Komisijos pirmininkas, o jeigu jis posėdyje nedalyvauja, – Komisijos pirmininko pavaduotojas.
13. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo nuomonę visais svarstomais klausimais, išskyrus tuos, dėl kurių jis nusišalina arba yra nušalintas.
15. Komisijos posėdžio protokolas pasirašomas, registruojamas ir saugomas Dokumentų valdymo bendrojoje informacinėje sistemoje (DBSIS). Protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas, o jeigu jis posėdyje nedalyvauja, – Komisijos pirmininko pavaduotojas ir sekretorius.
IV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS