Sprendimas netenka galios 2022-01-01:

Kauno rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-402, 2021-11-25, paskelbta TAR 2021-11-26, i. k. 2021-24455

Dėl Kauno rajono savivaldybės strateginio valdymo tvarkos aprašo patvirtinimo

 

Suvestinė redakcija nuo 2017-07-05 iki 2021-12-31

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2015-10-05, i. k. 2015-14773

 

Kaunor-m

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS STRATEGINIO PLANAVIMO

TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2015 m. rugsėjo 24 d.  Nr. TS-286

Kaunas

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 103 straipsnio 5 dalimi, 16 straipsnio 2 dalies 41 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Strateginio planavimo savivaldybėse rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. gruodžio 15 d. nutarimu Nr. 1435 „Dėl strateginio planavimo savivaldybėse rekomendacijų patvirtinimo“, Kauno rajono savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a: 

1. Patvirtinti Kauno rajono savivaldybės strateginio planavimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiais galios:

2.1. Kauno rajono savivaldybės tarybos 2009 m. lapkričio 19 d. sprendimą Nr. TS-414 „Dėl Kauno rajono savivaldybės strateginio veiklos plano rengimo metodikos tvirtinimo“;

2.2. Kauno rajono savivaldybės tarybos 2009 m. lapkričio 19 d. sprendimą Nr. TS-415 „Dėl Kauno rajono savivaldybės strateginio veiklos plano įgyvendinimo stebėsenos aprašo tvirtinimo“.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                         Valerijus Makūnas

 


 

PATVIRTINTA

Kauno rajono savivaldybės tarybos

2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. TS-286

 

 

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS STRATEGINIO PLANAVIMO

TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1Kauno rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) strateginio planavimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Kauno rajono savivaldybės strateginio planavimo dokumentų rengimą, svarstymą, tvirtinimą, įgyvendinimo organizavimą, stebėseną, koregavimą ir atsiskaitymą už pasiektus rezultatus.

2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos:

2.1. Strateginis planavimas savivaldybėje – procesas, kurio metu nustatomos veiklos kryptys ir būdai, kaip vykdyti Savivaldybės misiją, pasiekti numatytus tikslus ir rezultatus, veiksmingai panaudojant finansinius, materialinius ir žmogiškuosius išteklius.

2.2. Kauno rajono savivaldybės strateginis plėtros planas (SPP) – ilgesnės kaip trejų metų trukmės strateginio planavimo dokumentas, skirtas aplinkos, socialinei ir ekonominei raidai Kauno rajono savivaldybės teritorijoje numatyti. SPP rengimą, viešą svarstymą, įgyvendinimo stebėseną ir ataskaitų rengimą organizuoja Savivaldybės administracija.

2.3. Kauno rajono savivaldybės strateginis veiklos planas (SVP) – trejų metų trukmės strateginio planavimo dokumentas, detalizuojantis SPP ir Savivaldybės atskirų ūkio šakų (sektorių) plėtros programų tikslų ir uždavinių įgyvendinimą, kuris sudaromas atsižvelgiant į planuojamus Savivaldybės finansinius ir žmogiškuosius išteklius.

2.4. Savivaldybės SVP programa – Savivaldybės SVP dalis, skirta strateginiam tikslui pasiekti, kurioje nustatomi programos tikslai, uždaviniai, priemonės (projektai), vertinimo kriterijai, jų reikšmės ir asignavimai (1, 2 priedai).

2.5. Savivaldybės administracijos, seniūnijos, savivaldybės biudžetinės įstaigos metinis veiklos planas (toliau – MVP) – SVP programų ar jų dalies (tikslų ar uždavinių, atskirų priemonių), už kurias atsakinga Savivaldybės administracija, seniūnija, savivaldybės biudžetinė įstaiga, įgyvendinimą detalizuojantis dokumentas, kuris rengiamas atsižvelgiant į Savivaldybės biudžete numatomus joms skirti asignavimus.

2.6. Tikslas (strateginis tikslas) – strateginio planavimo dokumentuose užsibrėžtas siekis, rodantis planuojamą pasiekti per strateginio planavimo dokumento įgyvendinimo laikotarpį rezultatą.

2.7. Uždavinys – per nustatytą laikotarpį planuojama veikla, užtikrinanti, kad bus pasiektas strateginio planavimo dokumente nustatytas tikslas.

2.8. Priemonė – užsibrėžto uždavinio įgyvendinimo būdas (veiklos grupė), kuriam naudojami finansiniai, materialiniai ir žmogiškieji ištekliai.

2.9. Projektas – veiksmai, kuriais siekiama per apibrėžtą laiką ir su tam tikrais ištekliais sukurti unikalų ir pamatuojamą produktą ar paslaugą.

2.10. Vertinimo kriterijus – rodiklis, suteikiantis informaciją apie tikslo, uždavinio ar priemonės įgyvendinimą.

2.11. Kitos Tvarkos apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos vietos savivaldos ir Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymais, Strateginio planavimo savivaldybėse rekomendacijomis, patvirtintomis LR Vyriausybės nutarimu ir kitais teisės aktais,  reglamentuojančiais strateginį planavimą.

 

II. SAVIVALDYBĖS STRATEGINIO PLANAVIMO SISTEMA

 

3. Kauno rajono savivaldybės strateginio planavimo sistemą sudaro strateginio planavimo dokumentai (toliau – planavimo dokumentai) ir Savivaldybės institucijos bei įstaigos, atsakingos už strateginio planavimo dokumentų parengimą, tvirtinimą, įgyvendinimą, vertinimą, atsiskaitymą už šių dokumentų įgyvendinimo rezultatus ir viešinimą.

4. Savivaldybės planavimo dokumentai yra:

4.1. SPP, kurį tvirtina Savivaldybės taryba;

4.2. SVP, kurį tvirtina Savivaldybės taryba;

4.3. Savivaldybės atskiros ūkio šakos (sektoriaus) plėtros programa, kurią tvirtina Savivaldybės taryba;

4.4. MVP, kuriuos tvirtina: Savivaldybės administracijos ir seniūnijų metinius veiklos planus, – Savivaldybės administracijos direktorius, Savivaldybės biudžetinių įstaigų, suderinęs su Savivaldybės administracijos padaliniais, – biudžetinės įstaigos vadovas.

4.5. kiti planavimo dokumentai, kuriuos pagal Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus įgaliota tvirtinti Savivaldybės taryba ir Administracijos direktorius. Šių dokumentų laikotarpis yra toks, koks apibrėžtas Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais Jei išvardyti teisės aktai laikotarpio neapibrėžia, laikomasi nuostatos, kad planavimo dokumentų laikotarpis negali viršyti strateginio plėtros plano galiojimo laikotarpio.

5. Strateginio planavimo dokumentai tarpusavyje susiejami aiškiais loginiais ryšiais – ilgesnės trukmės strateginio planavimo dokumentus įgyvendinti planuojama per trumpesnės trukmės strateginio planavimo dokumentus, tai yra juose suplanuojamas atitinkamų tikslų ir uždavinių įgyvendinimas: priemonės, projektai, veiksmai, numatomos vertinimo kriterijų sąsajos (atsižvelgiant į tai, kokį poveikį trumpesnės trukmės strateginio planavimo dokumentų įgyvendinimo rezultatai turės ilgesnės trukmės strateginio planavimo dokumentų tikslams pasiekti).

 

III. STRATEGINIO PLĖTROS PLANO IR ATSKIRŲ ŪKIO ŠAKŲ PROGRAMŲ STRUKTŪRA, RENGIMAS IR TVIRTINIMAS

 

6. Kauno rajono SPP yra Savivaldybės bendruomenės, socialinių partnerių ir politinių partijų susitarimas dėl Kauno rajono ilgalaikės vizijos, ilgalaikių prioritetų, jų įgyvendinimo krypčių ir siekiamų rodiklių. Kiti savivaldybėje rengiami planavimo dokumentai turi būti suderinti su SPP nuostatomis.

7. Kauno rajono savivaldybės strateginio plėtros plano struktūra:

7.1. bendroji informacija;

7.2. vidaus ir išorės aplinkos analizė;

7.3. Savivaldybės plėtros vizija;

7.4. Savivaldybės plėtros prioritetai, tikslai, uždaviniai ir priemonės;

7.5. rodikliai, vertinimo kriterijai;

7.6. priedai: svarbiausių priemonių (investicinių projektų) sąrašas, aplinkos analizės ataskaita ir kita aktuali informacija.

8. SPP projektui parengti sudaromos kelios (susijusias su atskirų veiklos sričių plėtra) darbo grupes (toliau – darbo grupės). Darbo grupes gali sudaryti savivaldybės tarybos nariai, Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojai, Savivaldybei pavaldžių juridinių asmenų (biudžetinių, viešųjų įstaigų, akcinių ir uždarųjų akcinių bendrovių, savivaldybės įmonių)  atstovai. Į darbo grupes gali būti įtraukti bendruomenių atstovai.

9. SPP rengimo procesas susideda iš šių etapų:

9.1. aplinkos analizė ir pirminių pasiūlymų dėl Savivaldybės strateginio plėtros plano tikslų rengimas;

9.2. SPP projekto rengimas;

9.3. SPP projekto svarstymas ir tvirtinimas.

10. Aplinkos analizė ir pirminių pasiūlymų rengimas. SPP rengiamas vadovaujantis valstybės planavimo dokumentais (Valstybės pažangos strategija, Nacionalinės pažangos programa, atskirų valdymo sričių plėtros programomis), Kauno regiono plėtros planu, Savivaldybės teritorijos bendruoju ir specialiuoju planais. Rengiant Savivaldybės strateginio plėtros plano pirminius pasiūlymus, įvertinamos nurodytų dokumentų aktualios nuostatos. Atliekama nuodugni socialinės-ekonominės būklės analizė, o jos išvados taikomos pasiūlymams dėl šio plano prioritetų, tikslų ir uždavinių ar kitų sudedamųjų dalių nustatyti ir pagrįsti.

11. SPP projekto rengimas. Atsižvelgiant į socialinės-ekonominės būklės analizės išvadas ir valstybės ir regiono plėtros plano nuostatas, formuluojama Savivaldybės vizija ir strateginiai tikslai. Vizijos ir strateginių tikslų formuluotės aptariamos darbo grupėse, kuriose dalyvauja interesų grupės, jeigu nedalyvauja – rengiamos konsultacijos. Formuluotės patikslinamos pagal gautas pastabas ir siūlymus. Tada formuluojami šio plano tikslai, uždaviniai tikslams pasiekti, prireikus numatomos priemonės ir atsakingi jų vykdytojai, taip pat strateginio tikslo, tikslų ir uždavinių įgyvendinimo vertinimo kriterijai ir jų reikšmės, nustatoma, kokių finansinių ir žmogiškųjų išteklių prireiks savivaldybės strateginio plėtros plano projektui įgyvendinti.

12. SPP projekto svarstymas ir tvirtinimas. Parengtas Savivaldybės strateginio plėtros plano projektas skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje ir pradedamas viešas jo svarstymas. Savivaldybės bendruomenės nuomonei esminiais plėtros klausimais sužinoti gali būti rengiami susirinkimai, skelbiami informaciniai straipsniai vietos spaudoje, rengiamos apklausos Savivaldybės interneto svetainėje, galima kviesti pateikti pasiūlymus raštu ir panašiai. SPP viešas svarstymas vyksta ne ilgiau kaip vieną mėnesį.

13. Pasibaigus viešiems svarstymams, darbo grupės patikslina strateginio plėtros plano projektą ir teikia svarstyti Savivaldybės tarybos komitetams ir kolegijai. Atsižvelgus į Savivaldybės tarybos komitetų pasiūlymus, patikslintas strateginis plėtros plano projektas teikiamas tvirtinti Savivaldybės tarybai.

14. Atskirų Savivaldybės ūkio šakų (sektorių) plėtros programos rengiamos Tvarkos aprašo 9 punkte nurodytais savivaldybės strateginio plėtros plano rengimo etapais.

15. Pasikeitus aplinkybėms, ekonominei ar finansinei situacijai strateginis plėtros planas gali būti tikslinamas.

 

IV. SAVIVALDYBĖS STRATEGINIO VEIKLOS

PLANO STRUKTŪRA, RENGIMAS IR TVIRTINIMAS

 

16. SVP yra rengiamas kasmet, numatant Savivaldybės veiklą ateinantiems trejiems metams, siekiant koordinuotai ir veiksmingai įgyvendinti SPP ir kitų planavimo dokumentų nuostatas. SVP projekto rengimą, svarstymą Savivaldybės taryboje, viešinimą ir įgyvendinimą organizuoja Savivaldybės administracijos direktorius.

17. SVP rengiamas atsižvelgiant į SPP, Savivaldybės veiklos prioritetus, kitus planavimo dokumentus bei asignavimų valdytojų, įstaigų veiklos planus, Savivaldybės biudžeto pajamų ir kitų finansavimo šaltinių prognozę trejiems metams. SVP struktūra:

17.1. Savivaldybės misija;

17.2. strateginiai pokyčiai:

17.2.1. veiklos prioritetai;

17.2.2. svarbiausi darbai;

17.2.3. planuojami pasiekti rezultatai;

17.3. strateginis tikslas (tikslai);

17.4. Savivaldybės strateginio veiklos plano programa (programos);

17.5. vertinimo kriterijai.

18. SVP projektas yra programinio Savivaldybės biudžeto sudarymo  pagrindas. Savivaldybės biudžeto projekte numatyti asignavimai Savivaldybės strateginio veiklos plano programoms įgyvendinti turi atitikti asignavimus, numatytus Savivaldybės strateginiame veiklos plane.

19.    Plano rengimui organizuoti, koordinuoti, jo įgyvendinimui prižiūrėti, pasiektiems rezultatams įvertinti  sudaroma strateginio planavimo darbo grupė.

20.    Strateginio planavimo darbo grupė:

20.1. kiekvienais metais Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka tarybos komitetams pateikia biudžeto pajamų ir maksimalių asignavimų veiklos programoms projektus;

20.2. į planavimo procesą įtraukia programų koordinatorius;

20.3. nustato ir tikslina Savivaldybės strateginius tikslus, numato planuojamo laikotarpio veiklos rezultatus;

20.4. nustato vykdytinas Savivaldybės veiklos programas, esant poreikiui, kelios programos sujungiamos pagal sritis/funkcijas;

20.5. patvirtintą strateginį veiklos planą paskelbia Savivaldybės interneto svetainėje.

21.    Programų koordinatoriai:

21.1. rengia (tikslina) Savivaldybės vykdomas programas ir iki lapkričio 15 d. pateikia Biudžeto ir finansų skyriui;

21.2.    kartu su asignavimų valdytojais nustato ir derina su veiklą kuruojančiu Savivaldybės tarybos komitetu vykdomų savivaldybės programų prioritetus, tikslus ir uždavinius, numatomus pasiekti rezultatus;

21.3.    teikia siūlymus Savivaldybės tarybai dėl investicijų projektų finansavimo;

21.4.    rengia uždavinių įgyvendinimo priemones;

21.5.    nustato savo veiklos programų produkto ir rezultato vertinimo kriterijus, atsižvelgiant į SPP;

21.6.    sudaro bendrą programų išlaidų suvestinę;

21.7 susieja programas ir uždavinius su einamųjų metų Savivaldybės finansinėmis galimybėmis;

21.8.    rengia metines veiklos programų ataskaitas ir iki kovo 15 d. pateikia Biudžeto ir finansų skyriui;

21.9. kaupia ir saugo vertinimo kriterijų duomenis.

22. Savivaldybės tarybos komitetas pagal kompetenciją, svarstydamas SVP programas ir projektus:

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-244, 2017-06-30, paskelbta TAR 2017-07-04, i. k. 2017-11358

22.1.    vadovaudamasis Savivaldybės strateginiu plėtros planu ir atsižvelgdamas į aplinkos analizės rezultatus ir pasirinktus veiklos prioritetus, savivaldybės teritorijų planavimo ir kitais strateginio planavimo dokumentais, nusprendžia dėl strateginio veiklos plano programų skaičiaus, jų tikslų, uždavinių, vertinimo kriterijų ir jų reikšmių, užtikrinant jų tarpusavio loginius ryšius.

22.2.    prireikus siūlo patikslinti strateginius veiklos tikslus bei programas;

22.3.    išdėsto veiklos programas ir jų veiklos strateginius tikslus prioriteto tvarka.

23. Parengtas Savivaldybės strateginio veiklos plano projektas turi atitikti Savivaldybės finansines galimybes.

24. Parengtas SVP projektas svarstomas kolegijoje ir Savivaldybės tarybos komitetuose pagal kompetenciją. Atsižvelgiant į gautas pastabas ir pasiūlymus atliekami koregavimai ir papildymai.

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-244, 2017-06-30, paskelbta TAR 2017-07-04, i. k. 2017-11358

 

25.  SVP projektas teikiamas tvirtinti Savivaldybės tarybai.

26. Savivaldybės strateginis veiklos planas tikslinamas vadovaujantis Savivaldybės strateginio veiklos plano įgyvendinimo stebėsenos ir Savivaldybės biudžeto vykdymo duomenimis, siekiant užtikrinti, kad būtų pasiekti nustatyti tikslai ir įgyvendinti numatyti uždaviniai.

 

V. METINIO VEIKLOS PLANO STRUKTŪRA,

Rengimas IR TVIRTINIMAS

 

27. Vadovaujantis patvirtintu Savivaldybės strateginiu veiklos planu, parengiami metiniai veiklos planai. Metinius veiklos planus rengia darbuotojai, seniūnijų, biudžetinių įstaigų vadovai, darbuotojai, atsakingi už strateginį planavimą. Metiniai veiklos planai turi užtikrinti savivaldybės strateginio veiklos plano pirmųjų planuojamų metų įgyvendinimą.

28. MVP struktūra:

28.1. tikslai ir uždaviniai – iš strateginio veiklos plano gali būti perkeliami atitinkamos programos tikslai ir uždaviniai arba nustatomi siauresni, atsižvelgiant į kiekvienos konkrečios savivaldybės institucijos ar įstaigos, dalyvaujančios įgyvendinant Savivaldybės strateginio veiklos plano programą, indėlį;

28.2. priemonės – perkeliamos atitinkamiems metams aktualios Savivaldybės strateginio veiklos plano priemonės;

28.3. veiklos – priemonių įgyvendinimas detalizuojamas nurodant konkrečius jų įgyvendinimo būdus – veiklas; veiklos gali būti nustatomos numatomų vykdyti projektų ar veiksmų pagrindu;

28.4. asignavimai – priemonių ar veiklų įgyvendinimui užtikrinti reikalingos Savivaldybės biudžeto ar kitų finansavimo šaltinių lėšos; Savivaldybės biudžeto asignavimų suma turi atitikti Savivaldybės biudžete atitinkamam asignavimų valdytojui numatomus skirti asignavimus;

28.5. indėlio ir proceso vertinimo kriterijai – metinio veiklos plano rezultatai išreiškiami ir atitinkamai priemonių įgyvendinimo pažanga matuojama indėlio ir proceso vertinimo kriterijais, kurie matuoja vidinius Savivaldybės institucijos ar įstaigos procesus (veiksmus) ar išteklius (finansinius, žmogiškuosius, materialinius ar kitokius), reikalingus produktams sukurti, paslaugoms teikti ar kitoms Savivaldybės institucijos ar įstaigos funkcijoms atlikti;

28.6. atsakingi vykdytojai – prie veiklų nurodomi už jų vykdymą atsakingi vykdytojai; kaip vykdytojai gali būti nurodomi Savivaldybės administracijos, Savivaldybės institucijos ar įstaigos struktūriniai padaliniai arba darbuotojai.

29. Metinio veiklos plano struktūra pritaikoma pagal Savivaldybės institucijų ar įstaigų poreikius. Svarbu užtikrinti, kad ji būti priimtina ir naudinga planuojant metų darbus ir organizuojant kasdienę veiklą. Metinis veiklos planas gali būti sudaromas Savivaldybės institucijų ar įstaigų atskirų struktūrinių padalinių veiklos planų, valstybės tarnautojų veiklos užduočių ar įdiegtos projektų ir procesų valdymo sistemos pagrindu. Metinių veiklos planų visuma turėtų užtikrinti Savivaldybės strateginio veiklos plano tikslų ir uždavinių įgyvendinimą, planuotų rezultatų pasiekimą. MVP patvirtinamas įstaigos vadovo per 15 darbo dienų, po SVP patvirtinimo.

30. Seniūnijų metinių veiklos planų rengimas:

30.1. Rengiant seniūnijos MVP kiekvienais metais nuo rugsėjo 1 d. iki lapkričio 1 d. bendruomeninių organizacijų atstovai, seniūnijos teritorijoje veikiančių įstaigų ir organizacijų atstovai, taip pat seniūnijos gyventojai gali teikti seniūnams pasiūlymus dėl plane numatytų tikslų, uždavinių ir priemonių įgyvendinimo.

30.2. Seniūnijos metinis veiklos plano projektas ir pateikti pasiūlymai svarstomi seniūnaičių sueigoje.

30.3. MVP projekto pristatymo, tvirtinimo ir ataskaitos svarstymo metu gali dalyvauti bendruomeninių organizacijų atstovai, seniūnijos teritorijoje veikiančių įstaigų ir organizacijų atstovai, taip pat seniūnijos gyventojai.

30.4. Seniūnijos MVP pateikiamas tvirtinti Savivaldybės administracijos direktoriui per 15 darbo dienų po SVP patvirtinimo.

31. Parengti Savivaldybės administracijos ir seniūnijų metiniai veiklos planai teikiami tvirtinti Savivaldybės administracijos direktoriui. Savivaldybės biudžetinių įstaigų parengti ir su atitinkamais Savivaldybės administracijos padaliniais suderinti metiniai veiklos planai teikiami tvirtinti šių įstaigų vadovams.

 

VI. STRATEGINIO PLANAVIMO DOKUMENTŲ ĮGYVENDINIMO STEBĖSENA, ATSISKAITYMAS UŽ REZULTATUS

 

32. Strateginio planavimo dokumentų įgyvendinimo stebėsenos tikslas – rinkti ir analizuoti informaciją apie strateginio planavimo dokumentų įgyvendinimo rezultatus ir laiku priimti sprendimus dėl veiklos valdymo tobulinimo.

33. Strateginio planavimo dokumentų įgyvendinimo stebėsenos duomenys turi būti sistemingai renkami, analizuojami, vertinamos rizikos ir laiku pateikiami pasiūlymai sprendimų priėmėjams.

34. SPP ataskaitos rengiamos kas 2 metai iki gegužės 1 d. SPP ataskaitoje pateikiama ir atskirų ūkio šakų plėtros programų įgyvendinimo rezultatai.

35. Parengtas SPP įgyvendinimo ataskaitos projektas teikiamas svarstyti Savivaldybės tarybai. Savivaldybės tarybai pritarus ataskaitai, ji paskelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.

36. Atitinkamų metų SVP įgyvendinimo ataskaita rengiama kasmet iki balandžio 1 d., vadovaujantis SVP įgyvendinimo stebėsenos duomenimis ir savivaldybės administracijos, seniūnijų ir biudžetinių įstaigų pateiktomis metinėmis veiklos ataskaitomis.

37. SVP įgyvendinimo galutinės ataskaitos duomenys integruojami į metinės Savivaldybės administracijos direktoriaus ataskaitos projektą.

38. Parengtas Savivaldybės administracijos direktoriaus ataskaitos projektas teikiamas svarstyti Savivaldybės tarybai. Savivaldybės tarybai pritarus Savivaldybės veiklos ataskaitai, ji paskelbiama Savivaldybės interneto svetainėje, prireikus gali būti organizuojami vieši aptarimai.

39. Per Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytus terminus Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vadovai, seniūnai, biudžetinių įstaigų vadovai teikia Savivaldybės administracijos padaliniui ar darbuotojui, atsakingam už strateginį planavimą, informaciją apie metinio veiklos plano įgyvendinimą ir kitą svarbią susijusią informaciją. Seniūnijų metinės veiklos ataskaitos, po aptarimo seniūnaičių sueigose, teikiamos tvirtinti administracijos direktoriui.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

40. MVP numatytos veiklos ir siekiami rezultatai naudojami Savivaldybės administracijos, seniūnijų ir Savivaldybės biudžetinių įstaigų valstybės tarnautojų veiklos užduotims nustatyti ir jų veiklos rezultatams vertinti.

41. Tvarkos aprašas keičiamas Savivaldybės tarybos sprendimu.

42.Tvarkos apraše neaptarti klausimai sprendžiami vadovaujantis LR vietos savivaldos įstatymu, LR Vyriausybės patvirtintomis strateginio planavimo rekomendacijomis ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais strateginį planavimą.

____________________________________

 


 

Kauno rajono savivaldybės

strateginio planavimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

PROGRAMOS APRAŠYMAS

 

Biudžetiniai metai

 

Asignavimų valdytojai

 

 

Programos pavadinimas

 

 

Kodas

 

Programos parengimo argumentai

 

Ilgalaikis prioritetas (pagal SPP)

 

Kodas

 

Šia programa įgyvendinamas strateginis

tikslas

 

Kodas

 

Programa

(tęstinė)

Programą numatoma įgyvendinti

(nuolat)

Programos aprašymas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Programos tikslas

 

 

 

 

Kodas

 

 

(tikslo aprašymas)

 

 

 

 

 

 

 

 

(Tikslo aprašymas)

 

 

 

 

 

 

 

 

Programos tikslas

 

 

 

 

 

 

Kodas

 

 

Numatomos programos įgyvendinimo rezultatas

 

 

 

 

Galimi programos vykdymo ir finansavimo variantai

 

 

 

 

Susiję įstatymai

 

 

 

 

Veiksmai, numatyti Kauno rajono savivaldybės strateginiame plane, kurie susiję su vykdoma programa

 

 

Kita svarbi informacija

 

 

 

 

 

 

 

 

Programos koordinatorius                          parašas                                 Pavardė, vardas

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Kauno rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-244, 2017-06-30, paskelbta TAR 2017-07-04, i. k. 2017-11358

Dėl Kauno rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimo Nr. TS-286 „Dėl Kauno rajono savivaldybės strateginio planavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo