LIETUVOS RESPUBLIKOS ENERGETIKOS MINISTRAS

 

įsakymas

DĖL VALSTYBĖS ĮMONĖS ENERGETIKOS AGENTŪROS VEIKLOS STRATEGIJOS PATVIRTINIMO

 

2015 m. gruodžio 23 d. Nr. 1-305

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybės įmonių įstatymo 4 straipsnio 4 dalies 1 punktu,

1. T v i r t i n u Valstybės įmonės Energetikos agentūros veiklos strategiją (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2015 m. vasario 12 d. įsakymą Nr.1-41 „Dėl Valstybės įmonės Energetikos agentūros veiklos strategijos patvirtinimo“.

 

 

 

Energetikos ministras                                                                                      Rokas Masiulis

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos energetikos ministro

2015 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1-305

 

 

VALSTYBĖS ĮMONĖS ENERGETIKOS AGENTŪROS

VEIKLOS STRATEGIJA

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Valstybės įmonės Energetikos agentūros (toliau – Agentūra) veiklos strategija parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybės įmonių įstatymo, Lietuvos Respublikos valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo įstatymo, Lietuvos Respublikos atsinaujinančių išteklių energetikos įstatymo, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014-2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą“ patvirtintų Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą, taisyklių, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. lapkričio 26 d. nutarimu Nr. 1328 „Dėl Viešųjų pastatų energinio efektyvumo didinimo programos patvirtinimo“, patvirtintos Viešųjų pastatų energinio efektyvumo didinimo programos, Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2012 m. lapkričio 28 d. įsakymu Nr. 1-242 „Dėl Europos Sąjungos finansinės paramos transeuropinių energetikos tinklų srityje įgyvendinimo Lietuvoje administravimo taisyklių patvirtinimo“, patvirtintų Europos Sąjungos finansinės paramos transeuropinių energetikos tinklų srityje įgyvendinimo Lietuvoje administravimo taisyklių, Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2012 m. gegužės 22 d. įsakymu Nr. 1-97 „Dėl Europos Sąjungos finansinės paramos, teikiamos energetikos srities projektams iš ekonomikos gaivinimo programos, įgyvendinimo Lietuvoje administravimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintų Europos Sąjungos finansinės paramos, teikiamos energetikos srities projektams iš ekonomikos gaivinimo programos, įgyvendinimo Lietuvoje administravimo taisyklių, Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2015 m. spalio 29 d. įsakymu Nr. 1-250 „Dėl Europos infrastruktūros tinklų priemonės energetikos sektoriaus projektams įgyvendinti Lietuvos Respublikoje administravimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintų Europos infrastruktūros tinklų priemonės energetikos sektoriaus projektams įgyvendinti Lietuvos Respublikoje administravimo taisyklių, Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2012 m. rugpjūčio 2 d. įsakymu Nr. 1-148 „Dėl Energijos vartojimo pastatuose, įrenginiuose ir technologiniams procesams audito atlikimo tvarkos ir sąlygų ir energijos vartojimo pastatuose, įrenginiuose ir technologiniams procesams auditą atliekančių specialistų rengimo ir atestavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtinto Energijos vartojimo pastatuose, įrenginiuose ir technologiniams procesams audito atlikimo tvarkos ir sąlygų ir energijos vartojimo pastatuose, įrenginiuose ir technologiniams procesams auditą atliekančių specialistų rengimo ir atestavimo tvarkos aprašo, Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2009 m. balandžio 10 d. įsakymu Nr. 1-33 „Dėl Valstybės mastu sutaupyto energijos kiekio skaičiavimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintų Valstybės mastu sutaupyto energijos kiekio skaičiavimo taisyklių, Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2009 m. spalio 29 d. įsakymu Nr. 1-195 „Dėl Savanoriškų susitarimų sudarymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtinto Savanoriškų susitarimų sudarymo tvarkos aprašo nuostatomis bei Agentūros įstatais.

 

II SKYRIUS

VEIKLOS APRAŠYMAS

 

2. Agentūra buvo įsteigta 1993 m. vadovaujantis užsienio specialistų, rengusių pirmąją Nacionalinę energetikos strategiją, rekomendacijomis, pateiktomis atsižvelgiant į Europos šalių analogiškų įmonių veiklos pavyzdžius. Agentūros steigėja yra Lietuvos Respublikos energetikos ministerija (toliau – Energetikos ministerija). Agentūros veiklos tikslai – teikti viešąsias paslaugas ir vykdyti kitą veiklą, siekiant tenkinti viešuosius interesus, įgyvendinant Nacionalinę energetikos strategiją ir valstybės programas. Agentūra pagal Energetikos ministerijos užduotis dalyvauja rengiant Nacionalinės energetikos strategijos, energijos išteklių ir energijos vartojimo efektyvumo didinimo programų projektus, rengia pasiūlymus efektyvaus energijos vartojimo teisinėms, ekonominėms ir organizacinėms priemonėms. Agentūra taip pat rengia Europos Sąjungos (toliau – ES) teisės aktų perkėlimo ir įgyvendinimo priemonių projektus, energijos efektyvumo didinimo teisinio reglamentavimo priemonių projektus, nustato energijos vartojimo efektyvumo rodiklius, administruoja energijos vartojimo audito sistemą.

Energetikos ministerijos pavedimu Agentūra administruoja Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondą (toliau – ENF). Agentūra administruoja projektus, finansuojamus iš Europos Sąjungos transeuropinių energetikos tinklų (TEN-E) programos, Europos Sąjungos finansinės paramos, teikiamos energetikos srities projektams iš ekonomikos gaivinimo programos (EEPEG) bei projektus, finansuojamus iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės energetikos srityje. Agentūra taip pat vykdo ES teisės perkėlimo į Lietuvos nacionalinę teisę ir įgyvendinimo priežiūrą, nacionalinių priemonių notifikavimą bei koordinuoja atsakymų dėl pažeidimų procedūrų Europos Komisijai teikimą. Agentūra konsultuoja ir teikia pasiūlymus Energetikos ministerijai administruojant 2014-2020 ES fondų investicijų veiksmų programą.

3. Svarbiausi Agentūros atlikti darbai, įgyvendinti projektai:

Sukurta ir įgyvendinta energijos vartojimo audito sistema, vykdoma nuolatinė jos priežiūra ir atnaujinimas (renkama ir įvertinama informacija apie energijos vartojimo auditų atlikimą, dalyvaujama atliekant asmenų, siekiančių įgyti auditoriaus kvalifikaciją, atestavimą; teikiami pasiūlymai atitinkamu teisės aktų atnaujinimui); parengtas Energijos vartojimo efektyvumo veiksmų planas; sudarytas Valstybei nuosavybės teise priklausančių šildomų ir (arba) vėsinamų valstybės institucijų ir įstaigų – valstybinio administravimo subjektų naudojamų pastatų, tinkamų atnaujinimui, sąrašas bei Standartinių energijos vartojimo efektyvumą didinančių priemonių ir jomis pasiekiamų sutaupymų katalogas; parengtos ataskaitos apie: Valstybės mastu sutaupytą energijos kiekį; pažangą, padarytą įgyvendinant nacionalinius energijos vartojimo efektyvumo tikslus; parengti Ilgalaikės pastatų nacionalinio fondo atnaujinimo strategijos ir energijos efektyvumo didinimo teisinio reglamentavimo priemonių projektai, taip pat ir reglamentuojantys Energijos vartojimo efektyvumo įpareigojimų sistemos funkcionavimą Lietuvoje.

Agentūra aktyviai dalyvavo 2007–2013 m. Europos Sąjungos struktūrinės paramos energetikos srities priemonėms panaudojimo procese – teikė konsultacijas ir pasiūlymus rengiant bei tikslinant struktūrinės paramos panaudojimo strategiją, veiksmų programas bei jų priedus, projektų finansavimo sąlygų aprašus, projektų atrankos kokybės ir naudos vertinimo kriterijus bei atliko paraiškų dėl įtraukimo į valstybės projektų sąrašą vertinimą.

Sukurtas ENF administravimo mechanizmas, numatantis fondo lėšų skyrimą, efektyvų naudojimą, skaidrią atskaitomybę ir vykdomų veiklų kontrolę. 2010–2014 m. buvo skirta ir administruota 59 896 850 eurų ENF lėšų.

Agentūra administruoja Europos Sąjungos paramos projektus: 8 transeuropinių energetikos tinklų programos TEN-E projektus, 2 Europos energetikos programos ekonomikai gaivinti EEPEG projektus ir 5 Europos infrastruktūros tinklų priemonės projektus. 2007–2013 metų laikotarpiu Agentūra koordinavo Europos Sąjungos programos „Pažangi energetika Europai II“ įgyvendinimą Lietuvoje.

4. Pagrindiniai finansiniai rodikliai (EUR):

 

Eil.Nr.

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio skaičiavimas

2014 m.

1.

Trumpalaikis turtas

 

956127

2.

Per vienerius metus mokėtinos sumos ir trumpalaikiai įsipareigojimai

 

15963

3.

Atsargos

 

1130

4.

Grynasis pelnas (nuostolis)

 

28

5.

Pardavimo pajamos

 

0,00

6.

Balansinis turtas

 

964546

7.

Nuosavas kapitalas

 

916374

8.

Bendrasis likvidumo koeficientas (Current ratio)

1:2

59,9

9.

Skubaus padengimo koeficientas (Acid test (Quick ratio))

(1-3): 2

59,8

 

III SKYRIUS

APLINKOS VEIKSNIŲ ANALIZĖ

 

5. Vidinė įmonės aplinka – tai struktūra, veikla, personalas, finansai. Dabartinė Agentūros struktūra

 

 

Agentūra, kurios skyriai atlieka jiems pavestas funkcijas, įgyvendina arba prisideda prie tokių veiklų įgyvendinimo:

-     įgyvendina energijos vartojimo efektyvumo didinimo priemones;

-     įgyvendina /administruoja ES ir nacionalines paramos programas ir (arba) projektus energetikos srityje;

-     prisideda įgyvendinant Energetikos ministerijos administruojamas 2014-2020 m. Europos Sąjungos fondų Investicijų veiksmų programos priemones.

 

Kaip ir kiekvienai įmonei, Agentūrai žmonės yra svarbus išteklius, leidžiantis realizuoti veiklą.

 

 

Bendras pareigybių skaičius ir išlaidos darbo užmokesčiui

 

 

2014 m.

Pareigybių skaičius, vnt.

20

Išlaidos darbo užmokesčiui, EUR

246772

 

 

Čia dirba aukštos kvalifikacijos specialistai. Kiekvienas įmonės darbuotojas turi pareiginius nuostatus, kuriuose yra nurodytos darbuotojo pareigos, įgaliojimai, teisės ir atsakomybė. Tai padeda tobulinti darbuotojų veiklą, nes jie žino, kaip savo konkrečiu darbu turi siekti įmonės veiklos tikslų ir uždavinių. Darbuotojai – pagrindinis Agentūros sėkmės faktorius. Jie yra vertinami, todėl įmonėje žemas darbuotojų kaitos rodiklis.

Tai, kad Agentūroje dirba didelę patirtį turintys specialistai, leidžia greitai prisitaikyti prie pasikeitusių darbo prioritetų ir operatyviai bei kokybiškai vykdyti užduotis, užtikrinant aukštą darbų kokybę. Siekiant išlaikyti aukštos kvalifikacijos specialistus, prisidedančius prie Agentūros tikslų įgyvendinimo, yra reikalingi finansiniai ištekliai, kurie išlaikytų/stimuliuotų darbuotojų motyvaciją bei suteiktų galimybes kvalifikacijos kėlimui ir profesiniam tobulėjimui.

6. Agentūros veiklai įtakos turi ir aplinkos veiksniai. Todėl, planuodama savo tolimesnę veiklą Agentūra turi įvertinti išorės veiksnius, kuriuose slypi tiek grėsmės, tiek ir galimybės.

Energijos efektyvumo didinimas ir atsinaujinančių energijos išteklių plėtra yra vienos iš prioritetinių sričių ES ir Lietuvos energetikos politikoje. Strateginių energetikos projektų įgyvendinimas yra būtinas, siekiant padidinti šalies energetinį saugumą bei sumažinti priklausomybę nuo importuojamų išteklių iš vienintelio išorinio energijos šaltinio. Agentūra turi galimybę prie šios veiklos prisidėti, rengdama efektyvaus energijos vartojimo teisines, ekonomines ir organizacines priemones valstybės politikai įgyvendinti. Agentūros atliekamas valstybės ir ES lėšų administravimas užtikriną tikslingą šių lėšų skyrimą, savalaikį susijusių kuruojamų projektų ir/arba priemonių dalinį ar pilną finansavimą ir efektyvią einamąją ir paskesniąją įsisavintų lėšų kontrolę.

Politiniai veiksniai taip pat daro įtaką įmonės veiklai. Pasikeitimai energetikos politikoje turi tiesioginę įtaką Energetikos ministerijos Agentūrai formuojamoms užduotims. Joms keičiantis, Agentūra, operatyviai reaguodama į pokyčius, inicijuoja atitinkamų metų veiklos plano keitimą.

Agentūros veiklai įtakos turi ir ekonominiai veiksniai, kurie sąlygoja finansines darbuotojų motyvacijos bei kvalifikacijos kėlimo galimybes ir turi įtaką Agentūros administruojamų strateginių projektų įgyvendinimui.

 

IV SKYRIUS

STIPRYBIŲ, SILPNYBIŲ, GALIMYBIŲ IR GRĖSMIŲ (SSGG) ANALIZĖ

 

7. Siekiant suformuluoti realius ir tinkamus Agentūros strateginius tikslus, orientuotus į galimybių išnaudojimą, pasitelkiant stipriąsias puses, taip pat stengiantis pašalinti savo silpnybes, kurios gali sukelti problemų, mažinant išorinių grėsmių galimą poveikį, yra nustatyti šie vidiniai bei išoriniai veiksniai, darantys įtaką Agentūros ateities perspektyvoms.

7.1. Stiprybės (vidiniai veiksniai):

7.1.1. aukštos kvalifikacijos specialistai energijos efektyvumo, atsinaujinančių energijos išteklių, lėšų ir projektų administravimo srityse;

7.1.2. stipri Agentūros „institucinė atmintis“ (dėl žemo darbuotojų kaitos rodiklio);

7.1.3. aiškiai ir detaliai reglamentuotos darbuotojų pareigos, veiklų sritys ir atsakomybė;

7.1.4. gera informacijos sklaida organizacijoje;

7.1.5. tinkami technologiniai ir materialiniai resursai, t. y. efektyvus ilgalaikio materialaus ir nematerialaus turto, reikalingo aprūpinti darbo vietas, įsigijimas;

7.1.6. optimizuota struktūra, eliminuojanti veiklų dubliavimąsi;

7.1.7. ilgalaikiai kontaktai ir ryšiai su suinteresuotomis institucijomis Lietuvoje ir užsienyje.

7.2. Silpnybės (vidiniai veiksniai):

7.2.1. ribotos darbuotojų finansinės motyvacijos galimybės;

7.2.2. ribotos darbuotojų kvalifikacijos kėlimo ir tobulinimosi finansinės galimybės;

7.3. Galimybės (išoriniai veiksniai):

7.3.1. energijos efektyvumo didinimas ir atsinaujinančių energijos išteklių plėtra yra viena iš prioritetinių sričių ES ir Lietuvos energetikos politikoje;

7.3.2. strateginių energetikos projektų įgyvendinimas yra būtinas, siekiant padidinti šalies energetinį saugumą bei sumažinti priklausomybę nuo importuojamų išteklių iš vienintelio išorinio energijos šaltinio;

7.4. Grėsmės (išoriniai veiksniai):

7.4.1. didelė tikimybė, kad pasikeitimai energetikos politikoje turės tiesioginę įtaką Agentūrai formuojamoms užduotims;

7.4.2. neapibrėžtumas dėl ENF pildymo perspektyvų ir kasmet vykdomos administravimo veiklos apimties.

 

V SKYRIUS

VIZIJA

 

8. Agentūra – kvalifikuota ir efektyviai dirbanti Lietuvos Respublikos energetinę nepriklausomybę užtikrinančių projektų ir ES bei nacionalinių paramos programų administratorė.

 

VI SKYRIUS

MISIJA

 

9. Agentūros misija – svariai prisidėti prie Lietuvos energetinės nepriklausomybės įgyvendinimo, vykdant energetinio efektyvumo didinimo priemones, administruojant ES ir nacionalines lėšas bei vykdant administruojamų priemonių ir projektų energetikos srityje įgyvendinimo kontrolę.

10. Agentūros veikla yra neatsiejamai susijusi su Energetikos ministerijos misija –užtikrinti sklandų bei skaidrų energetikos rinkos veikimą ir įgyvendinti strateginius projektus, užtikrinant geriausią kaštų ir naudos vartotojams santykį ir strateginiais tikslais – „Mažinti priklausomybę nuo vienintelio išorinio energijos išteklių tiekėjo“ ir „Užtikrinti saugų ir sklandų Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo procesą skaidriai ir efektyviai panaudojant tam skiriamas lėšas“.

 

VII SKYRIUS

VERTYBĖS

 

11. Vertybės, kuriomis grindžiama Agentūros misija:

11.1. Veiklos skaidrumas ir atsakomybė. Siekdama veiklos skaidrumo, Agentūra rengia ir skelbia išsamią ir operatyvią informaciją apie Agentūros veiklą, įgyvendina Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtinto Valstybės valdomų įmonių veiklos skaidrumo užtikrinimo gairių aprašo nuostatas, prisiima atsakomybę už savo veiklos rezultatus;

11.2. Darbuotojai. Vykdant Agentūros veiklą, stengiamasi maksimaliai panaudoti darbuotojų žinias ir patirtį. Agentūra skatina darbuotojų atsakingumą ir iniciatyvumą. Agentūra pagal galimybes sudaro sąlygas darbuotojams kelti kvalifikaciją, reguliariai informuoja juos apie Agentūros tikslus, vykdomus projektus, pokyčius, pasiektus rezultatus;

11.3. Socialinė atsakomybė. Agentūra aktyviai dalyvauja socialiniame dialoge su darbuotojais, atsižvelgia į suinteresuotų dalyvių išreikštas pozicijas ir visuomenės lūkesčius.

 

VIII SKYRIUS

STRATEGINIAI TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

 

12. Agentūros strateginis tikslas – pagal kompetenciją prisidėti įgyvendinant darnios ekonomikos plėtros ir energetinio saugumo didinimo priemones. Siekiant šio tikslo Agentūrai keliami šie strateginiai uždaviniai:

12.1. įgyvendinti darnios energetikos plėtros priemones (atsakingas Darnios energetikos plėtros skyrius);

Įgyvendindama šį strateginį uždavinį, Agentūra, pagal ES direktyvų reikalavimus, rengs nacionalinių energijos efektyvumo veiksmų planų projektus ir ataskaitas apie pažangą, padarytą įgyvendinant nacionalinius energijos vartojimo efektyvumo tikslus; atliks valstybės mastu sutaupyto energijos kiekio skaičiavimus; vykdys energijos vartojimo pastatuose, technologiniuose procesuose, įrenginiuose ir transporto priemonėse audito atlikimo sistemos priežiūrą; teiks konsultacijas energijos vartojimo auditų kokybės klausimais, įgyvendinant Viešųjų pastatų energinio efektyvumo didinimo programą; vykdys privalomojo įmonių energijos vartojimo audito sistemos priežiūrą; vykdys Savanoriškų susitarimų su energetikos įmonėmis dėl energijos taupymo priemonių diegimo pas galutinius vartotojus, priežiūrą; atnaujins Valstybei nuosavybės teise priklausančių šildomų ir (arba) vėsinamų valstybės institucijų ir įstaigų – valstybinio administravimo subjektų naudojamų pastatų, tinkamų atnaujinimui, sąrašą; rengs pasiūlymus dėl nacionalinių ir ES energijos vartojimo efektyvumo didinimo reglamentavimo priemonių įgyvendinimo; rengs ataskaitas apie pažangą skatinant ir naudojant atsinaujinančius energijos išteklius.

12.2. įgyvendinti / administruoti ES ir nacionalines paramos programas ir (arba) projektus energetikos srityje (atsakingas Programų ir fondų administravimo skyrius);

Įgyvendindama šį strateginį uždavinį, Agentūra vykdys ENF administratoriaus funkcijas; administruos ES finansinę paramą transeuropinių energetikos tinklų projektams, Europos infrastruktūros tinklų priemonės energetikos sektoriaus projektams ir kitiems Europinės reikšmės projektams įgyvendinti.

12.3. prisidėti prie 2014-2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemonių administravimo energetikos srityje (atsakingas Darnios energetikos plėtros skyrius ir Programų ir fondų administravimo skyrius);

Įgyvendindama šį strateginį uždavinį, Agentūra teiks pasiūlymus dėl 2014–2020 m. ES fondų investicijų energetikos srityje reglamentuojančių teisės aktų ir iš šiomis investicijomis finansuojamų projektų įgyvendinimo, dalyvaus priemonių finansavimo administravimo procese: teiks pasiūlymus ir konsultacijas rengiant projektų finansavimo sąlygų aprašus, priemonių įgyvendinimo planus ir analizę dėl finansuojamų veiklų sankirtų su kitais finansiniais instrumentais ir atitikties horizontaliesiems principams, teiks paramą vykdant viešinimą, vertins projektinius pasiūlymus ir teiks pasiūlymus dėl projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašus.

12.4. efektyvinti Agentūros veiklą, keliant darbuotojų kvalifikaciją (atsakingas Darnios energetikos plėtros skyrius ir Programų ir fondų administravimo skyrius).

Įgyvendindama šį strateginį uždavinį, Agentūra užtikrins, kad darbuotojams būtų sudarytos galimybės kelti kvalifikaciją dalyvaujant atitinkamose mokymo programose ir/ar projektuose.

 

 

 

IX SKYRIUS

STRATEGINIŲ TIKSLŲ IR UŽDAVINIŲ MATAVIMO RODIKLIAI IR JŲ SIEKTINOS VERTĖS 2016–2019 METAIS

 

 

Nr.

Parametras

Tikslų, uždavinių, vertinimo rodiklių pavadinimai

Atsakingas skyrius

Vertinimo rodiklių reikšmės

 

2016-ųjų metų

2017-ųjų metų

2018-ųjų metų

2019-ųjų metų

1.

Strateginis tikslas

Pagal kompetenciją prisidėti įgyvendinant darnios ekonomikos plėtros ir energetinio saugumo didinimo priemones

 

 

 

 

 

1.1.

Strateginio tikslo vertinimo rodiklis

Agentūros veiklos plano priemonių įgyvendinimas (procentais)

 

100

100

100

100

1.1.1

Strateginis uždavinys

Įgyvendinti darnios energetikos plėtros priemones

 

 

 

 

 

1.1.1.1.

Strateginio uždavinio vertinimo rodiklis

Sudarytas (atnaujintas) Valstybei nuosavybės teise priklausančių šildomų ir (arba) vėsinamų valstybės institucijų ir įstaigų – valstybinio administravimo subjektų naudojamų pastatų, tinkamų atnaujinimui, sąrašo projektas (vnt.)

Darnios energetikos plėtros skyrius

 

1

1

1

1

1.1.1.2.

Strateginio uždavinio vertinimo rodiklis

Parengtas Nacionalinis energijos vartojimo efektyvumo veiksmų planas (vnt.)

Darnios energetikos plėtros skyrius

 

 

1

 

 

1.1.1.3.

Strateginio uždavinio vertinimo rodiklis

Parengta ataskaita apie pažangą, įgyvendinant nacionalinius energijos vartojimo efektyvumo tikslus (vnt.)

Darnios energetikos plėtros skyrius

 

1

1

1

1

1.1.1.4.

Strateginio uždavinio vertinimo rodiklis

Parengta ataskaita apie Savanoriškų susitarimų su energetikos įmonėmis įgyvendinimą ir pasiektus sutaupymus (vnt.)

Darnios energetikos plėtros skyrius

 

1

1

1

1

1.1.1.5.

Strateginio uždavinio vertinimo rodiklis

Parengta ataskaita apie privalomųjų įmonių energijos vartojimo auditų atlikimą (vnt.)

Darnios energetikos plėtros skyrius

1

1

1

1

1.1.1.6.

Strateginio uždavinio vertinimo rodiklis

Parengta ataskaita apie pažangą skatinant ir naudojant atsinaujinančius energijos išteklius (vnt.)

Darnios energetikos plėtros skyrius

 

1

 

1

1.1.2.

Strateginis uždavinys

Įgyvendinti / administruoti ES ir nacionalines paramos programas ir (arba) projektus energetikos srityje

 

 

 

 

 

1.1.2.1.

Strateginio uždavinio vertinimo rodiklis

Įgyvendinamų / administruojamų programų skaičius (vnt.)

Programų ir fondų administravimo skyrius

4

4

4

4

1.2.

Strateginio tikslo vertinimo rodiklis

Metodinės pagalbos centro užduočių, įvykdymas (procentais)

 

100

100

100

100

1.2.1.

Strateginis uždavinys

Prisidėti prie 2014-2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemonių administravimo energetikos srityje

 

 

 

 

 

1.2.1.1.

Strateginio uždavinio vertinimo rodiklis

Atliktas projektų, finansuojamų Valstybės planavimo būdu projektinių pasiūlymų vertinimas ir parengtas pasiūlymas dėl jų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą (vnt.)

Darnios energetikos plėtros skyrius, Programų ir fondų administravimo skyrius

Pagal poreikį

Pagal poreikį

Pagal poreikį

Pagal poreikį

1.3.

Strateginio tikslo vertinimo rodiklis

Agentūros darbuotojų kvalifikacijos kėlimo priemonių įgyvendinimas (procentais)

 

100

100

100

100

1.3.1.

Strateginis uždavinys

Efektyvinti Agentūros veiklą, keliant darbuotojų kvalifikaciją

 

 

 

 

 

1.3.1.1.

Strateginio uždavinio vertinimo rodiklis

Mokymo programų skaičius (vnt.)

Darnios energetikos plėtros skyrius, Programų ir fondų administravimo skyrius

2

2

2

2

 

 

X SKYRIUS

STRATEGINIŲ TIKSLŲ IR UŽDAVINIŲ ĮGYVENDINIMAS

 

13. Agentūros strateginio tikslo įgyvendinimui, vykdant strateginius uždavinius, Energetikos ministras tvirtina metinį Agentūros veiklos planą, kuriame nurodomos konkrečios priemonės, skirtos įvykdyti užsibrėžtus tikslus ir uždavinius, nustatomi priemonių rezultatų pasiekimo rodikliai. Agentūros direktorius paskiria darbuotojus, atsakingus už metinio Agentūros veiklos plano priemonių įgyvendinimą. Metodinės pagalbos centro užduotys detalizuojamos ES struktūrinių fondų Techninės paramos administravimą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka.

 

XI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

14. Vadovaujantis Strategija, rengiami ir vykdomi Agentūros veiklos metiniai planai. Įgyvendinant šiuos planus, jie tikslinami, atliekamas veiklos monitoringas.

Strategija tikslinama ne rečiau kaip kartą per 1 metus.

 

——————————