LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL FINANSŲ MINISTRO 2014 M. SPALIO 28 D. ĮSAKYMO NR. 1K-337 „DĖL TECHNINĖS PARAMOS ADMINISTRAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2019 m. balandžio 23 d. Nr. 1K-123

Vilnius

 

 

1. P a k e i č i u Techninės paramos administravimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 28 d. įsakymu Nr. 1K-337 „Dėl Techninės paramos administravimo taisyklių patvirtinimo“:

1.1. Pakeičiu II skyriaus ketvirtąjį skirsnį „Techninės paramos skyrimas“ ir jį išdėstau taip:

KETVIRTASIS SKIRSNIS

TECHNINĖS PARAMOS SKYRIMAS

 

Techninės paramos skyrimas esamiems techninės paramos gavėjams

 

30. Techninės paramos gavėjai (išskyrus metodinės pagalbos centrus):

30.1. iki kiekvienų metų vasario 1 dienos įgyvendinančiajai institucijai pateikia techninės paramos, skirtos informuoti apie veiksmų programą, lėšų poreikį 3 ateinantiems metams užpildydami įgyvendinančiosios institucijos pateiktą lėšų poreikio formą. Vadovaujančiosios institucijos prašymu įgyvendinančioji institucija, prieš pateikdama lėšų poreikio formą techninės paramos gavėjams, turi ją suderinti su vadovaujančiąja institucija;

30.2. iki kiekvienų metų vasario 10 dienos įgyvendinančiajai institucijai pateikia techninės paramos veiksmų programai administruoti lėšų poreikį 3 ateinantiems metams užpildydami įgyvendinančiosios institucijos pateiktą lėšų poreikio formą. Vadovaujančiosios institucijos prašymu įgyvendinančioji institucija, prieš pateikdama lėšų poreikio formą techninės paramos gavėjams, turi ją suderinti su vadovaujančiąja institucija;

30.3. iki kiekvienų metų kovo 5 dienos įgyvendinančiajai institucijai pateikia techninės paramos veiksmų programai vertinti poreikį 3 ateinantiems metams pagal įgyvendinančiosios institucijos pateiktą lėšų poreikio formą. Vadovaujančiosios institucijos prašymu įgyvendinančioji institucija, prieš pateikdama lėšų poreikio formą techninės paramos gavėjams, turi ją suderinti su vadovaujančiąja institucija.

31. Techninės paramos gavėjams pateikus Taisyklių 30.1–30.3 papunkčiuose nurodytus lėšų poreikius, įgyvendinančioji institucija savo procedūrų apraše nustatyta tvarka:

31.1. iki kiekvienų metų kovo 10 dienos turi atlikti techninės paramos gavėjų suplanuotos techninės paramos veiksmų programai administruoti ir informuoti apie veiksmų programą pagrįstumo ir tinkamumo finansuoti vertinimą ir pateikti vadovaujančiajai institucijai išvadą, ar išlaidos yra būtinos projektui įgyvendinti, suplanuotos racionaliai, yra tinkamos finansuoti pagal Taisyklių 125 ar 126 punktą ir ar funkcijoms vykdyti numatomos gauti techninės paramos poreikis yra pagrįstas;

31.2. iki kiekvienų metų kovo 20 dienos turi atlikti techninės paramos gavėjų suplanuotos techninės paramos veiksmų programai vertinti atitikties patvirtintiems metiniams vertinimo planams ir ateinančių metų vertinimo plano projektui vertinimą ir pateikti vadovaujančiajai institucijai išvadą. Įgyvendinančioji institucija, atlikdama minėtą vertinimą, vadovaujasi vadovaujančiosios institucijos iki einamųjų metų kovo 5 dienos jai pateikta aktualia suvestine informacija apie vertinimus, įtrauktus į patvirtintus metinius vertinimo planus, ir vertinimus, numatomus įtraukti į ateinančių metų metinį vertinimo planą;

31.3. kartu su Taisyklių 31.1 ir 31.2 papunkčiuose nurodytomis išvadomis vadovaujančiajai institucijai pateikia ir iš techninės paramos gavėjų gautas užpildytas Taisyklių 30.1–30.3 papunkčiuose nurodytas formas (jeigu jos buvo tikslintos, pateikiami paskutiniai patikslinti jų variantai). Vadovaujančiosios institucijos prašymu įgyvendinančioji institucija turi suderinti su vadovaujančiąja institucija Taisyklių 31.1 ir 31.2 papunkčiuose nurodytų išvadų formas.

32. Vadovaujančioji institucija, atsižvelgdama į tam tikrų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo planą, tvirtinamą Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – tam tikrų metų VB rengimo planas), gali nustatyti kitus nei Taisyklių 30 ir 31 punktuose nurodytus informacijos pateikimo terminus. Apie tai vadovaujančioji institucija informuoja techninės paramos gavėjus ir įgyvendinančiąją instituciją.

33.  Lietuvos Respublikos Vyriausybei patvirtinus 3 ateinančių metų preliminarius valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų konsoliduotos visumos pagrindinius rodiklius ir tam tikrų metų VB rengimo planą, vadovaujančioji institucija, atsižvelgdama į Taisyklių 21 punkte nurodytus dokumentus, nustato techninės paramos gavėjams techninės paramos lėšų sumas, galimas skirti 3 ateinantiems metams. Metodinės pagalbos centrams 3 ateinantiems metams galimos skirti techninės paramos lėšų sumos nustatomos atsižvelgiant į vadovaujančiosios institucijos patvirtintas užduotis ar jų pakeitimus.

34.  Vadovaujančioji institucija, atlikusi Taisyklių 33 punkte nurodytus veiksmus ir laikydamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintame tam tikrų metų VB rengimo plane nustatyto termino (iki kurio Finansų ministerija turi pranešti ministerijoms apie ministrų valdymo sritims ir kitoms įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, numatomus skirti 3 ateinantiems metams asignavimų limitus) ir tvarkos, informuoja ministerijas, kitas įstaigas, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, ir įgyvendinančiąją instituciją apie techninės paramos gavėjams nustatytas techninės paramos lėšų sumas, galimas skirti 3 ateinantiems metams. Techninės paramos lėšų asignavimų valdytojai informuoja techninės paramos gavėjus, kurių lėšų asignavimų valdytojai jie yra, apie techninės paramos gavėjams nustatytas techninės paramos lėšų sumas, galimas skirti 3 ateinantiems metams.

35.  Toliau techninė parama planuojama ir skiriama pagal teisės aktus, reglamentuojančius Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto rengimo, tvirtinimo ir vykdymo procedūras.

36.  Techninės paramos gavėjai iki einamųjų metų sausio 15 dienos įgyvendinančiajai institucijai su ja suderinta forma pateikia informaciją apie pagal kiekvieną techninės paramos projektą praėjusiais kalendoriniais metais ir per laikotarpį nuo išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pradžios iki praėjusių kalendorinių metų pabaigos panaudotas techninės paramos lėšas. Panaudotos techninės paramos lėšos nurodomos atskirai pagal finansavimo šaltinius. Į panaudotas techninės paramos lėšas neįskaičiuojamos tos techninės paramos lėšos, kurios panaudotos vėliau buvo grąžintos (pavyzdžiui, nustačius, kad išlaidos, kurioms apmokėti buvo panaudotos techninės paramos lėšos, nėra tinkamos finansuoti techninės paramos lėšomis).

37. Įgyvendinančioji institucija apskaičiuoja einamiesiems metams techninės paramos projektams įgyvendinti skiriamas techninės paramos lėšų sumas ir iki einamųjų metų sausio 25 dienos pateikia informaciją apie jas vadovaujančiajai institucijai su ja suderinta forma. Įgyvendinančioji institucija einamiesiems metams techninės paramos projektams įgyvendinti skiriamas techninės paramos lėšų sumas apskaičiuoja vadovaudamasi SFMIS2014 esančia informacija apie techninės paramos projektų vertes, techninės paramos gavėjų pagal Taisyklių 36 punktą pateikta informacija, vadovaujančiosios institucijos pagal Taisyklių 34 punktą pateikta informacija, laikydamasi Taisyklių 16 punkto nuostatų.

38. Įsigaliojus Lietuvos Respublikos atitinkamų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymui, vadovaujančioji institucija, atsižvelgdama į informaciją, pagal Taisyklių 37 punktą gautą iš įgyvendinančiosios institucijos, parengia Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl atitinkamų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto patvirtintų asignavimų paskirstymo pagal programas priedo, kuriuo techninės paramos gavėjams atitinkamiems metams skiriamos techninės paramos lėšų sumos, projektą.  

39.  Lietuvos Respublikos Vyriausybei patvirtinus asignavimų paskirstymą pagal programas ir kartu su juo techninės paramos gavėjams atitinkamiems metams skiriamas techninės paramos lėšų sumas, įgyvendinančioji institucija SFMIS2014 patikslina įgyvendinamų techninės paramos projektų duomenis ir apie tai informuoja techninės paramos gavėjus.

Įgyvendinančiosios institucijos patikslinti projektų duomenys iš SFMIS2014 automatiškai importuojami į svetainę www.esinvesticijos.lt. SFMIS2014 projektų vertės įgyvendinant informavimo apie veiksmų programą projektus tikslinamos atsižvelgiant į komunikacijos kampanijų vertes, o įgyvendinant veiksmų programos vertinimo projektus – atsižvelgiant į vertinimo veiklų vertes.

40. Techninės paramos gavėjų papildomo techninės paramos lėšų poreikio vertinimas:

40.1. techninės paramos gavėjas einamaisiais metais atsiradus papildomam techninės paramos lėšų poreikiui arba įvertinęs, kad dėl pasikeitusių aplinkybių dalis techninės paramos lėšų liks nepanaudota, gali kreiptis į vadovaujančiąją instituciją, pateikdamas prašymą perskirstyti techninės paramos lėšas. Tokiame prašyme turi būti nurodytos aplinkybės, lėmusios papildomo techninės paramos lėšų poreikio atsiradimą, papildomų techninės paramos lėšų dydis, jo apskaičiavimo principai ir kita papildomo techninės paramos poreikio pagrįstumui įvertinti ir techninės paramos lėšų perskirstymui atlikti reikalinga informacija;

40.2. vadovaujančioji institucija, gavusi Taisyklių 40.1 papunktyje nurodytą prašymą, atlieka techninės paramos lėšų perskirstymo vertinimą arba kreipiasi į įgyvendinančiąją instituciją prašydama jos iki vadovaujančiosios institucijos nustatyto termino atlikti pagal Taisyklių 31 punkte nustatytą tvarką vertinimą ir pateikti išvadą;

40.3. nustačius, kad techninės paramos gavėjų poreikiai perskirstyti techninės paramos lėšas yra pagrįsti, ir esant galimybei einamaisiais metais skirti techninės paramos gavėjų prašomą techninę paramą, vadovaujančioji institucija atlieka Taisyklių 37 punkte nustatytus veiksmus arba kreipiasi į įgyvendinančiąją instituciją prašydama jos iki vadovaujančiosios institucijos nurodyto termino atlikti Taisyklių 37 punkte nustatytus veiksmus;

40.4. vadovaujančioji institucija, atlikusi Taisyklių 40.2 ir 40.3 papunktyje nurodytus veiksmus arba gavusi iš įgyvendinančiosios institucijos Taisyklių 37 punkte nurodytą informaciją, inicijuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl einamųjų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto patvirtintų asignavimų paskirstymo pagal programas pakeitimą;

40.5. nustačius, kad techninės paramos gavėjų poreikiai perskirstyti techninės paramos lėšas yra pagrįsti, tačiau nesant galimybės einamaisiais metais skirti techninės paramos gavėjų prašomos techninės paramos, vadovaujančioji institucija apie tai informuoja techninės paramos gavėją.

41Įsigaliojus einamųjų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto patvirtintų asignavimų paskirstymo pagal programas pakeitimui, techninės paramos gavėjai ar jų lėšų asignavimų valdytojai, jeigu techninės paramos gavėjo vadovas nėra asignavimų valdytojas, techninę paramą planuoja pagal teisės aktus, reglamentuojančius Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto rengimo, tvirtinimo ir vykdymo procedūras.

42.  Įgyvendinančioji institucija, vadovaudamasi einamųjų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto patvirtintų asignavimų paskirstymo pagal programas pakeitimu, SFMIS2014 patikslina įgyvendinamų techninės paramos projektų duomenis ir apie tai informuoja techninės paramos gavėjus. Įgyvendinančiosios institucijos patikslinti projektų duomenys iš SFMIS2014 automatiškai importuojami į svetainę www.esinvesticijos.lt. SFMIS2014 projektų vertės įgyvendinant informavimo apie veiksmų programą projektus tikslinamos atsižvelgiant į komunikacijos kampanijų vertes, o įgyvendinant veiksmų programos vertinimo projektus – atsižvelgiant į vertinimo veiklų vertes.

 

Techninės paramos skyrimas galimiems techninės paramos gavėjams

 

43. Lietuvos Respublikos Vyriausybei po veiksmų programos patvirtinimo dienos pavedus naujai institucijai (išskyrus metodinės pagalbos centrus) atlikti Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklėse nustatytas funkcijas, įgyvendinančioji institucija per 5 dienas nuo pavedimo kreipiasi į naują instituciją, jeigu nauja institucija yra galima techninės paramos gavėja, su prašymu per 14 dienų pateikti numatomą techninės paramos lėšų poreikį einamiesiems ir 3 ateinantiems metams užpildant įgyvendinančiosios institucijos pateiktą lėšų poreikio formą. Vadovaujančiosios institucijos prašymu įgyvendinančioji institucija, prieš pateikdama lėšų poreikio formą galimam techninės paramos gavėjui, turi ją suderinti su vadovaujančiąja institucija. Gali būti nustatytas ir kitas nei 14 dienų informacijos pateikimo terminas, jeigu įgyvendinančioji institucija ir galimas techninės paramos gavėjas susitaria kitaip.

44. Įgyvendinančioji institucija per 14 dienų nuo Taisyklių 43 punkte nurodyto techninės paramos lėšų poreikio einamiesiems ir 3 ateinantiems metams gavimo dienos turi:

44.1. atlikti galimo techninės paramos gavėjo einamiesiems ir 3 ateinantiems metams suplanuotų techninės paramos lėšų poreikio vertinimą, vadovaudamasi Taisyklių 31 punktu;

44.2. apskaičiuoti galimo techninės paramos gavėjo techninės paramos projektui einamiesiems metams skiriamas techninės paramos lėšų sumas, atsižvelgdama į vertinimo, atlikto vadovaujantis Taisyklių 44.1 papunkčiu, rezultatus ir Taisyklių 16 punktą;

44.3. atlikusi Taisyklių 44.1 ir 44.2 papunkčiuose nustatytus veiksmus, vadovaujančiajai institucijai pateikti Taisyklių 31.1 papunktyje nurodytą išvadą ir Taisyklių 43 punkte nurodytą techninės paramos lėšų poreikį. Taip pat įgyvendinančioji institucija, vadovaudamasi Taisyklių 44.2 papunkčiu, kartu su išvada nurodo apskaičiuotas einamiesiems metams techninės paramos projektui įgyvendinti skiriamas techninės paramos lėšų sumas.

45. Vadovaujančioji institucija, gavusi Taisyklių 44.3 papunktyje nurodytus dokumentus ir duomenis:

45.1. esant galimybei einamaisiais metais galimam techninės paramos gavėjui skirti techninės paramos lėšų, inicijuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl einamųjų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto patvirtintų asignavimų paskirstymo pagal programas pakeitimą;

45.2. nesant galimybės einamaisiais metais galimam techninės paramos gavėjui skirti techninės paramos lėšų, informuoja galimą techninės paramos gavėją apie galimybės einamaisiais metais skirti techninės paramos lėšų nebuvimą;

45.3.  vadovaudamasi Taisyklių 21 punktu, nustato techninės paramos lėšų sumas, galimas skirti galimam techninės paramos gavėjui 3 ateinantiems metams, ir apie tai informuoja galimą techninės paramos gavėją.

46. Lietuvos Respublikos Vyriausybei patvirtinus einamųjų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto patvirtintų asignavimų paskirstymo pagal programas priedo, kuriuo techninės paramos gavėjams atitinkamiems metams skiriamos techninės paramos lėšų sumos, pakeitimą, galimas techninės paramos gavėjas ar jo lėšų asignavimų valdytojas, jeigu galimo techninės paramos gavėjo vadovas nėra asignavimų valdytojas, techninę paramą planuoja pagal teisės aktus, reglamentuojančius Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto rengimo, tvirtinimo ir vykdymo procedūras.“

1.2. Pakeičiu 48 punktą ir jį išdėstau taip:

48.   Metiniame vertinimo plane detalizuojami atrinkti finansuoti veiksmų programos vertinimo projektai, nurodant šių projektų veiklas, įgyvendinimo laikotarpius ir numatant jų biudžetus.“

1.3. Pakeičiu 125.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

125.2. Kvalifikacijos kėlimo (mokymų, konferencijų, simpoziumų ir kt. renginių, kuriuose keliama kvalifikacija, išskyrus dalyvavimą darbo grupėse, darbo susitikimuose, posėdžiuose) išlaidos:

125.2.1. dalyvavimo kvalifikacijos kėlimo renginiuose, kuriuose stiprinami darbuotojų administraciniai gebėjimai ir šie gebėjimai yra reikalingi jų vykdomoms funkcijoms tinkamai atlikti, dalyvio mokesčio, žinių testavimo ar egzaminavimo mokesčio išlaidos;

125.2.2. kvalifikacijos kėlimo renginių (įskaitant mokymo apie ES struktūrinių fondų lėšų administravimą renginius partneriams, nurodytiems reglamento (ES) Nr. 1303/2013 5 straipsnio 1 dalyje, ir institucijoms, kurios dalyvauja įgyvendinant ES struktūrinių fondų ir Sanglaudos fondo lėšomis finansuojamas programas (projektus) ir kurių veikla prisideda prie veiksmų programos rengimo, įgyvendinimo, stebėsenos ir vertinimo) organizavimo išlaidos (patalpų, reikiamos įrangos nuomos, renginio medžiagos parengimo, vertimo, fotografavimo, maitinimo, transporto nuomos ir kitos susijusios išlaidos);

125.2.3. komandiruočių, kai vykstama kelti kvalifikacijos, išlaidos.“

1.4. Pakeičiu 125.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

125.3. Komandiruočių išlaidos (išskyrus komandiruočių, kai vykstama kelti kvalifikacijos, išlaidas) apmokamos ta dalimi, kuri yra pagrįstai susijusi su Taisyklių 114.1 papunktyje nurodytų funkcijų atlikimu.“

1.5. Pakeičiu 125.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

125.6.       Renginių, išskyrus Taisyklių 125.2.2 papunktyje nurodytus renginius, organizavimo išlaidos – Stebėsenos komiteto, Veiksmų programos valdymo komiteto, kitų darbo grupių posėdžių ir kitų renginių organizavimo išlaidos (patalpų, reikiamos įrangos nuomos, renginio medžiagos parengimo, vertimo, fotografavimo, maitinimo, transporto nuomos ir kitos susijusios išlaidos), taip pat ekspertų ir kitų renginių dalyvių, jeigu jų dalyvavimas būtinas, išlaidos ta dalimi, kuri pagrįstai susijusi su Taisyklių 114.1 papunktyje nurodytų funkcijų atlikimu.“

1.6. Pakeičiu 167 punktą ir jį išdėstau taip:

167.   Vadovaujančioji institucija, gavusi informaciją apie planuojamą vykdyti užduotį, parengtą pagal Taisyklių 8 priede nustatytą formą (išskyrus užduotis, kurias metodinės pagalbos centrui teikia pati vadovaujančioji institucija), per 30 dienų įvertina planuojamos vykdyti užduoties būtinumą ir tikslingumą ES struktūrinių fondų lėšoms administruoti, atsižvelgdama į šiuos kriterijus: sąsaja su veiksmų programa, siūlomų sprendimų aktualumas veiksmų programos įgyvendinimui, užduoties tikslas, uždaviniai, aiškūs ir pamatuojami rezultatai. Jeigu vadovaujančioji institucija, atlikusi užduoties būtinumo ir tikslingumo ES struktūrinių fondų lėšoms administruoti vertinimą, nustato:

167.1kad užduotis nėra būtina ir ją atlikti nėra tikslinga, informuoja metodinės pagalbos centrą ir užduotį suformulavusią instituciją apie tai, kad užduotis yra atmesta;

167.2kad užduotyje pateikta ne visa reikiama informacija, arba jeigu dėl užduotyje pateiktos neišsamios ar netikslios informacijos negalima tinkamai įvertinti užduoties būtinumo ir tikslingumo ES struktūrinių fondų lėšoms administruoti, pateikia užduotį suformulavusiai institucijai ir metodinės pagalbos centrui prašymą iki vadovaujančiosios institucijos nurodyto termino, kuris negali būti trumpesnis nei 14 dienų, pateikti papildomą informaciją ir (arba) patikslintą užduotį;

167.3kad užduotyje yra redakcinio ar techninio pobūdžio netikslumų, kurie nekeičia užduoties pobūdžio, tikslo, uždavinių, rezultatų, ar užduočiai atlikti reikalinga techninės paramos suma (užduoties vertė) netiksli ne daugiau kaip 100 Eur, pastabas dėl užduoties teikia metodinės pagalbos centrui ir užduotį suformulavusiai institucijai, gavusi Taisyklių 168 punkte nurodytą įgyvendinančiosios institucijos išvadą (toliau – ĮI išvada);

167.4kad užduotis yra būtina ir tikslinga ES struktūrinių fondų lėšoms administruoti, ir jeigu yra galimybė užduočiai vykdyti skirti techninę paramą, informuoja apie planuojamą vykdyti užduotį įgyvendinančiąją instituciją.“

1.7. Pakeičiu 168 punktą ir jį išdėstau taip:

168. Įgyvendinančioji institucija per 14 dienų savo vidaus procedūrų apraše nustatyta tvarka turi atlikti suplanuotų išlaidų pagrįstumo ir tinkamumo finansuoti vertinimą ir pateikti vadovaujančiajai institucijai ĮI išvadą, ar išlaidos yra suplanuotos racionaliai, yra tinkamos finansuoti pagal Taisyklių 181 punktą ir ar techninės paramos poreikis yra pagrįstas.“

1.8. Pakeičiu 169 punktą ir jį išdėstau taip:

169.   Vadovaujančioji institucija, gavusi ĮI išvadą, per 14 dienų ją įvertina ir atlieka vieną iš šių veiksmų:

169.1.  tuo atveju, jei ĮI išvadoje nurodoma, kad užduočiai atlikti reikalinga techninė parama suplanuota racionaliai, išlaidos yra tinkamos finansuoti pagal Taisyklių 181 punktą ir yra pagrįstos, ir vadovaujančioji institucija neturi pastabų, ji informuoja užduotį suformulavusią instituciją ir metodinės pagalbos centrą, kad užduočiai pritaria;

169.2.  tuo atveju, jei ĮI išvadoje nurodoma, kad užduočiai atlikti reikalinga techninė parama arba jos dalis suplanuota neracionaliai ir (arba) išlaidos nėra tinkamos finansuoti pagal Taisyklių 181 punktą ir (arba) nepagrįstos, ir (arba) vadovaujančioji institucija pateikia pastabų, ji prašo užduotį patikslinti pagal įgyvendinančiosios institucijos ir (arba) savo pateiktas pastabas, nurodydama ne trumpesnį nei 14 dienų terminą.

1.9. Papildau 1691 punktu:

1691. Užduotį suformulavusi institucija arba metodinės pagalbos centras pakartotinai teikia vadovaujančiajai institucijai užduotį, patikslintą atsižvelgiant į įgyvendinančiosios institucijos ir (arba) vadovaujančiosios institucijos pateiktas pastabas.

1.10. Pakeičiu 170 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

170. Vadovaujančioji institucija, gavusi patikslintą užduotį, per 14 dienų:“.

1.11. Pakeičiu 170.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

170.1.   nustačiusi, kad užduotis patikslinta atsižvelgiant į visas įgyvendinančiosios institucijos ir (arba) vadovaujančiosios institucijos pateiktas pastabas ir atlikti pakeitimai nekeičia užduoties būtinumo ir tikslingumo ES struktūrinių fondų lėšoms administruoti bei dėl atliktų pakeitimų nereikia pakartotinai atlikti Taisyklių 167 ir 168 punktuose nurodytų veiksmų, informuoja užduotį suformulavusią instituciją ir metodinės pagalbos centrą, kad užduočiai pritaria;“.

1.12. Pakeičiu 170.2.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

170.2.1.  kad patikslinta užduotis yra būtina ir tikslinga ES struktūrinių fondų lėšoms administruoti, ir, jeigu reikia, gavusi ĮI išvadą, kad patikslintai užduočiai atlikti reikalinga techninė parama yra suplanuota racionaliai, išlaidos yra tinkamos finansuoti pagal Taisyklių 181 punkto nuostatas ir pagrįstos, informuoja užduotį suformulavusią instituciją ir metodinės pagalbos centrą, kad užduočiai pritaria;“.

1.13. Pakeičiu 170.2.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

170.2.2.  kad patikslinta užduotis nėra būtina ir ją atlikti nėra tikslinga, informuoja užduotį suformulavusią instituciją ir metodinės pagalbos centrą, kad užduotis atmesta.

1.14. Pripažįstu netekusiu galios 172 punktą.

1.15. Pakeičiu 173 punktą ir jį išdėstau taip:

173. Jeigu įgyvendinant užduotį atsiranda poreikis keisti Taisyklių 8 priedo I dalies lentelės 1–5 stulpeliuose esančią informaciją, metodinės pagalbos centras turi pateikti vadovaujančiajai institucijai atnaujintą informaciją apie užduotį ir, jeigu reikia, jai vykdyti numatomų gauti techninės paramos lėšų veiksmų programai administruoti poreikį, pagrįsdamas būtinybę keisti užduotį. Vadovaujančioji institucija, gavusi šią informaciją, atlieka Taisyklių 167, 169 ir 170 punktuose nustatytus veiksmus ir, atsižvelgdama į ĮI išvadą ir į galimybes užduočiai vykdyti papildomai skirti techninę paramą, kai poreikis keisti užduotį yra susijęs su didesniu techninės paramos poreikiu, patvirtina užduoties keitimą, jeigu jam buvo pritarta atlikus užduoties būtinumo ir tikslingumo ES struktūrinių fondų lėšoms administruoti vertinimą.

2. N u s t a t a u, kad techninės paramos gavėjai nuo techninės paramos išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pradžios patirtas kvalifikacijos kėlimo išlaidas gali perskaičiuoti pagal šiuo įsakymu keičiamų Techninės paramos administravimo taisyklių 125.2 papunktį ir įgyvendinančiajai institucijai deklaruoti per 120 dienų nuo šio įsakymo įsigaliojimo dienos.

 

 

 

Finansų ministras                                                                                                        Vilius Šapoka