Sprendimas netenka galios 2023-06-01:

Marijampolės savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. 1-133, 2023-05-29, paskelbta TAR 2023-05-31, i. k. 2023-10672

Dėl Marijampolės savivaldybės mero rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo

 

Suvestinė redakcija nuo 2023-01-01 iki 2023-05-31

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2017-11-02, i. k. 2017-17351

 

Mherbas

 

MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS PATVIRTINIMO

 

2017 m. spalio 30 d. Nr. 1-266

Marijampolė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 17 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 25 straipsniu, Marijampolės savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Patvirtinti Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarką (pridedama)

2. Pripažinti netekusiu galios Marijampolės savivaldybės tarybos 2013 m. sausio 28 d. sprendimo Nr.1-14 „Dėl Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos patvirtinimo“ 1 punktą.

 

 

 

Savivaldybės merė                                                                            Irena Lunskienė


 

PATVIRTINTA

Marijampolės savivaldybės tarybos

2017 m. spalio 30 d sprendimu Nr. 1-266

 

 

MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKA

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarka reglamentuoja Savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimą, skyrimą ir apskaitą savivaldybėje.

2. Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervas (toliau-Rezervas) yra savivaldybės biudžeto asignavimų dalis.

3. Rezervo dydis turi būti ne mažesnis kaip 0,25 procentai ir ne didesnis kaip 1 procentas patvirtintų Savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant valstybės dotacijų savivaldybių biudžetams). Rezervas gali būti didesnis kaip 1 procentas, kai yra paskelbta valstybės ir (arba) savivaldybės lygio ekstremalioji situacija ir (arba) įvesta nepaprastoji padėtis.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1-319, 2022-12-22, paskelbta TAR 2022-12-23, i. k. 2022-26759

 

4. Konkretus rezervo dydis nustatomas kasmet tvirtinant arba tikslinant einamųjų metų savivaldybės biudžetą.

 

II SKYRIUS

REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMAS

 

5. Rezervo lėšos naudojamos:

5.1. vienkartinėms pašalpoms mokėti asmenims, kurių gyvenamieji būstai ar patys asmenys nukentėjo dėl stichinės nelaimės, gaisro, avarijos ir pan.;

5.2. gaisrų, sprogimų ir kitų nelaimių padariniams likviduoti biudžetinėse įstaigose;

5.3. ekstremaliųjų situacijų padariniams likviduoti savivaldybės teritorijoje;

5.4. kitiems ekstremalių ir stichinių situacijų padariniams, kurių iš anksto negalima numatyti sudarant ir tvirtinant savivaldybės biudžetą, likviduoti savivaldybės teritorijoje.

 

III SKYRIUS

REZERVO LĖŠŲ SKYRIMAS

 

6. Fiziniai ir juridiniai asmenys (toliau – Asmenys), norintys gauti lėšų iš Rezervo, administracijos direktoriui ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo įvykio (gaisro, stichinės nelaimės) teikia motyvuotą prašymą (priedas), kuriame nurodomi duomenys apie Asmenis, pagrįsti skaičiavimai (sąmatos) ir (arba) išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijos, Priešgaisrinės tarnybos pažyma (gaisro ar stichinės nelaimės atveju), banko sąskaitos numeris, į kurią bus pervedamos lėšos ir kita įvykį ar situaciją pagrindžianti informacija.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1-319, 2022-12-22, paskelbta TAR 2022-12-23, i. k. 2022-26759

 

61.  Rezervo lėšos Asmenims neskiriamos:

61.1. jei atitinkamos tarnybos pažymose dėl nukentėjusių pastatų ar turto nurodo, kad priežastis yra neatsargaus elgesys su ugnimi, savininkų aplaidumas ir pastatų nepriežiūra, priešgaisrinės saugos reikalavimų nesilaikymas;

61.2. jei pateikti ne visi Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos 6 punkte nurodyti dokumentai, pagrindžiantys II skyriuje nurodytas aplinkybes.

Papildyta punktu:

Nr. 1-319, 2022-12-22, paskelbta TAR 2022-12-23, i. k. 2022-26759

 

7. Prašymus nagrinėja Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija (toliau – Komisija).

8. Komisija veiklą vykdo vadovaudamasi administracijos direktoriaus patvirtintu Komisijos darbo reglamentu.

9. Komisija:

9.1. nagrinėja, ar prašyme nurodytos aplinkybės pagrįstos, ar atitinka Aprašo 5 punkte nurodytus tikslus ir sąlygas;

9.2. siekdama nustatyti Aprašo 5 punkte nurodytas aplinkybes, prireikus kreipiasi į kompetentingas institucijas, įstaigas, Savivaldybės administracijos struktūrinius padalinius, seniūnijų seniūnus dėl informacijos, būtinos nagrinėjant prašymą, gavimo;

 

9.3. išnagrinėjusi prašymą bei gautus dokumentus, parengia ir teikia Savivaldybės administracijos direktoriui motyvuotą išvadą dėl lėšų skyrimo/neskyrimo iš Rezervo. Išvadoje siūlomų skirti lėšų dydis turi būti pagrįstas skaičiavimais ir (arba) išlaidas patvirtinančiais dokumentais bei kita gauta informacija.

10. Atsižvelgiant į Komisijos išvadą, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu yra skiriamos lėšos iš Rezervo.

11. Jei lėšos skiriamos biudžetinei įstaigai, tai lėšų gavėjas privalo atsiskaityti per mėnesį po lėšų panaudojimo ir pateikti ataskaitos formą Nr. 2 (metinė, ketvirtinė), patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“, Marijampolės savivaldybės administracijos Buhalterijos skyriui.

12. Jei lėšos skiriamos privatiems asmenims, įstaigoms, organizacijoms ir pan., išskyrus biudžetines įstaigas, tai lėšų gavėjas su Marijampolės savivaldybės administracija (lėšų teikėju) pasirašo lėšų panaudojimo sutartį. Lėšos turi būti naudojamos toms reikmėms, kurios nurodytos prašyme. Už lėšų panaudojimą pagal paskirtį atsako lėšų gavėjas.

 

IV SKYRIUS

REZERVO LĖŠŲ APSKAITA

 

13. Rezervo lėšų apskaitą tvarko Marijampolės savivaldybės administracijos Buhalterijos skyrius.

14. Nepanaudotos rezervo lėšos grąžinamos į savivaldybės biudžetą.

15. Savivaldybės administracijos direktorius kartą per metus iki kitų metų kovo mėnesio 1 dienos privalo pateikti merui ir Tarybai direktoriaus rezervo lėšų panaudojimo ataskaitą.

________________

part_7460794acdf34d9f91162a2081620e79_end


 

Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos

priedas

 

(Prašymo forma)

 

Fizinio asmens vardas, pavardė, gimimo data  ar juridinis asmuo ( įmonės kodas)

 

Adresas

 

Telefonas, el. paštas

 

Marijampolės savivaldybės administracijos

direktoriui

 

PRAŠYMAS

SKIRTI PARAMĄ IŠ MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS REZERVO

 

_________________

(data)

Marijampolė

 

Prašau skirti paramą iš Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo dėl

 

 

Lėšas pervesti į sąskaitą LT                                                    

 

PRIDEDAMA(pažymėkite pridedamą dokumentą):

1. Skaičiavimai (sąmata) ir (arba) pridedamos išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijos;

2. Įvykio vietos nuotraukos;

3. Pažyma iš atitinkamos tarnybos (pvz.: Priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos pažyma (gaisro ar stichinės nelaimės atveju);

4. Juridinių asmenų finansinės atskaitomybės dokumentai (jeigu prašymą teikia juridinis asmuo);

5. Kita (įrašyti)______________________________________________________

 

Esu informuota(-s), kad mano asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis BDAR 6 straipsnio nuostatomis (tvarkyti duomenis būtina, kad būtų įvykdyta duomenų valdytojui taikoma teisinė prievolė (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies c punktas) arba tvarkyti duomenis būtina siekiant atlikti užduotį, vykdomą viešojo intereso labui arba vykdant duomenų valdytojui pavestas viešosios valdžios funkcijas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies e punktas) arba tvarkyti duomenis būtina siekiant teisėtų duomenų valdytojo interesų (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f punktas).

 

 

 

 

(parašas)

 

(vardas, pavardė)

 

Jūsų asmens duomenų valdytojas: Marijampolės savivaldybės administracija (juridinio asmens kodas 188769113, adresas: J. Basanavičiaus a. 1, 68307 Marijampolė, tel. 8 343 90011, el. p. administracija@marijampole.lt). Marijampolės savivaldybės administracijos asmens duomenų apsaugos pareigūno kontaktai:. duomenu.apsauga@marijampole.lt

Su asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis Marijampolės savivaldybės administracijoje galima susipažinti svetainėje  https://www.marijampole.lt/go.php/lit/Asmens-duomenu-apsauga/1

___________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Marijampolės savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. 1-319, 2022-12-22, paskelbta TAR 2022-12-23, i. k. 2022-26759

Dėl Marijampolės savivaldybės tarybos 2017 m. spalio 30 d. sprendimo Nr. 1-266 „Dėl Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

part_24f1c78dcc214591867652cf04e7e18d_end