TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS GYVENTOJŲ TELKIMO VISUOMENEI NAUDINGAI VEIKLAI ATLIKTI TVARKOS APRAŠO, PATVIRTINTO TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2013 M. GRUODŽIO 30 D. SPRENDIMU NR. 1-914, 20 PUNKTO PAKEITIMO

 

2014 m. vasario 19 d. Nr. 1-42

Tauragė

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo (Žin., 2003, Nr. 73-3352; 2011, 155-7353; 2013, Nr. 126-6414) 23 straipsnio 2 dalies 1 punktu, Telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. gegužės 24 d. įsakymu Nr. A1-255, 20 punktu, Tauragės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Pakeisti Tauragės rajono savivaldybės gyventojų telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo, patvirtinto Tauragės rajono savivaldybės tarybos 2013 m. gruodžio 30 d. sprendimu Nr. 1-914, 20 punktą ir išdėstyti jį nauja redakcija taip:

„20. Bendrai gyvenantiems asmenims, vienam gyvenančiam asmeniui, dirbantiems mažiau negu 2/3 maksimalios darbo laiko trukmės, visuomenei naudinga veikla negali viršyti 20 val. per mėnesį. Bendrai gyvenantiems asmenims, vienam gyvenančiam asmeniui, kuriems skirtos socialinės pašalpos dydis neviršija 100 Lt per mėnesį, ir asmenims, kuriems nustatytas 45–55 procentų darbingumo lygis, visuomenei naudinga veikla negali viršyti 8 val. per mėnesį.“ 

2. Nustatyti, kad šis sprendimas įsigalioja nuo 2014 m. kovo 1 d.

3. Paskelbti informaciją apie šį sprendimą vietinėje spaudoje, o visą sprendimą – Teisės aktų registre ir Tauragės rajono savivaldybės interneto svetainėje.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

Savivaldybės meras                                                                                                  Pranas Petrošius

 

 

 

Tauragės rajono savivaldybės

teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio

vertinimo metodikos 1 priedas

 

SPRENDIMAS  DĖL TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS GYVENTOJŲ TELKIMO VISUOMENEI NAUDINGAI VEIKLAI ATLIKTI TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

Nr.

Teisės aktų ar jų projektų kokybės rodikliai

Vertinimas balais

P a p r a s t u m a s

1.

Ar teisės aktas praplečia jau kitais teisės aktais Savivaldybės reglamentuotos srities apimtį?

Taip (1)

 

N u o s e k l u m a s

2.

Ar šie tam tikrą sritį reglamentuojantys Savivaldybės teisės aktai prieštarauja įstatymams ar kitiems valstybiniams teisės aktams?

 

Ne (0)

S t r u k t ū r a

3.

Ar teisės aktas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ?

Taip (0)

 

4.

Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus?

Taip (0)

 

5.

Ar teisės akto struktūra atitinka šiai sričiai būdingų teisės aktų struktūrą?

Taip (0)

 

6.

Ar teisės akto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šiai sričiai būdingų kitų teisės aktų?

 

Ne (0)

7.

Ar tekste išvardyti šio teisės akto tikslai ir būdai, kaip tuos tikslus pasiekti?

Taip (0)

 

8.

Ar kiekvienos teisės akto nuostatos tikslas yra aiškus?

Taip (0)

 

9.

Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai?

 

Ne (0)

10.

Ar teisės akte yra pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai?

 

Ne (1)

11.

Ar teisės akte yra vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą?

 

Ne (0)

Į g y v e n d i n i m a s

12.

Ar kiekvienas įpareigojimas yra susietas su aiškiai išreikšta sankcija?

Taip (0)

 

13.

Ar teisės akte yra numatytas mechanizmas ir struktūra, reikalingi tinkamam įgyvendinimui užtikrinti?

Taip (0)

 

14.

Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės Savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas?

 

Ne (0)

 

Vidutinis balas (pagal Metodikos 15 punktas) - 0,14

Išvada – korupcijos pasireiškimas teisės akto projekte yra labai mažas.

Išankstinį teisės akto projekto vertinimą atliko Ligita  Rimkuvienė – Socialinės paramos skyriaus vedėja

 

 

 

Tauragės rajono savivaldybės

teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio

vertinimo metodikos 2 priedas

 

 

SPRENDIMAS  DĖL TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS GYVENTOJŲ TELKIMO VISUOMENEI NAUDINGAI VEIKLAI ATLIKTI TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

Nr.

Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai

Vertinimas balais

N a u d i n g u m a s

1.

Ar teisės aktai sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti?

 

Ne (0)

2.

Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei ir t. t.)?

 

Ne (0)

3.

Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams?

 

Ne (0)

4.

Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimai ir perleidimai yra numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus yra numatytas teisės akte)?

 

Ne (0)

5.

Ar teisės aktas sumažina tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą?

 

Ne (0)

6.

Ar teisės aktu yra pailginamas sandorio vykdymo terminas?

 

Ne (0)

7.

Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams?

 

Ne (0)

8.

Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus?

 

Ne (0)

9.

Ar teisės aktu yra mažinama tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų kaitos galimybė?

 

Ne (0)

10.

Ar teisės aktu yra sukuriamos arba padidinamos tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės?

 

Ne (0)

11.

Ar teisės aktas numato tarnautojo arba jam prilyginto asmens, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minėto asmens kontrolės formas?

Taip (0)

 

12.

Ar teisės aktu yra sudaryta galimybė apskųsti tarnautojo arba jam prilyginto asmens sprendimą nepriklausomam asmeniui?

Taip (0)

 

P r i e i n a m u m a s

13.

Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus tarnautojams, jiems prilygintiems asmenims, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje?

 

Ne (0)

14.

Ar teisės akte yra numatoma galimybė patikrinti asmenų kvalifikaciją prieš jiems dalyvaujant teisės aktu apibrėžtoje veikloje?

 

Ne (1)

 

Vidutinis balas (pagal Metodikos 15 punktas) - 0,07

Išvada – korupcijos pasireiškimas teisės akto projekte yra labai mažas.

Išankstinį teisės akto projekto vertinimą atliko Ligita  Rimkuvienė – Socialinės paramos skyriaus vedėja

 

 

TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIUS

Savivaldybės biudžetinė įstaiga, Respublikos g. 2, 72255 Tauragė, tel. (8 446) 62 836, 61 873, faks. (8 446) 70 801,

el. p. ligita.rimkuviene@taurage.lt. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188737457

 


AIŠKINAMASIS RAŠTAS

DĖL TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2013 M. GRUODŽIO 30 D. SPRENDIMO 1-914 „DĖL TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS GYVENTOJŲ TELKIMO VISUOMENEI NAUDINGAI VEIKLAI ATLIKTI TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ 20 PUNKTO PAKEITIMO PATVIRTINIMO

 

2014 m. vasario 7 d. Nr. 3 - 274

Tauragė

 

1. Parengto sprendimo projekto tikslas. Projekto tikslas – pakeisti  Tauragės rajono savivaldybės gyventojų telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo 20 punktą.

2. Parengto sprendimo projekto esmė. Įvertinus Visuomenei naudingos veiklos organizavimo Tauragės rajono savivaldybės seniūnijose galimybes, veiklos pasiūlą ir efektyvumą, vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. gegužės 24 d įsakymu Nr. A1-255 patvirtinto „Telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo 6 punktu Organizuojant visuomenei naudingą veiklą atsižvelgiama į asmens, pasitelkiamo visuomenei naudingai veiklai atlikti, profesinį pasirengimą, asmeninius gebėjimus, pomėgius ir kita“, bendrai gyvenantiems asmenims ar vienam gyvenančiam asmeniui, kuriems nustatytas 45–55 procentų darbingumo lygis, nėra galimybės pasiūlyti ilgalaikę visuomenei naudingą veiklą pagal jų gebėjimus ir galias. Taip pat netikslinga telktis 40 valandų visuomenei naudingai veiklai atlikti bendrai gyvenančius asmenis ar vieną gyvenan asmenį, kuriems skirtos socialinės pašalpos dydis neviršija 100 Lt per mėnesį.

3. Kas inicijavo, kokios priežastys paskatino ir kuo vadovaujantis parengtas sprendimo projektas. Sprendimo projekto rengimą inicijavo Visuomenei naudingos veiklos organizatoriai seniūnijose.

4. Galimos neigiamos pasekmės priėmus sprendimo projektą, kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta. Neigiamų pasekmių nenumatoma.

5. Laukiami rezultatai. Patvirtinus naują Tauragės rajono savivaldybės tarybos 2013 m. gruodžio 30 d. sprendimu Nr. 1-914 patvirtinto “Tauragės rajono savivaldybės gyventojų telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo 20 punkto redakciją, bus efektyviau organizuojama Visuomenei naudinga veikla.

6. Kokie šios srities aktai tebegalioja ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti, papildyti ar pripažinti netekusiais galios, priėmus teikiamą sprendimo projektą. Tauragės rajono savivaldybės tarybos 2013 m. gruodžio 30 d. sprendimu Nr. 1-914 patvirtinto „Tauragės rajono savivaldybės gyventojų telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo” 20punktą ir išdėstyti nauja redakcija.

7. Antikorupcinis vertinimas. Parengto teisės akto korupcijos rizika maža.                 

 

 

Socialinės paramos skyriaus vedėja                                                                         Ligita Rimkuvienė