Įsakymas netenka galios 2023-03-24:

Lietuvos mokslo taryba, Įsakymas

Nr. V-147, 2023-03-22, paskelbta TAR 2023-03-23, i. k. 2023-05102

Dėl Technologinės plėtros priemonės projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo

 

Suvestinė redakcija nuo 2020-03-20 iki 2023-03-23

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2017-05-24, i. k. 2017-08638

 

MOKSLO, INOVACIJŲ IR TECHNOLOGIJŲ AGENTŪROS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL TECHNOLOGINĖS PLĖTROS PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2017 m. gegužės 23 d. Nr. 2V-154

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos ūkio ministro ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2010 m. balandžio 20 d. įsakymu Nr. 4-305/V-546 „Dėl Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros nuostatų patvirtinimo“, 10.1 papunkčiu bei atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 13 d. nutarimu Nr. 167 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo plano patvirtinimo“, IV prioriteto 1 krypties 2 darbo 6 punktą ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos 2017 m. gegužės 22 d. raštą Nr. SR-2315 „Dėl Technologinės plėtros projektų finansavimo sąlygų aprašo derinimo“,

tvirtinu Technologinės plėtros projektų finansavimo sąlygų aprašą (pridedama).

 

 

 

Direktorius                                                                                                         Kęstutis Šetkus

 


 

 

PATVIRTINTA

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros

direktoriaus

2019 m. balandžio 8 d. įsakymu Nr. 2V-118

 

TECHNOLOGINĖS PLĖTROS PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Technologinės plėtros projektų finansavimo sąlygų aprašas (toliau – Aprašas) nustato technologinės plėtros projektų paraiškų teikimo, vertinimo, atrankos, lėšų skyrimo ir atsiskaitymo organizavimo Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūroje (toliau – Agentūra) sąlygas ir tvarką.

2. Aprašas parengtas atsižvelgiant į:

2.1. Valstybinę studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. gruodžio 5 d. nutarimu Nr. 1494 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos patvirtinimo“;

2.2. 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (OL 2013 L 352, p. 9–17) (toliau – De minimis reglamentas);

2.3. Komisijos komunikato „Valstybės pagalbos moksliniams tyrimams, technologinei plėtrai ir inovacijoms sistema“ (2014/C 198/01) 27-30 punktų nuostatas.

3. Apraše vartojamos sąvokos:

3.1. Atžalinė įmonė suprantama kaip jauna inovacinė įmonė (pumpurinė įmonė, startuolis), sukurta mažiau nei 3 metai iki paraiškos pateikimo dienos, kurios tikslas – komercinti mokslo ir studijų institucijoje (-ose) sukurtus mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros rezultatus.

3.2. Eksperimentinė plėtra – suprantama, kaip ši sąvoka apibrėžta Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatyme.

3.3. Finansuojamoji dalis – procentais išreikšta projektui finansuoti skiriama lėšų dalis, kuri skaičiuojama nuo tinkamomis finansuoti pripažintų projekto vykdymo išlaidų bendros sumos.

3.4. Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartis – Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatyta tvarka tarp projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) sudaryta sutartis, kuria projekto vykdytojas ir partneris (-iai) įsipareigoja veikti bendrai projekto tikslams pasiekti.

3.5. Labai maža įmonė – kaip ši sąvoka apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme (įmonė, kurioje dirba mažiau kaip 10 darbuotojų ir kurios metinė apyvarta ir (arba) bendra metinė balanso suma neviršija 2 mln. Eur).

3.6. Lėšų skyrimo sutartis – sutartis dėl finansavimo skyrimo projektui vykdyti.

3.7. Maža įmonė – kaip ši sąvoka apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme (įmonė, kurioje dirba mažiau kaip 50 darbuotojų ir kurios metinė apyvarta ir (arba) bendra metinė balanso suma neviršija 10 mln. Eur).

3.8. Mokslo ir studijų institucija – juridinis asmuo, atitinkantis Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatyme pateiktą apibrėžimą ir įregistruotas Švietimo ir mokslo institucijų registre.

3.9. Netiesioginės išlaidos – išlaidos, kurios nėra skiriamos tiesiogiai projekto veikloms vykdyti, tačiau yra būtinos ir tiesiogiai susijusios su tiesioginėmis projekto išlaidomis.  

3.10. Paraiška – dokumentas, parengtas pagal Aprašo reikalavimus, siekiant vykdyti projektą ir gauti finansavimą.

3.11. Pareiškėjas – mokslo ir studijų institucija, teikianti paraišką Agentūrai, siekdama vykdyti projektą ir gauti finansavimą.

3.12. Projektas – planingų ir tarpusavyje susijusių veiksmų seka technologinės plėtros srityje, siekiant per nustatytą laikotarpį nustatytais finansiniais ištekliais pasiekti užsibrėžtus tikslus ir rezultatus.

3.13. Projekto etapas – projekto įgyvendinimo laikotarpio dalis, apimanti ne ilgiau kaip vienerius finansinius metus, kurie prasideda sausio 1 d. ir baigiasi gruodžio 31 d.

3.14. Projekto mokslinis vadovas – mokslininkas / tyrėjas, atsakingas už projekto veiklų įgyvendinimą.

3.15. Projekto partneris – Lietuvos Respublikoje registruotas privatusis juridinis asmuo, atitinkantis labai mažos, mažos ar vidutinės įmonės statusą. Vykdant projektą, projekto partneris gali tapti privačiuoju juridiniu asmeniu, atitinkančiu didelės įmonės statusą.

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 2V-107, 2020-03-19, paskelbta TAR 2020-03-19, i. k. 2020-05741

 

3.16. Projekto vykdytojas – mokslo ir studijų institucija, vykdanti projektą pagal lėšų skyrimo sutartį.

3.17. Taikomieji moksliniai tyrimai – suprantami, kaip ši sąvoka apibrėžta Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatyme.

3.18. Tiesioginės išlaidos – išlaidos, tiesiogiai susijusios su projekto veiklų vykdymu.

3.19. Tinkamos finansuoti išlaidos – pagrįstos projekto išlaidos, atitinkančios Aprašo 31 punkte nustatytus reikalavimus tinkamumui ir numatytos lėšų skyrimo sutarties išlaidų sąmatoje.

3.20. Vidutinė įmonė – kaip ši sąvoka apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme (įmonė, kurioje dirba mažiau kaip 250 darbuotojų ir kurios metinė apyvarta neviršija 50 mln. Eur ir (arba) bendra metinė balanso suma neviršija 43 mln. Eur).

3.21. Kitos Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatyme ir kituose teisės aktuose vartojamas sąvokas.

4. Pagal Aprašą skiriamo finansavimo tikslas – skatinti mokslo ir verslo bendradarbiavimą mokslo ir studijų institucijoje sukurtų intelektinės veiklos rezultatų pagrindu.

5. Pagal Aprašą remiamos veiklos – taikomųjų mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros vykdymas, siekiant vystyti mokslo ir studijų institucijoje sukurtus intelektinės veiklos rezultatus.

6. Lėšų skyrimo pagal Aprašą forma yra negrąžintina subsidija (dotacija).

 

II SKYRIUS

REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS IR PARTNERIAMS

 

7. Pagal Aprašą galimi pareiškėjai yra mokslo ir studijų institucijos.

8. Projektas turi būti įgyvendinamas su partneriu (-iais). Paraiškos pateikimo metu galimi projekto partneriai yra Lietuvos Respublikoje registruoti privatieji juridiniai asmenys, atitinkantys labai mažos, mažos ar vidutinės įmonės statusą. Projekto vykdymo metu projekto partneris gali tapti privačiuoju juridiniu asmeniu, atitinkančiu didelės įmonės statusą. Bent vienas projekto partneris turi būti įmonė, vykdžiusi aktyvią veiklą per paskutinius kalendorinius metus, t. y. įmonės metinė apyvarta yra ne mažesnė kaip 3 000 Eur per paskutinius prieš paraiškos pateikimą finansinius metus arba per įmonės veiklos laikotarpį, jei ji veikia trumpiau nei metus (reikalavimas įmonės metinei apyvartai netaikomas, kai įmonė įsteigta mažiau nei 6 mėn. iki paraiškos Agentūrai pateikimo dienos).

Punkto pakeitimai:

Nr. 2V-107, 2020-03-19, paskelbta TAR 2020-03-19, i. k. 2020-05741

 

9. Projekto vykdytojas privalo sudaryti jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį su partneriu (-iais), kurioje turi būti aiškiai išdėstyti šalių įsipareigojimai ir teisės projekto atžvilgiu (nurodytas kiekvienos šalies finansinis ir dalykinis indėlis į projektą, kokias veiklas vykdys kiekviena šalis, teisės į bendrai sukurtą ar įgytą turtą laikantis finansinės apskaitos principų, projekto rezultatai ir kita) ir šalių atsakomybė, taip pat įsipareigojimai laikytis pagrindinių geros partnerystės praktikos taisyklių.

10. Projekto vykdytojui ir (ar) partneriui(-iams) gali būti skiriamos lėšos pagal Aprašą, jei paraiškos vertinimo metu:

10.1. jis atitinka šiame Apraše projekto vykdytojui ir (ar) partneriui keliamus reikalavimus;

10.2. jis turi teisę gauti de minimis pagalbą;

10.3. jis yra įvykdęs įsipareigojimus, susijusius su mokesčių, įskaitant socialinio draudimo įmokas, mokėjimu pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus (toliau – įsipareigojimai). Ši nuostata netaikoma, jei: projekto vykdytojas ir (ar) projekto partneris yra įsipareigojęs sumokėti mokesčius, įskaitant socialinio draudimo įmokas, ir dėl to yra laikomas įvykdžiusiu įsipareigojimus; projekto vykdytojo ar projekto partnerio įsiskolinimo suma neviršija 50 Eur;

10.4. jam nėra iškelta byla dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ekonominės veiklos arba jis nėra likviduojamas, nėra priimtas kreditorių susirinkimo nutarimas bankroto procedūras vykdyti ne teismo tvarka;

10.5. projekto vykdytojas ir projekto partneris arba jo (-ų) atstovas (-ai), turintis (-ys) teisę projekto vykdytojo ar projekto partnerio vardu sudaryti sandorį, buhalteris arba kitas asmuo, turintis teisę surašyti ir pasirašyti projekto vykdytojo ar projekto partnerio apskaitos dokumentus, neturi neišnykusio arba nepanaikinto teistumo arba dėl jų per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už dalyvavimą nusikalstamame susivienijime, jo organizavimą ar vadovavimą jam, kyšininkavimą, prekybą poveikiu, papirkimą, teroristinį ir su teroristine veikla susijusį nusikaltimą, nusikalstamu būdu gauto turto legalizavimą, prekybą žmonėmis, vaiko pirkimą arba pardavimą, nusikalstamą veiką nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, ekonomikai, verslo tvarkai ar finansų sistemai;

10.6. jis yra pateikęs Juridinių asmenų registrui metinių finansinių ataskaitų rinkinius, taip pat metinių konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinius, kaip nustatyta Juridinių asmenų registro nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. lapkričio 12 d. nutarimu Nr. 1407 „Dėl Juridinių asmenų registro įsteigimo ir Juridinių asmenų registro nuostatų patvirtinimo“.

Punkto pakeitimai:

Nr. 2V-107, 2020-03-19, paskelbta TAR 2020-03-19, i. k. 2020-05741

 

11. Pareiškėjas turi turėti veikiančią teisių, atsirandančių iš intelektinės veiklos rezultatų, valdymo tvarką.

 

III SKYRIUS

PROJEKTAMS TAIKOMI REIKALAVIMAI

 

12. Projekte numatomas pasiekti rezultatas turi atitikti mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (toliau – MTEP) etapų klasifikacijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 650 „Dėl Rekomenduojamos mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros etapų klasifikacijos aprašo patvirtinimo“, 5 (maketo (modelio) patikrinimas imituojant realias sąlygas) arba vėlesnių etapų veiklos rezultatus.

13. Projektų atrankos kriterijai:

13.1. kuriamo produkto MTEP etapas – paraiškos teikimo metu projekto veikla turi būti MTEP etapų klasifikacijos 3 (koncepcijos įgyvendinamumo įrodymas / patvirtinimas) arba vėlesnio etapo;

13.2. projekto metu kuriamo produkto technologinis naujumas / inovatyvumas, planuojami technologiniai pasiekimai;

13.3. projekto metu planuojamo sukurti produkto komercinis potencialas, rinka.

14. Prioritetiniai projektų atrankos kriterijai:

14.1. projektą planuojama įgyvendinti su atžaline įmone, įsteigta mažiau nei 12 mėn. iki paraiškos Agentūrai pateikimo;

14.2. projekte vystoma tema / produkto sritis yra susijusi su projekte dalyvaujančio doktoranto arba mokslų daktaro, kuriam suteiktas mokslų daktaro laipsnis mažiau nei 24 mėn. iki paraiškos Agentūrai pateikimo dienos, tema;

14.3. projekte numatomas pasiekti rezultatas atitiks vėlesnį nei 5 MTEP etapų klasifikacijos etapą.

15. Už atitiktį Aprašo 13 ir 14 punkte nurodytiems projektų atrankos kriterijams projektams skiriami balai (maksimalus galimas balų skaičius pagal kiekvieną kriterijų nurodytas Aprašo 3 priede). Pagal šį Aprašą privaloma surinkti minimali balų suma yra 30.

 

IV SKYRIUS

BENDRIEJI FINANSAVIMO PRINCIPAI

 

16. Pagal Aprašą mokslo ir studijų institucijų neekonominės veiklos finansavimui valstybės pagalbos nuostatos netaikomos. Tinkamą išlaidų paskirstymą, finansavimą ir pajamas galima įrodyti metinėmis atitinkamo subjekto finansinėmis ataskaitomis, kurias, Agentūrai paprašius, mokslo ir studijų institucija turi pateikti.

Mokslo ir studijų institucijos privalo apskaityti projekto lėšas atskirai. Tuo atveju, jei yra gaunamos pajamos iš projekto, mokslo ir studijų institucija privalo Agentūrai pateikti informaciją (dokumentus), pagrindžiančius pajamų panaudojimą. Leidžiamas tik gautų pajamų reinvestavimas į mokslo ir studijų institucijos pirmines neekonomines veiklas.

17. Pagal Aprašą įmonių ir mokslo ir studijų institucijų ekonominės veiklos finansavimui taikomos de minimis pagalbos nuostatos, nustatytos De minimis reglamentu. Bendra de minimis pagalbos, suteiktos vienai įmonei per trejus fiskalinius metus, suma turi neviršyti 200 000 Eur, o bendra de minimis pagalbos, suteiktos vienai kelių transporto sektoriaus įmonei per bet kuriuos trejus fiskalinius metus, suma turi neviršyti 100 000 Eur. Šios ribos taikomos nepriklausomai nuo de minimis pagalbos formos arba siekiamų tikslų ir neatsižvelgiant į tai, ar valstybės narės skirta pagalba yra visa arba iš dalies finansuojama Bendrijos kilmės ištekliais. Viena įmonė apima visas įmones, kaip nurodyta De minimis reglamento 2 straipsnio 2 dalyje. Ar yra susijęs su kitais subjektais, pareiškėjas gali pasitikrinti pagal Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos parengtą klausimyną „Ar paramos gavėjas susijęs su kitais subjektais“, kuris paskelbtas Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos interneto svetainėje http://www.kt.gov.lt/.

18. Pareiškėjas ir partneriai planuoja tik tuos mokslinius tyrimus, darbus, įrangos įsigijimą, žmogiškuosius išteklius ir kitas priemones, be kurių neįmanoma pasiekti projekto rezultatų. Lėšos skiriamos projekto etapui. Dėl projekto kito etapo finansavimo pareiškėjai kreipiasi šiame Apraše nustatyta tvarka.

19. Projekto darbo grupę, vykdančią projekto tiesiogines veiklas, gali sudaryti ne daugiau kaip 5 visos darbo dienos ekvivalentai. Darbo grupėje ne mažiau kaip 0,5 visos darbo dienos ekvivalento turi  dirbti doktorantas arba mokslų daktaras, kuriam suteiktas mokslų daktaro laipsnis mažiau nei 24 mėn. iki paraiškos Agentūrai pateikimo dienos. Personalo išlaidos negali viršyti 75 proc. projekto tinkamų tiesioginių išlaidų.

20. Finansuojamoji dalis priklauso nuo pareiškėjo veiklos pobūdžio (ekonominė / neekonominė), projekto sąmatos pagrįstumo, einamųjų metų valstybės asignavimų, skirtų priemonei vykdyti.

21. Didžiausia leistina finansuojamoji dalis gali siekti:

21.1. mokslo ir studijų institucijų  neekonominei veiklai – 100 proc. jų tinkamų išlaidų (ne de minimis pagalba);

21.2. de minimis pagalbos kiekvienam de minimis pagalbos gavėjui finansuojamoji dalis – 80 proc. jo tinkamų išlaidų.

22. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto partnerio(-ių) lėšų. Bent vienas projekto partneris (įmonė) turi savo lėšomis prisidėti prie projekto įgyvendinimo. Projekto partnerio(-ių) įnašas gali būti piniginis, taip pat gali būti mokamas kaip darbo užmokestis darbuotojams, įsigyjamos projekto vykdymui reikalingos medžiagos, perkamos paslaugos ir kt.

23. Projekto biudžetas turi būti planuojamas visam projekto laikotarpiui ir kiekvienam projekto etapo laikotarpiui, jei projekto etapo vykdymo laikotarpis ilgesnis nei vieneri finansiniai metai.

24. Projekto biudžetas, nuo kurio apskaičiuojama Agentūros finansuojama projekto biudžeto dalis, negali viršyti 100 tūkst. Eur. Bendra projekte dalyvaujančių partnerių įmonių išlaidų dalis turi sudaryti ne mažiau kaip 40 proc. viso projekto biudžeto.

25. Darbo užmokesčio išlaidos neturi viršyti pareiškėjo / lėšų gavėjo institucijoje atitinkamos specializacijos ir kvalifikacijos darbuotojams nustatyto darbo užmokesčio. Projekto vykdytojo (partnerio) darbuotojui projekte negali būti planuojamos išmokos, kurios būtų mokamos kaip autorinis atlyginimas arba kaip atlyginimas už paslaugas. Projekto vykdytojai negali sudaryti darbo ir savanoriško darbo sutarčių su tuo pačiu projekto veiklas įgyvendinančiu darbuotoju, t. y. darbuotojas negali turėti tame pačiame projekte dėl projekto veiklų vykdymo kelių darbo sutarčių su skirtingais projekto vykdytojais arba savanoriško darbo sutarties ir darbo sutarties su tuo pačiu projekto vykdytoju ar skirtingais projekto vykdytojais.

26. Lėšų projektui finansuoti dalis, skiriama įrangos (ilgalaikio turto įsigijimo, nusidėvėjimo ar amortizacijos) išlaidoms, negali viršyti 40 proc. projekto vykdytojo (partnerio) tinkamų tiesioginių išlaidų projekte. MTEP veikloms vykdyti būtinos įrangos įsigijimo išlaidos yra tinkamos, jei planuojama įsigyti įranga nėra viešai prieinama atviros prieigos principu veikiančiose MTEP infrastruktūrose arba viešai prieinamos įrangos pajėgumų nepakanka veiksmingai vykdyti projekto veiklas arba įrangos panaudojimo galimybės kitaip apribotos. MVĮ finansuojamos tik naujai įsigyto turto nusidėvėjimo (amortizacijos) išlaidos pagal įmonių patvirtintus nusidėvėjimo (amortizacijos) normatyvus.

27. Išlaidų pagal paslaugų sutartis tiesioginėms veikloms vykdyti suma negali viršyti 20 proc. projekto tiesioginių išlaidų. Gali būti perkamos tik tos paslaugos, kurios papildo tiesiogines projekto veiklas, ir be jų nebūtų pasiektas projekto rezultatas. Išlaidos pagal paslaugų sutartį gali būti skiriamos laboratorijos akreditacijų išlaidoms padengti.

28. Projekto vykdytojas (partneris), pirkdamas prekes, paslaugas ar darbus, vadovaujasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, jeigu jis yra perkančioji organizacija. Jeigu projekto vykdytojas (partneris) nėra perkančioji organizacija pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, vykdydamas pirkimus, kurių vertė yra iki 58 000 Eur be pirkimo pridėtinės vertės mokesčio, vadovaujasi skaidrumo, lygiateisiškumo, nediskriminavimo principais, o vykdydamas pirkimus, kurių vertė viršija 58 000 Eur be pirkimo pridėtinės vertės mokesčio, vadovaujasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.947 straipsnio „Viešo konkurso paskelbimas“ reikalavimais.

29. Projekto vykdytojo (partnerio) lėšų dalis, skiriama projekto netiesioginėms išlaidoms finansuoti, apmokama taikant fiksuotąją normą, kuri yra 10 proc. visų jo  tinkamų tiesioginių išlaidų. Projekto vykdytojas neteikia netiesioginių išlaidų patvirtinimo dokumentų.

30. Projekto partneris (įmonė) projekto veiklas savo apskaitoje turi apskaityti kaip išlaidas MTEP darbams bei, teikdami informaciją statistiką tvarkančioms institucijoms ir įstaigoms įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka, pateikti informaciją ir apie MTEP darbams skirtas išlaidas.

 

V SKYRIUS

TINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS

 

31. Tinkamos finansuoti išlaidos turi būti:

31.1. aiškiai apibrėžtos pagal Aprašo 32 punkte nustatytas išlaidų kategorijas;

31.2. patirtos, realios ir teisingos, pagrįstos finansiniais dokumentais;

31.3. būtinos projektui įvykdyti;

31.4. patirtos projekto įgyvendinimo metu.

32. Tinkamų išlaidų, kurioms finansuoti Apraše nustatyta tvarka gali būti skiriamos lėšos, kategorijos:

32.1. Tiesioginės išlaidos:

32.1.1. išlaidos personalui: darbo užmokesčio išlaidos (projekto darbo grupę, vykdančią projekto tiesiogines veiklas, gali sudaryti ne daugiau kaip 5 visos darbo dienos ekvivalentai), komandiruočių išlaidos;

32.1.2. išlaidos naujo ilgalaikio turto įsigijimui (nusidėvėjimui arba amortizacijai);

32.1.3. išlaidos medžiagoms, priemonėms ir panašiems produktams (prekėms);

32.1.4. išlaidos pagal paslaugų sutartis;

32.2. netiesioginės išlaidos, apskaičiuojamos neviršijant Aprašo 29 p. nustatyto dydžio.

33. Netinkamos finansuoti išlaidos yra:

33.1. baudos, finansinės sankcijos ir bylinėjimosi išlaidos;

33.2. debeto palūkanos, finansinių operacijų išlaidos, uostų, komiso rinkliavos ir nuostoliai, atsiradę dėl užsienio valiutos keitimo, kiti grynai finansinių sandorių kaštai;

33.3. paskolų, išperkamosios nuomos išlaidos;

33.4. pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokestis (toliau – PVM), kurį pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus galima įtraukti į PVM atskaitą, net jeigu toks PVM į atskaitą įtrauktas nebuvo;

33.5. projekto parengimo išlaidos.

34. Išlaidos pripažįstamos tinkamomis, jei atitinka Reikalavimus tinkamoms išlaidoms (2 priedas) bei yra teisingai ir sąžiningai paskirstytos pagal Aprašo 32 punkte nustatytas išlaidų kategorijas.

 

VI SKYRIUS

PARAIŠKŲ PATEIKIMAS

 

35. Paraiškos teikiamos pagal Agentūros skelbiamus kvietimus teikti paraiškas. Kvietimai teikti paraiškas yra viešai skelbiami Agentūros interneto svetainėje www.mita.lrv.lt. Informacija apie kvietimo metu gautas paraiškas paskelbiama Agentūros interneto svetainėje per 5 darbo dienas nuo kvietimo paskutinės dienos. Kvietime gali būti nustatyti papildomi reikalavimai (projektų trukmei, skiriamos paramos dydžiui ir pan.).

36. Projekto mokslinis vadovas projekto vykdytojo ir visų projekto partnerių vardu kvietime nustatyta tvarka Agentūrai turi pateikti paraišką (1 priedas) su šiais priedais:

36.1. Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartimi;

36.2. dokumentu įrodančiu įmonės priskyrimą MVĮ (smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto deklaracija);

36.3. darbo grupės narių darbo užmokesčio įkainį pagrindžiančiais dokumentais;

36.4. prašomų finansuoti ilgalaikio turto, prekių ir paslaugų išlaidų kainas pagrindžiančiais dokumentais;

36.5. projekto darbo gurpės narių gyvenimo aprašymais;

36.6. kitais dokumentais.

 

VII SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

37. Vertinant paraiškas, yra atliekamas:

37.1. administracinis vertinimas;

37.2. ekspertinis vertinimas.

38. Administracinį vertinimą atlieka Agentūros direktoriaus įsakymu sudaryta darbo grupė.

39. Administracinio vertinimo metu tikrinama, ar pateikti visi prašomi dokumentai bei reikiama informacija, taip pat ar paraiška atitinka Aprašo III-VI skyrių reikalavimus. Darbo grupė, atlikusi administracinį vertinimą, užpildo Paraiškos administracinio vertinimo lentelę (3 priedas) ir priima sprendimą dėl paraiškos teikimo (neteikimo) ekspertiniam vertinimui.

40. Tuo atveju, jei paraiškoje yra netikslumų, Agentūra turi teisę paprašyti projekto vadovo patikslinti paraiškoje pateiktą informaciją ne vėliau kaip per 5 darbo dienas. Projekto vadovui per nustatytą terminą nepatikslinus informacijos, paraiška atmetama. Apie priimtą Administracinio vertinimo darbo grupės sprendimą dėl paraiškos atmetimo Agentūra informuoja projekto vadovą, per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos išsiųsdama jam informacinį pranešimą.

41. Jeigu darbo grupė, atlikusi administracinį vertinimą, remdamasi paraiška ir patikslinta informacija, nustato, kad paraiška atitinka visus Aprašo 3 priede keliamus reikalavimus, paraiška teikiama ekspertiniam vertinimui.

42. Ekspertinis vertinimas organizuojamas Ekspertinio vertinimo organizavimo Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūroje tvarkos aprašo, patvirtinto Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros 2011 m. balandžio 8 d. įsakymas Nr. 2V-27 „Dėl Ekspertinio vertinimo organizavimo Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūroje tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka. Ekspertinio vertinimo metu paraišką vertina ne mažiau nei trys ekspertai.

43. Ekspertai įvertina paraišką vadovaudamiesi Paraiškos vertinimo kriterijais (4 priedas) ir pateikia vertinimo išvadas užpildydami Paraiškos ekspertinio vertinimo anketą (5 priedas).

44. Ekspertų išvados apibendrinamos ekspertų tarybos posėdyje. Ekspertų taryba sudaro finansuotinų projektų sąrašą, išdėstydama juos prioritetine eile pagal vertinimo rezultatus. Darbo grupė, atsižvelgdama į numatytas valstybės biudžeto lėšas ir ekspertų tarybos rekomendacijas, nustato finansuotinų projektų skaičių, galutines projektų vertes ir lėšų skyrimo joms intensyvumą.

45. Ekspertų tarybos į posėdžius gali kviesti projekto vadovą, projekto partnerių atstovus, ekspertus.

46. Paraiškos vertinimas atliekamas ne ilgiau kaip per 45 dienas nuo kvietimo pabaigos. Laikotarpis, nustatytas paraiškos tikslinimui, į šį terminą neįskaičiuojamas.

 

VIII SKYRIUS

SPRENDIMO PRIĖMIMAS IR LĖŠŲ SKYRIMAS

 

47. Galutinį sprendimą dėl lėšų skyrimo ir finansuojamos dalies kiekvienam projekto etapui priima Agentūros direktorius, atsižvelgdamas į ekspertų tarybos bei darbo grupės siūlymus. Sprendimas dėl lėšų skyrimo tvirtinamas Agentūros direktoriaus įsakymu.

48. Apie galutinį sprendimą Agentūra informuoja projekto vadovą per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos išsiųsdama jam informacinį pranešimą bei apie skirtas lėšas paskelbia Agentūros interneto svetainėje.

 

IX SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMO SUTARČIŲ SUDARYMAS

 

49. Priėmus sprendimą skirti lėšas, Agentūra sudaro lėšų skyrimo sutartį su projekto vykdytoju ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo sprendimo priėmimo dienos.

50. Nesudarius lėšų skyrimo sutarties per Aprašo 49 punkte nurodytą terminą, Agentūra, informavusi  ekspertų tarybą, gali priimti sprendimą dėl sprendimo skirti lėšas panaikinimo.

 

X SKYRIUS

REIKALAVIMAI, SUSIJĘ SU ILGALAIKIU TURTU

 

51. Projekto vykdytojas (partneris), įsigijęs ilgalaikio turto iš lėšų, gautų pagal Aprašą, neturi teisės jo perleisti, įkeisti, parduoti, pakeisti jo naudojimo paskirties jo nenudėvėjęs per nusidėvėjimo arba amortizacijos laikotarpį, ne trumpesnį, negu nustatyta Lietuvos Respublikos įstatymų.

52. Kai kompensuojamos tik ilgalaikio turto nusidėvėjimo arba amortizacijos išlaidos, nusidėvėjimui arba amortizacijai skaičiuoti taikomi projekto vykdytojo (partnerio) patvirtinti ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto nusidėvėjimo arba amortizacijos normatyvai.

 

XI SKYRIUS

MOKĖJIMAI

 

53. Agentūra perveda projekto vykdytojui (partneriui) lėšas projekto etapais dalimis avansu ir (arba) kompensavimo būdu lėšų skyrimo sutartyje nustatyta tvarka.

54. Nepatvirtinus projekto atsiskaitymo dokumentų, naudojant lėšas ne pagal paskirtį arba jų neišnaudojus, projekto vykdytojas (partneris) jas privalo grąžinti Agentūrai lėšų skyrimo sutartyje nustatyta tvarka.

 

XII SKYRIUS

ATASKAITŲ TEIKIMAS, VERTINIMAS IR TVIRTINIMAS

 

55. Projekto mokslinis vadovas kasmet, lėšų skyrimo sutartyje nustatytais terminais pateiktia Projekto dalykinę ataskaitą pagal Apraše nustatytą formą (6 priedas), o pabaigus projektą – baigiamąją ataskaitą. Jei projekto etapas yra trumpesnis nei 6 mėn., tuomet projekto mokslinis vadovas atsiskaito Ekspertų tarybai pristatydamas pranešimą apie projekto eigą.

56. Agentūra organizuoja ekspertinį ataskaitų vertinimą. Ataskaitą vertina ne mažiau nei du ekspertai, kurie, vadovaudamiesi Aprašo 5 priede pateiktais reikalavimais projektų ataskaitoms, pateikia laisvos formos išvadą su siūlymu tvirtinti (netvirtinti) ataskaitą. Ekspertas gali paprašyti patikslinti ataskaitą. Ataskaitos patikslinimo terminas yra ne trumpesnis nei 3 darbo dienos. Ekspertas ataskaitą įvertina per 15 darbo dienų.

57. Ekspertų taryba, apibendrinusi ekspertų išvadas, teikia Agentūros direktoriui siūlymus dėl projektų ataskaitų tvirtinimo.

58. Jei ekspertai ataskaitą įvertino neigiamai,  ekspertų taryba išklauso projekto mokslinio vadovo žodinį pranešimą apie projekto rezultatus ir gali nustatyti terminą trūkumams pašalinti arba pasiūlyti Agentūrai nutraukti lėšų skyrimo sutartį. Jei sutartis nutraukiama, ekspertų taryba, įvertinusi projekto nesėkmės priežastis, gali siūlyti Agentūrai susigrąžinti dalį ar visas projektui skirtas lėšas. Agentūra turi teisę trejus metus nepriimti neigiamai įvertinto projekto mokslinio vadovo paraiškų Agentūros administruojamų programų ar priemonių projektų finansavimui.

59. Projekto ataskaitos yra tvirtinamos Agentūros direktoriaus įsakymu, atsižvelgiant į  ekspertų tarybos siūlymą.

60. Patvirtinus metines dalykines projekto ataskaitas ir pateikus kitus lėšų skyrimo sutartyje nurodytus atsiskaitymo dokumentus, projekto vykdytojas (partneris) turi teisę gauti Agentūros finansavimą kitam projekto etapui (tęstiniam projekto finansavimui).

61. Agentūra gali kviesti projekto mokslinį vadovą ar projekto partnerių atstovus pristatyti projekto rezultatus Agentūros organizuojamuose renginiuose ar posėdžiuose.

62. Patvirtinus projekto ataskaitą ir kitus lėšų skyrimo sutartyje nurodytus atsiskaitymo dokumentus, laikoma, kad sutarties šalys įvykdė prisiimtus įsipareigojimus.

 

XIII SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMO SUTARČIŲ PRIEŽIŪRA

 

63. Visi atlikti darbai, tyrimai ir kita planuota veikla turi būti kruopščiai dokumentuota ir patikrinama. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų tikslinį panaudojimą ir buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako projekto vykdytojas (partneris) Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

64. Agentūra turi teisę projekto vykdymo vietoje atlikti patikrą (toliau – patikrinimas) ir gauti iš projekto vykdytojo (partnerio) Agentūrai reikalingą informaciją apie projekto vykdymą ir projekto vykdymo dokumentus.

65. Projektų, kuriems skirtos lėšos, patikra vietoje atliekama:

65.1. pagal planą – Agentūros direktoriaus tvirtinamą patikrinimų planą, kuriame nurodomi tikrinami projektų vykdytojai (partneriai) ir tikrinami projektai;

65.2. neplanuotai – esant įtarimui, kad projekto vykdytojo teikiama informacija yra netiksli, neišsami arba klaidinanti. Neplanuotos patikros vietose gali būti atliekamos ir kitais Agentūros nustatytais tikslais.

66. Patikrą vietoje atlieka Agentūros direktoriaus įsakymu sudaryta Patikros darbo grupė.

67. Agentūra apie planuojamą atlikti patikrą vietoje raštu informuoja projekto vykdytoją (partnerį) ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas.

68. Patikrinimus atliekantys Patikros darbo grupės nariai privalo:

68.1. nusišalinti patys arba būti nušalinti nuo patikrinimo atlikimo, jeigu paaiškėja, kad jie yra tikrinamo projekto vykdytojo (partnerio) vadovo ar projekto personalo sutuoktiniai, sugyventiniai, įstatymų nustatyta tvarka įregistravę partnerystę, artimieji giminaičiai ar yra su šiais asmenimis susiję svainystės ryšiais (kaip tai nustatyta Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse), arba jeigu Patikros darbo grupės narių nešališkumu pagrįstai abejojama dėl kitų priežasčių, galinčių sukelti viešųjų ir privačių interesų konfliktą;

68.2. prisistatyti tikrinamo projekto vykdytojo (partnerio) vadovui (ar jo įgaliotam asmeniui) ir pateikti jam Agentūros direktoriaus įsakymą dėl pavedimo atlikti patikrinimą;

68.3. būti objektyvūs ir sąžiningi, iš anksto viešai nevertinti atlikto patikrinimo rezultatų;

68.4. išanalizuoti patikrinimo metu surinktą medžiagą ir įvertinti, ar ataskaitose pateikta informacija teisinga ir tiksli, ar buvo atlikti tyrimai, suteiktos paslaugos ir įsigytos prekės, už kurias projekto vykdytojas (partneris) atsiskaitė, ar lėšos naudojamos pagal tikslinę paskirtį, bei patikrinimo rezultatus surašyti į pažymą.

69. Patikrinimą atliekanti Patikros darbo grupė turi teisę:

69.1. atlikti patikrinimus pas projekto vykdytoją (partnerį) jų darbo laiku;

69.2. pas projekto vykdytoją (partnerį) susipažinti su dokumentais, susijusiais su patikrinimo dalyku, ir gauti šių dokumentų kopijas ar nuorašus, esant galimybei, taip pat gauti kitą informaciją, susijusią su patikrinimu.

70. Projekto vykdytojui (partneriui), pas kurį buvo atliktas patikrinimas, per 5 darbo dienas nuo pažymos dėl atlikto patikrinimo surašymo dienos, raštu pranešama apie patikrinimo rezultatus.

71. Jei nustatoma neatitikimų, kurie nepažeidžia lėšų skyrimo sutarties, tačiau yra taisytini, Agentūra raštu informuoja projekto vykdytoją (partnerį) apie neatitikimus ir nurodo jų pašalinimo terminus.

72. Jei nustatoma sutarties pažeidimų, Agentūra turi teisę nutraukti sudarytą lėšų gavimo sutartį ir (ar) pareikalauti grąžinti pervestas lėšas (ar jų dalį).

 

XIV SKYRIUS

SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS

 

73. Projekto vykdytojas dėl vertinimo procedūrinių veiksmų ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo gavimo dienos turi teisę pateikti skundą Agentūros Technologinės plėtros komitetui, (toliau – Komitetas). Komiteto sprendimai yra galutiniai ir Agentūrai neskundžiami.

74. Projekto vykdytojas, nesutikdamas su Agentūros sprendimais ar veiksmais, gali kreiptis į teismą Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

XV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

75. Projektų vykdytojai (partneriai), skelbdami mokslines ar mokslo populiarinimo publikacijas, mokslo kūrinius, sukurtus vykdant projektą, viešindami projekto rezultatus nurodo, kad darbai atlikti iš Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos skirtų valstybės asignavimų gavus finansavimą iš Agentūros.

76. Projekto mokslinis vadovas, dėl svarbių priežasčių (ilgalaikė komandiruotė, liga ir kt.) negalėdamas atlikti prisiimtų įsipareigojimų projekte, gali atsistatydinti iš projekto mokslinio vadovo pareigų. Tuo atveju projekto vykdytojas turi pasiūlyti kitą(-us) asmenį(-is) vadovauti projektui. Tokiam siūlymui turi pritarti ekspertų taryba. Jeigu ekspertų taryba siūlymui nepritaria, projekto lėšų skyrimo sutartis nutraukiama.

77. Tais atvejais, kai dėl trečiųjų asmenų veikimo ar neveikimo Agentūra negali atlikti Apraše nurodytų savo funkcijų ar sutartinių įsipareigojimų, finansavimo teikimas (taip pat ir veiksmai iki sutarties sudarymo) nutraukiamas be jokių pasekmių Agentūrai.

78. Teikdamas paraišką, pareiškėjas sutinka, kad paraiškoje pateikta informacija, išskyrus informaciją, kuri negali būti atskleista teisės aktų nustatyta tvarka, gali būti viešinama skelbiant su Aprašo įgyvendinimu susijusią informaciją.

79. Pasikeitus Apraše nurodytiems teisės aktams, tiesiogiai taikomos naujos teisės aktų nuostatos.

 

______________

Priedo pakeitimai:

Nr. 2V-118, 2019-04-08, paskelbta TAR 2019-04-08, i. k. 2019-05782

 

part_9e4956ba2b444c5f801c51746aebd77c_end


 

Technologinės plėtros projektų finansavimo

sąlygų aprašo

1 priedas

 

(Paraiškos forma)

 

PARAIŠKA

 

(Elektroninėje paraiškos formoje, kurią pildo pareiškėjas, pildomų laukų išdėstymo tvarka nebūtinai atitinka šioje paraiškos formoje nurodytą laukų išdėstymo tvarką)

 

Pildymo data

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

 

1. Bendra informacija

Programos/priemonės pavadinimas

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Kvietimo numeris

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Paraiškos Nr.

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Paraiškos tipas

Pasirenkama „dėl finansavimo“

Projekto pavadinimas (lietuvių / anglų)

Nurodyti privaloma.

Mokslo sritys

Pasirenkama iš sąrašo.

Mokslo kryptys

Pasirenkama iš sąrašo.

Raktiniai žodžiai

Nurodomi raktiniai žodžiai, susiję su paraiškos tematika.

Projekto trukmė mėnesiais

Nurodyti privaloma.

Bendras projekto biudžetas, Eur (biudžetas nurodomas viso projekto kartu su partneriais su PVM kai PVM tinkamas kompensuoti ir be PVM kai PVM yra netinkamos išlaidos)

Nurodyti privaloma.

Paraiškos būsena

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Projekto santrauka (viešai skelbiama trumpa informacija apie projektą iki 150 spaudos ženklų, lietuvių / anglų kalbomis)

Užpildyti privaloma.

 

2. Projekto vykdytojų administracinė informacija

Paraiškos teikėjas

Vartotojas

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

El. paštas

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

 

Projekto koordinatorius

Juridinio asmens kodas

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Organizacijos pavadinimas

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Pavadinimo sutrumpinimas

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

PVM mokėtojo kodas

Nurodomas kodas pagal galiojantį pridėtinės vertės mokesčio mokėtojo registravimo pažymėjimą.

Adresas

Gatvė, namo numeris

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Miestas

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Pašto kodas

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Šalis

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Savivaldybė

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Dalyvio statusas

Pasirenkama iš sąrašo

 

Projekto partneris

Juridinio asmens kodas

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Organizacijos pavadinimas

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Pavadinimo sutrumpinimas

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

PVM mokėtojo kodas

Nurodomas kodas pagal galiojantį pridėtinės vertės mokesčio mokėtojo registravimo pažymėjimą.

Adresas

Gatvė, namo numeris

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Miestas

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Pašto kodas

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Šalis

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Savivaldybė

Pildyti nereikia. MTEPIS užpildoma automatiškai.

Dalyvio statusas

Pasirenkama iš sąrašo.

 

A dalis (priedas) (lietuvių kalba)

 

1. Projekto aprašymas

1.1. Idėjos aprašymas

(trumpai aprašyti projekto bei kuriamo maketo (modelio) ar prototipo (bandomosios versijos) idėją, jos aktualumą, nurodyti, kaip projektas padės ją įgyvendinti, koks siekiamas rezultatas, iki 900 spaudos ženklų)

 

 

1.2. Tikslai ir uždaviniai

(projekto tikslus formuluoti vienu sakiniu, kaip ir kiekvieną uždavinį)

 

 

1.3. Rezultatas

(aprašyti, koks rezultatas pasibaigus projektui bus pasiektas pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 650 „Dėl Rekomenduojamos mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros etapų klasifikacijos aprašo patvirtinimo“ patvirtintą MTEP etapų klasifikaciją)

 

 

1.4. Sprendžiamų mokslinių, technologinių neapibrėžtumų (mokslinio, technologinio naujumo) ir / arba eksperimentinės plėtros aprašymas

(pateikti trumpą problemos analizę, aprašyti idėjos inovatyvumą, numatomų rezultatų reikšmę mokslo ir technologijų vystymui bei galimybes pritaikyti rezultatus versle, iki 4000 spaudos ženklų)

 

 

1.5. Tyrimo metodai

(aprašomi, kokie tyrimo metodai bus naudojami siekiant rezultato ir kodėl jie pasirinkti, iki 4000 spaudos ženklų)

 

 

1.6. Rizikų valdymas

(įvertinti rizikas ir aprašyti, kaip jos bus suvaldytos, nurodyti atsakingus asmenis)

Rizikos pavadinimas

Tikimybė

Poveikis

Rizikos valdymo priemonės / veiksmai

Projekto vykdytojas

 

 

 

 

 

 

1.7. Rinka

(aprašyti, kokį komercinį potencialą turi projekto rezultatas, iki 4000 spaudos ženklų)

 

 

1.8. Rezultatų tęstinumas

(aprašyti, kaip projekto rezultatai bus panaudoti pasibaigus projektui, iki 2000 spaudos ženklų)

 

 

1.9. Projekto partneris

(pagrįsti partnerių reikalingumą vykdant projektą, atskleisti jų kompetenciją pagal projekto tematiką, iki 2000 spaudos ženklų)

 

 

1.10. Turimo MTEP etapo pagrindimas

(nuosekliai aprašyti turimą MTEP etapą, iki 2000 spaudos ženklų)

 

 

2. Projekto įgyvendinimas

2.1. Projekto darbų aprašymas

(Aprašyti numatomą darbų seką, nurodyti išteklius, kuriuos naudosite darbams atlikti)

Eilės Nr.

Darbo pavadinimas

Aprašymas

 

 

 

 

2.2. Projekto darbų kalendorinis planas

Eil. Nr.

Darbo pavadinimas

Atsakingas vykdytojas

Pradžia

Pabaiga

 

 

 

 

 

 

2.3. Projekto darbo grupė (ne daugiau 5 etatų)

Eil. Nr.

Vardas pavardė

Pareigos institucijoje

Pareigos projekte

Vykdomi darbai

Patirtis ir turimos kompetencijos

 

 

 

 

 

 

 

B dalis (priedas)

1.    Projekto išlaidų pasiskirstymas tarp projekto vykdytojų

Projekto vykdytojo pavadinimas

Biudžetas projekte, (Eur)

 

Biudžetas projekte, (%)

 

Prašoma paramos suma (Eur)

Nuosavas indėlis

(Eur)

 

 

 

 

 

 

2. Projekto suminis biudžetas

Išlaidų pavadinimas

 

n metai

(Eur)

n+1 metai

(Eur)

Visam projektui (Eur)

Prašoma paramos suma (Eur)

1. Tiesioginės išlaidos:

 

 

 

 

1.1. Išlaidos personalui (darbo užmokesčio ir komandiruočių išlaidos)

 

 

 

 

1.2. Išlaidos medžiagoms, priemonėms ir panašiems produktams (prekėms)

 

 

 

 

1.3. Išlaidos pagal paslaugų sutartis

 

 

 

 

1.4. Išlaidos naujo ilgalaikio truto įsigijimui (nusidėvėjimui arba amortizacijai)

 

 

 

 

2. Netiesioginės išlaidos

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

Prašoma paramos suma:

 

 

 

 

 

3. Projekto vykdytojo biudžetas

Mokslo ir studijų institucijoms

Išlaidų pavadinimas

 

n metai

(Eur)

n+1 metai

(Eur)

Visam projektui (Eur)

1. Tiesioginės išlaidos:

 

 

 

1.1. Išlaidos personalui (darbo užmokesčio ir komandiruočių išlaidos)

 

 

 

1.2. Išlaidos medžiagoms, priemonėms ir panašiems produktams (prekėms)

 

 

 

1.3. Išlaidos pagal paslaugų sutartis

 

 

 

1.4. Išlaidos naujo ilgalaikio truto įsigijimui (nusidėvėjimui arba amortizacijai)

 

 

 

2. Netiesioginės išlaidos (10 proc.)

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

Prašoma paramos suma:

 

 

 

 

Įmonėms (finansuojamoji dalis – 80 proc.)

Išlaidų pavadinimas

 

n metai

(Eur)

n+1 metai

(Eur)

Visam projektui (Eur)

1. Tiesioginės išlaidos:

 

 

 

1.1. Išlaidos personalui (darbo užmokesčio ir komandiruočių išlaidos)

 

 

 

1.2. Išlaidos medžiagoms, priemonėms ir panašiems produktams (prekėms)

 

 

 

1.3. Išlaidos pagal paslaugų sutartis

 

 

 

1.4. Išlaidos naujo ilgalaikio truto įsigijimui (nusidėvėjimui arba amortizacijai)

 

 

 

2. Netiesioginės išlaidos (10 proc.)

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

Prašoma paramos suma:

 

 

 

 

3.1. Išlaidų pagrindimas

Išlaidos personalui (darbo užmokestis su mokesčiais)

Darbuotojo vardas ir

pavardė

Pareigybė

projekte

 

Valandinis įkainis projekte

Darbo valandų

projekte skaičius

per mėn.

Darbo

mėnesių

skaičius

Iš viso (Eur)

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

Išlaidos personalui (komandiruočių išlaidos)

Vieta

Data

Būtinumas projektui

Kainos pagrindimas

Kaina (Eur)

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

Išlaidos medžiagoms, priemonėms ir panašiems produktams (prekėms)

Išlaidų pavadinimas

Poreikis projekte

Kainos pagrindimas

Kaina (Eur)

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

Išlaidos pagal paslaugų sutartis

Išlaidų pavadinimas

Poreikis projekte

Kainos pagrindimas

Kaina (Eur)

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

Išlaidos ilgalaikiam turtui (nusidėvėjimui arba amortizacijai)

Išlaidų pavadinimas

Poreikis projekte

Kainos pagrindimas

Kaina (Eur)

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

1 priedas. Jungtinės veiklos sutartis

Pateikti privaloma.

2 priedas. SVV subjekto deklaracija

Pateikti privaloma.

3 priedas. Darbo grupės narių darbo užmokesčio įkainį pagrindimo dokumentai

Pateikti privaloma.

4 priedas. Projekto darbo grupės narių CV

Pateikti privaloma.

5 priedas. Kainas pagrindžiantys dokumentai

Pateikti privaloma

6 priedas. Kiti dokumentai

 

 

Sutinku, kad paraiškoje pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros informacinėje sistemoje (MTEPIS)

󠄣

Sutinku, kad informacija apie atstovaujamos institucijos pateiktą paraišką (pareiškėjo pavadinimas, projekto pavadinimas, trumpas projekto aprašymas, paraiškos numeris, prašomų skirti finansavimo lėšų suma), taip pat paraiškos vertinimo rezultatai, priimtas sprendimas finansuoti arba nefinansuoti, informacija apie sudarytą finansavimo sutartį ir skirtų finansavimo lėšų sumą būtų skelbiami svetainėje www.e-mokslovartai.lt

󠄣

 

_______________

part_0d15bb6382a1456b9d0671c37872b589_end


 

Technologinės plėtros projektų finansavimo

sąlygų aprašo

2 priedas

 

reikalavimai TinkamOMS išlaidOMS

 

Išlaidų kategorija

Tinkamos išlaidos

Sąnaudas pateisinantys dokumentai

Išlaidos personalui: darbo užmokestis,

socialinio draudimo įmokos, įmokos į garantinį fondą, komandiruočių išlaidos

Projektą tiesiogiai vykdančio personalo, dirbančio pagal darbo sutartis, su darbo santykiais susijusios sąnaudos už laiką, dirbtą vykdant projektą. Socialinio draudimo įmokos – darbdavio mokamos socialinio draudimo įmokos, įmokos į garantinį fondą. Darbo užmokestis apskaičiuojamas vadovaujantis Darbo kodeksu ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

Atostoginiai projekte yra tinkamos išlaidos tik, jeigu  išmokami už projekte uždirbtą laikotarpį.

Projektą vykdančių darbuotojų komandiruočių išlaidos Lietuvoje (pas projekto partnerius) ir užsienyje (pristatant pranešimus apie projekto rezultatus renginiuose): kelionės išlaidos, dienpinigiai, gyvenamojo ploto nuomos išlaidos, draudimo išlaidos. Komandiruočių išlaidos apskaičiuojamos neviršijant Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintų dienpinigių ir gyvenamojo ploto nuomos išlaidų normų ir dienpinigių normų Lietuvoje, taikomų biudžetinėms įstaigoms.

Darbo sutartys, įsakymai (potvarkiai), žiniaraščiai (mokėjimo, atsiskaitymo ir pan.), mokėjimo dokumentai. Įsakymai (potvarkiai) dėl darbuotojų siuntimo į komandiruotę, komandiruotės dalyvių avansinės apyskaitos arba buhalterinės pažymos dėl patirtų komandiruotės išlaidų, komandiruotės išlaidas pateisinantys dokumentai: bilietų pirkimo sąskaitos faktūros, kelionės bilietai, kvitai, sąskaitos už gyvenamojo ploto nuomos paslaugas, kelionės lapas, kuriame nurodyta nuvažiuotų kilometrų skaičius ir kuro sunaudojimas, mokėjimo dokumentai. Kiti personalo išlaidas pateisinantys dokumentai. Darbo užmokesčio dydį pagrindžiantys dokumentai yra darbo užmokesčio priskaitymo pažyma už 3-6 mėn. laikotarpį iki projekto pateikimo.

 

Išlaidos naujo ilgalaikio turto įsigijimui (nusidėvėjimui arba amortizacijai);

Projektui vykdyti reikalingo ilgalaikio turto (materialiojo turto, kompiuterinės bei programinės įrangos ir kito ilgalaikio nematerialiojo turto) įsigijimo, nusidėvėjimo arba amortizacijos išlaidos, jei tos išlaidos yra pagrįstos, tiesiogiai susijusios su projekto vykdymu.

Tinkamos yra tik naujo, nenaudoto ilgalaikio turto įsigijimo išlaidos arba ilgalaikio turto nusidėvėjimo arba amortizacijos išlaidos. Prabangos prekių įsigijimas nėra tinkamos išlaidos.

Viešųjų pirkimų komisijos posėdžių protokolai, tiekėjų apklausos, sutartys, priėmimo–perdavimo aktai, sąskaitos faktūros, kvitai, mokėjimo dokumentai, projekto vykdytojo (partnerio) patvirtinti ilgalaikio turto nusidėvėjimo arba amortizacijos normatyvai, kiti pateisinantys dokumentai.

Išlaidos pagal paslaugų sutartis sutartis

Projektui vykdyti būtinų paslaugų pagal sutartis, kurios papildo tiesiogines projekto veiklas ir be jų nebūtų pasiektas projekto rezultatas. įsigijimo išlaidos. Paslaugos turi būti perkamos vadovaujantis viešųjų pirkimų taisyklėmis. Pirkimai iš partnerių negalimi.

Viešųjų pirkimų komisijos posėdžių protokolai, tiekėjų apklausos, sąskaitos faktūros, kvitai, mokėjimo dokumentai, sutartys, priėmimo–perdavimo aktai, kiti išlaidas pateisinantys dokumentai.

Išlaidos medžiagoms, priemonėms ir panašiems produktams (prekėms)

Projektui vykdyti būtinų medžiagų, priemonių ir panašių produktų (prekių) pirkimo išlaidos. Prekės turi būti perkamos vadovaujantis viešųjų pirkimų taisyklėmis.

Išlaidos su projekto vykdymo reikmėmis susijusiems pirkiniams, kurie pagal projekto vykdytojo (partnerio) taikomą apskaitos tvarką nėra ilgalaikis turtas ir yra būtini projektui vykdyti. Pirkimai iš partnerių negalimi.

Viešųjų pirkimų komisijos posėdžių protokolai, tiekėjų apklausos, sąskaitos faktūros, kvitai, mokėjimo dokumentai, sutartys, priėmimo–perdavimo aktai, kiti pateisinantys dokumentai.

Netiesioginės išlaidos

Šios išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su vykdomo projekto administravimo reikmėmis (pvz., su projekto vykdymu susijusios komunalinių, elektros ir ryšių paslaugų pirkimo, administruojančio personalo darbo užmokestis ir pan. išlaidos).

Lėšų gavėjas netiesioginių išlaidų pagrindimo ir tokių išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūrai neteikia, tačiau lėšų gavėjas netiesiogines išlaidas traukia į apskaitą vadovaudamasis Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytais reikalavimais.

Įsakymai (potvarkiai), mokėjimo dokumentai, kiti pateisinantys dokumentai.

 

______________

part_1a30d7ee34b749d4aa7021bba9eff782_end


 

Technologinės plėtros projektų finansavimo

sąlygų aprašo

3 priedas

 

PARAIŠKOS ADMINISTRACINIO VERTINIMO LENTELĖ

________________

(pildymo data)

 

Paraiškos registracijos Nr........................................................................................................ ...............

Projekto vykdytojas............................................................................................................. ...................

Projekto pavadinimas....................................................................................................... ......................

 

Eil. Nr.

Administracinio vertinimo kriterijai

Taip

Ne

Pastabos

1.

Pateikti visi paraiškos priedai

 

 

 

2.

Paraiška atitinka Technologinės plėtros projektų finansavimo sąlygų aprašo II skyriaus reikalavimus

 

 

 

3.

Projektas atitinka Technologinės plėtros projektų finansavimo sąlygų aprašo IV-VI skyrių reikalavimus

 

 

 

4.

Projekto partneris turi teisę gauti de minimis pagalbą

 

 

 

 

Siūlymas (paraišką teikti / neteikti ekspertiniam vertinimui, prašyti paraišką patikslinti)

................................................................................................................................................................

 

Darbo grupė:

(pareigos)                                  (parašas)                                  (vardas, pavardė)

______________

part_e78de2ca42fe4992ae5a38deb925fcc3_end


 

Technologinės plėtros projektų finansavimo

sąlygų aprašo

4 priedas

 

PARAIŠKOS VERTINIMO KRITERIJAI

 

Paraiškos  vertinimo kriterijaus (toliau – kriterijus) pavadinimas

Kriterijaus vertinimo aspektai ir paaiškinimai

 

Didžiausias galimas kriterijaus balas

Projektų atitikties kriterijai

 

1. Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (toliau – MTEP) etapas, kuriuo pradedamas projektas

Vertinimo skalė:

1.1. projekto veiklos pradedamos projekto dalyviams jau turint MTEP etapų klasifikacijos 4 ir vėlesnių etapų veiklos rezultatus – skiriama 10 balų;

1.2. projekto veiklos pradedamos projekto dalyviams jau turint MTEP etapų klasifikacijos 3 etapo veiklos rezultatus – skiriami 5 balai;

1.3. projekto veiklos pradedamos projekto dalyviams jau turint MTEP etapų klasifikacijos 1-2 etapų veiklos rezultatus – skiriama 0 balų.

10

 

2. Kuriamo produkto technologinis naujumas/inovatyvumas, planuojami technologiniai pasiekimai

Vertinimo skalė:

2.1. moksliniai pasiekimai yra labai reikšmingi, pateikti nauji technologiniai sprendimai, galintys turėti įtakos visos technologijų srities plėtrai; kuriamas produktas remiasi naujausiais mokslinių tyrimų rezultatais, yra naujas ir žymiai geresnis nei alternatyvūs sprendimai – skiriama iki 10 balų;

2.2. moksliniai pasiekimai nėra labai reikšmingi, jų rezultatai bus pritaikyti tik projekto dalyvių veikloje; kuriamas produktas remiasi mokslinių tyrimų rezultatais, jis geresnis nei alternatyvūs sprendimai – skiriama iki 5 balų;

2.3. moksliniai pasiekimai neturės įtakos projekto dalyvių veiklai; nebus sukurtas naujas ar reikšmingai pagerintas produktas – skiriama 0 balų.

10

 

3. Planuojamo sukurti produkto komercinis potencialas, rinka

Vertinimo skalė:

3.1. projekto metu numatomas vystyti  produktas turi didelį komercinį potencialą, didelę ir (ar) augančią potencialią rinką su ribota konkurencija; projekto dalyviai jau užima rinkos dalį ar yra tinkamai pasirengę ją užimti – skiriama iki 10 balų;

3.2. projekto metu numatomas vystyti  produktas turi ribotą komercinį potencialą ir potencialią rinką, konkurencija joje didelė; projekto dalyviai yra pasirengę užimti rinkos dalį – skiriama iki 5 balų;

3.3. projekto metu numatomas vystyti  produktas neturi komercinio potencialo ir potencialios rinkos, konkurencija joje didelė; projekto dalyviai nėra pasirengę užimti rinkos dalies – skiriama 0 balų.

10

 

Prioritetiniai vertinimo  kriterijai

 

4. Projektą planuojama įgyvendinti su atžaline įmone, įsteigta mažiau nei 12 mėn. iki paraiškos Agentūrai pateikimo dienos

Vertinimo skalė:

4.1. bent vienas projekto partneris yra atžalinė įmonė, įsteigta komercinti mokslo ir studijų institucijoje(-ose) sukurtus MTEP rezultatus ir kuri veikia mažiau nei 12 mėn. iki paraiškos Agentūrai  pateikimo dienos, – skiriami 5 balai;

4.2. nei vienas projekto partneris nėra atžalinė įmonė (pumpurinė įmonė, startuolis), įsteigta komercinti mokslo ir studijų institucijoje (-ose) sukurtus MTEP rezultatus ir kuri veikia mažiau nei 12 mėn. iki paraiškos Agentūrai pateikimo dienos, – skiriama 0 balų.

5

 

5. Projekte vystoma tema/produkto sritis yra susijusi su projekte dalyvaujančio doktoranto arba mokslų daktaro, kuriam suteiktas mokslų daktaro laipsnis mažiau nei 24 mėn. iki paraiškos Agentūrai pateikimo dienos, tema

Vertinimo skalė:

5.1. projekte vystoma tema/ produkto sritis yra susijusi su doktoranto arba mokslų daktaro, kuriam suteiktas mokslų daktaro laipsnis mažiau nei 24 mėn. iki paraiškos Agentūrai pateikimo dienos, tema  – skiriami 5 balai;

5.2. projekte vystoma tema/ produkto sritis nėra susijusi su doktoranto arba mokslų daktaro, kuriam suteiktas mokslų daktaro laipsnis mažiau nei 24 mėn. iki paraiškos Agentūrai pateikimo dienos, tema – skiriama 0 balų.

5

 

6. Projekte numatomo pasiekti rezultato atitiktis MTEP etapų klasifikacijos etapams

Vertinimo skalė:

6.1. projekte numatomas pasiekti rezultatas atitiks MTEP etapų klasifikacijos 6 arba vėlesnį etapą – skiriami 5 balai;

6.2. projekte numatomas pasiekti rezultatas atitiks MTEP etapų klasifikacijos 5 etapą – skiriama 0 balų.

5

 

Suma:

45

 

Minimali privaloma surinkti balų suma:

30

 

______________

part_c05d6dcc9a354f12822af5795ec65e50_end


 

Technologinės plėtros projektų finansavimo

sąlygų aprašo

5 priedas

 

PARAIŠKOS EKSPERTINIO VERTINIMO ANKETA

 

Paraiškos Nr...........................................................................................................................................

Projekto vykdytojas............................................................................................................. ...................

Projekto pavadinimas....................................................................................................... ......................

 

I. PROJEKTO VERTINIMAS

 

Eilės Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo balas

Komentarai (būtinas detalus įvertinimo paaiškinimas)

1.

Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (toliau – MTEP) etapas, kuriuo pradedamas projektas

 

 

2.

Kuriamo produkto technologinis naujumas/inovatyvumas, planuojami technologiniai pasiekimai

 

 

3.

Planuojamo sukurti produkto komercinis potencialas, rinka

 

 

4.

Projektą planuojama įgyvendinti su atžaline įmone, įsteigta mažiau nei 12 mėn. iki paraiškos Agentūrai pateikimo dienos

 

 

5.

Projekte vystoma tema/produkto sritis yra susijusi su projekte dalyvaujančio doktoranto arba mokslų daktaro, kuriam suteiktas mokslų daktaro laipsnis mažiau nei 24 mėn. iki paraiškos Agentūrai pateikimo dienos, tema

 

 

6.

Projekte numatomo pasiekti rezultato atitiktis MTEP etapų klasifikacijos etapams

 

 

BENDRA BALŲ SUMA

 

 

 

 

II. BENDROSIOS PASTABOS APIE PROJEKTĄ

 

 

 

 

III. EKSPERTO REKOMENDACIJA DĖL PROJEKTO BIUDŽETO (tinkamą teiginį palikti, netinkamą išbraukti)

 

Sąmata pagrįsta ir reali / Išlaidas mažinti ir projektui skirti iki ______________ Eur, nurodyti, kodėl ir kokias išlaidas siūloma mažinti arba jų atsisakyti

 

______________

part_ab373bc168d441d6805707d7a218c745_end


 

Technologinės plėtros projektų finansavimo

sąlygų aprašo

6 priedas

 

TECHNOLOGINĖS PLĖTROS PROJEKTO DALYKINĖS ATASKAITOS FORMA

 

Data

 

Projektas finansuojamas Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos skirtų valstybės biudžeto asignavimų. Finansuojanti institucija – Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra.

 

 

Projekto koordinatorius (institucijos pavadinimas)

 

Projekto pavadinimas (santrumpa)

 

Projekto lėšų skyrimo sutarties data ir numeris

 

Projekto etapas

 

Atsiskaitymo laikotarpis (pradžia – pabaiga)

 

Projekto vadovo pedagoginis vardas, mokslo laipsnis, vardas ir pavardė

 

 

Projekto darbo grupės sudėtis

Pateikiami projekto vykdytojai, nurodant institucijų (įmonių) pavadinimus, vardus ir pavardes, pedagoginius vardus, mokslo laipsnius

 

Projekto etapo tikslas ir uždaviniai

Trumpai pristatomi projekto etapo tikslas ir uždaviniai

 

Projekto etapo darbai

Išdėstoma mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros darbų atlikimo metodika, įvertinamas jos patikimumas ir tikslumas, pateikiami svarbiausi projekto etapo rezultatai, įvertinama jų reikšmė mokslo ir technologijų pažangai bei atitiktis kvietimo sąlygų specifikai, nurodomi rezultatų sklaidos būdai ir priemonės, nurodomi darbai, kurie buvo planuoti, bet neatlikti (jeigu tokie buvo) ir neatlikimo priežastys

 

Išvados

 

 

Rekomendacijos ir siūlymai

 

 

Literatūros šaltinių sąrašas

 

 

 

Parengtų arba numatomų parengti publikacijų (nurodomi atitinkami moksliniai leidiniai), kuriose bus pateikti projekto rezultatai, sąrašas

 

 

 

Eil. Nr.

Projekto rezultatai

Skaičius

(20... m.)

Aprašymas (komentarai)

1.

Sukurta/įdiegta:

 

 

1.1

naujos inovatyvios technologijos

 

 

1.2

nauji inovatyvūs produktai

 

 

1.3

naujos inovatyvios paslaugos

 

 

2.

Publikacijos Lietuvos/užsienio recenzuojamuose mokslo leidiniuose

 

 

3.

Publikacijos žurnaluose, įtrauktuose į Clarivate Analytics duomenų bazę

 

 

4.

Pateiktos tarptautinės patentinės paraiškos

 

 

5.

Pateiktos nacionalinės patentinės paraiškos

 

 

6.

Įgyti nacionaliniai patentai

 

 

7.

Projektą vykdančių jaunų mokslininkų/tyrėjų skaičius:

 

 

7.1

dirbančių įmonėje

 

 

7.2

dirbančių mokslo ir studijų institucijoje

 

 

8.

Sukurtos naujos darbo vietos įmonėje

 

 

9.

Sukurtos naujos darbo vietos įmonėje tyrėjams/mokslininkams

 

 

10.

Kiti projekto įgyvendinimo metu pasiekti rezultatai

 

 

 

Projekto vadovo pareigos, vardas, pavardė, parašas

______________

part_7d524b337efb4a23896feb335cf851ac_end


 

Technologinės plėtros projektų finansavimo

sąlygų aprašo

7 priedas

 

(Ekspertinio vertinimo išvados forma)

 

DALYKINĖS ATASKAITOS EKSPERTINIO VERTINIMO ANKETA

 

 

_________________

Pildymo data

 

 

Projekto koordinatorius

 

Projekto pavadinimas (santrumpa)

 

 

ATASKAITOS ĮVERTINIMAS

 

Vertinimo kriterijus

Atitiktis kriterijui (TAIP/NE)

Įvertinimo paaiškinimas

1. Ar atlikti moksliniai tyrimai ir eksperimentinės plėtros (MTEP) darbai atitinka projekto tikslus ir uždavinius?

 

 

2. Ar projekto etapo metu yra pasiekti numatyti rezultatai, atitinkantys paraiškoje planuotus?

 

 

3. Ar projekto etapo metu pasiekti rezultatai svarbūs mokslo ir technologijų pažangai, gali būti pritaikomi kitai mokslinei ar technologinei veiklai

 

 

4. Ar projekto etapo pasiekti rezultatai yra pakankami vykdyti kitą projekto etapą (jei taikoma)

 

 

 

BENDROSIOS PASTABOS APIE ATASKAITĄ

 

Apibūdinti ataskaitos aiškumą ir išsamumą: ar pakankamai aiškiai nurodyti projekte numatyti tikslas ir uždaviniai, išdėstyti metodai, naudoti tikslui pasiekti ir uždaviniams išspręsti, ar aiškiai aprašyti veiklos rezultatai, ar pateikti argumentuoti paaiškinimai dėl rezultatų, kurie nebuvo pasiekti

 

EKSPERTO GALUTINĖ IŠVADA APIE ATASKAITĄ (pasirinkti tinkamą)

 

Ataskaitą patvirtinti / Ataskaitą tikslinti / Ataskaitos netvirtinti

 

 

 

Ekspertas..........................................................................................................

                                      (parašas)            (vardas, pavardė)           (data)

______________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra, Įsakymas

Nr. 2V-172, 2017-06-12, paskelbta TAR 2017-06-12, i. k. 2017-09845

Dėl Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros direktoriaus 2017 m. gegužės 23 d. įsakymo Nr. 2V-154 „Dėl Technologinės plėtros projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra, Įsakymas

Nr. 2V-118, 2019-04-08, paskelbta TAR 2019-04-08, i. k. 2019-05782

Dėl Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros direktoriaus 2017 m. gegužės 23 d. įsakymo Nr. 2V-154 „Dėl technologinės plėtros projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra, Įsakymas

Nr. 2V-107, 2020-03-19, paskelbta TAR 2020-03-19, i. k. 2020-05741

Dėl Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros direktoriaus 2017 m. gegužės 23 d. įsakymo Nr. 2V-154 „Dėl Technologinės plėtros projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

part_2a26b68fc20a42e1bf7f4065188a11dd_end