Sprendimas netenka galios 2023-06-01:
Marijampolės savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. 1-133, 2023-05-29, paskelbta TAR 2023-05-31, i. k. 2023-10672
Dėl Marijampolės savivaldybės mero rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo
Suvestinė redakcija nuo 2023-01-01 iki 2023-05-31
Sprendimas paskelbtas: TAR 2017-11-02, i. k. 2017-17351
MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS PATVIRTINIMO
2017 m. spalio 30 d. Nr. 1-266
Marijampolė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 17 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 25 straipsniu, Marijampolės savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarką (pridedama)
2. Pripažinti netekusiu galios Marijampolės savivaldybės tarybos 2013 m. sausio 28 d. sprendimo Nr.1-14 „Dėl Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos patvirtinimo“ 1 punktą.
PATVIRTINTA
Marijampolės savivaldybės tarybos
2017 m. spalio 30 d sprendimu Nr. 1-266
MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKA
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarka reglamentuoja Savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimą, skyrimą ir apskaitą savivaldybėje.
2. Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervas (toliau-Rezervas) yra savivaldybės biudžeto asignavimų dalis.
3. Rezervo dydis turi būti ne mažesnis kaip 0,25 procentai ir ne didesnis kaip 1 procentas patvirtintų Savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant valstybės dotacijų savivaldybių biudžetams). Rezervas gali būti didesnis kaip 1 procentas, kai yra paskelbta valstybės ir (arba) savivaldybės lygio ekstremalioji situacija ir (arba) įvesta nepaprastoji padėtis.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1-319, 2022-12-22, paskelbta TAR 2022-12-23, i. k. 2022-26759
II SKYRIUS
REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMAS
5. Rezervo lėšos naudojamos:
5.1. vienkartinėms pašalpoms mokėti asmenims, kurių gyvenamieji būstai ar patys asmenys nukentėjo dėl stichinės nelaimės, gaisro, avarijos ir pan.;
III SKYRIUS
REZERVO LĖŠŲ SKYRIMAS
6. Fiziniai ir juridiniai asmenys (toliau – Asmenys), norintys gauti lėšų iš Rezervo, administracijos direktoriui ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo įvykio (gaisro, stichinės nelaimės) teikia motyvuotą prašymą (priedas), kuriame nurodomi duomenys apie Asmenis, pagrįsti skaičiavimai (sąmatos) ir (arba) išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijos, Priešgaisrinės tarnybos pažyma (gaisro ar stichinės nelaimės atveju), banko sąskaitos numeris, į kurią bus pervedamos lėšos ir kita įvykį ar situaciją pagrindžianti informacija.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1-319, 2022-12-22, paskelbta TAR 2022-12-23, i. k. 2022-26759
61. Rezervo lėšos Asmenims neskiriamos:
61.1. jei atitinkamos tarnybos pažymose dėl nukentėjusių pastatų ar turto nurodo, kad priežastis yra neatsargaus elgesys su ugnimi, savininkų aplaidumas ir pastatų nepriežiūra, priešgaisrinės saugos reikalavimų nesilaikymas;
61.2. jei pateikti ne visi Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos 6 punkte nurodyti dokumentai, pagrindžiantys II skyriuje nurodytas aplinkybes.
Papildyta punktu:
Nr. 1-319, 2022-12-22, paskelbta TAR 2022-12-23, i. k. 2022-26759
7. Prašymus nagrinėja Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija (toliau – Komisija).
8. Komisija veiklą vykdo vadovaudamasi administracijos direktoriaus patvirtintu Komisijos darbo reglamentu.
9. Komisija:
9.1. nagrinėja, ar prašyme nurodytos aplinkybės pagrįstos, ar atitinka Aprašo 5 punkte nurodytus tikslus ir sąlygas;
9.2. siekdama nustatyti Aprašo 5 punkte nurodytas aplinkybes, prireikus kreipiasi į kompetentingas institucijas, įstaigas, Savivaldybės administracijos struktūrinius padalinius, seniūnijų seniūnus dėl informacijos, būtinos nagrinėjant prašymą, gavimo;
9.3. išnagrinėjusi prašymą bei gautus dokumentus, parengia ir teikia Savivaldybės administracijos direktoriui motyvuotą išvadą dėl lėšų skyrimo/neskyrimo iš Rezervo. Išvadoje siūlomų skirti lėšų dydis turi būti pagrįstas skaičiavimais ir (arba) išlaidas patvirtinančiais dokumentais bei kita gauta informacija.
10. Atsižvelgiant į Komisijos išvadą, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu yra skiriamos lėšos iš Rezervo.
11. Jei lėšos skiriamos biudžetinei įstaigai, tai lėšų gavėjas privalo atsiskaityti per mėnesį po lėšų panaudojimo ir pateikti ataskaitos formą Nr. 2 (metinė, ketvirtinė), patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“, Marijampolės savivaldybės administracijos Buhalterijos skyriui.
12. Jei lėšos skiriamos privatiems asmenims, įstaigoms, organizacijoms ir pan., išskyrus biudžetines įstaigas, tai lėšų gavėjas su Marijampolės savivaldybės administracija (lėšų teikėju) pasirašo lėšų panaudojimo sutartį. Lėšos turi būti naudojamos toms reikmėms, kurios nurodytos prašyme. Už lėšų panaudojimą pagal paskirtį atsako lėšų gavėjas.
IV SKYRIUS
REZERVO LĖŠŲ APSKAITA
Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos
priedas
(Prašymo forma)
|
Fizinio asmens vardas, pavardė, gimimo data ar juridinis asmuo ( įmonės kodas)
|
Adresas
|
Telefonas, el. paštas |
Marijampolės savivaldybės administracijos
direktoriui
PRAŠYMAS |
SKIRTI PARAMĄ IŠ MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS REZERVO |
_________________
(data)
Marijampolė
Prašau skirti paramą iš Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo dėl |
|
|
Lėšas pervesti į sąskaitą LT |
|
PRIDEDAMA(pažymėkite pridedamą dokumentą): 1. Skaičiavimai (sąmata) ir (arba) pridedamos išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijos; 2. Įvykio vietos nuotraukos; 3. Pažyma iš atitinkamos tarnybos (pvz.: Priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos pažyma (gaisro ar stichinės nelaimės atveju); 4. Juridinių asmenų finansinės atskaitomybės dokumentai (jeigu prašymą teikia juridinis asmuo); 5. Kita (įrašyti)______________________________________________________
|
Esu informuota(-s), kad mano asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis BDAR 6 straipsnio nuostatomis (tvarkyti duomenis būtina, kad būtų įvykdyta duomenų valdytojui taikoma teisinė prievolė (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies c punktas) arba tvarkyti duomenis būtina siekiant atlikti užduotį, vykdomą viešojo intereso labui arba vykdant duomenų valdytojui pavestas viešosios valdžios funkcijas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies e punktas) arba tvarkyti duomenis būtina siekiant teisėtų duomenų valdytojo interesų (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f punktas).
|
|
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Jūsų asmens duomenų valdytojas: Marijampolės savivaldybės administracija (juridinio asmens kodas 188769113, adresas: J. Basanavičiaus a. 1, 68307 Marijampolė, tel. 8 343 90011, el. p. administracija@marijampole.lt). Marijampolės savivaldybės administracijos asmens duomenų apsaugos pareigūno kontaktai:. duomenu.apsauga@marijampole.lt
Su asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis Marijampolės savivaldybės administracijoje galima susipažinti svetainėje https://www.marijampole.lt/go.php/lit/Asmens-duomenu-apsauga/1
Pakeitimai:
1.
Marijampolės savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. 1-319, 2022-12-22, paskelbta TAR 2022-12-23, i. k. 2022-26759
Dėl Marijampolės savivaldybės tarybos 2017 m. spalio 30 d. sprendimo Nr. 1-266 „Dėl Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos patvirtinimo“ pakeitimo