ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS GREITOSIOS MEDICINOS PAGALBOS STOTIES (DIREKTORIAUS) 2018 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS
2019 m. balandžio 12 d. Nr. K-54
Alytus
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymo 10 straipsnio 16 punktu, 5 dalimi, 11 straipsnio 1 dalies 2 punktu, 12 straipsniu, Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų įstaigų ir jų pavaduotojų mėnesinės algos kintamosios dalies dydžio nustatymo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2019 m. kovo 25 d. įsakymu Nr. V-361 „Dėl nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų įstaigų vadovų ir jų pavaduotojų mėnesinės algos kintamosios dalies dydžio nustatymo tvarkos aprašo patvirtinimo”, įgyvendindama Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2007 m. gruodžio 14 d. sprendimu Nr. K-228 „Dėl Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 214 punktą, viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stoties įstatų, patvirtintų Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugpjūčio 12 d. sprendimu Nr. K-194 „Dėl Alytaus rajono savivaldybės viešųjų sveikatos įstaigų įstatų tvirtinimo”, 35.21, 36 punktus, Alytaus rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
Patvirtinti viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stoties (direktoriaus) 2018 metų veiklos ataskaitą (pridedama) ir įvertinti ją (atsižvelgiant į Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2018 m. birželio 21 d. sprendimu Nr. K-120 patvirtintų Viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stoties veiklos rezultatų, vertinimo rodiklių 2018 metų siektinų reikšmių įvykdymą (pridedama).
PATVIRTINTA
Alytaus rajono savivaldybės tarybos
2019 m. balandžio 12 d.
sprendimu Nr. K-54
VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS GREITOSIOS
MEDICINOS PAGALBOS STOTIES 2018 METŲ VEIKLOS ATASKAITA
Viešoji įstaiga Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stotis (toliau – įstaiga) yra viešoji įstaiga, įregistruota 1999 m. liepos 1 d. Įstaigos registracijos Juridinių asmenų registre kodas 253724440. Galiojanti įstatų redakcija įregistruota 2015 m. spalio 19 d.
Įstaigos buveinės adresas yra Ligoninės g. 12, Alytuje. Įstaigos veikla vykdoma buveinės adresu ir Kauno g. 8, Lazdijuose.
Įstaigos veikla licencijuota. Įstaiga savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais norminiais teisės aktais.
Ataskaitinių 2018-ųjų finansinių metų pradžioje ir pabaigoje įstaigos steigėja ir vienintelė dalininkė – Alytaus rajono savivaldybės taryba.
1. Informacija apie įstaigos veiklą įgyvendinant įstatuose nustatytus veiklos tikslus, pobūdį ir veiklos rezultatus per finansinius metus, veiklos planai ir prognozės 2019 metams
1.1. Įstaiga, vykdydama įstatuose numatytus pagrindinius veiklos tikslus – organizuoti ir teikti greitosios medicinos pagalbos paslaugas Alytaus miesto ir Alytaus bei Lazdijų rajono gyventojams ir svečiams, ataskaitiniais 2018 metais:
1.1.1. organizavo ir teikė būtinąją ir neatidėliotiną kvalifikuotą medicinos pagalbą vaikams ir suaugusiems ūmiai susirgus, nelaimingų atsitikimų atvejais, esant gyvybei grėsmingoms, pavojingoms ir kritinėms būklėms; teikė būtinąją medicinos pagalbą ekstremalių įvykių ir ekstremalių situacijų vietose; organizavo specialios paskirties transporto paslaugas pacientams pervežti iš vienos stacionarinės asmens sveikatos priežiūros įstaigos (toliau – ASPĮ) į kitą arba į namus, slaugos ligoninę, kai pervežimo metu būtina stebėti paciento sveikatos būklę ir užtikrinti gyvybines funkcijas; teikė konsultacijas asmenims, kurie kreipėsi telefonu, patariant, kur bus suteikta tolesnė medicinos pagalba, jei greitosios medicinos pagalbos (toliau – GMP) paslaugų atsisako; organizavo medicininę priežiūrą masinių renginių metu; atliko Alytaus apskrities centrinės GMP dispečerinės funkcijas;
1.1.2. siekė teikti kokybiškas paslaugas, atitinkančias šiuolaikinį medicinos mokslo ir žinių lygį, su išvažiuojamosiomis brigadomis bei personalu, paruoštu pagal GMP paslaugų reikalavimus; siekė kelti darbuotojų kvalifikaciją;
1.1.3. užtikrino paslaugų prieinamumą, nes būtinoji medicinos pagalba visą parą, savaitgaliais bei švenčių dienomis buvo teikiama pagal pacientų kvietimus jų namuose, viešose vietose, kitose gydymo įstaigose;
1.2. Įstaiga, siekdama geresnių veiklos rezultatų, 2018 m. veiklos plane buvo iškėlusi šiuos tikslus:
1.2.3. kelti darbuotojų kvalifikaciją.
Pagal Lietuvos Respublikos statistikos departamento duomenis 2018 m. sausio 1 d. Alytaus mieste gyveno 51534 gyventojai, Alytaus rajone – 26077. Lazdijų rajone gyveno 19115 gyventojai. Iš viso GMP paslaugos buvo teikiamos 96726 Alytaus miesto ir Alytaus bei Lazdijų rajonų gyventojams, tai 2450 gyventojų mažiau negu 2017 m. sausio 1 d.
2018 metais į įstaigą medicininės pagalbos kreipėsi 23177 pacientai, t. y 1027 pacientais daugiau negu 2017 metais, buvo užregistruota 778 kvietimai be rezultatų (tai yra melagingi kvietimai arba kai nuvykus pas ligonį jo nerandama kvietimo vietoje ir pan.), tai sudaro 3,4 proc. visų įvykdytų kvietimų. Iš viso medicinos pagalba buvo teikta 22399 pacientams, t. y. 878 daugiau negu 2017 metais. Vidutinis kreipimųsi rodiklis 2018 metais buvo 64 kvietimai per parą. Iš viso 1000-čiui Alytaus miesto bei Alytaus ir Lazdijų rajonų gyventojų teko 240 kvietimų, 16 kvietimų daugiau negu 2017 m.
2018 m. medicinos pagalbos veiklos ataskaita
Pavadinimas |
Iš viso |
Nelaimin- gų atsitiki- mų |
Ūmių susirgimų ir būklių |
Nėštumo ir pogimdymi- nio laikotar- pio patologi- jos |
Gimdyvių pervežimai |
Ligonių pervežimai |
Kreipėsi iš viso |
23177 |
2399 |
16922 |
2 |
155 |
2658 |
Atsakyta dėl iškvietimo nepagrįstumo |
- |
- |
-- |
- |
- |
- |
Atsisakė (arba brigada atšaukta) |
|
- |
- |
- |
- |
- |
Išvykimų skaičius |
23177 |
- |
- |
- |
- |
- |
Be rezultatų |
778 |
- |
- |
- |
- |
- |
Asmenų, kuriems suteikta medicinos pagalba, skaičius iš viso |
22399 |
2399 |
17185 |
2 |
155 |
2658 |
Vyrų |
10144 |
1460 |
7358 |
- |
- |
1326 |
moterų |
12255 |
939 |
9827 |
2 |
155 |
1332 |
0─14 m. vaikų |
1200 |
217 |
838 |
- |
- |
145 |
15─17 m. vaikų |
243 |
64 |
149 |
- |
1 |
29 |
Kaimo gyventojų |
8136 |
957 |
6906 |
|
37 |
236 |
2018 metais vidutinis asmenų skaičius, kuriems per parą buvo suteikta medicinos pagalba, buvo 62 asmenys.
Išvažiuojamųjų brigadų darbo krūvio pasiskirstymas 2015–2018 m.
Metai |
Brigadų skaičius |
Aptarnautų pacientų skaičius |
Aptarnautų pacientų skaičius per 24 val. |
Kvietimų skaičius tenkantis vienai brigadai per 24 val. |
2015 m. |
7,5 |
23490 |
64 |
8,6 |
2016 m. |
7,3 |
23831 |
65 |
8,9 |
2017 m. |
7,0 |
21521 |
59 |
8,4 |
2018 m. |
7,0 |
22399 |
62 |
8,8 |
Į stacionarinių asmens sveikatos priežiūros įstaigų priėmimo skyrių tolimesniam gydymui ir diagnozės patikslinimui buvo pervežta 16221 pacientas, tai sudarė 72,4 % visų pacientų, kuriems buvo teikta medicinos pagalba.
2018 m. įvykdytų iškvietimų skaičius miesto ir kaimo vietovėse
Eil. Nr. |
GMP veiklos ir paslaugų kokybės vertinimo kriterijų pavadinimai |
Vertinimo kriterijai |
Duomenys |
Pasiskirstymas proc. |
1. |
Įvykdytų iškvietimų miesto vietovėje skaičius |
Iš viso |
15041 |
65 |
2. |
Įvykdytų iškvietimų kaimo vietovėje skaičius |
Iš viso
|
8136
|
35 |
Operatyvumas (tai laikas nuo kvietimo užregistravimo iki pirmosios medicinos pagalbos teikimo pradžios, GMP darbuotojams atvykus pas pacientą) yra svarbiausias rodiklis vertinant GMP veiklą. Ataskaitiniais metais buvo siekiama, kad laikas nuo kvietimo užregistravimo iki pirmosios medicinos pagalbos teikimo gyvybei grėsmingais atvejais pradžios būtų 10–15 minučių, o kitais atvejais – iki 30 minučių. 2010 m. gruodžio 16 d. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu Nr. V-1075 buvo patvirtintas naujas Greitosios medicinos pagalbos iškvietimų įvertinimo ir greitosios medicinos pagalbos brigados siuntimo į iškvietimo vietą tvarkos aprašas. Vadovaujantis šiuo aprašu, iškvietimai dėl GMP paslaugų yra skirstomi į skubius kvietimus, atidedamus kvietimus ir kvietimus, kuriuos reikia peradresuoti kitoms institucijoms, bei patariamuosius. Esant skubiam iškvietimui, GMP dispečeris privalo GMP brigadą siųsti iš karto kuo skubiau arba ne vėliau kaip per 3 minutes nuo iškvietimo užregistravimo. Laikas nuo iškvietimo užregistravimo iki pirmosios medicinos pagalbos teikimo pradžios mieste turi būti ne ilgesnis kaip 15 min. Jei iškvietimų yra daug ir nėra galimybės jų skubiai įvykdyti, GMP brigada siunčiama ten, kur iš kvietimo metu gautos informacijos tikėtina, kad paciento gyvybei gresia pavojus.
2017–2018 m. įvykdytų skubių iškvietimų skaičius miesto ir kaimo vietovėse
Eil. Nr. |
GMP veiklos ir paslaugų kokybės vertinimo kriterijų pavadinimai |
Vertinimo kriterijai |
2018 m. pasiskirstymo proc. |
2017 m. pasiskirstymo proc. |
1. |
Įvykdyta skubių iškvietimų, viso |
|
16849 |
16965 |
2. |
Įvykdytų skubių iškvietimų miesto vietovėje skaičius |
Iš viso –
Iki 15 min. 16 min. ir daugiau |
10195
95,5 % 4,5 % |
10414
97,1 % 2,9 % |
3. |
Įvykdytų skubių iškvietimų kaimo vietovėje skaičius |
Iš viso –
Iki 25 min. 26 min. ir daugiau |
6654
81,9 % 18,1 % |
6551
88,4 % 11,6 % |
4. |
Suaugusiųjų ir vaikų (pacientų) GMP budinčių brigadų atvežtų į stacionarinių ASPĮ priėmimo skyrius, skaičius |
|
16221 |
15807 |
Darbuotojų kvalifikacijos kėlimas
Įstaigos darbuotojų siekis – teikti pacientams kuo kvalifikuotesnę būtinąją medicinos pagalbą. Medicinos darbuotojai lankė tobulinimosi kursus bei mokslines praktines konferencijas, organizuojamus Sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijų centro, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto, Lietuvos slaugos specialistų organizacijos. Kursuose ir konferencijose mokymų dalyviai įgijo naujų profesinių įgūdžių, visa tai gerina paslaugų kokybę, sudaro prielaidas kitiems teigiamiems pokyčiams GMP sistemoje.
2018 metais tobulinosi:
8) įstaigoje veikia vidinių mokymų sistema, kurių metu įstaigos darbuotojai tobulina savo profesinius įgūdžius, sprendžiamos ir aptariamos sudėtingesnės situacijos, aiškinamasi darbo eigoje iškilę klausimai.
Įstaiga yra Lietuvos GMP įstaigų asociacijos (LGMPĮA) narė. Įstojimo į asociaciją tikslas – bendras aktualių klausimų sprendimas, nagrinėjant GMP teikimą pacientams, gebėjimą prisitaikyti prie pokyčių ir Europos Sąjungos reikalavimų. 2018 m. įstaigos darbuotojai dalyvavo LGMPĮA organizuotose XII Lietuvos greitosios medicinos pagalbos žaidynėse.
Siekiant užtikrinti pacientų saugą ir vadovaujantis Asmens sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. kovo 2 d. įsakymu Nr. V-156, 47 punktu, vykdomi visi teisėti Akreditavimo tarnybos reikalavimai. Įstaiga nuo 2006 metų nuolat draudžiama sveikatos priežiūros įstaigų civilinės atsakomybės už pacientams padarytą žalą draudimu.
Įstaigos veiklos rezultatas per 2018 finansinius metus yra 1467 eurų perviršis.
Medicininio audito ataskaita už 2018 m.
Medicininio audito užduotis yra įvertinti teikiamų paslaugų atitiktį teisės aktams, standartams, metodikoms bei įstaigos vidaus dokumentų reikalavimams ir įvertinti riziką pacientams, personalui ir pačiai įstaigai.
Vadovaujantis LST EN ISO 9001:2015 „Kokybės vadybos sistemos. Reikalavimai“ standartu, įstaigoje parengtos tvarkos ir procedūros: Pacientų skundų ir pareiškimų nagrinėjimo tvarkos aprašas, Neatitikčių registravimo ir nagrinėjimo procedūra, Vidaus medicininio audito atlikimo tvarka.
Įstaigos kokybės politika – tai saugi, į pacientą ir visuomenės poreikius orientuota, tinkama, veiksminga, efektyvi ir savalaikė, prieinama visiems gyventojams pagal jų poreikius ir lūkesčius greitosios medicinos pagalbos veikla, atitinkanti šiuolaikinio medicinos mokslo ir praktikos pasiekimus.
Per 2018 metus atlikta 14 planinių auditų dėl medikų teiktų paslaugų kokybės ir operatyvumo, išvykimo ir nuvykimo pas ligonį standartų laikymosi, medicininių dokumentų pildymo kokybės, medicininės aparatūros būklės, pacientų ištyrimo ir gydymo klaidų ir neatitikčių su algoritmais, vairuotojų pagalbinių darbuotojų žinių patikrinimo, vaistų panaudojimo žurnalų įrašų su faktiniais likučiais, Morfino hidrochlorido likučių, medikamentų nurašymo Medikamentų nurašymo žurnaluose sutapimo su įrašais GMP kortelėse, GMP automobiliuose esančių rinkinių sudėties. Atliktas vienas neplaninis auditas dėl paciento artimųjų skundo, kuris pasitvirtino iš dalies.
Lyginant su 2017 m. žymiai pagėrėjo GMP kortelių pildymo kokybė, iš atsitiktine tvarka patikrintų kortelių 2017 m. buvo rasta 170-yje kortelių įvairaus pobūdžio pildymo klaidų, 2018 m. tik 79 kortelės su klaidomis. Tikrinant GMP pildymo korteles kreipiamas dėmesys į Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymuose nustatytą skubiosios pagalbos teikimą pagal algoritmus galvos smegenų insulto, miokardo infarkto, traumų atveju.
Įstaiga nuolat siekia gerinti teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų kokybę ir prieinamumą, siekia užtikrinti GMP nustatytų reikalavimų atitikimą, kelia darbuotojų profesinę kvalifikaciją, gerina darbo aplinką.
2018 metų veiklos plane buvo iškelti šie tikslai:
– automobilių parko atnaujinimas;
– medicininės aparatūros ir įrangos atnaujinimas;
– kokybės vadybos sistemos tobulinimas;
– darbuotojų kvalifikacijos kėlimas.
2019 metų prognozės:
– Automobilių parko atnaujinimas, užtikrinant trijų GMP automobilių rezervą.
– Medicininei aparatūrai ir įrangai įsigyti planuojama išleisti 34,5 tūkst. eurų. Automobilio, medicininės aparatūros ir įrangos įsigijimas sąlygotų operatyvesnį ir kokybiškesnį greitosios medicinos pagalbos teikimą.
– Įsigyti planšetinius kompiuterius su specialia programine įranga, kurios pagalba būtų vedama kvietimo įvykdymo informacija.
– Aktyviai bendradarbiauti su Alytaus apskrities vyriausiuoju policijos komisariatu, Alytaus apskrities S. Kudirkos ligonine bei su Bendrosios pagalbos centru (112) dėl veiksmų koordinavimo teikiant GMP paslaugas.
2. Įstaigos dalininkai
Ataskaitinių 2018-ųjų finansinių metų pradžioje ir pabaigoje įstaigos steigėja ir vienintelė dalininkė – Alytaus rajono savivaldybės taryba.
Dalininkų įnašų vertė finansinių metų pradžioje ir pabaigoje sudarė 35,62 euro.
3. Įstaigos gautos lėšos ir jų šaltiniai per finansinius metus ir šių lėšų panaudojimas pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius
Gautos lėšos:
Ekonominės klasifikacijos straipsnis |
Gautos lėšos |
2018 m., Eur |
1.4.2.1.1.1. |
– apskaičiuotos pajamos už suteiktas GMP paslaugas, finansuojamas iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo (toliau – PSDF), pagal sudarytą sutartį su Vilniaus teritorine ligonių kasa; – apskaičiuotos pajamos už suteiktas mokamas medicinos paslaugas juridiniams asmenims; – apskaičiuotos pajamos už suteiktas mokamas medicinos paslaugas fiziniams asmenims - Pajamos už parduotą turtą |
1844320 44104
4593
5960 |
Iš viso gauta lėšų |
1898977 |
Lėšų panaudojimas pagal Ekonominės klasifikacijos straipsnius
Ekonominės klasifikacijos straipsnis |
Išlaidos |
2018 m., Eur |
2.1.1.1.1.1 |
Darbo užmokestis |
1029513 |
2.1.2.1.1.1 |
Socialinio draudimo įmokos |
320671 |
2.2.1.1.1.02 |
Medikamentai (ir darbuotojų sveikatos tikrinimas)
|
25337 |
2.2.1.1.1.05 |
Ryšių paslaugos |
4819 |
2.2.1.1.1.06 |
Transporto išlaikymas |
186443 |
2.2.1.1.1.07 |
Apranga ir patalynė |
3722 |
2.2.1.1.1.08 |
Spaudiniai |
391 |
2.2.1.1.1.10 |
Kitos prekės |
17859 |
2.2.1.1.1.11 |
Komandiruotės |
85 |
2.2.1.1.1.14 |
Ilgalaikio materialiojo ir nematerialinio turto nuoma |
653 |
2.2.1.1.1.15 |
Ilgalaikio materialiojo turto einamasis remontas |
3186 |
2.2.1.1.1.16 |
Kvalifikacijos kėlimas |
2332 |
2.2.1.1.1.20 |
Komunalinės paslaugos |
15642 |
2.2.1.1.1.30 |
Kitos paslaugos |
148724 |
3.1.2.1.1.5 |
Kito nematerialus turtas įsigijimo išlaidos |
|
3.1.1.5.1.1 |
Kito ilgalaikis materialus turto įsigijimo išlaidos |
10671 |
|
Viso išlaidų |
1770048 |
Pastaba: ekonominės klasifikacijos straipsniai pateikti pagal Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. birželio 26 d. įsakymu Nr. 1K-193 „Dėl finansų ministro 2003 m. liepos 3 d. įsakymo Nr. 1K-184 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų klasifikacijos patvirtinimo“ sudarytą biudžeto pajamų ir išlaidų klasifikaciją.
4. Informacija apie įstaigos įsigytą ir perleistą ilgalaikį turtą 2018 metais
Įstaiga 2018 metais įsigijo ilgalaikio turto už 10671 eurą.
Įsigyta:
– medicininės įrangos – 9521 Eur;
– kompiuterinės ir biuro technikos – 1149 Eur;
2018 metais viešojo aukciono būdu įstaiga pardavė nenaudojama turtą. Už parduotą turtą gauta 5960 eurų.
5. Įstaigos sąnaudos 2018 metais
Eurais
|
2018 m. |
2017 m. |
|
VEIKLOS SĄNAUDOS |
1897677 |
1852871 |
|
Darbo užmokesčio ir socialinio draudimo |
1350183 |
1251148 |
|
Nusidėvėjimo ir amortizacijos |
138301 |
146460 |
|
Komunalinių paslaugų ir ryšių |
20461 |
21542 |
|
Komandiruočių |
85 |
128 |
|
Transporto |
186443 |
172142 |
|
Kvalifikacijos kėlimo |
2332 |
470 |
|
Paprastojo remonto ir eksploatavimo |
3186 |
2694 |
|
Nuomos |
653 |
408 |
|
Sunaudotų atsargų |
39489 |
43339 |
|
Kitų paslaugų |
148265 |
207549 |
|
Kitos |
8279 |
6991 |
|
Didžiausią sąnaudų dalį (71,1 proc.) 2018 metais sudarė darbuotojų darbo užmokesčio ir socialinio draudimo sąnaudos – 1350183 eurai. Darbo užmokesčio sąnaudos sudarė 1029513 eurų (54,3 % visų sąnaudų) socialinio draudimo įmokos – 320671 Eur (16,8 % visų sąnaudų).
– atsarginėms dalims, padangoms, jų keitimui, techninei priežiūrai, remontui ir kt. autotransporto eksploatacinėms išlaidoms – 87725 eurai (4,6 proc. nuo visų sąnaudų);
– kitos (patalpų apsaugos, spaudinių prenumeratos, skelbimų spaudoje paskelbimo, kilimėlių nuoma, atliekų tvarkymo ir med. atliekų nukenksminimo, san. mazgo, šildymo ir kondicionavimo sistemos priežiūra, teisinės paslaugos, apskaitos programos aptarnavimo) – 14978 Eur;
Ilgalaikio turto nusidėvėjimo sąnaudos sudarė 138301 Eur (8,0 proc. nuo visų sąnaudų).
Sunaudotų atsargų sąnaudos sudarė 39489 Eur (2,1 proc. nuo visų sąnaudų), tai sunaudoti medikamentai, medicinos pagalbos priemonės, medicininis, minkštas bei kitas inventorius, teikiant paslaugas:
– medikamentų sąnaudos – 9734 Eur (0,5 proc. visų sąnaudų);
– medicinos pagalbos priemonės – 10550 Eur (0,6 proc. visų sąnaudų);
– medicininių ir ūkinių medžiagų – 9109 Eur (0,5 proc. visų sąnaudų);
– ūkinio, medicininio ir minkšto inventoriaus – 8966 Eur (0,4 proc. visų sąnaudų);
– kanceliarinės prekės ir apskaitos blankai – 1130 Eur (0,1 proc. visų sąnaudų).
Komunalinių paslaugų ir ryšio sąnaudos sudarė 20461 Eur (1,1 proc. visų sąnaudų).
Kitos sąnaudos – 8279 Eur, (0,4 proc. nuo visų sąnaudų),tai sąnaudos, kurias sudarė:
– spaudos leidinių prenumerata – 391 Eur;
– pašalpos mirus šeimos nariui – 1500 Eur;
– reprezentacinės sąnaudos – 1699 Eur;
– kitos (pirktos gėlės, LGMPĮ asociacijos nario mokestis, dalyvavimo GMP žaidynėse mokestis) ─ 4691 Eur.
Patalpų ir medicininės įrangos remonto sąnaudos sudarė 3186 eurus (0,2 proc. nuo visų sąnaudų).
6. Įstaigos darbuotojų skaičius finansinių metų pradžioje ir pabaigoje
DARBUOTOJŲ SKAIČIUS (fiziniai asmenys)
Pareigybė |
2018-01-01 |
2018-12-31 |
Gydytojai |
– |
– |
Skubiosios medicinos pagalbos slaugos specialistai |
34 |
37 |
GMP vairuotojai-pagalbiniai darbuotojai |
36 |
36 |
GMP paramedikai- vairuotojai-pagalbiniai darbuotojai |
1 |
1 |
GMP paramedikai |
6 |
8 |
Administracija |
15 |
14 |
Dispečerės |
10 |
- |
Iš viso: |
102 |
96 |
7. Įstaigos sąnaudos valdymo išlaidoms
Įstaigos valdymo sąnaudos sudarė 69,1 tūkst. Eur arba 3,64 proc. visų sąnaudų.
8. Duomenys apie įstaigos vadovą, išlaidos vadovo darbo užmokesčiui ir kitoms vadovo išmokoms
Aleksandras Bružas įstaigai vadovauja nuo 2009 m. kovo 26 d. Įstaigos vadovui 2018 metais buvo priskaičiuota 19,6 tūkst. Eur darbo užmokesčio.
9. Išlaidos įstaigos kolegialių organų kiekvieno nario darbo užmokesčiui ir kitoms narių išmokoms
Išlaidų kolegialių organų kiekvieno nario darbo užmokesčiui ir kitoms narių išmokoms įstaiga nepatyrė.
10. Įstaigos išlaidos išmokoms su dalininku susijusiems asmenims
Išlaidų išmokoms su dalininku susijusiems asmenims įstaiga neturėjo.
11. Informacija apie Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2018 m. birželio 21 d. sprendimu Nr. K-120 patvirtintų viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stoties veiklos rezultatų vertinimo rodiklių 2018 metų siektinų reikšmių įvykdymą:
Veiklos rezultatų vertinimo rodikliai: |
Siektina reikšmė |
Pasiekta |
I. Veiklos finansinių rezultatų vertinimo rodikliai: 1. Įstaigos praėjusių metų veiklos rezultatų ataskaitoje nurodytas pajamų ir sąnaudų skirtumas (grynasis perviršis ar deficitas)
2. Įstaigos sąnaudų darbo užmokesčiui dalis
3. Įstaigos sąnaudų valdymo išlaidoms dalis
4. Įstaigos finansinių įsipareigojimų dalis nuo metinio įstaigos biudžeto
5. Papildomų finansavimo šaltinių pritraukimas
|
Būti nenuostolingi
Panaudoti darbo užmokesčio fondui didinti gautas tikslines lėšas sveikatos priežiūros specialistų, teikiančių asmens sveikatos priežiūros paslaugas , darbo užmokesčiui kelti vidutiniškai 20 proc., prioritetą teikiant mažiausiai uždirbantiems specialistams.
Įstaigos sąnaudų valdymo išlaidoms dalis ne daugiau kaip 10,33 proc.
Absoliutus likvidumo rodiklis – nuo 0,5 iki 1
Nenustatomas |
Įstaigos veiklos rezultatas perviršis yra 1467,08 Eur.
2018 m. darbo užmokestis buvo didinamas: skubios medicinos pagalbos slaugos specialistams – 120 Eur (19,9 proc.) paramedikams – 80 Eur (13,7 proc.) vairuotojams – 80 Eur, (16,1 proc.)
Įstaigos sąnaudos valdymo išlaidoms sudaro – 3,64 proc.
Įstaigos absoliutaus likvidumo rodiklis yra 4,5. Įstaiga pakankamai atspari finansavimo atžvilgiu trumpuoju laikotarpiu, lėšos kaupiamos būsimiems įsigijimams.
Nenustatomas |
II. Veiklos rezultatų vertinimo rodikliai 1. Pacientų pasitenkinimo įstaigos teikiamomis asmens sveikatos priežiūros paslaugomis lygis, tai yra pacientų teigiamai įvertintų įstaigoje suteiktų paslaugų skaičiaus dalis nuo visų per metus įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičiaus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes
2. Įstaigoje gautų pacientų skundų dėl įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per metus ir pagrįstų skundų dalis
3. Įstaigoje gautų pagrįstų skundų dalis nuo visų įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičiaus per metus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes
4. Įstaigoje taikomos kovos su korupcija priemonės, numatytos sveikatos apsaugos ministro tvirtinamoje Sveikatos priežiūros srities korupcijos prevencijos programoje
5. Konsoliduotų viešųjų pirkimų skaičius
6. Viešųjų pirkimų, vykdomų per VšĮ Centrinę perkančiąją organizaciją (toliau – VšĮ CPO), skaičius
7. Viešųjų pirkimų, vykdomų per VšĮ CPO, pirkimų vertė
8. Informacinių technologijų diegimo ir plėtros lygis (pacientų elektroninės registracijos sistema, įstaigos interneto svetainės išsamumas, darbuotojų krūvio apskaita, įstaigos dalyvavimo elektroninėje sveikatos sistemoje mastas)*
9. Įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per ketvirtį ir per metus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes
10. Vidutinis laikas nuo paciento kreipimosi į įstaigą dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugos suteikimo momento iki paskirto paslaugos gavimo laiko pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes
11. Įstaigoje dirbančių darbuotojų ir etatų skaičius ir įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per metus |
Nenustatomas
Nenustatomas
Nenustatomas
Suteiktas Skaidrios asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardas
Ne mažiau kaip 1
Nenustatomas
Nenustatomas
–
Nenustatomas
Nenustatomas
Nenustatomas |
Nenustatomas
Nenustatomas
Nenustatomas
Alytaus rajono savivaldybėje nėra paruošta ir patvirtinta tvarka dėl skaidraus asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardo suteikimo
2018 m. įvyko 2 konsoliduoti viešieji pirkimai.
Nenustatomas
Nenustatomas
–
Nenustatomas
Nenustatomas
Nenustatomas |
*Įstaiga elektroninių vaistų ir medicinos pagalbos priemonių receptų neišrašo, todėl šis rodiklis netaikomas.
PATVIRTINTA
Alytaus rajono savivaldybės tarybos
2019-04-12 sprendimu Nr. K-54
VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS GREITOSIOS
MEDICINOS PAGALBOS STOTIES 2018 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS ĮVERTINIMAS
Viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stoties 2018 metų veiklos ataskaitos įvertinimas, atsižvelgiant į Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2018 m. birželio 21 d. sprendimu Nr. K-120 patvirtintus Viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stoties 2018 m. veiklos užduotis (veiklos rodiklius) ir jų įvykdymą, vadovaujantis Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų įstaigų vadovų ir jų pavaduotojų mėnesinės algos kintamosios dalies dydžio nustatymo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2019 m. kovo 25 d. įsakymu Nr. V-361:
2018 m. veiklos rezultatų vertinimo rodikliai: |
2018 metais iškeltų veiklos užduočių įvykdymas |
I. Veiklos finansinių rezultatų vertinimo rodikliai: 1. Įstaigos praėjusių metų veiklos rezultatų ataskaitoje nurodytas pajamų ir sąnaudų skirtumas (grynasis perviršis ar deficitas)
2. Įstaigos sąnaudų darbo užmokesčiui dalis
3. Įstaigos sąnaudų valdymo išlaidoms dalis
4. Įstaigos finansinių įsipareigojimų dalis nuo metinio įstaigos biudžeto
5. Papildomų finansavimo šaltinių pritraukimas
|
Įvykdyta. Įstaigos veiklos rezultatas teigiamas (perviršis – 1467,08 Eur). Už šios užduoties įvykdymą skiriama – 10 balų.
Įvykdyta. Įstaigos sąnaudos darbo užmokesčiui kelti buvo didinamos vidutiniškai 20 proc., prioritetą teikiant mažiausiai uždirbantiems specialistams (skubios medicinos pagalbos slaugos specialistams, paramedikams , vairuotojams). Už šios užduoties įvykdymą skiriama – 10 balų.
Įvykdyta. Įstaigos sąnaudų valdymo išlaidoms dalis siekia ne daugiau kaip 10,33 proc., t. y. 3,64 proc. Už šios užduoties įvykdymą skiriama – 10 balų.
Įvykdyta iš dalies. Tvarkos apraše numatyta, kad jei įstaigos absoliutus likvidumo rodiklis yra daugiau nei 1 vertinama 5 balais. Įstaigos absoliutaus likvidumo rodiklis yra 4,5. Už šios užduoties įvykdymą skiriama – 5 balai.
Nenustatomas |
II. Veiklos rezultatų vertinimo rodikliai 1. Pacientų pasitenkinimo įstaigos teikiamomis asmens sveikatos priežiūros paslaugomis lygis, tai yra pacientų teigiamai įvertintų įstaigoje suteiktų paslaugų skaičiaus dalis nuo visų per metus įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičiaus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes
2. Įstaigoje gautų pacientų skundų dėl įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per metus ir pagrįstų skundų dalis
3. Įstaigoje gautų pagrįstų skundų dalis nuo visų įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičiaus per metus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes
4. Įstaigoje taikomos kovos su korupcija priemonės, numatytos sveikatos apsaugos ministro tvirtinamoje Sveikatos priežiūros srities korupcijos prevencijos programoje
5. Konsoliduotų viešųjų pirkimų skaičius
6. Viešųjų pirkimų, vykdomų per VšĮ Centrinę perkančiąją organizaciją (toliau – VšĮ CPO), skaičius
7. Viešųjų pirkimų, vykdomų per VšĮ CPO, pirkimų vertė
8. Informacinių technologijų diegimo ir plėtros lygis (pacientų elektroninės registracijos sistema, įstaigos interneto svetainės išsamumas, darbuotojų krūvio apskaita, įstaigos dalyvavimo elektroninėje sveikatos sistemoje mastas)*
9. Įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per ketvirtį ir per metus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes
10. Vidutinis laikas nuo paciento kreipimosi į įstaigą dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugos suteikimo momento iki paskirto paslaugos gavimo laiko pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes
11. Įstaigoje dirbančių darbuotojų ir etatų skaičius ir įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per metus |
Nenustatomas
Nenustatomas
Nenustatomas
Neįvykdyta, nes Alytaus rajono savivaldybėje nėra paruošta ir patvirtinta tvarka dėl skaidraus asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardo suteikimo
Įvykdyta. Numatytas rodiklis buvo atlikti ne mažiau kaip 1 pirkimą. 2018 m. įvyko 2. Už šios užduoties įvykdymą skiriama – 10 balų.
Nenustatomas
Nenustatomas
–
Nenustatomas
Nenustatomas
Nenustatomas |
*Įstaiga elektroninių vaistų ir medicinos pagalbos priemonių receptų neišrašo, todėl šis rodiklis netaikomas.
Viešosios įstaigos Alytaus rajono savivaldybės greitosios medicinos pagalbos stoties 2018 metų veiklos rezultatų vertinimo rodiklių ataskaita, atsižvelgiant į lentelėje nurodytų balų sumą, įvertinama – 45 balais.