Įstatymas paskelbtas: Žin., 2013, Nr. 140-7044
Neoficialus įstatymo tekstas
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO
ĮSTATYMAS
2013 m. gruodžio 12 d. Nr. XII-659
Vilnius
Preambulė
Lietuvos Respublikos Seimas,
konstatuodamas, kad Lietuvos Respublikos valdžios sektoriaus struktūrinis balanso rodiklis dar nėra pasiekęs vidutinio laikotarpio tikslo, ir atsižvelgdamas į finansinę šalies būklę;
atsižvelgdamas į tai, kad perviršinio deficito ištaisymas privalo būti tvarus, tai yra perviršinis deficitas privalo ne tik būti panaikintas tam tikrais metais, bet ir neturi kilti jo pasikartojimo vėlesniais metais grėsmė;
atsižvelgdamas į tai, kad vidutinio laikotarpio tikslas turi būti pasiektas tam tikrais metais ir struktūrinio deficito ištaisymas privalo būti tvarus;
atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos fiskalinės drausmės įstatymo (toliau – Fiskalinės drausmės įstatymas) nuostatas, pagal kurias vidutiniu laikotarpiu turi būti siekiama perteklinio ar artimo subalansuotam valdžios sektoriaus;
atsižvelgdamas į tai, kad valdžios sektoriaus deficito mažinimo planų nevykdymas padidintų skolinimosi finansų rinkose palūkanų normas;
atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2013 m. liepos 1 d. nutarime „Dėl Lietuvos Respublikos įstatymų nuostatų, kuriomis nustatyti sumažinti valstybės tarnautojų ir teisėjų atlyginimai valstybėje susidarius itin sunkiai ekonominei, finansinei padėčiai, atitikties Lietuvos Respublikos Konstitucijai“ nurodytą įstatymų leidėjo pareigą nustatyti asmenų, kuriems už darbą apmokama iš valstybės ar savivaldybės biudžetų lėšų, patirtų praradimų kompensavimo mechanizmą, tai yra tvarką, kuria vadovaudamasi valstybė per protingą laikotarpį (inter alia atsižvelgiant į valstybės ekonominę, finansinę padėtį, įvertinant galimybes sukaupti (gauti) lėšas, būtinas tokiam kompensavimui) teisingai – tiek, kiek patirtieji praradimai buvo neproporcingi, – juos kompensuos;
atsižvelgdamas į tai, kad, apsisprendus 2014 metais kompensuoti praradimus, patirtus dėl nuo 2009 metų sumažintų valstybinių pensijų ir iš valstybės ir savivaldybių biudžetų mokamų atlyginimų koeficientų, priedų ir kitų išmokų, viešosios išlaidos padidėtų apie 1 mlrd. litų ir dėl to kiltų rizika pradėti perviršinio deficito procedūrą Lietuvos Respublikai;
atsižvelgdamas į tai, kad toks išlaidų padidinimas nemažinant kitų išlaidų pažeistų Fiskalinės drausmės įstatymo reikalavimus, o kitų išlaidų sumažinimas šia suma keltų grėsmę esminių valstybės funkcijų atlikimui;
konstatuodamas, kad 2014 metais neįmanoma vienu metu įgyvendinti Fiskalinės drausmės įstatymo nuostatų ir išvengti perviršinio deficito, tai yra atsižvelgti į finansinę šalies būklę ir kompensuoti iš valstybės ir savivaldybių biudžetų mokamų valstybinių pensijų ir atlyginimų sumažinimo praradimus, neviršijant 2014 metų tikslo; todėl nėra pagrindo teigti, kad numatoma gauti ar sukaupti lėšų, reikalingų praradimams dėl sumažintų valstybinių pensijų ir sumažintų atlyginimų kompensuoti, ir dėl to 2014 metų valdžios sektoriaus išlaidos turi būti tvirtinamos neįsipareigojant kompensuoti šiuos praradimus,
p r i i m a šį įstatymą.
1 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2014 metų valstybės biudžeto pajamų ir asignavimų patvirtinimas
Šiuo įstatymu patvirtinamas Lietuvos Respublikos 2014 metų valstybės biudžetas – 26 158 419 tūkst. litų pajamų, 27 118 427 tūkst. litų asignavimų išlaidoms ir turtui įsigyti (asignavimai viršija pajamas 960 008 tūkst. litų) (1, 2, 3 priedėliai).
Straipsnio pakeitimai:
Nr. XII-994, 2014-07-10, paskelbta TAR 2014-07-15, i. k. 2014-10270
2 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2014 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai
1. Šiuo įstatymu patvirtinami šie 2014 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai:
1) gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais), tenkanti visų savivaldybių biudžetams nuo šio mokesčio pajamų į konsoliduotus valstybės biudžetą ir savivaldybių biudžetus, – 67,78 procento;
2) valstybės biudžeto specialios tikslinės dotacijos savivaldybių biudžetams – 2 731 644 tūkst. litų (4 priedėlis);
3) valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijos savivaldybių biudžetams – 343 352 tūkst. litų (5 priedėlis).
2. Šiuo įstatymu numatomas savivaldybių biudžetų finansinis rodiklis – prognozuojamos pajamos, kuriuo savivaldybės vadovaujasi rengdamos savo biudžetus (6 priedėlis).
3 straipsnis. Mokinio krepšelio dydis
1. Mokinio krepšelis – mokymo lėšos, skirtos vienam sutartiniam mokiniui, apskaičiuojamos ir paskirstomos pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Vyriausybė) patvirtintą metodiką.
2. Mokinio krepšelio dydis 2014 metais – 3 348 litai.
1. Savivaldybės specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui lėšų dalį, nurodytą Vyriausybės patvirtintoje metodikoje, savo nustatyta tvarka naudoja Vyriausybės patvirtintoje metodikoje numatytoms mokymo reikmėms.
2. Savivaldybės atsiskaito už specialių tikslinių dotacijų panaudojimą šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytoms valstybės institucijoms ir įstaigoms.
5 straipsnis. Valstybės biudžeto dotacijų savivaldybių biudžetams pervedimas
1. Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau – Finansų ministerija) perveda savivaldybėms šio įstatymo 5 priedėlyje nustatytas valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų sumas.
2. Šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos, atsižvelgdamos į lėšų poreikį, perveda savivaldybėms šio įstatymo 4 priedėlyje nustatytas valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų sumas.
3. Valstybės biudžeto speciali tikslinė dotacija Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti pervedama atsižvelgiant į faktiškai atliktus darbus, nurodytus valstybės institucijoms ir įstaigoms savivaldybių teikiamose paraiškose.
4. Savivaldybės gautas ir nepanaudotas šio įstatymo 4 priedėlyje nustatytas valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų sumas grąžina šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytoms valstybės institucijoms ir įstaigoms.
6 straipsnis. Valstybės biudžeto asignavimų perskirstymas, asmeniui keičiant studijų programą
1. Asmeniui, kurio studijos yra valstybės finansuojamos, Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo (toliau – Mokslo ir studijų įstatymas) ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka keičiant studijų programą, valstybės biudžeto asignavimų sumos perskirstomos tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų aukštosioms mokykloms suderinus tarpusavyje.
2. Finansų ministerija valstybės biudžeto asignavimų sumas perskirsto tarp:
1) valstybinių universitetų, kai asmuo pereina iš vieno valstybinio universiteto į kitą;
2) valstybinių universitetų ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos (toliau – Švietimo ir mokslo ministerija), kai asmuo pereina iš valstybinio universiteto į nevalstybinę aukštąją mokyklą ar atvirkščiai.
3. Švietimo ir mokslo ministerija asignavimų sumas perskirsto tarp:
1) kolegijų, kai asmuo pereina iš vienos kolegijos į kitą;
2) nevalstybinių aukštųjų mokyklų, kai asmuo pereina iš vienos nevalstybinės aukštosios mokyklos į kitą.
7 straipsnis. Įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondą
2014 metų valstybės biudžeto įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetą dydis yra 37 procentai užpraeitų metų keturių ketvirčių šalies ūkio darbuotojų vidutinio mėnesinio bruto darbo užmokesčio vidurkio ir sudaro 804,3 lito už vieną valstybės lėšomis draudžiamą asmenį.
8 straipsnis. Įmokos į valstybės biudžetą, skiriamos asignavimų valdytojų programoms finansuoti
Šiuo įstatymu patvirtinamos 2014 metų
biudžetinių įstaigų pajamų įmokos į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto
pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais
skiriamos programoms finansuoti, pagal asignavimų valdytojus –
1 749 548 tūkst. litų (2 priedėlis).
2014 metais valstybės garantijos gali būti teikiamos:
1) už valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtus įsipareigojimus pagal garantijas. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2014 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 731 000 tūkst. litų. Į garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitą neįtraukiama garantijų institucijų įsipareigojimų pagal garantijas dalis, kuri yra pergarantuota finansų institucijų, turinčių aukščiausią kredito reitingą (AAA), suteiktą bent dviejų iš tarptautinių reitingų agentūrų Moody's, Standard & Poor's ir Fitch Ratings;
2) dėl Lietuvos Respublikoje įsteigtų bankų ir užsienio bankų filialų gaunamų paskolų ar kitaip prisiimamų finansinių įsipareigojimų, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos finansinio tvarumo įstatyme (toliau – Finansinio tvarumo įstatymas). Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2014 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 800 000 tūkst. litų;
3) dėl tarptautinių finansų institucijų teikiamų paskolų valstybės investicijų projektams finansuoti. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2014 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 485 000 tūkst. litų;
4) dėl Mokslo ir studijų įstatyme nurodytų valstybės remiamų paskolų. Bendra tokių įsipareigojimų, prisiimtų 2014 ir ankstesniais metais, suma vienu metu negali viršyti 214 000 tūkst. litų, iš jų per 2014 metus prisiimtų naujų įsipareigojimų suma negali viršyti 65 000 tūkst. litų.
10 straipsnis. Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas
2014 metų Vyriausybės grynojo skolinių
įsipareigojimų pokyčio limitas –
7 370 000 tūkst. litų, iš jų:
1) 3 500 000 tūkst. litų skirta sukaupti lėšas euroobligacijų emisijai 2015 metais išpirkti. Šia suma, kai yra išnaudojamas grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas, numatomas valstybės piniginių išteklių padidėjimas 2014 metais;
2) 800 000 tūkst. litų skirta Finansinio tvarumo įstatyme ir (arba) Lietuvos Respublikos indėlių ir įsipareigojimų investuotojams draudimo įstatyme numatytiems tikslams.
2014 metais valstybinės aukštosios mokyklos ir valstybinės profesinio mokymo įstaigos gali pasirašyti paskolų sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus, suteikiančius teisę skolintis ne daugiau kaip 70 000 tūkst. litų, kurie būtų skirti valstybinių aukštųjų mokyklų ir valstybinių profesinio mokymo įstaigų bendrabučių atnaujinimui pagal patvirtintas programas ir kitoms reikmėms finansuoti. 2014 metais valstybinių aukštųjų mokyklų ir valstybinių profesinio mokymo įstaigų pasiskolintų (išimtų) lėšų pagal 2014 ir ankstesniais metais pasirašytas paskolų sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus limitas – 50 000 tūkst. litų. Švietimo ir mokslo ministerija paskirsto šiame straipsnyje nurodytus skolinimosi limitus valstybinėms aukštosioms mokykloms ir valstybinėms profesinio mokymo įstaigoms jos nustatyta tvarka. Valstybinės aukštosios mokyklos ir valstybinės profesinio mokymo įstaigos už prisiimtus skolinius įsipareigojimus atsiskaito Švietimo ir mokslo ministerijai jos nustatyta tvarka.
12 straipsnis. Savivaldybių skolinimosi ir skolos limitai
1. Savivaldybių skolinimosi ir skolos limitai:
1) savivaldybės skola negali viršyti 70 procentų šio įstatymo 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir šio įstatymo 5 priedėlyje nurodytų valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui pajamų mažėjimui kompensuoti sumos;
2) Vilniaus miesto savivaldybės skolos ir mokėtinų sumų, kurių įvykdymo terminas praleistas daugiau kaip 10 ir 45 dienos, suma negali viršyti 135 procentų šio įstatymo 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų;
3) metinio savivaldybės grynojo skolinimosi suma negali viršyti 15 procentų šio įstatymo 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir šio įstatymo 5 priedėlyje nurodytų valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui pajamų mažėjimui kompensuoti sumos;
4) savivaldybės garantijų limitas negali viršyti 10 procentų šio įstatymo 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir šio įstatymo 5 priedėlyje nurodytų valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui pajamų mažėjimui kompensuoti sumos.
2. Savivaldybės, kurių skola sudaro daugiau kaip 40 procentų (Kauno miesto savivaldybės – daugiau kaip 50 procentų) šio įstatymo 6 priedėlyje prognozuojamų savivaldybės biudžeto pajamų ir šio įstatymo 5 priedėlyje nurodytų valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų savivaldybės biudžetui pajamų mažėjimui kompensuoti sumos, 2014 metais gali skolintis tik projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti ir paimtoms paskoloms grąžinti. Vilniaus miesto savivaldybė gali skolintis tik 2013 m. gruodžio 31 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas dengti ir projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti ir paimtoms paskoloms grąžinti.
3. Į skolinimosi limitus neįskaitomos iš valstybės biudžeto suteiktos trumpalaikės paskolos laikinam pajamų trūkumui padengti ir trumpalaikės arba ilgalaikės paskolos, kai dėl kredito įstaigų veiklos apribojimo ir (arba) jų licencijų atšaukimo savivaldybės negali disponuoti savo lėšomis ir dėl to trūksta apyvartos lėšų. Savivaldybės 2011 metais iš valstybės biudžeto gautas trumpalaikes paskolas laikinam pajamų trūkumui, susidariusiam dėl akcinės bendrovės banko „Snoras“ veiklos apribojimo ir banko licencijos atšaukimo, padengti grąžina į valstybės biudžetą iki 2014 m. gruodžio 31 d.
13 straipsnis. Vyriausybės ir kitų institucijų teisės vykdant biudžetą
1. Vyriausybei arba jos įgaliotai institucijai suteikiama teisė:
1) paskirstyti tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų vadovybėms lėšas, numatytas Finansų ministerijos asignavimuose tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms, atsižvelgiant į tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų kanonus ir statutus ir Lietuvos statistikos departamento paskelbtą tikinčiųjų skaičių;
2) paskirstyti pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytas 2014 metų kapitalo investicijoms skirtas lėšas;
3) paskirstyti Privatizavimo fondo lėšų dalį, Lietuvos Respublikos Seimo (toliau – Seimas) patvirtintą Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti, Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo (arba juridinio asmens, perėmusio valstybės įmonės Valstybės turto fondo teises ir pareigas) funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti, pagal programas ir asignavimų valdytojus;
4) paskirstyti asignavimų valdytojams Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas atkuriamai už laikotarpį nuo 2013 m. spalio 1 d. iki 2013 m. gruodžio 31 d. valstybės tarnautojų ir teisėjų darbo užmokesčio (atlyginimo) daliai ir susijusioms įmokoms bei kitoms išmokoms, kurių dydis priklauso nuo darbo užmokesčio, mokėti, kuri nebuvo sumokėta iki 2013 m. gruodžio 31 d.;
5) paskirstyti asignavimų valdytojams Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas priemonėms, susijusioms su euro įvedimu;
6) paskirstyti savivaldybėms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas 2013 metais savivaldybių negautoms pajamoms padengti;
7) paskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programų ir projektų įgyvendinimo užtikrinimo programai skirtus asignavimus pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir (arba) savivaldybes ir 2014 metais leisti juos naudoti iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų įgyvendinamiems ir (arba) numatomiems įgyvendinti projektams, programoms ir subsidijų schemoms finansuoti;
8) paskirstyti Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos (toliau – Kultūros ministerija) asignavimuose numatytas lėšas kultūros ir meno darbuotojų darbo užmokesčiui padidinti pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir savivaldybes;
9) perskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programoms (priemonėms), projektams ir subsidijų schemoms valstybės biudžete numatytus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių, atsižvelgiant į programų, projektų ir subsidijų schemų įgyvendinimo duomenis;
10) perskirstyti Europos Sąjungos struktūrinės paramos lėšomis finansuotų finansų inžinerijos priemonių arba finansinių instrumentų grįžusias lėšas, grąžintas asignavimų valdytojams pagal sudarytas finansų inžinerijos priemonių arba finansinių instrumentų finansavimo sutartis, tarp asignavimų valdytojų tiems patiems tikslams finansuoti, atsižvelgiant į Europos Sąjungos teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų administravimą;
11) Teisėjų tarybos teikimu ne dažniau kaip kartą per ketvirtį perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus, numatytus šio įstatymo 3 priedėlyje, tarp teismų, atsižvelgiant į teismų programų įgyvendinimo duomenis.
2. Valstybės institucijoms ir įstaigoms, nurodytoms šio įstatymo 4 priedėlyje, pavedama paskirstyti per 3 darbo dienas nuo šio įstatymo įsigaliojimo dienos specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių, o specialias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti, išskyrus specialias tikslines dotacijas, numatytas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai (toliau – Socialinės apsaugos ir darbo ministerija) savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti, paskirstyti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų ir apie tai pranešti savivaldybėms.
3. Valstybės institucijoms ir įstaigoms, nurodytoms šio įstatymo 4 priedėlyje, suteikiama teisė:
1) perskirstyti specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių ir tarp specialių tikslinių dotacijų, o specialias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti, išskyrus specialias tikslines dotacijas, numatytas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti, perskirstyti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų;
2) padidinti savivaldybėms skiriamų specialių tikslinių dotacijų sumas, jeigu biudžetiniais metais priimami sprendimai dėl papildomų lėšų skyrimo savivaldybėms tikslams, kuriems yra skiriamos šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytos specialios tikslinės dotacijos.
4. Finansų ministerijai suteikiama teisė:
1) skolintis valstybės vardu esant poreikiui ir laikantis Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limito su valstybės skola susijusioms išlaidoms apmokėti, valstybės perskolinamai paskolai uždarajai akcinei bendrovei „Būsto paskolų draudimas“ suteikti, turtinei ir neturtinei žalai, priteistai iš Lietuvos valstybės vykdant arbitražų ar teismų sprendimus, atlyginti;
2) leisti įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, gautos Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos laikinai laisvas lėšas grąžintinai naudoti valstybės biudžeto reikmėms ir valstybės skoliniams įsipareigojimams vykdyti užtikrinant, kad programų asignavimų dalis, kurią sudaro Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama, įmokėtos biudžetinių įstaigų pajamos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, iš valstybės biudžeto būtų finansuojamos laiku;
3) panaudoti laikinai laisvas valstybės biudžeto ir skolintas lėšas nenumatytoms įmokoms į Europos Sąjungos biudžetą;
4) paskirstyti savivaldybėms, valstybės institucijoms ir įstaigoms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas piliečių nuosavybės teisėms į išlikusius gyvenamuosius namus, jų dalis, butus atkurti ir kompensacijoms už išperkamą nekilnojamąjį turtą religinėms bendrijoms išmokėti;
5) kompensuoti nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos atstovų kelionių į Europos Sąjungos Tarybos darbo organų susitikimus išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų ir įmokėtą, bet nepanaudotą Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų dalį, skirtą šiam tikslui, naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;
6) kompensuoti nustatyta tvarka 2009–2014 metų Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų operatorių ir kitų susijusių institucijų atstovų komandiruočių į patirties mainų renginius, kurių organizavimą remia atsakingos šalių donorių institucijos, išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.
5. Švietimo ir mokslo ministerijai suteikiama teisė:
1) paskirstyti pagal aukštąsias mokyklas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas studentų, 2014 metais priimamų studijuoti pagal pirmosios pakopos, vientisųjų, antrosios pakopos ir laipsnio nesuteikiančių studijų programas, ir tiksliniu būdu valstybės finansuojamų studijų programų studentų studijų ir kitoms išlaidoms;
2) Vyriausybės patvirtintoje metodikoje nustatyta tvarka perskirstyti specialią tikslinę dotaciją mokinio krepšeliui finansuoti tarp savivaldybių, taip pat tarp savivaldybių ir Švietimo ir mokslo ministerijos ir atvirkščiai;
3) Švietimo ir mokslo ministerijos nustatyta tvarka paskirstyti pagal valstybines mokslo ir studijų institucijas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas administravimo ir ūkio lėšas, skirtas sudėtingos infrastruktūros objektams finansuoti.
6. Asignavimų valdytojams suteikiama teisė, suderinus su Finansų ministerija, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų viršplanines įmokas į biudžetą naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.
7. Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerijai suteikiama teisė:
1) naudoti, suderinus su Finansų ministerija, paliekamus 3 mėnesių išlaidų dydžio pereinamuosius 2013 metų lėšų likučius, esančius tarptautinių operacijų karinio vieneto, dislokuoto užsienio valstybėje, sąskaitose užsienio kredito įstaigose ar pas atskaitingus asmenis, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;
2) naudoti, suderinus su Finansų ministerija, 2013 metais planuotas, bet nepanaudotas valstybės biudžeto asignavimų sumas pagal su užsienio tiekėjais sudarytas sutartis dėl investicijų projektų, ginklų ir karinės įrangos įsigijimo, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas toms sutartims vykdyti.
8. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijai (toliau – Aplinkos ministerija) suteikiama teisė įgalioti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūrą vykdyti lėšų susigrąžinimą pagal įgyvendintas asignavimų valdytojo programas, kuriose buvo numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams.
9. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai (toliau – Susisiekimo ministerija) suteikiama teisė:
1) įgalioti Transporto investicijų direkciją vykdyti lėšų susigrąžinimą pagal įgyvendintas asignavimų valdytojo programas, kuriose buvo numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams;
2) įgalioti Informacinės visuomenės plėtros komitetą prie Susisiekimo ministerijos priimti sprendimus dėl projektų finansavimo, vykdyti lėšų mokėjimą ir susigrąžinimą įgyvendinant Susisiekimo ministerijos programas, kuriose numatytos lėšos bendrai finansuojamiems iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektams, įgyvendinamiems pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioritetą „Informacinė visuomenė visiems“, ir vykdyti pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3.3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendintų projektų lėšų susigrąžinimą.
10. Kultūros ministerijai, Švietimo ir mokslo ministerijai ir Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai (toliau – Užsienio reikalų ministerija) suteikiama teisė teikti dotacijas užsienio subjektams užsienio lietuvių, jų bendruomenių, organizacijų ir įstaigų kultūros, švietimo veiklai finansuoti, tautiniam tapatumui išsaugoti, lietuvių kultūrai puoselėti ir pristatyti pasauliui, bendruomeniškumui stiprinti, prisidėti užtikrinant lietuvių kultūrai reikšmingo paveldo užsienyje priežiūrą, įsitraukimo į Lietuvos politinį, visuomeninį, ekonominį, kultūrinį gyvenimą ir kitai veiklai finansuoti iš Kultūros ministerijos, Švietimo ir mokslo ministerijos ir Užsienio reikalų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.
11. Lietuvos Respublikos ūkio ministerijai (toliau – Ūkio ministerija) suteikiama teisė skirti lėšas investuotojams, vykdant įsipareigojimus, nustatytus investicijų sutartyse, sudarytose vadovaujantis Lietuvos Respublikos investicijų įstatymo 13 straipsnio 1 dalies 6 punktu, iš Ūkio ministerijos asignavimuose tam tikslui numatytų lėšų.
14 straipsnis. Biudžetinių įstaigų skolų padengimas ir skolinimasis
1. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojai, biudžetinių įstaigų vadovai ir savivaldybių institucijos išanalizuoja įsiskolinimo priežastis ir imasi priemonių įsiskolinimui sumažinti bei, sudarydami ir tvirtindami 2014 metų išlaidų sąmatas, numato reikiamų asignavimų dalį 2014 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.
2. Iš sutaupytų asignavimų išlaidoms pirmiausia turi būti dengiamas įsiskolinimas.
3. Savivaldybių 2013 metais nepanaudotos biudžetų lėšos, išskyrus tikslinės paskirties lėšas, turi būti naudojamos 2014 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti, paskoloms grąžinti.
4. Savivaldybių 2014 m. gruodžio 31 d. esamas pradelstas įsiskolinimas už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes, palyginti su 2014 m. sausio 1 d. pradelstu įsiskolinimu, turi sumažėti ne mažiau negu 10 procentų ir ne mažesne suma, negu nurodyta šio įstatymo 6 priedėlyje.
5. Biudžetinės įstaigos savo vardu negali skolintis lėšų, prisiimti jokių skolinių įsipareigojimų (įskaitant pagal kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus ir finansinės nuomos (lizingo) sutartis).
15 straipsnis. Asignavimų valdytojo teisė prisiimti įsipareigojimus
Aplinkos ministerija 2014 metų mokėjimams iš Klimato kaitos specialiosios programos gali naudoti ne daugiau kaip 85 000 tūkst. litų iš 2014 metais faktiškai įmokėtų lėšų sumos ir ne daugiau kaip 120 000 tūkst. litų iš ankstesniais metais įmokėtų lėšų sumos.
16 straipsnis. Valstybės investicijų 2014–2016 metų programos patvirtinimas
Šiuo įstatymu patvirtinama Valstybės investicijų 2014–2016 metų programa (7 priedėlis).
17 straipsnis. Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatų patvirtinimas
Šiuo įstatymu patvirtinamos 2014 metų Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatos (8 priedėlis).
Šiuo įstatymu patvirtinama 2014 metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmata (9 priedėlis).
19 straipsnis. Garantinio fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
Šiuo įstatymu patvirtinama 2014 metų Garantinio fondo lėšų sąmata (10 priedėlis).
20 straipsnis. Valdžios sektoriaus balanso rodiklio kasmetinio pagerėjimo užduotis
Šiuo įstatymu nustatoma 2014 metų valdžios sektoriaus balanso rodiklio kasmetinio pagerėjimo užduotis – vidutinio laikotarpio kalendorinių metų valdžios sektoriaus balanso rodiklis, palyginti su praėjusių kalendorinių metų valdžios sektoriaus balanso rodikliu, turi pagerėti bent vienu procentiniu punktu.
21 straipsnis. Informacijos apie savivaldybių prisiimamus įsipareigojimus viešumas
Visi naujai prisiimami savivaldybės įsipareigojimai pagal paskolų sutartis, finansinės nuomos (lizingo) sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus turi būti skelbiami savivaldybės interneto svetainėje, nurodant panaudojimo paskirtį.
Skelbiu šį Lietuvos Respublikos Seimo priimtą įstatymą.
RESPUBLIKOS PREZIDENTĖ DALIA GRYBAUSKAITĖ
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
1 priedėlis
Lietuvos respublikos
2014 metų valstybės biudžetas
tūkst. Lt |
|
Pajamos |
Iš viso |
PAJAMOS |
18 528 292 |
MOKESČIAI |
17 104 230 |
Pajamų ir pelno mokesčiai |
3 124 728 |
Gyventojų pajamų mokestis |
1 451 109 |
Pelno mokestis |
1 673 619 |
Turto mokesčiai |
5 000 |
Nekilnojamojo turto mokestis |
5 000 |
Prekių ir paslaugų mokesčiai |
13 744 502 |
Pridėtinės vertės mokestis |
9 759 485 |
Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą |
72 000 |
Akcizai |
3 545 624 |
Cukraus sektoriaus mokesčiai |
3 730 |
Loterijų ir azartinių lošimų mokestis |
40 000 |
Transporto priemonių mokesčiai |
190 000 |
Mokesčiai už aplinkos teršimą |
30 500 |
Rinkliavos ir mokesčiai už pramoninės nuosavybės objektų registravimą |
103 163 |
Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai |
230 000 |
KITOS PAJAMOS |
1 424 062 |
Turto pajamos |
876 747 |
Palūkanos už paskolas |
600 910 |
Palūkanos už depozitus ir vertybinius popierius |
29 056 |
Lietuvos banko likutinis pelnas |
20 000 |
Dividendai |
129 676 |
Mokesčiai už valstybinius gamtos išteklius |
39 600 |
Naftos ir dujų išteklių mokestis |
33 000 |
Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise |
24 505 |
Pajamos už prekes ir paslaugas |
398 319 |
Pajamos už patalpų nuomą |
26 380 |
Konsulinis mokestis |
77 000 |
Pajamos už atsitiktines paslaugas |
256 954 |
Žyminis mokestis |
30 000 |
Kitos pajamos |
7 985 |
Pajamos iš baudų ir konfiskacijos |
109 696 |
Kitos neišvardytos pajamos |
39 300 |
SANDORIAI DĖL MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO BEI FINANSINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ PRISIĖMIMAS |
198 072 |
Materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamos |
188 368 |
Žemė |
71 941 |
Kitas materialusis ir nematerialusis turtas |
116 427 |
Finansinio turto pardavimo pajamos (paskolų surinkimas) |
9 704 |
Kitos gautinos sumos |
9 704 |
IŠ VISO: |
18 726 364 |
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
7 432 055 |
IŠ VISO: |
26 158 419 |
asignavimai
tūkst. Lt |
|||||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Iš viso |
iš jų: |
|||
asignavimai išlaidoms |
asignavimai turtui įsigyti |
||||
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
||||
I. RESPUBLIKOS PREZIDENTUI, SEIMUI, VYRIAUSYBEI ATSKAITINGOS INSTITUCIJOS |
|||||
Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija |
17 297 |
14 540 |
8 125 |
2 757 |
|
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
97 865 |
94 609 |
55 545 |
3 256 |
|
Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija |
51 697 |
51 677 |
1 650 |
20 |
|
iš jų: asignavimai politinėms partijoms |
18 999 |
18 999 |
0 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstaiga |
3 476 |
3 456 |
2 343 |
20 |
|
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė |
30 717 |
30 525 |
20 232 |
192 |
|
Valstybinė lietuvių kalbos komisija |
2 755 |
2 755 |
683 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
5 559 |
5 267 |
3 384 |
292 |
|
Lietuvos Respublikos akademinės etikos ir procedūrų kontrolieriaus tarnyba |
610 |
610 |
380 |
0 |
|
Vyriausioji tarnybinės etikos komisija |
1 486 |
1 436 |
1 023 |
50 |
|
Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba |
1 086 |
1 086 |
733 |
0 |
|
Lietuvos radijo ir televizijos komisija |
2 500 |
2 420 |
1 500 |
80 |
|
Nacionalinė sveikatos taryba |
215 |
215 |
143 |
0 |
|
Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaiga |
1 543 |
1 543 |
1 055 |
0 |
|
Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba |
1 464 |
1 464 |
765 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos valstybinė kultūros paveldo komisija |
824 |
824 |
554 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija |
36 004 |
34 889 |
13 596 |
1 115 |
|
iš jų: kompensacijai už Lietuvos žydų religinių bendruomenių nekilnojamąjį turtą |
12 500 |
12 500 |
0 |
0 |
|
Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija |
9 600 |
8 424 |
4 400 |
1 176 |
|
Valstybinė atominės energetikos saugos inspekcija |
6 134 |
5 951 |
4 065 |
183 |
|
Etninės kultūros globos taryba |
519 |
519 |
271 |
0 |
|
Viešųjų pirkimų tarnyba |
9 141 |
8 575 |
4 705 |
566 |
|
Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas |
81 306 |
66 091 |
42 853 |
15 215 |
|
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba |
23 519 |
21 737 |
13 740 |
1 782 |
|
II. MINISTERIJOS |
|||||
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija |
813 483 |
798 581 |
89 604 |
14 902 |
|
Lietuvos Respublikos energetikos ministerija |
444 934 |
444 662 |
6 205 |
272 |
|
Lietuvos Respublikos finansų ministerija |
4 796 965 |
4 743 962 |
251 969 |
53 003 |
|
iš jų: |
|
|
|
|
|
Lietuvos Respublikos Vyriausybės rezervas |
5 000 |
5 000 |
0 |
0 |
|
Tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms |
1 687 |
1 687 |
0 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija |
1065 533 |
943 096 |
372 114 |
122 437 |
|
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija |
366 294 |
318 659 |
80 737 |
47 635 |
|
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
2 862 485 |
2 851 405 |
124 924 |
11 080 |
|
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija |
2 787 618 |
2 407 756 |
46 840 |
379 862 |
|
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
1 899 741 |
1 852 330 |
100 532 |
47 411 |
|
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija |
3 544 987 |
3 488 425 |
281 602 |
56 562 |
|
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija |
307 809 |
292 671 |
146 780 |
15 138 |
|
Lietuvos Respublikos ūkio ministerija |
1 003 683 |
992 190 |
37 872 |
11 493 |
|
Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija |
241 377 |
232 585 |
55 921 |
8 792 |
|
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija |
1 513 328 |
1 485 171 |
359 103 |
28 157 |
|
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija |
2 822 234 |
2 802 865 |
120 615 |
19 369 |
|
III. MINISTRŲ VALDYMO SRIČIŲ INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS |
|||||
ENERGETIKOS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos |
5 738 |
5 718 |
4 098 |
20 |
|
FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Lietuvos statistikos departamentas |
26 264 |
25 054 |
16 912 |
1 210 |
|
KULTŪROS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka |
23 893 |
14 526 |
9 547 |
9 367 |
|
Lietuvos nacionalinis muziejus |
13 147 |
10 577 |
6 834 |
2 570 |
|
Lietuvos dailės muziejus |
15 233 |
13 969 |
8 251 |
1 264 |
|
Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus |
7 995 |
5 945 |
3 417 |
2 050 |
|
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras |
27 510 |
27 400 |
15 438 |
110 |
|
Lietuvos nacionalinis dramos teatras |
8 397 |
8 067 |
4 614 |
330 |
|
Nacionalinis Kauno dramos teatras |
5 954 |
4 454 |
2 611 |
1 500 |
|
Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija |
13 977 |
13 797 |
8 091 |
180 |
|
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai |
7 045 |
7 045 |
3 141 |
0 |
|
Viešoji įstaiga Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas |
8 938 |
8 938 |
258 |
0 |
|
Viešoji įstaiga „Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija“ |
50 684 |
49 384 |
19 980 |
1 300 |
|
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
25 033 |
22 224 |
10 929 |
2 809 |
|
SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas |
2 663 |
2 663 |
1 735 |
0 |
|
TEISINGUMO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija |
2 382 |
2 368 |
1 494 |
14 |
|
VIDAUS REIKALŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
91 517 |
74 976 |
9 531 |
16 541 |
|
Valstybės tarnybos departamentas |
3 719 |
3 673 |
1 899 |
46 |
|
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
671 263 |
654 451 |
434 525 |
16 812 |
|
ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
95 043 |
92 220 |
41 836 |
2 823 |
|
IV. KITOS VALSTYBĖS INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS |
|||||
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas |
6 196 |
6 196 |
4 238 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
98 624 |
97 266 |
69 272 |
1 358 |
|
Nacionalinė teismų administracija |
32 912 |
16 605 |
3 805 |
16 307 |
|
Teismai |
201 606 |
201 582 |
142 813 |
24 |
|
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras |
6 260 |
6 002 |
3 112 |
258 |
|
Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas |
456 |
456 |
180 |
0 |
|
Vyriausioji administracinių ginčų komisija |
991 |
991 |
656 |
0 |
|
Mokestinių ginčų komisija prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
1 228 |
1 218 |
848 |
10 |
|
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
21 000 |
15 400 |
8 900 |
5 600 |
|
V. ŠVIETIMO, KULTŪROS IR MOKSLO ORGANIZACIJOS (INSTITUTAI) |
|||||
Vilniaus universitetas |
163 202 |
160 502 |
0 |
2 700 |
|
iš jų: valstybinės reikšmės Vilniaus universiteto bibliotekos veiklai užtikrinti |
7 900 |
6 400 |
0 |
1 500 |
|
Vytauto Didžiojo universitetas |
36 037 |
35 837 |
0 |
200 |
|
Kauno technologijos universitetas |
86 133 |
85 933 |
0 |
200 |
|
Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
66 532 |
64 032 |
0 |
2 500 |
|
Klaipėdos universitetas |
24 276 |
24 276 |
0 |
0 |
|
Aleksandro Stulginskio universitetas |
15 656 |
14 656 |
0 |
1 000 |
|
Mykolo Romerio universitetas |
15 828 |
15 828 |
0 |
0 |
|
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas |
85 819 |
81 934 |
0 |
3 885 |
|
Vilniaus dailės akademija |
20 059 |
20 059 |
0 |
0 |
|
Lietuvos edukologijos universitetas |
24 528 |
23 528 |
0 |
1 000 |
|
Lietuvos sporto universitetas |
6 906 |
6 906 |
0 |
0 |
|
Šiaulių universitetas |
15 886 |
15 886 |
0 |
0 |
|
Lietuvos muzikos ir teatro akademija |
16 909 |
16 909 |
0 |
0 |
|
Lietuvos energetikos institutas |
12 063 |
11 963 |
7 804 |
100 |
|
Vilniaus universiteto Onkologijos institutas |
3 192 |
2 692 |
1 109 |
500 |
|
Lietuvos kultūros tyrimų institutas |
2 527 |
2 527 |
1 744 |
0 |
|
Lietuvos istorijos institutas |
3 572 |
3 572 |
2 480 |
0 |
|
Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas |
3 415 |
3 415 |
2 239 |
0 |
|
Lietuvių kalbos institutas |
3 068 |
3 068 |
2 106 |
0 |
|
Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas |
1 865 |
1 815 |
1 169 |
50 |
|
Lietuvos teisės institutas |
1 550 |
1 550 |
1 089 |
0 |
|
Lietuvos socialinių tyrimų centras |
1 704 |
1 694 |
1 076 |
10 |
|
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
3 501 |
3 481 |
2 249 |
20 |
|
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras |
20 049 |
18 067 |
10 301 |
1 982 |
|
Gamtos tyrimų centras |
10 451 |
10 141 |
6 773 |
310 |
|
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras |
22 769 |
22 609 |
13 371 |
160 |
|
Lietuvos mokslų akademija |
9 143 |
8 047 |
5 008 |
1 096 |
|
Lietuvos mokslo taryba |
109 326 |
109 326 |
3 154 |
0 |
|
Kauno kunigų seminarija |
428 |
428 |
0 |
0 |
|
Telšių Vyskupo Vincento Borisevičiaus kunigų seminarija |
242 |
242 |
0 |
0 |
|
Vilniaus Šv. Juozapo kunigų seminarija |
335 |
335 |
0 |
0 |
|
IŠ VISO: |
27 118 427 |
26 177 394 |
3 157 200 |
941 033 |
Priedėlio pakeitimai:
Nr. XII-994, 2014-07-10, paskelbta TAR 2014-07-15, i. k. 2014-10270
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
2 priedėlis
2014 METŲ biudžetinių įstaigų pajamų ĮMOKOS Į VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais SKIRIAMOS PROGRAMOMS FINANSUOTI, PAGAL ASIGNAVIMŲ VALDYTOJUS
|
|
tūkst. Lt |
||
Valstybės institucijos ir įstaigos |
Iš viso |
iš jų: |
||
valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokos |
|||
iš viso |
iš jų: pagal įstatymus, nutarimus ir kitus teisės aktus |
|||
Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija |
10 |
10 |
||
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
1 200 |
1 200 |
||
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė |
17 |
17 |
||
Lietuvos radijo ir televizijos komisija |
2 500 |
2 500 |
2 500 |
|
Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija |
9 600 |
9 600 |
9 600 |
|
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba |
10 |
10 |
||
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija |
171 499 |
165 708 |
5 791 |
|
Lietuvos Respublikos finansų ministerija |
9 497 |
9 497 |
||
Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija |
967 |
967 |
||
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija |
81 320 |
50 600 |
30 720 |
|
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
58 947 |
10 502 |
48 445 |
|
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija |
1 202 766* |
1 188 033* |
14 733 |
|
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
13 887 |
200 |
13 687 |
|
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija |
29 474 |
29 474 |
||
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija |
15 106 |
700 |
14 406 |
8 300 |
Lietuvos Respublikos ūkio ministerija |
12 704 |
11 050 |
1 654 |
|
Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija |
1 547 |
1 547 |
||
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija |
41 244 |
16 |
41 228 |
|
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija |
6 716 |
3 716 |
3 000 |
20 |
Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos |
1 000 |
1 000 |
||
Lietuvos statistikos departamentas |
100 |
100 |
||
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka |
425 |
425 |
||
Lietuvos nacionalinis muziejus |
800 |
800 |
||
Lietuvos dailės muziejus |
900 |
900 |
||
Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus |
250 |
250 |
||
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras |
5 400 |
5 400 |
||
Lietuvos nacionalinis dramos teatras |
1 500 |
1 500 |
||
Nacionalinis Kauno dramos teatras |
1 210 |
|
1 210 |
|
Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija |
1 800 |
1 800 |
||
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai |
600 |
600 |
||
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
1 308 |
1 308 |
||
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
21 237 |
19 404 |
1 833 |
|
Valstybės tarnybos departamentas |
5 |
5 |
||
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
1 867 |
1 867 |
||
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
8 000 |
8 000 |
||
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas |
6 |
6 |
||
Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
64 |
64 |
||
Nacionalinė teismų administracija |
106 |
106 |
||
Teismai |
244 |
244 |
||
iš jų: |
||||
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas |
30 |
30 |
||
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas |
6 |
6 |
||
Lietuvos apeliacinis teismas |
16 |
16 |
||
Vilniaus apygardos teismas |
18 |
18 |
||
Kauno apygardos teismas |
11 |
11 |
||
Klaipėdos apygardos teismas |
28 |
28 |
||
Šiaulių apygardos teismas |
7 |
7 |
||
Panevėžio apygardos teismas |
5 |
5 |
||
Vilniaus miesto apylinkės teismas |
18 |
18 |
||
Kauno apylinkės teismas |
17 |
17 |
||
Klaipėdos miesto apylinkės teismas |
5 |
5 |
||
Šiaulių apylinkės teismas |
3 |
3 |
||
Panevėžio miesto apylinkės teismas |
2 |
2 |
||
Druskininkų miesto apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Palangos miesto apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Alytaus rajono apylinkės teismas |
6 |
6 |
||
Biržų rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Joniškio rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Kaišiadorių rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Klaipėdos rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Lazdijų rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Marijampolės rajono apylinkės teismas |
2 |
2 |
||
Mažeikių rajono apylinkės teismas |
2 |
2 |
||
Radviliškio rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Rokiškio rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Skuodo rajono apylinkės teismas |
16 |
16 |
||
Šakių rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Šalčininkų rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Šilutės rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Švenčionių rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Tauragės rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Telšių rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Trakų rajono apylinkės teismas |
3 |
3 |
||
Utenos rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Varėnos rajono apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Vilkaviškio rajono apylinkės teismas |
5 |
5 |
||
Vilniaus rajono apylinkės teismas |
4 |
4 |
||
Visagino miesto apylinkės teismas |
1 |
1 |
||
Vilniaus apygardos administracinis teismas |
18 |
18 |
||
Kauno apygardos administracinis teismas |
2 |
2 |
||
Klaipėdos apygardos administracinis teismas |
1 |
1 |
||
Šiaulių apygardos administracinis teismas |
1 |
1 |
||
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras |
200 |
200 |
||
Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas |
10 |
10 |
||
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
21 000 |
21 000 |
21 000 |
|
Lietuvos energetikos institutas |
4 080 |
4 080 |
||
Vilniaus universiteto Onkologijos institutas |
1 450 |
1 450 |
||
Lietuvos kultūros tyrimų institutas |
40 |
40 |
||
Lietuvos istorijos institutas |
110 |
110 |
||
Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas |
100 |
100 |
||
Lietuvių kalbos institutas |
100 |
100 |
||
Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas |
300 |
300 |
||
Lietuvos teisės institutas |
100 |
100 |
||
Lietuvos socialinių tyrimų centras |
100 |
100 |
||
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
120 |
120 |
||
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras |
10 300 |
10 300 |
||
Gamtos tyrimų centras |
1 400 |
1 400 |
||
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras |
4 000 |
4 000 |
||
Lietuvos mokslų akademija |
305 |
305 |
||
IŠ VISO: |
1 749 548 |
1 449 929 |
299 619 |
41 420 |
* Iš šių lėšų skiriama bendroms biudžeto reikmėms:
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos – 128 526 tūkst. litų (iš Kelių priežiūros ir plėtros programos). Nepasitvirtinus pajamų surinkimo prognozėms, proporcingai mažinama šių lėšų suma.
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
3 priedėlis
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMAI TEISMAMS
|
|
tūkst. Lt |
|||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Iš viso |
iš jų: |
|||
asignavimai išlaidoms |
asignavimai turtui įsigyti |
||||
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
||||
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas |
12 292 |
12 292 |
8 910 |
|
|
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas |
6 374 |
6 374 |
4 550 |
|
|
Lietuvos apeliacinis teismas |
11 034 |
11 018 |
8 020 |
16 |
|
Vilniaus apygardos teismas |
14 810 |
14 810 |
10 644 |
|
|
Kauno apygardos teismas |
11 098 |
11 098 |
7 899 |
|
|
Klaipėdos apygardos teismas |
7 062 |
7 062 |
5 116 |
|
|
Šiaulių apygardos teismas |
5 402 |
5 402 |
3 920 |
|
|
Panevėžio apygardos teismas |
5 086 |
5 086 |
3 704 |
|
|
Vilniaus miesto apylinkės teismas |
23 587 |
23 587 |
16 528 |
|
|
Kauno apylinkės teismas |
13 955 |
13 955 |
9 899 |
|
|
Klaipėdos miesto apylinkės teismas |
7 784 |
7 784 |
5 552 |
|
|
Šiaulių apylinkės teismas |
6 260 |
6 260 |
4 452 |
|
|
Panevėžio miesto apylinkės teismas |
5 243 |
5 243 |
3 661 |
|
|
Druskininkų miesto apylinkės teismas |
1 077 |
1 077 |
743 |
|
|
Palangos miesto apylinkės teismas |
810 |
810 |
556 |
|
|
Akmenės rajono apylinkės teismas |
1 011 |
1 011 |
695 |
|
|
Alytaus rajono apylinkės teismas |
3 100 |
3 100 |
2 175 |
|
|
Anykščių rajono apylinkės teismas |
1 014 |
1 014 |
693 |
|
|
Biržų rajono apylinkės teismas |
1 043 |
1 043 |
717 |
|
|
Ignalinos rajono apylinkės teismas |
1 065 |
1 065 |
758 |
|
|
Jonavos rajono apylinkės teismas |
2 077 |
2 077 |
1 477 |
|
|
Joniškio rajono apylinkės teismas |
916 |
916 |
621 |
|
|
Jurbarko rajono apylinkės teismas |
1 035 |
1 035 |
714 |
|
|
Kaišiadorių rajono apylinkės teismas |
1 445 |
1 445 |
976 |
|
|
Kėdainių rajono apylinkės teismas |
1 638 |
1 638 |
1 141 |
|
|
Kelmės rajono apylinkės teismas |
998 |
998 |
693 |
|
|
Klaipėdos rajono apylinkės teismas |
1 481 |
1 481 |
1 007 |
|
|
Kretingos rajono apylinkės teismas |
1 180 |
1 180 |
826 |
|
|
Kupiškio rajono apylinkės teismas |
774 |
774 |
542 |
|
|
Lazdijų rajono apylinkės teismas |
997 |
997 |
654 |
|
|
Marijampolės rajono apylinkės teismas |
2 921 |
2 921 |
2 058 |
|
|
Mažeikių rajono apylinkės teismas |
1 866 |
1 866 |
1 293 |
|
|
Molėtų rajono apylinkės teismas |
806 |
806 |
546 |
|
|
Pakruojo rajono apylinkės teismas |
885 |
885 |
606 |
|
|
Pasvalio rajono apylinkės teismas |
1 041 |
1 041 |
717 |
|
|
Plungės rajono apylinkės teismas |
1 509 |
1 509 |
1 016 |
|
|
Prienų rajono apylinkės teismas |
1 100 |
1 100 |
765 |
|
|
Radviliškio rajono apylinkės teismas |
1 373 |
1 373 |
954 |
|
|
Raseinių rajono apylinkės teismas |
1 014 |
1 014 |
699 |
|
|
Rokiškio rajono apylinkės teismas |
1 421 |
1 421 |
994 |
|
|
Skuodo rajono apylinkės teismas |
827 |
827 |
559 |
|
|
Šakių rajono apylinkės teismas |
986 |
986 |
668 |
|
|
Šalčininkų rajono apylinkės teismas |
1 181 |
1 181 |
816 |
|
|
Šilalės rajono apylinkės teismas |
1 030 |
1 030 |
726 |
|
|
Šilutės rajono apylinkės teismas |
1 843 |
1 843 |
1 286 |
|
|
Širvintų rajono apylinkės teismas |
814 |
814 |
561 |
|
|
Švenčionių rajono apylinkės teismas |
1 029 |
1 029 |
721 |
|
|
Tauragės rajono apylinkės teismas |
1 732 |
1 732 |
1 185 |
|
|
Telšių rajono apylinkės teismas |
1 404 |
1 404 |
982 |
|
|
Trakų rajono apylinkės teismas |
1 747 |
1 747 |
1 175 |
|
|
Ukmergės rajono apylinkės teismas |
1 487 |
1 487 |
1 045 |
|
|
Utenos rajono apylinkės teismas |
1 717 |
1 717 |
1 222 |
|
|
Varėnos rajono apylinkės teismas |
844 |
843 |
579 |
1 |
|
Vilkaviškio rajono apylinkės teismas |
1 305 |
1 305 |
894 |
|
|
Vilniaus rajono apylinkės teismas |
2 575 |
2 575 |
1 836 |
|
|
Visagino miesto apylinkės teismas |
1 043 |
1 042 |
730 |
1 |
|
Zarasų rajono apylinkės teismas |
871 |
871 |
605 |
|
|
Vilniaus apygardos administracinis teismas |
6 771 |
6 765 |
4 890 |
6 |
|
Kauno apygardos administracinis teismas |
2 522 |
2 522 |
1 765 |
|
|
Klaipėdos apygardos administracinis teismas |
1 719 |
1 719 |
1 222 |
|
|
Šiaulių apygardos administracinis teismas |
1 405 |
1 405 |
1 017 |
|
|
Panevėžio apygardos administracinis teismas |
1 170 |
1 170 |
838 |
|
|
IŠ VISO: |
201 606 |
201 582 |
142 813 |
24 |
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
4 priedėlis
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SpecialIOS tikslinėS dotacijOS, SKIRIAMOS savivaldybių biudžetams
|
|
tūkst. Lt |
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Dotacijos paskirties pavadinimas |
Iš viso |
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
duomenims Suteiktos valstybės pagalbos registrui teikti |
120 |
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija |
|
204 |
|
iš jų: |
|
|
piliečių prašymams atkurti nuosavybės teises į išlikusį nekilnojamąjį turtą nagrinėti ir sprendimams dėl nuosavybės teisių atkūrimo priimti |
127 |
|
valstybės garantijoms nuomininkams, išsikeliantiems iš savininkams grąžintų gyvenamųjų namų ar jų dalių ir butų, vykdyti |
77 |
Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija |
dalyvauti rengiant ir vykdant mobilizaciją |
1 064 |
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija |
|
33 894 |
|
iš jų: |
|
|
valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolei |
1 840 |
|
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
734 |
|
Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
31 320 |
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|
456 132 |
|
iš jų: |
|
|
socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti |
174 463 |
|
socialinei paramai mokiniams |
113 851 |
|
socialinėms paslaugoms |
76 965 |
|
vaikų ir jaunimo teisių apsaugai |
22 126 |
|
dalyvauti rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones ir gyventojų užimtumo programas |
26 677 |
|
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
23 900 |
|
Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
18 150 |
|
iš jų: savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti |
13 300 |
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
|
63 871 |
|
iš jų: |
|
|
visuomenės sveikatos priežiūros funkcijoms vykdyti |
30 585 |
|
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
11 702 |
|
Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
21 584 |
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija |
|
8 961 |
|
iš jų: |
|
|
civilinės būklės aktams registruoti |
7 026 |
|
valstybės garantuojamai pirminei teisinei pagalbai teikti |
1 935 |
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija |
|
2 010 877 |
|
iš jų: |
|
|
mokinio krepšeliui finansuoti |
1 933 662 |
|
savivaldybių mokykloms (klasėms arba grupėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, ir kitoms savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
51 730 |
|
Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
25 485 |
Lietuvos Respublikos ūkio ministerija |
|
1 400 |
|
iš jų: |
|
|
Tytuvėnų bernardinų vienuolyno atstatymo darbams |
1 000 |
|
Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
400 |
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija |
|
63 178 |
|
iš jų: |
|
|
Gyventojų registrui tvarkyti ir duomenims valstybės registrams teikti |
160 |
|
civilinei saugai |
4 663 |
|
priešgaisrinei saugai |
55 653 |
|
gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenims tvarkyti |
2 402 |
|
Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
300 |
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija |
|
63 493 |
|
iš jų: |
|
|
savivaldybėms priskirtai valstybinei žemei ir kitam valstybės turtui valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise |
1 285 |
|
žemės ūkio funkcijoms atlikti |
27 127 |
|
melioracijai |
35 081 |
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
savivaldybėms priskirtiems archyviniams dokumentams tvarkyti |
4 761 |
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
Valstybės investicijų 2014–2016 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
23 689 |
IŠ VISO: |
|
2 731 644 |
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
5 priedėlis
Lietuvos respublikos
2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO BENDROSIOS DOTACIJOS KOMPENSACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS PAJAMŲ MAŽĖJIMUI KOMPENSUOTI
|
tūkst. Lt |
|
Savivaldybės pavadinimas |
Iš viso |
|
|
|
|
Alytaus miesto |
12 942 |
|
Birštono |
9 277 |
|
Druskininkų |
4 320 |
|
Marijampolės |
2 143 |
|
Neringos |
1 249 |
|
Panevėžio miesto |
6 839 |
|
Visagino |
6 245 |
|
Akmenės rajono |
18 219 |
|
Alytaus rajono |
7 783 |
|
Anykščių rajono |
9 658 |
|
Biržų rajono |
5 018 |
|
Ignalinos rajono |
6 736 |
|
Jonavos rajono |
8 549 |
|
Joniškio rajono |
4 949 |
|
Jurbarko rajono |
8 390 |
|
Kaišiadorių rajono |
3 234 |
|
Kėdainių rajono |
4 931 |
|
Kelmės rajono |
12 512 |
|
Kretingos rajono |
1 579 |
|
Kupiškio rajono |
4 215 |
|
Lazdijų rajono |
7 566 |
|
Mažeikių rajono |
8 892 |
|
Molėtų rajono |
5 229 |
|
Pakruojo rajono |
3 288 |
|
Panevėžio rajono |
10 028 |
|
Pasvalio rajono |
6 846 |
|
Plungės rajono |
3 513 |
|
Prienų rajono |
4 146 |
|
Radviliškio rajono |
13 526 |
|
Raseinių rajono |
10 766 |
|
Rokiškio rajono |
6 870 |
|
Skuodo rajono |
4 855 |
|
Šakių rajono |
5 252 |
|
Šalčininkų rajono |
7 161 |
|
Šiaulių rajono |
5 824 |
|
Šilalės rajono |
8 578 |
|
Šilutės rajono |
10 184 |
|
Širvintų rajono |
1 848 |
|
Švenčionių rajono |
2 585 |
|
Tauragės rajono |
10 246 |
|
Telšių rajono |
8 280 |
|
Trakų rajono |
3 595 |
|
Ukmergės rajono |
7 305 |
|
Utenos rajono |
6 275 |
|
Varėnos rajono |
6 153 |
|
Vilkaviškio rajono |
8 189 |
|
Vilniaus rajono |
8 766 |
|
Zarasų rajono |
7 761 |
|
Elektrėnų |
917 |
|
Kalvarijos |
3 418 |
|
Kazlų Rūdos |
1 550 |
|
Pagėgių |
3 386 |
|
Rietavo |
1 766 |
|
IŠ VISO: |
343 352 |
|
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
6 priedėlis
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2014 METŲ SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PROGNOZUOJAMOS PAJAMOS
|
|
tūkst. Lt |
|
Savivaldybės pavadinimas |
Prognozuojamos gauti pajamos skaičiuojant savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius |
iš jų: |
|
gyventojų pajamų mokestis (be pajamų iš valstybės iždo sąskaitos) |
įsiskolinimams už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti |
||
|
|
|
|
Vilniaus miesto |
670 897 |
527 367 |
114 457 |
Alytaus miesto |
61 341 |
49 813 |
|
Birštono |
5 704 |
3 162 |
|
Druskininkų |
24 191 |
16 727 |
|
Kauno miesto |
451 906 |
385 302 |
24 387 |
Klaipėdos miesto |
213 553 |
177 673 |
14 841 |
Marijampolės |
63 754 |
46 859 |
|
Neringos |
14 707 |
6 055 |
|
Palangos miesto |
32 610 |
16 136 |
1 044 |
Panevėžio miesto |
106 696 |
89 687 |
|
Šiaulių miesto |
131 668 |
105 858 |
1 774 |
Visagino |
26 159 |
23 268 |
|
Akmenės rajono |
24 069 |
14 954 |
|
Alytaus rajono |
28 640 |
10 055 |
|
Anykščių rajono |
30 129 |
13 075 |
|
Biržų rajono |
28 924 |
15 009 |
|
Ignalinos rajono |
19 969 |
8 122 |
|
Jonavos rajono |
52 072 |
42 567 |
|
Joniškio rajono |
27 996 |
16 644 |
|
Jurbarko rajono |
30 784 |
14 854 |
|
Kaišiadorių rajono |
40 778 |
23 241 |
|
Kauno rajono |
87 745 |
67 829 |
4 359 |
Kėdainių rajono |
56 324 |
37 007 |
|
Kelmės rajono |
32 312 |
13 763 |
|
Klaipėdos rajono |
54 635 |
38 151 |
1 414 |
Kretingos rajono |
41 645 |
25 817 |
|
Kupiškio rajono |
21 009 |
10 665 |
|
Lazdijų rajono |
22 393 |
9 238 |
|
Mažeikių rajono |
58 638 |
45 116 |
|
Molėtų rajono |
21 387 |
9 269 |
|
Pakruojo rajono |
26 670 |
13 086 |
|
Panevėžio rajono |
39 951 |
22 343 |
|
Pasvalio rajono |
29 769 |
16 684 |
|
Plungės rajono |
37 669 |
21 350 |
|
Prienų rajono |
29 377 |
13 807 |
|
Radviliškio rajono |
43 333 |
26 179 |
|
Raseinių rajono |
38 131 |
18 249 |
|
Rokiškio rajono |
35 268 |
20 119 |
|
Skuodo rajono |
20 746 |
9 482 |
|
Šakių rajono |
33 454 |
18 268 |
|
Šalčininkų rajono |
34 643 |
15 313 |
|
Šiaulių rajono |
44 884 |
25 404 |
|
Šilalės rajono |
26 725 |
12 615 |
|
Šilutės rajono |
44 090 |
25 250 |
|
Širvintų rajono |
17 911 |
8 536 |
|
Švenčionių rajono |
28 850 |
16 222 |
|
Tauragės rajono |
42 860 |
24 611 |
|
Telšių rajono |
46 731 |
25 190 |
|
Trakų rajono |
35 465 |
27 090 |
|
Ukmergės rajono |
40 870 |
23 519 |
|
Utenos rajono |
43 681 |
30 877 |
|
Varėnos rajono |
26 337 |
12 480 |
|
Vilkaviškio rajono |
42 005 |
20 594 |
|
Vilniaus rajono |
95 925 |
69 234 |
|
Zarasų rajono |
19 959 |
8 283 |
|
Elektrėnų |
28 331 |
19 737 |
|
Kalvarijos |
11 715 |
4 143 |
|
Kazlų Rūdos |
13 641 |
8 211 |
|
Pagėgių |
9 751 |
3 692 |
|
Rietavo |
9 002 |
4 291 |
|
IŠ VISO: |
3 480 379 |
2 428 142 |
162 276 |
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
7 priedėlis
VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2014–2016 METŲ PROGRAMA
(pagal investavimo sritis)
Lietuvos Respublikos valstybės remiamų programų investicijų projektams įgyvendinti 2014–2016 metams planuojamos šios Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, valstybės garantuojamų paskolų ir valstybės vardu pasiskolintos lėšos (tūkst. Lt):
Sritis |
2014 |
iš jų |
2015 |
2016 |
|||
valstybės biudžetas |
valstybės garantuojamos paskolos |
valstybės vardu pasiskolintos lėšos |
|||||
Valstybės valdymas |
50 339 |
50 339 |
36 541 |
32 652 |
|||
Krašto apsauga |
133 618 |
133 618 |
103 788 |
103 788 |
|||
Viešoji tvarka |
32 596 |
32 596 |
30 795 |
18 968 |
|||
Švietimas |
642 239 |
592 239 |
50 000 |
443 895 |
127 353 |
||
Sveikatos apsauga |
281 015 |
281 015 |
128 641 |
125 700 |
|||
Socialinė apsauga |
93 856 |
93 856 |
68 964 |
24 767 |
|||
Aplinkos apsauga |
471 565 |
471 565 |
438 686 |
145 453 |
|||
Kultūra |
97 240 |
97 240 |
118 010 |
152 609 |
|||
Žemės ūkis |
126 326 |
126 326 |
85 085 |
9 643 |
|||
Visuomenės apsauga |
365 345 |
365 345 |
404 983 |
290 665 |
|||
Transportas ir ryšiai |
2 077 089 |
2 077 089 |
2 369 781 |
1 726 344 |
|||
Kita veikla |
781 615 |
481 615 |
300 000 |
492 317 |
358 941 |
||
IŠ VISO: |
5 152 843 |
4 802 843 |
300 000 |
50 000 |
4 721 486 |
3 116 883 |
Priedėlio pakeitimai:
Nr. XII-994, 2014-07-10, paskelbta TAR 2014-07-15, i. k. 2014-10270
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
8 priedėlis
2014 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO IR REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATOS
2014 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
tūkst. Lt |
||||||
I. Numatomas lėšų likutis pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę |
4 190 |
|||||
iš jo: |
||||||
Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
0 |
|||||
II. Numatoma 2014 metais Privatizavimo fondo pajamų kartu su lėšų likučiu pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę |
21 190 |
|||||
iš jų: |
||||||
Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
11 334 |
|||||
Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti, Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo (arba juridinio asmens, perėmusio valstybės įmonės Valstybės turto fondo teises ir pareigas) funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti |
9 856 |
|||||
III. Išlaidos |
||||||
1. Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
11 334 |
|||||
2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti |
4 756 |
|||||
3. Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo (arba juridinio asmens, perėmusio valstybės įmonės Valstybės turto fondo teises ir pareigas) funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti |
5 100 |
|||||
Iš viso išlaidų: |
21 190 |
|||||
IV. Numatomas lėšų likutis pagal 2015 m. sausio 1 d. būklę |
0 |
2014 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
|
tūkst. Lt |
|||||
I. Numatomas lėšų likutis pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę |
4 466 |
|||||
iš jo: |
||||||
Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
0,6 |
|||||
II. Numatoma 2014 metais Privatizavimo fondo pajamų kartu su lėšų likučiu pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę |
65 344 |
|||||
iš jų: |
||||||
Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti* |
11 334 |
|||||
Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti, Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo (arba juridinio asmens, perėmusio valstybės įmonės Valstybės turto fondo teises ir pareigas) funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti |
54 010 |
|||||
III. Išlaidos |
||||||
1. Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti* |
11 334 |
|||||
2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti |
48 633 |
|||||
3. Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo (arba juridinio asmens, perėmusio valstybės įmonės Valstybės turto fondo teises ir pareigas) funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti |
5 100 |
|||||
Iš viso išlaidų: |
65 067 |
|||||
IV. Numatomas lėšų likutis pagal 2015 m. sausio 1 d. būklę |
277 |
*Į Rezervinį (stabilizavimo) fondą nepervedama reguliavimo režimo patobulinimo įmoka, gauta pagal 2002 m. gegužės 17 d. akcijų pirkimo–pardavimo sutartį, pasirašytą valstybės įmonės Valstybės turto fondo ir RUHRGAS AG ir E. ON ENERGIE AG.
Priedėlio pakeitimai:
Nr. XII-994, 2014-07-10, paskelbta TAR 2014-07-15, i. k. 2014-10270
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
9 priedėlis
2014 METŲ VALSTYBĖS ĮMONĖS IGNALINOS ATOMINĖS ELEKTRINĖS EKSPLOATAVIMO NUTRAUKIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
tūkst. Lt
Eil. Nr. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo sąmatos rodiklis |
Rodiklio reikšmė |
1. |
Numatomas Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2013 m. gruodžio 31 d. |
43 000 |
2. |
Pajamos 2014 metais: |
|
2.1. |
Ignalinos programų lėšų palūkanos |
0 |
2.2. |
Užsienio šalių, tarptautinių organizacijų ir finansinių institucijų bei Lietuvos Respublikos juridinių ir fizinių asmenų savanoriški tiksliniai įnašai |
0 |
2.3. |
Lėšos, gautos už valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės parduotą turtą |
4 000 |
2.4. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų palūkanos |
15 |
2.5. |
Palūkanos už Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinius popierius |
594 |
2.6. |
Kitos lėšos* |
0 |
|
Iš viso pajamų: |
4 609 |
3. |
Išlaidos 2014 metais: |
|
3.1. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo techniniams projektams įgyvendinti |
1 223 |
3.2. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės sustabdytų blokų priežiūrai ir fizinei saugai užtikrinti |
25 800 |
3.3. |
Neigiamiems socialiniams ir ekonominiams valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo padariniams Lietuvos Respublikos Ignalinos atominės elektrinės regione sušvelninti |
15 166 |
3.4. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės radioaktyviosioms atliekoms, įskaitant panaudotą branduolinį kurą, tvarkyti, saugoti ir laidoti |
820 |
3.5. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondui administruoti |
596 |
3.6. |
Kitos išlaidos** |
4 |
|
Iš viso išlaidų: |
43 609 |
4. |
Numatomas Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2014 m. gruodžio 31 d. |
4 000 |
* Priemonių vykdytojų grąžintos nepanaudotos arba netinkamai panaudotos praeitų metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšos, Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinių popierių nominaliosios vertės ir pirkimo kainos skirtumas ir kitos lėšos.
** Mokėjimo pavedimų užsienio valiuta išlaidos, komisinis mokestis Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybiniams popieriams įsigyti ir saugoti, valiutos keitimo paslaugų išlaidos, Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinių popierių nominaliosios vertės ir pirkimo kainos skirtumas ir kitos išlaidos.
Lietuvos Respublikos
2014 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių
rodiklių patvirtinimo įstatymo
10 priedėlis
2014 mETų Garantinio fondo lėšų sąmatA
|
|
tūkst. Lt |
Eil. Nr. |
Garantinio fondo sąmatos rodiklis |
Rodiklio reikšmė |
1. |
Numatomas lėšų likutis 2014 m. sausio 1 d. |
30 000 |
2. |
PAJAMOS IR ĮPLAUKOS: |
|
2.1. |
Darbdavių įmokos |
43 000 |
2.2. |
Privatizavimo fondo lėšos |
0 |
2.3. |
Valstybės biudžeto lėšos |
0 |
2.4. |
Lėšos, gautos iš darbdavių Garantinio fondo administratoriaus reikalavimams tenkinti |
1 000 |
2.5. |
Fizinių ir juridinių asmenų, kitų organizacijų ir jų padalinių savanoriškos įmokos |
0 |
2.6. |
Pajamos už investuotas laikinai laisvas Garantinio fondo lėšas |
202 |
2.7. |
Kitos teisėtai gautos lėšos |
0 |
|
Iš viso pajamų ir įplaukų: |
44 202 |
3. |
Bendra pajamų, įplaukų ir likučio suma |
74 202 |
4. |
IŠLAIDOS: |
|
4.1. |
Išmokos darbuotojams |
40 000 |
4.2. |
Apmokėjimas už paraiškų parengimą ir banko operacijas |
520 |
4.3. |
Garantinio fondo administravimo išlaidos |
166 |
4.4. |
Laikinai laisvų Garantinio fondo lėšų investavimo išlaidos |
4 |
|
Iš viso išlaidų: |
40 690 |
5. |
Numatomas lėšų likutis 2015 m. sausio 1 d. |
33 512 |
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XII-994, 2014-07-10, paskelbta TAR 2014-07-15, i. k. 2014-10270
LIETUVOS RESPUBLIKOS 2014 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO ĮSTATYMO NR. XII-659 1 STRAIPSNIO IR 1, 7, 8 PRIEDĖLIŲ PAKEITIMO ĮSTATYMAS
*** Pabaiga ***
Redagavo Aušrinė Trapinskienė (2014-07-16)
ausrine.trapinskiene@lrs.lt