Suvestinė redakcija nuo 2021-01-30
Sprendimas paskelbtas: TAR 2020-06-19, i. k. 2020-13507
ELEKTRĖNŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL BUTŲ IR KITŲ PATALPŲ SAVININKŲ BENDRIJŲ VALDYMO ORGANŲ, JUNGTINĖS VEIKLOS SUTARTIMI ĮGALIOTŲ ASMENŲ IR eLEKTRĖNŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS ĮSAKYMU PASKIRTŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIŲ VEIKLOS, SUSIJUSIOS SU ĮSTATYMŲ IR KITŲ TEISĖS AKTŲ JIEMS PRISKIRTŲ FUNKCIJŲ VYKDYMU, PRIEŽIŪROS IR KONTROLĖS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2020 m. birželio 17 d. Nr. VI.TS-140
Elektrėnai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.83 straipsnio 3 dalimi, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 42 punktu, 16 straipsnio 2 dalies 36 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos daugiabučių gyvenamųjų namų ir kitos paskirties pastatų savininkų bendrijų įstatymo 20 straipsnio 2 dalimi, Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės pavyzdinėmis taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2014 m. liepos 24 d. įsakymu Nr. D1-612 „Dėl Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės pavyzdinių taisyklių patvirtinimo“ (2019-06-11 įsakymo Nr. D1-358 redakcija), Elektrėnų savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir Elektrėnų savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisykles (pridedama).
2. Pripažinti netekusiu galios Elektrėnų savivaldybės tarybos 2017 m. balandžio 25 d. sprendimą Nr. V.TS-64 „Dėl Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Elektrėnų savivaldybės tarybos
2020 m. birželio 17 d.
sprendimu Nr. VI.TS-140
BUTŲ IR KITŲ PATALPŲ SAVININKŲ BENDRIJŲ VALDYMO ORGANŲ, JUNGTINĖS VEIKLOS SUTARTIMI ĮGALIOTŲ ASMENŲ IR eLEKTRĖNŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS ĮSAKYMU PASKIRTŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIŲ VEIKLOS, SUSIJUSIOS SU ĮSTATYMŲ IR KITŲ TEISĖS AKTŲ JIEMS PRISKIRTŲ FUNKCIJŲ VYKDYMU, PRIEŽIŪROS IR KONTROLĖS TAISYKLės
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir Elektrėnų savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato savivaldybės administracijos pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – Civilinis kodeksas) 4.83 straipsnio 3 dalį vykdomos daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų (toliau – patalpų savininkai) bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų, Civilinio kodekso 4.84 straipsnyje nustatyta tvarka paskirtų administratorių (toliau – valdytojai), veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės tvarką.
2. Savivaldybės vykdomoji institucija – Elektrėnų savivaldybės administracija. Priežiūros ir kontrolės vykdytoju Elektrėnų savivaldybės administracijos direktoriaus (toliau – administracijos direktorius) įsakymu paskiriamas savivaldybės padalinys arba ne mažiau kaip du valstybės tarnautojai, atsižvelgiant į savivaldybėje veikiančių valdytojų ir jų valdomų daugiabučių namų skaičių (toliau – kontrolierius).
II SKYRIUS
PLANINIS VALDYTOJO VEIKLOS PATIKRINIMAS
4. Planinio valdytojo veiklos patikrinimo (toliau – planinis patikrinimas) tikslas – surinkti ir įvertinti informaciją ir duomenis apie valdytojo veiklą.
5. Planinis patikrinimas atliekamas pagal administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintą metinį Planinių valdytojų veiklos patikrinimų planą (toliau – Planas). Plano projektą, nurodydamas objektyvius kriterijus ir rizikos veiksnius, pagal kuriuos buvo atrinkti valdytojai, kurių veiklą planuojama tikrinti, numatomų patikrinimų pradžios ir pabaigos terminus, parengia kontrolierius. Valdytojų, kurių veiklą planuojama tikrinti, atrankos kriterijų ir rizikos veiksnių (pavyzdžiui: valdytojo veikla netikrinta 5 metus; praėjusiais arba einamaisiais metais valdytojo veikloje buvo nustatyta teisės aktų nuostatų pažeidimų; praėjusiais arba einamaisiais metais dėl valdytojo veiklos buvo gauti 3 ir daugiau skundų ir pan.) sąrašą tvirtina administracijos direktorius.
6. Ateinančių metų Planas turi būti patvirtintas ir paskelbtas Elektrėnų savivaldybės interneto svetainėje ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 1 d.
7. Plane nurodoma:
7.4. tikrinamas valdytojo pareigų vykdymas konkrečiame daugiabučiame name (nurodomas daugiabučio namo adresas). Tokiu atveju, kai daugiabučių gyvenamųjų namų ar kitos paskirties pastatų savininkų bendrija vienija daugiau negu vieną pastatą, tikrinamas valdytojo pareigų vykdymas atsitiktine tvarka pasirinktame konkrečiame daugiabučiame name.
8. Planas administracijos direktoriaus sprendimu gali būti pakeistas:
9. Planas ir jo pakeitimai skelbiami savivaldybės interneto svetainėje ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jų priėmimo (pakeitimo).
10. Kontrolierius, prieš pradėdamas planinį patikrinimą, raštu informuoja valdytoją apie numatomą atlikti patikrinimą, pateikia dokumentų, kuriuos valdytojas turi pateikti priežiūros ir kontrolės vykdytojui, sąrašą. Valdytojas informaciją, duomenis ir dokumentus kontrolieriui turi pateikti ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo pranešimo apie numatomą atlikti patikrinimą gavimo dienos.
11. Planinio patikrinimo trukmė – ne ilgiau kaip 3 mėnesiai. Kontrolieriaus motyvuotu prašymu šis terminas administracijos direktoriaus sprendimu gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 1 mėnesį. Į planinio patikrinimo laiką neįskaičiuojamas laikotarpis, per kurį valdytojas vėlavo pateikti paaiškinimus ir prašomus pateikti dokumentus.
12. Vykdant planinį patikrinimą tikrinama:
12.1. valdytojo paskyrimo ar išrinkimo atitiktis nustatytiems teisės aktų reikalavimams: valdytojo paskyrimo ar išrinkimo dokumentai, nustatytos kadencijos laikymasis (pagal patalpų savininkų sprendimų protokolus, jungtinės veiklos sutartį, Juridinių asmenų registro, Nekilnojamojo turto registro duomenis);
12.2. patalpų savininkų, bendrijos narių apskaitos tvarkymas: ar yra patalpų savininkų, bendrijos narių sąrašai, jų atitiktis nustatytiems reikalavimams;
12.3. daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų aprašo (toliau – aprašas) sudarymas ir tvarkymas, jo atitiktis teisės aktų reikalavimams: ar aprašas sudarytas, ar jo forma atitinka teisės aktų reikalavimus;
12.4. daugiabučio namo (toliau – namas) bendrojo naudojimo objektų atnaujinimo pagal privalomuosius statinių naudojimo ir priežiūros reikalavimus planavimas ir lėšų kaupimo organizavimas: ar rengiami ir nustatyta tvarka teikiami patalpų savininkams ilgalaikiai ir metiniai planai, pasiūlymai dėl lėšų kaupimo namui atnaujinti, ar sukauptos lėšos laikomos atskiroje sąskaitoje ir naudojamos pagal paskirtį;
12.5. namo bendrojo naudojimo objektų priežiūros paslaugų ir atnaujinimo darbų pirkimų organizavimas: ar pirkimai organizuojami ir vykdomi teisės aktų nustatyta tvarka;
12.6. informacijos ir duomenų patalpų savininkams teikimas pagal teisės aktų reikalavimus: ar laikomasi nustatytų reikalavimų dėl informacijos ir duomenų teikimo patalpų savininkams ir skelbimo apie savo veiklą (interneto svetainėje, el. paštu, skelbimų lentoje ir kitais būdais), ar gauta (jei gauta, nurodomas skaičius) skundų dėl informacijos ir duomenų pateikimo patalpų savininkams;
12.7. metinės veiklos ataskaitos rengimas ir jos pateikimas patalpų savininkams: ar rengiamos metinės veiklos ataskaitos, ar nustatytais terminais ir tvarka teikiamos patalpų savininkams, ar jų turinys atitinka teisės aktų ar patalpų savininkų sprendimu nustatytus reikalavimus;
12.8. patalpų savininkų susirinkimų ir balsavimo raštu organizavimas: ar šaukiami teisės aktų nustatytais atvejais ar patalpų savininkų prašymu patalpų savininkų susirinkimai, ar organizuojamas balsavimas raštu;
12.9. dokumentų ir duomenų pateikimas viešam registrui: ar administravimo ar jungtinės veiklos sutarties sudarymo faktas registruotas Nekilnojamojo turto registre, ar bendrijos įsteigimo faktas registruotas Juridinių asmenų registre ir Nekilnojamojo turto registre, ar įstatymų nustatytais atvejais ir terminais Juridinių asmenų registre perregistruojami juridinio asmens (bendrijos) įstatai;
12.10. ar valdytojas taiko nustatytus tarifus (namo bendrojo naudojimo objektų administravimo, techninės priežiūros, namo šildymo ir karšto vandens sistemos priežiūros (eksploatavimo), lifto naudojimo ir priežiūros, bendrojo naudojimo patalpų valymo ir kitus bendrijos narių ar patalpų savininkų nustatytus tarifus);
13. Planinis patikrinimas užbaigiamas Daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų valdytojo veiklos patikrinimo akto (toliau – aktas) surašymu, kurio pavyzdinė forma pateikta Taisyklių priede. Akte nurodomi valdytojo pateikti dokumentai, trūkumai, kuriuos valdytojas nedelsdamas pašalino, aprašoma valdytojo veikla, jos įvertinimas, rekomendacijos, informuojama apie pradėtą administracinio nusižengimo teiseną dėl patikrinimo metu nustatytų valdytojo veiklą reglamentuojančių teisės aktų pažeidimų. Aktas surašomas 2 egzemplioriais. Vienas pasirašytinai įteikiamas valdytojui, antras saugomas savivaldybės vykdomosios institucijos teisės aktų nustatyta tvarka.
Punkto pakeitimai:
Nr. VI.TS-17, 2021-01-27, paskelbta TAR 2021-01-29, i. k. 2021-01725
14. Kai valdytojas (atstovas) atsisako aktą pasirašyti, savivaldybės vykdomoji institucija ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo akto surašymo dienos aktą valdytojui išsiunčia Taisyklių 26 punkte nustatytu būdu.
Punkto pakeitimai:
Nr. VI.TS-17, 2021-01-27, paskelbta TAR 2021-01-29, i. k. 2021-01725
III SKYRIUS
NEPLANINIS VALDYTOJO VEIKLOS PATIKRINIMAS
15. Neplaninio valdytojo veiklos patikrinimo (toliau – neplaninis patikrinimas) tikslas – įvertinti faktus ar aplinkybes, dėl kurių buvo inicijuotas neplaninis patikrinimas, ir užkirsti kelią naujiems teisės aktų nuostatų pažeidimams atsirasti.
16. Neplaninis patikrinimas gali būti atliekamas Elektrėnų savivaldybės administracijai gavus patalpų savininko skundą ar kilus pagrįstų įtarimų dėl valdytojo veiksmų ar neveikimo, kurie gali prieštarauti teisės aktų, reguliuojančių jo veiklą, nuostatoms, taip pat siekiant patikrinti, ar buvo pašalinti ankstesnio valdytojo veiklos patikrinimo metu nustatyti trūkumai. Neplaninis patikrinimas pradedamas administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens motyvuotu sprendimu.
17. Elektrėnų savivaldybės administracija, gavusi patalpų savininko skundą, jį įvertina ir per 20 darbo dienų nuo jo gavimo priima sprendimą pradėti ar nepradėti neplaninį patikrinimą ir apie priimtą sprendimą raštu informuoja skundą pateikusį asmenį. Kai priimtas sprendimas pradėti neplaninį patikrinimą, visais atvejais Elektrėnų savivaldybės administracijos rašte turi būti nurodyta valdytojo neplaninio patikrinimo pagrindas ir patikrinimo apimtis, neplaninį patikrinimą atliekantis kontrolierius, sprendimo pradėti neplaninį patikrinimą apskundimo tvarka, terminas, kuris negali būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos ir ilgesnis kaip 10 darbo dienų, valdytojui pateikti informaciją ir duomenis, juos pagrindžiančius dokumentus ir paaiškinimus dėl nagrinėjamų veiksmų ar neveikimo, prašomų dokumentų, kuriuos valdytojas turi pateikti kontrolieriui, sąrašas.
18. Elektrėnų savivaldybės administracija, vertindama skundą, turi teisę raštu kreiptis į valdytoją dėl informacijos ir duomenų, juos pagrindžiančių dokumentų ir paaiškinimų pateikimo. Terminas informacijai, duomenims ir juos pagrindžiantiems dokumentams ir paaiškinimams pateikti negali būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos ir ilgesnis kaip 10 darbo dienų nuo tokio prašymo valdytojui įteikimo dienos.
19. Elektrėnų savivaldybės administracija gali priimti sprendimą nepradėti neplaninio patikrinimo, jei pagal skunde nurodytas aplinkybes, turimą informaciją ir duomenis yra aišku, kad galimas teisės aktų reikalavimų nesilaikymas ir (arba) netinkamas pareigų vykdymas yra mažareikšmis, t. y. remiantis teisingumo ir protingumo principais pažeidimas vertintinas kaip formalus ir (ar) nereikšmingas, nėra kartotinis ir neturėjo reikšmingos įtakos patalpų savininkų teisėms ir teisėtiems interesams. Neplaninis patikrinimas nepradedamas, jeigu skunde nurodytos aplinkybės nėra susijusios su bendrojo naudojimo objektų valdytojo veiklos priežiūra ir kontrole.
20. Skundas nenagrinėjamas, jeigu Elektrėnų savivaldybės administracija jau yra pateikusi atsakymą arba priėmusi sprendimą tuo pačiu klausimu ir skundą pateikęs asmuo nepateikia naujų faktinių duomenų, leidžiančių abejoti ankstesnio atsakymo pagrįstumu ar ginčyti viešojo administravimo subjekto priimtą sprendimą.
21. Neplaninio patikrinimo trukmė – ne ilgiau kaip 3 mėnesiai. Kontrolieriaus motyvuotu prašymu šis terminas Elektrėnų savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 1 mėnesį. Į neplaninio patikrinimo laiką neįskaičiuojamas laikotarpis, per kurį valdytojas vėlavo pateikti paaiškinimus ir prašomus pateikti dokumentus.
22. Neplaninio patikrinimo metu gavęs naujos informacijos ir duomenų apie galimai neteisėtą tikrinamo valdytojo veiklą (neveikimą), kontrolierius per 5 darbo dienas nuo informacijos ir duomenų gavimo dienos gali priimti sprendimą šią informaciją ir duomenis nagrinėti jau atliekamo neplaninio patikrinimo metu. Toks sprendimas įforminamas savivaldybės vykdomosios institucijos raštu, kuris per 3 darbo dienas turi būti išsiųstas tikrinamam valdytojui arba įteiktas asmeniškai. Elektrėnų savivaldybės administracijos rašte turi būti nurodyta informacija apie pasikeitusią neplaninio patikrinimo apimtį ir terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos ir ilgesnis kaip 10 darbo dienų, valdytojui pateikti informaciją ir duomenis, juos pagrindžiančius dokumentus ir paaiškinimus dėl nagrinėjamų naujų aplinkybių.
23. Neplaninis patikrinimas kontrolieriaus sprendimu nedelsiant nutraukiamas, kai paaiškėja, kad valdytojas fizinis asmuo mirė, arba fizinis ar juridinis asmuo nebėra valdytojas.
24. Apie atliktą ar nutrauktą neplaninį patikrinimą Elektrėnų savivaldybės administracija ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu informuoja skundą pateikusį asmenį, dėl kurio skundo buvo pradėtas neplaninis patikrinimas, nurodydama atlikto patikrinimo rezultatus ir išvadas ar nutraukto neplaninio patikrinimo motyvus.
IV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
26. Elektrėnų savivaldybės administracija, kontrolierius ir valdytojas dokumentus, informaciją ir duomenis teikia elektroninėmis priemonėmis, registruotu paštu arba tiesiogiai.
27. Pranešimas apie numatomą atlikti patikrinimą ir kiti dokumentai yra laikomi įteiktais kitą dieną nuo pranešimo išsiuntimo elektroninėmis priemonėmis (valdytojo oficialiai nurodytu elektroninio pašto adresu) arba nuo įteikimo adresatui išsiunčiant registruotu paštu valdytojo deklaruotos gyvenamosios vietos adresu, kai valdytojas fizinis asmuo, arba juridinio asmens buveinės adresu, kai valdytojas juridinis asmuo, dienos.
28. Elektrėnų savivaldybės administracija, pasibaigus kalendoriniams metams, per 20 darbo dienų parengia ir savivaldybės interneto svetainėje paskelbia metinę valdytojų priežiūros ir veiklos kontrolės ataskaitą, kurioje turi būti nurodytas suplanuotų ir atliktų patikrinimų skaičius, tikrinti valdytojai, nustatyti valdytojų veiklos pažeidimai, pritaikytos poveikio priemonės.
29. Kontrolierius, nustatęs administracinį nusižengimą, už kurį Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodeksas numato administracinę atsakomybę, pradeda administracinio nusižengimo teiseną.
Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo
organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų
ir Elektrėnų savivaldybės administracijos
direktoriaus įsakymu paskirtų bendrojo naudojimo
objektų administratorių veiklos, susijusios su
įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų
vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių
priedas
(Daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų valdytojo veiklos patikrinimo akto forma)
____________________________________________________________________
(viešojo administravimo subjekto pavadinimas)
DAUGIABUČIO NAMO BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ VALDYTOJO
VEIKLOS PATIKRINIMO AKTAS
20 __ m. ____________ ___ d. Nr.
___________________
(surašymo vieta)
Aš, daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų valdytojų veiklos priežiūros ir kontrolės
vykdytojas _________________________________, _____________________ patikrinimo metu
(pareigos, vardas, pavardė) (planinio, neplaninio)
patikrinau ______________________________________________________________________
(valdytojo vardas, pavardė arba pavadinimas ir juridinio asmens kodas, jeigu valdytojas juridinis asmuo)
veiklą, susijusią su įstatymų ir kitų teisės aktų priskirtų funkcijų vykdymu, ir
n u s t a č i a u:
1. Bendrojo naudojimo objektų valdytojas atsakingas už
___________________________________________________ administravimą.
(namo adresas)
2. Bendrojo naudojimo objektų valdytojas pateikė šiuos dokumentus (tai, kas nereikalinga, nubraukti):
DOKUMENTO PAVADINIMAS |
PATEIKĖ |
NEPATEIKĖ |
PASTABOS |
2.1. valdytojo paskyrimo ar išrinkimo dokumentą (paskyrimo aktas, protokolas) |
TAIP |
NE |
|
2.2. butų ir kitų patalpų savininkų sąrašą |
TAIP |
NE |
|
2.3. bendrijos narių sąrašą |
TAIP |
NE |
|
2.4. bendrojo naudojimo objektų aprašą |
TAIP |
NE |
|
2.5. metinį namo priežiūros ūkinį-finansinį planą |
TAIP |
NE |
|
2.6. ilgalaikį namo atnaujinimo planą |
TAIP |
NE |
|
2.7. kaupiamųjų lėšų namui atnaujinti sąskaitos sutartį |
TAIP |
NE |
|
2.8. banko sąskaitos išrašą apie sukauptų lėšų naudojimą (ne mažiau kaip už vienus metus) |
TAIP |
NE |
|
2.9. dokumentus apie vykdytus pirkimus (ne mažiau kaip už vienus metus) |
TAIP |
NE |
|
2.10. laisvos formos informaciją apie interneto svetainę, skelbimų lentas, taikomas kitas informacijos pateikimo butų ir kitų patalpų savininkams priemones |
TAIP |
NE |
|
2.11. informaciją apie gautas butų ir kitų patalpų savininkų pretenzijas, skundus |
TAIP |
NE |
|
2.12. metinę veiklos ataskaitą ir informaciją apie jos pateikimą butų ir kitų patalpų savininkams |
TAIP |
NE |
|
2.13. informaciją apie einamaisiais metais šauktus butų ir kitų patalpų savininkų, bendrijos narių susirinkimus ar balsavimus raštu |
TAIP |
NE |
|
2.14. bendrojo naudojimo objektų administratoriaus civilinės atsakomybės draudimą |
TAIP |
NE |
|
2.15. informaciją apie taikomus tarifus |
TAIP |
NE |
|
2.16. informaciją apie daugiabučio namo techninei priežiūrai skirtų lėšų panaudojimą |
TAIP |
NE |
|
2.17. kitus kontrolieriaus prašomus pateikti dokumentus (nurodyti, kokius) |
TAIP |
NE |
|
3. Bendrojo naudojimo objektų valdytojo veiklos aprašymas ir įvertinimas (aprašoma, kaip valdytojas vykdo pavestas funkcijas, kokie nustatyti veiklos trūkumai): ___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
4. Nustatyti trūkumai, kuriuos bendrojo naudojimo objektų valdytojas nedelsdamas pašalino: ___________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
5.Rekomendacijos:_____________________________________________________
___________________________________________________________________________
6. Informavimas apie pradėtą administracinio nusižengimo teiseną dėl patikrinimo metu nustatytų valdytojo veiklą reglamentuojančių teisės aktų pažeidimų (ši informacija pildoma, jei patikrinimo metu nustatyta pažeidimų):_________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Priežiūros ir kontrolės vykdytojas (kontrolierius) _______________ __________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Aktą gavau:
___________________________________________________________________________
(parašas) (bendrojo naudojimo objektų valdytojo (atstovo) vardas ir pavardė)
Priedo pakeitimai:
Nr. VI.TS-17, 2021-01-27, paskelbta TAR 2021-01-29, i. k. 2021-01725
Pakeitimai:
1.
Elektrėnų savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. VI.TS-17, 2021-01-27, paskelbta TAR 2021-01-29, i. k. 2021-01725
Dėl Elektrėnų savivaldybės tarybos 2020 m. birželio 17 d. sprendimu Nr. VI.TS-140 patvirtintų Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir Elektrėnų savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių 13, 14 punktų ir taisyklių priedo pakeitimo