SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS VERSLUMO INICIATYVŲ SKATINIMO PROGRAMOS VERSLO ĮMONIŲ IR SAVARANKIŠKAI DIRBANČIŲ ASMENŲ IŠLAIDŲ DALINIAM KOMPENSAVIMUI IR VERSLO PROJEKTŲ BENDRAJAM FINANSAVIMUI SKIRTŲ LĖŠŲ ADMINISTRAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2021 m. kovo 25 d. Nr. T9-42

Skuodas

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Skuodo rajono savivaldybės tarybos 2020 m. sausio 28 d. sprendimu Nr. T9-1 „Dėl Skuodo rajono savivaldybės 2021–2023 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“ patvirtinto Skuodo rajono savivaldybės 2021–2023 metų strateginio veiklos plano 5.1.1.1. priemone, Skuodo rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. P a v i r t i n t i Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui ir verslo projektų bendrajam finansavimui skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. P r i p a ž i n t i netekusiu galios Skuodo rajono savivaldybės administracijos 2020-04-15 įsakymą Nr. A1-286 „Dėl Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos verslo  įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui ir verslo projektų bendrajam finansavimui skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                  Petras Pušinskas

 

PATVIRTINTA

Skuodo rajono savivaldybės tarybos

2021 m. kovo 25 d. sprendimu Nr. T9-42

 

 

SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS VERSLUMO INICIATYVŲ SKATINIMO PROGRAMOS VERSLO ĮMONIŲ IR SAVARANKIŠKAI DIRBANČIŲ ASMENŲ IŠLAIDŲ DALINIAM KOMPENSAVIMUI IR VERSLO PROJEKTŲ BENDRAJAM FINANSAVIMUI SKIRTŲ LĖŠŲ ADMINISTRAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui ir verslo projektų bendrajam finansavimui skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato Verslumo iniciatyvų skatinimo Programos dalyvių (toliau – Programos dalyvių) iniciatyvų skatinimo tikslus, uždavinius, remiamas veiklas, lėšų administravimo tvarką.

2. Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo įstatymu (toliau – Įstatymu), Vietos savivaldos įstatymu, Skuodo rajono savivaldybės 2020–2025 metų strateginiu plėtros, Skuodo rajono savivaldybės 2021–2023 metų strateginiu veiklos planais.

3. Skuodo rajono savivaldybės taryba (toliau – taryba) lėšas verslumo iniciatyvų skatinimo Programai numato tvirtindama Skuodo rajono savivaldybės strateginio veiklos plano 5 programos „Tvarios ir saugios aplinkos kūrimo, verslo ir žemės ūkio plėtra“ 5.1.1.1. priemonę „Verslumo iniciatyvų skatinimas“ bei konkrečių metų savivaldybės biudžetą.

4. Programos dalyviai:

4.1. smulkaus verslo subjektai, atitinkantys Įstatymo 3 straipsnio 3 dalyje nustatytas sąlygas, t. y. labai mažos įmonės;

4.2. fiziniai asmenys, vykdantys individualią veiklą pagal individualios veiklos pažymą ar verslo liudijimą;

4.3. fiziniai ir juridiniai asmenys, įgyvendinantys verslo projektus, finansuojamus ES struktūrinių fondų lėšomis;

4.4. asociacijos.

5. Visų 4 punkte išvardintų Programos dalyvių darbuotojų skaičius negali viršyti Įstatymo 3 straipsnio 3 dalyje nustatyto darbuotojų skaičiaus – 10 darbuotojų.

6. Programos dalyviai, nurodyti Tvarkos aprašo 4.1–4.4 papunkčiuose, turi būti registruoti ir (ar) veiklą vykdyti Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje.

 

II SKYRIUS

PROGRAMOS TIKSLAS, PRIORITETAS, UŽDAVINIAI IR RĖMIMO LĖŠŲ SUDĖTIS

 

7. Programos tikslas – taikant finansinius mechanizmus, skatinti Skuodo rajono gyventojus imtis savarankiškos veiklos, kurti ir plėsti verslo įmones.

8. Programos uždaviniai:

8.1. didinti vietos gyventojų užimtumą;

8.2. sudaryti sąlygas kurti ir vystyti smulkųjį verslą;

8.3. ugdyti vietos gyventojų verslumo gebėjimus;

8.4. skatinti verslo atstovus kelti kvalifikaciją, diegti naujoves;

8.5. sudaryti sąlygas reklamuoti savo prekes ir paslaugas.

9. Programos finansavimo šaltinis – Skuodo rajono savivaldybės biudžeto lėšos.

 

III SKYRIUS

PROGRAMOS LĖŠŲ NAUDOJIMAS

 

10. Finansavimas teikiamas kompensavimo principu (išskyrus 12.9 papunktyje nurodytai finansuojamai priemonei). Kompensuojama dalis Programos dalyvių, patirtų ir tinkamomis finansuoti pripažintų išlaidų (patirtos ne anksčiau nei kaip prieš 12 mėnesių, skaičiuojant iki prašymo pateikimo finansinei paramai gauti dienos). Programos dalyviams, kurie yra PVM mokėtojai, PVM išlaidos nėra tinkamos finansuoti.

11. Vienam Programos dalyviui per 3 metus gali būti skirta ne daugiau kaip 4 000 Eur (nepriklausomai nuo to, pagal kelias priemones, išvardintas 12 punkte, prašoma Programos lėšų).

12. Programos lėšos skiriamos šioms išlaidoms kompensuoti ar finansuoti:

 

 

Eil. Nr.

 

 

Finansuojamos priemonės

Santykinė dalis nuo patirtų  tinkamų finansuoti išlaidų, proc.

Maksimali suma, skiriama vienam Programos dalyviui

 

 

Paramos gavėjai,

paramos periodiškumas

 

 

Privalomos sąlygos

12.1.

Gamybinių pastatų ir statinių projektavimo ir techninės dokumentacijos rengimo išlaidų dalinis kompensavimas[1]

80 proc.

800 Eur 1 verslo subjektui

Programos dalyviai, nurodyti Aprašo 4.1–4.2 p.

Kartą per 5 metus

 

1. Pastatai turi būti statomi Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje.

2. Išlaidos kompensuojamos tik gavus Statybos leidimą ar Rašytinį pritarimą statybai.

 

12.2.

Naujų darbo vietų sukūrimo išlaidų dalinis kompensavimas[2]

(darbo vietos funkcionavimui reikalingos įrangos (inventoriaus, išskyrus įvairias medžiagas) įsigijimo ir montavimo išlaidos)

80 proc.

2 000 Eur 1 darbo vietai

 

1 000 Eur/1 darbo vietai[3],[4]

Programos dalyviai, nurodyti Aprašo 4.1–4.2 p. ir 4.4 p.

Bet kada, sukūrus naują darbo vietą

1.Su samdomais darbuotojais sudaromos darbo sutartys visai darbo dienai ir nauja darbo vieta išlaikoma ne trumpiau kaip 2 metus (4.1 p. nurodytiems dalyviams);

2. Jauni verslo atstovai[5] – fiziniai asmenys, vykdantys veiklą pagal verslo liudijimą, sukuriantys / susikuriantys naują darbo vietą ir ši vieta išlaikoma ne trumpiau kaip 2 metus[6] (4.2 p. nurodytiems dalyviams);

3. Jauni verslo atstovai[7] – fiziniai asmenys, vykdantys veiklą pagal individualios veiklos pažymą, sukuriantys / susikuriantys naują darbo vietą ir ši vieta išlaikoma ne trumpiau kaip 2 metus[8] (4.2 p. nurodytiems dalyviams).

3. Naujos darbo vietos sukūrimo faktui pagrįsti privaloma pateikti įrodančius dokumentus (darbo sutarties, individualios veiklos pažymos, verslo liudijimo ir pan. kopijas).

12.3.

Verslo planų (banko paskolai gauti, finansinei paramai verslo pradžiai ar plėtrai), investicinių projektų, projektų paraiškų rengimo išlaidų  dalinis kompensavimas (išlaidos konsultantų ir ekspertų paslaugų apmokėjimui)

80 proc.

500 Eur 1 paslaugai per metus

Programos dalyviai

Pateikiami dokumentai, įrodantys gautą banko paskolą ar kito finansavimo šaltinio paramą verslo plano ar projekto įgyvendinimui, ir dokumentai, pagrindžiantys patirtas ir apmokėtas išlaidas.

 

12.4.

Negyvenamųjų patalpų nuomos išlaidų dalinis kompensavimas

80 proc.

400 Eur pirmais veiklos metais,

200 Eur antrais veiklos metais

Ne anksčiau kaip prieš 2 metus verslą pradėję Programos dalyviai[9]

 

1. Pateikiama Nekilnojamo turto nuomos sutarties, įregistruotos VĮ Registrų centre, kopija.

2. Nuomojamos patalpos yra Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje ir priskirtos negyvenamųjų pastatų grupei.

 

 

12.5.

Įrangos įsigijimo išlaidų dalinis kompensavimas (Ilgalaikio turto, kurio vertė ne mažiau kaip 500 Eur)

80 proc.

Ne daugiau

1000 Eur pareiškėjui (tik 1 kartą)

 

Ne daugiau 500 Eur[10] pareiškėjui (tik 1 kartą)[11],[12]

Ne anksčiau kaip prieš 2 metus verslą pradėję Programos dalyviai

 

1.Įsigyta įranga turi būti tiesiogiai naudojama verslo subjekto ūkinėje – komercinėje veikloje (4.1 p. nurodyti dalyviai).

2.Programos dalyvis privalo užtikrinti veiklos tęstinumą ne mažiau kaip 2 metus.

3. Jauni verslo atstovai[13] – fiziniai asmenys, vykdantys veiklą pagal verslo liudijimą[14].

4.Jauno verslo atstovai[15] – fiziniai asmenys, vykdantis veiklą pagal individualios veiklos pažymą[16].

12.6.

Rinkodaros priemonių diegimo išlaidų dalinis kompensavimas

(Reklaminių leidinių, skrajučių, stendų, iškabų, viešinimo paslaugų, internetinių svetainių kūrimo išlaidos)

 

80 proc.

300 Eur 1 kartą per metus

Programos dalyviai

 

Pateikiami rinkodaros priemonių, susijusių su verslo subjekto vykdoma ūkine-komercine veikla, išlaidas pateisinantys dokumentai.

 

12.7.

Dalyvavimo verslo parodose, mugėse išlaidų (dalyvių mokesčio, stendų nuomos ir pan.) kompensavimas

80 proc.

Ne daugiau kaip 700 Eur 1 Programos dalyviui  per metus

Programos dalyviai

Išlaidos  pripažįstamos tinkamomis finansuoti tik tada, kai įrodoma, jog jos nėra finansuojamos kitų fondų ar programų lėšomis. Tai patvirtina Programos dalyvis savo parašu.

12.8.

Dalyvavimo verslo konferencijose, seminaruose išlaidų dalinis kompensavimas

80 proc.

Ne daugiau kaip  100 Eur 1 Programos dalyviui

Programos dalyviai

Pateikiama renginio darbotvarkė bei dokumentai, įrodantys patirtas ir apmokėtas išlaidas.

12.9.

Verslo projektų, įgyvendinamų iš ES ar kitų fondų lėšų, dalinis finansavimas

Iki 10 proc. nuo projektui skirtos paramos sumos

4.3 papunktyje nurodytiems Programos dalyviams

Pateikiamos su Ministerija ir (ar) Įgyvendinančiąja institucija pasirašytų Finansavimo sutarčių kopijos.

 

 

 

13. Lėšos paskolos palūkanų daliniam kompensavimui nėra priskiriamos prie finansuojamų priemonių, nes tokias kompensacijas siūlo ir teikia „Invega“ (UAB „Investicijų ir verslo garantijos“). Išsamią informaciją galima gauti www.invega.lt.

14. Programos lėšos neskiriamos:

14.1. Programos dalyviams, kurie yra bankrutavę ar bankrutuojantys, yra nemokūs bei vykdo restruktūrizaciją, turi likviduojamos įmonės statusą ar mokestinę nepriemoką valstybės ir (ar) savivaldybių biudžetams ir fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija prie LR finansų ministerijos bei yra skolingi Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetams.

14.2. Investicijos į turtą, kurio valdymo (naudojimo) teisė Programos dalyviams apribota, pvz., turtas areštuotas.

14.3. Programos dalyviams, kurie anksčiau naudojosi parama iš Programos lėšų ir neįvykdė savo įsipareigojimų pagal sutartį.

14.4. Išlaidos, kurios finansuojamos ar kompensuojamos  kitų šaltinių lėšomis.

15. Programos lėšos neskiriamos šioms veiklos rūšims:

15.1. alkoholinių gėrimų gamyba ir prekyba;

15.2. tabako gaminių gamyba ir prekyba;

15.3. automobilių degalų mažmeninė prekyba;

15.4. variklinių transporto priemonių ir motociklų pardavimas;

15.5. maisto, pramoninių ir kitų prekių prekyba (taikoma tik įmonėms, turinčioms daugiau kaip 10 darbuotojų);

15.6. finansinis tarpininkavimas;

15.7. pagalbinė finansinio tarpininkavimo veikla (įskaitant virtualiųjų valiutų leidybą (gamybą) ir prekybą);

15.8. draudimo veikla ir pensijų lėšų kaupimas;

15.9. nekilnojamojo turto operacijos;

15.10. medžioklės ir su ja susijusių paslaugų veikla;

15.11. azartinių lošimų ir lažybų organizavimo veikla;

15.12. vaistinių veikla Skuodo rajone.

16. Programos dalyvis, kuris vykdo 15 punkte nurodytas veiklas, gali kreiptis dėl išlaidų kompensavimo ir (ar) finansavimo, tačiau dokumentais turi įrodyti, kad kompensuojamos / finansuojamos išlaidos nėra susijusios su neremiamomis veiklos rūšimis. Tinkamu įrodymu bus laikomas Prašymo (1 priedas) IV dalyje „Vykdomos veiklos aprašymas“ pateikta informacija.

 

IV SKYRIUS

PRAŠYMŲ TEIKIMAS

 

17. Prašymai (1 Priedas) kompensuoti / finansuoti patirtas išlaidas gali būti teikiami nuo kvietimo teikti prašymus paskelbimo dienos iki einamųjų metų lapkričio 15 d. Prašymai svarstomi eilės tvarka pagal pateikimo ir užregistravimo datą. Jei Programai skirtos lėšos baigiasi anksčiau nei lapkričio 15 d., Prašymai nebepriimami.

18. Kvietimas teikti prašymus skelbiamas Skuodo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybės) interneto svetainėje adresu www.skuodas.lt, Savivaldybės seniūnijose esančiose skelbimų lentose ir socialinio tinklo „Facebook“ Skuodo rajono savivaldybės paskyroje „Skuodo rajono savivaldybė“.

19. Prašymai ir susiję dokumentai (toliau – Prašymai) turi būti pateikiami Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programai pateiktų prašymų vertinimo komisijai (toliau – Komisijai) asmeniškai, per įgaliotą asmenį, atsiunčiami registruotu laišku arba elektroniniu paštu. Prašymai priimami adresu: Vilniaus g. 13-206, Skuodas arba el. paštu savivaldybe@skuodas.lt. Įgaliotas asmuo turi turėti asmens, kurio  Prašymą teikia, pasirašytą įgaliojimą.

20. Programos dalyvis, kreipdamasis dėl išlaidų kompensavimo / finansavimo, Savivaldybės administracijai pateikia:

20.1. nustatytos formos Prašymą (1 priedas). Turi būti pateikiamas Prašymo originalas ir susijusių dokumentų kopijos, patvirtintos Programos dalyvio parašu. 

20.2. Programos dalyvio sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo (2 priedas);

20.3. įmonės įregistravimo pažymėjimo kopiją ar jam prilyginto dokumento kopiją, individualios veiklos pažymos ar verslo liudijimo kopiją;

20.4. Programos dalyviai, nurodyti 4.2 ir 4.4 papunkčiuose, pateikia pažymą iš Valstybinės mokesčių inspekcijos ir Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos apie atsiskaitymą su valstybės ir (ar) Savivaldybės biudžetu. Informacija apie programos dalyvius, nurodytus Aprašo 4.1 papunktyje, patikrinama viešai pateikiamuose registruose www.rekvizitai.lt;

20.5. visus juridinę galią turinčius dokumentus, patvirtinančius Programos dalyvio patirtas ir apmokėtas išlaidas, pvz., sutartis, sąskaitas faktūras, banko išrašus ar šiems dokumentams prilyginamus dokumentus. Mokėtojas už prekes ir paslaugas turi būti pats Programos dalyvis;

20.6. dokumentus ir (ar) jų kopijas, nurodytas Tvarkos aprašo 12 punkto nurodytose finansuojamų priemonių papildomų sąlygų skiltyje;

20.7. Programos dalyvis, prašantis kompensuoti išlaidas pagal Aprašo 12.5 papunktį, turi pateikti dokumentus, įrodančius, kad veiklą pradėjo ne anksčiau kaip prieš 2 metus (juridinis asmuo – registravimo pažymėjimą, fiziniai asmenys, veiklą vykdantys pagal individualios veiklos pažymą ar verslo liudijimą – VMI pažymą);

20.8. jei paramos prašoma pagal Aprašo 12.2 ir 12.5 p., privaloma pateikti įsigytos įrangos ar inventoriaus nuotraukas, kad būtų galima identifikuoti, jog įranga ir yra sumontuota nurodytoje veiklos vykdymo vietoje. Jei paramos prašoma pagal 12.4 p., privaloma pateikti patalpų nuotrauką, jei pagal 12.6 p. – rinkodaros priemonių nuotrauką, jei pagal 12.7 p. – nuotrauką iš mugės, parodos.

21. Programos dalyvių patirtos išlaidos yra tinkamos finansuoti, jei jos patirtos (apmokėtos) ne anksčiau kaip prieš 12 mėn. iki Prašymo pateikimo dienos.

22. Prašymai gali būti tikslinami ir papildomi dokumentai teikiami tik gavus Komisijos motyvuotą paklausimą.

23. Prašymą pateikęs asmuo savo iniciatyva gali atsiimti ir patikslinti Prašymą iki Komisijos posėdžio likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms, tik pateikęs raštišką prašymą.

24. Pateiktus prašymus administruoja ir administracinę atitiktį vertina Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas administracijos darbuotojas (toliau – Darbuotojas).

 

V SKYRIUS

VERTINIMAS IR FINANSAVIMAS

 

25. Programos dalyvių pateiktų Prašymų vertinimą atlieka Skuodo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programai pateiktų prašymų vertinimo komisija (toliau – Komisija).

26. Komisija sudaroma Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu iš 3 verslo atstovų, 1 Vietos veiklos grupės atstovo, 3 Savivaldybės administracijos atstovų. Komisijos darbas reglamentuotas Komisijos darbo reglamente (6 priedas).

27. Darbuotojas, atlikęs  administracinės atitikties vertinimą, apibendrintą informaciją (5 priedas) ir Programos dalyvių Prašymų kopijas el. paštu pateikia kitiems Komisijos nariams ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Komisijos posėdžio.

28. Komisija, įvertinusi Prašymus, Savivaldybės administracijos direktoriui teikia siūlymą dėl Prašymų tenkinimo / netenkinimo. Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į Komisijos siūlymą, įsakymu skiria lėšas Programos dalyviams.

29. Darbuotojas per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja Programos dalyvius apie Prašymo tenkinimą / netenkinimą – el. paštu išsiunčiamas raštas, kurį pasirašo Komisijos pirmininkas. Rašte pateikiama tokia informacija:

29.1. nurodoma, kokia paramos suma skirta ir iki kada reikia atvykti pasirašyti Lėšų naudojimo sutartį, pridedamas lėšų naudojimo sutarties projektas. Kvietimas pasirašyti Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį galioja 10 darbo dienų nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo pasirašymo dienos;

29.2. pranešama, kad parama neskirta, ir pridedamas Komisijos protokolo išrašas. 

30. Priėmus sprendimą skirti Programos lėšų Programos dalyviui, Savivaldybės biudžeto lėšos per 10 darbo dienų nuo Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties pasirašymo ir  visų reikalingų dokumentų gavimo dienos pervedamos į nurodytą lėšų gavėjo sąskaitą banke.

31. Programos dalyviams lėšas perveda ir finansinę apskaitą vykdo Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyrius.

32. Vertinant Programos dalyvių pateiktus prašymus, jei trūksta lėšų, prioritetas teikiamas toms verslo įmonėms ir savarankiškai dirbantiems asmenims, kurie karantino metu negalėjo vykdyti veiklos.

 

VI SKYRIUS

ATSKAITOMYBĖ IR PRIEŽIŪRA

 

33. Programa turi būti įgyvendinta, išlaidos faktiškai patirtos ir apmokėtos iki einamųjų metų gruodžio 15 d. Visi su priemonės įgyvendinimu susijusias išlaidas pateisinantys ir išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai turi būti išrašyti iki šios datos.

34. Programos dalyvis, gavęs kompensaciją pagal 12.2 priemonę,  2 metus nuo paramos gavimo dienos teikia Savivaldybei Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos pažymą ar kitą lygiavertį dokumentą apie darbuotojų skaičių, kad įrodytų, jog įkurta nauja darbo vieta išlaikoma. 

35. Jei Programos dalyvis nesilaiko įsipareigojimo išlaikyti darbo vietą 2 metus, jis įsipareigoja grąžinti visas arba dalį jam išmokėtų Programos lėšų: kai darbo vieta panaikinama per pirmųjų 12 mėnesių laikotarpį – visas gautas lėšas, kai darbo vieta panaikinama vėliau kaip po 12 mėn. – 75 procentų lėšų.

36. Lėšų gavėjas, gavęs kompensaciją pagal 12.2 priemonę, 2 metus nuo darbo vietos įsteigimo dienos be Savivaldybės administracijos sutikimo neturi teisės:

36.1. parduoti, įkeisti, išnuomoti ar kitaip perleisti Programos lėšomis įgytą turtą;

36.2. išvežti už Lietuvos Respublikos teritorijos ribų ilgalaikio materialiojo turto, kurio įsigijimo išlaidos pilnai ar iš dalies kompensuotos Programos lėšomis;

36.3. pakeisti įdarbinto asmens darbo vietą ar darbo funkcijas, jei darbuotojas nebedirbs su įsigyta įranga ar priemonėmis, trumpinti jo darbo laiko trukmę (per dieną, savaitę ar pan.), nurodytą Lietuvos Respublikos darbo kodekso 146 straipsnyje, jeigu to nebuvo numatęs prašyme;

36.4. Savivaldybės administracija bet kuriuo metu gali paprašyti pateikti papildomą informaciją apie veiklą, kurios išlaidos pilnai ar iš dalies kompensuotos / finansuotos Programos lėšomis. 

37. Lėšų gavėjas, gavęs kompensaciją pagal 12.5 priemonę, 2 metus be Savivaldybės administracijos sutikimo neturi teisės:

37.1. parduoti, įkeisti, išnuomoti ar kitaip perleisti Programos lėšomis įgytą turtą;

37.2. išvežti už Lietuvos Respublikos teritorijos ribų ilgalaikio materialiojo turto, kurio įsigijimo išlaidos pilnai ar iš dalies kompensuotos Programos lėšomis;

38. Savivaldybės administracija bet kuriuo metu gali paprašyti pateikti papildomą informaciją apie veiklą, kurios išlaidos iš dalies kompensuotos / finansuotos Programos lėšomis.

39. Paramą gavęs Programos dalyvis privalo viešinti informaciją apie gautą paramą – ant įsigytų prekių užklijuoti lipdukus ir pakabinti veiklos vykdymo vietoje ne mažesniu kaip A4 formato aiškinamuosius stendus. Aiškinamojo stendo maketas pateikiamas Sutarties 4 priede. Lipdukus, pasirašius Finansavimo sutartį, duoda Savivaldybės administracijos atsakingas darbuotojas. Aiškinamasis stendas turi būti pakabintas veiklos vykdymo patalpoje, gerai matomoje vietoje ir kabėti iki einamųjų metų pabaigos.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

40. Tvarkos aprašo administravimo kontrolę vykdo Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas asmuo.

41. Programos lėšų panaudojimą kontroliuoja Skuodo rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba.

42. Už dokumentų, suteikiančių teisę gauti Programos lėšas, teisingumą atsako Programos dalyvis.

43. Tvarkos aprašą tvirtina, keičia, papildo ar panaikina Skuodo rajono savivaldybės taryba.

________________

 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

ir verslo projektų bendrajam finansavimui skirtų lėšų

administravimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

SIUNTĖJO DUOMENYS

 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programai pateiktų prašymų vertinimo komisijai

 

 

PRAŠYMAS

DĖL FINANSAVIMO SKYRIMO IŠ SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS VERSLUMO INICIATYVŲ SKATINIMO PROGRAMOS LĖŠŲ

 

_______m. _________________mėn. _____ d.

Skuodas

 

I.          Informacija apie pareiškėją

1.1. Įmonės pavadinimas / fizinio asmens vardas, pavardė

 

 

 

1.2.                     Registracijos adresas

 

 

1.3.                     Įmonės kodas / fizinio asmens kodas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4.                     Telefono Nr., el. pašto adresas

 

 

1.5.                     Banko sąskaitos Nr.

 

 

II.   Programos dalyvio atitiktis tinkamumui dalyvauti programoje ir įsipareigojimai 

 

(šioje lentelėje pareiškėjas atsako į pateiktus klausimus, užbraukdamas ženklu „X“ langelį ties žodžiu „Taip“ arba „Ne“)

Eil. Nr.

Klausimas

Atsakymas

1.

Ar esate atsiskaitęs su Valstybine mokesčių inspekcija?

□ Taip □ Ne

2.

Ar esate atsiskaitęs su Valstybinio socialinio draudimo fondu?

□ Taip □ Ne

3.

Ar esate bankrutavę ar bankrutuojantys, nemokūs, vykdantys restruktūrizaciją, turite likviduojamos įmonės statusą?

□ Taip □ Ne

4.

Ar Jūsų veikla vykdoma / planuojama vykdyti Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje?

□ Taip □ Ne

5.

Ar planuojamos investicijos į turtą, kurio valdymo (naudojimo) teisė yra apribota, pvz., turtas areštuotas?

□ Taip □ Ne

 

 

 

6.

Šiame Prašyme pateikta informacija yra teisinga.

□ Taip □ Ne

7.

Nesu pažeidęs jokios sutarties dėl paramos skyrimo iš ES arba LR valstybės arba savivaldybių biudžetų lėšų taisyklių ir įsipareigojimų.

□ Taip □ Ne

Ar įsipareigojate:

8.

sudaryti sąlygas, Programos lėšų įgyvendinimo ir projekto kontrolės laikotarpiu, Savivaldybės administracijos paskirtiems asmenims tikrinti, kaip laikomasi įsipareigojimų;

□ Taip □ Ne

9.

teikti Savivaldybei visą informaciją ir duomenis, reikalingus statistikos tikslams;

□ Taip □ Ne

10.

pranešti, ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų Savivaldybei apie bet kurių duomenų, nurodytų Prašyme, pasikeitimus;

□ Taip □ Ne

11.

ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo lėšų gavimo grąžinti Savivaldybei gautą didesnę, nei nustatyta Sprendime skirti Programos lėšas, lėšų sumą arba dėl klaidos gautų lėšų sumą;

□ Taip □ Ne

12.

neperleisti jokių teisių ir įsipareigojimų, susijusių su šiuo Prašymu, tretiesiems asmenims be rašytinio Savivaldybės sutikimo.

□ Taip □ Ne

 

III.      Finansavimo poreikio pagrindimas

Prašau kompensuoti / finansuoti mano (mano atstovaujamos įmonės) išlaidas: 

Užbraukti langelį  ženklu „X“

Tvarkos aprašo 10 punkto priemonės kodas

 

Finansavimo priemonės

Prašoma suma, Eur

 

 

12.1.

Gamybinių pastatų ir statinių projektavimo ir techninės dokumentacijos rengimo išlaidų dalinis kompensavimas

 

 

 

12.2.

Naujų darbo vietų sukūrimo išlaidų dalinis kompensavimas[17]

 

 

 

12.3.

Verslo planų (banko paskolai gauti, finansinei paramai verslo pradžiai ar plėtrai), investicinių projektų, projektų paraiškų rengimo išlaidų dalinis kompensavimas

 

 

12.4.

Negyvenamųjų patalpų nuomos išlaidų dalinis kompensavimas

 

 

12.5.

Įrangos įsigijimo išlaidų dalinis kompensavimas

 

 

 

12.6.

Rinkodaros priemonių diegimo išlaidų dalinis kompensavimas

 

 

12.7.

Dalyvavimo verslo parodose, mugėse išlaidų (dalyvių mokesčio, stendų nuomos ir pan.) dalinis kompensavimas

 

 

12.8.

Dalyvavimo verslo konferencijose, seminaruose išlaidų dalinis  kompensavimas

 

 

12.9.

Verslo projektų, įgyvendinamų iš ES  ar kitų fondų lėšų,  bendrasis finansavimas

 

 

IV.       VYKDOMOS VEIKLOS APRAŠYMAS (pagrindžiamas  atitikimas Aprašo 15 p. nurodytai informacijai. Nurodoma, ar Programos dalyvio veikla buvo privalomai sustabdyta karantino metu.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V.   Pridedamų dokumentų sąrašas

Išlaidas įrodantys dokumentai

 

Lapų skaičius

Sutarčių kopijos

 

Sąskaitų faktūrų kopijos

 

Apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos (banko išrašai, mokėjimo nurodymai ar pan.)

 

Statybos leidimas ar Rašytinis pritarimas statyti

 

Seminarų, konferencijų darbotvarkės

 

Patalpų nuomos sutartys

 

Projektų finansavimo sutarčių kopijos

 

Nuotraukos

 

Kiti dokumentai (išvardinti)

 

 

 

 

 

 

 

_____________________________________________________________________

Įmonės vadovo arba fizinio asmens vardas, pavardė, parašas, data

 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

ir verslo projektų bendrajam finansavimui skirtų lėšų

administravimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

verslumo iniciatyvų skatinimo programos lėšų naudojimo sutartis

 

2021 m. ………… d. Nr. (4.1.8)-…..

Skuodas

 

I. SUTARTIES ŠALYS

 

1. Skuodo rajono savivaldybės administracija, atstovaujama administracijos direktoriaus Žydrūno Ramanavičiaus, veikiančio pagal Skuodo rajono savivaldybės administracijos nuostatus, patvirtintus Skuodo rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T9-167 (toliau – Skuodo rajono savivaldybės administracija), ir ...................., atstovaujama ......................., veikiančio (-ios) pagal bendrovės įstatus (toliau – Finansinės paramos gavėjas), toliau kartu vadinamos „Šalimis“, sudarė šią sutartį (toliau – Sutartį).

 

II. SUTARTIES PAGRINDAS

 

2. Skuodo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. ................įsakymas Nr. A1- „Dėl lėšų skyrimo iš Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos“.

 

III. SUTARTIES DALYKAS

 

3. Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos lėšomis iš dalies kompensuojamos ......................... įsigijimo išlaidos, vykdant ............... priemonę „................................“.

 

IV. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

 

4. Finansinės paramos gavėjas įsipareigoja:

4.1. naudoti darbo vietos funkcionavimui įsigytas priemones ir įrangą nurodytos veiklos vykdymui;

4.2. savo lėšomis apmokėti Sutarties 3 punkte nurodytos priemonės įgyvendinimo išlaidas;

4.3. lėšas naudoti vadovaujantis Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašu;

4.4. iš anksto raštu informuoti Savivaldybės administraciją apie visų galimų su priemonės įgyvendinimu susijusių pakeitimų esmę ir priežastis. Jokie su Savivaldybės administracija raštu nesuderinti priemonės įgyvendinimo nukrypimai, keičiantys priemonės įgyvendinimo apimtį ar išlaidas, nėra leidžiami;

4.5. viešinti įsigytos įrangos ar vykdomos veiklos finansavimo šaltinį – Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programą – lipdukais ir ne mažesniais kaip A4 formato aiškinamaisiais stendais. Aiškinamojo stendo maketas pateikiamas Sutarties 4 priede. Lipdukus, pasirašius Finansavimo sutartį, duoda Savivaldybės administracijos atsakingas darbuotojas. Aiškinamasis stendas turi būti pakabintas veiklos vykdymo patalpoje, gerai matomoje vietoje ir kabėti iki einamųjų metų pabaigos;

4.6. bendradarbiauti su Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtais atsakingais darbuotojais, laiku teikti jiems visą prašomą informaciją, sudaryti sąlygas jiems apžiūrėti priemonės įgyvendinimo lėšomis vykdomų veiklų vykdymo vietą ar įsigytas priemones, susipažinti su dokumentais, susijusiais su priemonės įgyvendinimu ir šios Sutarties vykdymu;

4.7. ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas grąžinti Savivaldybės administracijai per klaidą gautą didesnę lėšų sumą, nei numatyta šioje Sutartyje;

4.8. grąžinti Savivaldybės administracijai visas priemonės įgyvendinimui skirtas nepanaudotas ar neteisėtai panaudotas lėšas ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 d.;

4.9. Po paramos gavimo praėjus 12 mėn. ir 24 mėn. Finansinės paramos gavėjas el. paštu ona.malukiene@skuodas.lt teikia Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos pažymą ar kitą lygiavertį dokumentą apie darbuotojų skaičių, kad įrodytų, jog įkurta nauja darbo vieta išlaikoma.

5. Skuodo rajono savivaldybės administracija įsipareigoja kompensuoti ............... Eur Finansinės paramos gavėjo patirtų išlaidų, diegiant šios Sutarties 3 punkte nurodytą bei pateiktoje paraiškoje aprašytą priemonę, per 10 darbo dienų nuo visų reikalingų dokumentų gavimo dienos, pervedant lėšas į Finansinės paramos gavėjo nurodytą sąskaitą banke.

6. Finansinės paramos gavėjas turi teisę:

6.1. atsisakyti pagal šią Sutartį numatytų pervesti lėšų ir apie tai informuoti Savivaldybės administraciją;

6.2. žodžiu ir raštu teikti Savivaldybės administracijos direktoriaus įgaliotam asmeniui paklausimus, susijusius su priemonės įgyvendinimu.

7. Skuodo rajono savivaldybės administracija turi teisę:

7.1. bet kuriuo metu pareikalauti papildomos informacijos iš programos vykdytojo apie atliktų darbų eigą ir lėšų panaudojimą įgyvendinant priemonę;

7.2. turėti kitų Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų teisių ir įsipareigojimų, susijusių su lėšų panaudojimu projektui įgyvendinti;

7.3. inicijuoti Sutarties pakeitimo bei nutraukimo svarstymą.

 

V. Kitos sąlygos 

 

8. Finansinė parama skiriama tik Sutarties 3 punkte nurodytų priemonių išlaidoms kompensuoti.

9. Savivaldybės administracija turi teisę inicijuoti lėšų mokėjimo sustabdymą, sumažinimą arba šios Sutarties nutraukimą ir (arba) priimti sprendimą dėl Finansinės paramos gavėjui išmokėtų lėšų arba jų dalies grąžinimo, kai Finansinės paramos gavėjas:

9.1. teikdamas paraišką priemonės įgyvendinimo finansavimui gauti ar vykdydamas šią Sutartį, pateikė klaidinamą informaciją arba nuslėpė informaciją, turinčią reikšmės sprendimui skirti lėšas priimti arba tinkamai šios Sutarties vykdymo kontrolei;

9.2. įgyvendindamas projektą, pažeidė teisės aktų reikalavimus, susijusius su priemonės įgyvendinimu;

9.3. nesudaro sąlygų ar neleidžia Savivaldybės administracijos įgaliotiems asmenims atlikti patikros vietoje ir (arba) patikrinti, kaip įgyvendinama priemonė ir (arba) kaip vykdoma veikla po lėšų pervedimo;

9.4. pažeidžia teisės aktuose ir šioje Sutartyje nustatytą dokumentų saugojimo tvarką;

9.5. tampa likviduojamas priemonės įgyvendinimo metu;

9.6. pažeidžia kitas šios Sutarties sąlygas.

10. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visiško Sutarties sąlygų ir įsipareigojimų įvykdymo.

11. Sutartis gali būti keičiama arba nutraukiama Sutarties Šalių susitarimu arba vienos iš Šalių raštišku pareiškimu, įspėjant kitą Šalį prieš 10 dienų. Visi šios Sutarties pakeitimai įsigalioja tik Šalims tinkamai juos patvirtinus (pasirašius Šalis atstovaujantiems asmenims bei patvirtinus antspaudais).

12. Visi Šalių tarpusavio ginčai, kylantys dėl šios Sutarties, sprendžiami Šalių tarpusavio derybų keliu, remiantis sąžiningumo, protingumo, teisingumo principais, o nepasiekus susitarimo – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

13. Sutartis yra sudaroma dviem egzemplioriais lietuvių kalba, kurie turi vienodą teisinę galią, po vieną kiekvienai Sutarties Šaliai.

 

VI. ŠALIŲ PARAŠAI IR REKVIZITAI

 

Skuodo rajono savivaldybės administracija

Įmonės kodas 188751834

Vilniaus g. 13, LT-98112 Skuodas

Tel. (8 440) 73 932

El. paštas savivaldybe@skuodas.lt

A. s. Nr. LT454010044700020015

AB Luminor Bank

Banko kodas 40100

 

Administracijos direktorius  

 

__________________________        A. V.    

Parašas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________         A. V.        

Parašas

 

 

 

 

 

 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

ir verslo projektų bendrajam finansavimui skirtų lėšų

administravimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

 

 

PROGRAMOS DALYVIO SUTIKIMAS DĖL ASMENS DUOMENŲ TVARKYMO

(Pildo ir pasirašo tik Programos dalyvis)

 

 

 

 

Informuoju, kad aš,___________________________________________________________ ,

                                                      (Programos dalyvio vardas, pavardė, asmens kodas)

dalyvauju (kas nereikalinga, išbraukti) Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos finansuojamose priemonėse

___________________________________________________________________________

                           (nurodyti Programos finansuojamų priemonių pavadinimus)

___________________________________________________________________________

 

Esu informuotas (-a) ir sutinku, kad:

1. mano asmens duomenys gali būti naudojami Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos administravimo tikslais;                                                               

2. Skuodo rajono savivaldybės administracija – duomenų valdytojas, tikrins pateiktus duomenis kituose valstybės registruose ir duomenų bazėse;

3. mano asmens duomenys gali būti perduoti audito ir tyrimų institucijoms, siekiant apsaugoti Skuodo rajono savivaldybės administracijos finansinius interesus, Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka;

4. esu informuotas (-a), kad vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo (toliau – ADTAĮ) 23 straipsnyje įtvirtintomis asmens duomenų subjekto teisėmis ir ADTAĮ 25 straipsnyje nustatyta tvarka turiu teisę: 1) žinoti (būti informuotas) apie mano asmens duomenų tvarkymą; 2) susipažinti su savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi; 3) reikalauti sunaikinti mano asmens duomenis arba sustabdyti mano asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant ADTAĮ ir kitų asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų; 4) nesutikti, kad būtų tvarkomi mano asmens duomenys.

 

 

 

 

_____________________                                              _______________________________

(Programos dalyvio parašas)                                             (Programos dalyvio vardas, pavardė)

 

 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

ir verslo projektų bendrajam finansavimui skirtų lėšų

administravimo tvarkos aprašo

4 priedas

 

 

 

 

Pateikiama informacija apie Programos dalyvį

(įmonės pavadinimas, savarankišką veiklą vykdančio asmens vardas, pavardė)

 

 

 

 

Trumpa informacija apie vykdomą veiklą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VEIKLA IŠ DALIES FINANSUOJAMA

SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS

VERSLUMO INICIATYVŲ SKATINIMO PROGRAMOS LĖŠOMIS

 

 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

ir verslo projektų bendrajam finansavimui skirtų lėšų

administravimo tvarkos aprašo

5 priedas

 

 

 

INFORMACIJA APIE VERSLUMO INICIATYVŲ SKATINIMO PROGRAMOS VERSLO ĮMONIŲ IR SAVARANKIŠKAI DIRBANČIŲ ASMENŲ IŠLAIDŲ DALINIAM KOMPENSAVIMUI IR VERSLO PROJEKTŲ BENDRAJAM FINANSAVIMUI DALYVIŲ PATEIKTUS PRAŠYMUS

 

Programos dalyvio pavadinimas /

vardas, pavardė

Finansavimo priemonės numeris

Prašoma suma, Eur

Pareiškėjo atitikimas Aprašo 14 p. reikalavimams

Gauta parama 2018–2020 m., Eur

Privalomi pateikti ir trūkstami ar

neteisingi dokumentai

 

 

 

14.1 p. Atitinka / neatitinka

14.2 p. Atitinka / neatitinka

1.3 p. Atitinka / neatitinka

14.4 p. Atitinka / neatitinka

 

 

Privalomi pateikti dokumentai:

 

 

Trūkstami ar neteisingi dokumentai:

 

 

 

 

 

14.1 p. Atitinka / neatitinka

14.2 p. Atitinka / neatitinka

14.3 p. Atitinka / neatitinka

14.4 p. Atitinka / neatitinka

 

Privalomi pateikti dokumentai:

 

 

 

Trūkstami ar neteisingi dokumentai:

 

 

 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

ir verslo projektų bendrajam finansavimui skirtų lėšų

administravimo tvarkos aprašo

6 priedas

 

 

SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS

VERSLUMO INICIATYVŲ SKATINIMO PROGRAMAI VERSLO ĮMONIŲ IR SAVARANKIŠKAI DIRBANČIŲ ASMENŲ IŠLAIDŲ DALINIAM KOMPENSAVIMUI IR VERSLO PROJEKTŲ BENDRAJAM FINANSAVIMUI PATEIKTŲ PRAŠYMŲ VERTINIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programai verslo įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui ir verslo projektų bendrajam finansavimui (toliau – Programa) pateiktų prašymų vertinimo komisijos (toliau – Komisijos) paskirtis – įvertinti Programai pateiktus prašymus ir teikti rekomendacijas Administracijos direktoriui dėl prašymų tenkinimo.

2. Komisija savo veikloje vadovaujasi Europos Sąjungos tiesiogiai taikomais teisės aktais, Lietuvos Respublikos Konstitucija, Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos lėšų administravimo tvarkos aprašu (toliau – Aprašu), kitais teisės aktais ir šiuo Reglamentu.

3. Komisija savo sprendimus priima laikydamasi nešališkumo, objektyvumo, lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo ir skaidrumo principų. Priimdama sprendimus Komisija yra savarankiška.

4. Komisija veikia ją sudariusios organizacijos vardu pagal jai suteiktus įgaliojimus.

5. Komisija yra atskaitinga ją sudariusiai organizacijai.

6. Prieš pradėdami veiklą, visi Komisijos nariai pasirašo Nešališkumo deklaraciją (7 priedas) ir Konfidencialumo pasižadėjimą (8 priedas).

 

II. KOMISIJOS FUNKCIJOS

 

7. Komisija:

7.1. vertina Programai pateiktus prašymus;

7.2. prašo Programos dalyvių patikslinti pateiktus dokumentus ar pateikti trūkstamus dokumentus;

7.3. teikia siūlymą Administracijos direktoriui dėl Prašymo skirti lėšas tenkinimo ar netenkinimo;

7.4. nagrinėja Programos dalyvių pretenzijas;

7.5. konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis Tvarkos aprašo įgyvendinimo klausimais;

7.6. kontroliuoja, kaip Programos dalyviai laikosi įsipareigojimų.

 

III. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

8. Komisija sudaroma Administracijos direktoriaus įsakymu.

9. Komisijos pirmininkas renkamas iš Komisijos narių pirmojo posėdžio metu atviru balsavimu.

10. Komisijos pagrindinė veiklos forma – posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, jeigu juose dalyvauja ne mažiau kaip ½ Komisijos narių. Sprendimai priimami dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma, o balsams pasiskirsčius po lygiai sprendimą lemia Komisijos pirmininko balsas.

11. Komisijos pirmininkas inicijuoja Komisijos posėdžius ir jiems vadovauja. Jeigu pirmininkas nedalyvauja posėdyje, posėdžiui vadovauja Komisijos pasiūlytas narys.

12. Apie rengiamą Komisijos posėdį ir numatomą posėdžio darbotvarkę visi Komisijos nariai informuojami elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki posėdžio. Gauti Prašymai Komisijos nariams siunčiami taip pat elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki posėdžio. Esant reikalui, posėdžio darbotvarkę galima patikslinti iki prasidedant posėdžiui.

13. Komisijos posėdžio protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius. Posėdžių protokolai saugomi Lietuvos Respublikos archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

14. Komisijos pirmininkas Komisijos sekretoriumi paskiria vieną iš Komisijos narių.

15. Komisijos posėdžiai vyksta ne rečiau kaip kartą per mėnesį, atsižvelgiant į poreikį. Esant galimybei, posėdžiai organizuojami kiekvieno mėnesio pirmą antradienį.

16. Komisija sprendimus priima paprasta balsų dauguma, atviru vardiniu balsavimu „už“ arba „prieš“ ( negalima susilaikyti nuo balsavimo). Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.

17. Jei Komisijos narys įžvelgia interesų konfliktą, jis privalo nusišalinti nuo balsavimo ir pateikti argumentus, kodėl nusišalina.

18. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kuriame nurodomi Komisijos sprendimo motyvai, pateikiami paaiškinimai, kiekvieno Komisijos nario atskiroji nuomonė. Protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

19. Komisijos nariai už savo veiklą atsako pagal Lietuvos Respublikos įstatymus. Už Komisijos veiklą atsako ją sudariusi organizacija.

 

______________

 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

ir verslo projektų bendrajam finansavimui skirtų lėšų

administravimo tvarkos aprašo

7 priedas

 

 

 

(Nešališkumo deklaracijos tipinė forma

 

_____________________________________________________________________________________

 

(asmens vardas ir pavardė)

 

NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA

 

20__ m._____________ d. Nr. ______

__________________________

(vietovės pavadinimas)

 

 

Būdamas Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programai verslo įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui ir verslo projektų bendrajam finansavimui pateiktų prašymų vertinimo komisijos nariu, pasižadu:

1. Objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis visų Programos dalyvių lygiateisiškumo, nediskriminavimo, proporcingumo, abipusio pripažinimo ir skaidrumo principais, atlikti man pavestas pareigas (užduotis).

2. Nedelsdamas raštu pranešti Skuodo rajono savivaldybės administracijos direktoriui (toliau – Administracijos direktoriui)  apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą, paaiškėjus bent vienai iš šių aplinkybių:

2.1. Programoje dalyvauja man artimas asmuo arba juridinis asmuo, kuriam vadovauja toks asmuo;

2.2. aš arba man artimas asmuo:

2.2.1. esu (yra) Programoje dalyvaujančio juridinio asmens valdymo organų narys;

2.2.2. turiu (-i) Programoje dalyvaujančio juridinio asmens įstatinio kapitalo dalį arba turtinį įnašą jame;

2.2.3. gaunu(-a) iš Programoje dalyvaujančio juridinio asmens bet kokios rūšies pajamų;

2.3. dėl bet kokių kitų aplinkybių negaliu laikytis 1 punkte nustatytų principų.

3. Man išaiškinta, kad:

3.1. man artimi asmenys yra: sutuoktinis, mano ir mano sutuoktinio tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės), seneliai, vaikaičiai ir jų sutuoktiniai;

3.2. Administracijos direktoriui gavus pagrįstos informacijos apie tai, kad galiu būti patekęs į intereso konflikto situaciją ir nenusišalinau nuo su atitinkamu Prašymu susijusių sprendimų priėmimo, Administracijos direktorius sustabdo mano dalyvavimą su atitinkamu pirkimu susijusių sprendimų priėmimo procese ar jo stebėjime ir atlieka mano su Komisijos darbu susijusios veiklos patikrinimą. Administracijos direktorius, nustatęs, kad patekau į interesų konflikto situaciją, pašalina mane iš Komisijos.

 

____________________

 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

ir verslo projektų bendrajam finansavimui skirtų lėšų

administravimo tvarkos aprašo

8 priedas

 

 

_________________________________________________________

(komisijos nario vardas ir pavardė)

 

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

20_____ m. __________________ d.

Skuodas

 

Aš pareiškiu, kad, vertindamas Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programai verslo įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui ir verslo projektų bendrajam finansavimui pateiktus prašymus,

 

1.     Pasižadu:

1.1saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, vertinant Verslumo iniciatyvų skatinimo programai pateiktus prašymus;

1.2man patikėtus dokumentus, kuriuose yra konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti.

2.     Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

2.1Verslumo iniciatyvų skatinimo programai pateiktų Prašymų duomenys ir turinys;

2.2Prašymų vertinimo išvados;

2.3Prašymų  vertinimo rezultatų duomenys;

2.4kita informacija, susijusi su prašymų nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu, jeigu jos atskleidimas prieštarauja teisės aktams.

3.     Esu perspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, atsakysiu teisės aktų nustatyta tvarka ir turėsiu atlyginti Savivaldybės administracijai padarytus nuostolius.

 

_______________________                                         _________________________________

 

(parašas)                                                                                                     (vardas, pavardė)

______________________



[1] Naujai statomi pastatai, rekonstruojami ir pritaikomi gamybai.

[2] Veikiančioje verslo įmonėje darbo vieta laikoma naujai įkurta tada, jei didėja bendras darbo vietų skaičius.

[3] Jei verslo liudijimas galioja 100–120 dienų per metus, o, įsigyjant verslo liudijimą einamųjų metų bėgyje, verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 10 dienų per mėnesį iki einamųjų metų pabaigos, maksimali paramos suma yra 1 000 Eur/1 darbo vietai. Jei fizinio asmens, vykdančio individualią veiklą pagal individualios veiklos pažymą, pajamos sudaro nuo 5 iki 6  MMA per metus, maksimali paramos suma yra 1000 Eur/1 darbo vietai.

[4] Trečiame, penktame–septintame punktuose nurodytas darbo dienų skaičius per metus ir metinės pajamos 2021 m. mažinamos 50 proc. tiems savarankiškai dirbantiems asmenims, kurie karantino metu neturėjo teisės vykdyti veiklos.

[5] Fiziniai asmenys, vykdantys veiklą pagal verslo liudijimą, laikomi jauno verslo atstovais, jei naują verslo veiklą pradėjo  ne anksčiau  kaip prieš 24 mėn. iki Prašymo pateikimo dienos. Jei panaši veikla nebuvo vykdyta 36 mėn. ar ilgiau, Programos dalyvis gali būti pripažįstamas jauno verslo atstovu.

[6] Verslo liudijimas turi būti išduotas ir galiojantis  ne mažiau kaip 250 dienų  per metus, o, įsigyjant verslo liudijimą einamųjų metų bėgyje, verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 21 dieną per mėnesį iki einamųjų metų pabaigos.

[7] Fiziniai asmenys, vykdantys veiklą pagal individualios veiklos pažymą, laikomi jauno verslo atstovais, jei naują verslo veiklą pradėjo ne anksčiau kaip prieš 24 mėn. Fizinis asmuo gali būti pripažįstamas jauno verslo atstovu, jei 36 mėn. iš veiklos, nurodytos individualios veiklos pažymoje, pažymėjo „pajamų nebuvo gauta“.

[8] Pajamos per metus turi sudaryti ne mažiau 12 MMA (minimali mėnesinė alga). 

 

[9] 2021 m. paramą dėl negyvenamųjų patalpų nuomos išlaidų dalinį finansavimą turi teisę gauti ne tik jauni verslai ir savarankišką veiklą vykdantys asmenys, bet ir tie, kurie neturėjo galimybės vykdyti veiklos karantino metu.

[10] Jei verslo liudijimas galioja 100–120 dienų per metus, o, įsigyjant verslo liudijimą einamųjų metų bėgyje, verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 10 dienų per mėnesį iki einamųjų metų pabaigos, maksimali paramos suma yra 1 000 Eur/1 darbo vietai. Jei fizinio asmens, vykdančio individualią veiklą pagal individualios veiklos pažymą, pajamos sudaro nuo 5 iki 6  MMA per metus, maksimali paramos suma yra 1000 Eur/1 darbo vietai.

[11] Jei verslo liudijimas galioja 120 dienų per metus, o, įsigyjant verslo liudijimą einamųjų metų bėgyje, verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 10 dienų per mėnesį iki einamųjų metų pabaigos, maksimali paramos suma yra 500 Eur/1 darbo vietai. Jei fizinio asmens, vykdančio individualią veiklą pagal individualios veiklos pažymą, pajamos sudaro nuo 5 iki 6  MMA per metus, maksimali paramos suma yra 500 Eur.

[12] Dešimtame–vienuoliktame, tryliktame–keturioliktame punktuose nurodytas darbo dienų skaičius per metus ir metinės pajamos 2020 m. ir 2021 m. mažinamos 50 proc. tiems savarankiškai dirbantiems asmenims, kurie karantino metu neturėjo teisės vykdyti veiklos.

[13] Fiziniai asmenys, vykdantys veiklą pagal verslo liudijimą, laikomi jauno verslo atstovais, jei naują verslo veiklą pradėjo  ne anksčiau kaip prieš 24 mėn. iki Prašymo pateikimo dienos. Jei panaši veikla nebuvo vykdyta 36 mėn. ar ilgiau, Programos dalyvis gali būti pripažįstamas jauno verslo atstovu.

[14] Verslo liudijimas turi būti išduotas ir galiojantis ne mažiau kaip 250 dienų  per metus, o, įsigyjant verslo liudijimą einamųjų metų bėgyje, verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 21 dieną per mėnesį iki einamųjų metų pabaigos.

[15] Fiziniai asmenys, vykdantys veiklą pagal individualios veiklos pažymą, laikomi jauno verslo atstovais, jei naują verslo veiklą pradėjo ne anksčiau kaip prieš 24 mėn. Fizinio asmens būti pripažįstamas jauno verslo atstovu, jei 36 mėn. iš veiklos nurodytos individualios veiklos pažymoje, pajamų nebuvo gauta.

[16] Pajamos per metus turi sudaryti ne mažiau 12 MMA (minimali mėnesinė alga).

 

[17] Veikiančioje verslo įmonėje darbo vieta laikoma naujai įkurta tada, jei didėja bendras darbo vietų skaičius.