LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2015 M. RUGPJŪČIO 18 D. ĮSAKYMO NR. V-973 „DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS 8 PRIORITETO „SOCIALINĖS ĮTRAUKTIES DIDINIMAS IR KOVA SU SKURDU“ ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖS
NR. 08.1.3-CPVA-V-604 „GREITOSIOS MEDICINOS PAGALBOS IR PACIENTŲ TRANSPORTAVIMO PASLAUGŲ KOKYBĖS IR PRIEINAMUMO GERINIMAS“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2020 m. balandžio 8 d. Nr. V-766
Vilnius
Vykdydamas Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko 2020 m. vasario 3 d. potvarkį
Nr. 24 „Dėl sveikatos apsaugos ministro A. Verygos nusišalinimo“,
p a k e i č i u Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2015 m. rugpjūčio 18 d. įsakymą Nr. V-973 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.1.3-CPVA-V-604 „Greitosios medicinos pagalbos ir pacientų transportavimo paslaugų kokybės ir prieinamumo gerinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu nurodytą įsakymą ir jį išdėstau nauja redakcija (2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.1.3-CPVA-V-604 „Greitosios medicinos pagalbos ir pacientų transportavimo paslaugų kokybės ir prieinamumo gerinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašas nauja redakcija nedėstomas):
„LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS 8 PRIORITETO „SOCIALINĖS ĮTRAUKTIES DIDINIMAS IR KOVA SU SKURDU“ ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖS NR. 08.1.3-CPVA-V-604 „GREITOSIOS MEDICINOS PAGALBOS IR PACIENTŲ TRANSPORTAVIMO BEI SKUBIOSIOS MEDICINOS PAGALBOS PASLAUGŲ KOKYBĖS IR PRIEINAMUMO GERINIMAS“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PATVIRTINIMO
Vadovaudamasis Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą, taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą“, 6.2.7 papunkčiu:
T v i r t i n u 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.1.3-CPVA-V-604 „Greitosios medicinos pagalbos ir pacientų transportavimo bei skubiosios medicinos pagalbos paslaugų kokybės ir prieinamumo gerinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašą (pridedama).“
2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.1.3-CPVA-V-604 „Greitosios medicinos pagalbos ir pacientų transportavimo paslaugų kokybės ir prieinamumo gerinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašą:
2.1. Pakeičiu pavadinimą ir jį išdėstau taip:
„DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS 8 PRIORITETO „SOCIALINĖS ĮTRAUKTIES DIDINIMAS IR KOVA SU SKURDU“ ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖS NR. 08.1.3-CPVA-V-604 „GREITOSIOS MEDICINOS PAGALBOS IR PACIENTŲ TRANSPORTAVIMO BEI SKUBIOSIOS MEDICINOS PAGALBOS PASLAUGŲ KOKYBĖS IR PRIEINAMUMO GERINIMAS“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“.
2.2. Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.1.3-CPVA-V-604 „Greitosios medicinos pagalbos ir pacientų transportavimo bei skubiosios medicinos pagalbos paslaugų kokybės ir prieinamumo gerinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašas (toliau – Aprašas) nustato reikalavimus, kuriais turi vadovautis pareiškėjai, rengdami ir teikdami paraiškas finansuoti iš Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamus projektus (toliau – Paraiška) pagal 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos, patvirtintos Europos Komisijos 2014 m. rugsėjo 8 d. įgyvendinimo sprendimu, kuriuo patvirtinami tam tikri „2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos“ elementai, kad, siekiant investicijų į ekonomikos augimą ir darbo vietų kūrimą tikslo, iš Europos regioninės plėtros fondo, Sanglaudos fondo, Europos socialinio fondo ir specialaus asignavimo Jaunimo užimtumo iniciatyvai būtų teikiama parama Lietuvai (apie nurodytą sprendimą Europos Komisija pranešė dokumentu Nr. C(2014)6397) (toliau – Veiksmų programa), 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.1.3-CPVA-V-604 „Greitosios medicinos pagalbos ir pacientų transportavimo bei skubiosios medicinos pagalbos paslaugų kokybės ir prieinamumo gerinimas“ (toliau – Priemonė) finansuojamas veiklas, iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų (toliau – projektai) vykdytojai, įgyvendindami pagal Aprašą finansuojamus projektus, taip pat institucijos, atliekančios paraiškų vertinimą, atranką ir projektų įgyvendinimo priežiūrą.“
2.3. Papildau 2.17 papunkčiu:
„2.17. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2018 m. spalio 1 d. įsakymu
Nr. V-1054 „Dėl Skubiosios medicinos pagalbos kokybės ir prieinamumo gerinimo 2018–2025 metų veiksmų plano patvirtinimo“ patvirtintą Skubiosios medicinos pagalbos kokybės ir prieinamumo gerinimo 2018–2025 metų veiksmų planą.“
2.4. Pakeičiu 3.9 papunktį ir jį išdėstau taip:
„3.9. Kitos Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Aprašo 2 punkte nurodytuose teisės aktuose ir Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą, taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą bei kituose teisės aktuose.“
2.5. Pakeičiu 8 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
„8. Priemonės tikslas – greitosios medicinos pagalbos (toliau – GMP), pacientų transportavimo bei skubiosios medicinos pagalbos paslaugų efektyvumo didinimas, siekiant sumažinti tikslinėse teritorijose pirmalaikį mirtingumą nuo išorinių priežasčių ir paplitusių pagrindinių lėtinių neinfekcinių ligų (kraujotakos sistemos ligų, galvos smegenų kraujotakos ligų), taip sudarant prielaidas mažinti sveikatos netolygumus ir socialinę atskirtį tikslinių teritorijų gyventojams. Šios priemonės veiklos taip pat prisideda siekiant toliau nurodytų Veiksmų programos rodiklių:“.
2.6. Papildau 9.4 papunkčiu:
2.7. Pakeičiu 10 punktą ir jį išdėstau taip:
2.8. Pakeičiu 11 punktą ir jį išdėstau taip:
„11. Pagal Aprašą galimas pareiškėjas ir partneris (-iai) yra:
Veiklos Nr. (Aprašo punktas) |
Veikla |
Galimas pareiškėjas |
Galimas partneris (-iai) |
9.1 |
GMP paslaugas teikiančių ASPĮ aprūpinimas GMP automobiliais ir reikalinga įranga, tikslinių teritorijų pacientams pervežti į ASPĮ |
Ministerija |
Partneriai negalimi |
9.2 |
Rajonų ligoninių aprūpinimas GMP automobiliais ir reikalinga įranga, tikslinių teritorijų pacientams pervežti į ASPĮ |
Ministerija |
Partneriai negalimi |
9.3 |
Apskričių centrų asmens sveikatos priežiūros įstaigų ir (ar) GMP paslaugas teikiančių ASPĮ aprūpinimas GMP automobiliais ir reikalinga įranga tikslinių teritorijų pacientams pervežti į ASPĮ |
Ministerija |
Partneriai negalimi |
9.4. |
Bandomojo projekto, kuriuo siekiama gerinti skubiosios medicinos pagalbos paslaugų kokybę bei prieinamumą regionų (rajonų) gyventojams, įgyvendinimas
|
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
|
Viešoji įstaiga Vilniaus universiteto ligoninė Santaros klinikos, viešoji įstaiga Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija“ |
2.9. Pakeičiu 12 punktą ir jį išdėstau taip:
„12. Pareiškėjas yra tiesiogiai atsakingas už projekto parengimą, įgyvendinimą ir rezultatus, nepriklausomai nuo to, ar pareiškėjas projektą įgyvendina vienas, ar kartu su partneriais. Pareiškėjas su partneriu iki projekto sutarties pasirašymo turi sudaryti sutartį, kurioje turi būti nustatytos jų teisės ir pareigos įgyvendinant projektą.“
2.10. Pakeičiu 14 punktą ir jį išdėstau taip:
„14. Projektas turi atitikti specialiuosius projektų atrankos kriterijus, patvirtintus Veiksmų programos stebėsenos komiteto 2015 m. kovo 26 d. posėdžio nutarimu Nr. 44P-2(4) ir 2020 m. vasario 19 d. posėdžio nutarimu:
14.1. siekti Sveikatos netolygumų mažinimo veiksmų plano 3 priedo „Traumų ir nelaimingų atsitikimų profilaktikos, neįgalumo ir mirtingumo nuo išorinių priežasčių mažinimo krypties aprašas“ 35 punkte iškelto tikslo, 38 punkte nustatyto uždavinio ir įgyvendinti 38.7.1 ir (arba) 38.7.2, ir (arba) 38.7.3, ir (arba) 38.13 papunkčiuose numatytas priemones ir (arba)
14.2. siekti Sveikatos netolygumų mažinimo veiksmų plano 4 priedo „Sergamumo ir pirmalaikio mirtingumo nuo kraujotakos sistemos ligų mažinimo krypties aprašas“ 29 punkte iškelto tikslo, 33 punkte nustatyto uždavinio ir įgyvendinti 33.1.8.1 ir (arba) 33.1.8.2, ir (arba) 33.1.8.3, ir (arba) 33.1.10 papunkčiuose nustatytas priemones, ir (arba)
14.3. siekti Sveikatos netolygumų mažinimo veiksmų plano 5 priedo „Sergamumo ir pirmalaikio mirtingumo nuo galvos smegenų kraujotakos ligų mažinimo krypties aprašas“ 20 punkte nustatyto tikslo, 24 punkte iškelto uždavinio ir įgyvendinti 24.2.2.1 ir (arba) 24.2.2.2, ir (arba) 24.2.2.3, ir (arba) 24.5 papunkčiuose nustatytas priemones.“
2.11. Pakeičiu 19 punktą ir jį išdėstau taip:
„19. Projektu turi būti siekiama stebėsenos rodiklio, kurio skaičiavimas nustatytas Veiksmų programos stebėsenos rodiklių skaičiavimo apraše:
Eil. Nr. |
Rodiklio kodas |
Rodiklio pavadinimas |
Siektina reikšmė 2023 m. |
1. |
P.S.363 |
„Viešąsias sveikatos priežiūros paslaugas teikiančių asmens sveikatos priežiūros įstaigų, kuriose modernizuota paslaugų teikimo infrastruktūra, skaičius“ |
59“ |
2.12. Pakeičiu 24 punktą ir jį išdėstau taip:
„24. Įgyvendinant Aprašo 9.1–9.3 papunkčiuose nurodytas veiklas:
24.1. bendras kiekvieno tipo GMP automobilių kiekis negali būti didesnis, nei tai numatyta GMP automobilių parko atnaujinimo programoje ir (ar) Sveikatos netolygumų mažinimo Lietuvoje veiksmų plane;
2.13. Pakeičiu 25 punktą ir jį išdėstau taip:
„25. Įgyvendindami Aprašo 9.4 papunktyje nurodytą veiklą, pareiškėjas ir partneriai, parinkdami bandomajam projektui vykdyti projekte dalyvausiančias ligonines, užtikrina skaidrią atranką pagal šiuos kriterijus:
25.1. regiono, rajono, mažosios rajono lygmens ligoninės (toliau – regiono / rajono ligoninė) sutikimas dalyvauti bandomajame skubiosios telemedicinos paslaugų teikimo projekte yra pagrįstas motyvaciniame laiške;
25.2. regiono / rajono ligoninės atstumas iki LSMUL KK arba VULSK / RVUL yra ne daugiau kaip 150 kilometrų;
25.3. regiono / rajono ligoninė teikia medicininius vaizdus į Nacionalinę medicininių vaizdų archyvavimo ir mainų informacinę sistemą (MedVAIS);
25.4. regiono / rajono ligoninė teikia medicininių vaizdų aprašymus į Elektroninę sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo informacinę sistemą (toliau – ESPBI IS);
25.6. pacientų, pervežamų iš regiono / rajono ligoninės į LSMUL KK arba VULSK, arba RVUL skaičius 2019 metais;
25.7. pacientų, pervežamų iš regiono / rajono ligoninės į LSMUL KK arba VULSK, arba RVUL ir greičiau kaip per 24 valandas grąžintų atgal į ją, skaičius 2019 metais;
25.8. pacientų, atvykusių (ne GMP) iš regiono / rajono ir konsultuotų LSMUL KK arba VULSK, arba RVUL, skaičius 2019 metais;
2.14. Pakeičiu 30 punktą ir jį išdėstau taip:
„30. Pagal šį Aprašą tinkamų arba netinkamų finansuoti išlaidų kategorijos yra šios:
Išlaidų kategorijos Nr. |
Išlaidų kategorijos pavadinimas |
Reikalavimai ir paaiškinimai |
1. |
Žemė |
Netinkama finansuoti. |
2. |
Nekilnojamasis turtas |
Netinkama finansuoti. |
3. |
Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai |
Netinkama finansuoti. |
4. |
Įranga, įrenginiai ir kitas turtas |
Tinkamomis finansuoti laikomos išlaidos, atitinkančios Rekomendacijų dėl išlaidų atitikties 1 lentelės „Projekto biudžeto išlaidų kategorijų aprašas“ šios kategorijos nuostatas, išskyrus šiuos ribojimus: - GMP automobilių įsigijimo išlaidos tinkamos finansuoti įgyvendinant tik Aprašo 9.1–9.3 papunkčiuose nurodytas veiklas; - išlaidos, skirtos vienkartinėms medicinos priemonėms įsigyti, taip pat eksploatacinės išlaidos yra netinkamos finansuoti. |
5. |
Projekto vykdymas |
Tinkamomis finansuoti laikomos išlaidos, atitinkančios Rekomendacijų dėl išlaidų atitikties 1 lentelės „Projekto biudžeto išlaidų kategorijų aprašas“ šios kategorijos nuostatas, išskyrus šiuos ribojimus: - vykdant Aprašo 9.1–9.3 papunkčiuose numatytas veiklas tinkamos tik Investicijų projekto parengimo / pirkimo išlaidos; - Investicijų projekto parengimo / pirkimo išlaidos negali viršyti 3 000 Eur; - vykdant Aprašo 9.4 papunktyje nurodytą veiklą tinkamos finansuoti projektą vykdančių darbuotojų darbo užmokesčio išlaidos, apskaičiuojamos taikant Valandinio projekto vykdančiojo personalo fiksuotojo įkainio nustatymo, naudojant 1 720 valandų standartinį metinį darbo laiką, metodiką, kuri skelbiama www.esinvesticijos.lt (visa nuoroda https://www.esinvesticijos.lt/lt/dokumentai//valandinio-projekto-vykdanciojo-personalo-fiksuotojo-ikainio-nustatymo-naudojant-1-720-valandu-standartini-metini-darbo-laika-metodika). Šiai kategorijai taikomas kryžminis finansavimas, išskyrus Investicijų projekto parengimo / pirkimo išlaidas. Projekto išlaidos pagal fiksuotąjį įkainį apmokamos vadovaujantis Aprašo 32 punktu. |
6. |
Informavimas apie projektą |
Tinkamos finansuoti privalomos informavimo apie projektą veiklos pagal Projektų taisyklių 450.1–450.6 papunkčius ir lipdukai ant GMP automobilių (lipdukuose turi būti naudojamas ES 2014–2020 metų struktūrinių fondų ženklas ir informuojama apie finansavimą iš ERPF fondo). |
7. |
Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą |
Projektui taikoma fiksuotoji projekto išlaidų norma nustatoma vadovaujantis Projektų taisyklių 10 priedu. |
Pastaba: Paraiškos formos projekto biudžeto lentelė pildoma vadovaujantis Projekto biudžeto formos pildymo instrukcija, pateikta Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos struktūrinių fondų reikalavimams.
2.15. Pakeičiu 31 punktą ir jį išdėstau taip:
2.16. Pakeičiu 32 punktą ir jį išdėstau taip:
„32. Pagal fiksuotąją normą apmokamos Aprašo 30 punkte nurodytos išlaidos turi atitikti Projekto taisyklių 35 skirsnį:
32.1. pagal fiksuotuosius įkainius / fiksuotąją normą apmokamos išlaidos turi atitikti Projektų taisyklių 35 skirsnio reikalavimus;
32.2. pareiškėjas turi teisę paraiškoje numatyti mažesnius fiksuotųjų įkainių dydžius, nei jam taikomi Apraše nustatyti dydžiai;
32.3. projektų išlaidos, kurias numatyta apmokėti taikant fiksuotuosius įkainius, apmokamos atsižvelgiant į projekto sutartyje nustatytus fiksuotuosius įkainius ir projekto vykdytojo pateiktus dokumentus, kuriais įrodomas pasiektas rezultatas. Dokumentai, kuriuos reikia pateikti, įrodant pagal fiksuotuosius įkainius apmokamų rezultatų pasiekimą, bus nurodyti projekto sutartyje.“
2.17. Pakeičiu 36 punktą ir jį išdėstau taip:
„36. Kartu su projektiniu pasiūlymu galimi pareiškėjai turi pateikti:
36.1. preliminarių projekto išlaidų deklaracijos lapą (Aprašo 2 priedas), kuriame patvirtinama, jog nurodytos preliminarios projekto išlaidos nėra pakartotinai finansuojamos / numatomos finansuoti iš Valstybės investicijų programos lėšų ir (ar) pagal 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ priemones iš kitų Veiksmų programos prioritetų ar priemonių ir (ar) iš kitų finansinės paramos priemonių;
36.2. investicijų projektą, parengtą pagal Investicijų projektų, kuriems siekiama gauti finansavimą iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir (ar) valstybės biudžeto lėšų, rengimo metodiką (toliau – Investicijų projektų rengimo metodika), kuri skelbiama Europos Sąjungos struktūrinių fondų svetainėje www.esinvesticijos.lt, jei projektu siekiama investuoti į turtą arba infrastruktūrą, reikalingą viešosioms paslaugoms, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme, teikti, ir projektui įgyvendinti suplanuotų investicijų į nurodytus investavimo objektus išlaidų suma, išskyrus (atėmus) joms tenkantį pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokestį ir išlaidas, kurios apmokamos supaprastintai pagal iš anksto nustatytus dydžius (fiksuotuosius įkainius, fiksuotąsias sumas arba fiksuotąsias normas), viršija 300 000 eurų (trys šimtai tūkstančių eurų). Kartu pateikiamas į elektroninę laikmeną įrašytas investicijų projektas, taip pat jo priedai – sąnaudų naudos analizės (toliau – SNA) ir (arba) sąnaudų veiksmingumo analizės (SVA) rezultatų lentelės MS Excel formatu.
2.18. Pakeičiu 37 punktą ir jį išdėstau taip:
„37. Investicijų projekte turi būti išnagrinėtos ir palygintos projekto įgyvendinimo alternatyvos, vadovaujantis Investicijų projektų rengimo metodikos 4 priedu. Pareiškėjas savo nuožiūra gali nagrinėti ir kitas (papildomas) alternatyvas. Jei projekto įgyvendinimo
alternatyvai (-oms) įvertinti taikomas SNA metodas, Investicijų projekte taikomi projektų tipui „Investicijos į viešųjų sveikatos priežiūros paslaugų infrastruktūros modernizavimą ir (ar) plėtrą“ priskirtini socialinės-ekonominės naudos / žalos komponentai.“
2.19. Papildau 44.7 papunkčiu:
2.20. Pakeičiu 63 punktą ir jį išdėstau taip:
2.21. Pakeičiu 64 punktą ir jį išdėstau taip:
„64. Pagal Aprašo 9.1–9.3 papunkčiuose nurodytas veiklas ES struktūrinių fondų lėšomis įsigyti automobiliai su įranga, taip pat pagal Aprašo 9.4 veiklą ES struktūrinių fondų lėšomis įsigyta įranga, skirta telemedicinos paslaugoms teikti, be atskiro įgyvendinančiosios institucijos ir Ministerijos sutikimo yra perduodami įstaigoms, kurios naudosis nupirktais GMP automobiliais ir telemedicinos paslaugoms teikti būtina įranga pagal panaudos sutartis. Panaudos sutartyse turi būti įtvirtintos nuostatos dėl šio Aprašo 62 ir 63 punktuose nurodytų su projekto tęstinumu susijusių reikalavimų.“
2.22. Pakeičiu 1 priedą:
2.22.1. pakeičiu 1.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„1.2. Projekto tikslai, uždaviniai ir veiklos atitinka bent vieną iš projektų finansavimo sąlygų apraše (toliau – Aprašas) nurodytų veiklų. |
Projekto tikslai, uždaviniai ir veiklos turi atitikti bent vieną iš veiklų, nurodytų šio Aprašo 9.1–9.4 papunkčiuose. Informacijos šaltinis: paraiška.“ |
|
|
2.22.2. Pakeičiu 5.7 papunktį ir jį išdėstau taip:
„5.7. Partnerystė projekte yra pagrįsta ir teikia naudą. |
Informacijos šaltinis: projekto paraiška.“ |
|
|
2.22.3. Pakeičiu 7.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„7.2. Projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimas pagrįstas sąnaudų veiksmingumo analizės (toliau – SVA) rodikliu. (Šis vertinimo aspektas taikomas projektams, kuriems įgyvendinti teikiamas investicijų projektas (pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 671 punktą) ir investicijų projektų skaičiuoklė, kuriuose alternatyvų analizė ir palyginimas atlikti taikant SVA metodą. Įgyvendinančioji institucija vertina atitiktį šiam vertinimo aspektui tik tais atvejais, jei projektas atrenkamas projektų konkurso būdu arba tęstinės projektų atrankos būdu. Kitais atvejais atitiktį šiam vertinimo aspektui vertina ministerija arba Regioninės plėtros departamentas. Kai projektas įgyvendinamas viešojo ir privataus sektorių partnerystės būdu, ministerijos ar Regioninės plėtros departamento sprendimas priimamas atsižvelgiant į viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros pateiktą vertinimo išvadą dėl partnerystės ar koncesijos projekto socialinės ir ekonominės naudos. Visais atvejais vertinama vadovaujantis Investicijų projektų rengimo metodika ir Kokybės metodika. Šis vertinimo aspektas netaikomas techninės paramos projektams ir projekto įgyvendinimo metu, išskyrus atvejus, kai taikomi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 196.1 arba 196.5 papunkčio reikalavimai.) |
Informacijos šaltinis: investicijų projektas (jei teikiamas). |
(Jei šį bendrojo reikalavimo vertinimo aspektą vertina ne įgyvendinan- čioji institucija, pildydama tinkamumo finansuoti vertinimo lentelę, ji perkelia ministerijos ar Regioninės plėtros departamento atlikto projektinio pasiūlymo vertinimo išvadą ir skiltyje „Komentarai“ nurodo šios išvados pavadinimą ir datą.)“.
|
|
2.23. Papildau 2 priedu (pridedama).
Socialinės apsaugos ir darbo ministras,
atliekantis sveikatos apsaugos ministro funkcijas Linas Kukuraitis
Suderinta: Centrinės projektų valdymo agentūros 2020 m. kovo 19 d. raštu Nr. 2020/2-2001, Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos 2020 m. kovo 19 d. raštu Nr. 6V-359.
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų
investicijų veiksmų programos 8 prioriteto
„Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“
įgyvendinimo priemonės Nr. 08.1.3-CPVA-V-604
„Greitosios medicinos pagalbos ir pacientų
transportavimo bei skubiosios medicinos pagalbos
paslaugų kokybės ir prieinamumo gerinimas“ projektų
finansavimo sąlygų aprašo
2 priedas
(Preliminarių projekto išlaidų deklaracijos lapo forma)
PRELIMINARIŲ PROJEKTO IŠLAIDŲ DEKLARACIJOS LAPAS
___________
(data)
____________________
(sudarymo vieta)
Galimo pareiškėjo (projekto vykdytojo) pavadinimas: ___________________________________
Projekto partnerio (-ių) pavadinimas (-i) (pildoma, jei projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais): ________________________________________
2014–2020 metų ES fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto 8.1.3 konkretaus uždavinio įgyvendinimo priemonė, pagal kurią numatoma teikti projektą _____________________________________________________________________________________
Projekto pavadinimas: ___________________________________________________________________
Preliminarių projekto išlaidų tikrinimas
Nr. |
Tvirtinama, kad preliminariame projektiniame pasiūlyme arba pasiūlyme dėl papildomo finansavimo nurodytos preliminarios projekto išlaidos nebuvo finansuotos arba nėra numatomos finansuoti iš: |
Taip |
Ne |
Komentaras |
1. |
Valstybės investicijų programos lėšų
|
|
|
(Nurodomos projekto veiklų išlaidos, kurios buvo finansuotos per paskutinius trejus metus arba numatomos finansuoti iš Valstybės investicijų programos lėšų.) |
2. |
2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ priemonių
|
|
|
(Nurodomos projekto veiklų išlaidos, kurios buvo finansuotos iš 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ priemonių lėšų.) |
3. |
Kitų 2014–2020 m. ES struktūrinių fondų investicijų veiksmų programos prioritetų ar priemonių
|
|
|
(Nurodomos projekto veiklų išlaidos, kurios numatomos finansuoti iš kitų 2014–2020 m. ES struktūrinių fondų investicijų veiksmų programos prioritetų ar priemonių lėšų.) |
4. |
Kitos finansinės paramos priemonių |
|
|
(Nurodomos projekto veiklų išlaidos, kurios buvo finansuotos arba numatomos finansuoti iš kitos finansinės paramos priemonių lėšų.) |
Pareiškėjas (projekto vykdytojas) ir projekto partneris (-iai) (jei projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais) už deklaracijoje pateiktos informacijos teisingumą atsako įstatymų nustatyta tvarka.
___________________________________ ___________ _________________
(Pareiškėjo (projekto vykdytojo) įstaigos (parašas) (vardas pavardė)
vadovo arba įgalioto asmens pareigų pavadinimas)
___________________________________ ___________ _________________
(Projekto partnerio (-ių) (pildoma, jei projektas (parašas) (vardas pavardė)
įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais)
asmens pareigų pavadinimas)