Suvestinė redakcija nuo 2021-04-09 iki 2022-03-03
Įsakymas paskelbtas: TAR 2020-02-21, i. k. 2020-03850
LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS 2020–2025 METŲ ANTIKORUPCINĖS PROGRAMOS PATVIRTINIMO
2020 m. vasario 5 d. Nr. 3D-71
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 7 straipsnio 5 dalimi ir Lietuvos Respublikos nacionaline kovos su korupcija 2015–2025 metų programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Seimo 2015 m. kovo 10 d. nutarimu Nr. XII-1537 „Dėl Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programos patvirtinimo“:
1. T v i r t i n u pridedamus:
2. P r i p a ž į s t u netekusiais galios:
2.1. Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2002 m. rugsėjo 23 d. įsakymą Nr. 373 „Dėl Žemės ūkio sektoriaus antikorupcinės programos tvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais;
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro
2020 m. vasario 5 d. įsakymu Nr. 3D-71
ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS 2020–2025 METŲ ANTIKORUPCINĖ PROGRAMA
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Žemės ūkio ministerijos antikorupcinė programa (toliau – Antikorupcinė programa) parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos nacionaline kovos su korupcija 2015–2025 metų programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Seimo 2015 m. kovo 10 d. nutarimas Nr. XII-1537 „Dėl Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programos patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymu (toliau – Korupcijos prevencijos įstatymas), Korupcijos rizikos analizės atlikimo tvarka, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. spalio 8 d. nutarimu Nr. 1601 „Dėl Korupcijos rizikos analizės atlikimo tvarkos patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. gegužės 19 d. nutarimu Nr. 607 „Dėl Padalinių ir asmenų, valstybės ir savivaldybių įstaigose vykdančių korupcijos prevenciją ir kontrolę, veiklos ir bendradarbiavimo taisyklių patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. rugsėjo 15 d. nutarimu Nr. 1120 „Dėl Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos nuostatų patvirtinimo“, kitais teisės aktais, atsižvelgiant į Antikorupcinės aplinkos viešajame sektoriuje kūrimo ir įgyvendinimo vadovą.
2. Antikorupcinė programa apima Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro (toliau – Ministro) valdymo sritis, nustatytas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. kovo 24 d. nutarime Nr. 330 „Dėl ministrams pavedamų valdymo sričių“.
3. Antikorupcinės programos misija – sukurti korupcijai atsparią aplinką Ministrui priskirtose valdymo srityse. Misija siekiama veikiant tokiomis kryptimis: vykdant korupcijos prevenciją ir antikorupcinį švietimą.
4. Antikorupcinės programos tikslai ir uždaviniai yra nuosekliai siejami su visuomenės apsauga nuo esamų ir atsirandančių korupcijos šaltinių, kartu visokeriopai ginant visuotinai pripažįstamas žmogaus teises ir laisves.
5. Antikorupcinei programai įgyvendinti yra parengiamas Antikorupcinės programos įgyvendinimo priemonių planas. Antikorupcinė programa ir jos įgyvendinimo priemonių planas skelbiami Žemės ūkio ministerijos (toliau – Ministerijos) interneto svetainėje.
II SKYRIUS
APLINKOS ANALIZĖ
7. Korupcijos prielaidos:
8.1. galima išskirti tokias bendrąsias korupcijos prielaidas:
8.1.1. teisines prielaidas – teisės aktai su dviprasmiškomis, neaiškiomis nuostatomis, kuriose nenustatyti konkretūs procedūrų terminai, reikalingi atlikti veiksmai, suteikiama per didelė diskrecijos teisė ūkio subjektų priežiūrą atliekančiam subjektui;
8.1.2. institucines prielaidas, kurios apima motyvacinės karjeros sistemos nebuvimą, neišplėtotas vidaus ir išorės audito sistemas, neskaidrius sprendimų priėmimo procesus, nepakankamą viešumą;
8.2. galima išskirti ir specifines korupcijos prielaidas pagal Ministerijai ir įstaigoms prie Ministerijos priskirtas funkcijas:
9. Korupcijos lygis ir paplitimas:
9.1. Korupcijos suvokimo indeksas (KSI) yra vienas iš garsiausių pasaulyje korupcijos suvokimo tyrimų, kuris atskleidžia, kaip pasaulio valstybėms pavyksta kontroliuoti korupciją. Jis parodo, kaip šalyje suvokiama valstybės ar savivaldybių tarnautojų ir politikų korupcija. KSI įverčiai rikiuojasi šimto balų skalėje, kur 100 balų žymi labai skaidrią valstybę, 0 – labai korumpuotą. Pagal „Transparency International“ atliekamo KSI tyrimo rezultatus, 2018 m. Lietuvai buvo skirta 59 balai ir 38 vieta tarp tyrime vertinamų 180 pasaulio valstybių. Lyginant su 2017 m., KSI rezultatais – Lietuvos įvertis nepasikeitė[1]. 2017 m. Vakarų Europos ir ES vidurkis (KSI) 66 balai[2]. KSI tyrimo rezultatai rodo, kad Lietuvai trūksta balų iki Vakarų Europos ir ES vidurkio;
9.2. tyrimo[3],„Lietuvos korupcijos žemėlapis 2019“, kurio tikslas įvertinti korupcinę situaciją Lietuvoje bei palyginti ją su ankstesnių metų duomenimis, rezultatai atskleidžia tendenciją, kad Lietuvos gyventojų nuomonė apie korupcijos paplitimą įvairiose institucijose keičiasi teigiama linkme Ministerijos atžvilgiu.
Gyventojai vertino konkrečių ministerijų ar įstaigų korumpuotumo lygį. Lentelėje pateikta ministerijų korumpuotumo vertinimo kaita 2016–2019 m.:
Eil. Nr. |
Ministerijos |
2019 m., % |
2018 m., % |
2016 m., % |
1. |
Sveikatos apsaugos ministerija |
69 |
71 |
77 |
2. |
Teisingumo ministerija |
47 |
46 |
55 |
3. |
Vidaus reikalų ministerija |
47 |
45 |
56 |
4. |
Aplinkos ministerija |
46 |
52 |
57 |
5. |
Žemės ūkio ministerija |
45 |
52 |
57 |
6. |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
41 |
45 |
53 |
7. |
Susisiekimo ministerija |
39 |
40 |
48 |
8. |
Energetikos ministerija |
38 |
43 |
57 |
9. |
Finansų ministerija |
34 |
38 |
53 |
10. |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
31 |
39 |
47 |
11. |
Krašto apsaugos ministerija |
29 |
38 |
65 |
12. |
Ekonomikos ir inovacijų ministerija |
23 |
40 |
47 |
13. |
Kultūros ministerija |
23 |
26 |
39 |
14. |
Užsienio reikalų ministerija |
17 |
21 |
34 |
Šio tyrimo rezultatai rodo, kad gyventojų vertinimai kai kurių Ministerijos pavaldume esančių įstaigų (Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos, Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos) atžvilgiu pagerėjo. Lentelėje pateikta Ministerijos pavaldume esančių įstaigų korumpuotumo vertinimo kaita 2016–2019 m.:
Eil. Nr. |
Įstaigos |
2019 m., % |
2018 m., % |
2016 m., % |
1. |
Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos |
80 |
82 |
79 |
2. |
Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos |
77 |
78 |
70 |
3. |
VĮ Valstybės žemės fondas |
57 |
53 |
38 |
4. |
VšĮ Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūra |
53 |
49 |
45 |
5. |
Žuvininkystės tarnyba prie Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos |
52 |
57 |
55 |
6. |
UAB Žemės ūkio ir paskolų garantijų fondas |
50 |
43 |
31 |
7. |
Valstybinė augalininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos |
42 |
46 |
39 |
8. |
VšĮ „Ekoagros“ |
34 |
32 |
n. d. |
9.3. 2018 m. ir 2019 m. Ministerijoje atlikta darbuotojų apklausa, siekiant nustatyti Ministerijos darbuotojų toleranciją korupcijai[4]. Šių tyrimų rezultatai rodo, kad Ministerijos darbuotojai linkę pritarti korupcijos prevencijos priemonėms, susijusioms su darbuotojų švietimu antikorupciniu požiūriu, vadovų antikorupciniu ugdymu, sprendimų skaidrinimo procesu, daugiau dėmesio skirti teisės aktų aiškumui, viešinti korupcijos apraiškas. 2018 m. apie Ministerijoje vykdomas korupcijos prevencijos priemones girdėjo 69,6 % respondentų, 2019 m. – 80 %. Ar Ministerijos darbuotojai praneštų apie jiems žinomą korupcijos atvejį 2018 m. nurodė 46,7 % respondentų, 2019 m. – 59 %. Ar yra buvę situacijų, kai Ministerijos darbuotojams buvo siūlomas kyšis ar kitaip darbe buvo susidūrę su korupcija 2018 m. nurodė 12 % respondentų, 2019 m. – 10 %. Atsižvelgiant į šių apklausų rezultatus, manytina, kad Ministerijoje taikomos korupcijos prevencijos priemonės turi teigiamą poveikį Ministerijos darbuotojų antikorupcinės savimonės ugdymui.
9.4. Atsižvelgiant į įvairių apklausų duomenis, tikslinga būtų siekti, kad Ministerijoje ir jos pavaldume esančiose įstaigose korupcijos prevencija ir antikorupcinės kultūros kūrimas būtų tarp svarbiausių Ministerijos tikslų, norint užtikrinti skaidrią ir veiksmingą darbuotojų veiklą bei korupcijos pasireiškimo tikimybės mažėjimą.
10. Nevykdant veiksmingos ir kryptingos antikorupcinės politikos, gali kilti tokios pasekmės:
10.1. sumažėti sprendžiamų socialinių problemų efektyvumas, ginant visuotinai pripažįstamas žmogaus teises ir laisves, taip pat prarandamas visuomenės pasitikėjimas valstybės institucijomis, taip pat sumažėti šalies prestižas;
III SKYRIUS
ANTIKORUPCINĖS PROGRAMOS TIKSLAI, UŽDAVINIAI IR VERTINIMO KRITERIJAI
11. Antikorupcinės programos tikslai:
11.1. teisinio reglamentavimo gerinimas ir geresnio valdymo užtikrinimas, siekiant mažinti korupcijos apraiškų tikimybę;
12. Šie 11 punkte išvardyti Antikorupcinės programos tikslai turi būti įgyvendinami kaip nedaloma visuma.
13. Antikorupcinės programos uždaviniai:
13.1. atlikti efektyvų ir veiksmingą teisės aktų keitimą ir korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymą Ministerijoje bei korupcijos pasireiškimo tikimybės atlikimo koordinavimą Ministerijai pavaldžiose įstaigose;
13.2. vykdyti korupcijos prevencijos priemones Ministerijos darbuotojų viešųjų ir privačių interesų derinimo srityje;
14. Antikorupcinės programos vertinimo kriterijai:
IV SKYRIUS
ANTIKORUPCINĖS PROGRAMOS ĮGYVENDINIMAS, STEBĖSENA, ATSKAITOMYBĖ IR ATNAUJINIMAS
15. Antikorupcinės programos įgyvendinimą koordinuoja ir kontroliuoja Ministerijos administracijos padalinys, atsakingas už korupcijos prevenciją teisės aktų nustatyta tvarka.
16. Antikorupcinės programos įgyvendinimo priemonių plane nustatomos jos įgyvendinimo priemonės, jų vykdymo terminai, vykdytojai, priemonės vertinimo kriterijai. Programos įgyvendinimo priemonių plano vykdymo stebėseną nuolat atlieka Ministerijos administracijos padalinys, atsakingas už korupcijos prevenciją.
17. Ministerijos Antikorupcinės programos įgyvendinimo priemonių planas yra neatskiriama šios programos dalis. Jis tvirtinamas ir atnaujinamas Ministro įsakymu, atsižvelgiant į galimas ar nustatytas korupcijos pasireiškimo žemės ūkio sektoriuje sritis ir šios programos įgyvendinimo aktualumą.
18. Už Antikorupcinės programos nuostatų ir priemonių įgyvendinimą teisės aktų nustatyta tvarka atsakingas Ministerijos administracijos padalinys; už korupcijos prevenciją teisės aktų nustatyta tvarka ir šios programos įgyvendinimo priemonių planą – numatyti vykdytojai.
19. Kiekvienais metais Antikorupcinė programa peržiūrima ir prireikus koreguojama, pildoma. Antikorupcinė programa ir jos įgyvendinimo priemonių planas prireikus gali būti keičiami.
20. Antikorupcinė programa ir jos įgyvendinimo priemonių planas gali būti atnaujinami per visą Ministerijos Antikorupcinės programos įgyvendinimo laikotarpį, atsižvelgiant į:
20.1. Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programos ir Tarpinstitucinio plano pakeitimus, susijusius su Ministerijos kompetencija;
20.2. kiekvienais metais atliekamos korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymo rezultatus (nustatytas korupcijos grėsmes ir pasiūlymus dėl korupcijos prevencijos priemonių šioms korupcijos grėsmėms sumažinti ar pašalinti);
20.4. Specialiųjų tyrimų tarnybos, kitų kompetentingų institucijų rekomendacijas ir visų suinteresuotų asmenų pasiūlymus;
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro
2020 m. vasario 5 d. įsakymu Nr. 3D-71
ANTIKORUPCINĖS PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ PLANAS
2020–2021 m.
Turinys
1.TIKSLAS. Teisinio reglamentavimo gerinimas ir geresnio valdymo užtikrinimas, siekiant mažinti korupcijos apraiškų tikimybę
1.1. UŽDAVINYS. Atlikti efektyvų ir veiksmingą teisės aktų keitimą ir korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymą Žemės ūkio ministerijoje (toliau – Ministerija) bei korupcijos pasireiškimo tikimybės atlikimo koordinavimą Ministerijai pavaldžiose įstaigose
1.2. UŽDAVINYS. Vykdyti korupcijos prevencijos priemones Ministerijos darbuotojų viešųjų ir privačių interesų derinimo srityje
2.TIKSLAS Nulinės korupcijos tolerancijos skatinimas, siekiant didinti visuomenės pasitikėjimą Ministerija
2.3.UŽDAVINYS. Sklandžiai įgyvendinti korupcijos prevencijos programą ir užtikrinti užsibrėžtų tikslų tęstinumą
1. TIKSLAS. Teisinio reglamentavimo gerinimas ir geresnio valdymo užtikrinimas, siekiant mažinti korupcijos apraiškų tikimybę |
|||
1.1. UŽDAVINYS. Atlikti efektyvų ir veiksmingą teisės aktų keitimą ir korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymą Ministerijoje bei korupcijos pasireiškimo tikimybės atlikimo koordinavimą Ministerijai pavaldžiose įstaigose |
|||
Priemonės |
Vykdytojai |
Įvykdymo terminas |
Priemonės vertinimo kriterijai |
1.1.1. Atlikti korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymą ir vertinimą, Ministerijos ir Ministerijai pavaldžių įstaigų veiklos srityse
|
Ministerijos administracijos padalinys, atsakingas už korupcijos prevenciją
|
Kiekvienų metų III ketv. |
Atliktas korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymas ir vertinimas |
1.1.2. Atlikti korupcijos pasireiškimo tikimybės atlikimo koordinavimą, Ministerijai pavaldžių įstaigų veiklos srityse
|
Ministerijos administracijos padalinys, atsakingas už korupcijos prevenciją
|
Kiekvienų metų III ketv. |
Pateikta išvada dėl korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymo, kuriai pritarė Ministerijai pavaldžios įstaigos vadovas Ministerijos administracijos padaliniui, atsakingam už korupcijos prevenciją
|
1.1.3 Tobulinti esamą valstybės ar savivaldybės nekilnojamojo turto pardavimo ir tokio sandorio pagrindu įgyjamos teisės į valstybinės žemės sklypą realizavimo tvarką, kad būtų užkirstas kelias formaliais pagrindais įgyti teisę į valstybinės žemės sklypą ir jame vykdyti su pirmine paskirtimi ar naudojimo būdu nesusijusią veiklą, kad parduodamo nekilnojamojo turto kaina ir (ar) jame eksploatuoti skirto žemės sklypo nuomos arba pardavimo kaina būtų nustatoma atsižvelgiant į nekilnojamojo turto plėtros potencialą. |
Ministerijos administracijos padalinys, dalyvaujantis formuojant politiką žemės tvarkymo ir administravimo srityse
|
2020-12-31 |
Parengtas Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1999 m. kovo 9 d. nutarimo Nr. 260 „Dėl naudojamų kitos paskirties valstybinės žemės sklypų pardavimo ir nuomos“ pakeitimas ir Žemės ūkio ministro įsakymo „Dėl Kitos paskirties valstybinės žemės sklypų, parduodamų ar išnuomojamų ne aukciono būdu, administravimo metodikos patvirtinimo“ projektas |
1.2. UŽDAVINYS. Vykdyti korupcijos prevencijos priemones Ministerijos darbuotojų viešųjų ir privačių interesų derinimo srityje |
|||
Priemonės |
Vykdytojai |
Įvykdymo terminas |
Priemonės vertinimo kriterijai |
1.2.1. Tikrinti, kad viešųjų pirkimų proceso dalyviai deklaruotų su viešaisiais pirkimais susijusį statusą ir interesus
|
Ministerijos administracijos padalinys, atsakingas už korupcijos prevenciją
|
Nuolat
|
Vykdoma aktyvi kontrolė, kad būtų deklaruojamos papildomos pareigos, susijusios su viešaisiais pirkimais |
1.2.2 Supažindinti naujai priimamus darbuotojus su Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų laikymosi metodinėmis rekomendacijomis
|
Ministerijos administracijos padaliniai, atsakingi už korupcijos prevenciją ir personalo funkcijų valdymą
|
Nuolat |
Supažindinta su Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų laikymosi rekomendacijomis |
1.2.3. Vykdyti privačių interesų deklaracijų ir juose pateiktų duomenų tikrinimą |
Ministerijos administracijos padalinys, atsakingas už korupcijos prevenciją
|
Kas ketvirtį, atskirų pagal poreikį |
Vykdomas visų darbuotojų privačių interesų deklaracijų ir juose pateiktų duomenų tikrinimas ir atskirų darbuotojų deklaracijų tikrinimas pagal nustatytas rizikas |
1.3. UŽDAVINYS. Užtikrinti teisės aktų antikorupcinį vertinimą |
|||
Priemonės |
Vykdytojai |
Įvykdymo terminas |
Priemonės vertinimo kriterijai |
1.3.1. Užtikrinti, kad rengiamų teisės aktų projektų, kuriais numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, įtvirtintus Korupcijos prevencijos įstatymo 8 straipsnyje, visais atvejais būtų atliktas antikorupcinis vertinimas |
Ministerijos padalinys, atsakingas už teisės akto projekto vertinimą, Teisės akto projekto rengėjas
|
Nuolat |
Įvertinti antikorupciniu aspektu visi teisės aktų projektai, susiję su Korupcijos prevencijos įstatymo 8 straipsnyje nustatytomis sritimis. Siekiama rodiklio reikšmė – 100 proc. |
1.3.2. Prireikus inicijuoti teisės akto projekto arba galiojančio teisės akto antikorupcinį vertinimą ar pateikimą STT, kad jis būtų įvertintas antikorupciniu požiūriu, ir įvertinti gautas išvadas |
Ministerijos padalinys, atliekantis teisės aktų projekto vertinimą
Ministerijos administracijos padalinys, atsakingas už korupcijos prevenciją
|
Nuolat |
Įvertinti antikorupciniu požiūriu teisės akto projektai arba galiojantys teisės aktai ir priimtos atitinkamos išvados |
2. TIKSLAS Nulinės korupcijos tolerancijos skatinimas, siekiant didinti visuomenės pasitikėjimą Ministerija |
|||
2.1. UŽDAVINYS. Vykdyti korupcinės aplinkos stebėseną ir prevencijos priemonių taikymą |
|||
Priemonės |
Vykdytojai |
Įvykdymo terminas |
Priemonės vertinimo kriterijai |
2.1.1. Atlikti Ministerijos darbuotojų apklausą, nustatant toleranciją korupcijai |
Ministerijos administracijos padalinys, atsakingas už korupcijos prevenciją |
Pagal poreikį |
Paskelbti apklausos rezultatų duomenys Ministerijos interneto svetainėje |
2.1.2. Koordinuoti patikrinimus, keistis informacija |
Ministerijos administracijos padaliniai, atsakingi už korupcijos prevenciją ir audito funkcijas |
Pagal poreikį |
Atlikti patikrinimai |
2.1.3. Parengti dovanų registravimo tvarką |
Ministerijos administracijos padaliniai, atsakingi už ryšius su visuomene ir korupcijos prevenciją |
2020-07-01 |
Patvirtinta gautų dovanų registravimo tvarka |
2.2. UŽDAVINYS. Vykdyti antikorupcinį švietimą Ministerijoje |
|||
Priemonės |
Vykdytojai |
Įvykdymo terminas |
Priemonės vertinimo kriterijai |
2.2.1. Organizuoti korupcijos prevencijos ir antikorupcinio švietimo mokymus darbuotojams, didesnį mokymų skaičių skiriant darbuotojams, atsakingiems už korupcijos prevenciją, teisės aktų antikorupcinį vertinimą, viešuosius pirkimus ir ūkio subjektų priežiūrą |
Ministerijos administracijos padalinys, atsakingas už personalo funkcijų valdymą
Ministerijos administracijos padalinys, atsakingas už korupcijos prevenciją
|
Pagal poreikį |
Suorganizuoti mokymai įvairiomis aktualiomis korupcijos prevencijos temomis, pateikiant informaciją darbuotojų mokymuose dalyvavusių skaičių |
2.2.2. Organizuoti diskusiją, skirtą įstaigų prie Ministerijos, viešųjų įstaigų, valstybės įmonių ir akcinių bendrovių atstovams, atsakingiems už korupcijos prevenciją |
Ministerijos administracijos padalinys, atsakingas už korupcijos prevenciją
|
Pagal poreikį |
Suorganizuoti susitikimai korupcijos prevencijos klausimais |
2.2.3. Atsižvelgiant į žmogiškuosius ir finansinius išteklius, įvertinta galimybė įdiegti procedūrą ir sukurti dokumentų paketą, siekiant veiksmingai supažindinti naujai priimtus / paskirtus Ministerijos darbuotojus su korupcijos prevencijos priemonėmis bei Ministerijoje darbo tvarką reglamentuojančiais dokumentais |
Ministerijos administracijos padalinys, atsakingas už korupcijos prevenciją |
2021 m. IV ketv. |
Pateikta išvada dėl procedūros ir dokumentų paketo naujų darbuotojų supažindinimui su galiojančiomis Ministerijos darbo tvarkomis ir korupcijos prevencijos priemonėmis sukūrimo galimybių |
2.3. UŽDAVINYS. Sklandžiai įgyvendinti korupcijos prevencijos programą ir užtikrinti užsibrėžtų tikslų tęstinumą |
|||
2.3.1. Pateikti pasiūlymus dėl Programos ir jos įgyvendinimo 2022–2025 m. priemonių tikslinimo |
Ministerijos administracijos padalinys, atsakingas už korupcijos prevenciją |
2022-02-01 |
Pateikta informacija apie priemonių, numatytų, Programos įgyvendinimo 2020–2021 m. priemonių plane, įvykdymo rezultatus, pateikti pasiūlymai dėl Antikorupcinės programos ir jos įgyvendinimo 2022–2025 m. priemonių plano pakeitimo |
2.3.2. Atlikti Antikorupcinės programos ir jos įgyvendinimo 2022–2025 m. priemonių plano pakeitimus |
Ministerijos administracijos padalinys, atsakingas už korupcijos prevenciją |
2022-03-01 |
Patvirtinta Antikorupcinė programa ir / ar priemonių planas 2022–2025 m. |
Priedo pakeitimai:
Nr. 3D-201, 2021-03-31, paskelbta TAR 2021-04-08, i. k. 2021-07380
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija, Įsakymas
Nr. 3D-201, 2021-03-31, paskelbta TAR 2021-04-08, i. k. 2021-07380
Dėl žemės ūkio ministro 2020 m. vasario 5 d. įsakymo Nr. 3D-71 „Dėl Žemės ūkio ministerijos 2020-2025 metų antikorupcinės programos patvirtinimo“ pakeitimo