Suvestinė redakcija nuo 2020-09-22 iki 2021-04-23
Sprendimas paskelbtas: TAR 2020-07-17, i. k. 2020-15994
IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO RĖMIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2020 m. liepos 16 d. Nr. T-179
Ignalina
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 38 punktu, 16 straipsnio 2 dalies 18 punktu, 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymo 5 straipsnio 1 dalimi, 6 ir 7 straipsniais, įgyvendindama Ignalinos rajono savivaldybės 2018–2024 metų strateginio plėtros plano, patvirtinto Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. gruodžio 21 d. sprendimu Nr. T-153 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės 2018–2024 metų strateginio plėtros plano patvirtinimo“, III dalies „Ignalinos rajono savivaldybės plėtros vizija, prioritetai, tikslai ir uždaviniai“ I prioriteto „Rajono ekonominė ir kompleksinė plėtra“ 1.2 tikslo „Verslo aplinkos gerinimas ir investicijų pritraukimo skatinimas“ 1.2.1 uždavinį „Vystyti verslo plėtrai ir investicijoms reikalingą infrastruktūrą“, Ignalinos rajono savivaldybės 2020–2022 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2020 m. vasario 20 d. sprendimu Nr. T-23 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės 2020–2022 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, Aplinkos apsaugos, verslo, užimtumo rėmimo ir žemės ūkio plėtros programos suvestinės priedo 1 lentelės „Aplinkos apsaugos, verslo, užimtumo rėmimo ir žemės ūkio plėtros programos Nr. 4 tikslų, uždavinių, priemonių maksimalių asignavimų ir produkto vertinimo kriterijų suvestinė“ 1.2.1 priemonę, Ignalinos rajono savivaldybės taryba
n u s p r e n d ž i a :
1. Patvirtinti Ignalinos rajono savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažinti netekusiu galios Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2016 m. kovo 22 d. sprendimo Nr. T-54 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 1 punktą.
3. Paskelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Ignalinos rajono savivaldybės interneto svetainėje www.ignalina.lt.
PATVIRTINTA
Ignalinos rajono savivaldybės tarybos
2020 m. liepos 16 d. sprendimu Nr. T-179
IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO RĖMIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Ignalinos rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė) smulkaus ir vidutinio verslo (toliau – SVV) rėmimo tvarkos aprašas (toliau – aprašas) nustato SVV rėmimo tikslą, teikiamos finansinės paramos sąlygas, prašymų teikimo tvarką, finansavimą, atsakomybę už gautas lėšas.
3. SVV subjektų rėmimo tikslas – finansiškai remti SVV subjektus, registruotus ir vykdančius veiklą Ignalinos rajono savivaldybės teritorijoje ir atitinkančius aprašo reikalavimus, skatinant SVV subjektų kūrimąsi gerinti verslo aplinką ir užimtumą Ignalinos rajone.
4. Asignavimų valdytojas Ignalinos rajono savivaldybės administracijos (toliau – savivaldybės administracija) direktorius vykdo rėmimo lėšų finansavimą ir apskaitą. Finansinė parama SVV subjektams (paramos gavėjams) skiriama Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus (toliau – administracijos direktorius) įsakymu.
II SKYRIUS
FINANSINĖS PARAMOS FORMOS, PARAMOS SĄLYGOS
6. SVV subjektai einamaisiais kalendoriniais metais gali teikti vieną paraišką 2 (dviem) finansuojamoms priemonėms finansuoti (kompensuoti). SVV subjektas gali kreiptis finansinės paramos ir naudotis ja ne daugiau kaip 2 (dvejus) metus iš eilės.
7. Lėšos teikiamos kompensavimo principu, tai yra kompensuojama dalis SVV subjekto patirtų išlaidų be pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM). Nuostata dėl PVM nekompensavimo taikoma tik PVM mokėtojams.
8. SVV subjektas pripažįstamas tinkamu gauti finansavimą, jei jis atitinka SVV subjekto apibrėžimą, pateiktą Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-210, 2020-09-17, paskelbta TAR 2020-09-21, i. k. 2020-19575
9. Teikti paraiškas gali smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai:
Punkto pakeitimai:
Nr. T-210, 2020-09-17, paskelbta TAR 2020-09-21, i. k. 2020-19575
9.1. kurie ne mažiau kaip 7 mėnesius iki paraiškos pateikimo yra įregistruoti ir veiklą vykdo savivaldybės teritorijoje (nurodant juridinių asmenų buveinės adresą);
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T-210, 2020-09-17, paskelbta TAR 2020-09-21, i. k. 2020-19575
9.2. deklaravę gyvenamąją vietą Ignalinos rajone ne trumpiau kaip 7 mėnesius iki paraiškos pateikimo ir vykdę veiklą ne trumpiau kaip 7 mėnesius (ne mažiau kaip 140 dienų) einamaisiais ir praėjusiais metais iki paraiškos pateikimo (dirbantys pagal verslo liudijimus, individualios veiklos pažymas);
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T-210, 2020-09-17, paskelbta TAR 2020-09-21, i. k. 2020-19575
9.3. neturintys įsiskolinimų (visiškai atsiskaitę):
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T-210, 2020-09-17, paskelbta TAR 2020-09-21, i. k. 2020-19575
10. Parama neteikiama ir neskiriama:
10.2. pareiškėjams, turintiems įsiskolinimų valstybės biudžetui ir / ar Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos fondo biudžetui, Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui ir (arba) Ignalinos rajono savivaldybės biudžetui (už valstybinės žemės ir žemės nuomos mokestį) ir (arba) savivaldybės įstaigoms ir įmonėms, teikiančiomis vandens tiekimo ir nuotekų, šildymo, atliekų tvarkymo paslaugas;
10.3. bankrutuojantiems, likviduojamiems ar restruktūrizuojamiems pareiškėjams; jeigu Juridinių asmenų registro duomenų bazėje yra žymos apie pasikeitusį įmonės teisinį statusą (reorganizavimą, pertvarkymą, restruktūrizavimą, bankrutavimą, likvidavimą);
11. Finansinė parama teikiama ir lėšos naudojamos šioms priemonėms:
11.1. Įmonės steigimo išlaidoms kompensuoti – ne daugiau kaip 150,00 Eur su įmonės steigimu susijusioms išlaidoms, kurias sudaro mokestis notarui už steigiamo juridinio asmens steigimo dokumentų ir įstatymų reikalavimų atitikties patvirtinimą bei patvirtinimą, kad juridinį asmenį įregistruoti galima; atlyginimas valstybės įmonei Registrų centrui už juridinio asmens įtraukimą į registrą ir juridinio asmens įregistravimą, įmonės antspaudo gamybai.
Pateikiamos su įmonės steigimu susijusių išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos.
11.2. Interneto svetainės sukūrimo išlaidoms kompensuoti – ne daugiau kaip 300,00 Eur. Pagrindines interneto svetainės kūrimo išlaidas sudaro mokestis už atliktus svetainės kūrimo darbus, mokestis už interneto svetainės įkėlimą į serverį. Svetainė turi būti pasiekiama, informacija joje pateikiama ir atnaujinama (veiklos vykdymas) ne mažiau kaip 12 mėn. po finansavimo gavimo. Pateikiama interneto svetainės palaikymo (priežiūros) sutarties, sudarytos ne trumpesniam kaip 12 mėn. laikotarpiui, kopija. Interneto svetainėje 12 mėn. po finansavimo gavimo turi būti skelbiama informacija apie finansinės paramos gavimą iš Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto lėšų.
11.3. Rinkodaros ir informavimo priemonių išlaidoms kompensuoti:
11.3.1. Reklaminių leidinių, skrajučių pristatant pareiškėjo veiklą išlaidoms – ne daugiau kaip 200 Eur per metus. Pateikiami tai įrodantys dokumentai, leidinių kopijos.
11.3.2. Dalyvavimui parodose. Subjektų dalyvavimo Lietuvoje ar užsienyje vykstančiose parodose, mugėse ir verslo misijose (pristatant savo gaminamą produkciją ar teikiamas paslaugas) išlaidoms padengti – ne daugiau kaip 800 Eur per metus. Finansavimo lėšos gali būti skiriamos tik faktiškai patirtoms dalyvavimo parodoje išlaidoms: registracijos mokesčiui, tuščio parodinio ploto nuomai, stendo dizainui ir įrangai; papildomai stendų įrangai ir paslaugoms; reklamos paslaugoms (reklaminiams spausdinimas, įrašui kataloge).
11.3.3. Iškabų, stendų, lauko reklamų, kelio ženklų su nuorodomis ir kita informacija apie savo teikiamas paslaugas pagaminimo išlaidoms padengti – ne daugiau kaip 500 Eur.
Su paraiška pateikiama informacija apie leidinių platinimo kanalus, dalyvavimą parodoje, rinkodaros priemonių kopijos, stendų, iškabų nuotraukos. Turi būti viešinama informacija apie finansinės paramos gavimą iš Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto lėšų.
11.4. Palūkanoms kompensuoti už paskolas, gaunamas verslo plėtros projektams įgyvendinti (išskyrus paskolas apyvartinėms lėšoms) – ne daugiau kaip 1000 Eur vienam verslo subjektui. Palūkanos kompensuojamos pagal suteikusios paskolą kredito įstaigos išvadą, informaciją apie sumokėtas palūkanas ir pateiktus dokumentus (sutartį su kredito įstaiga, verslo projektą ir pan.).
11.5. Verslo planų, investicinių projektų ir paraiškų gauti finansinę paramą iš kitų fondų rengimo išlaidoms kompensuoti smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams ir savo verslą pradedantiems – ne daugiau kaip 500 Eur dokumentais pagrįstų konsultantų ir ekspertų suteiktų paslaugų apmokėjimo išlaidoms. Finansavimas skiriamas konsultantų ir ekspertų atliktų paslaugų – verslo plano arba investicinio projekto rengimo, paramos programos, į kurią kreipiamasi dėl projekto finansavimo, nustatytos formos paraiškos parengimo ir kitų privalomųjų dokumentų rengimo – išlaidoms kompensuoti. Finansavimas pagal šią priemonę skiriamas pateikus pasirašytos finansavimo sutarties kopiją projektui finansuoti, apmokėjimą už paslaugas įrodančius dokumentus.
11.6. Veiklos plėtros – įrangos įsigijimo – išlaidoms kompensuoti – ne daugiau kaip 5000 Eur pareiškėjo išlaidoms, patirtoms plečiant gamybinę (ūkinę) ar paslaugų veiklą, išlaidoms už įrangos ir kitų prekių (pvz. baldų ir pan.) įsigijimą.
11.7. Įrangos draudimui. Dalyvaujant Užimtumo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos vykdomose programose, vienus metus kompensuojama ne daugiau kaip 300 Eur nupirktos įrangos draudimo išlaidų.
11.8. Seminarams, kvalifikacijos kėlimo kursams – keliant kvalifikaciją arba ją įgyjant, bet ne daugiau kaip 150,00 Eur per kalendorinius metus. Finansavimas skiriamas trumpalaikiams (ne ilgesniems kaip 5 kalendorinių dienų) darbuotojų mokymams, siekiant suteikti ir (ar) tobulinti jų profesines žinias ir įgūdžius.
12. Jeigu aprašo 11.1–11.8 papunkčiuose numatytai finansinės paramos priemonei parama suteikiama iš kitų valstybės, savivaldybės ar Europos Sąjungos programų ar fondų, finansavimas neskiriamas.
13. SVV rėmimo lėšomis neremiamos šios veiklos:
13.4. variklinių transporto priemonių, motociklų ir jų atsarginių dalių bei pagalbinių reikmenų pardavimas, techninė priežiūra ir remontas;
13.5. maisto, pramoninių ir kitų prekių prekyba (taikoma tik įmonėms, turinčioms daugiau kaip 6 darbuotojus);
14. Pagal aprašą netinkamos finansuoti išlaidos:
III SKYRIUS
PRAŠYMŲ TEIKIMO, FINANSAVIMO TVARKA
15. Paraiškos suteikti finansinę paramą iš SVV rėmimo lėšų teikiamos paskelbus kvietimą teikti paraiškas. Konkretus paraiškų teikimo terminas nurodomas kvietime. Paraiškų priėmimo datą ir terminą nustato administracijos direktorius įsakymu.
16. Informacija apie kvietimą teikti paraiškas skelbiama savivaldybės interneto svetainėje www.ignalina.lt. Informacijos santrauka gali būti skelbiama savivaldybės socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje, vietinėje spaudoje ar televizijoje. Nepaskirsčius visų lėšų, numatytų remti smulkų ir vidutinį verslą, gali būti skelbiami papildomi kvietimai.
17. Paraiškos apie SVV subjekto patirtas išlaidas gali būti teikiamos tik už einamuosius ir praėjusius metus.
18. Finansavimas vykdomas pagal metiniame savivaldybės biudžete faktiškai numatytas lėšas savivaldybės SVV rėmimui.
19. Paraiškas finansinei paramai gauti svarsto, vertina ir siūlymą dėl finansinės paramos skyrimo administracijos direktoriui teikia Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu iš 7 narių sudaryta komisija (toliau – komisija). Komisija sudaroma iš trijų savivaldybės tarybos narių, keturių savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų. Komisijos posėdyje gali dalyvauti SVV subjekto, pateikusio paraišką, vadovas arba jo įgaliotas asmuo. Sprendimai priimami komisijos balsų dauguma, o balsams pasiskirsčius po lygiai, sprendimą lemia komisijos pirmininko balsas.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-210, 2020-09-17, paskelbta TAR 2020-09-21, i. k. 2020-19575
20. Finansinei paramai gauti teikiami šie dokumentai:
20.2. juridinio asmens registracijos dokumento kopija, įstatų ar nuostatų kopija; fiziniam asmeniui – dokumento, patvirtinančio teisę į veiklą, kopija;
20.4. juridinę galią turintys dokumentai ar jų kopijos, patvirtinančios patirtas ir apmokėtas išlaidas, pvz. sutartys, sąskaitos faktūros, banko išrašai ir pan. Dokumentai, paminėti aprašo 11.1–11.8 papunkčiuose, atsižvelgus į finansuojamas priemones;
22. Savivaldybės administracija patikrina SVV subjektų pateiktus prašymus, ar pateikti dokumentai atitinka aprašo reikalavimus, viešai prieinamą ir skelbiamą informaciją Lietuvos Respublikos valstybės institucijų viešuose registruose ir informacinėse sistemose, ar:
23. Savivaldybės administracija tikrinimo metu taip pat kreipiasi į atitinkamas rajono įstaigas ir įmones, ar SVV subjektas neturi įsiskolinimų UAB Ignalinos šilumos tinklams, UAB „Ignalinos vanduo“, SĮ „Kompata“ (Ignalinos rajono savivaldybės įstaigos ir įmonės, teikiančios vandens tiekimo ir nuotekų, šildymo, atliekų tvarkymo paslaugas).
24. Savivaldybės administracija informaciją iš Lietuvos Respublikos valstybės institucijų viešųjų registrų, informacinių sistemų, Ignalinos rajono savivaldybės įstaigų ir įmonių, teikiančių vandens tiekimo ir nuotekų, šildymo, atliekų tvarkymo paslaugas, pateikia kartu su SVV prašymais svarstyti komisijai.
25. Kiekvienu paramos iš SVV rėmimo lėšų skyrimo atveju sudaroma finansinės paramos teikimo sutartis tarp paramos gavėjo ir administracijos direktoriaus (3 priedas).
26. Kvietimas pasirašyti finansinės paramos teikimo sutartį galioja 5 darbo dienas nuo administracijos direktoriaus įsakymo, kuriuo yra skiriamos lėšos paramos gavėjui, pasirašymo dienos. Neatvykus per nustatytą laiką pasirašyti sutarties, laikoma, kad sutartis nepasirašyta.
27. Paramos gavėjui skirtas SVV rėmimo lėšas perveda ir šių lėšų finansinę apskaitą tvarko savivaldybės administracija.
28. SVV subjektai, gavę finansinę paramą, įsipareigoja vykdyti paraiškoje nurodytą veiklą ir nekeisti pasirinktos verslo formos ne mažiau kaip 1 metus nuo paramos suteikimo datos (naudotis įsigyta įranga, darbo priemonėmis, sukurta svetaine ir pan.).
29. Komisija, vertindama pateiktas paraiškas, atsižvelgia į šiuos prioritetus (vertinimo prioritetų eiliškumas):
29.2. paraiškos teikėjas – jaunas žmogus (paraiškos teikėjas, atitinkantis Lietuvos Respublikos jaunimo politikos pagrindų įstatymo 2 straipsnio 6 punkte nurodytą sąvoką);
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T-210, 2020-09-17, paskelbta TAR 2020-09-21, i. k. 2020-19575
29.3. paraiškos teikėjas – smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas, kurio veiklos sritis – paslaugos arba gamyba;
29.4. paraiškos teikėjas – smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas, sukūręs daugiau kaip 1 darbo vietą;
IV SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ IR PRIEŽIŪRA
31. SVV subjektai, pasirašę finansinės paramos teikimo sutartį, sutinka su sutartyje numatytais reikalavimais.
32. Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, komisija 1 metus gali tikrinti, ar SVV subjektas tinkamai vykdo sutartyje numatytus įsipareigojimus. Komisijos paskirtas(-i) komisijos narys(-iai) 1 kartą per metus (iki birželio 30 d.) gali atlikti SVV subjekto patikrą vykdomos veiklos vietoje. Vykdantis(-ys) patikrą komisijos narys(-iai) gali prašyti pateikti papildomą informaciją, susijusią su gauta finansine parama, apžiūrėti įsigytą įrangą ir pan.
33. Jei paramos gavėjas trukdo tokiems patikrinimams, po raštiško pranešimo apie įsipareigojimų nevykdymą per 20 darbo dienų paramos gavėjas privalo grąžinti visą gautą sumą į savivaldybės biudžeto sąskaitą, sutartis su juo nutraukiama.
34. SVV subjektas, gavęs SVV rėmimo lėšas, 1 metus nuo finansinės paramos teikimo sutarties pasirašymo dienos privalo išlaikyti veiklos vykdymo vietą Ignalinos rajono savivaldybės teritorijoje, negali parduoti, įkeisti, išnuomoti ar kitaip perleisti įgyto turto (ilgalaikį turtą privaloma išlaikyti 5 metus).
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
35. Buhalterinę apskaitą, susijusią su smulkaus ir vidutinio verslo plėtros finansavimu, tvarko Finansų valdymo ir apskaitos skyrius.
38. Už dokumentų, suteikiančių teisę gauti finansinę paramą, ir kitų pateiktų duomenų teisingumą atsako SVV subjektas.
Ignalinos rajono savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo tvarkos aprašo
1 priedas
PARAIŠKA GAUTI FINANSINĘ PARAMĄ
_______m._______________ ___ d.
Ignalina
SVV subjekto pavadinimas arba vardas, pavardė
|
Buveinė / Adresas
|
Įmonės kodas arba asmens kodas
|
Telefono Nr. El. pašto adresas
|
Banko sąskaitos pavadinimas ir Nr.
|
Interneto puslapis
|
Įmonės įkūrimo data (veiklos pradžios data) |
Įmonės darbuotojų skaičius
|
Veikla, kuriai prašoma finansinė parama Ekonominės veiklos rūšies kodas (EVRK) |
INFORMACIJA APIE PRAŠOMĄ FINANSAVIMĄ |
Trumpas aprašymas, kodėl prašoma finansavimo ir kaip tai siejasi su pagrindine vykdoma veikla. Kur vykdoma veikla. Kokios konkrečios veiklos buvo atliktos ar yra numatomos, patirtų išlaidų data ir kita informacija. Kaip perkama įranga (nauja), susijusi su paslaugų teikimu ir (ar) prekių, gaminių ar produkcijos gamyba. Jei rengiamas verslo planas ir (ar) paraiška gauti finansinę paramą iš kitų fondų, nurodomi projekto tikslai, rezultatai, pasekmės ir poveikis. Jei įgyvendinamas infrastruktūros projektas, kuo jo įgyvendinimas prisideda / susijęs su įmonės veikla, ir pan. |
Duomenys apie per dvejus paskutinius metus gautą finansavimą iš Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto lėšų, skirtų verslui remti (jei finansavimas negautas, pažymima „NEGAUTA“) |
Finansavimo forma (kokiam tikslui gautas finansavimas) |
Lėšų gavimo data |
Gauta lėšų suma Eur |
Prašau suteikti man (mano atstovaujamai įmonei) finansinę paramą iš Ignalinos rajono savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo subjektų finansavimo programos lėšų.
Prašoma paramos forma (žymėti ):
Įmonės steigimo išlaidoms kompensuoti |
Prašoma paramos suma su PVM – _______________ Eur (pildoma kai SVV subjektas nėra PVM mokėtojas) |
Prašoma pramos suma be PVM – _______________ Eur (pildoma kai SVV subjektas yra PVM mokėtojas) |
||
|
Interneto svetainės sukūrimo išlaidoms kompensuoti |
Prašoma paramos suma su PVM – _______________ Eur (pildoma kai SVV subjektas nėra PVM mokėtojas) |
Prašoma pramos suma be PVM – _______________ Eur (pildoma kai SVV subjektas yra PVM mokėtojas) |
|
Rinkodaros ir informavimo priemonių išlaidoms kompensuoti:
Reklaminių leidinių, skrajučių, išlaidoms
Dalyvavimui parodose
Iškabų, stendų, lauko reklamų, kelio ženklų su nuorodomis įrengimo išlaidoms
|
Prašoma paramos suma su PVM – _______________ Eur
(pildoma kai SVV subjektas nėra PVM mokėtojas) |
Prašoma pramos suma be PVM – _______________ Eur
(pildoma kai SVV subjektas yra PVM mokėtojas) |
||
Palūkanų kompensavimui už paskolas, gaunamas verslo plėtros projektams įgyvendinti |
Prašoma paramos suma su PVM – _______________ Eur
(pildoma kai SVV subjektas nėra PVM mokėtojas) |
Prašoma pramos suma be PVM – _______________ Eur
(pildoma kai SVV subjektas yra PVM mokėtojas) |
||
Verslo planų, investicinių projektų ir paraiškų gauti finansinę paramą iš kitų fondų parengimo išlaidoms |
Prašoma paramos suma su PVM – _______________ Eur
(pildoma kai SVV subjektas nėra PVM mokėtojas) |
Prašoma pramos suma be PVM – _______________ Eur
(pildoma kai SVV subjektas yra PVM mokėtojas) |
||
Veiklos plėtros – įrangos įsigijimo – išlaidoms kompensuoti |
Prašoma paramos suma su PVM – _______________ Eur
(pildoma kai SVV subjektas nėra PVM mokėtojas) |
Prašoma pramos suma be PVM – _______________ Eur
(pildoma kai SVV subjektas yra PVM mokėtojas) |
||
Įrangos draudimui – dalyvaujant Užimtumo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos vykdomose programose |
Prašoma paramos suma su PVM – _______________ Eur
(pildoma kai SVV subjektas nėra PVM mokėtojas) |
Prašoma pramos suma be PVM – _______________ Eur
(pildoma kai SVV subjektas yra PVM mokėtojas) |
||
Seminarams, kvalifikacijos kėlimo kursams |
Prašoma paramos suma su PVM – _______________ Eur
(pildoma kai SVV subjektas nėra PVM mokėtojas) |
Prašoma pramos suma be PVM – _______________ Eur
(pildoma kai SVV subjektas yra PVM mokėtojas) |
||
Iš viso |
_____________ Eur |
_____________ Eur |
||
Su finansinės paramos gavimo sąlygomis, lėšų skyrimo tvarka ir iš to atsirandančiais įsipareigojimais esu susipažinęs (-usi).
PRIDEDAMA. Dokumentai, įrodantys patirtas išlaidas:
Pridedamų dokumentų sąrašas: |
Lapų skaičius |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
||
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
|
||||
A.V. |
_________
Priedo pakeitimai:
Nr. T-210, 2020-09-17, paskelbta TAR 2020-09-21, i. k. 2020-19575
Ignalinos rajono savivaldybės smulkaus
ir vidutinio verslo rėmimo tvarkos
aprašo
2 priedas
SVV SUBJEKTO DEKLARACIJA (PASIŽADĖJIMAS)
Aš, |
||||
|
||||
(SVV subjekto pavadinimas) |
||||
patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga bei patvirtinu, kad neturiu įsiskolinimų Valstybinei mokesčių inspekcijai, Valstybiniam socialinio draudimo fondui, Ignalinos rajono savivaldybės biudžetui, atsiskaitęs (nėra įsiskolinimų) su Ignalinos rajono savivaldybės įstaigoms ir įmonėms, teikiančiomis vandens tiekimo ir nuotekų, šildymo, atliekų tvarkymo paslaugas.
- su finansinės paramos gavimo sąlygomis, teikimo tvarka ir iš to atsirandančiais įsipareigojimais esu susipažinęs (-usi);
- paraiškoje nurodytos išlaidos nefinansuojamos iš kitų vietos, nacionalinių ir Europos Sąjungos programų;
- nesu pažeidęs jokios kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Sąjungos arba Lietuvos Respublikos valstybės arba rajono savivaldybės biudžeto lėšų;
- esu smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas ar verslininkas, kaip tai apibrėžia Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymas;
- netaikomos aprašo 10.1–10.4 papunkčių nuostatos; nesu bankrutuojanti, likviduojama ar restruktūrizuojama SVV įmonė;
- nevykdau veiklos, nurodytos aprašo 13 punkte;
- mano nurodytos išlaidos nepatenka į aprašo 14.1–14.4 papunkčiuose nurodytas nuostatas;
- gautas lėšas panaudosiu tik pagal tikslinę paskirtį;
- sutinku, kad informacija apie mano pateiktą paraišką (pareiškėjo pavadinimas, vykdoma veikla, prašoma parama veiklai, prašoma paramos suma ir skirta paramos suma) būtų skelbiama paramą skiriančios institucijos interneto svetainėje;
- visi šioje paraiškoje pateikti duomenys yra tikslūs ir teisingi.
- įsipareigoju leisti Ignalinos rajono savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu, jos manymu, tai yra būtina. -sutinku, kad šioje paraiškoje mano nurodytus asmens duomenis Ignalinos rajono savivaldybės administracija tvarkytų asmens tapatybės nustatymo, asmens duomenų teisingumo patikrinimo, statistikos, tikslais. -sutinku, kad informaciją, susijusią su mano asmens duomenimis, savivaldybės administracija gautų iš UAB Ignalinos šilumos tinklų, UAB „Ignalinos vanduo“, SĮ „Kompata“. - man yra žinoma, kad įmonei suteikta nereikšminga (de minimis) pagalba yra registruojama Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos tvarkomame Suteiktos valstybės pagalbos registre, informacija apie įmonei suteiktą (nereikšmingą) de minimis pagalbą įmonėms yra teikiama Suteiktos valstybės pagalbos registro nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos registro įsteigimo, jo nuostatų patvirtinimo ir veiklos pradžios nustatymo“, nustatyta tvarka.
|
||||
|
||||
|
|
|
||
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
|
A.V.
Ignalinos rajono savivaldybės smulkaus
ir vidutinio verslo rėmimo tvarkos
aprašo
3 priedas
FINANSINĖS PARAMOS TEIKIMO SUTARTIS
20_____m. _________________ d. Nr. _____
Ignalina
Ignalinos rajono savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybė), atstovaujama ____________________________________, veikiančios pagal administracijos nuostatus ir Ignalinos rajono savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo tvarkos aprašą, patvirtintą Ignalinos rajono savivaldybės tarybos __________m. ___________________ d. sprendimu Nr._______________, ir _____________________________________ (toliau – Paramos gavėjas), atstovaujamas _______________________________, veikiančio pagal _________________, sudarė šią sutartį.
I SKYRIUS
SUTARTIES DALYKAS
II SKYRIUS
ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI
2. Savivaldybė įsipareigoja suteikti __________________________________ finansinę paramą Paramos gavėjui ________________________________________išlaidoms kompensuoti.
3. Paramos gavėjas įsipareigoja:
3.3. Taikoma ilgalaikiam turtui:
3.3.1. penkerius metus nuo sutarties pasirašymo neparduoti ir nenuomoti už Savivaldybės lėšas įsigyto turto be raštiško Savivaldybės sutikimo;
3.3.2. kasmet, penkerius metus iš eilės, iki vasario 1 dienos, Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Investicijų, planavimo ir turto valdymo skyriui pateikti Paramos gavėjo veikloje naudojamo už Savivaldybės lėšas įsigyto ilgalaikio turto sąrašą;
III SKYRIUS
ATSISKAITYMO TVARKA
IV SKYRIUS
KITOS SĄLYGOS
6. Visi sutarties pakeitimai ir papildymai galioja tuo atveju, jei jie pateikti raštu ir pasirašyti abiejų šalių įgaliotų asmenų.
7. Sutartis sudaryta dviem egzemplioriais, turinčiais vienodą juridinę galią, vieną jų gauna Paramos gavėjas, antrą – Savivaldybė (savivaldybės administracijos Investicijų, planavimo ir turto valdymo skyrius).
8. Ginčai dėl sutarties vykdymo sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
V SKYRIUS
ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
10. Savivaldybės administracija atsako už tai, kad šios sutarties 2 punkte nurodyta lėšų suma būtų pervesta į Paramos gavėjo sąskaitą.
11. Paramos gavėjas:
11.2. nustačius, kad sutartyje nurodytos lėšos panaudotos ne pagal paskirtį, jos grąžinamos Savivaldybės administracijai per 20 darbo dienų po pareikalavimo;
VI SKYRIUS
ŠALIŲ ADRESAI, REKVIZITAI, PARAŠAI
Savivaldybė |
Paramos gavėjas |
Ignalinos rajono savivaldybės administracija |
|
Laisvės a. 70, LT-30122 Ignalina |
|
Įstaigos kodas 288768350 |
|
PVM kodas LT887683515 |
|
Tel. (8 386) 39 107 |
|
A. s. LT06 7182 2000 0113 0990 |
|
AB Šiaulių bankas |
|
__________________________________ A. V. |
___________________________________ A. V. |
Pakeitimai:
1.
Ignalinos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-210, 2020-09-17, paskelbta TAR 2020-09-21, i. k. 2020-19575
Dėl Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2020 m. liepos 16 d. sprendimo Nr. T-179 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo