Suvestinė redakcija nuo 2020-01-01 iki 2021-06-10
Sprendimas paskelbtas: TAR 2015-09-16, i. k. 2015-13877
LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJA
SPRENDIMAS
DĖL ASMENŲ prašymų, SKUNDŲ IR PRANEŠIMŲ NAGRINĖJIMO IR JŲ APTARNAVIMO LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJOJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2015 m. rugsėjo 9 d. Nr. KS-166
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo (2015 m. gegužės 21 d. įstatymo Nr. XII-1731 redakcija) 48 straipsnio 1 dalies 10 punktu, Lietuvos radijo ir televizijos komisija n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Asmenų prašymų, skundų ir pranešimų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Lietuvos radijo ir televizijos komisijoje tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos radijo ir televizijos
komisijos 2015 m. rugsėjo 9 d.
sprendimu Nr. KS-166
ASMENŲ prašymų, SKUNDŲ ir pranešimų NAGRINĖJIMO IR JŲ APTARNAVIMO LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS
KOMISIJOJE TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Asmenų prašymų, skundų ir pranešimų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Lietuvos radijo ir televizijos komisijoje tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja fizinių ir juridinių asmenų (toliau – asmenys) prašymų, skundų ir pranešimų nagrinėjimą ir jų aptarnavimą Lietuvos radijo ir televizijos komisijoje (toliau – Komisija).
2. Aprašo nustatyta tvarka taip pat nagrinėjami asmenų kreipimaisi į Komisiją, kai išdėstoma asmens nuostata tam tikru klausimu, pranešama apie Komisijos veiklos pagerėjimą ar trūkumus ir pateikiami pasiūlymai, kaip juos ištaisyti, informuojama apie pareigūnų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis ir gaunančių darbo užmokestį iš valstybės biudžeto, (toliau – darbuotojai) piktnaudžiavimą ar neteisėtus veiksmus, nesusijusius su konkretaus asmens teisėtų interesų ir teisių pažeidimu, atkreipiamas dėmesys į tam tikrą padėtį, Aprašo IV skyriuje nurodyti prašymai atlikti tyrimą ir kitokie asmenų kreipimaisi į Komisiją.
3. Komisija, nagrinėdama asmenų prašymus, skundus ir pranešimus, vadovaujasi Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, kitais įstatymais, Aprašu ir kitais teisės aktais.
4. Apraše vartojamos sąvokos:
4.1. Atsakymas – atsižvelgiant į prašymo, skundo ar pranešimo turinį, žodžiu ar raštu asmeniui teisės aktų nustatyta tvarka suteikiama administracinė paslauga, pateikiama informacija, įteikiama prašomo administracinio akto kopija, nuorašas ar išrašas, išdėstoma Komisijos nuomonė apie asmens kritiką, pasiūlymus ar pageidavimus, priimamas administracinis sprendimas.
4.2. Pranešimas – asmens rašytinis kreipimasis į Komisiją, kuriame nurodoma, kad Komisijos veiksmais, neveikimu ar administraciniais sprendimais arba kito asmens veiksmais ar neveikimu yra pažeistos kito asmens teisės ar teisėti interesai, ir prašoma juos apginti.
4.3. Prašymas – su asmens teisių ar teisėtų interesų pažeidimu nesusijęs asmens kreipimasis į Komisiją prašant administracinės paslaugos – išduoti leidimą, licenciją, dokumentą, jo kopiją, nuorašą ar išrašą, patvirtinantį tam tikrą juridinį faktą; nustatytąja tvarka pateikti Komisijos turimą informaciją; priimti administracinį sprendimą – sprendimą ar nustatytąja tvarka kitą nustatytosios formos dokumentą, kuriame išreiškiama Komisijos valia; atlikti kitus teisės aktuose nustatytus veiksmus.
4.4. Prašymo, skundo ar pranešimo nagrinėjimas – Komisijos administracijos darbuotojo (darbuotojų) veikla, apimanti asmens prašymo, skundo ar pranešimo priėmimą, įregistravimą, esmės nustatymą, faktinių duomenų patikrinimą (jeigu to reikia), faktų ir aplinkybių atitikties teisės aktų reikalavimams įvertinimą, atsakymo parengimą ir išsiuntimą (įteikimą) asmeniui.
4.5. Skundas – asmens rašytinis kreipimasis į Komisiją, kuriame nurodoma, kad Komisijos veiksmais, neveikimu ar administraciniais sprendimais arba kito asmens (ne Komisijos) veiksmais ar neveikimu yra pažeistos jo teisės ar teisėti interesai, ir prašoma juos apginti.
5. Apraše nustatytų terminų eiga skaičiuojama Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatyta tvarka.
6. Draudžiama atsisakyti nagrinėti asmenų prašymus, skundus ir pranešimus dėl to, kad nėra šią funkciją atliekančio Komisijos administracijos darbuotojo. Komisijos administracijos darbuotojų atostogų, komandiruočių ir kitais nebuvimo darbe atvejais asmenų prašymus, skundus ir pranešimus nagrinėti pavedama kitiems darbuotojams.
7. Nagrinėjantis prašymą, skundą ar pranešimą Komisijos administracijos darbuotojas pats nusišalina nuo jo nagrinėjimo arba nušalinamas Komisijos pirmininko ar jo įgalioto asmens sprendimu, jeigu atsiranda Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 25 straipsnio 1 dalyje nurodytos aplinkybės. Gavęs pavedimą nagrinėti prašymą, skundą ar pranešimą Komisijos administracijos darbuotojas, atsiradus minėtoms aplinkybėms, pats turi pranešti savo tiesioginiam vadovui ir Komisijos pirmininkui apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą ir jo priežastis. Sprendimą dėl Komisijos pirmininko nusišalinimo nuo prašymo, skundo ar pranešimo nagrinėjimo priima jis pats arba jį į pareigas paskyręs institucijos vadovas.
8. Asmenų prašymai, skundai ir pranešimai nagrinėjami pagal Komisijos kompetenciją. Jeigu Komisija neįgaliota spręsti prašyme, skunde ar pranešime išdėstytų klausimų, ji ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prašymo, skundo ar pranešimo užregistravimo Komisijoje išsiunčia prašymą, skundą ar pranešimą Lietuvos Respublikos kompetentingai institucijai (pasilikdama prašymo, skundo ar pranešimo kopiją), kartu praneša apie tai asmeniui, paaiškina jo prašymo, skundo ar pranešimo persiuntimo priežastis.
9. Asmenų prašymai, skundai ir pranešimai, kuriuose yra informacijos, susijusios su specialių kategorijų asmens duomenimis, persiunčiami nagrinėti kitoms institucijoms tik gavus asmens rašytinį sutikimą, išskyrus atvejus, kai institucija, kuriai persiunčiamas asmens prašymas, pagal kompetenciją yra įgaliota tvarkyti to asmens specialių kategorijų asmens duomenis. Komisija per 5 darbo dienas nuo prašymo, skundo ar pranešimo užregistravimo kreipiasi į asmenį prašydama per nustatytą terminą pateikti rašytinį sutikimą. Jeigu per šį terminą rašytinis sutikimas negaunamas, prašymas, skundas ar pranešimas grąžinamas asmeniui ir nurodoma grąžinimo priežastis. Jeigu dalis prašyme, skunde ar pranešime keliamų klausimų susiję su Komisijos kompetencija, negavus asmens rašytinio sutikimo dėl prašymo, skundo ar pranešimo persiuntimo, prašymas, skundas ar pranešimas nagrinėjimas ta dalimi, kiek tai susiję su Komisijos kompetencija.
Punkto pakeitimai:
Nr. KS-73, 2019-10-30, paskelbta TAR 2019-10-31, i. k. 2019-17351
10. Asmens prašymo, skundo ar pranešimo, adresuoto Komisijai, kai prašyme nurodyti klausimai priskiriami kelių institucijų kompetencijai, nagrinėjimą organizuoja ir į jį atsako Komisija. Kitos institucijos, su kurių kompetencija susijęs prašymo, skundo ar pranešimo nagrinėjimas, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Komisijos persiųsto prašymo, skundo ar pranešimo užregistravimo institucijoje pagal kompetenciją atsako Komisijai.
11. Asmens prašymo, skundo ar pranešimo, adresuoto kelioms Lietuvos Respublikos institucijoms ir priklausančio kelių institucijų kompetencijai, nagrinėjimą organizuoja, apibendrina gautus kitų institucijų atsakymus ir į jį atsako prašyme, skunde ar pranešime nurodytas pirmasis adresatas. Jeigu Komisija nurodyta ne pirmuoju adresatu, tai ji be atskiro pirmojo adresato prašymo ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo, skundo ar pranešimo užregistravimo dienos pateikia pagal kompetenciją savo pasiūlymus dėl prašymo, skundo ar pranešimo nagrinėjimo pirmuoju adresatu nurodytai institucijai.
12. Prašymas, skundas ir pranešimas, su kuriuo per vienus metus tas pats asmuo kreipiasi į Komisiją tuo pačiu klausimu, kurį Komisija jau išnagrinėjo ir pateikė atsakymą, arba paaiškėja, kad tuo pačiu klausimu sprendimą yra priėmęs teismas, pakartotinai nenagrinėjamas, jeigu nenurodomos naujos aplinkybės, sudarančios prašymo, skundo ar pranešimo pagrindą, ar nepateikiami papildomi argumentai, leidžiantys abejoti ankstesnio atsakymo pagrįstumu. Kai pakartotinis prašymas, skundas ar pranešimas nenagrinėjamas, Komisija per 5 darbo dienas nuo pakartotinio prašymo, skundo ar pranešimo užregistravimo Komisijoje praneša asmeniui nenagrinėjimo priežastis.
13. Jeigu asmens prašymo, skundo ar pranešimo ir (ar) prie jo pridedamų dokumentų turinyje yra nusikaltimo, baudžiamojo nusižengimo ar administracinio teisės pažeidimo požymių, Komisija per 5 darbo dienas nuo šio prašymo, skundo ar pranešimo užregistravimo persiunčia tokio prašymo, skundo ar pranešimo kopiją ir prie jo pridedamų dokumentų kopijas institucijoms, kompetentingoms tirti šiuos teisės pažeidimus (toliau – kompetentinga institucija). Komisija tokį prašymą, skundą ar pranešimą nagrinėja pagal kompetenciją, laikydamasi Aprašo 33 punkte nustatyto termino. Tais atvejais, kai tolesniam prašymo, skundo ar pranešimo nagrinėjimui būtinas kompetentingos institucijos atsakymas, prašymo, skundo ar pranešimo nagrinėjimas Komisijos pirmininko sprendimu gali būti sustabdytas iki atsisakymo pradėti ikiteisminį tyrimą ar administracinio teisės pažeidimo bylos teiseną arba iki bus baigta baudžiamoji byla ar administracinio teisės pažeidimo bylos teisena. Apie tokio prašymo, skundo ar pranešimo nagrinėjimo sustabdymą Komisija nedelsdama raštu praneša asmeniui.
II SKYRIUS
PRAŠYMŲ, SKUNDŲ IR PRANEŠIMŲ PATEIKIMAS
14. Asmenų prašymai, skundai ir pranešimai gali būti pateikiami raštu (tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į Komisiją, atsiuntus paštu arba elektroniniais ryšiais). Asmenų prašymai gali būti pateikiami ir žodžiu (elektroniniais ryšiais ar tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į Komisiją), o asmenų skundai taip pat gali būti pateikiami Komisijos interneto svetainės www.rtk.lt skyriuje „E-skundas“ užpildžius pateiktą elektroninę formą.
15. Komisijos administracijos darbuotojas, jam Komisijos suteiktu elektroninio pašto adresu gavęs asmens prašymą, skundą ar pranešimą, turi nedelsdamas persiųsti jį Komisijos elektroninio pašto adresu lrtk@rtk.lt, išskyrus atvejus, kai į prašymą pagal kompetenciją gali atsakyti iš karto jį perskaitęs.
16. Komisija taip pat teikia asmenims konsultacijas radijo ir (ar) televizijos programų transliavimą, retransliavimą, užsakomųjų visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugų ar televizijos programų ir (ar) atskirų programų platinimo internete paslaugų teikimą reglamentuojančių ir su jais susijusių teisės aktų nuostatų taikymo klausimais. Konsultacijų asmenims rengimo, teikimo ir skelbimo tvarką Komisijoje nustato Asmenų konsultavimo Lietuvos radijo ir televizijos komisijoje tvarkos aprašas, patvirtintas Komisijos 2019 m. rugpjūčio 28 d. sprendimu Nr. KS-45 „Dėl asmenų konsultavimo Lietuvos radijo ir televizijos komisijoje tvarkos aprašo patvirtinimo.
Punkto pakeitimai:
Nr. KS-73, 2019-10-30, paskelbta TAR 2019-10-31, i. k. 2019-17351
17. Asmenų prašymai, pateikti žodžiu, į kuriuos galima atsakyti nedelsiant, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar Komisijos interesų, Komisijoje neregistruojami. Į tokius prašymus atsakoma nedelsiant. Jeigu į žodžiu pateiktą asmens prašymą negalima atsakyti nedelsiant, asmeniui sudaroma galimybė išdėstyti prašymą raštu arba, jeigu yra galimybė fiksuoti ir saugoti prašymo turinį, asmens tapatybės nustatymo ir autentifikavimo procesą, panaudojant technines priemones, žodžiu. Asmuo turi būti įspėtas apie prašymo turinio, asmens tapatybės nustatymo ir autentifikavimo proceso fiksavimą ir saugojimą Komisijoje.
18. Asmens prašymas, pateiktas žodžiu, fiksuojant ir saugant prašymo turinį ir prašymą teikiančio asmens tapatybės nustatymo (autentifikavimo) procesą, nagrinėjamas kaip asmens prašymas, pateiktas raštu.
19. Jeigu prašymą žodžiu teikiančio asmens elgesys yra neadekvatus arba turi akivaizdžių nusikaltimo, baudžiamojo nusižengimo ar administracinių teisės pažeidimų požymių, arba asmens prašymas grindžiamas akivaizdžiai tikrovės neatitinkančiais faktais, arba bendraujant su asmeniu nepavyksta išsiaiškinti prašymo turinio, Komisijos administracijos darbuotojas turi teisę tokio asmens neaptarnauti ir privalo nedelsdamas pranešti apie šio asmens elgesį tiesioginiam vadovui. Šio vadovo sprendimu apie asmenų elgesį, turintį nusikaltimo, baudžiamojo nusižengimo ar administracinio teisės pažeidimo požymių, gali būti pranešama kompetentingoms institucijoms.
20. Asmens pageidavimu asmens priėmimas Komisijoje ir tiesioginis prašymo išdėstymas gali būti derinamas iš anksto žodžiu ir raštu Aprašo 14 punkte nurodytais būdais. Tam gali būti naudojamos asmenų aptarnavimo kortelės ar kitos priemonės, kuriose nurodomas asmens priėmimo Komisijoje laikas ir vieta, Komisijos administracijos darbuotojo, kuris priims asmenį, vardas ir pavardė, pareigos.
21. Asmenų prašymai žodžiu gali būti pateikiami prašymą teikiančiajam ir jį aptarnaujančiam Komisijos administracijos darbuotojui suprantama kalba. Jeigu asmuo nemoka valstybinės kalbos, o Komisijoje nėra valstybės tarnautojo, suprantančio kalbą, kuria asmuo kreipiasi, arba kai dėl sensorinio ar kalbos sutrikimo asmuo negali suprantamai reikšti minčių, jam kreipiantis žodžiu į Komisiją turi dalyvauti asmuo, gebantis išversti prašymą į valstybinę kalbą (vertėjas). Vertėją pakviečia asmuo, kuris kreipiasi į Komisiją, savo iniciatyva.
22. Asmenų prašymai, skundai ir pranešimai raštu turi būti:
22.1. parašyti valstybine kalba arba turėti įstatymų nustatyta tvarka patvirtintą vertimą į valstybinę kalbą, išskyrus Aprašo 24 punkte nurodytus atvejus;
23. Asmenų prašymuose, skunduose ir pranešimuose raštu turi būti nurodytas asmens vardas ir pavardė arba pavadinimas ir adresas arba kiti kontaktiniai duomenys, pagal kuriuos asmuo pageidauja gauti atsakymą.
24. Nevalstybine kalba raštu pateikti asmenų prašymai, skundai ir pranešimai Komisijoje gali būti priimami, kai vadovaudamasi tarptautinės teisės aktais į instituciją raštu kreipiasi užsienio valstybės institucija ar tarptautinė organizacija, arba užsienio valstybėje įsisteigęs radijo ir (ar) televizijos programų transliuotojas, retransliuotojas, televizijos programų ir (ar) atskirų programų platinimo internete ar užsakomųjų visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugų teikėjas.
25. Asmens skundas, kurio nagrinėjimas susijęs su faktinių aplinkybių patikrinimu, radijo ar televizijos programų ar atskirų programų stebėsena, turi būti pateikiamas užpildant Aprašo 1 priede pateiktą Skundo/prašymo atlikti tyrimą formą, nurodant konkretų transliuotoją, retransliuotoją, televizijos programų ir (ar) atskirų programų platinimo internete paslaugų teikėją, užsakomųjų visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugų teikėją, televizijos, radijo programą (pavadinimą) ir konkrečią atskirą programą (jos pavadinimą, transliavimo (retransliavimo) datą, laiką), dėl kurios turinio pateikiamas skundas.
26. Atstovaujamo asmens vardu į Komisiją kreipdamasis asmens atstovas savo prašyme, skunde ar pranešime turi nurodyti savo vardą ir pavardę, adresą arba kitus kontaktinius duomenis, pagal kuriuos pageidauja gauti atsakymą, taip pat atstovaujamo asmens vardą ir pavardę (jeigu kreipiamasi fizinio asmens vardu) arba pavadinimą, (jeigu kreipiamasi juridinio asmens vardu) ir pateikti atstovavimą patvirtinantį dokumentą ar jo kopiją.
27. Kai prašymą, skundą ar pranešimą Komisijai paduoda asmens atstovas, kurio atstovavimą patvirtinantis dokumentas išduotas užsienyje, šis dokumentas turi būti patvirtintas vadovaujantis Dokumentų legalizavimo ir tvirtinimo pažyma (Apostille) tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 30 d. nutarimu Nr. 1079 „Dėl Dokumentų legalizavimo ir tvirtinimo pažyma (Apostille) tvarkos aprašo patvirtinimo“.
28. Asmens prašymas, skundas ar pranešimas raštu, atsiųstas elektroniniais ryšiais, turi būti pasirašytas saugiu elektroniniu parašu, sukurtu saugia parašo formavimo įranga ir patvirtintu galiojančiu kvalifikuotu sertifikatu, arba suformuotas elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą, išskyrus atvejus, kai, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar Komisijos interesų, į asmens prašymą, skundą ar pranešimą galima atsakyti nedelsiant.
29. Elektroniniais ryšiais raštu pateikti prašymai, skundai ir pranešimai, neatitinkantys Aprašo 28 punkto reikalavimų, priimami ir nagrinėjami, jeigu jie pateikiami taip, kad būtų galima:
29.2. atidaryti ir apdoroti juos elektroninių dokumentų valdymo sistemos ar kitomis Komisijos naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis;
III SKYRIUS
PRAŠYMŲ, SKUNDŲ IR PRANEŠIMŲ PRIĖMIMAS IR NAGRINĖJIMAS
30. Prašymai, skundai ir pranešimai, pateikti tiesiogiai, atsiųsti paštu, Komisijos elektroninio pašto adresu lrkt@rtk.lt, užpildžius Aprašo 14 punkte nurodytą elektroninę formą ar kitais elektroniniais ryšiais, registruojami Komisijos dokumentų valdymo sistemoje, atitinkamame Komisijos dokumentų registre, laikantis Lietuvos vyriausiojo archyvaro išleistų teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų valdymą, reikalavimų.
31. Priėmus prašymą, skundą ar pranešimą, asmens pageidavimu įteikiama, o jeigu prašymas, skundas ar pranešimas gautas paštu arba elektroniniais ryšiais, asmens pageidavimu per 2 darbo dienas nuo prašymo, skundo ar pranešimo užregistravimo Komisijoje asmens nurodytu adresu arba elektroninio pašto adresu išsiunčiama Aprašo 2 priede nustatytos formos pažyma apie priimtus dokumentus.
32. Užregistruoti prašymai, skundai ir pranešimai perduodami Komisijos pirmininkui ar jo įgaliotiems asmenims rezoliucijoms įrašyti. Draudžiama perduoti skundą nagrinėti Komisijos administracijos padaliniui ar darbuotojui, kai skundžiami šio padalinio ar darbuotojo veiksmai ar neveikimas. Jei prašymą, skundą ar pranešimą pavedama nagrinėti keliems Komisijos administracijos darbuotojams, už jo išnagrinėjimą laiku atsako tas darbuotojas, kuris nurodytas pirmuoju užduoties vykdytoju. Kiti užduoties vykdytojai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų pagal savo kompetenciją privalo jam pateikti reikalingą informaciją (žodžiu ar raštu) bei pasiūlymus dėl prašymo, skundo ar pranešimo išnagrinėjimo.
33. Asmenų prašymai, skundai ir pranešimai, išskyrus asmenų prašymus, skundus ir pranešimus, į kuriuos, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar Komisijos interesų, galima atsakyti tuoj pat, turi būti išnagrinėjami per 20 darbo dienų nuo jų užregistravimo (su visais papildomais dokumentais ir informacija) Komisijoje arba per 20 darbo dienų nuo visų privalomų pateikti dokumentų ir informacijos gavimo Komisijoje (kai prašymui, skundui, pranešimui išnagrinėti reikia kreiptis į kitus subjektus dėl dokumentų ir informacijos gavimo), jei Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymas ar jo pagrindu priimti teisės aktai nenustato kitaip.
34. Jei prašymo, skundo ar pranešimo nagrinėjimo metu asmuo jį patikslina (papildo) arba suformuluoja iš esmės naujus reikalavimus, nagrinėjimo terminas skaičiuojamas nuo patikslinto (papildyto) prašymo, skundo ar pranešimo gavimo dienos.
35. Jeigu prašymo, skundo ar pranešimo nagrinėjimas susijęs su Komisijos posėdžio sušaukimu, faktinių duomenų patikrinimo organizavimu ar kitomis organizacinėmis priemonėmis ar yra kitų objektyvių priežasčių, dėl kurių atsakymo pateikimas asmeniui gali užtrukti ilgiau kaip 20 darbo dienų nuo prašymo, skundo ar pranešimo ir visų reikiamų dokumentų užregistravimo Komisijoje, Komisijos pirmininkas ar jo įgaliotas asmuo turi teisę pratęsti šį terminą dar iki 20 darbo dienų. Pratęsus Aprašo 33 punkte nustatytą terminą, Komisija nedelsdama išsiunčia asmeniui pranešimą raštu ir nurodo prašymo, skundo ar pranešimo nagrinėjimo pratęsimo priežastis.
36. Jeigu asmens prašymui, skundui ar pranešimui išnagrinėti būtina papildoma informacija, kurią privalo pateikti prašymą, skundą ar pranešimą atsiuntęs asmuo, ir Komisija tokių duomenų pati gauti negali, per 5 darbo dienas nuo prašymo, skundo ar pranešimo užregistravimo ji kreipiasi į asmenį raštu, prašydama pateikti papildomą informaciją, ir praneša, kad prašymo, skundo ar pranešimo nagrinėjimas stabdomas, iki bus pateikta papildoma informacija. Kai per Komisijos nustatytą terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos, papildoma informacija negaunama, prašymas nenagrinėjamas, dokumentų originalai grąžinami asmeniui ir nurodoma grąžinimo priežastis. Komisija pasilieka prašymo, skundo ar pranešimo ir gautų dokumentų kopijas.
37. Jeigu asmens prašymas, skundas ar pranešimas nebuvo nagrinėjamas dėl to, kad trūko būtinos papildomos informacijos, reikalingos prašymui, skundui ar pranešimui išnagrinėti, asmeniui dar kartą pateikus prašymą, skundą ar pranešimą su būtina papildoma informacija, toks prašymas, skundas ar pranešimas nelaikomas teikiamu pakartotinai.
38. Jeigu Komisija, užregistravusi asmens prašymą, skundą ar pranešimą, nustato, kad prašymas, skundas ar pranešimas grindžiamas akivaizdžiai tikrovės neatitinkančiais faktais arba prašymo turinys nekonkretus ir nesuprantamas ir dėl to Komisija negali tokio prašymo išnagrinėti, prašymo, skundo ar pranešimo nagrinėjimas Komisijos pirmininko sprendimu nutraukiamas. Apie tokio prašymo, skundo ar pranešimo nagrinėjimo nutraukimą Komisija nedelsdama praneša asmeniui.
39. Asmenų prašymai, skundai ar pranešimai, pateikti nesilaikant Aprašo 22.1 ir 22.2 punktuose nustatytų reikalavimų, per 5 darbo dienas nuo prašymo, skundo ar pranešimo ir pridedamų dokumentų užregistravimo Komisijoje grąžinami asmeniui ir valstybine kalba nurodoma grąžinimo priežastis. Komisija pasilieka prašymo, skundo ar pranešimo ir gautų dokumentų kopijas.
40. Asmenų prašymai, skundai ar pranešimai, pateikti nesilaikant Aprašo 23 punkte nustatytų reikalavimų, nenagrinėjami, jeigu Komisijos pirmininkas ar jo įgaliotas asmuo nenusprendžia kitaip. Per 5 darbo dienas nuo prašymo, skundo ar pranešimo užregistravimo Komisijoje asmeniui išsiunčiama informacija apie prašymo, skundo ar pranešimo nenagrinėjimo priežastis. Jeigu prašyme, skunde ar pranešime nenurodytas adresas, kuriuo asmuo pageidauja gauti atsakymą, informacija apie prašymo, skundo ar pranešimo nenagrinėjimo priežastis teikiama pagal kitus prašyme, skunde ar pranešime nurodytus asmens kontaktinius duomenis, išskyrus atvejus, kai prašyme, skunde ar pranešime jokių kitų asmens kontaktinių duomenų nenurodyta.
41. Asmenų prašymai, skundai ar pranešimai, pateikti raštu nesilaikant Aprašo 26 ir 27 punktuose nustatytų reikalavimų, nenagrinėjami. Per 5 darbo dienas nuo prašymo, skundo ar pranešimo užregistravimo Komisijoje asmeniui išsiunčiama informacija apie prašymo, skundo ar pranešimo nenagrinėjimo priežastis. Jeigu prašyme, skunde ar pranešime nenurodytas adresas, kuriuo asmuo pageidauja gauti atsakymą, informacija apie prašymo, skundo ar pranešimo nenagrinėjimo priežastis teikiama pagal kitus prašyme, skunde ar pranešime nurodytus asmens kontaktinius duomenis, išskyrus atvejus, kai prašyme, skunde ar pranešime jokių kitų asmens kontaktinių duomenų nenurodyta.
42. Asmenų prašymai, skundai ar pranešimai, pateikti elektroniniais ryšiais nesilaikant Aprašo 28 ir 29 punktuose nustatytų reikalavimų, per 2 darbo dienas nuo prašymo, skundo ar pranešimo užregistravimo Komisijoje grąžinami asmeniui ir nurodoma tokio prašymo, skundo ar pranešimo grąžinimo priežastis. Jeigu minėtame prašyme, skunde ar pranešime nenurodytas elektroninio pašto adresas, informacija apie prašymo, skundo ar pranešimo grąžinimo priežastį teikiama pagal kitus prašyme, skunde ar pranešime nurodytus asmens kontaktinius duomenis, išskyrus atvejus, kai prašyme, skunde ar pranešime jokių kitų asmens kontaktinių duomenų nenurodyta.
43. Skundas, pateiktas neteisingai užpildžius Aprašo 14 punkte nurodytos elektroninės formos langelius, pažymėtus simboliu *, paliekamas nenagrinėtas, jeigu Komisijos pirmininkas ar jo įgaliotas asmuo nenusprendžia kitaip.
44. Skundų nenagrinėjimo atvejai:
44.2. skundas paduotas dėl klausimų, kuriuos teisės aktų nustatytais atvejais tiesiogiai sprendžia teismas;
44.3. skunde dėl Komisijos, Komisijos administracijos darbuotojų veiksmų ar neveikimo nurodomos tik prielaidos (nuomonė) dėl galbūt neteisėtų veiksmų ar neveikimo, nenurodant konkrečių aplinkybių ar faktų, pagrindžiančių šias prielaidas;
45. Skundų nagrinėjimo nutraukimo atvejai:
46. Kai skundas ar pranešimas nenagrinėjamas ar skundo ar pranešimo nagrinėjimas nutraukiamas, Komisija per 5 darbo dienas nuo skundo ar pranešimo užregistravimo Komisijoje praneša asmeniui nenagrinėjimo ar nagrinėjimo nutraukimo priežastis.
47. Jeigu Komisija neturi įgaliojimų priimti sprendimą dėl skunde ar pranešime išdėstyto klausimo ir nėra kitos institucijos, kuriai galėtų perduoti šį skundą ar pranešimą nagrinėti pagal kompetenciją, ji ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo ar pranešimo gavimo dienos apie tai praneša asmeniui.
48. Komisija pagal gautą prašymą, skundą ar pranešimą, nustačiusi viešojo intereso pažeidimų, jei pagal teisės aktuose nustatytą kompetenciją Komisijai nesuteikta teisė imtis priemonių dėl jo gynimo, persiunčia visą reikalingą medžiagą prokuratūrai, prašydama įstatymų nustatyta tvarka ginti viešąjį interesą.
IV SKYRIUS
PRAŠYMŲ ATLIKTI TYRIMĄ DĖL NESKELBTINOS VIEŠOSIOS INFORMACIJOS PASKLEIDIMO NAGRINĖJIMO YPATUMAI
49. Komisija nagrinėja asmenų prašymus atlikti tyrimą dėl galimai neskelbtinos viešosios informacijos paskleidimo radijo ir (ar) televizijos programoje ar atskiroje programoje (toliau – prašymas atlikti tyrimą).
50. Prašymas atlikti tyrimą turi būti motyvuotas ir atitikti Aprašo 22 ir 23 punktų reikalavimus. Prašymas atlikti tyrimą pateikiamas užpildant Aprašo 1 priede pateiktą Skundo/prašymo atlikti tyrimą formą, jame nurodant:
50.1. konkretų transliuotoją, retransliuotoją, televizijos programų ir (ar) atskirų programų platinimo internete paslaugų teikėją, užsakomųjų visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugų teikėją, televizijos, radijo programą (pavadinimą) ir konkrečią atskirą programą (jos pavadinimą, transliavimo (retransliavimo) datą, laiką), kurioje buvo paskleista galimai neskelbtina viešoji informacija;
52. Komisija nenagrinėja prašymo atlikti tyrimą, jeigu jis nėra motyvuotas ir jame nėra nurodyta Aprašo 50 punkte nurodyta informacija. Asmuo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo prašymo atlikti tyrimą užregistravimo Komisijoje informuojamas apie jo pateikto prašymo atlikti tyrimą turinio reikalavimų trūkumus ir nurodomas terminas jiems pašalinti. Pašalinus trūkumus asmens prašymas atlikti tyrimą nagrinėjamas šiame skyriuje nustatyta tvarka. Prašymo atlikti tyrimą užregistravimo Komisijoje diena laikoma ta diena, kai gaunamas asmens prašymas atlikti tyrimą su pašalintais trūkumais.
53. Komisija ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo atlikti tyrimą užregistravimo Komisijoje išnagrinėja prašyme atlikti tyrimą nurodytas aplinkybes ir informuoja prašymą atlikti tyrimą pateikusį asmenį apie nagrinėjimo rezultatus.
54. Komisija, atlikusi Aprašo 53 punkte nurodytą tyrimą ir nustačiusi, kad radijo ir (ar) televizijos programoje buvo paskelbta neskelbtina informacija, per 20 darbo dienų nuo prašymą atlikti tyrimą pateikusio asmens informavimo apie prašymo atlikti tyrimą nagrinėjimo rezultatus priima sprendimą, kuriuo patvirtinamas neskelbtinos informacijos paskleidimo faktas ir kuriame nurodomos objektyviai būtinos poveikio priemonės transliuotojui ar užsakomųjų visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugų teikėjui.
V SKYRIUS
ATSAKYMŲ Į PRAŠYMUS, SKUNDUS IR PRANEŠIMUS PARENGIMAS IR IŠSIUNTIMAS (ĮTEIKIMAS) ASMENIMS
56. Į asmenų prašymus, skundus ir pranešimus atsakoma valstybine kalba ir tokiu būdu, kokiu jie pateikti, jeigu asmuo nepageidauja gauti atsakymo kitu būdu. Į skundą, pateiktą užpildžius Aprašo 14 punkte nurodytą elektroninę formą, atsakoma skunde nurodytu elektroninio pašto adresu, jeigu asmuo nepageidauja gauti atsakymo kitu būdu. Prireikus į prašymą, skundą ar pranešimą gali būti atsakoma ne valstybine kalba, kai vadovaudamasi tarptautinės teisės aktais prašymą, skundą ar pranešimą pateikia užsienio valstybės institucija, kitas užsienio subjektas ar tarptautinė organizacija. Atsakymas, siunčiamas elektroniniais ryšiais, turi būti pasirašytas Komisijos pirmininko arba jo įgalioto Komisijos pirmininko pavaduotojo ar Komisijos administracijos darbuotojo saugiu elektroniniu parašu, išskyrus atvejus, kai atsakoma į tokius asmenų prašymus, skundus ar pranešimus į kuriuos, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar Komisijos interesų, galima atsakyti nedelsiant.
57. Atsakymai rengiami ir saugomi laikantis Lietuvos vyriausiojo archyvaro išleistų teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų valdymą, reikalavimų.
58. Atsakymai parengiami atsižvelgiant į prašymo, skundo ar pranešimo turinį:
58.1. į prašymą suteikti administracinę paslaugą – išduoti licenciją, leidimą, dokumentą, jo kopiją, nuorašą ar išrašą, patvirtinantį tam tikrą juridinį faktą, – atsakoma suteikiant prašomą administracinę paslaugą arba nurodomos atsisakymo tai padaryti priežastys;
58.2. į prašymą pateikti Komisijos turimą informaciją atsakoma pateikiant prašomą informaciją Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ar savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka arba nurodomos atsisakymo tai padaryti priežastys;
58.3. į prašymą priimti administracinį sprendimą – sprendimą ar nustatyta tvarka kitą nustatytos formos dokumentą, kuriame išreikšta Komisijos valia, – atsakoma pateikiant atitinkamo dokumento kopiją, išrašą ar nuorašą arba nurodomos atsisakymo tai padaryti priežastys;
58.4. į kreipimąsi, kuriame išdėstoma asmens nuostata tam tikru klausimu, pranešama apie Komisijos ar jos administracijos veiklos pagerėjimą ar trūkumus ir pateikiami pasiūlymai, kaip juos ištaisyti, atkreipiamas dėmesys į tam tikrą padėtį, pranešama apie Komisijos administracijos darbuotojų piktnaudžiavimą ar neteisėtus veiksmus, nesusijusius su konkretaus asmens teisėtų interesų ir teisių pažeidimu, ar kitokį asmens kreipimąsi atsakoma laisva forma;
58.6. į prašymą atlikti tyrimą atsakoma pateikiant atsakymą, kuriuo prašymą atlikti tyrimą pateikęs asmuo informuojamas apie tyrimo rezultatus, o nustačius neskelbtinos viešosios informacijos faktą, – pateikiant Komisijos sprendimo, kuriuo patvirtinamas neskelbtinos informacijos paskleidimo faktas ir nurodomos taikytinos poveikio priemonės, kopiją.
VI SKYRIUS
KOMISIJOS VEIKSMŲ, NEVEIKIMO, ATSAKYMŲ IR ADMINISTRACINIŲ SPRENDIMŲ APSKUNDIMAS
60. Asmuo, nesutinkantis su Komisijos atsakymu į jo prašymą, skundą ar pranešimą arba tuo atveju, jeigu per nustatytą prašymo, skundo ar pranešimo nagrinėjimo terminą atsakymas asmeniui neišsiųstas, turi teisę paduoti skundą Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo trečiojo skirsnio „Administracinė procedūra“ nustatyta tvarka, Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijų įstatymo nustatyta tvarka administracinių ginčų komisijai, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka administraciniam teismui.
61. Dėl Komisijos administracijos darbuotojų piktnaudžiavimo, biurokratizmo ar kitaip pažeidžiamų žmogaus teisių ir laisvių viešojo administravimo srityje asmuo turi teisę pateikti skundą Lietuvos Respublikos Seimo kontrolieriui Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstatymo nustatyta tvarka.
62. Atsakyme, kuriame nurodomos atsisakymo suteikti prašomą administracinę paslaugą, informaciją, priimti administracinį sprendimą priežastys, arba Komisijos siunčiamame, vadovaujantis Aprašo 12, 38–42 punktais, pranešime apie asmens prašymo nenagrinėjimo priežastis nurodoma tiksli atsakymo apskundimo tvarka ir institucijos (-ų), kuriai (-ioms) gali būti paduotas skundas, pavadinimas (-ai) ir adresas (-ai), taip pat terminas (-ai), per kurį (-iuos) gali būti pateiktas skundas.
63. Prašymą atlikti tyrimą pateikęs asmuo turi teisę skųsti Komisijos priimtą sprendimą, o tais atvejais, kai Komisija per 20 darbo dienų nuo prašymą atlikti tyrimą pateikusio asmens informavimo apie prašyme atlikti tyrimą nurodytų aplinkybių patvirtinimą dienos nepriima sprendimo, asmuo gali skųsti Komisijos neveikimą, paduodamas motyvuotą skundą Vilniaus apygardos administraciniam teismui Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
64. Dėl Komisijos atsakymų ir sprendimų dėl prašymo atlikti tyrimą prokuroras ir (ar) visuomenės informavimo srityje veikiančios asociacijos, turinčios pagrindą manyti, kad Komisija nevykdė arba netinkamai vykdė jai teisės aktuose nustatytas pareigas, susijusias su Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo 19 straipsnio 1 dalies 1, 2 ir 3 punktuose nurodytos neskelbtinos informacijos kontrole, ir tokiais veiksmais buvo pažeistas viešasis interesas visuomenės informavimo srityje, kreipiasi į Komisiją su motyvuotu prašymu imtis būtinų veiksmų pažeidimui pašalinti.
65. Tais atvejais, kai Komisija per 20 darbo dienų nepriima sprendimo, kuriuo pašalinamas viešojo intereso pažeidimas, prokuroras ir (ar) visuomenės informavimo srityje veikiančios asociacijos Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka turi teisę kreiptis į Vilniaus apygardos administracinį teismą dėl Komisijos neveikimo su motyvuotu prašymu įpareigoti Komisiją tinkamai vykdyti neskelbtinos informacijos kontrolės funkciją ir taikyti Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatyme nurodytas poveikio priemones.
VII SKYRIUS
ASMENŲ APTARNAVIMAS ŽODŽIU ELEKTRONINIAIS RYŠIAIS
66. Komisijos administracijos darbuotojų, aptarnaujančių asmenis žodžiu elektroniniais ryšiais, uždavinys – suteikti asmens prašomą informaciją, susijusią su jam rūpimo klausimo nagrinėjimu. Darbuotojas turi trumpai ir suprantamai:
66.1. paaiškinti, ar Komisija kompetentinga nagrinėti prašymą, skundą ar pranešimą asmeniui rūpimu klausimu;
66.2. paaiškinti galimus dokumentų pateikimo būdus ir tai, kokius dokumentus reikėtų pateikti, kad prašymas, skundas ar pranešimas būtų išnagrinėtas;
66.3. nurodyti instituciją (jos adresą ir elektroninių ryšių kontaktus), į kurią asmuo turėtų kreiptis, jeigu Komisija nekompetentinga nagrinėti jo prašymo, skundo ar pranešimo;
67. Jeigu elektroniniais ryšiais žodžiu aptarnaujamas asmuo įžeidinėja jį aptarnaujantį Komisijos administracijos darbuotoją, jam grasina arba asmens elgesys kelia pagrįstų įtarimų, kad asmuo yra apsvaigęs nuo alkoholio, narkotinių, psichotropinių ar kitų svaigiųjų medžiagų ir dėl to asmens neįmanoma tinkamai aptarnauti, Komisijos administracijos darbuotojas įspėja tokį asmenį, kad pokalbis gali būti nutrauktas, ir prireikus nutraukia pokalbį.
68. Aptarnaudamas asmenį elektroniniais ryšiais žodžiu, Komisijos administracijos darbuotojas turi laikytis reikalavimų:
68.4. pasistengti iš karto atsakyti į klausimus, prireikus laiko išsamiam atsakymui parengti, nurodyti, kada bus asmeniui atsakyta, arba pasiūlyti perduoti atsakymą kita ryšio priemone;
VIII SKYRIUS
ASMENŲ PRAŠYMŲ, SKUNDŲ IR PRANEŠIMŲ NAGRINĖJIMO IR APTARNAVIMO KOKYBĖS VERTINIMAS
69. Asmenys Komisijos internetiniame puslapyje turi teisę anonimiškai užpildyti Komisijos teikiamų paslaugų kokybės vertinimo anketą. Asmenys Komisijos elektroninio pašto adresu lrtk@rtk.lt taip pat turi teisę anonimiškai pareikšti savo nuomonę apie prašymų, skundų ar pranešimų nagrinėjimą ir aptarnavimo Komisijoje kokybę, pateikti pageidavimus ir siūlymus, informaciją:
Punkto pakeitimai:
Nr. KS-73, 2019-10-30, paskelbta TAR 2019-10-31, i. k. 2019-17351
Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo
ir jų aptarnavimo Lietuvos radijo ir
televizijos komisijoje tvarkos aprašo
1 priedas
(Skundo / prašymo atlikti tyrimą formos pavyzdys)
_____________________________________________________________________
(asmens vardas, pavardė/ pavadinimas)
_____________________________________________________________________
(adresas, kiti kontaktiniai duomenys, kuriais pageidauja gauti atsakymą)
Lietuvos radijo ir televizijos komisijai
Šeimyniškių g. 3A, 09312 Vilnius
SKUNDAS / PRAŠYMAS ATLIKTI TYRIMĄ
(tinkamą pabraukti)
________________
(data)
________________
(vieta)
1. Informacija apie skundžiamą juridinį asmenį, radijo ar televizijos programą ir atskirą programą:
1.1. Transliuotojas / retransliuotojas / televizijos programų ir (ar) atskirų programų platinimo internete paslaugų teikėjas/ užsakomųjų visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugų teikėjas (pavadinimas).............................................................................................................
1.2. Televizijos / radijo programa (pavadinimas)..........................................................................
1.3. Konkreti atskira programa, dėl kurioje paskleistos informacijos teikiamas skundas / prašymas atlikti tyrimą:
1.3.1. pavadinimas.........................................................................................................................
1.3.2. transliavimo (retransliavimo) data, laikas...........................................................................
2. Skundžiamas veiksmas (neveikimas): išsamiai išdėstykite aplinkybes ir faktus, kuriais grindžiate savo skundą / prašymą atlikti tyrimą, jei kreipiatės dėl neskelbtinos informacijos paskleidimo, nurodykite, kokia galimai neskelbtina viešoji informacija buvo paskleista.
.....................................................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................................... .................................
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
3. Ar kreipėtės į transliuotoją / retransliuotoją / televizijos programų ir (ar) atskirų programų platinimo internete paslaugų teikėją / užsakomųjų visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugų teikėją, dėl kurio televizijos ar radijo programoje paskleistos informacijos ar jo veiksmų (neveikimo) teikiate skundą / prašymą atlikti tyrimą? Nurodykite aplinkybes, kada ir kokia forma (telefonu, raštu, kt.) kreipėtės, kokio sulaukėte atsakymo. Jeigu turite, pridėkite kreipimosi bei gauto atsakymo kopijas.
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
4. Pareiškėjo reikalavimas / prašymas.
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
5. Ar skundas tuo pačiu klausimu jau išnagrinėtas ar dar nagrinėjamas teisme? Jeigu išnagrinėtas ar nagrinėjamas, nurodykite, kada ir kokiame teisme.
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
6. Pridedamų dokumentų, kitų įrodymų sąrašas (pridėkite dokumentus ir kitus įrodymus, patvirtinančius Jūsų išdėstytas aplinkybes):
1. ............................................................................................................................................................
2. ............................................................................................................................................................
3. ............................................................................................................................................................
4. ............................................................................................................................................................
5. ............................................................................................................................................................
Patvirtinu, kad visa mano pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.
Pastaba. Jeigu esate įgaliotas pateikti kito asmens skundą / prašymą atlikti tyrimą, pridėkite įstatymo nustatyta tvarka tinkamai patvirtintą įgaliojimo kopiją.
____________________ ______________________
(parašas) (vardas, pavardė)
____________________ ______________________
(atstovo parašas) (atstovo vardas, pavardė)
Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo
ir jų aptarnavimo Lietuvos radijo ir
televizijos komisijoje tvarkos aprašo
2 priedas
(Prašymo, skundo ar pranešimo priėmimo faktą patvirtinančio dokumento forma)
LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJA
Valstybės biudžetinė įstaiga. Šeimyniškių g. 3A, LT-09312 Vilnius, tel. (8 5) 233 0660, faks. (8 5) 264 7125, el. p. lrtk@rtk.lt.
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188741498
(pareiškėjo vardas ir pavardė, adresas, telefono numeris arba pavadinimas, buveinės adresas, telefono numeris*)
PAŽYMA APIE PRIIMTUS DOKUMENTUS
_____________ Nr. ___________
(data)
Jūsų prašymas / skundas / pranešimas dėl ______________________________________________
(trumpas turinio apibūdinimas)
________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
__________________________________________ gautas ____________ Nr. _______________.
(data) (registracijos numeris)
Dokumentus priėmė
_______________________ ______________ _______________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
________________
(telefono numeris)
––––––––––––––––––––
* Jeigu pareiškėjas duomenis nurodo.
Pakeitimai:
1.
Lietuvos radijo ir televizijos komisija, Sprendimas
Nr. KS-73, 2019-10-30, paskelbta TAR 2019-10-31, i. k. 2019-17351
Dėl Lietuvos radijo ir televizijos komisijos 2015 m. rugsėjo 9 d. sprendimo Nr. KS-166 „Dėl Asmenų prašymų, skundų ir pranešimų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Lietuvos radijo ir televizijos komisijoje tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo