Suvestinė redakcija nuo 2020-01-24 iki 2021-05-20
Sprendimas paskelbtas: TAR 2017-06-23, i. k. 2017-10568
PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS pastatų energinio efektyvumo didinimo PROGRAMOS PATVIRTINIMO
2017 m. birželio 22 d. Nr. T-113
Panevėžys
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi ir 2016 m. gegužės 17 d. Partnerystės dėl projekto „Daugiabučių namų ir savivaldybių viešųjų pastatų modernizavimo skatinimas“ įgyvendinimo ir bendradarbiavimo rengiant daugiabučių namų investicijų planus bei savivaldybės viešojo pastato investicijų projektą sutartimi Nr. S1-128, Panevėžio rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Panevėžio rajono savivaldybės pastatų energinio efektyvumo didinimo programą (toliau – Programa) (pridedama).
3. Sudaryti šios sudėties Programos įgyvendinimo priežiūros komitetą (toliau – Priežiūros komitetas):
3.4. Angelė Narbutienė – Biudžeto, ekonomikos ir investicijų komiteto pirmininkė (Priežiūros komiteto pirmininkė);
4. Įpareigoti Priežiūros komitetą ne rečiau kaip vieną kartą per kalendorinį ketvirtį pateikti ataskaitą apie Programos įgyvendinimo eigą savivaldybės tarybai. Savivaldybės tarybai pareikalavus, Priežiūros komitetas teikia papildomą informaciją savivaldybės tarybai. Priežiūros komitetas, įgyvendindamas savo funkcijas, į posėdžius gali kviesti tam tikrų sričių ekspertus, Aplinkos ministerijos atstovus, specialistus ir visuomeninių grupių ar asociacijų atstovus.
PATVIRTINTA
Panevėžio rajono savivaldybės tarybos
2020 m. sausio 23 d. sprendimu Nr. T-17
PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS pastatų
energinio efektyvumo didinimo
PROGRAMA
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Panevėžio rajono savivaldybės pastatų energinio efektyvumo didinimo programos (toliau – Programa) paskirtis – atkurti ar pagerinti Panevėžio rajono savivaldybėje esančių daugiabučių namų ir savivaldybės viešųjų pastatų technines ir energines normatyvines savybes, siekiant esminių statinio reikalavimų visumos išlaikymo, šiluminės energijos sąnaudų sumažinimo ir racionalaus energinių išteklių naudojimo, gyventojų išlaidų šildymui sumažinimo ir gyvenimo kokybės pagerinimo.
2. Programa parengta Panevėžio rajono savivaldybei vykdant Lietuvos Respublikos statybos įstatymo ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo nustatytą statinių naudojimo priežiūros atlikimo funkciją, taip pat vadovaujantis statybos techniniais reglamentais STR 2.01.02:2016 „Pastatų energinio naudingumo projektavimas ir sertifikavimas“, STR 2.01.01(6):2008 „Esminis statinio reikalavimas „Energijos taupymas ir šilumos išsaugojimas“ ir STR 1.03.07:2017 „Statinių techninės ir naudojimo priežiūros tvarka. Naujų nekilnojamojo turto kadastro objektų formavimo tvarka“.
3. Programa parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos iniciatyva dėl daugiabučių namų Lietuvos Respublikos savivaldybėse ir savivaldybių viešųjų pastatų energijos taupymo priemonių įgyvendinimo, Panevėžio rajono savivaldybės atrinktų neefektyviai energiją vartojančių pastatų įvertinimo rezultatais, parengtais daugiabučių namų energinio efektyvumo didinimo investicijų planais ir savivaldybės viešųjų pastatų investicijų projektais, parengtais pastato energijos vartojimo audito pagrindu (toliau bendrai – Investicijų planai) bei Investicijų planų rengėjų parengtomis pastatus ir jų energinio efektyvumo didinimo priemonių įgyvendinimą apibendrinančiomis ataskaitomis, kurios yra neatskiriama šios Programos dalis.
II. ESAMOS BŪKLĖS ANALIZĖ
4. Panevėžio rajono savivaldybėje, Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2019 m. pradžioje gyveno 35 445 gyventojai. Panevėžio rajono savivaldybės statinių naudotojų sąraše įrašyti 317 daugiabučių namų, kuriuose gyvena apie 24,4 proc. visų rajono gyventojų. 242 daugiabučius namus valdo daugiabučių namų savininkų bendrijos arba jų gyventojai yra sudarę jungtinės veiklos sutartis, 75 daugiabučius namus administruoja savivaldybės paskirtas daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų administratorius VšĮ Velžio komunalinis ūkis. Dauguma pastatų yra dviaukščiai, kiti – 3 ar 4 aukštų, dominuoja plytų mūro, stambiaplokščių ar kombinuotų konstrukcijų pastatai, taip pat yra karkasiniai, rąstų ir kitų konstrukcijų pastatai. Daugiausia daugiabučių namų rajone pastatyti 1970–1980 metais. Kaip ir daugelyje kitų tuo pačiu metu statytų pastatų Lietuvoje, namai buvo statyti pagal žemus energinio efektyvumo standartus ir laikui bėgant jų būklė dėl nepakankamos techninės priežiūros vis prastėjo. Vidutinis buto daugiabučiame name plotas yra apie 67 m². Vienas namų ūkis šilumos energijos suvartoja apie 157 kWh/m² per metus, nors atskiruose namuose šis rodiklis yra nuo 65 iki 199 kWh/m² ir daugiau per metus. Analogiškas šilumos
energijos suvartojimas pastebimas ir savivaldybei nuosavybės teise priklausančiuose viešuosiuose pastatuose.
5. Energinio efektyvumo didinimo priemonių įgyvendinimas tiek daugiabučiuose namuose, tiek savivaldybės viešuosiuose pastatuose, kuriuose tokios priemonės buvo įgyvendintos, parodė, kad juos įgyvendinus sutaupoma apie 50 proc. energijos, palyginti su energijos sąnaudomis iki šių priemonių įgyvendinimo, o sutaupytos lėšos dėl sumažėjusių šildymo išlaidų gali būti nukreipiamos investicijoms padengti.
6. Toliau brangstant energijos ištekliams, racionalaus energijos vartojimo problema Panevėžio rajono daugiabučiuose namuose ir savivaldybės viešuosiuose pastatuose yra ypač aktuali, todėl 2013 m. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos ir Panevėžio rajono savivaldybės iniciatyva parengta pirmoji rajono savivaldybės energinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose programa, 2014 m. antroji, o 2017 m. trečioji programa. Rengiant pirmąją programą, vadovaujantis Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos nustatytais kriterijais atrinkta 16 daugiabučių namų, iš kurių 12 namų buvo sėkmingai renovuota, 2 namų gyventojai nepritarė renovacijai, o 2 namų atnaujinimo darbams negauta banko paskola dėl per didelių gyventojų įsiskolinimų komunalinių paslaugų teikėjams. Rengiant antrąją programą, atrinkta 18 namų, iš kurių 13 namų atnaujinimo darbai užbaigti, 5 namų gyventojai nepritarė renovacijai.
7. Naujuoju 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų paramos finansavimo laikotarpiu nuspręsta neapsiriboti vien tik daugiabučių namų renovacija, bet ir suaktyvinti savivaldybėms priklausančių viešųjų pastatų atnaujinimą. Siekiant įgyvendinti investicijų veiksmų programos 4 prioriteto „Energijos efektyvumo ir atsinaujinančių išteklių energijos gamybos ir naudojimo skatinimas“ priemonės „Daugiabučių namų ir savivaldybių viešųjų pastatų modernizavimo skatinimas“ projektus, Lietuvos Respublikos aplinkos ministras 2016 m. balandžio 29 d. išleido įsakymą Nr. D1-297 „Dėl kvietimo rengti savivaldybėms nuosavybės teise priklausančių viešųjų pastatų energijos vartojimo efektyvumo didinimo pilotinius investicijų projektus“. Savivaldybės pakviestos atrinkti po vieną nuosavybės teise valdomą viešąjį pastatą ir parengti investicijų projektus šių pastatų energijos vartojimo efektyvumui didinti. Atsižvelgiant į tai, kad didžioji dalis švietimo įstaigų pastatų jau renovuota, kultūros ir sveikatos priežiūros įstaigų pastatams atnaujinti yra alternatyvių galimybių, šiai priemonei nuspręsta teikti Ramygalos seniūnijos administracinio pastato modernizavimo projektą. Šios priemonės projektų finansavimo aprašas patvirtintas Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2016 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. D1-438.
8. 2016 m. gegužės 17 d. Panevėžio rajono savivaldybė ir VšĮ Būsto energijos taupymo agentūra (toliau – BETA) pasirašė partnerystės sutartį dėl projekto „Daugiabučių namų ir savivaldybių viešųjų pastatų modernizavimo skatinimas“ įgyvendinimo ir bendradarbiavimo rengiant daugiabučių namų investicijų planus bei savivaldybės viešojo pastato investicijų projektą. Sutartyje, be kitų rajono savivaldybės įsipareigojimų, nustatyta ir pareiga parengti naują Energinio efektyvumo didinimo programą pagal parengtus daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) investicijų planus ir viešojo pastato investicijų projektą, paskirti Programos įgyvendinimo administratorių ir pavesti jam įgyvendinti daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) investicijų planus bei viešojo pastato investicijų projektą.
9. Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2016 m. rugpjūčio 26 d. įsakymu Nr. D1-568 „Dėl kvietimo teikti paraiškas atnaujinti (modernizuoti) daugiabučius namus“ paskirstyti savivaldybėms teikiamų paraiškų limitai. Panevėžio rajono savivaldybei suteikta teisė teikti 19 paraiškų. Paraiškų teikimui nustatyti tokie reikalavimai: savivaldybės vykdo galimų atnaujinti namų atranką pagal bendrojo naudojimo objektų valdytojų arba projekto įgyvendinimo administravimo paslaugas teikiančių asmenų ar savivaldybės Programos įgyvendinimo administratoriaus teikiamus pasiūlymus ir paraiškas teikia VšĮ BETA.
10. Pagal iki nustatyto termino gautus pasiūlymus atrinkta 15 gyvenamųjų namų, kurių gyventojai investicijų planus parengti ir renovacijos projektą įgyvendinti pavedė savivaldybės
viešajai įstaigai Velžio komunaliniam ūkiui, ir 4 daugiabučiai, kurių gyventojai nusprendė namo atnaujinimo (modernizavimo) projektą įgyvendinti savo jėgomis, pasitelkiant projekto įgyvendinimo administravimo paslaugas teikiančią uždarąją akcinę bendrovę „Aukštaitijos būstas“. Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2015 m. balandžio 1 d. įsakymu Nr. D1-267 patvirtintame Paraiškų atnaujinti (modernizuoti) daugiabutį namą teikimo, vertinimo ir atrankos tvarkos apraše nustatyta, kad paraiškos teikėjas gali būti daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų valdytojas arba butų ir kitų patalpų savininkų sprendimu pagal pavedimo sutartį veikiantis asmuo, teikiantis Projekto įgyvendinimo administravimo paslaugas, arba savivaldybės Programos įgyvendinimo administratorius, arba savivaldybės administracija.
11. Įgyvendinant sėkmingai įsibėgėjusį daugiabučių namų renovacijos procesą, Aplinkos ministerija 2017 m. spalio mėn. paskelbė papildomą kvietimą teikti paraiškas, rengti ir įgyvendinti daugiabučių namų atnaujinimo projektus pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintą Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programą. 2018 m. vasario 1 d. pasibaigus paraiškų pateikimo terminui, paaiškėjo, kad šių projektų poreikis investicijoms viršijo maksimalią kvietime numatytą sumą. Tuomet buvo vykdomas reitingavimas, po kurio sudarytas pirmiausia finansuojamų projektų sąrašas, į kurį pateko 313 planuojamų atnaujinti daugiabučių, ir rezervinis sąrašas, kuriame liko 214 daugiabučių namų, iš to skaičiaus ir vienas Panevėžio rajono savivaldybės daugiabutis. Aplinkos ministro 2018 m. birželio 27 d. įsakymu rezervinis sąrašas panaikintas, visi paskutinio kvietimo namų atnaujinimo projektai perkelti į finansuojamų projektų sąrašą.
12. 2018 m. rugpjūčio mėn. Aplinkos ministerija paskelbė naują kvietimą teikti paraiškas rengti ir įgyvendinti naujus daugiabučių namų atnaujinimo projektus pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintą Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programą. Kvietimas paskelbtas 150 mln. eurų investicijoms. Numatoma valstybės parama – 50 mln. eurų, kompensuojant 30 proc. investicijų, tenkančių energinį efektyvumą didinančioms priemonėms. Į Programą administruojančią VšĮ Velžio komunalinį ūkį kreipėsi 10 rajono daugiabučių namų gyventojai su prašymais padėti įgyvendinti jų būsto renovacijos projektus. Po analogiško 2019 m. rugpjūčio mėn. paskelbto Aplinkos ministerijos kvietimo Programos administratorius gavo dar 4 namų gyventojų prašymus, o 2 namų, įrašytų į anksčiau sudarytą sąrašą, investicijų planai buvo pakoreguoti.
III. PROGRAMOS TIKSLAS IR UŽDAVINIAI
13. Programos įgyvendinimo tikslas – sumažinti daugiausia energijos vartojančiuose Panevėžio rajono savivaldybės daugiabučiuose namuose ir viešuosiuose pastatuose suvartojamos šiluminės energijos sąnaudas, gerinti Panevėžio rajono estetinį vaizdą ir gyvenamąją aplinką.
14. Programos tikslui įgyvendinti numatomi uždaviniai:
14.1. sukurti organizacinę struktūrą, kuri būtų atsakinga už Programos įgyvendinimo koordinavimą, teiktų organizacinę, teisinę, techninę paramą daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektams įgyvendinti, taip pat rengti ir įgyvendinti kitų pastatų energinio efektyvumo didinimo programas;
14.2. atnaujinti daugiausia šiluminės energijos suvartojančius daugiabučius namus, savivaldybės viešuosius pastatus, užtikrinant, kad įgyvendinus efektyvias energiją taupančias priemones bus pasiekta ne mažesnė kaip C pastato energinio naudingumo klasė ir skaičiuojamosios šilumos energijos sąnaudos juose būtų sumažintos ne mažiau kaip 40 procentų;
IV. PROGRAMOS TIKSLO IR UŽDAVINIŲ ĮGYVENDINIMO VERTINIMO KRITERIJAI
15. Programos tikslas ir uždaviniai vertinami pagal šiuos kriterijus:
15.1. atnaujinta ne mažiau kaip 2/3 įrašytų į sąrašus daugiabučių namų ir 1 viešasis savivaldybės pastatas;
V. NUMATOMOS ĮGYVENDINTI PRIEMONĖS
16. Siekiant gerinti gyvenamąją aplinką, mažinti energinių išteklių sąnaudas ir užtikrinti daugiabučių namų atitiktį esminiams statinio reikalavimams, savivaldybės atrinktuose Panevėžio rajono daugiabučiuose namuose numatoma įgyvendinti energinį efektyvumą didinančias priemones (toliau – priemonės), būtinas statinių naudojimo ir priežiūros esminiams reikalavimams užtikrinti ir leisiančias sumažinti bendras visų daugiabučių namų energijos sąnaudas ne mažiau kaip 40 proc., ir juose pasiekti ne mažesnę kaip C energinio naudingumo klasę. Pagal Programą yra numatoma įgyvendinti šias pagrindines priemones: sienų, cokolio bei stogo šiltinimas, langų bei durų keitimas į mažesnio šilumos pralaidumo, balkonų bei lodžijų įstiklinimas, šilumos punkto pertvarkymas, šildymo bei karšto vandens sistemų atnaujinimas, vėdinimo sistemų sutvarkymas.
17. Panevėžio rajono savivaldybės viešojo pastato – Ramygalos seniūnijos administracinio pastato, esančio Vadoklių g. 10, Ramygaloje, investicijų projektas parengtas išsamiojo energijos vartojimo pastatuose audito pagrindu. Projekto veiklų sąraše nurodytas cokolio, išorinių pastato sienų šiltinimas, naujo apšiltinto šlaitinio stogo įrengimas vietoje esamo sutapdinto stogo, lauko ir tambūrų durų keitimas, šildymo ir karšto vandens tiekimo inžinerinių sistemų modernizavimas.
VI. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMAS
18. Panevėžio rajono savivaldybės administracija koordinuoja savivaldybės paskirto Programos įgyvendinimo administratoriaus VšĮ Velžio komunalinio ūkio vykdomą Programos įgyvendinimą ir organizuoja jos įgyvendinimo veiksmus. Savivaldybės energinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose programų įgyvendinimo praktika parodė, kad renovacijos proceso trukmė nuo jo pradžios iki galutinio rezultato pasiekimo gali būti skirtinga dėl aplinkybių, nepriklausančių nei nuo Panevėžio rajono savivaldybės administracijos, nei nuo jos paskirto Programos įgyvendinimo administratoriaus VšĮ Velžio komunalinio ūkio veiksmų ar neveikimo. Kita vertus, Programa gali būti bet kuriuo metu papildoma Aplinkos ministerijai paskelbus naujus kvietimus ar rajono gyventojams apsisprendus dėl jų būsto atnaujinimo. Dėl šios priežasties konkretus Programos įgyvendinimo terminas nėra nustatomas.
19. Daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų valdytojai (daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų bendrija, bendrojo naudojimo objektų valdymui sudarytos jungtinės veiklos sutartimi įgaliotas asmuo, pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.84 straipsnio nuostatas paskirtas bendrojo naudojimo objektų administratorius) (toliau – Programos vykdytojai) atlieka visus veiksmus, susijusius su Programos įgyvendinimu ir privalomus jiems teisės aktų nustatyta tvarka.
20. Savivaldybės paskirtas Programos įgyvendinimo administratorius atlieka visus veiksmus, susijusius su Programos ir parengtų investicijų planų įgyvendinimu: skolinasi lėšas iš kredito įstaigų, naudodamasis Centrinės perkančiosios organizacijos parengtu elektroniniu katalogu, organizuoja rangos darbų (įskaitant ir projektavimo darbus), statybos techninės priežiūros paslaugų pirkimus, organizuoja ir prižiūri statybos darbų atlikimą bei užtikrina jų įgyvendinimo kokybę.
21. Savivaldybės administracija prižiūri ir kontroliuoja Programos įgyvendinimo administratorių vykdomą veiklą. Tuo atveju, jei gaunama informacija iš Programos finansavimą suteikusių bankų ar kitų finansų įstaigų, kad Programos įgyvendinimo administratorius nevykdo ar netinkamai vykdo savo įsipareigojimus pagal kredito sutartis, savivaldybės administracija nedelsiant imasi veiksmų užtikrinti, kad Programos įgyvendinimo administratorius laikytųsi įsipareigojimų.
VII. PROGRAMOS FINANSAVIMAS
22. Investicijų planuose statybos darbų kaštai ir kitos sąnaudos įvertintos skaičiuojamosiomis rinkos kainomis. Programoje įrašytų 34 daugiabučių namų atnaujinimui atsižvelgiant į gyventojų pasirinktą investicijų paketą reikėtų nuo 5,5 mln. Eur iki 6,0 mln. Eur, o Ramygalos seniūnijos administraciniam pastatui modernizuoti – 121 878, 42 Eur.
23. Programai įgyvendinti numatoma teisės aktų nustatyta tvarka gauti finansavimą iš Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos, Klimato kaitos specialiosios programos ir kitų teisėtų šaltinių:
23.1. daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektai finansuojami vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti ir daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) įstatymo nuostatomis;
23.2. savivaldybės viešojo pastato atnaujinimo (modernizavimo) projektas gali būti finansuojamas suteikiant lengvatinį kreditą arba taikant Energijos taupymo paslaugų teikėjo (ETPT) modelį;
24. Visų šiame skyriuje nurodytų finansavimo šaltinių parama Programai įgyvendinti skiriama vadovaujantis paramą reglamentuojančiais teisės aktais (Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti ir daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) įstatymu,
Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu ir kitais teisės aktais).
VIII. 2016 M. ATRINKTŲ PROGRAMAI DAUGIABUČIŲ NAMŲ SĄRAŠAS
Eil. Nr. |
Adresas |
Namo naudingasis plotas, m2 |
Aukštų sk. |
Butų sk. |
1. |
Naujamiesčio g. 7, Liberiškio k., Naujamiesčio sen. |
193,70 |
2 |
4 |
2. |
Nevėžio g. 18, Miežiškių mstl., Miežiškių sen. |
154,52 |
2 |
4 |
3. |
Nevėžio g. 29, Miežiškių mstl., Miežiškių sen. |
152,96 |
2 |
4 |
4. |
Norušių g. 7, Linkaučių k., Krekenavos sen. |
551,37 |
2 |
12 |
5. |
Šermukšnių g. 1, Upytės k., Upytės sen. |
639,64 |
2 |
9 |
6. |
Vėbrupės g. 22, Skaistgirių k., Paįstrio sen. |
308,18 |
2 |
4 |
7. |
Smėlynės g. 179, Senamiesčio k., Panevėžio sen. |
1 091,39 |
3 |
23 |
8. |
Sporto g. 9, Krekenavos mstl., Krekenavos sen. |
1 324,59 |
3 |
24 |
9. |
Sporto g. 15, Krekenavos mstl., Krekenavos sen. |
1 837,80 |
4 |
32 |
10. |
Šventupių g. 13, Šventupių k., Krekenavos sen., |
386,52 |
2 |
8 |
11. |
Švyturio g. 15, Pažagienių k., Panevėžio sen. |
606,09 |
2 |
12 |
12. |
Švyturio g. 21, Pažagienių k., Panevėžio sen. |
606,84 |
2 |
12 |
13. |
Švyturio g. 33, Pažagienių k., Panevėžio sen., |
1 068,96 |
3 |
18 |
14. |
Taikos g. 4, Miežiškių mstl., Miežiškių sen. |
333,64 |
2 |
4 |
15. |
Žagienės g. 5, Pažagienių k., Panevėžio sen. |
1 171,69 |
3 |
18 |
IX. DAUGIABUČIŲ NAMŲ, KURIŲ GYVENTOJAI APSISPRENDĖ namo atnaujinimo (modernizavimo) projektą įgyvendinti savo jėgomis, SĄRAŠAS
Eil. Nr. |
Adresas |
Namo naudingasis plotas, m2 |
Aukštų sk. |
Butų sk. |
1. |
Sporto g. 11, Krekenavos mstl., Krekenavos sen. |
193,70 |
2 |
4 |
2. |
Šilelio g. 1, Krekenavos mstl., Krekenavos sen. |
154,52 |
2 |
4 |
3. |
Ramioji g. 12, Liūdynės k., Velžio sen. |
152,96 |
2 |
4 |
4. |
Žagienės g. 2, Pažagienių k., Panevėžio sen. |
551,37 |
2 |
12 |
X. DAUGIABUČIŲ NAMŲ, KURIŲ GYVENTOJAI APSISPRENDĖ namo atnaujinimo (modernizavimo) projektą įgyvendinti PASITELKUS PROGRAMOS ADMINISTRATORIAUS PAGALBĄ, SĄRAŠAS
Eil. Nr. |
Adresas |
Namo naudingasis plotas, m2 |
Aukštų sk. |
Butų sk. |
1. |
Ramioji g. 17, Liūdynės k., Velžio sen. |
491,30 |
2 |
11 |
2. |
Dvaro g. 20, Niaukonių k., Smilgių sen. |
182,18 |
1 |
4 |
3. |
Krekenavos g. 8, Ramygalos m., Ramygalos sen. |
324,94 |
2 |
8 |
4. |
Taikos g. 6, Miežiškių mstl., Miežiškių sen. |
501,86 |
2 |
8 |
5. |
Kirkūnų g. 80, Kirkūnų k., Velžio sen. |
294,41 |
2 |
4 |
6. |
Vadaktėlių k. 3, Naujamiesčio mstl., Naujamiesčio sen. |
193,53 |
1 |
4 |
7. |
Naujamiesčio g. 9, Liberiškio k., Naujamiesčio sen. |
154,09 |
2 |
4 |
8. |
Naujamiesčio g. 8, Liberiškio k., Naujamiesčio sen. |
319,44 |
2 |
8 |
9. |
Topolių g. 1, Staniūnų k., Velžio sen. |
183,60 |
2 |
4 |
10. |
Draugystės g. 5, Bernatonių k., Panevėžio sen. |
387,46 |
2 |
8 |
11. |
Draugystės g. 9, Bernatonių k., Panevėžio sen. |
491,90 |
2 |
8 |
12. |
Knygnešių g. 4, Ramygalos m., Ramygalos sen. |
151,45 |
1 |
5 |
13. |
Pašto g. 4, Ramygalos m., Ramyglos sen. |
153,95 |
1 |
4 |
14. |
Švyturio g. 17, Pažagienių k., Panevėžio sen. |
639,64 |
2 |
9 |
15 |
Melioratorių g. 9, Dembavos k., Velžio sen. |
1 828,48 |
4 |
32 |
Priedo pakeitimai:
Nr. T-197, 2018-10-31, paskelbta TAR 2018-11-02, i. k. 2018-17667
Nr. T-17, 2020-01-23, paskelbta TAR 2020-01-23, i. k. 2020-01051
Pakeitimai:
1.
Panevėžio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-197, 2018-10-31, paskelbta TAR 2018-11-02, i. k. 2018-17667
Dėl Panevėžio rajono savivaldybės tarybos 2017 m. birželio 22 d. sprendimo Nr. T-113 „Dėl Panevėžio rajono savivaldybės pastatų energinio efektyvumo didinimo programos patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Panevėžio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-17, 2020-01-23, paskelbta TAR 2020-01-23, i. k. 2020-01051
Dėl Panevėžio rajono savivaldybės tarybos 2017 m. birželio 22 d. sprendimo Nr. T-113 „Dėl Panevėžio rajono savivaldybės pastatų energinio efektyvumo didinimo programos patvirtinimo“ pakeitimo