Suvestinė redakcija nuo 2024-03-22

 

Potvarkis paskelbtas: TAR 2023-04-21, i. k. 2023-07776

 

Paveikslėlis, kuriame yra tekstas  Automatiškai sugeneruotas aprašymas

 

ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS MERAS

 

POTVARKIS

DĖL ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR KITŲ JURIDINIŲ BEI FIZINIŲ ASMENŲ PRAŠYMŲ IR PARAIŠKŲ VERTINIMO KOMISIJŲ DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2023 m. balandžio 21 d. Nr. M-28

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 3 straipsnio 3 dalimi, 25 straipsnio 5 dalimi, Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo, patvirtinto Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2021 m. kovo 30 d. sprendimu Nr. T-80 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 punktu:

1. T v i r t i n u  Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų darbo reglamentą (pridedama).

2. Į p a r e i g o j u:

2.1. Audronę Birutienę, Šiaulių rajono savivaldybės administracijos Ekonomikos ir verslo plėtros skyriaus vedėją, organizuoti Šiaulių rajono kaimo ir Kuršėnų miesto gyventojų bendruomenių prašymų ir paraiškų vertinimo, Šiaulių rajono nevyriausybinių organizacijų paraiškų vertinimo ir Šiaulių rajono religinių bendruomenių ir bendrijų paraiškų vertinimo komisijų sudarymą;

2.2. Simoną Dambrauskienę, Šiaulių rajono savivaldybės administracijos jaunimo reikalų koordinatorę, organizuoti jaunimo iniciatyvų skatinimo paraiškų vertinimo komisijos sudarymą;

2.3. Ingą Rimgailienę, Šiaulių rajono savivaldybės gydytoją, organizuoti Šiaulių rajono bendruomenės sveikatinimo iniciatyvų skatinimo ir rėmimo paraiškų vertinimo komisijos sudarymą;

2.4. Juditą Šertvytienę, Šiaulių rajono savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus vedėją, organizuoti kūno kultūros ir sporto, neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi ir vaikų vasaros poilsio stovyklų rėmimo paraiškų vertinimo komisijų sudarymą. 

Šis potvarkis skelbiamas Teisės aktų registre ir gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                    Česlovas Greičius

 

PATVIRTINTA

Šiaulių rajono savivaldybės mero

2023 m. balandžio 21 d.

potvarkiu Nr. M-28

 

 

ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR KITŲ JURIDINIŲ BEI FIZINIŲ ASMENŲ PRAŠYMŲ IR PARAIŠKŲ VERTINIMO KOMISIJŲ DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų paraiškų, prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų (toliau – Komisijos arba kiekviena atskirai – Komisija) narių teises ir pareigas, darbo organizavimą, Šiaulių rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijos nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų (toliau – Asmenys) prašymų ir paraiškų Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimui iš savivaldybės biudžeto gauti (toliau – paraiškos) vertinimą.

2. Komisijos sudaromos 2 metų kadencijai, vadovaujantis Savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo, patvirtinto Savivaldybės tarybos 2021 m. kovo 30 d. sprendimu Nr. T-80 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo patvirtinimo (toliau – Aprašas), 4 punktu kiekvienai Aprašo 6 punkte nurodytai Ekonominės plėtros, visuomeninių iniciatyvų skatinimo, turizmo ir žemės ūkio plėtros, Socialinės paramos, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros, Švietimo ir sporto veiklos  programų  priemonei.

3. Savivaldybės administracijos direktoriui pateikti Komisijų siūlymai dėl Asmenų patirtų išlaidų kompensavimo / kompensavimo iš dalies / nekompensavimo ir paraiškų projektų įgyvendinimui finansavimo / finansavimo iš dalies / nefinansavimo bei kiti Komisijų veiklos rezultatai yra rekomendacinio pobūdžio.

Punkto pakeitimai:

Nr. M-215, 2023-06-19, paskelbta TAR 2023-06-19, i. k. 2023-12153

 

4Komisijos savo veikloje vadovaujasi demokratijos, viešumo, viešojo intereso apsaugos, proporcingumo, teisėtumo ir kitais principais, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Aprašu ir Reglamentu.

5. Paraiška suprantama kaip nustatytos formos dokumentas finansavimui iš Savivaldybės biudžeto gauti (Aprašo 1 priedas), teikiamas pagal Aprašo 6.1.1, 6.1.2, 6.1.3, 6.1.4, 6.2.1, 6.3.1, 6.3.2, 6.3.3 papunkčiuose nurodytas priemones, kuriame Asmuo nurodo projekto, kurio įgyvendinimui siekia finansavimo, tikslą, išsamią informaciją apie projektą ir jam įgyvendinti reikalingas lėšas.

6. Asmens prašymas suprantamas kaip laisvos formos dokumentas, kurį Asmuo  pagal Aprašo 6.1.2 papunktyje nurodytą priemonę teikia Savivaldybės administracijos direktoriui patirtoms išlaidoms kompensuoti.

Punkto pakeitimai:

Nr. M-215, 2023-06-19, paskelbta TAR 2023-06-19, i. k. 2023-12153

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS NARIŲ TEISĖS IR PAREIGOS

 

7. Komisija, siekdama objektyviai išnagrinėti prašymus / paraiškas, turi teisę:

7.1. kreiptis į Asmenis, Aprašo 6 punkte nurodytų priemonių (toliau – Priemonės) koordinatorius, institucijas, įstaigas, organizacijas ir kitus subjektus dėl papildomos informacijos gavimo;

7.2kviesti į Komisijos posėdžius Asmenų atstovą (-us);

7.3. teikti pasiūlymus Savivaldybės merui dėl:

7.3.1. didesnio / mažesnio finansavimo Priemonei kitiems einamiesiems metams skyrimo;

7.3.2. Komisijos sudėties keitimo, jei Komisijos narys nedalyvauja Komisijos veikloje 3 (tris) posėdžius iš eilės.

8. Komisijos narys privalo:

8.1. pirmojo posėdžio metu pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimą (1 priedas) ir užtikrinti  Komisijos veiklos konfidencialumą, viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos;

8.2. pirmo posėdžio metu dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo užpildyti nešališkumo deklaraciją (2 priedas);

8.3. dalyvauti Komisijos posėdžiuose. Jei Komisijos narys posėdyje dalyvauti negali, jis apie tai privalo ne vėliau kaip likus 1 (vienai) dienai iki Komisijos posėdžio pranešti Komisijos sekretoriui arba Komisijos pirmininkui;

8.4. informuoti Komisijos pirmininką apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo rengiant, svarstant ar priimant Komisijos sprendimus, kurie gali tokį konfliktą sukelti;

8.5. gavus informacijos apie su paraiškoje nurodytu projektu susijusias korupcines veikas, turinčias nusikalstamos veikos požymių, nedelsdamas informuoti Komisijos pirmininką / Savivaldybės merą.

9. Komisijos pirmininkas, Komisijos narys ar Komisijos sekretorius Savivaldybės mero potvarkiu gali būti nušalinamas nuo pareigų Komisijoje, jeigu:

9.1. pažeidė Reglamentą;

9.2. pažeidė konfidencialumo reikalavimus (pvz., atskleidė tretiesiems asmenims jam patikėtus dokumentus ar duomenis);

9.3. pažeidė nešališkumo reikalavimus (pvz., savo ar asmenų, susijusių su jais artimos giminystės, svainystės, taip pat buvusių ar esamų santuokos, globos ar rūpybos ryšiais (toliau – susiję asmenys), privačių interesų naudai pasinaudojo ar leido naudotis informacija, kurią įgijo, dalyvaudamas Komisijos veikloje;

9.4. savo veiksmais ar neveikimu trukdė Komisijos veiklai;

9.5. yra kitokių aplinkybių, kurios kelia abejonių dėl jo nešališkumo, objektyvumo tinkamai atlikti Komisijos nario pareigas.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

10. Komisijos veiklos forma yra posėdžiai. Komisijos posėdis paraiškų paskirstymui vertinti šaukiamas ne vėliau kaip per 8 (aštuonias) darbo dienas nuo konkurso pagal Aprašo 51 punktą paskelbimo pabaigos. Komisija vertinti prašymus renkasi, kai Savivaldybės administracijoje gauti ne mažiau kaip 3 (trys) prašymai, bet ne rečiau kaip vieną kartą per ketvirtį. Komisijos posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Komisijos narių.

11. Komisijos veiklai vadovauja, Komisijos posėdžius šaukia ir jiems pirmininkauja, paraiškas vertintojams paskirsto Komisijos pirmininkas. Jei Komisijos pirmininkas dėl objektyvių priežasčių negali dalyvauti posėdyje, Komisijos posėdžiui pirmininkauja kitas Komisijos narys, kuris išrenkamas posėdžio metu iš Komisijos posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių. Komisiją techniškai aptarnauja Savivaldybės mero potvarkiu paskirtas Komisijos sekretorius, neturintis balsavimo teisės.

12Komisijos sekretorius ne vėliau kaip prieš 3 (tris) darbo dienas iki Komisijos posėdžio Komisijos nariams elektroniniu paštu išsiunčia su Komisijos pirmininku suderintą posėdžio darbotvarkę, medžiagą, informaciją apie Komisijos posėdžio vietą ir laiką. Komisijos posėdžių protokolus ir kitus su Komisijos veikla susijusius dokumentus rengia ir saugo Komisijos sekretorius.

13Komisija sprendimus dėl prašymuose nurodytų Asmenų patirtų išlaidų kompensavimo / kompensavimo iš dalies / nekompensavimo ir paraiškų projektų vykdymui finansavimo / finansavimo iš dalies / nefinansavimo Komisija priima posėdyje paprasta balsų dauguma atviru balsavimu arba bendru sutarimu, jei nei vienas Komisijos narys neprieštarauja. Jeigu Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, sprendimą lemia Komisijos pirmininko balsas.

14. Komisijos posėdžio eiga bendru sutarimu gali būti fiksuojama garso priemonėmis. Prieš pradedant daryti garso įrašą, apie tai Komisijos posėdyje dalyvaujantys asmenys yra informuojami žodžiu. Jei buvo daromas Komisijos posėdžio garso įrašas, tai jis perkeliamas į kompiuterinę laikmeną. Komisijos posėdžio įrašą saugo Komisijos sekretorius.

 

IV SKYRIUS

PRAŠYMŲ IR PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

15Paraišką vertina ne mažiau kaip du Komisijos nariai. Jeigu paraiškos įvertinimai skiriasi daugiau kaip 20 (dvidešimt) balų ir (arba) vienas iš vertintojų nusprendė skirti finansavimą, o kitas – neskirti, Komisijos sekretorius nedelsdamas informuoja Komisijos pirmininką, kuris  ne vėliau kaip per 2 (dvi) darbo dienas elektroniniu paštu paraiškos vertinimui paskiria trečią vertintoją, apie paskyrimą informuodamas ir Komisijos sekretorių. Paraiškos vertinimas atliekamas, vertintojams  užpildant paraiškos vertinimo anketą:

15.1. 3 priedą Aprašo 6.1.1, 6.1.3, 6.2.1, 6.3.1, 6.3.2, 6.3.3 papunkčiuose nurodytoms priemonėms;

15.2. 4 priedą Aprašo 6.1.2 nurodytai priemonei (pildoma vertinimo anketos dalis pagal paraiškoje nurodytą veiklos sritį);

15.3. 5 priedą Aprašo 6.1.4 nurodytai priemonei.

16Paraiškas vertintojai  įvertina ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo paraiškų Komisijai perdavimo ir paskyrimo vertintojams dienos.

17. Komisijos sekretorius, gavęs iš Komisijos narių paraiškų vertinimo anketas su siūlymais dėl paraiškose nurodytų projektų finansavimo / finansavimo iš dalies / nefinansavimo, parengia ir elektroniniu paštu pateikia Komisijos nariams Paraiškų vertinimo anketų suvestinę (6 priedas), joje nurodydamas vertintojų projektui skiriamų balų vidurkį. Komisijos pirmininkas ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo šios suvestinės gavimo organizuoja Komisijos posėdį.

18. Jei Komisija nusprendžia kreiptis į Asmenį dėl prašymo / paraiškos patikslinimo,  Komisijos sekretorius, vadovaudamasis Komisijos protokoliniu sprendimu, raštu arba elektroniniu paštu kreipiasi į Asmenį su prašymu per 5 (penkias) darbo dienas patikslinti prašymą / paraišką. Komisijos sekretorius Asmens papildomai pateiktus duomenis / dokumentus per 2 (dvi) darbo dienas elektroniniu paštu perduoda Komisijos pirmininkui. Jeigu Asmuo per Komisijos nustatytą terminą neatsako į užklausimą, Komisijos sekretorius apie tai informuoja Komisijos pirmininką, kad papildomos informacijos Asmuo nepateikė.

19. Komisija, pakartotinai išnagrinėjusi Asmenų prašymus / paraiškų vertinimo anketų suvestinę su apibendrintais paraiškų vertinimo rezultatais, priima protokolinį sprendimą Savivaldybės administracijos direktoriui teikti rekomendaciją dėl:

19.1. išlaidų Asmenims pagal prašymus kompensavimo / kompensavimo iš dalies / nekompensavimo;

19.2. Asmenų paraiškose nurodytų projektų įgyvendinimui finansavimo / finansavimo iš dalies / nefinansavimo.

Punkto pakeitimai:

Nr. M-215, 2023-06-19, paskelbta TAR 2023-06-19, i. k. 2023-12153

 

20. Jei Komisija siūlo Asmens paraiškoje nurodytą projektą finansuoti iš dalies, Komisijos sekretorius ne vėliau nei per 2 (dvi) darbo dienas nuo Komisijos posėdžio elektroniniu paštu informuoja Asmenį apie Komisijos siūlomą skirti lėšų dydį, nurodo, kokios siūlomos įgyvendinti projekto priemonės (veiklos) su prašymu ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas patvirtinti raštu, kad Asmuo sutinka su Komisijos siūloma skirti suma, kuri neturės neigiamos įtakos tinkamai ir laiku įgyvendinti paraiškoje nurodytą projektą. Kartu su sutikimu Asmuo privalo patikslinti paraiškos sąmatą ir paraiškoje nurodytų (ar) priemonių, ir (ar) veiklų planus.

21. Asmeniui per Reglamento 20 punkte nurodytą terminą nepatvirtinus, kad jis sutinka su Komisijos siūloma skirti suma paraiškoje nurodytam projektui įgyvendinti ir (ar) nepatvirtinus, kad Komisijos siūlomas sprendimas skirti finansavimą iš dalies neturės neigiamos įtakos jam įgyvendinant projekte numatytus tikslus, ir (ar) nepatikslinus sąmatos ir (ar) priemonių, ir (ar) veiklų plano, laikoma, kad jis nesutinka vykdyti paraiškoje nurodyto projekto.

22. Komisijos sprendimai įforminami protokolu. Komisijos protokolą ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas po Komisijos posėdžio parengia Komisijos sekretorius. Komisijos posėdžio protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir Komisijos sekretorius arba, jei Komisijos pirmininkas posėdyje nedalyvavo, posėdžiui pirmininkavęs kitas Komisijos narys.

23. Komisijos protokolas su siūlymais dėl išlaidų Asmenims pagal prašymus kompensavimo / kompensavimo iš dalies / nekompensavimo paraiškose nurodytų projektų finansavimo / finansavimo iš dalies / nefinansavimo registruojamas Savivaldybės administracijos Bendrųjų reikalų skyriuje, perduodant įrašyti rezoliuciją Savivaldybės administracijos direktoriui. Jeigu Savivaldybės administracijos direktorius nepritaria Komisijos siūlymams, Komisija pakartotinai svarsto Asmenų prašymus / pervertina paraiškas, atsižvelgdama į Savivaldybės administracijos direktoriaus pateiktas pastabas.

Punkto pakeitimai:

Nr. M-215, 2023-06-19, paskelbta TAR 2023-06-19, i. k. 2023-12153

 

24. Savivaldybės administracijos direktoriui pritarus Komisijos siūlymams išlaidų Asmenims pagal prašymus kompensavimui / kompensavimui iš dalies / nekompensavimui, paraiškose nurodytų projektų finansavimui (pasirašant finansavimo sutartį) / finansavimui iš dalies (pasirašant finansavimo sutartį) / nefinansavimui, Komisijos sekretorius per 3 (tris) darbo dienas parengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymą dėl lėšų Asmenims skyrimo / skyrimo iš dalies / neskyrimo.

Punkto pakeitimai:

Nr. M-215, 2023-06-19, paskelbta TAR 2023-06-19, i. k. 2023-12153

 

25. Komisijos sekretorius per 2 (dvi) darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo lėšų Asmeniui skyrimui įsigaliojimo dienos informuoja Asmenį, pateikdamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo nuorašą. Komisijos sekretorius Asmenį, kuriam patirtos išlaidos nebuvo kompensuotos / finansavimas paraiškoje nurodytam projektui nebuvo skirtas, per 3 (tris) darbo dienas informuoja raštu / elektroniniu paštu, nurodydamas lėšų neskyrimo priežastis, kartu pateikdamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo nuorašą.

Punkto pakeitimai:

Nr. M-215, 2023-06-19, paskelbta TAR 2023-06-19, i. k. 2023-12153

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

26. Informacija apie Komisijos veiklą skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.siauliuraj.lt

27. Reglamentas keičiamas, naikinamas Savivaldybės mero potvarkiu.

28. Tai, kas nenumatyta Reglamente, sprendžiama taip, kaip numatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

 

_____________________

 

Šiaulių rajono savivaldybės

nevyriausybinių organizacijų

ir kitų juridinių bei fizinių asmenų

prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų

darbo reglamento

1 priedas


(Konfidencialumo pasižadėjimo pavyzdinė forma)

 

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI KONKURSO INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS

 

(data)

 

 

Aš, _______________, būdamas (-a) __________________________________________

(vardas ir pavardė)                           (nurodyti konkurso pavadinimą)

komisijos nariu (-e) ar komisijos sekretoriumi,

PASIŽADU:

1. saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, esant komisijos nariu (-e);

2. man patikėtus dokumentus ar duomenis saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims konfidencialios informacijos;

3. nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų kopijų;

4. savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgijau dalyvaudamas (-a) svarstant, rengiant ar priimant komisijos sprendimą, kitokia tvarka ir mastu, nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.

 

Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Savivaldybei ir pareiškėjams padarytus nuostolius.

Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.

 

______________________                 ______________________        _____________________

(nurodomos pareigos                                (parašas)                           (vardas ir pavardė ) 

komisijoje)

 

Šiaulių rajono savivaldybės

nevyriausybinių organizacijų

ir kitų juridinių bei fizinių asmenų

prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų

darbo reglamento

2 priedas

 

(Nešališkumo deklaracijos pavyzdinė forma)

 

 

NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA DĖL OBJEKTYVIŲ SPRENDIMŲ PRIĖMIMO BEI VIEŠŲJŲ IR PRIVAČIŲ INTERESŲ KONFLIKTO VENGIMO

 

(data)

 

Aš, _______________, būdamas (-a) __________________________________________

(vardas ir pavardė)                           (nurodyti konkurso pavadinimą)

komisijos nariu (-e) ar komisijos sekretoriumi:          

1. pasižadu savo pareigas atlikti objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-i) įstatymų viršenybės, skaidrumo, nešališkumo, teisėtumo, sąžiningumo principais;

2. pasižadu informuoti komisijos pirmininką arba Savivaldybės merą (kai nusišalina komisijos pirmininkas) apie esamą interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje, jei man dalyvaujant, rengiant, svarstant ar priimant komisijos sprendimus:

2.1. šiose procedūrose dalyvauja asmenys, iš kurių aš ar man artimi asmenys gauna bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos;

2.2. aš ar man artimi asmenys yra procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas ar valdymo organo narys;

2.3. dėl bet kokių kitų aplinkybių negaliu laikytis 1 punkte nustatytų principų;

3. jei paaiškėtų, kad mano dalyvavimas rengiant, svarstant ar priimant komisijos sprendimus gali sukelti interesų konfliktą, pasižadu nedelsdamas (-a) informuoti apie tai komisijos pirmininką arba konkursą organizuojančios įstaigos vadovą (kai nusišalina komisijos pirmininkas) ir nusišalinti nuo sprendimo priėmimo procedūros.

Patvirtinu, kad su komisijos darbo reglamentu esu susipažinęs.

Žinau, kad kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei galiu būti nušalintas (-a) nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje.

 

Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.

 

 

 

______________________                 ______________________     ______________________

(nurodomos pareigos                                    (parašas)                    (vardas ir pavardė ) 

komisijoje)

 

_________________________

 

 

Šiaulių rajono savivaldybės

nevyriausybinių organizacijų

ir kitų juridinių bei fizinių asmenų prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų

darbo reglamento

3 priedas

 

 

(Paraiškos Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimui iš savivaldybės biudžeto gauti vertinimo anketos forma)

___________________________________________________________________(pareiškėjo pavadinimas)

_________________________________________________________________

(projekto pavadinimas)

 

PARAIŠKOS ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR KITŲ JURIDINIŲ BEI FIZINIŲ ASMENŲ FINANSAVIMUI IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO GAUTI VERTINIMO ANKETA

 

Aprašo 6.1.1, 6.1.3, 6.2.1, 6.3.1, 6.3.2, 6.3.3 papunkčiuose nurodytoms priemonėms.

 

Eil.

Nr.

Vertinimo sritis

Vertinimo klausimai

Balai*

Vertinama nuo 0 (nulio)  iki 10 (dešimt). Pasirinkus 0 (nulį), būtina įrašyti pastabas.

I

Organizavimas

1

Projekto vykdytojai

Ar Pareiškėjo turimi žmogiškieji resursai yra pakankami projektui įgyvendinti?

 

Pakankami žmogiškieji resursai ir pateikti informacinio pobūdžio dokumentai apie projekto vykdytojų gebėjimus (gyvenimo aprašymai, pažymėjimai, sertifikatai, patirties aprašai ir kt.) – 10 balų

Pakankami žmogiškieji resursai – 5 balai

Nepakankami – 0 balų

 

2

Partneriai

Ar pareiškėjas turi partnerių?

Jei taip, jų vaidmuo įgyvendinant projektą.

 

Dalyvaus įgyvendinant projektą ir skirs lėšų projektui įgyvendinti – 10 balų

Dalyvaus įgyvendinant projektą, bet neskirs lėšų projektui įgyvendinti – 5 balai

Nenurodytas partnerio vaidmuo – 0 balų

 

2 sritys

Maksimalus balas 20 (dvidešimt)

 

II

Turinys

1

Aktualumas

Ar numatoma projekto veikla atitinka priemonei nustatytus prioritetus, yra naudinga, aktuali?

 

Atitinka daugiau nei 50 proc. nustatytų prioritetų – 18 balų

Atitinka iki 50 proc. nustatytų prioritetų – 9 balai

Neatitinka ar atitinka iki 20 proc. nustatytų prioritetų ir veikla nėra neaktuali – 0 balų

 

2

Tikslas

Ar projekto tikslas suformuluotas aiškiai, yra konkretus, sprendžiantis konkrečią problemą ir yra pasiekiamas?

 

Taip –3 balai

Tikslas nėra aiškus, nėra konkretus, juo nėra siekiama išspręsti problemos – 0 balų

 

 

3

Uždaviniai

Ar projekto uždaviniai konkretūs, realūs ir užtikrinantys tikslo pasiekimą?

 

Taip – 3 balai

Uždaviniai nekonkretūs, neužtikrinantys tikslo pasiekimo – 0 balų

 

4

Veiklos

Ar numatomos projekto veiklos pagrįstos, realios, įgyvendinamos?

 

Taip – 3 balai

Veiklos nepagrįstos, neįgyvendinamos – 0 balų

 

5

Rezultatai

Ar numatomi projekto rezultatai atliepia tikslą ir uždavinius, susiję su veiklomis, yra pamatuojami?

 

Taip, nurodomi siekiami rodikliai – 3 balai

Rezultatų rodikliai nenurodomi – 0 balų

 

5 sritys

Maksimalus balas 30 (trisdešimt)

 

III

Lėšų panaudojimo efektyvumas

1

Lėšų panaudojimas

Ar projektui įgyvendinti reikalingos lėšos pagrįstos ir tiesiogiai susijusios su numatytomis veiklomis?

 

Visos išlaidos paraiškos IV lentelėje išvardintos konkrečiai ir aiškiai (kam, kiek ir pan.) – 20 balų

Dalis numatytų išlaidų išvardintos konkrečiai ir aiškiai (kam, kiek ir pan.) – 5 balai

Nurodyta tik bendra lėšų suma – 0 balų

 

2

Administracinių išlaidų naudojimas

Ar lėšos administracinėms išlaidoms neviršija 5 proc. nuo bendros projekto vertės ir konkrečiai nurodytos?

 

Neviršija 5 proc. nuo bendros projekto vertės ir konkrečiai nurodytos – 20 balų

Viršija 5 proc. nuo bendros projekto vertės / nenurodytos konkrečiai – 0 balų

 

3

Kiti finansavimo šaltiniai

Ar projektui įgyvendinti gautas finansavimas iš kitų šaltinių?

 

Didesnė suma nei prašoma iš Savivaldybės biudžeto – 10 balų

Mažesnė suma nei prašoma iš Savivaldybės biudžeto – 5 balai

Nenurodyti kiti finansavimo šaltiniai – 0 balų

 

3 sritys

Maksimalus balas 50 (penkiasdešimt)

 

Iš viso 10 sričių

Maksimalus balas 100 (vienas šimtas)

 

Projekto įvertinimo rezultatas:

Mažiau nei 50 balų – projektas atmestinas;

nuo 51 iki 100 balų – projektas finansuojamas arba finansuojamas iš dalies.

__________________________________________                            

Komisijos nario, vertinusio paraišką, vardas, pavardė,                        parašas

data                     

 

 

_________________________

 

 

Šiaulių rajono savivaldybės

nevyriausybinių organizacijų

ir kitų juridinių bei fizinių asmenų

prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų

darbo reglamento

4 priedas

 

(Paraiškos Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimui iš savivaldybės biudžeto gauti vertinimo anketos forma)

_____________________________________________________________________(pareiškėjo pavadinimas)

_________________________________________________________________

(projekto pavadinimas)

 

PARAIŠKOS ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR KITŲ JURIDINIŲ BEI FIZINIŲ ASMENŲ FINANSAVIMUI IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO GAUTI VERTINIMO ANKETA

 

Aprašo 6.1.2 papunktyje nurodytai priemonei pagal veiklą „materialaus turto (išskyrus ilgalaikį turtą, kurio vertė 500 Eur (penki šimtai Eur) ir daugiau, kaip šį turtą reglamentuoja 12-asis viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartas „Ilgalaikis materialusis turtas“), kuris būtinas efektyviam Asmens, kurio sudėtyje yra ne mažiau kaip 30 (trisdešimt) registruotų narių, įstatuose / nuostatuose numatytos veiklos vykdymui, Asmens narių poreikių tenkinimui, edukacijų, renginių organizavimui, sukūrimas ir (arba) stiprinimas

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijaus pavadinimas

Didžiausias balų skaičius

Skiriamas balas

1.

Pareiškėjo naujumas (vertinama pagal JAR duomenis paraiškos pateikimo dienai):

1.1.

Pareiškėjas registruotas iki vienerių metų

20

20

1.2.

Pareiškėjas registruotas nuo 1 iki 2 metų

15

1.3.

Pareiškėjas registruotas nuo 2 iki 3 metų

10

1.4.

Pareiškėjas registruotas virš 3 metų

5

2.

Projekto rezultato svarba (kriterijus vertinamas pagal projekto rezultato svarbą konkrečios seniūnijos gyventojams pagal pateiktą informaciją paraiškos aprašyme):

2.1.

Naujų veiklų sukūrimas (materialinės bazės stiprinimas) paskatins naujas veiklas: naujus užsiėmimus, būrelius, mokymus, edukacijas ir kt.

20

20

2.2.

Sudarytos palankesnės sąlygos verslumo skatinimui (pvz.: organizuojamas bendruomenės narių gaminamų produktų pristatymas, planuojama vykdyti edukacijas, degustacijas ir kt.)

10

3.

Pareiškėjas nėra gavęs paramos pagal šią veiklos sritį (vertinamas laikotarpis iki paraiškos pateikimo dienos):

3.1.

paskutinius 3 kalendorinius metus

30

30

3.2.

paskutinius 2 kalendorinius metus

25

3.3.

paskutinius kalendorinius metus

20

4.

Pareiškėjo prisidėjimas prie projekto įgyvendinimo (vertinama pagal pareiškėjo prisidėjimą nuosavomis lėšomis, skaičiuojant nuo visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų):

4.1.

11 proc. ir daugiau

30

30

4.2.

nuo 10 iki 10,99 proc.

25

4.3.

nuo 9 iki 9,99 proc.

20

4.4.

nuo 8 iki 8,99 proc.

15

4.5.

nuo 7 iki 7,99 proc.

10

4.6.

nuo 6 iki 6,99 proc.

5

Didžiausia galima balų suma:

100

 

 

Aprašo 6.1.2 papunktyje nurodytai priemonei pagal veikląSavivaldybės teritorijos viešųjų erdvių sutvarkymas (parkų, sporto ir poilsio aikštelių, vaikų žaidimų aikštelių, kitų vietos bendruomenės teritorijoje esančių poilsio vietų sutvarkymas) ir atnaujinimas, pritaikant jas viešojo naudojimo poreikiams

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijaus pavadinimas

Didžiausias balų skaičius

Skiriamas balas

1.

Pareiškėjas nėra gavęs finansavimo pagal šią veiklos sritį (vertinamas laikotarpis iki paraiškos pateikimo dienos):

1.1.

paskutinius 3 kalendorinius metus

30

30

1.2.

paskutinius 2 kalendorinius metus

25

1.3.

paskutinius kalendorinius metus

20

2.

Pareiškėjo prisidėjimas prie projekto įgyvendinimo (vertinama pagal pareiškėjo prisidėjimą nuosavomis lėšomis, skaičiuojant nuo visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų):

2.1.

11 proc. ir daugiau

30

30

2.2.

nuo 10 iki 10,99 proc.

25

2.3.

nuo 9 iki 9,99 proc.

20

2.4.

nuo 8 iki 8,99 proc.

15

2.5.

nuo 7 iki 7,99 proc.

10

2.6.

nuo 6 iki 6,99 proc.

5

3.

Kaimo vietovės gyvybingumas:

(kriterijus vertinamas pagal konkrečios seniūnijos duomenis apie seniūnijos teritorijoje gyvenamąją vietą deklaravusių gyventojų skaičių einamųjų metų sausio 1 d.:

3.1.

daugiau nei 201 gyventojas

20

20

3.2.

nuo 101 iki 200 gyventojų

15

3.3.

nuo 70 iki 100 gyventojų

10

3.4

mažiau nei 70 gyventojų

5

4.

Projekto rezultatų svarba (kriterijus vertinamas pagal projekto rezultatų svarbą vietos teritorijos gyventojams, t. y. sukurtos infrastruktūros poveikį vietovės patrauklumui ir gyvybingumui):

4.1.

Sukurtas naujas arba atnaujintas esamas infrastruktūros objektas (atitiktis kriterijui vertinama, jeigu kuriamas naujas infrastruktūros objektas arba naujinamas esamas infrastruktūros objektas, pvz., vaikų žaidimų aikštelė)

20

20

4.2.

Sudarytos palankesnės sąlygos verslui

(pvz., viešosios erdvės pritaikymas vietos gamintojų produkcijos realizavimui (pvz., prekyvietė))

15

4.3.

Rezultatų svarba aplinkosaugos požiūriu

(pvz., išvalytas vandens telkinys)

10

Didžiausia galima balų suma:

100

 

Aprašo 6.1.2 papunktyje nurodytai priemonei pagal veiklą bendruomeniškumo skatinimas (įskaitant tik mokomuosius vizitus) ir tradicinių renginių organizavimas

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijaus pavadinimas

Didžiausias balų skaičius

Skiriamas balas

1.

Renginio pobūdis (vertinama pagal informaciją paraiškos aprašyme, tradiciškumas įrodomas publikacijomis, renginių programomis (vien nuotraukos neįrodo tradiciškumo). Balai nesumuojami ir suteikiami tik už vieną planuojamą renginį):

1.1.

Projekte numatyta, kad renginys bus skirtas Lietuvos Respublikos Seimo ir Šiaulių rajono savivaldybės paskelbtoms metų temoms garsinti, minėti (atrankos balai skiriami, kai numatoma, kad dalyvauja ne viena bendruomenė arba renginį planuoja Šiaulių rajono savivaldybė)

30

 

 

 

30

1.2.

Organizuojamas teatralizuotas renginys, skirtas Šiaulių krašto, vietos teritorijos istoriniams įvykiams minėti, garsinti

20

1.3

Projekte numatyta, kad bus vykdomas gerosios patirties sklaidos ir mokomasis vizitas (išvykimas ir atvykimas į kitą bendruomenę)

15

2.

Renginio pridėtinė vertė (informacija apie renginio metu įrodomą vietovės išskirtinumą):

2.1.

Suplanuoti patyriminiai elementai: edukacijos, degustacijos, pristatymai ir pan.

35

35

2.2.

Įtraukiami vietos atlikėjų, meninių ir (ar) liaudies  kolektyvų pasirodymai

25

2.3.

Įtraukiami žymūs Šiaulių krašto žmonės

15

2.4.

Minimi, garsinami istoriniai Šiaulių krašto, vietos teritorijos įvykiai

10

3.

Vietos amatininkų, verslininkų, vietos atlikėjų ir (ar) meno kolektyvų įtraukimas

(projekte numatyta, kad renginio metu bus organizuojama vietos gamintojų, amatininkų, verslininkų, ūkininkų pagamintų produktų pristatymas, prekyba jais ir (arba) edukacijos, susijusios su jų gamyba, degustacijos. Projekte numatyta, kad renginio metu vyks vietos atlikėjų ir (ar) meno kolektyvų pasirodymai):

3.1.

4 ir daugiau

15

15

3.2.

nuo 1 iki 4

10

4.

Tikslinių grupių įtraukimas (projekte numatyta, kad organizuojant ir (arba) vykdant renginį dalyvaus tikslinių grupių atstovai):

4.1.

Socialiai pažeidžiami asmenys

20

20

4.2.

Jaunimas iki 29 metų (įskaitytinai)

15

Didžiausia galima balų suma:

100

 

 

Aprašo 6.1.2 papunktyje nurodytai priemonei pagal veiklą mokymų, seminarų, skirtų visų Savivaldybės teritorijos Asmenų gebėjimų ugdymui, organizavimas

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijaus pavadinimas

Vertinimas

1.

Projekto aktualumas (0–15 balų)

1.1.

Veiklos naudingumas

Ar planuojamų mokymų, seminarų tema yra naudinga, aktuali visuomenei? (0–5)

 

1.2.

Veiklos efektyvumas

Ar mokymų, seminarų tema bus efektyvi ją įgyvendinant praktikoje? (0–5)

 

1.3.

Veiklos novatoriškumas

Ar mokymų, seminarų temos idėja, veikla ar metodai yra novatoriški? (0–5)

 

 

 

Bendra balų suma

 

2.

Projekto adresatas (0–20 balai)

2.1.

Projekto dalyviai

Ar aiškiai numatyta, kokioms tikslinėms grupėms reikšmingas projekto įgyvendinimas? (0–10)

 

2.2.

Pritraukimas

Ar yra numatyti įtraukti problemines asmenų grupes į mokymus / seminarą? (0–10)

 

 

 

Bendra balų suma

 

3.

Turinys (0–20 balų)

3.1.

Tikslai

Ar projekto tikslai yra aiškūs ir konkretūs? (0–5)

 

3.2.

Uždaviniai

Ar projekto uždaviniai yra konkretūs ir realūs, padėsiantys pasiekti numatytų tikslų? (0–5)

 

3.3.

Laukiami rezultatai

Ar laukiami projekto rezultatai, susiję su projekte numatyta veikla, yra konkretūs ir realūs? (0–5)

 

3.4.

Projekto veikla

Ar numatoma įgyvendinti mokomoji veikla leis pasiekti tikslus bei numatomus rezultatus? (0–5)

 

 

 

Bendra balų suma

 

4.

Organizavimas (0–30 balai)

4.1.

Pareiškėjo resursai

 

Ar pareiškėjo turimi žmogiškieji resursai yra

pakankami planuojamam projektui įgyvendinti? (0–5)

 

4.2.

Projekto veiklos planas

Ar siūlomas projekto veiklos laikas gerai suplanuotas? (0–5)

 

4.3.

Projekto viešinimas

Ar išsamiai pateikti informacijos apie projektą ir jo rezultatus sklaidos būdai? (0–5)

 

4.4.

Projekto mokymų / seminarų skaičius, masiškumas

Ar numatytas mokymų / seminarų skaičius pakankamas projekto keliamiems uždaviniams įgyvendinti? (0–5)

 

4.5.

Projekto metu sprendžiamos probleminės sritys

Ar mokymų / seminarų temos pakankamai aktualios sprendžiamoms Šiaulių rajono savivaldybės teritorijos problemoms? (0–5)

 

4.6.

Problemos masto įvardijimas

Ar mokymų / seminarų programoje įvardinti konkretūs problemos sprendimo būdai? (0–5)

 

 

 

Bendra balų suma

 

5.

Lėšų panaudojimo efektyvumas (0–15 balų)

5.1.

 

Realus lėšų poreikis

Ar pagrįstas prašomų lėšų reikalingumas? (0–5)

 

 

5.2.

Lėšų panaudojimas

Ar projektui įgyvendinti reikalingos lėšos bus

naudojamos taupiai ir efektyviai? (0–5)

 

5.3.

Kiti finansavimo šaltiniai

Ar projektui įgyvendinti numatytas papildomas finansavimas iš kitų šaltinių? (0–5)

 

Iš viso (iš 100 balų):

 

Paraiškos įvertinimo rezultatas:

mažiau nei 50 balų – projektas atmestinas;

nuo 51 iki 70 balų – projektas finansuotinas iš dalies, t. y. 70 proc. nuo tinkamų finansuoti išlaidų, numatytų Paraiškoje projektui įgyvendinti;
nuo 71 iki 80 balų – projektas finansuotinas iš dalies, t. y. 80 proc. nuo tinkamų finansuoti išlaidų, numatytų Paraiškoje projektui įgyvendinti;
nuo 81 iki 100 balų – projektas finansuotinas 100 proc. nuo tinkamų finansuoti išlaidų, numatytų Paraiškoje projektui įgyvendinti.

 

 

Komisijos nario, vertinusio paraišką, vardas, pavardė, data                         parašas 

 

__________________________

 

Priedo pakeitimai:

Nr. M-181, 2024-03-21, paskelbta TAR 2024-03-21, i. k. 2024-05059

 

 

Šiaulių rajono savivaldybės

nevyriausybinių organizacijų

ir kitų juridinių bei fizinių asmenų

prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų

darbo reglamento

5 priedas

 

 

(Paraiškos Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimui iš savivaldybės biudžeto gauti vertinimo anketos forma)

___________________________________________________________________(pareiškėjo pavadinimas)

_________________________________________________________________

(projekto pavadinimas)

 

PARAIŠKOS ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR KITŲ JURIDINIŲ BEI FIZINIŲ ASMENŲ FINANSAVIMUI IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO GAUTI VERTINIMO ANKETA

 

Aprašo 6.1.4 nurodytai priemonei pagal veiklą:

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Vertinimas

1.

Projekto aktualumas (0–30 balų)

1.1.

Veiklos būtinumas

Ar planuojama veikla yra būtina? (0–10)

 

1.2.

Veiklos efektyvumas

Ar pareiškėjui nuosavybės teise priklausantį turtą siekiama išsaugoti, atnaujinti ir prižiūrėti, kad būtų sukurta patraukli aplinka religinei bendruomenei / bendrijai priklausančiuose kulto pastatuose kartu su tikinčiaisiais telkti Savivaldybės teritorijos vietos bendruomenės narius jų dalyvavimui ne tik religiniuose, bet ir kultūriniuose, švietėjiškuose renginiuose? (0–10)

 

1.3.

Veiklos naudingumas

Ar projektu  siekiama užtikrinti nekilnojamųjų kultūros vertybių apsaugą / gerinti kraštovaizdį? (0–10)

 

 

 

Bendra balų suma

 

2.

Turinys (0–20 balų)

2.1.

Tikslai

Ar projekto tikslai yra aiškūs ir konkretūs? (0–5)

 

2.2.

Uždaviniai

Ar projekto uždaviniai yra konkretūs ir realūs, padėsiantys pasiekti numatytų tikslų? (0–5)

 

2.3.

Laukiami rezultatai

Ar laukiami projekto rezultatai, susiję su projekte numatyta veikla, yra konkretūs ir realūs? (0–5)

 

2.4.

Projekto veikla

Ar numatoma įgyvendinti veikla leis pasiekti tikslus bei numatomus rezultatus? (0–5)

 

 

 

Bendra balų suma

 

3.

Organizavimas (0–20 balai)

 

 

3.1.

Projekto veiklos planas

Ar siūlomas projekto veiklos laikas gerai suplanuotas? (0–10)

 

3.2

Viešinimas

Ar išsamiai pateikti informacijos apie projektą ir jo rezultatus sklaidos būdai? (0–10)

 

 

 

Bendra balų suma

 

4.

Lėšų  panaudojimo efektyvumas (0–30 balų)

4.1.

 

Realus lėšų poreikis

Ar pagrįstas prašomų lėšų reikalingumas? (0–10)

 

 

4.2.

Lėšų panaudojimas

Ar projektui įgyvendinti reikalingos lėšos bus

naudojamos taupiai ir efektyviai? (0–10)

 

4.3.

Kiti finansavimo šaltiniai

Ar projektui įgyvendinti numatytas papildomas finansavimas iš kitų šaltinių? (0–10)

 

Iš viso (iš 100 balų)

 

 

 

__________________________________________                            

Komisijos nario, vertinusio paraišką, vardas, pavardė,                   parašas 

data                     

 

_______________________

 

 

 

Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių

organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų

prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų darbo

reglamento

6 priedas

 

(Paraiškų Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimui iš savivaldybės biudžeto gauti vertinimo anketų suvestinės forma)

 

PARAIŠKŲ ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR KITŲ JURIDINIŲ BEI FIZINIŲ ASMENŲ FINANSAVIMUI IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO GAUTI VERTINIMO ANKETŲ SUVESTINĖ

 

Komisijos posėdžio data ___________________________________________

Svarstomų paraiškų skaičius _______________________________________

 

Eil. Nr.

Pareiškėjo pavadinimas

Projekto pavadinimas

Vertintojų vardas pavardė

1 vertintojo balai

2 vertintojo balai

3 vertintojo balai

Iš viso skirtų balų skaičius

Balų vidurkis

1.

2.

3.

1.

2.

3.

 

Komisijos sekretorius                            ______________            

(parašas)__________________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Šiaulių rajono savivaldybės administracija, Potvarkis

Nr. M-215, 2023-06-19, paskelbta TAR 2023-06-19, i. k. 2023-12153

Dėl Šiaulių rajono savivaldybės mero 2023 m. balandžio 21 d. potvarkio Nr. M-28 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Šiaulių rajono savivaldybės administracija, Potvarkis

Nr. M-181, 2024-03-21, paskelbta TAR 2024-03-21, i. k. 2024-05059

Dėl Šiaulių rajono savivaldybės mero 2023 m. balandžio 21 d. potvarkio Nr. M-28 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų prašymų ir paraiškų vertinimo komisijų darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo“