Aprašas: rajono nespalvotas

 

ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS GREITOSIOS MEDICINOS PAGALBOS STOTIES (DIREKTORIAUS) 2018 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS

 

2019 m. balandžio 12 d. Nr. K-54

Alytus

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymo 10 straipsnio 16 punktu, 5 dalimi, 11 straipsnio 1 dalies 2 punktu, 12 straipsniu, Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų įstaigų ir jų pavaduotojų mėnesinės algos kintamosios dalies dydžio nustatymo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2019 m. kovo 25 d. įsakymu Nr. V-361 „Dėl nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų įstaigų vadovų ir jų pavaduotojų mėnesinės algos kintamosios dalies dydžio nustatymo tvarkos aprašo patvirtinimo”, įgyvendindama Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2007 m. gruodžio 14 d. sprendimu Nr. K-228 „Dėl Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 214 punktą, viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stoties įstatų, patvirtintų Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugpjūčio 12 d. sprendimu Nr. K-194 „Dėl Alytaus rajono savivaldybės viešųjų sveikatos įstaigų įstatų tvirtinimo”, 35.21, 36 punktus, Alytaus rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stoties (direktoriaus) 2018 metų veiklos ataskaitą (pridedama) ir įvertinti ją (atsižvelgiant į Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2018 m. birželio 21 d. sprendimu Nr. K-120 patvirtintų Viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stoties veiklos rezultatų, vertinimo rodiklių 2018 metų siektinų reikšmių įvykdymą (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                            Algirdas Vrubliauskas

 

PATVIRTINTA

Alytaus rajono savivaldybės tarybos

2019 m. balandžio 12 d.

sprendimu Nr. K-54

 

 

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS GREITOSIOS

MEDICINOS PAGALBOS STOTIES 2018 METŲ VEIKLOS ATASKAITA

 

Viešoji įstaiga Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stotis (toliau – įstaiga) yra viešoji įstaiga, įregistruota 1999 m. liepos 1 d. Įstaigos registracijos Juridinių asmenų registre kodas 253724440. Galiojanti įstatų redakcija įregistruota 2015 m. spalio 19 d.

Įstaigos buveinės adresas yra Ligoninės g. 12, Alytuje. Įstaigos veikla vykdoma buveinės adresu ir Kauno g. 8, Lazdijuose.

Įstaigos veikla licencijuota. Įstaiga savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais norminiais teisės aktais.

Ataskaitinių 2018-ųjų finansinių metų pradžioje ir pabaigoje įstaigos steigėja ir vienintelė dalininkė – Alytaus rajono savivaldybės taryba.           

 

1. Informacija apie įstaigos veiklą įgyvendinant įstatuose nustatytus veiklos tikslus, pobūdį ir veiklos rezultatus per finansinius metus, veiklos planai ir prognozės 2019 metams 

 

1.1. Įstaiga, vykdydama įstatuose numatytus pagrindinius veiklos tikslus – organizuoti ir teikti greitosios medicinos pagalbos paslaugas Alytaus miesto ir Alytaus bei Lazdijų rajono gyventojams ir svečiams, ataskaitiniais 2018 metais:

1.1.1. organizavo ir teikė būtinąją ir neatidėliotiną kvalifikuotą medicinos pagalbą vaikams ir suaugusiems ūmiai susirgus, nelaimingų atsitikimų atvejais, esant gyvybei grėsmingoms, pavojingoms ir kritinėms būklėms; teikė būtinąją medicinos pagalbą ekstremalių įvykių ir ekstremalių situacijų vietose; organizavo specialios paskirties transporto paslaugas pacientams pervežti iš vienos stacionarinės asmens sveikatos priežiūros įstaigos (toliau – ASPĮ) į kitą arba į namus, slaugos ligoninę, kai pervežimo metu būtina stebėti paciento sveikatos būklę ir užtikrinti gyvybines funkcijas; teikė konsultacijas asmenims, kurie kreipėsi telefonu, patariant, kur bus suteikta tolesnė medicinos pagalba, jei greitosios medicinos pagalbos (toliau – GMP) paslaugų atsisako; organizavo medicininę priežiūrą masinių renginių metu; atliko Alytaus apskrities centrinės GMP dispečerinės funkcijas;

1.1.2. siekė teikti kokybiškas paslaugas, atitinkančias šiuolaikinį medicinos mokslo ir žinių lygį, su išvažiuojamosiomis brigadomis bei personalu, paruoštu pagal GMP paslaugų reikalavimus; siekė kelti darbuotojų kvalifikaciją;

1.1.3. užtikrino paslaugų prieinamumą, nes būtinoji medicinos pagalba visą parą, savaitgaliais bei švenčių dienomis buvo teikiama pagal pacientų kvietimus jų namuose, viešose vietose, kitose gydymo įstaigose;

1.1.4. užtikrino parengtį teikti būtinąją medicinos pagalbą ekstremaliomis ar stichinių nelaimių sąlygomis.

1.2. Įstaiga, siekdama geresnių veiklos rezultatų, 2018 m. veiklos plane buvo iškėlusi šiuos tikslus:

1.2.1. atnaujinti automobilių parką;

1.2.2. atnaujinti medicinos aparatūrą ir įrangą;

1.2.3. kelti darbuotojų kvalifikaciją.

 

Pagal Lietuvos Respublikos statistikos departamento duomenis 2018 m. sausio 1 d. Alytaus mieste gyveno 51534 gyventojai, Alytaus rajone – 26077. Lazdijų rajone gyveno 19115 gyventojai. Iš viso GMP paslaugos buvo teikiamos 96726 Alytaus miesto ir Alytaus bei Lazdijų rajonų gyventojams, tai 2450 gyventojų mažiau negu 2017 m. sausio 1 d.

2018 metais į įstaigą medicininės pagalbos kreipėsi 23177 pacientai, t. y 1027 pacientais daugiau negu 2017 metais, buvo užregistruota 778 kvietimai be rezultatų (tai yra melagingi kvietimai arba kai nuvykus pas ligonį jo nerandama kvietimo vietoje ir pan.), tai sudaro 3,4 proc. visų įvykdytų kvietimų. Iš viso medicinos pagalba buvo teikta 22399 pacientams, t. y. 878 daugiau negu 2017 metais. Vidutinis kreipimųsi rodiklis 2018 metais buvo 64 kvietimai per parą. Iš viso 1000-čiui Alytaus miesto bei Alytaus ir Lazdijų rajonų gyventojų teko 240 kvietimų, 16 kvietimų daugiau negu 2017 m.

 

2018 m. medicinos pagalbos veiklos ataskaita

Pavadinimas

viso

Nelaimin-

gų atsitiki-

Ūmių

susirgimų ir

būklių

Nėštumo ir pogimdymi-

nio laikotar-

pio patologi-

jos

Gimdyvių pervežimai

Ligonių pervežimai

Kreipėsi iš viso

23177

2399

16922

2

155

2658

Atsakyta dėl iškvietimo nepagrįstumo

-

-

--

-

-

-

Atsisakė (arba brigada atšaukta)

 

-

-

-

-

-

Išvykimų skaičius

23177

-

-

-

-

-

Be rezultatų

778

-

-

-

-

-

Asmenų, kuriems

suteikta medicinos

pagalba, skaičius iš viso

22399

2399

17185

2

155

2658

Vyrų

10144

1460

7358

-

-

1326

moterų

12255

939

9827

2

155

1332

0─14 m. vaikų

1200

217

838

-

-

145

15─17 m. vaikų

243

64

149

-

1

29

Kaimo gyventojų

8136

957

6906

 

37

236

 

2018 metais vidutinis asmenų skaičius, kuriems per parą buvo suteikta medicinos pagalba, buvo 62 asmenys.

 

Išvažiuojamųjų brigadų darbo krūvio pasiskirstymas 2015–2018 m.

Metai

Brigadų skaičius

Aptarnautų pacientų skaičius

Aptarnautų pacientų skaičius per 24 val.

Kvietimų skaičius tenkantis vienai brigadai per 24 val.

2015 m.

7,5

23490

64

8,6

2016 m.

7,3

23831

65

8,9

2017 m.

7,0

21521

59

8,4

2018 m.

7,0

22399

62

8,8

 

Į stacionarinių asmens sveikatos priežiūros įstaigų priėmimo skyrių tolimesniam gydymui ir diagnozės patikslinimui buvo pervežta 16221 pacientas, tai sudarė 72,4 % visų pacientų, kuriems buvo teikta medicinos pagalba.

 

2018 m. įvykdytų iškvietimų skaičius miesto ir kaimo vietovėse

Eil.

Nr.

GMP veiklos ir paslaugų kokybės

vertinimo kriterijų pavadinimai 

Vertinimo

kriterijai

Duomenys

Pasiskirstymas

proc.

1.

Įvykdytų iškvietimų

miesto vietovėje skaičius

 

Iš viso

 

15041

 

65

2.

Įvykdytų iškvietimų

kaimo vietovėje skaičius

Iš viso

 

8136

 

35

 

2018 metais greitosios medicinos pagalbos paslaugas teikė 7,0 budinčios brigados.

Operatyvumas (tai laikas nuo kvietimo užregistravimo iki pirmosios medicinos pagalbos teikimo pradžios, GMP darbuotojams atvykus pas pacientą) yra svarbiausias rodiklis vertinant GMP veiklą. Ataskaitiniais metais buvo siekiama, kad laikas nuo kvietimo užregistravimo iki pirmosios medicinos pagalbos  teikimo gyvybei grėsmingais atvejais pradžios būtų 10–15 minučių, o kitais atvejais – iki 30 minučių. 2010 m. gruodžio 16 d. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu Nr. V-1075 buvo patvirtintas naujas Greitosios medicinos pagalbos iškvietimų įvertinimo ir greitosios medicinos pagalbos brigados siuntimo į iškvietimo vietą tvarkos aprašas. Vadovaujantis šiuo aprašu, iškvietimai dėl GMP paslaugų yra skirstomi į skubius kvietimus, atidedamus kvietimus ir kvietimus, kuriuos reikia peradresuoti kitoms institucijoms, bei patariamuosius. Esant skubiam iškvietimui, GMP dispečeris privalo GMP brigadą siųsti iš karto kuo skubiau arba ne vėliau kaip per 3 minutes nuo iškvietimo užregistravimo. Laikas nuo iškvietimo užregistravimo iki pirmosios medicinos pagalbos teikimo pradžios mieste turi būti ne ilgesnis kaip 15 min. Jei iškvietimų yra daug ir nėra galimybės jų skubiai įvykdyti, GMP brigada siunčiama ten, kur iš kvietimo metu gautos informacijos tikėtina, kad paciento gyvybei gresia pavojus.

 

2017–2018 m. įvykdytų skubių iškvietimų skaičius miesto ir kaimo vietovėse

Eil.

Nr.

GMP veiklos ir paslaugų kokybės

vertinimo kriterijų pavadinimai 

Vertinimo

kriterijai

2018 m. pasiskirstymo

proc.

2017 m.

pasiskirstymo

proc.

1.

Įvykdyta skubių iškvietimų, viso

 

16849

16965

2.

Įvykdytų skubių iškvietimų

miesto vietovėje skaičius

Iš viso –

 

Iki 15 min.

16 min. ir daugiau

10195

 

95,5 %

4,5 %

10414

 

97,1 %

2,9 %

3.

Įvykdytų   skubių iškvietimų

kaimo vietovėje skaičius

Iš viso –

 

Iki 25 min.

26 min. ir daugiau

6654

 

81,9 %

18,1 %

6551

 

88,4 %

11,6 %

4.

Suaugusiųjų ir vaikų (pacientų)

GMP budinčių brigadų atvežtų į stacionarinių ASPĮ priėmimo skyrius, skaičius

 

16221

15807

 

Darbuotojų kvalifikacijos kėlimas

 

Įstaigos darbuotojų siekis – teikti pacientams kuo kvalifikuotesnę būtinąją medicinos pagalbą. Medicinos darbuotojai lankė tobulinimosi kursus bei mokslines praktines konferencijas, organizuojamus Sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijų centro, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto, Lietuvos slaugos specialistų organizacijos. Kursuose  ir konferencijose mokymų dalyviai įgijo naujų profesinių įgūdžių, visa tai gerina paslaugų kokybę, sudaro prielaidas kitiems teigiamiems pokyčiams GMP sistemoje.

2018 metais tobulinosi:

1) Mokslinė praktinė konferencija „Skubioji pagalba“ – 10 darbuotojų;

2) Mokymo kursai „Skubioji medicinos pagalba vaikams ir suaugusiems“ – 20 darbuotojų;

3) Mokymai „Bendravimas su pacientais sveikatos priežiūros įstaigoje“ – 10 darbuotojų;

4) Mokymai „Insultas slaugos praktikoje“– 3 darbuotojai;

5) Mokymai „Vaikų specializuota reanimacinė pagalba“– 3 darbuotojai;

6) Mokymai „infekcinės ligos ir jų prevencija“– 5 darbuotojai;

7) 2018 – Slaugos studijų, mokslo ir praktikos integracija: sveikata – žmogaus teisė;

8) įstaigoje veikia vidinių mokymų sistema, kurių metu įstaigos darbuotojai tobulina savo profesinius įgūdžius, sprendžiamos ir aptariamos sudėtingesnės situacijos, aiškinamasi darbo eigoje iškilę klausimai.

 

Įstaiga yra Lietuvos GMP įstaigų asociacijos (LGMPĮA) narė. Įstojimo į asociaciją tikslas – bendras aktualių klausimų sprendimas, nagrinėjant GMP teikimą pacientams, gebėjimą prisitaikyti prie pokyčių ir Europos Sąjungos reikalavimų. 2018 m. įstaigos darbuotojai dalyvavo LGMPĮA organizuotose XII Lietuvos greitosios medicinos pagalbos žaidynėse.

 

Siekiant užtikrinti pacientų saugą ir vadovaujantis Asmens sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos  sveikatos apsaugos ministro 2007 m. kovo 2 d. įsakymu Nr. V-156, 47 punktu, vykdomi visi teisėti Akreditavimo tarnybos reikalavimai. Įstaiga nuo 2006 metų nuolat draudžiama sveikatos priežiūros įstaigų civilinės atsakomybės už pacientams padarytą žalą draudimu.

 

Įstaigos veiklos rezultatas per 2018 finansinius metus yra 1467 eurų perviršis.

 

Medicininio audito ataskaita už 2018 m.

 

Medicininio audito  užduotis yra įvertinti teikiamų paslaugų atitiktį teisės aktams, standartams, metodikoms bei įstaigos vidaus dokumentų reikalavimams ir įvertinti riziką pacientams, personalui ir pačiai įstaigai.  

Vadovaujantis LST EN ISO 9001:2015 „Kokybės vadybos sistemos. Reikalavimai“ standartu, įstaigoje parengtos tvarkos ir procedūros: Pacientų skundų ir pareiškimų nagrinėjimo tvarkos aprašas, Neatitikčių registravimo ir nagrinėjimo procedūra, Vidaus medicininio audito atlikimo tvarka.

Įstaigos kokybės politika – tai saugi, į pacientą ir visuomenės poreikius orientuota, tinkama, veiksminga, efektyvi ir savalaikė, prieinama visiems gyventojams pagal jų poreikius ir lūkesčius greitosios medicinos pagalbos veikla, atitinkanti šiuolaikinio medicinos mokslo ir praktikos pasiekimus.

Per 2018 metus atlikta 14 planinių auditų dėl medikų teiktų paslaugų kokybės ir operatyvumo, išvykimo ir nuvykimo pas ligonį standartų laikymosi, medicininių dokumentų pildymo kokybės, medicininės aparatūros būklės, pacientų ištyrimo ir gydymo klaidų ir neatitikčių su algoritmais, vairuotojų pagalbinių darbuotojų žinių patikrinimo, vaistų panaudojimo žurnalų įrašų su faktiniais likučiais, Morfino hidrochlorido likučių, medikamentų nurašymo Medikamentų nurašymo žurnaluose sutapimo su įrašais GMP kortelėse, GMP automobiliuose esančių rinkinių sudėties. Atliktas vienas neplaninis auditas dėl paciento artimųjų skundo, kuris pasitvirtino iš dalies.

Lyginant su 2017 m. žymiai pagėrėjo GMP kortelių pildymo kokybė, iš atsitiktine tvarka patikrintų kortelių 2017 m. buvo rasta 170-yje kortelių įvairaus pobūdžio pildymo klaidų, 2018 m. tik 79 kortelės su klaidomis. Tikrinant GMP pildymo korteles kreipiamas dėmesys į Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymuose nustatytą skubiosios pagalbos teikimą pagal algoritmus galvos smegenų insulto, miokardo infarkto, traumų atveju.

Įstaiga nuolat siekia gerinti teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų kokybę ir prieinamumą, siekia užtikrinti GMP nustatytų reikalavimų atitikimą, kelia darbuotojų profesinę kvalifikaciją, gerina darbo aplinką.

 

2018 metų veiklos plane buvo iškelti šie tikslai:

automobilių parko atnaujinimas;

medicininės aparatūros ir įrangos atnaujinimas;

kokybės vadybos sistemos tobulinimas;

darbuotojų kvalifikacijos kėlimas.

2019 metų prognozės:

– Automobilių parko atnaujinimas, užtikrinant trijų GMP automobilių rezervą.

– Medicininei aparatūrai ir įrangai įsigyti planuojama išleisti 34,5 tūkst. eurų. Automobilio, medicininės aparatūros ir įrangos įsigijimas sąlygotų operatyvesnį ir kokybiškesnį greitosios medicinos pagalbos teikimą.

– Įsigyti planšetinius kompiuterius su specialia programine įranga, kurios pagalba būtų vedama  kvietimo įvykdymo informacija.

Aktyviai bendradarbiauti su Alytaus apskrities vyriausiuoju policijos komisariatu, Alytaus apskrities S. Kudirkos ligonine bei su Bendrosios pagalbos centru (112) dėl veiksmų koordinavimo teikiant GMP paslaugas.

 

 

2. Įstaigos dalininkai

 

Ataskaitinių 2018-ųjų finansinių metų pradžioje ir pabaigoje įstaigos steigėja ir vienintelė dalininkė – Alytaus rajono savivaldybės taryba.

Dalininkų įnašų vertė finansinių metų pradžioje ir pabaigoje sudarė 35,62 euro.          

 

 

3. Įstaigos  gautos lėšos ir jų šaltiniai per finansinius metus ir šių lėšų panaudojimas pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius

 

Gautos lėšos:

Ekonominės

klasifikacijos

straipsnis

 

Gautos lėšos

2018 m.,

Eur

1.4.2.1.1.1.

– apskaičiuotos pajamos už suteiktas GMP paslaugas, finansuojamas iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo (toliau – PSDF), pagal sudarytą sutartį su Vilniaus teritorine ligonių kasa;

– apskaičiuotos pajamos už suteiktas mokamas medicinos paslaugas juridiniams asmenims;

– apskaičiuotos pajamos už suteiktas mokamas medicinos paslaugas fiziniams asmenims

-     Pajamos už parduotą turtą

 

 

1844320

44104

 

4593

 

5960

Iš viso gauta lėšų

1898977

 

Lėšų panaudojimas pagal Ekonominės klasifikacijos straipsnius

Ekonominės

klasifikacijos

straipsnis

 

Išlaidos

2018 m.,

Eur

2.1.1.1.1.1

Darbo užmokestis

1029513

2.1.2.1.1.1

Socialinio draudimo įmokos

320671

2.2.1.1.1.02

Medikamentai (ir darbuotojų sveikatos tikrinimas)

 

 

25337

2.2.1.1.1.05

Ryšių paslaugos

 

4819

2.2.1.1.1.06

Transporto išlaikymas

186443

2.2.1.1.1.07

Apranga ir patalynė

3722

2.2.1.1.1.08

Spaudiniai

391

2.2.1.1.1.10

Kitos prekės

17859

2.2.1.1.1.11

Komandiruotės

85

2.2.1.1.1.14

Ilgalaikio materialiojo ir nematerialinio turto nuoma

653

2.2.1.1.1.15

Ilgalaikio materialiojo turto einamasis remontas

3186

2.2.1.1.1.16

Kvalifikacijos kėlimas

2332

2.2.1.1.1.20

Komunalinės paslaugos

15642

2.2.1.1.1.30

Kitos paslaugos

148724

3.1.2.1.1.5

Kito nematerialus turtas įsigijimo išlaidos

 

3.1.1.5.1.1

Kito ilgalaikis materialus turto įsigijimo išlaidos

10671

 

Viso išlaidų

1770048

 

Pastaba: ekonominės klasifikacijos straipsniai pateikti pagal Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. birželio 26 d. įsakymu Nr. 1K-193 „Dėl finansų ministro 2003 m. liepos 3 d. įsakymo Nr. 1K-184 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų klasifikacijos patvirtinimo“ sudarytą biudžeto pajamų ir išlaidų klasifikaciją.

 

 

4. Informacija apie įstaigos įsigytą ir perleistą ilgalaikį turtą 2018 metais

 

Įstaiga 2018 metais įsigijo ilgalaikio turto už 10671 eurą.

Įsigyta:

– medicininės įrangos – 9521  Eur;

– kompiuterinės ir biuro technikos – 1149  Eur;

 

2018 metais viešojo aukciono būdu įstaiga pardavė nenaudojama turtą. Už parduotą turtą gauta 5960 eurų.

 

5. Įstaigos sąnaudos 2018 metais

Eurais

 

2018 m.

2017 m.

 

VEIKLOS SĄNAUDOS

1897677

1852871

 

Darbo užmokesčio ir socialinio draudimo

1350183

1251148

 

Nusidėvėjimo ir amortizacijos

138301

146460

 

Komunalinių paslaugų ir ryšių

20461

21542

 

Komandiruočių

85

128

 

Transporto

186443

172142

 

Kvalifikacijos kėlimo

2332

470

 

Paprastojo remonto ir eksploatavimo

3186

2694

 

Nuomos

653

408

 

Sunaudotų atsargų

39489

43339

 

Kitų paslaugų

148265

207549

 

Kitos

8279

6991

 

 

Didžiausią sąnaudų dalį (71,1 proc.) 2018 metais sudarė darbuotojų darbo užmokesčio ir socialinio draudimo sąnaudos – 1350183 eurai. Darbo užmokesčio sąnaudos sudarė 1029513 eurų (54,3 % visų sąnaudų) socialinio draudimo įmokos – 320671 Eur (16,8 % visų sąnaudų).

 

2018 metais transporto išlaikymo sąnaudos sudarė 186443 (9,8 proc. visų sąnaudų), iš jų:

– sąnaudos kurui – 93112 eurų (4,9 proc. nuo visų sąnaudų); 

– atsarginėms dalims, padangoms, jų keitimui, techninei priežiūrai, remontui ir kt. autotransporto eksploatacinėms išlaidoms – 87725 eurai (4,6 proc. nuo visų sąnaudų);

– transporto priemonių draudimo sąnaudos – 5606 eurai (0,3 proc. nuo visų sąnaudų).

 

Kitų paslaugų sąnaudos sudarė 148265 eurus (7,8 proc. nuo visų sąnaudų), iš jų:

– deguonies balionų nuomos sąnaudos –  1134 Eur;

–  skalbimo paslaugos – 2056 Eur;

–  kompiuterinės ir programinės įrangos priežiūros sąnaudos – 1742 Eur;

–  privalomojo civilinės atsakomybės draudimo sąnaudos  – 7296 Eur;

–  darbuotojų draudimo nuo nelaimingų atvejų sąnaudos  – 1662 Eur;

– kitos (patalpų apsaugos, spaudinių prenumeratos,  skelbimų spaudoje paskelbimo, kilimėlių nuoma, atliekų tvarkymo ir med. atliekų nukenksminimo,  san. mazgo, šildymo ir kondicionavimo sistemos priežiūra, teisinės paslaugos, apskaitos programos aptarnavimo) – 14978 Eur;

– balsinio radijo ryšio ir programų nuomos bei priežiūros sąnaudos – 104385 Eur;

– įvykių registravimo duomenų parengimo, apdorojimo, perdavimo ir ataskaitos teikimo sąnaudos – 15012 Eur.

 

Ilgalaikio turto nusidėvėjimo sąnaudos sudarė 138301 Eur (8,0 proc. nuo visų sąnaudų).

Sunaudotų atsargų sąnaudos sudarė 39489 Eur (2,1 proc. nuo visų sąnaudų), tai sunaudoti medikamentai, medicinos pagalbos priemonės, medicininis, minkštas bei kitas inventorius, teikiant paslaugas:

– medikamentų sąnaudos – 9734 Eur (0,5 proc. visų sąnaudų);

– medicinos pagalbos priemonės – 10550 Eur (0,6 proc. visų sąnaudų);

– medicininių ir ūkinių medžiagų – 9109 Eur (0,5 proc. visų sąnaudų);

– ūkinio, medicininio ir minkšto inventoriaus – 8966 Eur (0,4 proc. visų sąnaudų);

– kanceliarinės prekės ir apskaitos blankai – 1130 Eur (0,1 proc. visų sąnaudų).

 

Komunalinių paslaugų ir ryšio sąnaudos sudarė 20461 Eur (1,1 proc. visų sąnaudų).

 

Kitos sąnaudos – 8279 Eur, (0,4 proc. nuo visų sąnaudų),tai sąnaudos, kurias sudarė:

– spaudos leidinių prenumerata – 391 Eur;

– pašalpos mirus šeimos nariui – 1500 Eur;

– reprezentacinės sąnaudos – 1699 Eur;

– kitos (pirktos gėlės,  LGMPĮ asociacijos nario mokestis, dalyvavimo GMP žaidynėse mokestis) ─ 4691 Eur.

 

Patalpų ir medicininės įrangos remonto sąnaudos sudarė 3186 eurus (0,2 proc. nuo visų sąnaudų).

 

 

6. Įstaigos darbuotojų skaičius finansinių metų pradžioje ir pabaigoje

 

DARBUOTOJŲ SKAIČIUS (fiziniai asmenys)

Pareigybė

2018-01-01

2018-12-31

Gydytojai

Skubiosios medicinos pagalbos slaugos specialistai

34

37

GMP vairuotojai-pagalbiniai darbuotojai 

36

36

GMP paramedikai- vairuotojai-pagalbiniai darbuotojai 

1

1

GMP paramedikai

6

8

Administracija  

15

14

Dispečerės

10

-

Iš viso:

102

96

 

2018 metais buvo priimta 10 darbuotojų, atleista 16 darbuotojų.

 

7. Įstaigos sąnaudos valdymo išlaidoms

 

Įstaigos valdymo sąnaudos sudarė 69,1 tūkst. Eur arba 3,64 proc. visų sąnaudų.

 

 

8. Duomenys apie įstaigos vadovą, išlaidos vadovo darbo užmokesčiui ir kitoms vadovo išmokoms

 

Aleksandras Bružas įstaigai  vadovauja nuo 2009 m. kovo 26 d. Įstaigos vadovui 2018 metais buvo priskaičiuota 19,6 tūkst. Eur darbo užmokesčio.

 

 

9. Išlaidos įstaigos kolegialių organų kiekvieno nario darbo užmokesčiui ir kitoms narių išmokoms

 

Išlaidų kolegialių organų kiekvieno nario darbo užmokesčiui ir kitoms narių išmokoms įstaiga nepatyrė.

 

10. Įstaigos išlaidos išmokoms su dalininku susijusiems asmenims

 

Išlaidų išmokoms su dalininku susijusiems asmenims įstaiga neturėjo.

 

 

11. Informacija apie Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2018 m. birželio 21 d. sprendimu Nr. K-120 patvirtintų viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stoties veiklos rezultatų vertinimo rodiklių 2018 metų siektinų reikšmių įvykdymą:

 

 

Veiklos rezultatų vertinimo rodikliai:

Siektina reikšmė

Pasiekta

I. Veiklos finansinių rezultatų vertinimo rodikliai:

1. Įstaigos praėjusių metų veiklos rezultatų ataskaitoje nurodytas pajamų ir sąnaudų skirtumas (grynasis perviršis ar deficitas)

 

2. Įstaigos sąnaudų darbo užmokesčiui

dalis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Įstaigos sąnaudų valdymo išlaidoms  

dalis

 

 

4. Įstaigos finansinių įsipareigojimų dalis nuo metinio įstaigos biudžeto

 

 

 

 

 

 

5. Papildomų finansavimo šaltinių pritraukimas

 

 

 

 

Būti nenuostolingi

 

 

 

 

Panaudoti darbo užmokesčio fondui didinti gautas tikslines lėšas sveikatos priežiūros specialistų, teikiančių asmens sveikatos priežiūros paslaugas , darbo užmokesčiui  kelti vidutiniškai 20 proc., prioritetą teikiant mažiausiai

uždirbantiems specialistams.

 

 

Įstaigos sąnaudų valdymo išlaidoms dalis ne daugiau kaip 10,33 proc.

 

Absoliutus likvidumo rodiklis – nuo 0,5 iki 1

 

 

 

 

 

 

 

Nenustatomas

 

 

Įstaigos veiklos rezultatas

perviršis yra 1467,08 Eur.

 

 

 

2018 m. darbo užmokestis buvo

didinamas:

skubios medicinos pagalbos slaugos specialistams – 120 Eur (19,9 proc.)

paramedikams – 80 Eur (13,7 proc.)

vairuotojams – 80 Eur, (16,1 proc.)

 

Įstaigos sąnaudos valdymo

išlaidoms sudaro – 3,64 proc.

 

 

Įstaigos absoliutaus likvidumo

rodiklis yra 4,5.

Įstaiga pakankamai atspari

finansavimo atžvilgiu trumpuoju laikotarpiu, lėšos kaupiamos būsimiems įsigijimams.

 

Nenustatomas

 

II. Veiklos rezultatų vertinimo rodikliai

1. Pacientų pasitenkinimo įstaigos teikiamomis asmens sveikatos priežiūros paslaugomis lygis, tai yra pacientų teigiamai įvertintų įstaigoje suteiktų paslaugų skaičiaus dalis nuo visų per metus įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičiaus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes

 

2. Įstaigoje gautų pacientų skundų dėl įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per metus ir pagrįstų skundų dalis

 

3. Įstaigoje gautų pagrįstų skundų dalis nuo visų įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičiaus per metus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes

 

4. Įstaigoje taikomos kovos su korupcija priemonės, numatytos sveikatos apsaugos ministro tvirtinamoje Sveikatos priežiūros srities korupcijos prevencijos programoje

 

5. Konsoliduotų viešųjų pirkimų skaičius

 

6. Viešųjų pirkimų, vykdomų per VšĮ Centrinę perkančiąją organizaciją (toliau – VšĮ CPO), skaičius

 

7. Viešųjų pirkimų, vykdomų per VšĮ CPO, pirkimų vertė

 

8. Informacinių technologijų diegimo ir plėtros lygis (pacientų elektroninės registracijos sistema, įstaigos interneto svetainės išsamumas, darbuotojų krūvio apskaita, įstaigos dalyvavimo elektroninėje sveikatos sistemoje mastas)*

 

9. Įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per ketvirtį ir per metus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes

 

10. Vidutinis laikas nuo paciento kreipimosi į įstaigą dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugos suteikimo momento iki paskirto paslaugos gavimo laiko pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes

 

11. Įstaigoje dirbančių darbuotojų ir etatų skaičius ir įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per metus

 

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

 

 

 

Suteiktas Skaidrios asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardas

 

 

 

 

Ne mažiau kaip 1

 

 

Nenustatomas

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

 

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

 

 

 

Alytaus rajono savivaldybėje nėra paruošta ir patvirtinta tvarka dėl skaidraus asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardo suteikimo

 

 

2018 m. įvyko 2 konsoliduoti

viešieji pirkimai.

 

 

Nenustatomas

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

 

 

 

Nenustatomas

*Įstaiga elektroninių vaistų ir medicinos pagalbos priemonių receptų neišrašo, todėl šis rodiklis netaikomas.

 

 

 

Viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės

greitosios medicinos pagalbos stoties direktorius                                      Aleksandras Bružas   

 

PATVIRTINTA

Alytaus rajono savivaldybės tarybos

2019-04-12 sprendimu Nr. K-54

 

 

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS GREITOSIOS

MEDICINOS PAGALBOS STOTIES 2018 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS ĮVERTINIMAS

 

Viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stoties 2018 metų veiklos ataskaitos įvertinimas, atsižvelgiant į Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2018 m. birželio 21 d.  sprendimu Nr. K-120 patvirtintus Viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stoties 2018 m. veiklos užduotis (veiklos rodiklius) ir jų įvykdymą, vadovaujantis Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų įstaigų vadovų ir jų pavaduotojų mėnesinės algos kintamosios dalies dydžio nustatymo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2019 m. kovo 25 d. įsakymu Nr. V-361:

2018 m. veiklos rezultatų vertinimo rodikliai:

2018 metais iškeltų veiklos užduočių įvykdymas

I. Veiklos finansinių rezultatų vertinimo rodikliai:

1. Įstaigos praėjusių metų veiklos rezultatų ataskaitoje nurodytas pajamų ir sąnaudų skirtumas (grynasis perviršis ar deficitas)

 

2. Įstaigos sąnaudų darbo užmokesčiui

dalis

 

 

 

 

 

3. Įstaigos sąnaudų valdymo išlaidoms  

dalis

 

 

4. Įstaigos finansinių įsipareigojimų dalis nuo metinio įstaigos biudžeto

 

 

 

 

5. Papildomų finansavimo šaltinių pritraukimas

 

 

 

Įvykdyta. Įstaigos veiklos rezultatas teigiamas

(perviršis – 1467,08 Eur).

Už šios užduoties įvykdymą skiriama – 10 balų.

 

Įvykdyta. Įstaigos sąnaudos darbo užmokesčiui kelti buvo didinamos vidutiniškai 20 proc., prioritetą teikiant mažiausiai uždirbantiems specialistams (skubios medicinos pagalbos slaugos

specialistams, paramedikams , vairuotojams).

Už šios užduoties įvykdymą skiriama – 10 balų.

 

Įvykdyta. Įstaigos sąnaudų valdymo išlaidoms dalis siekia ne daugiau kaip 10,33 proc., t. y. 3,64 proc.

Už šios užduoties įvykdymą skiriama – 10 balų.

 

 

Įvykdyta iš dalies. Tvarkos apraše numatyta, kad jei įstaigos absoliutus likvidumo rodiklis yra daugiau nei 1 vertinama 5 balais. Įstaigos absoliutaus likvidumo rodiklis yra 4,5.

Už šios užduoties įvykdymą skiriama – 5 balai.

 

Nenustatomas

II. Veiklos rezultatų vertinimo rodikliai

1. Pacientų pasitenkinimo įstaigos teikiamomis asmens sveikatos priežiūros paslaugomis lygis, tai yra pacientų teigiamai įvertintų įstaigoje suteiktų paslaugų skaičiaus dalis nuo visų per metus įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičiaus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes

 

2. Įstaigoje gautų pacientų skundų dėl įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per metus ir pagrįstų skundų dalis

 

3. Įstaigoje gautų pagrįstų skundų dalis nuo visų įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičiaus per metus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes

 

4. Įstaigoje taikomos kovos su korupcija priemonės, numatytos sveikatos apsaugos ministro tvirtinamoje Sveikatos priežiūros srities korupcijos prevencijos programoje

 

5. Konsoliduotų viešųjų pirkimų skaičius

 

 

 

6. Viešųjų pirkimų, vykdomų per VšĮ Centrinę perkančiąją organizaciją (toliau – VšĮ CPO), skaičius

 

7. Viešųjų pirkimų, vykdomų per VšĮ CPO, pirkimų vertė

 

8. Informacinių technologijų diegimo ir plėtros lygis (pacientų elektroninės registracijos sistema, įstaigos interneto svetainės išsamumas, darbuotojų krūvio apskaita, įstaigos dalyvavimo elektroninėje sveikatos sistemoje mastas)*

 

9. Įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per ketvirtį ir per metus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes

 

10. Vidutinis laikas nuo paciento kreipimosi į įstaigą dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugos suteikimo momento iki paskirto paslaugos gavimo laiko pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes

 

11. Įstaigoje dirbančių darbuotojų ir etatų skaičius ir įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per metus

 

Nenustatomas

 

 

 

 

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

 

 

Neįvykdyta, nes Alytaus rajono savivaldybėje nėra paruošta ir patvirtinta tvarka dėl skaidraus asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardo suteikimo

 

Įvykdyta. Numatytas rodiklis buvo atlikti ne mažiau kaip 1 pirkimą. 2018 m. įvyko 2.

Už šios užduoties įvykdymą skiriama – 10 balų.

 

 

Nenustatomas

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

 

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

 

Nenustatomas

 

 

 

 

 

Nenustatomas

*Įstaiga elektroninių vaistų ir medicinos pagalbos priemonių receptų neišrašo, todėl šis rodiklis netaikomas.

 

Viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stoties 2018 metų veiklos rezultatų vertinimo rodiklių ataskaita, atsižvelgiant į lentelėje nurodytų balų sumą, įvertinama – 45 balais.

 

_____________________