Įsakymas netenka galios 2022-03-01:

Utenos rajono savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. AĮ-249, 2022-02-23, paskelbta TAR 2022-02-23, i. k. 2022-03336

Dėl Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo tvirtinimo

 

Suvestinė redakcija nuo 2021-10-05 iki 2022-02-28

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2021-09-22, i. k. 2021-19838

 

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO IR VYKDYMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO

 

2021 m. birželio 23 d. Nr. AĮ-805

Utena

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu:

1Tvirtinu Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašą (pridedama).

2Pripažįstu netekusiu galios Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. balandžio 21 d. įsakymą Nr. AĮ-446 „Dėl Utenos rajono savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo tvirtinimo” su visais pakeitimais ir papildymais.

3Pavedu Dokumentų valdymo ir bendrųjų reikalų skyriaus vedėjai Monikai Makaveckienei su šiuo įsakymu supažindinti struktūrinių padalinių valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, į struktūrinius padalinius neįeinančius valstybės tarnautojus, o struktūrinių teritorinių padalinių vadovams - padalinių valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis.

4Nurodau, kad šis įsakymas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                                Vidas Žvinys

 

PATVIRTINTA

Utenos rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2021 m. birželio 23 d. įsakymu

Nr. AĮ-805

 

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO IR VYKDYMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Utenos rajono savivaldybės administracijos  viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Utenos rajono savivaldybės administracijos (toliau – Perkančioji organizacija) kaip Perkančiosios organizacijos numatomų vykdyti prekių, paslaugų ir darbų bei pagal kitos perkančiosios organizacijos ar perkančiojo subjekto suteiktą įgaliojimą (toliau - Pirkimai) atliekamų viešųjų pirkimų planavimo, inicijavimo, organizavimo ir kontrolės tvarką, šiame procese dalyvaujančių Perkančiosios organizacijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų teises, pareigas ir atsakomybę.

Punkto pakeitimai:

Nr. AĮ-1116, 2021-09-14, paskelbta TAR 2021-10-04, i. k. 2021-20780

 

2.    Viešųjų pirkimų atlikimo tvarką Perkančiojoje organizacijoje reglamentuoja Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (toliau – Įstatymas), kiti su viešaisiais pirkimais susiję teisės aktai ir šis Aprašas.

3.    Apraše vartojamos sąvokos yra apibrėžtos Įstatyme ir kituose teisės aktuose, išskyrus atvejus, kai šiame Tvarkos apraše yra apibrėžta kitaip.

4.    Apraše vartojamos sąvokos:

4.1. Galutiniai pirkimo dokumentai – pirminių pirkimo dokumentų pagrindu parengti, Įstatyme, kituose su viešaisiais pirkimais susijusiuose teisės aktuose bei Apraše nustatytus reikalavimus atitinkantys bei nustatyta tvarka suderinti pirkimo dokumentai, kuriuos tvirtina viešųjų pirkimų komisija arba Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas.

4.2. Kontora – Perkančiosios organizacijos dokumentų valdymo sistema „Kontora“.

4.3. Mažos vertės pirkimo pažyma  – dokumentas, mažos vertės pirkimo atvejais pildomas pirkimo organizatoriaus, pagrindžiantis jo priimtų sprendimų atitiktį Įstatymo ir kitų viešuosius pirkimus reglamentuojančių teisės aktų reikalavimams.

4.4. Paraiška – užduotis viešajam pirkimui (toliau – Paraiška) – pirkimų inicijavimui bei vykdymui skirtas dokumentas, kuriame pirkimų iniciatorius nurodo siūlomus inicijuojamo viešojo pirkimo duomenis. Inicijuojant viešąjį pirkimą, Paraiška pirkimų valdymo modulyje (VIPIS) teikiama Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjui, pradedant viešojo pirkimo procedūras - tvirtinama Perkančiosios organizacijos vadovo.

4.5. Pirkimų iniciatorius – Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas valstybės tarnautojas, tiesiogiai pavaldus Perkančiosios organizacijos vadovui; struktūrinio padalinio vadovas ar seniūnijos seniūnas (jiems negalint eiti pareigų – juos pavaduojantys asmenys) atliekamų tarnybinių funkcijų ribose nurodantys poreikį pagal prioritetus, dėl reikalingų prekių, paslaugų arba darbų įsigijimo, parengiantys jų techninę specifikaciją, Paraišką bei siūlantys būtinąsias sutarties sąlygas ir būtinus kvalifikacijai keliamus reikalavimus.

4.6. Pirkimų organizatorius Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas darbuotojas, kuris Perkančiosios organizacijos nustatyta tvarka organizuoja ir atlieka mažos vertės pirkimus, kai tokiems pirkimams atlikti nesudaroma viešojo pirkimo komisija. Pirkimų organizatoriai gali būti tik nepriekaištingos reputacijos asmenys.

4.7. Pirkimų valdymo modulis (toliau – VIPIS) – Perkančiosios organizacijos viešųjų pirkimų informacinė sistema VIPIS.

4.8. Pirminiai pirkimo dokumentai - Apraše nustatytus reikalavimus atitinkantys pirminiai pirkimo iniciavimui skirti dokumentai/duomenys, kuriuos pirkimų iniciatorius pateikia Viešųjų pirkimų skyriui Apraše nustatyta tvarka ir terminais.

4.9. Planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų poreikis – Pirkimų iniciatoriaus parengta, susisteminta už pirkimų planavimą atsakingam asmeniui teikiama informacija apie ateinančiais biudžetiniais metais reikalingas pirkti prekes, paslaugas ir darbus, įskaitant ir vidaus sandorius.

4.10.    Prevencinę pirkimų ir pirkimo sutarčių vykdymo kontrolę atliekantis asmuo – Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas specialistas, nustatyta tvarka vykdantis viešojo pirkimo proceso procedūros stebėseną, patikrinimą ir suderinimą.

4.11.    Rinkos tyrimas – kokybinės ir kiekybinės informacijos apie realių bei potencialių prekių, paslaugų ir darbų pasiūlą, tiekėjus, jų tiekiamas prekes, teikiamas paslaugas ir atliekamus darbus, užimamą rinkos dalį, kainas ir pan. rinkimas, analizė ir apibendrintų išvadų rengimas, skirtas sprendimams, susijusiems su pirkimais, priimti.

4.12.    Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo – Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas specialistas, atsakingas už biudžetiniais metais numatomų pirkti Perkančiosios organizacijos reikmėms reikalingų darbų, prekių ir paslaugų plano sudarymą ir jo paskelbimą.

4.13.    Sutarties administratorius - Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas valstybės tarnautojas, tiesiogiai pavaldus Perkančiosios organizacijos vadovui; struktūrinio padalinio vadovas ar seniūnijos seniūnas (jiems negalint eiti pareigų – juos pavaduojantys asmenys), kontroliuojantis už sutarties vykdymą atsakingų asmenų funkcijų vykdymą, atsakingas už atsiskaitymo dokumentų per informacinę sistemą „E-sąskaita” gavimą, administruojamų prekių, paslaugų ar darbų viešojo pirkimo-pardavimo sutarčių tinkamą įvykdymą, su sutarčių vykdymu susijusios informacijos, įskaitant siūlymus dėl prekių, paslaugų ar darbų pirkimo – pardavimo sutarčių pratęsimo, keitimo, nutraukimo, teisinių pasekmių tiekėjui, nevykdančiam ar netinkamai vykdančiam pirkimo sutartyje nustatytus įsipareigojimus, pateikimo Perkančiosios organizacijos vadovui.

4.14.    Viešųjų pirkimų komisija (toliau – Komisija)Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu, pagal Įstatymo 19 straipsnį, sudaryta Komisija, kuri šio Aprašo nustatyta tvarka organizuoja ir atlieka pirkimus

5.    Visi šio Aprašo nustatyta tvarka teikiami ir/ar rengiami dokumentai tvirtinami, derinami ir pasirašomi VIPIS arba esant poreikiui Kontora.

6.    Pasikeitus Apraše minėtiems teisės aktams, taikomos aktualios tų teisės aktų redakcijos nuostatos.

 

II SKYRIUS

VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAVIMAS

 

7.    Perkančiosios organizacijos viešieji pirkimai vykdomi pagal Perkančiosios organizacijos vadovo patvirtintą Paraišką ir patvirtintą, Įstatymo nustatyta tvarka paskelbtą metinį pirkimų planą (aktualią redakciją) (toliau – Planas), kuris sudaromas finansiniams metams ne vėliau kaip iki sausio 15 d.

8.    Perkančiosios organizacijos reikmėms reikalingų pirkti prekių, paslaugų ar darbų poreikį formuoja pirkimų iniciatoriai. Prieš planuodami pirkimui skirtinas lėšas, pirkimų iniciatoriai turi atlikti išsamų rinkos tyrimą numatomai pirkimo vertei apskaičiuoti. Kiekvienas pirkimų iniciatorius kiekvienų biudžetinių metų pabaigoje, bet ne vėliau kaip iki gruodžio 15 d., Kontoroje (pagal 2 priede nustatytą formą) ir VIPIS Perkančiosios organizacijos vadovui pateikia planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų poreikį ateinantiems biudžetiniams metams. Perkančiosios organizacijos vadovas gautus poreikius nukreipia už pirkimų planavimą atsakingam asmeniui.

9.    Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo, gavęs iš Perkančiosios organizacijos vadovo planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų poreikius, rengia pirkimų plano projektą ir informaciją apie numatomus sudaryti vidaus bei komercinius sandorius. Planas rengiamas pagal pridedamą formą (1 priedas).

10.  Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo, parengęs pirkimų plano projektą, suderina jį su Viešųjų pirkimų skyriaus vedėju, Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėju bei Finansų skyriaus vedėju.

11.  Suderinus su Aprašo 10 p. nustatytais asmenimis, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų vasario 15 d., einamųjų metų plano projektas teikiamas Perkančiosios organizacijos vadovui tvirtinti. Planą Perkančiosios organizacijos vadovas paprastai tvirtina iki einamųjų finansinių metų kovo 1 d., bet ne vėliau kaip per 10 darbo dienų Utenos rajono savivaldybės tarybai patvirtinus einamųjų finansinių metų Utenos rajono savivaldybės biudžetą.

12Planas gali būti tikslinamas vadovaujantis skirtais asignavimais biudžete. Tuo atveju pirkimų iniciatorius ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po biudžeto patvirtinimo Perkančiosios organizacijos vadovui Kontoroje (pagal 2 priede nustatytą formą) ir VIPIS pateikia patikslintus pirkimų poreikius einamiesiems finansiniams metams. Perkančiosios organizacijos vadovas gautus poreikius nukreipia už pirkimų planavimą atsakingam asmeniui. Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo, parengęs patikslintą Plano projektą, suderina jį su Viešųjų pirkimų skyriaus vedėju, Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėju bei Finansų skyriaus vedėju. Suderinus su minėtais asmenimis, patikslinto Plano projektas teikiamas Perkančiosios organizacijos vadovui tvirtinti.

13.  Planas gali būti tikslinamas Aprašo 12 p. nustatyta tvarka ir kitais, Apraše nenumatytais atvejais, ne dažniau kaip vieną kartą per mėnesį.

14Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo kiekvienais metais, ne vėliau kaip iki kovo 15 dienos, o patikslinus einamųjų metų Planą - nedelsiant po patikslinimo, Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje ir Perkančiosios organizacijos interneto svetainėje skelbia tais metais planuojamų atlikti viešųjų pirkimų suvestinę. Viešųjų pirkimų suvestinė skelbiama Viešųjų pirkimų tarnybos nustatyta tvarka.

15.  Pirkimai Perkančiojoje organizacijoje išimtinais atvejais gali būti atliekami ir iki Plano patvirtinimo  Perkančiosios organizacijos vadovo atskiru raštišku pavedimu suderinus su Viešųjų pirkimų skyriaus vedėju, Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėju ar Finansų skyriaus vedėju.

 

III SKYRIUS

PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS PIRKIMŲ INICIJAVIMAS

 

16.     Pirkimų iniciatoriai Apraše nustatytais terminais Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjui pateikia pirkimo procedūroms atlikti būtinus duomenis bei pirminius pirkimo dokumentus, kuriuos sudaro:

16.1.  užpildyta Paraiška.

16.2.  pirkimo objekto techninė specifikacija, parengta pagal Įstatymo 37 straipsnio reikalavimus;

16.3.  kiti duomenys/dokumentai.

17.     Pirminiai pirkimo dokumentai Aprašo nustatyta tvarka turi būti pateikti ne vėliau kaip prieš:

17.160 kalendorinių dienų iki planuojamo pirkimo pradžios, kai numatoma, kad bus atliekamas tarptautinės vertės pirkimas;

17.245 kalendorines dienas iki planuojamo pirkimo pradžios, kai numatoma, kad bus atliekamas supaprastintas  pirkimas;

17.320 kalendorinių dienų (kai nereikalinga rengti viešojo pirkimo sutarties projekto) arba 45 kalendorines dienas (kai reikalinga rengti viešojo pirkimo sutarties projektą) iki planuojamo pirkimo pradžios, kai numatoma, kad bus atliekamas mažos vertės pirkimas;

17.4.  15 kalendorinių dienų iki planuojamo pirkimo pradžios, kai numatoma, kad pirkimas bus atliekamas per centrinę perkančiąją organizaciją (CPO).

17.5.  Perkančiosios organizacijos vadovo pavedimu (esant poreikiui skubiai pradėti pirkimo procedūras) pirminiai dokumentai gali būti pateikiami ir kitais nei nustatyta 17.1-17.4 punktuose terminais, bet ne vėliau kaip prieš 10 kalendorinių dienų iki planuojamo pirkimo pradžios.

18.       Pirkimo iniciatorius atsako už pateikiamų pirkimo procedūroms atlikti būtinų duomenų bei pirminių pirkimo dokumentų teisingumą, aktualumą bei užtikrina jų teisėtumą, siūlomo atlikti pirkimo inicijavimą laiku, pirkimo tikslingumą, pirkimo sutartimi prisiimamų finansinių įsipareigojimų įgyvendinimą, Perkančiosios organizacijos poreikius atitinkantį pirkimo objekto apibūdinimą, techninės specifikacijos (perkamų prekių, paslaugų ar darbų savybių apibūdinimas) atitiktį įstatymams ir teisės aktams, susijusiems su pirkimo objektu, už su pirkimo specifika susijusių tiekėjo kvalifikacijos kriterijų, reikalavimų nurodymą. Visais atvejais techninės specifikacijos turi būti parengtos taip, kad būtų užtikrinama konkurencija bei nediskriminuojami tiekėjai.

19.  Viešųjų pirkimų skyriaus specialistas ar pirkimų organizatorius, rengiantis galutinius pirkimo dokumentus, per 10 darbo dienų nuo pavedimo vykdyti viešąjį pirkimą gavimo dienos, patikrina pirkimų iniciatoriaus pateiktus pirminius pirkimo dokumentus. Nustatęs, kad pirminiai pirkimo dokumentai pateikti ne Aprašo 17 punkte nustatyta tvarka, pirminiuose pirkimo dokumentuose nenurodyta arba nurodyta neišsami ir/ar Įstatymo reikalavimų neatitinkanti informacija/duomenys apie pirkimo objektą, kvalifikacijai keliamus reikalavimus, viešojo pirkimo sutarties būtinąsias sąlygas ir kt., turi teisę juos atmesti arba koreguoti Aprašo 29 p. nustatyta tvarka. Pirkimų iniciatoriai savo kompetencijos ribose privalo suteikti visą pirkimo dokumentams parengti reikalingą informaciją.

20.  Viešųjų pirkimų skyriaus specialistas ar pirkimų organizatorius, rengiantis galutinius pirkimo dokumentus, per 10 darbo dienų nuo pavedimo vykdyti viešąjį pirkimą gavimo dienos, patikrina pirkimų iniciatoriaus pateiktus pirminius pirkimo dokumentus. Nustatęs, kad pirminiai pirkimo dokumentai pateikti ne Aprašo 17 punkte nustatyta tvarka arba pirminiuose pirkimo dokumentuose nurodyta neišsami informacija/duomenys apie pirkimo objektą, turi teisę juos atmesti. Pirkimų iniciatoriai savo kompetencijos ribose privalo suteikti visą pirkimo dokumentams parengti reikalingą informaciją.

21.  Viešųjų pirkimų skyriaus specialistas ar pirkimų organizatorius, rengiantis galutinius pirkimo dokumentus, pagal gautus pirminius dokumentus parengia viešojo pirkimo sutarties sąlygų projektą, kurį suderina su Viešųjų pirkimų skyriaus vedėju, prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu,  pirkimo iniciatoriumi, Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėju bei Dokumentų valdymo ir bendrųjų reikalų skyriaus vyr. specialistu, atsakingu už bendrinės lietuvių kalbos normų laikymąsi. Minėti asmenys siūlomo viešojo pirkimo sutarties sąlygų projektą suderina  ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jo gavimo dienos.

22.  Viešųjų pirkimų skyriaus specialistas ar pirkimų organizatorius, rengiantis galutinius pirkimo dokumentus, atsižvelgdamas į viešojo pirkimo sutarties sąlygų projektą derinančių asmenų pastabas, iki planuojamo pirkimo procedūros pradžios, numatytos Aprašo 17 p., parengia galutinį viešojo pirkimo sutarties sąlygų projektą.

 

IV SKYRIUS

PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS PIRKIMŲ ORGANIZAVIMAS IR ATLIKIMAS

 

23.  Perkančiosios organizacijos viešiesiems pirkimams organizuoti ir atlikti Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu:

23.1.  sudaroma Komisija organizuoti ir atlikti tarptautinius ir supaprastintus viešuosius pirkimus;

23.2.  paskiriami Perkančiosios organizacijos valstybės tarnautojai ir (ar) darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis (pirkimų organizatoriai), organizuoti ir atlikti supaprastintus mažos vertės viešuosius pirkimus (kai konkrečių prekių ir paslaugų numatomo pirkimo vertė yra mažesnė kaip 15 000 Eur be pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM), o konkrečių darbų numatomo pirkimo vertė yra mažesnė kaip 30 000 Eur be PVM.

24.  Perkančiosios organizacijos vadovas atskiru įsakymu gali pavesti pirkimą atlikti Komisijai ar pirkimų organizatoriui, neatsižvelgdamas į Aprašo 23.2. papunktyje numatytas vertes ir aplinkybes.

25.  Komisija ir pirkimų organizatorius atlieka pirkimą pagal Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjo pavedimą.

26.  Komisija darbą organizuoja vadovaudamasi Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu patvirtintu Komisijos darbo reglamentu.

27. Visą su pirkimo procedūromis susijusią informaciją pirkimų organizatorius, Komisijos sekretorius arba kitas paskirtas Komisijos narys tiekėjams ir/ar kitiems su pirkimo procedūromis susijusiems asmenims siunčia (pateikia):

27.1. kai pirkimas vykdomas CVP IS – CVP IS skiltyje „Pranešimų siuntimas“ pirkimų organizatoriaus ar Komisijos priimtų sprendimų pagrindu;

27.2. kitais atvejais - Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjo vardu pirkimų organizatoriaus ar Komisijos priimtų sprendimų pagrindu.

Punkto pakeitimai:

Nr. AĮ-1116, 2021-09-14, paskelbta TAR 2021-10-04, i. k. 2021-20780

 

28.  Galutinius pirkimo dokumentus Viešųjų pirkimų skyriaus specialistai ar pirkimų organizatoriai formuoja pagal pirkimų iniciatoriaus parengtus ir Viešųjų pirkimų skyriui pateiktus pirminius pirkimo dokumentus, vadovaudamiesi Įstatymo, Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo, patvirtinto Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-97 „Dėl mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“, kitais su viešaisiais pirkimais susijusiais teisės aktais ir Aprašo nuostatomis.

29.  Galutinių pirkimo, kurį pavesta atlikti pirkimo organizatoriui, dokumentų projektas derinamas su pirkimo iniciatoriumi. Galutinių pirkimo, kurį pavesta atlikti Komisijai, dokumentų projektas taip pat derinamas su prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu ir su Viešųjų pirkimų skyriaus vedėju. Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas, atsižvelgdamas į pirkimo sudėtingumą ir/ar svarbą, gali pavesti ir pirkimo organizatoriui galutinių pirkimo dokumentų projektą suderinti su prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu. Minėti asmenys per 3 darbo dienas pateikia atsakingam Viešųjų pirkimų skyriaus specialistui arba pirkimo organizatoriui savo atsiliepimus, pastabas ar komentarus, o jeigu jų neturi, suderina pateiktą galutinių pirkimo dokumentų projektą. Minėtų asmenų atsiliepimai, pastabos ar komentarai svarstomi, kai Pirkimą atlieka Komisija – Komisijos, kai Pirkimą atlieka pirkimų organizatorius – pirkimų organizatorius suderinęs su Viešųjų pirkimų skyriaus vedėju.

30Galutinių pirkimo, kurį pavesta atlikti pirkimo organizatoriui, dokumentų projektas derinamas su pirkimo iniciatoriumi. Galutinių pirkimo, kurį pavesta atlikti Komisijai, dokumentų projektas taip pat derinamas ir su prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu. Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas, atsižvelgdamas į pirkimo sudėtingumą ir/ar svarbą, gali pavesti ir pirkimo organizatoriui galutinių pirkimo dokumentų projektą suderinti su prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu. Minėti asmenys per 3 darbo dienas pateikia atsakingam Viešųjų pirkimų skyriaus specialistui arba pirkimo organizatoriui savo atsiliepimus, pastabas ar komentarus, o jeigu jų neturi, suderina pateiktą galutinių pirkimo dokumentų projektą.

31. Galutinius pirkimo dokumentus tvirtina Komisija. Pirkimų organizatorių parengtus galutinius pirkimo dokumentus derina pirkimų iniciatorius ir tvirtina Pirkimų organizatorius.

Punkto pakeitimai:

Nr. AĮ-1116, 2021-09-14, paskelbta TAR 2021-10-04, i. k. 2021-20780

 

32.  Komisija ir pirkimų organizatoriai Pirkimų procedūras atlieka Įstatyme, Mažos vertės pirkimų tvarkos apraše, patvirtintame Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-97 „Dėl mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“, šiame Apraše bei pirkimo dokumentuose nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

PIRKIMO SUTARTIES SUDARYMAS

 

33Atlikus pirkimo procedūras ir priėmus sprendimą sudaryti pirkimo sutartį, Komisijos sekretorius arba kitas paskirtas Komisijos narys, o mažos vertės pirkimų atveju, kai pirkimo sutartis sudaroma raštu - pirkimų organizatorius, parengia numatomą pasirašyti viešojo pirkimo sutarties projektą pagal pirkimo dokumentuose pateiktą sutarties sąlygų projektą.

34Parengtą galutinį pirkimo sutarties projektą Komisijos sekretorius ar kitas paskirtas Viešojo pirkimo komisijos narys arba pirkimų organizatorius elektroniniu paštu išsiunčia viešojo pirkimo laimėtojui derinti.

35.  Gavęs viešojo pirkimo laimėtojo suderintą pirkimo sutarties projektą, Komisijos sekretorius arba kitas paskirtas Komisijos narys ar pirkimų organizatorius jį suderina bei teikia jį Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjui derinti.

36.  Suderinta Komisijos sekretoriaus arba kito paskirto Komisijos nario ar pirkimų organizatoriaus bei Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjo viešojo pirkimo sutartis:

36.1.    kai ji pasirašoma elektroniniu parašu, teikiama Perkančiosios organizacijos vadovui pasirašyti.  Perkančiosios organizacijos vadovui pasirašius viešojo pirkimo sutartį, ją gauna bei pasirašo viešojo pirkimo laimėtojas.  Viešojo pirkimo laimėtojui pasirašius viešojo pirkimo sutartį, ji registruojama.

36.2.    kai ji pasirašoma ne elektroniniu parašu, Komisijos sekretoriaus arba kito paskirto Komisijos nario ar pirkimų organizatoriaus elektroniniu paštu išsiunčiama viešojo pirkimo laimėtojui pasirašyti. Gavus viešojo pirkimo laimėtojo pasirašytą, viešojo pirkimo sutartis teikiama Perkančiosios organizacijos vadovui pasirašyti. Perkančiosios organizacijos vadovui pasirašius, viešojo pirkimo sutartis registruojama.

37.  Aprašo 36.2. punkte nustatyta tvarka pasirašytas, antspaudais patvirtintas bei užregistruotas vienas sutarties egzempliorius ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo užregistravimo dienos išsiunčiamas viešojo pirkimo laimėtojui paštu ar kitomis priemonėmis.

38.  Užregistruota sutartis per Kontorą pateikiama Komisijos sekretoriui arba kitam paskirtam Komisijos nariui ar pirkimų organizatoriui, sutarties administratoriui, už sutarties vykdymą atsakingam asmeniui bei už sutarčių skelbimą atsakingam asmeniui“.

 

VI SKYRIUS

PIRKIMŲ DOKUMENTAVIMAS

 

39.  Visi su pirkimo procedūromis susiję dokumentai saugomi Įstatymo nustatyta tvarka.

40.  Komisijos sekretorius arba kitas paskirtas Komisijos narys ar pirkimų organizatorius, atlikęs pirkimą, per 20 darbo dienų pateikia visus su pirkimu susijusius duomenis ir/ar dokumentus Viešųjų pirkimų skyriaus specialistui, kuris viešuosius pirkimus registruoja Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų žurnale (3 priedas).

41.  Perkančiosios organizacijos vadovo paskirti Pirkimų iniciatoriai ir/arba Sutarčių administratoriai, Perkančiosios organizacijos vadovo pavedimu gali gauti visą informaciją apie viešuosius pirkimus jų kompetencijos ribose.

 

 

VII SKYRIUS

ATASKAITŲ APIE VIEŠUOSIUS PIRKIMUS, SKELBIMŲ APIE PIRKIMO SUTARČIŲ SUDARYMĄ TEIKIMAS, LAIMĖJUSIŲ DALYVIŲ PASIŪLYMŲ IR PIRKIMO SUTARČIŲ BEI JŲ PAKEITIMŲ VIEŠINIMAS

 

42.  Paskirtas Viešųjų pirkimų skyriaus specialistas arba pirkimų organizatorius teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais rengia ir Viešųjų pirkimų tarnybai teikia:

42.1.  viešųjų pirkimų skelbimus;

42.2.  viešųjų pirkimų procedūrų ataskaitas;

42.3.  kiekvienos įvykdytos ar nutrauktos pirkimo sutarties ataskaitas;

42.4.  skelbimus apie sudarytas ar nesudarytas pirkimo sutartis;

42.5.  viešųjų pirkimų ir pirkimų, nurodytų Įstatymo 10 straipsnio 5 dalyje, ataskaitą.

43Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas asmuo teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais viešina laimėjusių dalyvių pasiūlymus, sudarytas viešojo pirkimo-pardavimo sutartis bei preliminarias sutartis (toliau - pirkimo sutartis) ir pirkimo sutarčių sąlygų pakeitimus (išskyrus atvejus, kai pirkimo sutartis ar sutarties sąlygų pakeitimai yra sudaromi žodžiu ar pasiūlymas pateikiamas žodžiu).

 

_________________________

 

Utenos rajono savivaldybės

administracijos viešųjų pirkimų

organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo

1 priedas

 

/įrašyti metus/ M. UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS NUMATOMŲ VYKDYTI  PREKIŲ, PASLAUGŲ IR DARBŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAS

 

 

 

 

Utenos rajono savivaldybės

administracijos viešųjų pirkimų

organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS skyrius/seniūnija PLANUOJAMŲ VYKDYTI  VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SĄRŠAS

 

 

 

 

Utenos rajono savivaldybės administracijos

viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo

tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

/įrašyti metus/  UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ŽURNALAS

 

 

 

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Utenos rajono savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. AĮ-1116, 2021-09-14, paskelbta TAR 2021-10-04, i. k. 2021-20780

Dėl Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. birželio 23 d. Įsakymo Nr. AĮ-805 „Dėl Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo tvirtinimo“ pakeitimo