Suvestinė redakcija nuo 2017-07-25

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2015-05-08, i. k. 2015-06996

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS 10 PRIORITETO „VISUOMENĖS POREIKIUS ATITINKANTIS IR PAŽANGUS VIEŠASIS VALDYMAS“ VALSTYBĖS PROJEKTŲ ATRANKOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2015 m. gegužės 8 d. Nr. 1V-388

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą, taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą“, 6.2.5 papunkčiu,

Preambulės pakeitimai:

Nr. 1V-683, 2016-10-03, paskelbta TAR 2016-10-06, i. k. 2016-24730

 

t v i r t i n u 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ valstybės projektų atrankos tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Vidaus reikalų ministras                                                                                    Saulius Skvernelis

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro

2015 m. gegužės 8 d. įsakymu Nr. 1V-388

 

2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS 10 PRIORITETO „VISUOMENĖS POREIKIUS ATITINKANTIS IR PAŽANGUS VIEŠASIS VALDYMAS“ VALSTYBĖS PROJEKTŲ ATRANKOS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ valstybės projektų atrankos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato 2014–2020 metų iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų siūlomų bendrai finansuoti valstybės projektų, kuriuos numatoma įgyvendinti pagal 2014–2020 m. Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų investicijų veiksmų programos, patvirtintos Europos Komisijos 2014 m. rugsėjo8 d. sprendimu Nr. C(2014)6397(toliau – Veiksmų programa), Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Ministerija) administruojamo 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“(toliau – 10 prioritetas) įgyvendinimo priemones, (toliau – valstybės projektai) atrankos, siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašų sudarymo ir keitimo tvarką.

2. Apraše vartojamos sąvokos atitinka 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 1303/2013, kuriuo nustatomos Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui, Europos žemės ūkio fondui kaimo plėtrai ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui bendros nuostatos ir Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui taikytinos bendrosios nuostatos ir panaikinamas Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1083/2006 (OL 2013, L 347, p. 320), Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą, taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą“ (toliau – Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklės), 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. spalio 3 d. nutarimu Nr. 1090 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklių patvirtinimo“, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“, (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės) vartojamas sąvokas.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-683, 2016-10-03, paskelbta TAR 2016-10-06, i. k. 2016-24730

 

II SKYRIUS

VALSTYBĖS PROJEKTŲ ATRANKA IR SIŪLOMŲ FINANSUOTI VALSTYBĖS PROJEKTŲ SĄRAŠŲ SUDARYMAS IR TVIRTINIMAS

 

3. Valstybės projektus Ministerija planuoja atsižvelgdama į Veiksmų programos 10 prioriteto uždavinius, 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priedą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. lapkričio 26 d. nutarimu Nr. 1326 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priedo patvirtinimo“ (toliau – Veiksmų programos priedas), Veiksmų programos 10 prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. kovo 6 d. įsakymu Nr. 1V-164 „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir Nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašo patvirtinimo“ (toliau – priemonių įgyvendinimo planas), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, strateginio planavimo dokumentų bei kitų Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatas.

4. Valstybės projektai planuojami sudarant ir Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministrui patvirtinant siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą. Siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašas sudaromas pagal Iš ES struktūrinių fondų lėšų siūlomų bendrai finansuoti valstybės ar regiono projektų sąrašo formą, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 1K-199 „Dėl 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklių įgyvendinimo“.

5. Kvietimai teikti projektinį pasiūlymą pagal Aprašo 1 priede nustatytą projektinio pasiūlymo formą galimiems pareiškėjams, nustatytiems atitinkamos Veiksmų programos 10 prioriteto įgyvendinimo priemonės (toliau – įgyvendinimo priemonė) projektų finansavimo sąlygų apraše, raštu siunčiami atsižvelgiant į priemonių įgyvendinimo planą, strateginio planavimo dokumentus, atitinkamos įgyvendinimo priemonės  projektų finansavimo sąlygų apraše numatytą siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašo (-ų) sudarymo terminą, priemonių įgyvendinimo plane numatytą skirti priemonei arba atitinkamos įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše pagal atitinkamą siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą numatomiems įgyvendinti valstybės projektams numatytą skirti finansavimą ir Veiksmų programos stebėsenos komiteto patvirtintus atitinkamos įgyvendinimo priemonės specialiuosius projektų atrankos kriterijus. Kvietimai teikti projektinius pasiūlymus taip pat gali būti siunčiami pareiškėjams, nustatytiems atitinkamos įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše, papildomai, jeigu:

5.1. pagal kvietimą teikti projektinį pasiūlymą nėra paskirstomos priemonių įgyvendinimo plane numatytos skirti priemonei arba atitinkamos įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše pagal atitinkamą siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą numatomiems įgyvendinti valstybės projektams numatytos skirti finansavimo lėšos;

5.2. valstybės projektams, esantiems siūlomų finansuoti valstybės projektų sąraše, neskiriamas finansavimas arba nepasirašoma iš ES struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto sutartis;

5.3. keičiasi įgyvendinimo priemonei ir (ar) pagal atitinkamą siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą numatomiems įgyvendinti valstybės projektams numatytos skirti finansavimo lėšos.

6. Kvietime teikti projektinį pasiūlymą turi būti nurodyta:

6.1. Veiksmų programos 10 prioriteto konkretaus uždavinio ir įgyvendinimo priemonės, pagal kurią siūloma teikti projektinį pasiūlymą, pavadinimai;

6.2. institucija, kuriai turi būti pateiktas projektinis pasiūlymas, jos adresas ir kontaktinio asmens vardas, pavardė, telefono ir fakso numeriai, elektroninio pašto adresas, kuriais galima gauti papildomą informaciją;

6.3. projektinio pasiūlymo galutinis pateikimo terminas, kuris negali būti trumpesnis kaip 20 darbo dienų nuo dienos, kada pareiškėjas gauna kvietimą teikti projektinį pasiūlymą;

6.4. projektų finansavimo sąlygų aprašas, kuriuo vadovaujantis turi būti rengiamas projektinis pasiūlymas;

6.5. kita reikiama (svarbi) informacija.

7. Tuo atveju, kai pareiškėjas negali pateikti projektinio pasiūlymo per kvietime teikti projektinį pasiūlymą nustatytą terminą dėl objektyvių, ne nuo jo priklausančių aplinkybių, jis iki šio termino pabaigos raštu pateikia prašymą pratęsti projektinio pasiūlymo pateikimo terminą Ministerijai nurodydamas objektyvias, ne nuo jo priklausančias aplinkybes, dėl kurių negali laiku pateikti projektinio pasiūlymo, ir datą, kada galėtų pateikti projektinį pasiūlymą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-509, 2017-07-24, paskelbta TAR 2017-07-24, i. k. 2017-12547

 

8. Ministerija, gavusi prašymą pratęsti projektinio pasiūlymo pateikimo terminą, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas įvertinusi priežastis, dėl kurių pareiškėjas negali pateikti projektinio pasiūlymo per nustatytą terminą, ir datą, kada pareiškėjas galėtų pateikti projektinį pasiūlymą:

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-509, 2017-07-24, paskelbta TAR 2017-07-24, i. k. 2017-12547

8.1. tuo atveju, kai pritaria projektinio pasiūlymo pateikimo termino pratęsimui, priima sprendimą pratęsti projektinio pasiūlymo pateikimo terminą iki pareiškėjo nurodytos datos arba iki kitos, savo siūlomos datos ir raštu informuoja pareiškėją apie naują projektinio pasiūlymo pateikimo terminą, o jeigu siūlomas kitas terminas, paaiškina kito, nei pareiškėjas buvo nurodęs, projektinio pasiūlymo pateikimo termino nustatymo priežastis;

8.2. tuo atveju, kai nesutinka pratęsti projektinio pasiūlymo pateikimo termino, apie tai raštu informuoja pareiškėją nurodydama nesutikimo priežastis.

81. Ministerija gali pratęsti projektinio pasiūlymo pateikimo Ministerijai terminą ne daugiau kaip 2 kartus. Bendras projektinio pasiūlymo pateikimo Ministerijai termino pratęsimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 12 mėnesių nuo kvietime teikti projektinį pasiūlymą nurodyto termino pabaigos. 

Papildyta punktu:

Nr. 1V-509, 2017-07-24, paskelbta TAR 2017-07-24, i. k. 2017-12547

 

82. Jeigu pareiškėjas per kvietime teikti projektinį pasiūlymą nustatytą terminą ar per Aprašo 8.1 papunktyje nustatyta tvarka pratęstą projektinio pasiūlymo pateikimo terminą nepateikia Ministerijai projektinio pasiūlymo arba Aprašo 7 punkte nustatyta tvarka nesikreipia į Ministeriją dėl projektinio pasiūlymo pateikimo termino pratęsimo (kai nėra pasibaigęs Aprašo 81 punkte nurodytas bendras projektinio pasiūlymo pateikimo Ministerijai termino pratęsimo laikotarpis), laikoma, kad pareiškėjas atsisako Veiksmų programos 10 prioriteto lėšomis įgyvendinti projektą, dėl kurio Ministerija siuntė pareiškėjui kvietimą teikti projektinį pasiūlymą. Projektiniai pasiūlymai ir prašymai pratęsti projektinių pasiūlymų pateikimo terminus, pateikti Ministerijai praleidus kvietime teikti projektinį pasiūlymą nustatytą terminą ar Aprašo 8.1 papunktyje nustatyta tvarka pratęstą terminą, atmetami nevertinus, ir apie tai Ministerija pareiškėją informuoja raštu per 5 darbo dienas nuo projektinio pasiūlymo ar prašymo pratęsti projektinių pasiūlymų pateikimo terminus pateikimo Ministerijai dienos. 

Papildyta punktu:

Nr. 1V-509, 2017-07-24, paskelbta TAR 2017-07-24, i. k. 2017-12547

 

9. Ministerija, gavusi iš pareiškėjo per Ministerijos nustatytą terminą pateiktą projektinį pasiūlymą, ne vėliau kaip per 30 darbo dienų nuo projektinio pasiūlymo gavimo Ministerijoje dienos turi įvertinti, ar:

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-509, 2017-07-24, paskelbta TAR 2017-07-24, i. k. 2017-12547

9.1. valstybės projektas atitinka konkrečios įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše nurodytų strateginio planavimo dokumentų nuostatas;

9.2. valstybės projektas atitinka bent vieną Veiksmų programos 10 prioriteto konkretų uždavinį ir siekiamą rezultatą;

9.3. valstybės projektas yra geriausia iš galimų alternatyvų Veiksmų programos 10 prioriteto ir strateginio planavimo dokumentuose nustatytiems tikslams ir valstybės projekto tikslams įgyvendinti; šis vertinimo aspektas taikomas, kai konkrečios įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše numatyta, kad pareiškėjas kartu su projektiniu pasiūlymu Ministerijai turi pateikti investicijų projektą;

9.4. valstybės projektas atitinka (ar atitiks suėjus paraiškos pateikimo terminui) valstybės projektų parengtumo sąlygas, nustatytas konkrečios įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše (jei tokios sąlygos nustatytos);

9.5. projektiniame pasiūlyme nurodytos valstybės projekto veikos atitinka konkrečios priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše numatytas finansuoti veiklas;

9.6. projektiniame pasiūlyme nurodyto valstybės projekto veiklomis prisidedama prie visų konkrečios priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodiklių, prie kurių pasiekimo, vadovaujantis konkrečios priemonės projektų finansavimo sąlygų aprašu, turi prisidėti projektas;

9.7. valstybės projektas nėra finansuojamas ir (ar) neplanuojama jo finansuoti iš kitų Veiksmų programos prioritetų, kitų ES struktūrinių fondų, kitos ES finansinės paramos ar kitos tarptautinės paramos, ar iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-683, 2016-10-03, paskelbta TAR 2016-10-06, i. k. 2016-24730

 

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-798, 2015-10-09, paskelbta TAR 2015-10-09, i. k. 2015-15014

 

10. Projektinius pasiūlymus vertina Ministerijos Regioninės politikos departamento Europos socialinio fondo skyriaus ne mažiau kaip du valstybės tarnautojai ar darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis (toliau – atsakingi darbuotojai).

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-683, 2016-10-03, paskelbta TAR 2016-10-06, i. k. 2016-24730

 

11. Atsakingi darbuotojai, atliekantys projektinių pasiūlymų vertinimą, atsižvelgdami į projektinių pasiūlymų specifiką, gautų projektinių pasiūlymų vertinimui gali pasitelkti kitų Ministerijos padalinių valstybės tarnautojus ar darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, bei kitus specialistus, ekspertus. Tais atvejais, kai projektinius pasiūlymus teikia Ministerija, juos vertina atsakingi darbuotojai, kurie atsižvelgdami į Ministerijos pateikto projektinio pasiūlymo specifiką gali pasitelkti kitus specialistus ar ekspertus.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-683, 2016-10-03, paskelbta TAR 2016-10-06, i. k. 2016-24730

 

12. Tuo atveju, jei projektiniam pasiūlymui ir (arba) jo priedams vertinti trūksta informacijos ir duomenų ar projektiniame pasiūlyme ir (arba) jo prieduose yra netikslumų, atsakingi darbuotojai turi teisę raštu ar elektroniniu paštu projektiniame pasiūlyme nurodyto kontaktinio asmens paprašyti paaiškinti, papildyti ar patikslinti projektiniame pasiūlyme ir (arba) jo prieduose pateiktą informaciją ir nustatyti terminą prašomai informacijai pateikti, kuris negali būti ilgesnis kaip 10 darbo dienų. Terminas, per kurį pareiškėjas tikslina projektiniame pasiūlyme ir (arba) jo prieduose pateiktą informaciją, neįskaičiuojamas į Aprašo 9 punkte nurodytą projektinio pasiūlymo įvertinimo terminą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-683, 2016-10-03, paskelbta TAR 2016-10-06, i. k. 2016-24730

 

13. Neteko galios nuo 2016-10-07

Punkto naikinimas:

Nr. 1V-683, 2016-10-03, paskelbta TAR 2016-10-06, i. k. 2016-24730

 

14. Jeigu atlikus projektinio pasiūlymo vertinimą atsakingi darbuotojai nustato, kad valstybės projektas neatitinka bent vieno Aprašo 9.1–9.6 papunkčiuose nustatyto reikalavimo, Ministerijos Regioninės politikos departamento direktoriaus patvirtinta pagal Aprašo 2 priedą parengta Projektinio pasiūlymo vertinimo išvada (toliau – Išvada dėl projektinio pasiūlymo), kurioje nurodoma, kad valstybės projektas negali būti įtrauktas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą, ir atsakingų darbuotojų užregistruota Ministerijoje įdiegtoje dokumentų valdymo sistemoje DocLogix (toliau – DVS) ne vėliau kaip kitą dieną po jos patvirtinimo, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo projektinio pasiūlymo vertinimo termino pabaigos raštu išsiunčiama pareiškėjui.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-798, 2015-10-09, paskelbta TAR 2015-10-09, i. k. 2015-15014

Nr. 1V-683, 2016-10-03, paskelbta TAR 2016-10-06, i. k. 2016-24730

 

15. Jeigu atlikus projektinio pasiūlymo atitikties vertinimą atsakingi darbuotojai nustato, kad valstybės projektas atitinka visus Aprašo 9.1–9.6 papunkčiuose nustatytus reikalavimus, parengiama projektinio pasiūlymo aprašymo santrauka, kurioje nurodoma: įgyvendinimo priemonė, pagal kurią teikiamas projektinis pasiūlymas, pareiškėjas, valstybės projekto pavadinimas, tikslas, uždavinys (-iai), veiklos, preliminari valstybės projekto išlaidų suma, planuojami pasiekti priemonės įgyvendinimo stebėsenos ir fiziniai veiklų įgyvendinimo rodikliai.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-798, 2015-10-09, paskelbta TAR 2015-10-09, i. k. 2015-15014

 

16. Projektinio pasiūlymo aprašymo santrauka raštu ar elektroniniu paštu pateikiama Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2014 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. 1V-881 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ uždavinių koordinavimo grupių sudarymo“ sudarytai atitinkamai koordinavimo grupei (toliau – koordinavimo grupė) pagal kompetenciją, nustatant ne trumpesnį nei 3 darbo dienų terminą raštu ar elektroniniu paštu pateikti savo išvadą dėl valstybės projekto atitikties Aprašo 9.7 papunktyje nustatytam reikalavimui.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-798, 2015-10-09, paskelbta TAR 2015-10-09, i. k. 2015-15014

 

17. Atsakingi darbuotojai, gavę koordinavimo grupės išvadą dėl valstybės projekto atitikties Aprašo 9.7 papunktyje nustatytam reikalavimui:

17.1. užbaigia projektinio pasiūlymo vertinimą ir parengia bei pateikia Ministerijos Regioninės politikos departamento direktoriui tvirtinti Išvadą dėl projektinio pasiūlymo, kurioje nurodo, kad valstybės projektas gali būti įtraukiamas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą;

17.2. išvadą dėl projektinio pasiūlymo, kurioje nurodoma, kad valstybės projektas gali būti įtraukiamas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą, tvirtina Ministerijos Regioninės politikos departamento direktorius. Atsakingi darbuotojai patvirtintą Išvadą dėl projektinio pasiūlymo užregistruoja DVS ne vėliau kaip kitą dieną po jos patvirtinimo.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-798, 2015-10-09, paskelbta TAR 2015-10-09, i. k. 2015-15014

Nr. 1V-683, 2016-10-03, paskelbta TAR 2016-10-06, i. k. 2016-24730

 

18. Jeigu koordinavimo grupė atsakingiems darbuotojams pateikė išvadą, kad valstybės projektas neatitinka Aprašo 9.7 papunktyje nustatyto reikalavimo:

18.1. atsakingi darbuotojai parengia Išvadą dėl projektinio pasiūlymo, kurioje nurodo, kad valstybės projektas negali būti įtrauktas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą;

18.2. išvadą dėl projektinio pasiūlymo, kurioje nurodoma, kad valstybės projektas negali būti įtraukiamas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą, tvirtina Ministerijos Regioninės politikos departamento direktorius, atsakingi darbuotojai patvirtintą Išvadą dėl projektinio pasiūlymo užregistruoja DVS ne vėliau kaip kitą dieną po jos patvirtinimo ir ji ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo projektinio pasiūlymo vertinimo termino pabaigos raštu išsiunčiama pareiškėjui.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-798, 2015-10-09, paskelbta TAR 2015-10-09, i. k. 2015-15014

Nr. 1V-683, 2016-10-03, paskelbta TAR 2016-10-06, i. k. 2016-24730

 

19. Atsakingi darbuotojai, atsižvelgdami į Aprašo 17.2 papunktyje nurodytą išvadą, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Išvados dėl projektinio pasiūlymo užregistravimo DVS, parengia siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašo ir (arba), kai taikoma – rezervinių projektų sąrašo projektą ir teikia juos tvirtinti vidaus reikalų ministrui. Valstybės projektų sąraše nustatomas kiekvienos paraiškos finansuoti projektą pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas negali būti trumpesnis kaip 30 dienų nuo valstybės projektų sąrašo patvirtinimo dienos, išskyrus atvejus, kai, atsakingiems darbuotojams elektroniniu paštu suderinus su pareiškėju ir jam sutikus, tinkamai parengta paraiška pateikiama per trumpesnį laikotarpį.

 

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-683, 2016-10-03, paskelbta TAR 2016-10-06, i. k. 2016-24730

 

20. Atsakingi darbuotojai, atsižvelgdami į Aprašo 17.2 papunktyje nurodytą išvadą, parengia siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašo ir (arba), kai taikoma – rezervinių projektų sąrašo projektą ir teikia juos tvirtinti vidaus reikalų ministrui.

21. Patvirtinus siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą, Ministerija, vadovaudamasi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka, apie tai informuoja įgyvendinančiąją instituciją ir atlieka kitus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių III skyriuje nustatytus veiksmus.

22. Pareiškėjai, kurių valstybės projektai įtraukti į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą, įgyja teisę teikti paraišką finansuoti valstybės projektą pagal atitinkamos įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų aprašą.

 

III SKYRIUS

SIŪLOMŲ FINANSUOTI VALSTYBĖS PROJEKTŲ SĄRAŠŲ KEITIMAS

 

23. Patvirtintas siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašas gali būti keičiamas, kai:

23.1. pasikeičia Veiksmų programa, Veiksmų programos priedas, priemonių įgyvendinimo planas, strateginio planavimo dokumentų tikslai, uždaviniai ir (arba) jų įgyvendinimo priemonės;

23.2. iš įgyvendinančiosios institucijos ir (arba) pareiškėjo gavus pagrįstą prašymą dėl siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašo keitimo.

24. Esant bent vienai iš 23 punkte numatytų aplinkybių, patvirtintas siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašas gali būti keičiamas:

24.1. įtraukiant į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą naują valstybės projektą;

24.2. išbraukiant iš siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašo valstybės projektą;

25.4. patikslinant patvirtintame siūlomų finansuoti valstybės projektų sąraše esantį valstybės projektą.

25. Siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašas nėra keičiamas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 43 punkte nurodytais atvejais.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

26. Visi dokumentai ir (arba) jų kopijos, susiję su valstybės projektų sąrašų atranka, siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašų sudarymu ar jų pakeitimais, saugomi vadovaujantis Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodykle, patvirtinta Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9d. įsakymu Nr. V-100 „Dėl Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės patvirtinimo“.

_____________________

 

 


 

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ valstybės projektų atrankos tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

(Projektinio pasiūlymo forma)

 

 

__________________________________________

(pareiškėjo pavadinimas)

 

 

PROJEKTINIS PASIŪLYMAS

 

_____________ Nr. ___________

(data)

 

1. Preliminarus valstybės projekto pavadinimas

 

Rekomenduojama valstybės projekto pavadinimą pasirinkti trumpą ir aiškų, nusakantį valstybės projekto idėją. Pavadinime neturėtų būti rašomi įstaigų ar organizacijų pavadinimai.

 

(Galimas simbolių skaičius – 150)

 

2. Pareiškėjo duomenys

 

2.1. Pareiškėjo rekvizitai

 

Pavadinimas

 

 

 

Juridinio asmens kodas

 

 

2.2. Pareiškėjo kontaktiniai duomenys

 

Adresas

 

 

 

Telefonas

 

 

 

Faksas

 

 

 

El. p. adresas

 

 

2.3. Valstybės projekto vadovas / Atsakingas asmuo

 

Vardas ir pavardė

 

 

 

Pareigos

 

 

 

Telefonas

 

 

 

Faksas

 

 

 

El. p. adresas

 

 

2.4. Kontaktinis asmuo

 

Vardas ir pavardė

 

 

 

Pareigos

 

 

 

Telefonas

 

 

 

Faksas

 

 

 

El. p. adresas

 

 

 

 

 

3. Duomenys apie valstybės projekto partnerį

 

3.1. Ar valstybės projektas turi
partnerį (-ius)

□ taip

□ ne (jeigu pažymima „ne“, kita lentelė nepildoma)

 

3.2. Partnerio Nr. (...) rekvizitai

Pavadinimas

 

Juridinio asmens kodas

 

 

 

 

4. Valstybės projekto aprašymas (santrauka)

 

 

4.1. Trumpas valstybės projekto esmės aprašymas

 

(Aprašoma problema ir valstybės projekto poreikis, problemos sprendimo būdas, valstybės projekto tikslas: nurodoma (-os) problema (-os), kurią (-ias) siekiama spręsti įgyvendinant valstybės projektą, ir pagrindžiamas problemos aktualumas; nurodoma, kodėl verta investuoti ES struktūrinių fondų lėšas į šį valstybės projektą; aprašomos tikslinės grupės ir jų poreikiai, taip pat aprašoma, kaip valstybės projektas prisidės prie tikslinės grupės situacijos pagerinimo (taikoma, jeigu valstybės projektas skirtas konkrečioms tikslinėms grupėms). Jeigu valstybės projekto veiklomis siekiama tų pačių ar panašių tikslų, kaip vykdant ankstesnius projektus (nurodyti šiuos projektus), ar valstybės projekto veiklos sietinos su įprastomis veiklomis, kurias vykdo pareiškėjas ir (ar) partneris (-iai), būtina pagrįsti tokių veiklų sukuriamą pridėtinę vertę, papildomumą, t. y., kokią papildomą naudą organizacijai (įmonei, įstaigai), bendruomenei, regionui, valstybei ar makroregionui sukurs valstybės projekto veikla. Nurodyti valstybės projekto tikslą ir aprašyti, kaip jis susijęs su konkretaus uždavinio, pagal kurį teikiamas projektinis pasiūlymas, tikslu. Galimas simbolių skaičius – 15 000.)

 

4.2. Valstybės projekto atitiktis Veiksmų programos 10 prioriteto konkrečiam uždaviniui ir siekiamam rezultatui, priemonei ir projektų finansavimo sąlygų apraše nurodytiems strateginio planavimo dokumentams

 

 

 

4.3. Valstybės projekto parengtumas ir atitiktis valstybės projektų parengtumo sąlygoms, nustatytoms projektų finansavimo sąlygų apraše

 

(Jei projektų finansavimo sąlygų apraše numatyti valstybės projektų parengtumo reikalavimai, nurodyti, kaip valstybės projektas juos atitinka. Taip pat nurodyti kitus iki projektinio pasiūlymo pateikimo atliktus parengiamuosius valstybės projekto darbus bei darbus, kurie bus atlikti iki valstybės projekto paraiškos pateikimo įgyvendinančiajai institucijai (galimas simbolių skaičius – 600)    

 

4.4. Valstybės projekto sankirtos su kitais Veiksmų programos prioritetais

 

(Nurodoma, ar valstybės projekto veiklos, tikslai ar uždaviniai susiję su kitais Veiksmų programos prioritetais, taip pat nurodoma, ar valstybės projektas nėra finansuojamas (ar nėra planuojamas finansuoti) iš kitų Veiksmų programos prioritetų, ES struktūrinių fondų, kitos ES finansinės paramos ar kitos tarptautinės paramos, ar iš valstybės biudžeto programų lėšų. Jei taip – pagrindžiama, kaip bus užtikrinta dvigubo finansavimo rizikos prevencija (galimas simbolių skaičius – 400)“

 

 

5. Valstybės projekto tikslas, uždavinys (-iai), veikla (-os), fiziniai rodikliai

 

 

 

Valstybės projekto tikslas:

 

(Nurodomas valstybės projekto tikslas, t. y. ko siekiama įgyvendinant projektą. Projekto tikslas – užtikrinti aktualios problemos sprendimą. Projektas negali turėti daugiau kaip vieną tikslą. Projekto tikslas turi atitikti projektų finansavimo sąlygų apraše nurodytus Veiksmų programos priemonės tikslus arba prisidėti prie jų įgyvendinimo. Galimas simbolių skaičius – 300. Nurodyti privaloma.)

Valstybės projekto uždaviniai

Planuojamos projekto veiklos pavadinimas

Planuojamos projekto veiklos aprašymas

Fiziniai rodikliai

Detalizuojamas valstybės projekto tikslas per aprašomus uždavinius. Tikslą galima išskaidyti į vieną ar kelis uždavinius. Uždavinys turi atsakyti į klausimą, ką reikia padaryti, kad tikslas būtų pasiektas. Uždaviniai turi prisidėti prie bent vienos konkrečios priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše nurodytos remiamos priemonės veiklos srities arba veiklos įgyvendinimo.

Kiekvienas uždavinys nurodomas atskiroje eilutėje.

 

Galimas simbolių skaičius – 450.

Nurodyti privaloma.

Nurodomos valstybės projekto veiklos, kuriomis įgyvendinamas konkretus valstybės projekto uždavinys. Valstybės projekto veikla turi konkretų įgyvendinimo laikotarpį ir išlaidas (biudžetą).

Kiekviena veikla nurodoma atskiroje eilutėje.

Rekomenduojama sujungti smulkias veiklas į grupes pagal jų pobūdį (pvz., bendrieji mokymai, specialieji mokymai ir t. t.) arba pagal tikslines grupes ir pan.

Galimas simbolių skaičius – 400. Nurodyti privaloma.

 

 

Pateikiamas kiekvienos valstybės projekto veiklos aprašymas ir jos būtinumo pagrindimas. Nurodoma atitiktis bent vienai veiklai, nurodytai konkrečios priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše. Galimas simbolių skaičius – 10 000.

 

Nurodomas fizinio rodiklio pavadinimas. Fiziniai rodikliai – kiekybiškai išmatuojamas tiesioginis įgyvendintos projekto veiklos rezultatas. Fiziniu rodikliu nurodoma, kas bus pasiekta įvykdžius konkrečią valstybės projekto veiklą. Konkrečių valstybės projekto veiklų fiziniai rodikliai gali nesutapti su valstybės projekto stebėsenos rodikliais. Vienai veiklai gali būti nurodoma keletas fizinių rodiklių. Jeigu viena veikla finansuojama iš keleto biudžeto išlaidų kategorijų, kiekvienai iš jų turi būti nurodytas atskiras fizinis rodiklis.

Nurodoma siektina fizinio rodiklio reikšmė skaičiais ir mato vienetas.

 

Galimas simbolių skaičius – 220. Nurodyti privaloma.“

1.

 

 

 

2.

 

 

 

(...)

 

 

 

 

 

6. Stebėsenos rodikliai

 

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio matavimo vnt.

Planuojama rodiklio reikšmė

Produkto rodikliai

Projektų finansavimo sąlygų apraše nurodyti stebėsenos produkto rodikliai, prie kurių būtų prisidedama įgyvendinant projektą

Nurodomas rodiklio matavimo vienetas, pvz.: asmenų, institucijų, projektų skaičius ir pan.

Nurodoma vykdant valstybės projektą numatomo pasiekti rodiklio reikšmė.

Rezultato rodikliai

Projektų finansavimo sąlygų apraše nurodyti stebėsenos rezultato rodikliai, prie kurių būtų prisidedama įgyvendinant projektą.

 

Nurodomas rodiklio matavimo vienetas, pvz., procentas (proc.).

 

Nurodoma vykdant valstybės projektą numatomo pasiekti rodiklio reikšmė.

 

Visoje lentelėje galimas įrašyti maksimalus simbolių skaičius – 1000.

 

 

 

7. Preliminarus valstybės projekto biudžetas

 

Išlaidų kategorijos   Nr.

Išlaidų kategorijos pavadinimas

Planuojama valstybės projekto išlaidų suma, Eur

Planuojamų išlaidų pagrindimas (apskaičiavimas), jų priskyrimas valstybės projekto veikloms, nurodytoms  projektinio pasiūlymo 5 punkte

7.1.

Žemė

 

 

7.2.

Nekilnojamasis turtas

 

 

7.3.

Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai

 

 

7.4.

Įranga, įrenginiai ir kt. turtas

 

 

7.5.

Valstybės projekto vykdymas

 

 

7.6.

Informavimas apie valstybės projektą

 

 

7.7.

Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal vienodo dydžio normą

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

8. Valstybės projekto išlaidų finansavimo šaltiniai

 

Finansavimo šaltinio pavadinimas

Suma, Eur

8.1. Prašomos skirti lėšos

 

Nurodoma prašoma skirti valstybės projekto finansavimo lėšų suma. Nurodyti privaloma.

8.2. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) lėšos

 

Jeigu netaikoma – nurodyti „0“.

8.2.1. Viešosios lėšos

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas iš valstybės biudžeto, savivaldybės biudžeto ar kitų viešųjų lėšų šaltinių (8.2.1.1 p.+8.2.1.2 p.+8.2.1.3 p.). Nurodyti privaloma. Jeigu netaikoma – nurodyti „0“.

8.2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra valstybės biudžetas. Jeigu netaikoma – nurodyti „0“.

8.2.1.2. Savivaldybės biudžeto lėšos

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra savivaldybės biudžeto lėšos. Jeigu netaikoma – nurodyti „0“.

8.2.1.3. Kiti viešųjų lėšų šaltiniai

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra kiti viešųjų lėšų šaltiniai (pvz., Užimtumo fondo, valstybės įmonių lėšos, kitų juridinių asmenų, kurie yra perkančiosios organizacijos, nurodytos Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 1–3 punktuose, lėšos). Jeigu netaikoma – nurodyti „0“.

8.2.2. Privačios lėšos

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas iš nuosavų lėšų ar kitų lėšų šaltinių (8.2.2.1 p. + 8.2.2.2 p.). Kai taikoma, nurodyti privaloma. Jeigu netaikoma – nurodyti „0“.

8.2.2.1. Nuosavos lėšos

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra nuosavos lėšos. Jeigu netaikoma – nurodyti „0“.

8.2.2.2. Kiti lėšų šaltiniai

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra kiti lėšų šaltiniai, pvz., banko paskola. Jeigu netaikoma – nurodyti „0“.

8.3. Iš viso

 

Nurodoma bendra projekto išlaidų suma (8.1 p. +8.2 p.). 8.1 ir 8.2 punktų suma turi sutapti su bendra  išlaidų suma, nurodyta projektinio pasiūlymo dalyje „Preliminarus valstybės projekto biudžetas“. Nurodyti privaloma.

 

 

 

9. Valstybės projekto įgyvendinimo laikotarpis ir paraiškos rengimas

 

9.1. Paraiškos finansuoti valstybės projektą pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas (metai, mėnuo, diena)

 

9.2. Preliminari valstybės projekto pradžios data ir įgyvendinimo trukmė mėnesiais

 

 

10. Projektinio pasiūlymo priedai

 

Eil. Nr.

Priedo pavadinimas

Priedo lapų skaičius

1.

Pateikiami priedai, nurodyti projektų finansavimo sąlygų apraše, ir (arba) kiti dokumentai, pagrindžiantys projektiniame pasiūlyme nurodytą informaciją.

 

(...)

 

 

 

11. Pareiškėjo patvirtinimas

 

Patvirtinu, kad šioje formoje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.

 

___________________

___________________

___________________

(atsakingo asmens pareigos)

(parašas)

(vardas, pavardė)

 

A. V.

Priedo pakeitimai:

Nr. 1V-197, 2016-03-16, paskelbta TAR 2016-03-16, i. k. 2016-04977

Nr. 1V-509, 2017-07-24, paskelbta TAR 2017-07-24, i. k. 2017-12547

 


 

2014–2020 metų. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ valstybės projektų atrankos tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

(Projektinio pasiūlymo dėl valstybės projekto įgyvendinimo vertinimo išvados forma)

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

REGIONINĖS POLITIKOS DEPARTAMENTAS

 

 

PROJEKTINIO PASIŪLYMO DĖL VALSTYBĖS PROJEKTO ĮGYVENDINIMO VERTINIMO IŠVADA

 

_________________ Nr. ___________________

(išvados tvirtinimo data)         (registracijos numeris)

 

 

 

1. Projektinio pasiūlymo dėl valstybės projekto įgyvendinimo duomenys:

 

1.1. Preliminarus valstybės projekto pavadinimas

 

 

 

1.2. Pareiškėjo pavadinimas

 

 

 

1.3. Preliminari valstybės projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma (Eur)

 

 

1.4. Veiksmų programos 10 prioriteto įgyvendinimo priemonės pavadinimas ir numeris

 

 

1.5. Projektinio pasiūlymo gavimo data ir registravimo numeris

 

 

 

2. Projektinio pasiūlymo įvertinimas

 

Nr.

Vertinimo aspektas

Taip / Ne / Netaikoma

Pastabos / paaiškinimai

(Nurodomas pasirinkto įvertinimo „Taip / Ne / Netaikoma“ pagrindimas, taip pat dokumentai, kurie buvo peržiūrėti siekiant įvertinti konkretų vertinimo aspektą)

2.1.

Valstybės projekto tikslai ir uždaviniai atitinka bent vieną Veiksmų programos 10 prioriteto konkretų uždavinį ir siekiamą rezultatą.

 

 

2.2.

Valstybės projektas atitinka įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše nurodyto (-ų) strateginio planavimo dokumento (-ų) nuostatas.

 

 

2.3.

Valstybės projekto parengtumas atitinka įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše nustatytus reikalavimus arba gali tenkinti tokį reikalavimą suėjus paraiškos pateikimo terminui.

 

(Jei valstybės projekto parengtumas neatitinka nurodyto reikalavimo, bet gali tenkinti tokį reikalavimą suėjus paraiškos pateikimo terminui, papildomai nurodoma, kokia sąlyga turi būti nurodyta valstybės projektų sąraše, jei valstybės projektą rekomenduojama įtraukti į sąrašą)

2.4.

Valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimas pagrįstas sąnaudų ir naudos analizės rezultatais:

(Atitiktis šiam vertinimo aspektui vertinama vadovaujantis Optimalios alternatyvos pasirinkimo projekte kokybės vertinimo metodika, kuri skelbiama ES struktūrinių fondų interneto svetainėje www.esinvesticijos.lt (toliau – Optimalios alternatyvos pasirinkimo projekte kokybės vertinimo metodika).

 

 

2.4.1. valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojamos pajamų, sąnaudų, finansavimo šaltinių, sukuriamos naudos ir kitos prielaidos yra pagrįstos;

 

 

2.4.2. valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojamas vienodas pagrįstos trukmės analizės laikotarpis;

 

 

2.4.3. valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojama vienoda pagrįsto dydžio diskonto norma;

 

 

2.4.4. optimali valstybės projekto įgyvendinimo alternatyva pasirinkta pagal valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvų finansinių ir (arba) ekonominių rodiklių (grynosios dabartinės vertės, vidinės grąžos normos, naudos ir sąnaudų santykio) reikšmes;

 

 

2.4.5. pasirinktai valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvai realizuoti nėra žinomų teisinių, techninių ir socialinių apribojimų.

 

 

2.5.

Valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimas pagrįstas sąnaudų efektyvumo rodikliu.

(Šis vertinimo aspektas taikomas valstybės projektams, kuriems netaikomas 2.4 papunktyje nurodytas vertinimo aspektas.

Atitiktis šiam vertinimo aspektui vertinama vadovaujantis Optimalios alternatyvos pasirinkimo projekte kokybės vertinimo metodika).

 

 

2.6.

Išnagrinėtos ir palygintos visos konkrečios įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše nurodytos projekto įgyvendinimo alternatyvos

 

 

2.7.

Projektiniame pasiūlyme nurodytos valstybės projekto veiklos atitinka projektų finansavimo sąlygų apraše numatytas finansuoti veiklas

 

 

2.8.

Projektiniame pasiūlyme nurodyti visi stebėsenos rodikliai, prie kurių pasiekimo, vadovaujantis konkrečios priemonės projektų finansavimo sąlygų aprašu, turi prisidėti projektas

 

 

2.9.

Valstybės projektas nėra finansuojamas ir (ar) neplanuojama jo finansuoti iš kitų Veiksmų programos prioritetų, kitų ES struktūrinių fondų, kitos ES finansinės paramos ar kitos tarptautinės paramos, ar iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų

 

 

2.10

Pateikti visi projektinio pasiūlymo priedai, nurodyti valstybės projektų finansavimo sąlygų apraše.

 

 

 

3. Išvada dėl projektinio pasiūlymo atitikties 2 punkte nurodytiems reikalavimams

 

Projektinis pasiūlymas atitinka visus 2 punkte nustatytus reikalavimus ir valstybės projektas gali būti įtraukiamas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą.

 

Projektinis pasiūlymas neatitinka bent vieno iš 2 punkte nustatytų reikalavimų, t. y. ____________ (nurodoma, kurių reikalavimų neatitinka), ir valstybės projektas negali būti įtraukiamas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą.

 

_______________________________________                              ____________________

(vertinimą atlikusio atsakingo darbuotojo vardas, pavardė)                                                  (parašas)

 

________________________________________                            ____________________

(vertinimą atlikusio atsakingo darbuotojo vardas, pavardė)                                                 (parašas)

 

 

4. Išvados tvirtinimas

 

Valstybės projektas gali būti įtraukiamas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą.

Valstybės projektas negali būti įtraukiamas į siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą.

 

 

Vidaus reikalų ministerijos

Regioninės politikos departamento direktorius

 

___________________________                                                     ____________________

(vardas, pavardė)                                                                                                                (parašas)

 

 

___________________________________

Priedo pakeitimai:

Nr. 1V-798, 2015-10-09, paskelbta TAR 2015-10-09, i. k. 2015-15014

Nr. 1V-683, 2016-10-03, paskelbta TAR 2016-10-06, i. k. 2016-24730

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-798, 2015-10-09, paskelbta TAR 2015-10-09, i. k. 2015-15014

Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. gegužės 8 d. įsakymo Nr. 1V-388 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ valstybės projektų atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-197, 2016-03-16, paskelbta TAR 2016-03-16, i. k. 2016-04977

Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. gegužės 8 d. įsakymo Nr. 1V-388 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ valstybės projektų atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-683, 2016-10-03, paskelbta TAR 2016-10-06, i. k. 2016-24730

Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. gegužės 8 d. įsakymo Nr. 1V-388 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ valstybės projektų atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-509, 2017-07-24, paskelbta TAR 2017-07-24, i. k. 2017-12547

Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. gegužės 8 d. įsakymo Nr. 1V-388 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ valstybės projektų atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo" pakeitimo