LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VIDAUS SAUGUMO FONDO PROJEKTŲ, KURIŲ ĮGYVENDINIMUI REIKIA ATLIKTI PIRKIMĄ (-US) SAUGUMO SRITYJE, PARAIŠKŲ TEIKIMO IR VERTINIMO GAIRIŲ PATVIRTINIMO

 

2015 m. lapkričio 11  d. Nr. 1V-894

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis 2014 m. balandžio 16 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 514/2014, kuriuo nustatomos Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo ir policijos bendradarbiavimo, nusikalstamumo prevencijos, kovos su juo ir krizių valdymo finansinės paramos priemonės bendrosios nuostatos (OL 2014 L 150, p. 112), 24 straipsnio 4 dalimi ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. rugsėjo 11 d. nutarimo Nr. 826 „Dėl Vidaus saugumo fondo administravimo“ 2 punktu,

t v i r t i n u Vidaus saugumo fondo projektų, kurių įgyvendinimui reikia atlikti pirkimą (‑us) saugumo srityje, paraiškų teikimo ir vertinimo gaires (pridedama).

 

 

 

Vidaus reikalų ministras                                                                                         Saulius Skvernelis

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro

2015 m. lapkričio 11 d. įsakymu Nr. 1V-894

 

VIDAUS SAUGUMO FONDO

PROJEKTŲ, KURIŲ ĮGYVENDINIMUI REIKIA ATLIKTI PIRKIMĄ (-US) SAUGUMO SRITYJE, PARAIŠKŲ TEIKIMO IR VERTINIMO GAIRĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vidaus saugumo fondo projektų, kurių įgyvendinimui reikia atlikti pirkimą (-us) saugumo srityje, paraiškų teikimo ir vertinimo gairės (toliau – Gairės) nustato Vidaus saugumo fondo (toliau – VSF) projektų, kurių įgyvendinimui reikia atlikti pirkimą (-us) saugumo srityje, paraiškų (toliau – paraiškos) teikimo ir vertinimo tvarką bei paraiškų vertinimo kriterijus.

 

2. Gairės parengtos vadovaujantis 2014 m. balandžio 16 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 513/2014, kuriuo kaip Vidaus saugumo fondo dalis nustatoma policijos bendradarbiavimo, nusikalstamumo prevencijos, kovos su juo ir krizių valdymo finansinės paramos priemonė ir panaikinamas Tarybos sprendimas 2007/125/TVR (OL 2014 L 150, p. 93) (toliau – reglamentas Nr. 513/2014), 2014 m. balandžio 16 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 515/2014, kuriuo kaip Vidaus saugumo fondo dalis nustatoma išorės sienų ir vizų finansinės paramos priemonė ir panaikinamas Sprendimas Nr. 574/2007/EB (OL 2014 L 150, p. 143) (toliau – reglamentas Nr. 515/2014), 2014 m. liepos 25 d. Komisijos deleguotojo reglamento (ES) Nr. 1042/2014 dėl papildomų Reglamento (ES) Nr. 514/2014 nuostatų dėl atsakingų institucijų skyrimo, valdymo ir kontrolės pareigų ir dėl audito institucijų statuso bei įsipareigojimų (OL 2014 L 289, p. 3) (toliau – reglamentas Nr. 1042/2014), Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant nacionalinę Vidaus saugumo fondo 2014–2020 m. programą, tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. sausio 27 d. įsakymu Nr. 1V-60 „Dėl Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant nacionalinę Vidaus saugumo fondo 20014–2020 m. programą, tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas), Vidaus saugumo fondo projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. rugsėjo 3 d. įsakymu Nr. 1V-683 „Dėl Vidaus saugumo fondo projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Administravimo taisyklės), nuostatomis.

3. Visos Gairėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 2014 m. balandžio 16 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 514/2014, kuriuo nustatomos Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo ir policijos bendradarbiavimo, nusikalstamumo prevencijos, kovos su juo ir krizių valdymo finansinės paramos priemonės bendrosios nuostatos (OL 2014 L 150, p. 112) (toliau – reglamentas Nr. 514/2014), reglamente Nr. 513/2014, reglamente Nr. 515/2014, reglamente Nr. 1042/2014, Tvarkos apraše, Administravimo taisyklėse.

4. VSF teikiama parama konkretiems tikslams ir veiksmams nustatyta Nacionalinės Vidaus saugumo fondo 2014–2020 m. programos veiksmų įgyvendinimo plane, patvirtintame Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. rugsėjo 29 d. įsakymu Nr. 1V-753 „Dėl nacionalinės Vidaus saugumo fondo 2014–2020 m. programos veiksmų įgyvendinimo plano patvirtinimo“ (toliau – veiksmų planas), ir teikiama tik valstybės institucijoms ar įmonėms, nurodytoms Lietuvos nacionalinėje programoje dėl paramos iš Vidaus saugumo fondo 2014–2020 m. laikotarpiu, patvirtintoje 2015 m. rugpjūčio 6 d. Europos Komisijos sprendimu Nr. C(2015) 5426 (toliau – Programa).

 

II SKYRIUS

KVIETIMAS TEIKTI PARAIŠKAS IR PARAIŠKŲ TEIKIMAS

 

5. Atsakinga institucija, vadovaudamasi Tvarkos aprašo 4.10 papunkčiu, iki veiksmų plane nustatyto termino raštu išsiunčia galimiems pareiškėjams kvietimą teikti paraiškas (toliau –kvietimas)  nurodydama VSF tikslus, atrankos kriterijus, tinkamas finansuoti išlaidas, paraiškų pateikimo sąlygas, reikalavimus projektams,  terminus bei kitą, kaip nustatyta reglamento Nr. 1042/2014 9 straipsnio 1 dalyje, paraiškų pateikimui reikalingą informaciją.

6. Kvietimas  nėra skelbiamas viešai.

7. Atsakinga institucija informuoja pareiškėjus, teikiančius projektų paraiškas, apie bet kokį kvietime nurodytos informacijos pakeitimą.

8. Pareiškėjai užpildo paraiškos finansinei paramai gauti pagal programą formą (Administravimo taisyklių 1 priedas) ir teikia asakingai institucijai kartu su privalomais pateikti dokumentais, nustatytais Administravimo taisyklėse, pagal kvietime nurodytus terminus.

9. Paraiška gali būti atsiųsta registruotu laišku (paraiška laikoma pateikta laiku, jei pašto įstaigos registracijos žymos data yra ne vėlesnė nei galutinis paraiškų pateikimo terminas), įteikta pašto kurjerio (paraiška laikoma pateikta laiku, jei atsakingos institucijos registracijos žymos data yra ne vėlesnė nei galutinis paraiškų pateikimo terminas), įteikta asmeniškai pareiškėjo arba jo įgalioto asmens (paraiška laikoma pateikta laiku, jei atsakingos institucijos registracijos žymos data yra ne vėlesnė nei galutinis paraiškų pateikimo terminas).

10. Paraiškos turi būti teikiamos kaip popierinis dokumentas – pateikiant vieną paraiškos originalą, kurio antraštiniame lape nurodoma „Originalas“, ir atitinkamai vieną kopiją su žyma „Kopija“ arba elektroninę dokumento versiją el. paštu vilnius.rpd@vrm.lt, arba kaip elektroninis dokumentas, pasirašytas saugiu elektroniniu parašu ir pateiktas el. paštu vilnius.rpd@vrm.lt.

11. Kaip popierinis dokumentas teikiamos paraiškos turi būti pateiktos šiuo adresu: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos Regioninės politikos departamentui, Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius. Kitais adresais pristatytos arba po galutinio paraiškų pateikimo termino pateiktos paraiškos nebus nagrinėjamos ir bus grąžinamos pareiškėjui. Pareiškėjas yra atsakingas už paraiškos pristatymą laiku.

12. Atsakinga institucija kiekvieną gautą paraišką užregistruoja ir suteikia unikalų numerį.

13. Pareiškėjas raštu ir (ar) žodžiu gali kreiptis į atsakingą instituciją su klausimais dėl paraiškos formos pildymo. Į raštu pateiktus klausimus atsakinga institucija turi atsakyti ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo klausimo užregistravimo atsakingoje institucijoje dienos.

14. Paraiška turi būti susegta į lengvai išardomą segtuvą. Paraiškai susegti negali būti naudojamas spiralinis ar terminis įrišimas, įmautės.

15. Paraiška gali būti teikiama kartu su partneriais, tokiu atveju prie paraiškos pridedama bendradarbiavimo sutartis, kurioje turi būti nustatytos pareiškėjo ir partnerių teisės ir pareigos kartu įgyvendinant projektą. Projekto partneriui taikomos taisyklės yra  mutatis mutandis  taikomos ir projekto vykdytojui. Partnerių bendradarbiavimo sutartyje privalomai turi būti nurodyta:

15.1.    partnerystės sutarties šalis atstovaujantys asmenys;

15.2.    partnerystės tikslas ir užduočių įgyvendinant projektą pasiskirstymas tarp pareiškėjo ir partnerio;

15.3.    partnerystės sutarties šalių įsipareigojimai ir teisės, susijusios su projektu (kiekvienos partnerystės  sutarties šalies finansinis ir dalykinis indėlis į projektą, teisės į bendrai sukurtą ar įgytą turtą, įskaitant intelektinę nuosavybę, projekto rezultatai ir kita), ir partnerystės sutarties šalių atsakomybė bei partnerystės sutarties keitimo sąlygos;

15.4.    projekto, įgyvendinamo kartu su partneriu, išsamus biudžetas, partnerio patirtų išlaidų tinkamumas finansuoti ir jų apmokėjimas, tinkamų ir netinkamų finansuoti išlaidų paskirstymas pareiškėjui ir partneriui ir jų apmokėjimas;

15.5.    nuostatos dėl netiesioginių išlaidų ir jų apskaičiavimo metodas;

15.6.    nuostata, kad projekto partneris privalo sudaryti sąlygas tikrinti ir audituoti projekto ir su projektu susijusius dokumentus institucijoms, turinčioms teisę tai daryti įgyvendinant projektą;

15.7.    nuostatos dėl ginčų, kilusių iš partnerystės sutarties vykdymo, sprendimo;

15.8.    pareiškėjo ir partnerio pareigos užtikrinant projekto rezultatų tęstinumą penkerius metus po projekto užbaigimo.

 

III SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

16. Atsakinga institucija atlieka visą paraiškų vertinimo procesą, t. y. administracinės atitikties ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimą.

17. Atsakinga institucija paraiškų administracinės atitikties ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimą turi atlikti ne vėliau kaip per 25 darbo dienas nuo galutinės paraiškų pateikimui nustatytos dienos. Paraiškų administracinės atitikties ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimo terminas negali būti pratęstas.

18. Vertinant paraiškas laikomasi lygiateisiškumo, skaidrumo, nešališkumo ir aiškios atsakomybės, profesionalumo ir efektyvumo, konfidencialumo principų.

19. Vertinimo proceso metu vertintojai gali kviesti pareiškėjus į pokalbį, taip pat prireikus įsitikinti, ar paraiškoje pateikta informacija yra pagrįsta, turi teisę apsilankyti planuojamoje projekto įgyvendinimo vietoje.

20. Siekiant įvertinti, ar paraiškoje prašoma finansinės paramos lėšų suma yra pagrįsta, pareiškėjai privalo pateikti ne mažiau kaip tris preliminarius tiekėjų, paslaugų teikėjų ar rangovų pasiūlymus ir (ar) kitus finansavimo poreikį pagrindžiančius dokumentus. Vertintojai turi teisę pareiškėjų prašyti pateikti paaiškinimus ar papildomą dokumentaciją dėl kainų pagrindimo.

21. Vertinimo metu nustačius, kad pareiškėjas paraiškoje pateikė klaidinančią informaciją arba pareiškėjas ar su paraiška susiję asmenys siekia gauti konfidencialią informaciją arba neteisėtai daryti įtaką vertinimo rezultatams ar vertintojams, vertinimą atliekanti atsakinga institucija priima sprendimą atmesti paraišką.

22. Visos vertinamos paraiškos turi atitikti bendruosius projektų atrankos kriterijus, patvirtintus Administravimo taisyklėse. Projekto atitiktį bendriesiems atrankos kriterijams vertina atsakinga institucija, paraiškos administracinės atitikties ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimo etapų metu užpildydama paraiškos administracinės atitikties ir projektų tinkamumo finansuoti vertinimo lentelę (Gairių priedas ):

22.1. projektas turi atitikti Programos strategiją;

22.2. projektu turi būti prisidedama prie bent vieno Programos konkretaus tikslo, kuriam pasiekti turi būti įgyvendinami nacionaliniai tikslai ir veiksmai;

22.3. projektas prisideda prie projektą įgyvendinsiančios valstybės institucijos ar įmonės strateginio veiklos plano ar Programos uždavinio (-ių) įgyvendinimo;

22.4. projektu siekiama aiškių ir realių kiekybinių bei kokybinių uždavinių;

22.5. projektas nebuvo gavęs ir šiuo metu negauna finansinės paramos iš ES fondų, struktūrinių fondų ar kitų Europos Bendrijų iniciatyvų arba nacionalinių šaltinių;

22.6. pareiškėjas organizaciniu požiūriu pajėgus tinkamai ir laiku įgyvendinti projektą;

22.7. projekto išlaidos atitinka fondo finansuotinų išlaidų kategorijas.

23.    Jeigu vertinant paraišką nustatoma, kad ji atitinka ne visus paraiškos administracinės atitikties ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimo reikalavimus, atsakinga institucija pareiškėjui siunčia raštą, kuriame per jos nustatytą terminą prašoma pateikti patikslintą paraišką. Šis terminas neturi būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos ir ilgesnis kaip 10 darbo dienų. Jeigu pareiškėjas per nustatytą terminą nepateikia patikslintos paraiškos arba pateikia netinkamai patikslintą paraišką, arba paraiška neatitinka bent vieno atrankos kriterijaus, nurodyto Gairių 22.1– 22.7 papunkčiuose, atsakinga institucija priima sprendimą atmesti paraišką.

24.    Apie priimtą sprendimą atmesti paraišką atsakinga institucija informuoja pareiškėją per 7 darbo dienas nuo sprendimo atmesti paraišką priėmimo dienos išsiųsdama jam informacinį raštą, kuriame nurodytos paraiškos atmetimo priežastys ir sprendimo atmesti paraišką kopiją.

 

IV SKYRIUS

SPRENDIMO PRIĖMIMAS

 

25. Atsakinga institucija ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo paraiškų administracinės atitikties ir projektų tinkamumo finansuoti įvertinimo parengia Administravimo taisyklėse nustatytos formos paraiškų vertinimo ataskaitą ir per 15 darbo dienų nuo paraiškų vertinimo ataskaitos parengimo dienos priima sprendimą dėl projektų finansavimo, kuris įforminamas vidaus reikalų ministro įsakymu.

26. Vidaus reikalų ministrui įsakymu patvirtinus finansuotinų projektų sąrašą, atsakinga institucija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo finansuotinų projektų sąrašo patvirtinimo apie tai raštu informuoja pareiškėjus. Pareiškėjai, kurių projektams nebuvo skirtos finansinės paramos lėšos, informuojami apie projekto neįtraukimo į finansuotinų projektų sąrašą motyvus, o pareiškėjai, kurių projektams skirtos finansinės paramos lėšos, kviečiami sudaryti projekto sutartį.

27. Su pareiškėjais, kurių projektus atsakinga institucija nusprendžia finansuoti – sudaroma projekto sutartis. Su projekto partneriais projekto sutartis nėra sudaroma, jų įsipareigojimai turi būti išdėstyti bendradarbiavimo sutartyje su pareiškėju.

 

V SKYRIUS

SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS

 

28. Atsakingos institucijos veiksmus ar neveikimą, susijusius su paraiškos administracinės atitikties ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimu ir (ar) vertinimo procedūrų nesilaikymu, pareiškėjas gali  apskųsti  teismui per Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo  nustatytus terminus ir nustatyta tvarka.

______________

 


 

Vidaus saugumo fondo projektų, kurių įgyvendinimui reikia atlikti pirkimą (-us) saugumo srityje, paraiškų teikimo ir vertinimo gairių priedas

 

 

PARAIŠKOS ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES IR PROJEKTO TINKAMUMO FINANSUOTI VERTINIMO LENTELĖ

 

Paraiškos Nr.:

 

Projekto pavadinimas:

 

Pareiškėjo pavadinimas:

 

 

 

Paraiškos administracinės atitikties vertinimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Taip

Ne

Netaikoma

 

Po patikslinimo

 

Pastabos

 

 

 

 

 

Taip

 

Ne

 

 

1. 

 

Paraiška užpildyta pagal tipinę formą

 

 

 

 

 

 

 

 

Tikrinama, ar paraiška užpildyta pagal Administravimo taisyklių 1 priedą.

2. 

 

Paraiškos visos privalomos dalys užpildytos

 

 

 

 

 

 

 

 

Tikrinama, ar paraiškoje nėra neužpildytų dalių.

3. 

 

Paraiška pasirašyta tinkamai

 

 

 

 

 

 

 

 

Įsitikinama, kad paraiška pasirašyta saugiu elektroniniu parašu, jei teikiama tik elektroninė paraiškos versija, jei teikiama popierinė versija, tai ant vieno egzemplioriaus turi būti pažymėta „Originalas“ ir pasirašyta originaliu parašu, paraiškos kopija pažymėta „Kopija“.

4. 

 

Su paraiška pateikti privalomi pateikti dokumentai

 

 

 

 

 

 

 

 

Tikrinama, ar pateikti visi dokumentai, kurie buvo nurodyti kvietime teikti paraišką, bei papildomi dokumentai, jei tokių yra. (Kainų pagrindimai / Tiekėjų preliminarūs pasiūlymai, partnerystės sutartis, įgaliojimas pasirašyti paraišką (jei reikalinga) ir kt.).

5. 

 

Pateiktas reikiamas paraiškos kopijų kiekis, kaip numatyta Gairėse

 

 

 

 

 

 

 

 

Įsitikinama egzempliorių skaičiumi: jei teikiama el. paštu – tai 1 paraiškos egz. patvirtintas el. parašu, jei teikiama popierinė paraiška – tai 1 originalas ir 1 kopija.

6. 

 

Pareiškėjo (ir partnerio) organizacija nėra reorganizuojama ar likviduojama, veikla vykdoma, kitų veiklos apribojimų nenumatyta

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama atsižvelgiant į viešai prieinamą informaciją (Registrų centras), ar pareiškėjo organizacija (ir partnerio) nėra reorganizuojama, nenumatyti kiti veiklos apribojimai, galintys turėti įtakos tolimesniam projekto rezultato įgyvendinimui ar naudojimui.

7. 

 

Nuosavas indėlis

 

 

 

 

 

 

 

 

Jei paraiškoje yra numatytas nuosavas indėlis pareiškėjo ar partnerio, turi būti kartu su paraiška pateikiami atitinkami dokumentai, garantiniai raštai ar kita dokumentacija, užtikrinanti ir patvirtinanti nuosavo indėlio prisidėjimo faktą.

8. 

 

Nuosavybės dokumentai

 

 

 

 

 

 

 

 

Jei paraiška teikiama infrastruktūriniams projektams (kaip patalpų remontai, atitinkamų patalpų pritaikymai projekto veikloms ar pan.), kartu su paraiška turi būti pateikiami nuosavybę paliudijantys atitinkami dokumentai – registrų centro pažymos išrašas, panaudos sutartys ar kita dokumentacija.

 

Projekto tinkamumo finansuoti vertinimas

 

 

Taip

Ne

Netaikoma

 

Po patikslinimo

 

Pastabos

 

 

 

 

 

 

Taip

 

 

Ne

 

9. 

 

Projektas atitinka Programos strategiją

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškos santraukoje (paraiškos 8 punktas) pateikta informacija atitinka Programoje pateiktą strategiją.

10.    

 

Projekto paraiškoje numatytas tikslas atitinka Programoje numatytą tikslą

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje nurodomi tikslai (paraiškos 8 ir 9 punktai) atitinka Programoje numatytus tikslus.

11.    

 

Projektas prisideda prie valstybės institucijos ar įmonės strateginio veiklos plano ar Programos uždavinio (-ių) įgyvendinimo

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje nurodoma informacija, kaip projekto rezultatai prisidės prie valstybės institucijos ar įmonės strateginio veiklos plano ar Programos uždavinio (paraiškos 8 punktas).

12.    

 

Paraiškoje aiškiai aprašyta esama situacija iki projekto įgyvendinimo

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 9 punkte) išvardinta pradinė situacija iki projekto įgyvendinimo – kiek ir kokios įrangos, prekių ar kt. jau turima, kiek įsigyta iš ankstesnio laikotarpio fondų.

13.    

 

Numatytos projekto veiklos yra aiškios ir logiškos projekto tikslams pasiekti

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje nurodytos tik tos prašomos finansuoti veiklos nurodytos tik tos, kurios reikalingos projekto nurodytiems tikslams pasiekti (paraiškos 9 punktas).

14.    

 

Aiškiai nurodyti veiklų rezultatai

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 9 punktas) prie kiekvienos nurodytos veiklos aiškiai nurodyti konkretūs kiekybiniai rodikliai – vienai veiklai vienas rodiklis. Turi būti nurodomas rodiklio pavadinimas ir kiekis.  Kokybiniai rodikliai turi būti nurodomi taip, kad būtų galima įvertinti pasiektą projekto rezultatą, t. y. būtų galima surinkti ir pateikti tai įrodančius duomenis. Įsitikinama, ar projekto uždaviniai atitinka šiuos kokybinius reikalavimus:

-  specifiniai, t. y. parodo projekto esmę ir charakteristikas;

- išmatuojami, t. y. kiekybiškai išreikšti ir išmatuojami; 

- pasiekiami, t. y. realūs;

- susieti, t. y. atitinka vykdomas projekto veiklas;

 

- iškelti laiku, t. y. aiški pradžios ir pabaigos data. 

15.    

 

Projektas nebuvo gavęs ir šiuo metu negauna finansinės paramos iš ES fondų, struktūrinių fondų ar kitų Europos Bendrijų iniciatyvų arba nacionalinių šaltinių

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 14 punktas) nurodyta atitinkama informacija apie anksčiau gautus ar šiuo metu gaunamus finansavimus nedubliuoja tų pačių projektų. 

16.    

 

Pateikta informacija apie projekto įgyvendinimą

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 8 punktas) pateikta informacija, kaip bus organizuotas projekto įgyvendinamas, kokie projekto parengimo darbai jau atlikti.

17.    

 

Detalizuoti pareiškėjo pajėgumai projektui įgyvendinti

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 8 punktas) yra pateikta informacija apie pareiškėjo pajėgumus įgyvendinti projektą – projektą administruojančio personalo atsakomybė ir funkcijos, kurios valstybės institucijos ar įmonės, jų struktūriniai padaliniai įgyvendins projektą, kiek žmonių dirbs ir pan.

18.    

 

Tinkamai užpildytas projekto veiklų įgyvendinimo grafikas

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 11 punktas), veiklų įgyvendinimo grafike, išvardintos visos projekto veiklos, kurios nurodytos paraiškos 9 punkte, ir papildomos veiklos, jei tokios reikalingos rezultatams pasiekti. Projekto skirstymas etapais logiškas ir nuoseklus, veiklos susietos tarpusavyje ir su planuojamais rezultatais. Veiklų įgyvendinimo terminai aiškūs, logiški. Projekto planuojama pirkimų pradžia, nurodyta 13 punkte, siejasi su veiklų įgyvendinimo grafike nurodytomis veiklų datomis.

19.    

 

Projekto veiklos atitinka Programos tinkamas finansuoti veiklas

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 9 ir 10 punktai) nurodytos tik tos prašomos finansuoti veiklos nurodytos tik tos, kurios atitinka Programos tinkamas finansuoti veiklas.

20.    

 

Projekto biudžete visos numatytos išlaidos tinkamai užpildytos

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 10 punktas), projekto biudžete numatytos visos išlaidos yra susijusios su projekto veiklomis, kiekybiniais rezultatais bei numatytais pirkimais, paraiškos 9, 11 ir 13 punktai.

21.    

 

Projekto biudžeto lentelė tinkamai užpildyta

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 10 punktas) projekto biudžeto lentelėje nėra aritmetinių klaidų, visos dalys užpildytos.

22.    

 

Išlaidų kainos pagrįstos

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje ir (ar) prieduose patekti išlaidų pagrindimai, nurodytos kainos yra aiškios ir atitinka rinkos kainas. Vertinami preliminarūs tiekėjų pasiūlymai, paaiškinimai, kita pagrindžiančioji informacija.

23.    

 

Tinkamai užpildytas pirkimų planas

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 13 punktas) nurodyti visi planuojami pirkimai ir jie siejasi su paraiškos 9 ir 10 punkte išvardintomis veiklomis ir rodikliais. Aiškiai nurodoma, kas bus perkama, konkretaus pirkimo pavadinimas.

24.    

 

Tinkamai nurodytas pirkimo būdas

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 13 punktas) prie pirkimų tinkamai nurodytas vienas iš LR viešųjų pirkimų, atliekamų gynybos ir saugumo srityje, įstatymu numatytų pirkimo būdų.

25.    

 

Pirkimų būdai tinkamai argumentuoti

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 13 punktas) nurodomi konkretaus pirkimo būdo pasirinkimo argumentai. Vertinama, ar pirkimas, kurio reikia projektui įgyvendinti, bus atliekamas saugumo srityje, nurodomas konkretus punktas iš detalaus įslaptinamos informacijos sąrašo, kurį yra patvirtinęs pareiškėjas.

26.    

 

Suplanuotos viešinimo priemonės yra tikslingos ir pakankamos

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar numatytos viešinimo priemonės atitinka projekto pobūdį, tikslinę auditoriją maksimaliam rezultatui pasiekti.

27.    

 

Numatytas projekto tęstinumas

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar paraiškoje yra pateikiama informacija apie projekto rezultatų tęstinumą vadovaujantis ES reglamentais, kad projekto sukuriama nauda ir rezultatu pareiškėjas privalomai turi naudotis 5 m.

28.    

 

Projekto partnerio statusas ir veikla atitinka fondo finansuotinas veiklas ir tikslus

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto partneris, jei toks numatytas, yra tinkamas finansuojamam projektui vertinant per partnerio juridinio asmens statusą, atsižvelgiant į partnerio pagrindines veiklas ir, kokios funkcijos bei nauda bus gaunama atitinkama projekto dalimi.

 

 

 

 

Taip

Ne

Netaikoma

 

Po patikslinimo

 

Pastabos

 

 

 

 

 

Taip

 

Ne

 

 

29.    

 

Biudžeto aritmetika, logika teisinga

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 10 punktas) projekto biudžeto lentelėje nėra aritmetinių klaidų, visos dalys užpildytos, nurodytos sumos yra aiškios, pagrįstos.

30.    

 

Darbo užmokestis ir komandiruočių išlaidos darbuotojui (dienpinigiai, antišlaidžiai) apskaičiuoti ir pagrįsti tinkamai

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinama, ar projekto paraiškoje (paraiškos 10 punktas) projekto biudžeto lentelėje darbo užmokestis ir komandiruočių išlaidos darbuotojui (dienpinigiai, antišlaidžiai) apskaičiuoti teisingai, nėra aritmetinių klaidų, pateikti pagrindimai ir sumos yra logiškos ir aiškios.

 

Siekiant pagrįsti darbo užmokestį pareiškėjas turi nurodyti:

1.  Pareigybių skaičių, numatomą jų darbo kiekį (pagrįsti nurodytą kiekį).

2.  Numatyto darbo užmokesčio dydžio pagrindimą (pavyzdžiui, 6 mėnesių atitinkamos specialybės darbuotojo, dirbančio pareiškėjo valstybės institucijoje ar įmonėje, vidutinis darbo užmokestis).

 

 

31.    

 

Netiesioginės išlaidos apskaičiuotos ir pagrįstos tinkamai

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinamas netiesioginių išlaidų apskaičiavimo būdas, vadovaujamasi www.cpva.lt pateikta tipine vienodo dydžio (fiksuotos) normos nustatymo metodika.

 

Išvada dėl paraiškos administracinės atitikties ir projekto tinkamumo finansuoti (Taip / Ne):

 

Maksimali siūloma tinkamų finansuoti išlaidų suma, Eur

 

 

Komentarai:

 

 

Projekto vertintojas:

(pareigos, vardas, pavardė, parašas, data)