Suvestinė redakcija nuo 2023-07-04

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2023-02-27, i. k. 2023-03489

 

 

SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS VERSLUMO INICIATYVŲ SKATINIMO PROGRAMOS VERSLO  ĮMONIŲ IR SAVARANKIŠKAI DIRBANČIŲ ASMENŲ IŠLAIDŲ DALINIAM KOMPENSAVIMUI 2023 METAMS SKIRTŲ LĖŠŲ ADMINISTRAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. vasario 23 d. Nr. T9-15

Skuodas

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Skuodo rajono savivaldybės tarybos 2022 m.  gruodžio 22  d. sprendimu Nr. T9-207 „Dėl Skuodo rajono savivaldybės 2023–2025 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“ patvirtinto Skuodo rajono savivaldybės 2023–2025 metų strateginio veiklos plano 5.1.1.1 priemone, Skuodo rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. T v i r t i n t i Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui 2023 metams skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. P r i p a ž i n t i netekusiu galios Skuodo rajono savivaldybės tarybos 2022 m. kovo 24 d. sprendimą Nr. T9-42 „Dėl Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos verslo  įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui ir verslo projektų bendrajam finansavimui skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                  Petras Pušinskas

 

 


 

PATVIRTINTA

Skuodo rajono savivaldybės tarybos

2023 m. vasario 23 d. sprendimu Nr. T9-15

(Skuodo rajono savivaldybės tarybos

2023 m. birželio 30 d.

sprendimo Nr. T9-127

redakcija)

 

SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS VERSLUMO INICIATYVŲ SKATINIMO PROGRAMOS VERSLO ĮMONIŲ IR SAVARANKIŠKAI DIRBANČIŲ ASMENŲ IŠLAIDŲ DALINIAM KOMPENSAVIMUI 2023 METAMS SKIRTŲ LĖŠŲ ADMINISTRAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato Verslumo iniciatyvų skatinimo Programos dalyvių (toliau – Programos dalyvių) iniciatyvų skatinimo tikslus, uždavinius, remiamas veiklas, lėšų administravimo tvarką.

2. Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo įstatymu (toliau – Įstatymu), Vietos savivaldos įstatymu, Skuodo rajono savivaldybės 2020–2025 metų strateginiu plėtros, Skuodo rajono savivaldybės 2023–2025 metų strateginiu veiklos planais.

3. Skuodo rajono savivaldybės taryba (toliau – taryba) lėšas verslumo iniciatyvų skatinimo Programai numato tvirtindama Skuodo rajono savivaldybės strateginio veiklos plano 5 programos „Tvarios ir saugios aplinkos kūrimo, verslo ir žemės ūkio plėtra“ 5.1.1.1. priemonę „Verslumo iniciatyvų skatinimas“ bei konkrečių metų savivaldybės biudžetą.

4. Programos dalyviai:

4.1. smulkaus verslo subjektai, atitinkantys Įstatymo 3 straipsnio 3 dalyje nustatytas sąlygas, t. y. labai mažos įmonės (vidutinis metinis darbuotojų skaičiaus ne didesnis kaip 10, metinės pajamos neviršija 2 mln. Eur, įmonės balanse nurodyto turto vertė neviršija 2 mln. Eur);

4.2. fiziniai asmenys, vykdantys individualią veiklą pagal Nuolatinio Lietuvos gyventojo individualios veiklos pažymą (toliau – IDVP) ar verslo liudijimą;

4.3. asociacijos, jei jos vykdo ūkinę-komercinę veiklą ir ši veikla nurodyta jų Įstatuose ir vidutinis metinis darbuotojų skaičius neviršija 10.

5. Visų 4 punkte išvardintų Programos dalyvių darbuotojų skaičius negali viršyti Įstatymo 3 straipsnio 3 dalyje nustatyto darbuotojų skaičiaus – 10 darbuotojų.

6. Programos dalyviai, nurodyti Tvarkos aprašo 4.1–4.3 papunkčiuose, turi būti registruoti ir veiklą vykdyti Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje.

6. Programos dalyviai, nurodyti Tvarkos aprašo 4.1–4.3 papunkčiuose, turi būti registruoti ir veiklą vykdyti Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje.

7. Jaunu verslu laikoma:

7.1. verslo įmonės, įsteigtos ne anksčiau kaip prieš 24 mėn. iki Prašymo pateikimo dienos.

7.2. fiziniai asmenys, vykdantys veiklą pagal verslo liudijimą ar Nuolatinio Lietuvos gyventojo individualios veiklos pažymą, jei naują verslo veiklą pradėjo  ne anksčiau kaip prieš 24 mėn. iki Prašymo pateikimo dienos. Jei panaši veikla nebuvo vykdyta 36 mėn. ar ilgiau, Programos dalyvis gali būti pripažįstamas jauno verslo atstovu.

8. Inovatyvi paslauga ar inovatyvus produktas paslauga ar produktas, kurių gamybos/teikimo analogo nėra Klaipėdos regione, kurio tiekimas užtikrintas platesnei nei regiono auditorijai. Ar paslauga/produktas yra inovatyvus, sprendžia Komisija. Atskirais atvejais, Komisijai paprašius, programos dalyvis privalo pateikti dokumentus, įrodančius paslaugos/prekės inovatyvumą. Prekė/paslauga gali būti pripažinta inovatyvia, jei jai teikti/gaminti naudojamos inovatyvios technologijos.

 

II SKYRIUS

PROGRAMOS TIKSLAS, PRIORITETAS, UŽDAVINIAI IR  RĖMIMO LĖŠŲ SUDĖTIS

 

9. Programos tikslas – taikant finansinius mechanizmus, skatinti Skuodo rajono gyventojus imtis savarankiškos veiklos, kurti ir plėsti verslo įmones.

10. Programos uždaviniai:

10.1. didinti vietos gyventojų užimtumą;

10.2. sudaryti sąlygas kurti ir vystyti smulkųjį verslą;

10.3. ugdyti vietos gyventojų verslumo gebėjimus;

10.4. skatinti verslo atstovus kelti kvalifikaciją, diegti naujoves;

10.5. sudaryti sąlygas reklamuoti savo prekes ir paslaugas.

11. Programos finansavimo šaltinis – Skuodo rajono savivaldybės biudžeto lėšos.

12. 2023 metais prioritetas skiriamas verslams, kurie užsiima specializuota vietinių gamintojų produkcijos prekyba[1]ir įgyvendinamoms inovatyvioms  verslo idėjoms.

 

III SKYRIUS

PROGRAMOS LĖŠŲ NAUDOJIMAS

 

13. Parama teikiama kompensavimo principu.

14. Kompensuojama dalis Programos dalyvių patirtų ir tinkamomis kompensuoti pripažintų išlaidų (patirtos ne anksčiau nei kaip prieš 12 mėnesių, skaičiuojant iki prašymo pateikimo finansinei paramai gauti dienos).

15. Programos dalyviams, kurie yra PVM mokėtojai, PVM išlaidos nėra tinkamos kompensuoti.

16. Vienam Programos dalyviui per 3 metus gali būti skirta ne daugiau kaip 4 000 Eur (nepriklausomai nuo to, pagal kelias priemones, išvardintas 19 punkte, prašoma paramos). Išimtis taikoma 12 punkte aprašytu atveju – maksimali paramos suma per 3 metus – iki 8 000 Eur, kiekvienos 19 punkte nurodytos priemonės maksimali paramos suma gali būti didinama 2 kartus.

17. Norint gauti paramą, verslo liudijimas turi būti išduotas ir galiojantis ne mažiau kaip 250 dienų  per metus[2]. Jei verslo liudijimas galioja 100–120 dienų per metus, galima paramos suma mažėja 50 proc. Ši sąlyga netaikoma 19.11–19.12 papunkčiuose nurodytoms veikloms ir 19.2–19.3 papunkčiuose nurodytoms veikloms, jei verslas yra sezoninis[3], pvz., vandens dviračių nuoma, palapinių nuoma ir pan.

18. Norint gauti paramą, dirbančių su IDVP, pajamos per metus turi sudaryti ne mažiau 12 MMA (minimali mėnesinė alga). Jei pajamos sudaro nuo 5 iki 6  MMA per metus, galima paramos suma mažėja 50 proc. Ši sąlyga netaikoma 19.11–19.12 papunkčiuose nurodytoms veikloms ir 19.2–19.3 papunkčiuose nurodytoms veikloms, jei verslas yra sezoninis. Ar veikla gali būti pripažinta sezonine, sprendžia Komisija.

19. Jei paramos prašoma sezoniniam verslui, diferencijuojamas paramos intensyvumas pagal pajamų sumą:

19.1.  80 proc. – jei pajamos per metus ne mažesnės kaip 4 MMA (minimali mėnesinė alga), verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 100   d. per metus;

19.2.  60 proc. – jei pajamos per metus ne mažesnės kaip 3 MMA, verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 80 d. per metus;

19.3.  40 proc. – jei pajamos per metus ne mažesnės kaip 2 MMA, verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 50 d. per metus;

19.4.  25 proc. – jei pajamos per metus ne mažesnės kaip 1 MMA, verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 25 d. per metus.

20. Programos lėšos skiriamos šioms išlaidoms kompensuoti:


Eil. Nr.

Dalinio išlaidų kompensavimo priemonė

Kompensuojama  išlaidų dalis, proc.

Maksimali suma Programos dalyviui, Eur

Paramos gavėjai,

paramos periodiškumas

 

Privalomos sąlygos

1

2

3

4

5

6

20.1.

Negyvenamųjų patalpų nuomos išlaidos

80 proc.

≤ 400 Eur

(I veiklos metais),

≤ 200 Eur

(II veiklos metais)

Jauno verslo atstovai

 

Neribojama

1. Pateikiama Nekilnojamo turto nuomos sutarties, įregistruotos VĮ Registrų centre, kopija.

2. Nuomojamos patalpos yra Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje ir priskirtos negyvenamųjų pastatų grupei.

20.2.

Naujų darbo vietų sukūrimo išlaidos[4]

(įranga, inventorius, išskyrus medžiagas)

80 proc.

≤2000 Eur pareiškėjui

+

≤1000 Eur jauno verslo atstovui

 

 

 

Jauno verslo atstovai arba

bet kada įkūrus naują darbo vietą

 

Neribojama 

1.Įsigyta įranga turi būti tiesiogiai naudojama verslo įmonės ar fizinio asmens  ūkinėje – komercinėje veikloje.

2.Programos dalyvis privalo užtikrinti veiklos tęstinumą ne mažiau kaip 2 metus.

3. Su samdomais darbuotojais sudaromos darbo sutartys visai darbo dienai ir nauja darbo vieta išlaikoma ne trumpiau kaip 2 metus;

4. Naujos darbo vietos sukūrimo faktui pagrįsti privaloma pateikti įrodančius dokumentus (darbo sutarties, individualios veiklos pažymos, verslo liudijimo ir pan. kopijas).

5. Pateikiama Įrangos nuomos sutartis.

20.3.

Įrangos nuomos išlaidos

80 proc.

≤  1000 Eur/m

20.4.

Gamybinių pastatų ir statinių projektavimo ir techninės dokumentacijos rengimo išlaidos (Naujai statomi pastatai, rekonstruojami ir pritaikomi gamybai pastatai)

80 proc.

≤ 2500 Eur

Aprašo 4.1–4.2 p. nurodyti dalyviai;

1kartą/ 5 metus

 

1. Pastatai turi būti statomi Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje.

2. Išlaidos kompensuojamos tik gavus Statybos leidimą ar Rašytinį pritarimą statybai.

3.  Programos dalyvis privalo užtikrinti veiklos tęstinumą ne mažiau kaip 2 metus.

20.5.

Verslo planų (banko paskolai gauti, finansinei paramai verslo pradžiai ar plėtrai), investicinių projektų, projektų paraiškų rengimo išlaidos (išlaidos konsultantų ir ekspertų paslaugų apmokėjimui)

80 proc.

≤1000 Eur

1 k/metus

 

1. Pateikiami dokumentai, įrodantys gautą banko paskolą ar kito finansavimo šaltinio paramą verslo plano ar projekto įgyvendinimui, ir dokumentai   pagrindžiantys patirtas ir apmokėtas išlaidas.

2. Programos dalyvis privalo užtikrinti veiklos tęstinumą ne mažiau kaip 2 metus.

 

20.6.

Rinkodaros priemonių diegimo išlaidos

(Reklaminių leidinių, skrajučių, stendų, iškabų, viešinimo paslaugų, internetinių svetainių kūrimo, reklamos socialiniuose tinkluose išlaidos)

80 proc.

≤ 1 000 Eur

 

Visi programos dalyviai

 

Neribojama

 

Pateikiami rinkodaros priemonių, susijusių su verslo subjekto vykdoma ūkine-komercine veikla, išlaidas pateisinantys dokumentai.

 

20.7.

Dalyvavimo verslo parodose, mugėse išlaidos (dalyvių mokesčio, stendų nuomos ir pan.)

80 proc.

≤ 700 Eur/metus

Visi programos dalyviai

 

Neribojama

Pateikiamos nuotraukos iš mugės, parodos

20.8.

Dalyvavimo verslo konferencijose, seminaruose išlaidos

80 proc.

≤400 Eur

Visi programos dalyviai

Neribojama 

Pateikiama renginio darbotvarkė bei dokumentai, įrodantys patirtas ir apmokėtas išlaidas.

20.9.

Gamybinių atliekų tvarkymo technologinių sprendimų diegimas

50 proc.

≤ 2000 Eur

Aprašo 4.1–4.2 p. nurodyti dalyviai

1 k/4 metus

Programos dalyvis privalo užtikrinti veiklos tęstinumą ne mažiau kaip 2 metus.

 

20.10.

Edukacinių programų turistams rengimo ir įgyvendinimo iš laidos

(reikalingų priemonių, įrangos įsigijimas, konsultacijų paslaugos)

95 proc.

 

 

≤ 1000 Eur

 

Aprašo 4.1–4.3 p. nurodyti dalyviai

 

1 k/metus

1.  Programos dalyvis privalo užtikrinti veiklos tęstinumą ne mažiau kaip 2 metus.

2. Gavęs paramą Programos dalyvis 12 mėn. laikotarpiu turi pravesti ne mažiau kaip 3 edukacijas. Gavęs užsakymą, edukatorius privalo informuoti  Skuodo informacijos centrą ir nurodyti, kada vyks edukacija, kokia tema, kiek žmonių dalyvaus. Tęstinumas privalo būti užtikrintas ne trumpiau kaip 2 metus.

20.11.

Gidų rengimo išlaidos

80 proc.

≤ 1000 Eur

 

Aprašo 4.1– 4.3. p. nurodyti dalyviai

 

1 k/metus

Programos dalyvis 12 mėn. laikotarpiu turi pravesti ne mažiau kaip 4 ekskursijas. Gavęs užsakymą, gidas privalo informuoti Skuodo informacijos centrą ir nurodyti, kada vyks ekskursija, kokiu maršrutu, kiek žmonių dalyvaus.

Tęstinumas privalo būti užtikrintas ne trumpiau kaip 2 metus.

20.12.

Elektroninės prekybos sistemų diegimo išlaidos

80 proc.

≤ 1 500

Visi programos dalyviai

 

Neribojama

1.  Pateikiama  sukurtos ir veikiančios el. prekybos sistemos nuoroda.

2.  Programos dalyvis privalo užtikrinti veiklos tęstinumą ne mažiau kaip 2 metus.

20.13.

Dalyvavimo asocijuotų verslo struktūrų veikloje nario mokesčio išlaidos

80 proc.

≤ 1 000

Aprašo 4.1–4.2 p. nurodyti dalyviai

Pirmus metus įsijungus į asocijuotos verslo struktūros veiklą

 

 


 

 

part_534bc50a459741c3bbf15efb409bd2d1_end

21. Lėšos paskolos palūkanų daliniam kompensavimui nėra priskiriamos prie finansuojamų priemonių, nes tokias kompensacijas siūlo ir teikia „Invega“ (UAB „Investicijų ir verslo garantijos“). Išsamią informaciją galima gauti www.invega.lt.

22. Programos lėšos neskiriamos:

22.1. Programos dalyviams, kurie yra bankrutavę ar bankrutuojantys, yra nemokūs bei vykdo restruktūrizaciją, turi likviduojamos įmonės statusą ar mokestinę nepriemoką valstybės ir (ar) savivaldybių biudžetams ir fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija prie LR finansų ministerijos bei yra skolingi Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetams.

22.2. Investicijos į turtą, kurio valdymo (naudojimo) teisė Programos dalyviams apribota, pvz., turtas areštuotas.

22.3. Programos dalyviams, kurie anksčiau naudojosi parama iš Programos lėšų ir neįvykdė savo įsipareigojimų pagal sutartį.

22.4. Išlaidos, kurios finansuojamos ar kompensuojamos  kitų šaltinių lėšomis.

23. Programos lėšos neskiriamos šioms veiklos rūšims:

23.1. alkoholinių gėrimų gamyba ir prekyba;

23.2. tabako gaminių gamyba ir prekyba;

23.3. automobilių degalų mažmeninė prekyba;

23.4. variklinių transporto priemonių ir motociklų pardavimas;

23.5. maisto, pramoninių ir kitų prekių prekyba, išskyrus prekybą Skuodo rajono gamintojų produkcija (ne mažiau kaip 80 proc. asortimento turi sudaryti Skuodo rajono gamintojų gaminiai) ir elektroninę prekybą;

23.6. finansinis tarpininkavimas;

23.7. pagalbinė finansinio tarpininkavimo veikla (įskaitant virtualiųjų valiutų leidybą (gamybą) ir prekybą);

23.8. draudimo veikla ir pensijų lėšų kaupimas;

23.9. nekilnojamojo turto operacijos;

23.10. medžioklės ir su ja susijusių paslaugų veikla;

23.11. azartinių lošimų ir lažybų organizavimo veikla;

23.12. žemės ūkio, miškininkystės ir žuvininkystės veikla;

23.13. vaistinių veikla Skuodo rajone;

23.14. Kasyba ir karjerų eksploatavimas.

24. Programos dalyvis, kuris teikia kavinės ar panašias paslaugas, kurioje prekiaujama alkoholiniais gėrimais, gali kreiptis dėl išlaidų kompensavimo, tačiau dokumentais turi įrodyti, kad kompensuojamos išlaidos nėra susijusios su neremiamomis veiklos rūšimis, t. y., kad tai nėra pagrindinė veikla. Tinkamu įrodymu bus laikomas Prašymo (1 priedas) IV dalyje „Vykdomos veiklos aprašymas“ pateikta informacija.

 

part_2428142f7ad6475ca0d9a00de43051b5_end

IV SKYRIUS

PRAŠYMŲ TEIKIMAS

 

25. Prašymai (1 Priedas) kompensuoti patirtas išlaidas gali būti teikiami nuo kvietimo teikti  prašymus paskelbimo dienos iki einamųjų metų lapkričio 15 d. Prašymai svarstomi eilės tvarka pagal pateikimo ir užregistravimo datą. Jei Programai skirtos  lėšos baigiasi anksčiau nei lapkričio 15 d., Prašymai nebepriimami.

26. Jei visiems prašymams patenkinti lėšų einamaisiais metais nepakanka, prašymai gali būti perkelti į sekančius metus. Verslumo iniciatyvų skatinimo programos lėšų naudojimo sutartyse  numatyta sąlyga, kad išlaidos bus kompensuojamos, jei sekančiais metais savivaldybės biudžete bus skirta lėšų Verslumo iniciatyvų skatinimo programos įgyvendinimui.

 

27. Kvietimas teikti prašymus skelbiamas Skuodo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybės) interneto svetainėje adresu www.skuodas.lt, ir socialinio tinklo „Facebook“ Skuodo rajono savivaldybės paskyroje „Skuodo rajono savivaldybė“.

28. Prašymai ir susiję dokumentai (toliau – Prašymai) turi būti pateikiami Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programai pateiktų prašymų vertinimo komisijai (toliau – Komisijai) asmeniškai, per įgaliotą asmenį, atsiunčiami registruotu laišku arba elektroniniu paštu. Prašymai priimami adresu: Vilniaus g. 13, Skuodas arba el. paštu savivaldybe@skuodas.lt. Įgaliotas asmuo turi turėti asmens, kurio  Prašymą teikia, pasirašytą įgaliojimą.

29. Programos dalyvis, kreipdamasis dėl išlaidų kompensavimo Savivaldybės administracijai pateikia:

29.1. nustatytos formos Prašymą (1 priedas). Turi būti pateikiamas Prašymo originalas ir susijusių dokumentų kopijos, patvirtintos Programos dalyvio parašu.  Jei Prašymas teikiamas e. paštu, turi būti pateikti skenuoti dokumentai.

29.2. Programos dalyvio sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo (3 priedas);

29.3. įmonės įregistravimo pažymėjimo kopiją ar jam prilyginto dokumento kopiją, Nuolatinio Lietuvos gyventojo individualios veiklos pažymos ar verslo liudijimo kopiją;

29.4. Programos dalyviai, nurodyti 4.2 ir 4.3 papunkčiuose, pateikia pažymą iš Valstybinės mokesčių inspekcijos ir Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos apie atsiskaitymą su valstybės ir (ar) Savivaldybės biudžetu. Informacija apie programos dalyvius, nurodytus Aprašo 4.1 papunktyje, patikrinama viešai pateikiamuose registruose www.rekvizitai.lt;

29.5. visus juridinę galią turinčius dokumentus, patvirtinančius Programos dalyvio patirtas ir apmokėtas išlaidas, pvz., sutartis, sąskaitas faktūras, banko išrašus ar šiems dokumentams prilyginamus dokumentus. Mokėtojas už prekes ir paslaugas turi būti pats Programos dalyvis;

29.6. dokumentus ir (ar) jų kopijas, nurodytus Tvarkos aprašo 20 punkto konkrečios  kompensuojamos priemonės papildomų sąlygų skiltyje;

29.7. Programos dalyvis, prašantis kompensuoti išlaidas pagal Aprašo 20.1 ir 20.2 papunkčius kaip jauno verslo atstovas, turi pateikti dokumentus, įrodančius, kad veiklą pradėjo ne anksčiau kaip prieš 2 metus  (juridinis asmuo – registravimo pažymėjimą, fiziniai asmenys, veiklą vykdantys pagal individualios veiklos pažymą ar verslo liudijimą – VMI pažymą);

29.8. jei paramos prašoma pagal Aprašo 20.2, 20.3, 20.10 ir 20.11 papunkčius, privaloma pateikti įsigytos įrangos ar inventoriaus nuotraukas, kad būtų galima identifikuoti, jog įranga yra sumontuota nurodytoje veiklos vykdymo vietoje. Jei paramos prašoma pagal 20.1 p., privaloma pateikti patalpų  nuotrauką, jei pagal 20.7 p. – nuotrauką iš mugės, parodos.

29.9. Tvarkos aprašo 4.3 p. įvardinti dalyviai privalo pateikti Įstatų kopiją.

29.10. Gavus paramą pagal 20.10 ir 20.11 priemones, pasibaigus kalendoriniams metams, be ne vėliau kaip iki ateinančių metų balandžio 1 d., Skuodo rajono savivaldybės administracijai pateikti Suteiktų paslaugų aktus (toliau – Aktas), kuriuos pasirašo paslaugos Teikėjas ir paslaugas gavusios grupės vadovas. Akte privaloma nurodyti, kada ir kur vyko edukacinis užsiėmimas ir/ar ekskursija, kiek asmenų dalyvavo, kokia edukacijos tema ir trukmė. Tęstinumas privalo būti užtikrintas ne trumpiau kaip 2 metus.

30. Prašymai gali būti tikslinami ir papildomi dokumentai teikiami tik gavus Komisijos motyvuotą paklausimą.

31. Prašymą pateikęs asmuo savo iniciatyva gali atsiimti ir patikslinti Prašymą iki Komisijos posėdžio likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms, tik pateikęs raštišką prašymą.

32. Pateiktus prašymus administruoja ir administracinę atitiktį vertina Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas administracijos darbuotojas (toliau – Darbuotojas).

 

V SKYRIUS

VERTINIMAS IR FINANSAVIMAS

 

33. Programos dalyvių pateiktų Prašymų vertinimą atlieka Skuodo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programai pateiktų prašymų vertinimo komisija (toliau – Komisija).

34. Komisija sudaroma Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu iš 3 verslo atstovų, 1 Vietos veiklos grupės atstovo, 3 Savivaldybės administracijos atstovų. Komisijos darbas reglamentuotas Komisijos darbo reglamente (6 priedas). Prieš pradėdami vertinti prašymus Komisijos nariai turi pasirašyti Nešališkumo deklaraciją (7 priedas) ir Konfidencialumo pasižadėjimą (8 priedas).

35. Darbuotojas, atlikęs  administracinės atitikties vertinimą, apibendrintą informaciją (5 priedas) ir Programos dalyvių Prašymų kopijas el. paštu pateikia kitiems Komisijos nariams ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Komisijos posėdžio.

36. Komisija, įvertinusi Prašymus, Savivaldybės administracijos direktoriui teikia siūlymą dėl Prašymų tenkinimo / netenkinimo. Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į Komisijos siūlymą, įsakymu skiria lėšas Programos dalyviams.

37. Išlaidos pripažįstamos tinkamomis kompensuoti tik tada, kai įrodoma, jog jos nėra finansuojamos ar kompensuojamos kitų fondų ar programų lėšomis. Tai patvirtina programos dalyvis savo parašu. 

38. Darbuotojas per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja Programos dalyvius apie Prašymo tenkinimą / netenkinimą – el. paštu išsiunčiamas raštas, kurį pasirašo Komisijos pirmininkas. Rašte pateikiama tokia informacija:

38.1. nurodoma, kokia paramos suma skirta ir iki kada reikia atvykti pasirašyti Lėšų naudojimo sutartį (2 priedas), pridedamas lėšų naudojimo sutarties projektas. Kvietimas pasirašyti Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį galioja 10  darbo dienų nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo pasirašymo dienos;

38.2. pranešama, kad parama neskirta, ir pridedamas Komisijos protokolo išrašas. 

39. Priėmus sprendimą skirti Programos lėšų Programos dalyviui, Savivaldybės biudžeto lėšos per 10 darbo dienų nuo  Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties pasirašymo ir  visų reikalingų dokumentų gavimo dienos pervedamos į nurodytą lėšų gavėjo sąskaitą banke.

40. Programos dalyviams lėšas perveda ir finansinę apskaitą vykdo Savivaldybės administracijos Finansinės apskaitos skyrius.

 

VI SKYRIUS

ATSKAITOMYBĖ IR PRIEŽIŪRA

 

41. Programa turi būti įgyvendinta, išlaidos faktiškai patirtos ir apmokėtos iki einamųjų  metų gruodžio 15 d. Visi su priemonės įgyvendinimu susijusias išlaidas pateisinantys ir išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai turi būti išrašyti iki šios datos.

42. Programos dalyvis, gavęs kompensaciją pagal 20.2, 20.3, 20.11 ir 20.12, 20.13 papunkčiuose nurodytas priemones,  2 metus nuo paramos gavimo dienos ne vėliau kaip iki balandžio 1 d. teikia Savivaldybei Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos pažymą ar kitą lygiavertį dokumentą apie darbuotojų skaičių, kad įrodytų, jog įkurta nauja darbo vieta išlaikoma arba informaciją apie per metus gautas pajamas. 

43. Jei paramos gavėjas yra motinystės/tėvystės atostogose, pripažįstama, kad darbo vieta išlaikoma ir nereikalaujama pateikti informacijos apie metines pajamas.

44. Jei Programos dalyvis nesilaiko įsipareigojimo išlaikyti darbo vietą 2 metus,  jis įsipareigoja grąžinti visas arba dalį jam išmokėtų Programos lėšų: kai darbo vieta panaikinama per pirmųjų 12 mėnesių laikotarpį – visas gautas lėšas, kai darbo vieta panaikinama vėliau kaip po 12 mėn. – 75 procentų lėšų.

45. Lėšų gavėjas, gavęs kompensaciją pagal 20.2 ir 20.9  priemones, 2 metus nuo darbo vietos įsteigimo dienos be Savivaldybės administracijos sutikimo neturi teisės:

45.1. parduoti, įkeisti, išnuomoti ar kitaip perleisti Programos lėšomis įgytą turtą;

45.2. išvežti už Lietuvos Respublikos teritorijos ribų ilgalaikio materialiojo turto, kurio įsigijimo išlaidos pilnai ar iš dalies kompensuotos Programos lėšomis;

45.3. pakeisti įdarbinto asmens darbo vietą ar darbo funkcijas, jei darbuotojas nebedirbs su įsigyta įranga ar priemonėmis, trumpinti jo darbo laiko trukmę (per dieną, savaitę ar pan.), nurodytą Lietuvos Respublikos darbo kodekso 146 straipsnyje, jeigu to nebuvo numatęs prašyme;

45.4. Savivaldybės administracija bet kuriuo metu gali paprašyti pateikti papildomą informaciją apie veiklą, kurios išlaidos pilnai ar iš dalies kompensuotos Programos lėšomis. 

46. Paramą gavęs Programos dalyvis privalo viešinti informaciją apie gautą paramą – ant įsigytų prekių užklijuoti lipdukus ir pakabinti veiklos vykdymo vietoje ne mažesniu kaip A4 formato aiškinamąjį stendą (4 priedas). Aiškinamojo stendo maketas pateikiamas Sutarties 4 priede. Lipdukus, pasirašius Finansavimo sutartį, duoda Savivaldybės administracijos atsakingas darbuotojas. Aiškinamasis stendas turi būti pakabintas veiklos vykdymo patalpoje, gerai matomoje vietoje ir kabėti iki einamųjų metų pabaigos.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

47. Tvarkos aprašo administravimo kontrolę vykdo Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas asmuo.

48. Programos lėšų panaudojimą kontroliuoja Skuodo rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba.

49. Už dokumentų, suteikiančių teisę gauti Programos lėšas, teisingumą atsako Programos dalyvis.

50. Tvarkos aprašą tvirtina, keičia, papildo ar panaikina Skuodo rajono savivaldybės taryba.

________________

part_6ef785be333d407e92502d775ebec664_end


 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui

2023 metams skirtų lėšų administravimo

tvarkos aprašo

1 priedas

 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programai pateiktų prašymų vertinimo komisijai

 

 

PRAŠYMAS

DĖL  IŠLAIDŲ KOMPENSAVIMO SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS VERSLUMO INICIATYVŲ SKATINIMO PROGRAMOS  LĖŠOMIS

 

_______m. _________________mėn. _____ d.

Skuodas

 

I.          Informacija apie pareiškėją

1.1. Įmonės pavadinimas / fizinio asmens vardas, pavardė

 

 

 

1.2.                     Registracijos adresas

 

 

1.3.                     Įmonės kodas / fizinio asmens kodas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4.                     Telefono Nr., el. pašto adresas

 

 

1.5.                     Banko sąskaitos Nr.

 

 

II.   Programos dalyvio atitiktis tinkamumui dalyvauti programoje ir įsipareigojimai 

 

(šioje lentelėje pareiškėjas atsako į pateiktus klausimus, užbraukdamas ženklu „X“ langelį ties žodžiu „Taip“ arba „Ne“)

Eil. Nr.

Klausimas

Atsakymas

1.

Ar esate atsiskaitęs su Valstybine mokesčių inspekcija?

□ Taip □ Ne

2.

Ar esate atsiskaitęs su Valstybinio socialinio draudimo fondu?

□ Taip □ Ne

3.

Ar esate bankrutavę ar bankrutuojantys, nemokūs, vykdantys restruktūrizaciją, turite likviduojamos įmonės statusą?

□ Taip □ Ne

4.

Ar Jūsų veikla registruota ir vykdoma / planuojama vykdyti Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje?

□ Taip □ Ne

5.

Ar planuojamos investicijos į turtą, kurio valdymo (naudojimo) teisė yra apribota, pvz., turtas areštuotas?

□ Taip □ Ne

6.

Šiame Prašyme pateikta informacija yra teisinga.

□ Taip □ Ne

7.

Nesu pažeidęs jokios sutarties dėl paramos skyrimo iš ES arba LR valstybės arba savivaldybių biudžetų lėšų taisyklių ir įsipareigojimų.

□ Taip □ Ne

Ar įsipareigojate:

8.

sudaryti sąlygas, Programos lėšų  įgyvendinimo ir projekto kontrolės laikotarpiu, Savivaldybės administracijos paskirtiems asmenims tikrinti, kaip laikomasi įsipareigojimų;

□ Taip □ Ne

9.

teikti Savivaldybei visą informaciją ir duomenis, reikalingus statistikos tikslams;

□ Taip □ Ne

10.

pranešti, ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų Savivaldybei apie bet kurių duomenų, nurodytų Prašyme, pasikeitimus;

□ Taip □ Ne

11.

ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo lėšų gavimo grąžinti Savivaldybei gautą didesnę, nei nustatyta Sprendime skirti Programos lėšas, lėšų sumą arba dėl klaidos gautų lėšų sumą;

□ Taip □ Ne

12.

neperleisti jokių teisių ir įsipareigojimų, susijusių su šiuo Prašymu, tretiesiems asmenims be rašytinio Savivaldybės sutikimo.

□ Taip □ Ne

 

III.      Finansavimo poreikio pagrindimas

Prašau kompensuoti / finansuoti mano (mano atstovaujamos įmonės) išlaidas: 

Pažymėti langelį  ženklu „X“

Priemonės kodas

 

Finansavimo priemonės

Prašoma suma, Eur

 

20.1.

Negyvenamųjų patalpų nuomos išlaidos

 

 

20.2.

Naujų darbo vietų sukūrimo išlaidos

 

 

20.3.

Įrangos nuomos išlaidos

 

 

20.4.

Gamybinių pastatų ir statinių projektavimo ir techninės dokumentacijos rengimo išlaidos

 

 

20.5.

Verslo planų, investicinių projektų, projektų paraiškų rengimo išlaidos

 

 

20.6.

Rinkodaros priemonių diegimo išlaidos

 

 

20.7.

Dalyvavimo verslo parodose, mugėse išlaidos

 

 

20.8.

Dalyvavimo verslo konferencijose, seminaruose išlaidos

 

 

20.9.

Gamybinių atliekų tvarkymo technologinių sprendinių diegimo išlaidos

 

 

20.10.

Edukacinių programų turistams rengimo ir įgyvendinimo išlaidos

 

 

20.11.

Gidų kursų išlaidos

 

 

20.12.

Elektroninės prekybos sistemų diegimo išlaidos

 

 

20.13.

Dalyvavimo asocijuotų verslo struktūrų veikloje nario mokesčio išlaidos

 

 

IV.       VYKDOMOS VEIKLOS APRAŠYMAS (pagrindžiamas  atitikimas Aprašo 8 p., 24 p. ir nurodytai informacijai)

 

 

 

 

 

V.   Pridedamų dokumentų sąrašas

Išlaidas įrodantys dokumentai

 

Lapų skaičius

Sutarčių kopijos

 

Sąskaitų faktūrų kopijos

 

Apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos (banko išrašai, mokėjimo nurodymai ar pan.)

 

Statybos leidimas ar Rašytinis pritarimas statyti

 

Seminarų, konferencijų darbotvarkės

 

Patalpų nuomos sutartys

 

Projektų finansavimo sutarčių kopijos

 

Nuotraukos

 

Kiti dokumentai (išvardinti)

 

 

 

 

 

 

 

_____________________________________________________________________

Įmonės vadovo arba fizinio asmens vardas, pavardė, parašas, data

 

part_8622d8be00ce40ec963ee6c0a589f2ca_end


 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam

kompensavimui 2023 metams

skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

verslumo iniciatyvų skatinimo programos lėšų naudojimo sutartis

 

2023 m. ………… d. Nr. (4.1.8)-…..

Skuodas

 

I. SUTARTIES ŠALYS

 

1. Skuodo rajono savivaldybės administracija, atstovaujama administracijos direktoriaus ....................., veikiančio pagal Skuodo rajono savivaldybės administracijos nuostatus, patvirtintus Skuodo rajono savivaldybės tarybos 2023 m. gegužės 11 d. sprendimu Nr. T9-85 (toliau – Skuodo rajono savivaldybės administracija), ir ...................., atstovaujama ......................., veikiančio (-ios) pagal bendrovės įstatus (toliau – Finansinės paramos gavėjas), toliau kartu vadinamos „Šalimis“, sudarė šią sutartį (toliau – Sutartį).

 

II. SUTARTIES PAGRINDAS

 

2. Skuodo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2023 m. ................įsakymas Nr. A1- „Dėl lėšų skyrimo iš Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos“.

 

III. SUTARTIES DALYKAS

 

3. Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos lėšomis iš dalies kompensuojamos ......................... įsigijimo išlaidos, vykdant ............... priemonę „................................“.

 

IV. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

 

4. Finansinės paramos gavėjas įsipareigoja:

4.1. naudoti darbo vietos funkcionavimui įsigytas priemones ir įrangą nurodytos veiklos vykdymui;

4.2. savo lėšomis apmokėti Sutarties 3 punkte nurodytos priemonės įgyvendinimo išlaidas;

4.3. lėšas naudoti vadovaujantis Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašu;

4.4. Užtikrinti, kad, gavus paramą pagal 20.2 ir 20.3 priemones, metinės pajamos iš veiklos sudarytų ne mažiau kaip 12 MMA. Jei paramos prašoma sezoniniam verslui, metinių pajamų suma priklauso nuo išlaidų kompensavimo dalies: jei skirta 80 proc. išlaidų kompensacija,  pajamos per metus turi būti ne mažesnės kaip 4 MMA (verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 100 dienų per metus), jei 60 proc. –  ne mažesnės kaip 3 MMA (verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 80 dienų per metus), jei 40 proc. – ne mažesnės kaip 2 MMA (verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 50 dienų per metus), jei 25 proc. –  ne mažesnės kaip 1 MMA (verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 25 dienas per metus).

4.5. Užtikrinti, kad, gavus paramą pagal 20.10 priemonę, Paramos gavėjas 12 mėn. laikotarpiu turi pravesti ne mažiau kaip 3 edukacijas. Gavęs užsakymą, edukatorius privalo informuoti  Skuodo informacijos centrą ir nurodyti, kada vyks edukacija, kokia tema, kiek žmonių dalyvaus. Pasibaigus kalendoriniams metams, be ne vėliau kaip iki ateinančių metų balandžio 1 d., Skuodo rajono savivaldybės administracijai pateikti Suteiktų paslaugų aktus (toliau – Aktas), kuriuos pasirašo paslaugos Teikėjas ir paslaugas gavusios grupės vadovas. Akte privaloma nurodyti, kada ir kur vyko edukacinis užsiėmimas, kiek asmenų dalyvavo, kokia edukacijos tema ir trukmė. Tęstinumas privalo būti užtikrintas ne trumpiau kaip 2 metus.

4.6. Užtikrinti, kad, gavus parama pagal 20.11 priemonę, Paramos gavėjas 12 mėn. laikotarpiu turi pravesti ne mažiau kaip 4 ekskursijas. Gavęs užsakymą, gidas privalo informuoti Skuodo informacijos centrą ir nurodyti, kada vyks ekskursija, kokiu maršrutu, kiek žmonių dalyvaus.

Pasibaigus kalendoriniams metams, be ne vėliau kaip iki ateinančių metų balandžio 1 d., Skuodo rajono savivaldybės administracijai pateikti Suteiktų paslaugų aktus (toliau – Aktas), kuriuos pasirašo paslaugos Teikėjas ir paslaugas gavusios grupės vadovas. Akte privaloma nurodyti, kada ir kur vyko ekskursija, kiek asmenų dalyvavo, kokia ekskursijos tema ir trukmė. Tęstinumas privalo būti užtikrintas ne trumpiau kaip 2 metus.

4.7. iš anksto raštu informuoti Savivaldybės administraciją apie visų galimų su priemonės įgyvendinimu susijusių pakeitimų esmę ir priežastis. Jokie su Savivaldybės administracija raštu nesuderinti priemonės įgyvendinimo nukrypimai, keičiantys priemonės įgyvendinimo apimtį ar išlaidas, nėra leidžiami;

4.8. viešinti įsigytos įrangos ar vykdomos veiklos finansavimo šaltinį – Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programą – lipdukais ir ne mažesniais kaip A4 formato aiškinamaisiais stendais. Aiškinamojo stendo maketas pateikiamas Aprašo 4 priede. Lipdukus, pasirašius Finansavimo sutartį, duoda Savivaldybės administracijos atsakingas darbuotojas. Aiškinamasis stendas turi būti pakabintas veiklos vykdymo patalpoje, gerai matomoje vietoje ir kabėti iki einamųjų metų pabaigos;

4.9. bendradarbiauti su Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtais atsakingais darbuotojais, laiku teikti jiems visą prašomą informaciją, sudaryti sąlygas jiems apžiūrėti priemonės įgyvendinimo lėšomis vykdomų veiklų vykdymo vietą ar įsigytas priemones, susipažinti su dokumentais, susijusiais su priemonės įgyvendinimu ir šios Sutarties vykdymu;

4.10. ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas grąžinti Savivaldybės administracijai per klaidą gautą didesnę lėšų sumą, nei numatyta šioje Sutartyje;

4.11. grąžinti Savivaldybės administracijai visas priemonės  įgyvendinimui skirtas nepanaudotas ar neteisėtai panaudotas lėšas ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 d.;

4.12. Po paramos gavimo praėjus 12 mėn. ir 24 mėn. kasmet ne vėliau kaip iki balandžio 1 d. Finansinės paramos gavėjas el. paštu ona.malukiene@skuodas.lt teikia Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos pažymą ar kitą lygiavertį dokumentą apie darbuotojų skaičių, kad įrodytų, jog įkurta nauja darbo vieta išlaikoma bei informaciją apie faktines metines pajamas, jei parama skirta pagal 20.2–20.3 ir 20.11–20.13 priemones.

5. Skuodo rajono savivaldybės administracija įsipareigoja kompensuoti ............... Eur Finansinės paramos gavėjo patirtų išlaidų, diegiant šios Sutarties 3 punkte nurodytą bei pateiktoje paraiškoje aprašytą priemonę, per 10 darbo dienų nuo visų reikalingų dokumentų gavimo dienos, pervedant lėšas į Finansinės paramos gavėjo nurodytą sąskaitą banke.

6. Finansinės paramos gavėjas turi teisę:

6.1. atsisakyti pagal šią Sutartį numatytų pervesti lėšų ir apie tai informuoti Savivaldybės administraciją;

6.2. žodžiu ir raštu teikti Savivaldybės administracijos direktoriaus įgaliotam asmeniui paklausimus, susijusius su priemonės įgyvendinimu.

7. Skuodo rajono savivaldybės administracija turi teisę:

7.1. bet kuriuo metu pareikalauti papildomos informacijos iš programos vykdytojo apie atliktų darbų eigą  ir lėšų panaudojimą įgyvendinant priemonę;

7.2. turėti kitų Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų teisių ir įsipareigojimų, susijusių su lėšų panaudojimu projektui įgyvendinti;

7.3. inicijuoti Sutarties pakeitimo bei nutraukimo svarstymą.

 

V. Kitos sąlygos 

 

8. Finansinė parama skiriama tik Sutarties 3 punkte nurodytų priemonių išlaidoms kompensuoti.

9. Savivaldybės administracija turi teisę inicijuoti lėšų mokėjimo sustabdymą, sumažinimą arba šios Sutarties nutraukimą ir (arba) priimti sprendimą dėl Finansinės paramos gavėjui išmokėtų lėšų arba jų dalies grąžinimo, kai Finansinės paramos gavėjas:

9.1. teikdamas paraišką priemonės įgyvendinimo finansavimui gauti ar vykdydamas šią Sutartį, pateikė klaidinamą informaciją arba nuslėpė informaciją, turinčią reikšmės sprendimui skirti lėšas priimti arba tinkamai šios Sutarties vykdymo kontrolei;

9.2. įgyvendindamas projektą, pažeidė teisės aktų reikalavimus, susijusius su priemonės įgyvendinimu;

9.3. nesudaro sąlygų ar neleidžia Savivaldybės administracijos įgaliotiems asmenims atlikti patikros vietoje ir (arba) patikrinti, kaip įgyvendinama priemonė ir (arba) kaip vykdoma veikla po lėšų pervedimo;

9.4. pažeidžia teisės aktuose ir šioje Sutartyje nustatytą dokumentų saugojimo tvarką;

9.5. tampa likviduojamas priemonės įgyvendinimo metu;

9.6. pažeidžia kitas šios Sutarties sąlygas.

10. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visiško Sutarties sąlygų ir įsipareigojimų įvykdymo.

11. Sutartis gali būti keičiama arba nutraukiama Sutarties Šalių susitarimu arba vienos iš Šalių raštišku pareiškimu, įspėjant kitą Šalį prieš 10 dienų. Visi šios Sutarties pakeitimai įsigalioja tik Šalims tinkamai juos patvirtinus (pasirašius Šalis atstovaujantiems asmenims bei patvirtinus antspaudais).

12. Visi Šalių tarpusavio ginčai, kylantys dėl šios Sutarties, sprendžiami Šalių tarpusavio derybų keliu, remiantis sąžiningumo, protingumo, teisingumo principais, o nepasiekus susitarimo – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

13. Sutartis yra sudaroma dviem egzemplioriais lietuvių kalba, kurie turi vienodą teisinę galią, po vieną kiekvienai Sutarties Šaliai.

 

VI. ŠALIŲ PARAŠAI IR REKVIZITAI

 

Skuodo rajono savivaldybės administracija

Įmonės kodas 188751834

Vilniaus g. 13, LT-98112 Skuodas

Tel. (8 440)  73 932

El. paštas savivaldybe@skuodas.lt

A. s. Nr. LT454010044700020015

AB Luminor Bank

Banko kodas 40100

 

Administracijos direktorius  

 

__________________________        A. V.    

Parašas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________         A. V.        

Parašas

 

 

 

part_0f0764aa30bd4e3cbff9c4e2840253f6_end


 

Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų

skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai

dirbančių asmenų išlaidų daliniam

kompensavimui 2023 metams

skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

 

 

PROGRAMOS DALYVIO  SUTIKIMAS DĖL ASMENS DUOMENŲ TVARKYMO

(Pildo ir pasirašo tik Programos dalyvis, veiklą vykdantis pagal verslo liudijimą ar Nuolatinio Lietuvos gyventojo individualios veiklos pažymą)

 

 

 

 

Informuoju, kad aš,___________________________________________________________ ,

                                                      (Programos dalyvio vardas, pavardė, asmens kodas)

 

dalyvauju Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos finansuojamose priemonėse

 

___________________________________________________________________________

                                      (nurodyti Programos  priemonių pavadinimus)

___________________________________________________________________________

 

Esu informuotas (-a) ir sutinku, kad:

1. mano asmens duomenys gali būti naudojami Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos administravimo tikslais;                                                               

2. Skuodo rajono savivaldybės administracija – duomenų valdytojas, tikrins pateiktus duomenis kituose valstybės registruose ir duomenų bazėse;

3. mano asmens duomenys gali būti perduoti audito ir tyrimų institucijoms, siekiant apsaugoti Skuodo rajono savivaldybės administracijos finansinius interesus, Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka;

4. esu informuotas (-a), kad vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo (toliau – ADTAĮ) 23 straipsnyje įtvirtintomis asmens duomenų subjekto teisėmis ir ADTAĮ 25 straipsnyje nustatyta tvarka turiu teisę: 1) žinoti (būti informuotas) apie mano asmens duomenų tvarkymą; 2) susipažinti su savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi; 3) reikalauti  sunaikinti  mano asmens duomenis arba sustabdyti mano asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant ADTAĮ ir kitų asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų; 4) nesutikti, kad būtų tvarkomi mano asmens duomenys.

 

 

 

 

_____________________                                              _______________________________

(Programos dalyvio parašas)                                             (Programos dalyvio vardas, pavardė)

 

 

 

part_0e247c0d082c402fb7b821a3f47f65c6_end

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Skuodo rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T9-127, 2023-06-30, paskelbta TAR 2023-07-03, i. k. 2023-13584

Dėl Skuodo rajono savivaldybės tarybos 2023 m. vasario 23 d. sprendimo Nr. T9-15 „Dėl Skuodo rajono savivaldybės verslumo iniciatyvų skatinimo programos verslo įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų išlaidų daliniam kompensavimui 2023 metams skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

 



[1]Ne mažiau kaip 80 proc. viso prekių asortimento sudaro Skuodo rajono gamintojų pagamintos prekės, pvz. jei prekiaujama 10 rūšių prekėmis, tai 8 iš jų turi būti pagamintos Skuodo rajono gyventojų.

[2] Įsigyjant verslo liudijimą einamųjų metų bėgyje, verslo liudijimas turi galioti ne mažiau kaip 21 dieną per mėnesį iki einamųjų metų pabaigos.

[3] Ar verslas yra pripažįstamas sezoniniu, sprendžia Komisija.

[4] Veikiančioje verslo įmonėje darbo vieta laikoma naujai įkurta tada, jei didėja bendras darbo vietų skaičius.