Suvestinė redakcija nuo 2018-02-22 iki 2018-05-11
Įsakymas paskelbtas: TAR 2017-08-02, i. k. 2017-12991
Pagėgių savivaldybės administracijos direktorius
įsakymas
dėl PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2017 m. liepos 26 d. Nr. A1-684
Pagėgiai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu ir remdamasi Viešųjų pirkimų gairių perkančiosios organizacijos vadovui, patvirtintų Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2011 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. 1S-204, 6.1 papunkčiu:
1. T v i r t i n u Pagėgių savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašą, taikomą viešiesiems pirkimams, pradėtiems nuo 2017 m. liepos 1 d. (pridedama).
2. S k i r i u :
2.1. Pagėgių savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vadovus atsakingais už informacinės sistemos E-sąskaita naudojimąsi.
2.2. Pagėgių savivaldybės administracijos Bendrojo ir juridinio skyriaus vyresniąją specialistę Ingridą Zavistauskaitę viešųjų pirkimų administratore atsakinga už Pirkimų plano sudarymą, Pirkimų planavimo ir inicijavimo procedūrų koordinavimą iki Bendrajame ir juridiniame skyriuje bus priimtas specialistas atsakingas už viešuosius pirkimus.
Papunkčio pakeitimai:
Nr. A1-31, 2018-01-10, paskelbta TAR 2018-01-12, i. k. 2018-00489
Nr. A1-158, 2018-02-21, paskelbta TAR 2018-02-21, i. k. 2018-02630
3. Į p a r e i g o j u Viktoriją Juškevičienę, Bendrojo ir juridinio skyriaus sekretorę - referentę, su šiuo įsakymu supažindinti darbuotojus ar valstybės tarnautojus, kurie yra viešųjų pirkimų organizatoriai ir viešųjų pirkimų komisijų nariai.
4. N u s t a t a u, kad iki 2017 m. liepos 1 d. pradėti supaprastinti pirkimai atliekami pagal Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus 2015 m. sausio 13 d. įsakymu Nr. A1-46 „Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos supaprastintų viešųjų pirkimų taisyklių patvirtinimo“ patvirtintų taisyklių nuostatas. Pabaigus viešuosius pirkimus, pradėtus iki 2017 m. liepos 1 d., šiame punkte nurodytos taisyklės netenka galios.
5. S k e l b i u šį įsakymą Teisės aktų registre ir Pagėgių savivaldybės interneto svetainėje www.pagegiai.lt.
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus
2017 m. liepos 26 d. įsakymu Nr. A1-684
PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pagėgių savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Savivaldybės administracijos (toliau – Perkančioji organizacija) numatomų vykdyti prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų (toliau – Pirkimai) organizavimą, įskaitant dokumentų rengimą, tvarką, nustato Pirkimus planuojančių, juos inicijuojančių ir vykdančių Perkančiosios organizacijos darbuotojų teises, pareigas ir atsakomybę, kitus su Perkančiosios organizacijos numatomais vykdyti ir (ar) vykdomais Pirkimais susijusius klausimus.
2. Šis Aprašas taikomas vykdant Pirkimus pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, kitus teisės aktus, reglamentuojančius Pirkimus. Pasikeitus Apraše minimiems teisės aktams, taikomos aktualios tų teisės aktų redakcijos nuostatos.
3. Apraše vartojamos sąvokos:
3.1. Pirkimų planavimas – procesas, kurio metu nustatomas Perkančiosios organizacijos numatomų vykdyti prekių, paslaugų ir darbų poreikis, apskaičiuojamos numatomos Pirkimų vertės, Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu patvirtinus prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų planą (toliau – Pirkimų planas), Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS) teisės aktų nustatyta tvarka paskelbiama planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų suvestinė.
3.2. Pirkimo inicijavimas – procesas, kurio metu pasirengiama vykdyti konkretų Pirkimą:
3.2.2. Aprašo nustatyta tvarka Pirkimą atlieka viešojo pirkimo komisija, mažos vertės pirkimų komisija arba Pirkimo organizatorius;
3.3. Pirkimo iniciatorius – Perkančiosios organizacijos struktūrinio padalinio vadovas arba jį pavaduojantis asmuo, arba įgaliotas asmuo, arba atskiro projekto vykdytojas, atsakingas už projektui įgyvendinti priskirtoms funkcijoms vykdyti reikalingų Pirkimų planavimą ir konkrečių Pirkimų, numatytų Pirkimų plane, inicijavimą.
3.4. Pirkimo organizatorius – Perkančiosios organizacijos vadovo paskirtas valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, kuris Perkančiosios organizacijos nustatyta tvarka organizuoja ir atlieka mažos vertės pirkimus, kai tokiems Pirkimams atlikti nesudaroma komisija.
3.5. Komisija – Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 19 straipsniu, sudaryta komisija, kuri Apraše nustatyta tvarka organizuoja ir atlieka Perkančiosios organizacijos Pirkimus.
3.6. Pirkimų administratorius – Perkančiosios organizacijos vadovo paskirtas darbuotojas, atsakingas už Pirkimų plano sudarymą, Pirkimų planavimo ir inicijavimo procedūrų koordinavimą.
3.7. Pirkimo iniciatoriaus pirkimų planas – Pirkimo iniciatoriaus parengtas ir Pirkimams planuoti skirtas dokumentas (1 priedas).
3.8. Pirkimo paraiška – Pirkimo iniciatoriaus parengtas ir konkrečiam Pirkimui vykdyti skirtas dokumentas (2 priedas).
4. Kitos Apraše vartojamos pagrindinės sąvokos yra apibrėžtos Viešųjų pirkimų įstatyme, kituose viešuosius pirkimus reglamentuojančiuose teisės aktuose.
5. Apraše nustatyta Pirkimų planavimo ir inicijavimo tvarka taikoma visiems Perkančiosios organizacijos numatomiems vykdyti Pirkimams.
6. Organizuojant ir vykdant Pirkimus turi būti racionaliai naudojamos Perkančiosios organizacijos lėšos ir valstybės tarnautojų ar darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas), laikas. Turi būti laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo proporcingumo ir skaidrumo principų, konfidencialumo ir nešališkumo reikalavimų.
II SKYRIUS
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAVIMAS
7. Perkančiosios organizacijos Pirkimai vykdomi pagal Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu patvirtintą Pirkimų planą (4 priedas).
8. Pirkimų iniciatoriai, neviršydami jiems suteiktos kompetencijos, ne vėliau kaip iki einamųjų biudžetinių metų vasario 2 dienos pagal Aprašo 1 priede pateiktas formas Perkančiosios organizacijos vadovui pateikia informaciją (raštu) apie einamaisiais biudžetiniais metais planuojamų vykdyti prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų poreikį.
9. Pirkimų administratorius pagal Pirkimo iniciatorių pateiktą informaciją rengia ir ne vėliau kaip iki einamųjų biudžetinių metų vasario 10 dienos Perkančiosios organizacijos vadovui teikia tvirtinti einamaisiais biudžetiniais metais planuojamų atlikti Pirkimų planą, parengtą pagal Aprašo 4 priede pateiktas formas.
10. Pirkimų plane nurodoma:
10.2. Pirkimo objekto pavadinimas, rūšis (prekės, paslaugos, darbai), Pirkimo objekto kodas pagal Bendrąjį viešojo pirkimo žodyną (toliau – BVPŽ), patvirtintą 2007 m. lapkričio 28 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 213/2008. Pagrindinis Pirkimo objekto kodas yra tas, kuriam priskirtų perkamų prekių, paslaugų ar darbų vertė pinigine išraiška yra didžiausia. Gali būti nurodomi ir papildomi BVPŽ kodai (jei jų yra);
10.3. pagal Viešųjų pirkimų tarnybos patvirtintą Numatomos viešojo pirkimo ir pirkimo vertės apskaičiavimo metodiką apskaičiuota numatoma prekių, paslaugų ar darbų viešojo pirkimo, kuriam priskirtas atitinkamas Pirkimo objektas, vertė;
10.6. kiti reikalavimai:
10.6.2. ar Pirkimas bus atliekamas centralizuotai, naudojantis viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros, atliekančios Centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, elektroniniu katalogu;
10.6.3. ar Pirkimui bus taikomi Aplinkos ministerijos žaliesiems pirkimams nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai;
11. Pirkimų administratorius kasmet, ne vėliau kaip iki kovo 15 dienos, CVP IS skelbia tais metais planuojamus vykdyti tarptautinius, supaprastintus (išskyrus mažos vertės) pirkimus, pirkimus, atliekamus per Centrinę perkančiąją organizaciją (išskyrus mažos vertės), supaprastintus pirkimus pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 25 straipsnio 3 ir 4 dalis, taip pat apie vidaus sandorius (toliau – Suvestinė). Suvestinėje nėra skelbiama informacija apie konkrečias Pirkimo sutartis, kurias planuojama sudaryti dinaminėje pirkimo sistemoje ir konkrečias Pirkimo sutartis, kurias planuojama sudaryti pagal preliminariąsias sutartis atliekant atnaujintą tiekėjų varžymąsi. Suvestinė skelbiama, vadovaujantis Informacijos viešinimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje tvarkos aprašu, patvirtintu Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 19 d. įsakymu Nr. 1S-91 (toliau – Informacijos viešinimo CVP IS tvarkos aprašas).
12. Pirkimų planas keičiamas (tikslinamas) Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu. Už Pirkimų plano pakeitimus (patikslinimus) yra atsakingi Pirkimų iniciatoriai, kurie siūlymą keisti (tikslinti) Pirkimų planą, suderinę jį su Perkančiosios organizacijos Buhalterinės apskaitos skyriumi ir Perkančiosios organizacijos vadovu, rengia raštą dėl Pirkimų plano pakeitimo (patikslinimo), o pirkimų administratorius rengia įsakymo projektą. Patikslinus planuojamą atlikti einamaisiais kalendoriniais metais Pirkimų planą CVP IS paskelbti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas.
III SKYRIUS
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMAS
13. Pirkimai (išskyrus mažos vertės pirkimus) atliekami taip, kaip tai numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme. Mažos vertės pirkimai atliekami vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymu ir Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašu, patvirtintu Viešųjų pirkimų tarnybos.
14. Prekių, paslaugų ar darbų pirkimo procedūros gali būti pradedamos, jeigu Pirkimas yra įtrauktas į tam tikrų metų Perkančiosios organizacijos numatomų vykdyti Pirkimų planą ir Perkančiosios organizacijos vadovas pritarė Pirkimui. Pirkimo iniciatorius:
14.1. atlieka rinkos tyrimą (žodžiu ar raštu), išskyrus ypatingos skubos pirkimus ar kitais perkančiosios organizacijos teisės aktuose nustatytais atvejais;
14.3. kiekvieno Pirkimo pagal Aprašo 2 priede pateiktą formą parengia paraišką pirkimui, kurioje turi nurodyti šias pagrindines Pirkimo sąlygas ir informaciją:
14.3.1. Pirkimo objekto pavadinimą ir jo aprašymas, perkamų prekių, paslaugų ar darbų savybes, reikalingą kiekį ar apimtis, atsižvelgiant į visą Pirkimo sutarties trukmę su galimais pratęsimais;
14.3.3. planuojamos sudaryti Pirkimo sutarties vertę eurais be pridėtinės vertės mokesčio ir su pridėtinės vertės mokesčiu, bei finansavimo šaltiniai;
14.3.6. siūlomų apklausti tiekėjų sąrašas (jei vykdomas neskelbiamas pirkimas) bei jų pasiūlymų vertinimas;
14.4. paraiška nepildoma, kai:
Punkto pakeitimai:
Nr. A1-84, 2018-01-26, paskelbta TAR 2018-01-30, i. k. 2018-01354
15. Pirkimo iniciatorius yra asmeniškai atsakingas už tai, kad Pirkimų plane numatytas Pirkimas būtų inicijuotas nustatytu terminu.
16. Tuo atveju, kai inicijuojamas Pirkimų plane nenumatytas Pirkimas, paraiškoje papildomai nurodomos priežastys, dėl kurių Pirkimo nebuvo galima numatyti Pirkimų plano sudarymo metu.
17. Paraiška, pasirašyta Pirkimo iniciatoriaus, suderinta su Perkančiosios organizacijos Buhalterinės apskaitos skyriumi ir Pirkimų administratoriumi teikiama tvirtinti Perkančiosios organizacijos vadovui.
18. Perkančiosios organizacijos vadovui patvirtinus paraišką, Pirkimo organizatorius atsakingas už pirkimą Pirkimo techninės specifikacijos projektą gali paskelbti Informacijos viešinimo CVP IS tvarkos aprašo VI skyriuje nustatyta tvarka. Gautas pastabas dėl Pirkimo techninės specifikacijos projekto nagrinėja ir išvadas rengia Pirkimo iniciatorius. Sprendimą dėl tiekėjų pateiktų pastabų ir pasiūlymų, pateiktų paskelbtam Pirkimo techninės specifikacijos projektui, ne vėliau kaip iki Pirkimo pradžios priima Perkančiosios organizacijos vadovas ar jo įgaliotas asmuo.
19. Viešųjų pirkimų įstatymo 96 straipsnio 2 dalies 1 punkte nurodytą informaciją Viešųjų pirkimų tarnybai pagal Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus patvirtintas formas ir reikalavimus teikia Pirkimo organizatorius. Prieš teikdamas Viešųjų pirkimų tarnybai šiame punkte nurodytą informaciją, Pirkimų organizatorius atsakingas už pirkimą privalo pateikti Perkančiosios organizacijos vadovui minimą informaciją pasirašyti.
20. Viešųjų pirkimų įstatymo 96 straipsnio 2 dalies 1 punkte nurodytą informaciją Viešųjų pirkimų tarnybai pagal Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus patvirtintas formas ir reikalavimus teikia Pirkimų administratorius. Prieš teikdamas Viešųjų pirkimų tarnybai šiame punkte nurodytą informaciją, Pirkimų administratorius privalo pateikti Perkančiosios organizacijos vadovui minimą informaciją pasirašyti.
21. Viešųjų pirkimų įstatymo 86 straipsnio 9 dalyje nurodytą informaciją teikia Pirkimo organizatorius.
22. Kai pirkimą vykdo Komisija, kiekvienas jos sprendimas protokoluojamas. Kai pirkimą vykdo Pirkimo organizatorius , pildoma Mažos vertės viešojo pirkimo pažyma pagal pridedamą formą (5 priedas), kurią tvirtina perkančiosios organizacijos vadovas.
23. Kiekvieną Perkančiosios organizacijos atliktą Pirkimą Bendrasis ir juridinis skyrius registruoja atliktų Pirkimų registracijos žurnale, kurio forma pateikta Aprašo 3 priede.
IV SKYRIUS
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PROCEDŪROSE DALYVAUJANTYS ASMENYS
25. Pirkimo dokumentus pagal Pirkimo iniciatoriaus parengtą ir Perkančiosios organizacijos vadovo patvirtintą paraišką rengia komisija ar Pirkimų organizatorius.
26. Rengdami Pirkimo dokumentus, komisija ar Pirkimų organizatorius turi teisę gauti iš Pirkimo iniciatoriaus ir kitų Perkančiosios organizacijos darbuotojų visą informaciją, reikalingą Pirkimo dokumentams parengti ir Pirkimo procedūroms atlikti.
27. Perkančioji organizacija, siekdama užkirsti kelią Pirkimuose kylantiems interesų konfliktams, turi reikalauti, kad kiekvienas nurodytas asmuo (Perkančiosios organizacijos ar pagalbinės pirkimų veiklos paslaugų teikėjo darbuotojai, komisijos nariai ar ekspertai, stebėtojai) Pirkimo procedūrose dalyvautų ar su Pirkimu susijusius sprendimus priimtų tik prieš tai pasirašęs konfidencialumo pasižadėjimą ir Viešųjų pirkimų tarnybos kartu su Vyriausiąja tarnybinės etikos komisija nustatytos formos nešališkumo deklaraciją.
28. Pirkimus vykdo Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 19 straipsnį sudarytos komisijos arba Pirkimo organizatoriai. Mažos vertės pirkimus vykdo mažos vertės pirkimų komisija arba Pirkimo organizatorius.
29. Mažos vertės pirkimus vykdo mažos vertės pirkimų komisija, kai:
29.1. prekių ar paslaugų pirkimo sutarties vertė viršija 30 000 Eur (be pridėtinės vertės mokesčio);
30. Pirkimo organizatorius mažos vertės pirkimus gali vykdyti, kai:
30.1. numatomos sudaryti prekių ar paslaugų sutarties vertė mažesnė arba lygi 30 000 Eur (be pridėtinės vertės mokesčio);
31. Perkančiosios organizacijos vadovas turi teisę priimti sprendimą pavesti supaprastintą Pirkimą vykdyti Pirkimo organizatoriui arba atitinkamai komisijai.
32. Tuo pačiu metu atliekamiems keliems Pirkimams, atsižvelgiant į Pirkimų apimtį ir pobūdį, gali būti sudaryta keletas komisijų ar viena nuolatinė komisija, ar paskirta keletas Pirkimo organizatorių.
33. Komisija dirba pagal ją sudariusios Perkančiosios organizacijos patvirtintą darbo reglamentą, yra jai atskaitinga ir vykdo tik raštiškas jos užduotis ir įpareigojimus. Už komisijos veiksmus atsako ją sudariusi Perkančioji organizacija. Komisijų pirmininkais, jų nariais, Pirkimo organizatoriais skiriami nepriekaištingos reputacijos asmenys.
34. Jeigu Pirkimo objektas yra sudėtingas, o pasiūlymams nagrinėti ir vertinti reikia specialių žinių, į komisiją Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu gali būti įtraukti ekspertai, nesantys komisijos nariais.
35. Prieš pradėdami darbą, komisijų nariai, Pirkimo organizatorius ir ekspertai turi pasirašyti nešališkumo deklaraciją ir konfidencialumo pasižadėjimą. Taip pat šie asmenys turi susipažinti su Viešųjų pirkimų tarnybos parengtomis Etiško elgesio viešuosiuose pirkimuose gairėmis ir Etiško elgesio perkančiojoje organizacijoje atmintine, paskelbtomis Viešųjų pirkimų tarnybos interneto svetainėje https://vpt.lrv.lt/lt/naujienos/etisko-elgesio-viesuosiuose-pirkimuose-gaires-priemone-siekti-aukstesniu-skaidrumo-standartu.
36. Perkančioji organizacija privalo įsigyti prekių, paslaugų ir darbų iš Centrinės perkančiosios organizacijos arba per ją, jeigu Lietuvos Respublikoje veikiančios Centrinės perkančiosios organizacijos siūlomos prekės ar paslaugos, per sukurtą dinaminę pirkimų sistemą ar sudarytą preliminariąją sutartį galimos įsigyti prekės, paslaugos ar darbai atitinka Perkančiosios organizacijos poreikius ir Perkančioji organizacija negali prekių, paslaugų ar darbų įsigyti efektyvesniu būdu racionaliai naudodama tam skirtas lėšas. Perkančiosios organizacijos privalo motyvuoti savo sprendimą neatlikti pirkimo naudojantis Centrinės perkančiosios organizacijos paslaugomis ir saugoti tai patvirtinantį dokumentą kartu su kitais Pirkimo dokumentais Viešųjų pirkimų įstatymo 97 straipsnyje nustatyta tvarka. Šiame punkte numatytos pareigos įsigyti prekių, paslaugų ir darbų iš Centrinės perkančiosios organizacijos arba per ją gali būti nesilaikoma, kai atliekant neskelbiamą apklausą numatoma Pirkimo sutarties vertė yra mažesnė kaip 10 000 Eur (dešimt tūkstančių eurų) (be PVM).
V SKYRIUS
GINČŲ NAGRINĖJIMAS
VI SKYRIUS
VIEŠOJO PIRKIMO SUTARČIŲ VYKDYMAS IR JŲ VYKDYMO KONTROLĖ
39. Pirkimo organizatorius, atsakingas už pirkimą, informuoja laimėtoją, iki kada turi būti pasirašyta sutartis.
40. Pirkimo iniciatorius derina sutarties projektą ir sudarytos sutarties kopiją per dvi darbo dienas pateikia Bendrajam ir juridiniams skyriui.
41. Pirkimo sutarčių vykdymą koordinuoja Pirkimo iniciatorius. Jis asmeniškai atsakingas už sutarties vykdymo sistemingą kontrolę, organizuoja Perkančiosios organizacijos įsipareigojimų vykdymą, kontroliuoja pristatymo (atlikimo, teikimo) terminus, prekių, paslaugų ir darbų atitiktį sutartyse numatytiems kokybiniams ir kitiems reikalavimams, tiekėjo finansinių įsipareigojimų (baudos, netesybos) vykdymą (toliau – pirkimo sutarčių vykdymą koordinuojantis asmuo). Pirkimo sutarčių vykdymą koordinuojantis asmuo atsakingas už laiku ir tinkamą sutarties sudarymą ir jos pratęsimą.
42. Jei pateiktoms prekėms, suteiktoms paslaugoms ar atliktiems darbams priimti turi būti sudaroma Komisija, įsakymų dėl prekių ar paslaugų ar darbų priėmimo Komisijų sudarymo projektai rengiami Pirkimo sutarčių vykdymą koordinuojančio asmens iniciatyva.
43. Pirkimo sutarčių vykdymą koordinuojantis asmuo:
43.1. esant būtinumui, informuoja Perkančiosios organizacijos direktorių apie Pirkimo sutarties vykdymo eigą (Pirkimo sutartis įvykdyta, ne visiškai įvykdyta ar nutraukta) ir teikia pasiūlymus dėl iškilusių problemų sprendimo;
43.2. kontroliuoja ir atsako už tai, kad pateiktų prekių, atliktų paslaugų ar darbų kiekis, apimtis ir kokybė, pateikimo ir atlikimo terminai atitiktų Pirkimo sutarties sąlygas;
43.3. vizuoja atliktų darbų, suteiktų paslaugų ar pateiktų prekių perdavimo ir priėmimo aktus ir sąskaitas;
43.4. kontroliuoja, kad Perkančiajai organizacijai pateiktose sąskaitose kainos atitiktų Pirkimo sutarties sąlygas;
43.5. rengia raginimų, pretenzijų projektus kitai sutarties šaliai dėl sutarties vykdymo; kitai Pirkimo sutarties šaliai atsisakius mokėti netesybas ar nuostolius, perduoda medžiagą Bendrajam ir juridiniam skyriui;
45. Sutarties vykdymo kontrolė pasibaigia:
46. Kilus šalių ginčui dėl sutarties dalyko ar jos vykdymo sąlygų, sutartį, susitarimą kontroliuojantis asmuo apie tai praneša Perkančiosios organizacijos vadovui, surenka ir pateikia Bendrajam ir juridiniam skyriui atitinkamus dokumentus, kitą su sutartimi susijusią medžiagą.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
48. Perkančiosios organizacijos darbuotojai yra asmeniškai atsakingi už jiems pavestų funkcijų ir šiame Apraše nustatytų pareigų vykdymą, pažeidę Aprašo nuostatas atsako teisės aktų nustatyta tvarka.
49. Visi su Pirkimu susiję dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.
50. Pasikeitus Apraše nurodytų norminių teisės aktų ir (ar) rekomendacinio pobūdžio dokumentų nuostatoms, norminiams teisės aktams ir (ar) rekomendacinio pobūdžio dokumentams netekus galios arba įsigaliojus naujiems norminiams teisės aktams ir (ar) rekomendacinio pobūdžio dokumentams, kurie kitaip reguliuoja ir (ar) rekomenduoja Apraše aptariamus aspektus, Aprašu vadovaujamasi tiek, kiek jis neprieštarauja norminiams teisės aktams, kartu atsižvelgiant į pasikeitusį, norminiuose teisės aktuose įtvirtintą teisinį reguliavimą ir (ar) pasikeitusias rekomendacinio pobūdžio dokumentų nuostatas.
Pagėgių savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašo
1 priedas
_______________________________________________________
(perkančiosios organizacijos struktūrinio padalinio pavadinimas)
20__ BIUDŽETINIAIS METAIS REIKALINGŲ PIRKTI
PREKIŲ, PASLAUGŲ IR DARBŲ SĄRAŠAS
1 lentelė
20... METAIS NUMATOMŲ PASLAUGŲ PIRKIMŲ SĄRAŠAS |
|||||||||||
Eil. Nr. |
Paslaugų grupė pagal BVPŽ skaitmeninio kodo pirmus tris skaitmenis |
Pirkimo objekto apibūdinimas
|
BVPŽ kodas |
Numatoma pirkimo vertė Eur (be PVM) |
Numatoma pirkimo vertė Eur (su PVM) |
Numatoma pirkimo pradžia (tiksli data arba ketvirtis) |
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais) mėn. |
Ar pirkimas bus atliekamas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 23 straipsnio nuostatas |
Ar pirkimas bus atliekamas centralizuotai, naudojantis VĮ Centrinės projektų valdymo agentūros, atliekančios centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, el. katalogu |
Ar pirkimui bus taikomi žaliesiems pirkimams Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagėgių savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašo
1 priedo tęsinys
2 lentelė
20... METAIS NUMATOMŲ DARBŲ PIRKIMŲ SĄRAŠAS |
||||||||||
Eil. Nr. |
Pirkimo objekto apibūdinimas
|
BVPŽ kodas |
Numatoma pirkimo vertė Eur (be PVM) |
Numatoma pirkimo vertė Eur (su PVM) |
Numatoma pirkimo pradžia (tiksli data arba ketvirtis) |
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais) mėn. |
Ar pirkimas bus atliekamas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 23 straipsnio nuostatas |
Ar pirkimas bus atliekamas centralizuotai, naudojantis VĮ Centrinės projektų valdymo agentūros, atliekančios centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, el. katalogu |
Ar pirkimui bus taikomi žaliesiems pirkimams Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagėgių savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašo
1 priedo tęsinys
3 lentelė
20... METAIS NUMATOMŲ PREKIŲ PIRKIMŲ SĄRAŠAS |
||||||||||
Eil. Nr. |
Pirkimo objekto apibūdinimas
|
BVPŽ kodas |
Numatoma pirkimo vertė Eur (be PVM) |
Numatoma pirkimo vertė Eur (su PVM) |
Numatoma pirkimo pradžia (tiksli data arba ketvirtis) |
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais) mėn. |
Ar pirkimas bus atliekamas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 23 straipsnio nuostatas |
Ar pirkimas bus atliekamas centralizuotai, naudojantis VĮ Centrinės projektų valdymo agentūros, atliekančios centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, el. katalogu |
Ar pirkimui bus taikomi žaliesiems pirkimams Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sąrašą parengė
................................................... |
.................................................... |
.................................................. |
(pareigos) |
(vardas ir pavardė) |
(parašas) (data) |
______________
Pagėgių savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašo
2 priedas
TVIRTINU
Pagėgių savivaldybės administracijos direktorius (vardas, pavardė, parašas)
________________________
PIRKIMO PARAIŠKA
__________
(data)
Pirkimo objekto pavadinimas |
|
Pirkimo objekto aprašymas, ketinamų pirkti prekių, paslaugų ar darbų savybės |
|
Prekių kiekis, paslaugų ar darbų apimtys, atsižvelgiant į visą pirkimo sutarties trukmę su galimais pratęsimais |
|
BVPŽ kodas |
|
Planuojama sutarties vertė (EUR be/su PVM) |
|
Finansavimo šaltiniai (ES lėšos, valstybės, savivaldybės biudžeto lėšos ir kt.) |
|
Planuojama pirkimo pradžia (pirkimo poreikio pradžia) |
|
Planuojamas sutarties galiojimo terminas, sutarties pratęsimo galimybės |
|
Prekių pristatymo, paslaugų suteikimo ar darbų atlikimo terminai |
|
Siūlomų apklausti tiekėjų sąrašas (jei vykdomas neskelbiamas pirkimas) |
|
Siūloma tiekėjų pasiūlymus vertinti: mažiausios kainos / ekonominio naudingumo vertinimo kriterijumi (reikiamą pabraukti) |
|
Pirkimo pagrindimas (nurodyti, ar: pirkimas įtrauktas į metinį pirkimų planą, jeigu ne – nuo perkančiosios organizacijos nepriklausančios aplinkybės, kuriomis grindžiama ypatinga skuba; keliami techniniai, estetiniai, funkciniai, kokybės ir kt. reikalavimai; taikytini aplinkos apsaugos kriterijai; taikytini energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai; pirkimas vykdomas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 23 ir 24 straipsnius; atsisakoma pirkti iš CPO (pateikiamas pagrindimas); teikiamas siūlymas vykdyti elektroninį pirkimą CVP IS priemonėmis) |
Pirkimo iniciatorius:
_______________________________________
SUDERINTA:
Pirkimą inicijuojančio skyriaus vedėjas
________________________________________
SUDERINTA:
Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėjas / projekto finansininkas
________________________________________
SUDERINTA:
Pirkimų administratorius
________________________________________
Pagėgių savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašo
3 priedas
__________________________________________________________________________
(perkančiosios organizacijos pavadinimas)
20 BIUDŽETINIAIS metais ATLIKTŲ pirkIMŲ REGISTRACIJOS ŽURNALAS
*Pirkimo būdas (AK – atviras konkursas, SAK – supaprastintas atviras konkursas, PK – projekto konkursas, SRK – supaprastintas ribotas konkursas, SSD – supaprastintos skelbiamos derybos, SND – supaprastintos neskelbiamos derybos, A – apklausa, kita (CPO ) – pirkimas vykdytas per Centrinę perkančiąją organizaciją).
**Nepildoma, jei sutartis nesudaryta.
*** Kita informacija (EP – vykdytas elektroninis pirkimas, SP – pirkimas atliktas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 23 straipsnio nuostatas, AR – taikyti aplinkos apsaugos reikalavimai, ER – taikyti energijos taupymo reikalavimai, skyrius iniciatorius, registracijos data).
Pagėgių savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašo
4 priedas
1 lentelė |
|||||||||||||
20 METAIS NUMATOMŲ PASLAUGŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAS |
|||||||||||||
Eil. Nr. |
Paslaugų grupė pagal BVPŽ skaitmeninio kodo pirmus tris skaitmenis |
Pirkimo objekto apibūdinimas |
BVPŽ kodas |
Numatoma pirkimo vertė Eur (be PVM) |
Numatoma pirkimo vertė Eur (su PVM) |
Numatoma pirkimo pradžia (tiksli data arba ketvirtis) |
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais) mėn. |
Ar pirkimas bus atliekamas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 23 arba 24 straipsnių nuostatas |
Ar pirkimas bus atliekamas centralizuotai, naudojantis VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros, atliekančios centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, el. katalogu |
Ar pirkimui bus taikomi žaliesiems pirkimams Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai |
Ar pirkimas bus elektroninis ir atliekamas centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis |
Pirkimo iniciatorius |
Pirkimo būdas* (AK, SAK, PK, SRK, SSD, SND, A, A (p. p.), kita (CPO)) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagėgių savivaldybės administracijos
viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašo
4 priedo tęsinys
2 lentelė |
||||||||||||
20 METAIS NUMATOMŲ DARBŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAS |
||||||||||||
Eil. Nr. |
Pirkimo objekto apibūdinimas |
BVPŽ kodas |
Numatoma pirkimo vertė Eur (be PVM) |
Numatoma pirkimo vertė Eur (su PVM) |
Numatoma pirkimo pradžia (tiksli data arba ketvirtis) |
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais) mėn. |
Ar pirkimas bus atliekamas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 23 arba 24 straipsnių nuostatas |
Ar pirkimas bus atliekamas centralizuotai, naudojantis VĮ Centrinės projektų valdymo agentūros, atliekančios centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, el. katalogu |
Ar pirkimui bus taikomi žaliesiems pirkimams Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai |
Ar pirkimas bus elektroninis ir atliekamas centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis |
Pirkimo iniciatorius |
Pirkimo būdas* (AK, SAK, SRK, SSD, SND, A, A (p. p.), kita (CPO)) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagėgių savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašo
4 priedo tęsinys
3 lentelė |
||||||||||||
20 METAIS NUMATOMŲ PREKIŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAS |
||||||||||||
Eil. Nr. |
Pirkimo objekto apibūdinimas |
BVPŽ kodas |
Numatoma pirkimo vertė Eur (be PVM) |
Numatoma pirkimo vertė Eur (su PVM) |
Numatoma pirkimo pradžia (tiksli data arba ketvirtis) |
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais) mėn. |
Ar pirkimas bus atliekamas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 23 arba 24 straipsnių nuostatas |
Ar pirkimas bus atliekamas centralizuotai, naudojantis VĮ Centrinės projektų valdymo agentūros, atliekančios centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, el. katalogu |
Ar pirkimui bus taikomi žaliesiems pirkimams Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai |
Ar pirkimas bus elektroninis ir atliekamas centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis |
Pirkimo iniciatorius |
Pirkimo būdas* (AK, SAK, SRK, SSD, SND, A, A (p. p.), kita (CPO)) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Pirkimo būdas (AK – atviras konkursas, SAK – supaprastintas atviras konkursas, SRK – supaprastintas ribotas konkursas, PK – projekto konkursas, SSD – supaprastintos skelbiamos derybos, SND – supaprastintos neskelbiamos derybos, A – apklausa, kita (CPO) – pirkimas vykdomas per Centrinę perkančiąją organizaciją, (p. p.) pirkimai pagal poreikį).
Pagėgių savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašo
5 priedas
MAŽOS VERTĖS VIEŠOJO PIRKIMO PAŽYMA
20__ m._____________ d. Nr. ______
Pagėgiai
Pirkimo objekto pavadinimas: |
Pirkimo būdas ir jo pasirinkimo bei apklaustų ar kviečiamų tiekėjų skaičiaus pasirinkimo pagrindimas (nustatytas, vadovaujantis Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus patvirtintu Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašu): |
Pirkimo objekto aprašymas (pagrindiniai kiekybiniai ir kokybiniai reikalavimai): |
BVPŽ kodas: |
Finansavimo šaltinis: |
Pasiūlymų vertinimo kriterijus: |
Apklausos būdo pagrindas (Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo punktai): |
Priežastys, dėl kurių pirkimas atliktas ne iš Centrinės perkančiosios organizacijos (CPO) siūlomo el. katalogo (pabraukti): pirkimo objekto nėra CPO el. kataloge, CPO el. kataloge siūlomas pirkimo objektas neatitinka Perkančiosios organizacijos poreikių, CPO el. kataloge esantį pirkimo objektą Perkančioji organizacija gali įsigyti savarankiškai racionaliau naudodama lėšas, pateikus užsakymą CPO el. kataloge nebuvo gauta tiekėjų pasiūlymų, kiti motyvai (nurodyti) |
Apklausos forma: žodinė / rašytinė |
Apklausti/pateikę pasiūlymus tiekėjai:
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Tiekėjo kodas |
Adresas, interneto svetainės, el. pašto adresas, telefono, fakso numeris ir kt. |
Pasiūlymą pateikusio asmens pareigos, vardas, pavardė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tiekėjų siūlymai:
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Pasiūlymo kaina ir kitos charakteristikos (nurodyti) |
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Laimėjusiu pripažintas tiekėjas ir tokio sprendimo priežastys: |
Pastabos: (gautos pretenzijos, kita) |
Priedai: |
Pažymą parengė pirkimų organizatorius (-ė)
|
|
|
(pareigos) |
(vardas, pavardė) |
(parašas, data) |
TVIRTINU
Administracijos direktorius |
|
.................................................. |
(pareigos) |
(vardas, pavardė) |
(parašas, data) |
Pakeitimai:
1.
Pagėgių savivaldybės administracija, Įsakymas
Nr. A1-31, 2018-01-10, paskelbta TAR 2018-01-12, i. k. 2018-00489
Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. liepos 26 d. įsakymo Nr. A1-684 „Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Pagėgių savivaldybės administracija, Įsakymas
Nr. A1-84, 2018-01-26, paskelbta TAR 2018-01-30, i. k. 2018-01354
Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. liepos 26 d. įsakymo Nr. A1-684 „Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
3.
Pagėgių savivaldybės administracija, Įsakymas
Nr. A1-158, 2018-02-21, paskelbta TAR 2018-02-21, i. k. 2018-02630
Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. liepos 26 d. įsakymo Nr. A1-684 „Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo