Suvestinė redakcija nuo 2021-09-28
Įsakymas paskelbtas: TAR 2017-06-28, i. k. 2017-10872
LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL VAIKŲ ĮTRAUKTIES MOKYTIS IR ĮVAIRIAPUSIO UGDYMO 2017–2022 metų VEIKSMŲ PLANO PATVIRTINIMO
2017 m. birželio 27 d. Nr. V-527
Vilnius
Įgyvendindama Valstybinės švietimo 2013–2022 metų strategijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Seimo 2013 m. gruodžio 23 d. nutarimu Nr. XII-745 „Dėl Valstybinės švietimo 2013–2022 metų strategijos patvirtinimo“, trečiąjį tikslą:
1. T v i r t i n u Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo 2017–2022 metų veiksmų planą (pridedama).
2. N u s t a t a u, kad Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo 2017–2022 metų veiksmų plane nurodytos preliminarios lėšos būtų tikslinamos atsižvelgiant į Švietimo ir mokslo ministerijos strateginį veiklos planą ir į atitinkamų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymu Švietimo ir mokslo ministerijai skirtus asignavimus.
3. P a v e d u viceministrui pagal nustatytą veiklos sritį:
3.1. parengti iki 2017 m. liepos 7 d. įsakymo projektą dėl Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo 2017–2022 metų veiksmų plano Stebėsenos komiteto sudarymo;
4. R e k o m e n d u o j u savivaldybėms prisidėti prie Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo 2017–2022 metų veiksmų plano įgyvendinimo.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo
ministro 2017 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. V-527
VAIKŲ ĮTRAUKTIES MOKYTIS IR ĮVAIRIAPUSIO UGDYMO 2017–2022 METŲ VEIKSMŲ PLANAS
Eil. Nr. (sąsaja su strateginio veiklos plano priemone)1 |
Tikslas, uždaviniai, priemonės, projektai (veiksmai) |
Siektini rezultatai / rodikliai |
Rodiklių šaltiniai / galimi vykdytojai |
Vienetai |
Preliminarios (valstybės biudžeto) finansinės ir kitų rodiklių reikšmės
|
Preliminarios ES struktūrinių fondų ir bendrojo finansavimo lėšos 2017–2022 metai |
|
|||||||||||
|
2017 metai |
2018 metai |
2019 metai |
2020–22 metai |
|
|||||||||||||
1 |
Tikslas: Įtraukti vaikus mokytis ir išskleisti individualius gebėjimus |
Tūkst. eurų |
45320,0 |
161497,0 |
171904,0 |
189854,597 |
176254,597 |
|
||||||||||
|
|
4–6 metų vaikų, lankančių švietimo įstaigas, dalis (VŠS) |
Eurostatas
|
Procentai |
92 |
93 |
94 |
94–95 |
|
|
||||||||
18–24 metų asmenų be vidurinio išsilavinimo ir nelankančių mokyklos dalies 10 metų vidurkis (VŠS) |
LSD |
Procentai |
6,8 |
6,7 |
6,6 |
6,6 |
|
|||||||||||
Mokykloje nė karto per 2 mėnesius patyčių nepatyrusių mokinių dalis nuo visų mokinių, proc. (VŠS) |
PSO HBSC tyrimas
|
Procentai |
58 |
62 |
66 |
66–75 |
|
|||||||||||
Vaikų, kurie mokosi specialiosiose mokyklose, dalis (VŠS) |
ŠVIS
|
Procentai |
0,8 |
0,74 |
0,68 |
0,6–0,5 |
|
|||||||||||
Švietimo įstaigų, kuriose mokosi Lietuvoje gyvenantys užsieniečiai vaikai iki 18 metų, skaičiaus pokytis, palyginti su praėjusiais metais |
ŠVIS
|
Procentai |
28 |
30 |
31 |
35 |
|
|||||||||||
Jaunimo pilietinės galios indeksas (20–29 m. amžiaus grupėje) |
Pilietinės visuomenės institutas |
Indeksas |
41 |
42 |
43 |
45“ |
|
|||||||||||
1.1 |
Uždavinys: Išplėtoti įtraukaus švietimo aplinkos įvairovę |
Tūkst. eurų |
34906,0 |
123511,0 |
103303,0 |
221796,0 |
100885,282 |
|
||||||||||
|
|
7–16 metų amžiaus asmenų, gyvenančių kaimo vietovėse, skaičius vienai kaimo mokyklai |
LSD |
Skaičius |
200 |
200 |
204 |
206 |
|
|
||||||||
Nupirktų autobusų mokiniams vežioti skaičius |
(ataskaitos) |
Skaičius |
80 |
46 |
46 |
46 |
|
|||||||||||
Vaikų skaičiaus valstybinėse bendrojo ugdymo mokyklose, įsteigtose Sostinės regione, didėjimas, proc. |
ŠVIS |
Procentai |
1,2 |
2,5 |
3,7 |
5 |
|
|||||||||||
Bendrojo ugdymo mokyklų, turinčių mažiau kaip 120 mokinių, dalies sumažėjimas, proc. |
ŠVIS
|
Procentai |
20 |
40 |
60 |
80 |
|
|||||||||||
Išskaidytų specialiųjų mokyklų dalis, proc. |
(ataskaitos) |
Procentai |
0 |
25 |
50 |
75 |
|
|||||||||||
Jungtinėms mokykloms nupirktų mokyklinių autobusų skaičius |
(ataskaitos) |
Skaičius |
68 |
135 |
203 |
270 |
|
|||||||||||
Atnaujintų švietimo įstaigų sporto aikštynų skaičius |
(ataskaitos) |
Skaičius |
8 |
8 |
11 |
14 |
|
|||||||||||
1.1.1 (11-01-03- 01-01) |
Priemonė: Vykdyti švietimo įstaigų modernizavimo programas ir projektus |
Kasmet finansuoti investicijų projektai (įskaitant investicijų projektų etapus) pagal gautus asignavimus. |
Švietimo ir mokslo ministerija (toliau – ŠMM), savivaldybių administracijos, mokyklos |
Tūkst. eurų (VB) |
5500,0 |
13500,0 |
13500,0 |
40500,0 |
– |
|
||||||||
1.1.2 (11-01-03-01-02) |
Priemonė: Statyti naujus ir pritaikyti neįgaliesiems senus švietimo pastatus |
Kasmet plėtota švietimo įstaigų infrastruktūra ir renovuoti švietimo įstaigų bendrabučiai pagal gautus asignavimus. |
ŠMM, savivaldybių administracijos, mokyklos |
Tūkst. eurų (VB) |
25071,0 |
95806,0 |
81302,0 |
153705,0 |
– |
|
||||||||
1.1.3 (11-01-03-01-04) |
Priemonė: Didinti vaikų ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo prieinamumą (TVP Regionų plėtra 01-02-03)2 |
Įgyvendintas projektas (Veiksmas): ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokyklų infrastruktūros modernizavimas ir aprūpinimas priemonėmis, skatinančiomis vaikų kūrybiškumą ir savireguliaciją: modernizuota 20 ikimokyklinio ugdymo įstaigų, sukurta ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigose 2000 naujų vietų. |
Savivaldybių administracijos. mokyklos, įgyvendinančios ikimokyklinio ir (arba) priešmokyklinio ugdymo programas |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
20273,401 |
|
||||||||
1.1.4 (11-01-03-01-05)
|
Priemonė: Modernizuoti bendrojo ugdymo įstaigas ir aprūpinti jas gamtos, technologijų, menų ir kitų mokslų laboratorijų įranga (TVP Regionų plėtra 01-02-01)3
|
Įgyvendintas projektas (Veiksmas): savivaldybių iniciatyvų rėmimas tobulinant pradinio, pagrindinio, vidurinių ir progimnazijų, gimnazijų tipo mokyklų tinklą ir gerinant ugdymo kokybę per pastatų, ugdymo priemonių ir aplinkos modernizavimą skiriant didelį dėmesį kūrybiškumą skatinančiai ugdymo (si) aplinkai, užtikrinant vaikų saugumą ir pritaikant nenaudojamas švietimo įstaigų patalpas kitoms formalaus švietimo reikmėms: 80 mokyklų vidaus patalpose atnaujintos edukacinės erdvės. |
Savivaldybių administracijos |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
34464,781 |
|
||||||||
1.1.5.
(11-01-03-01-06) |
Priemonė:
Modernizuoti mokyklų ir neformalųjį švietimą teikiančių įstaigų pastatus, erdves, priemones ir transportą |
Įgyvendinti 5 projektai |
|
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
46147,1 |
|
||||||||
1.1.5.1 |
Projektas (veiksmas): valstybinių ir nevalstybinių mokyklų pastatų ir mokymosi aplinkos modernizavimas |
Atnaujintos ir modernizuotos 25 bendrojo ugdymo mokyklos. |
Valstybinės ir nevalstybinės bendrojo ugdymo mokyklos |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
10716,0 |
|
||||||||
1.1.5.2 |
Projektas (veiksmas): tikslinių transporto priemonių palengvinančių ugdymo įstaigų pasiekimą, įsigijimas (Tikslinių transporto priemonių (geltonųjų autobusų) įsigijimas) |
Nupirkti 105 M2 klasės 19+1 vietų mokykliniai autobusai: 2017 m. – 35, 2018 m. – 25, 2019 m. – 25, 2020 m. – 20.
|
Švietimo aprūpinimo centras (toliau – ŠAC) |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
6082,020 |
|
||||||||
1.1.5.3 |
Projektas (veiksmas): Bendrojo ugdymo mokyklų tinklo tobulinimas ir šiuolaikinių edukacinių erdvių kūrimas bendrojo ugdymo įstaigose (Bendrojo ugdymo mokyklų (progimnazijų ir pagrindinių mokyklų) modernizavimas |
Atnaujintos 7 mokyklų vidaus patalpos. |
ŠAC |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
2896,200 |
|
||||||||
1.1.5.4. |
Projektas (veiksmas): Švietimo pagalbos prieinamumo didinimas modernizuojant aplinką (specialiojo ugdymo centrų infrastruktūros atnaujinimas, plėtra ir pritaikymas) ir specialiųjų mokymo priemonių ir ugdymui skirtų techninės pagalbos priemonių įsigijimas.
|
Įsigyta 20 specialiųjų mokymo priemonių ir ugdymui skirtų techninės pagalbos priemonių komplektų; sukurtas elektroninis specialiųjų priemonių katalogas; modernizuotos ir pritaikytos 2 erdvės švietimo pagalbos teikimui.
|
Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras (toliau – SPPC) (nuo 2019 m. – Nacionalinė švietimo agentūra) |
Tūkst. eurų |
0
|
0 |
0 |
0 |
3701, 66 |
|
||||||||
1.1.5.5
|
Projektas (veiksmas):
Bendrojo ugdymo mokyklų ir neformalųjį švietimą teikiančių įstaigų aprūpinimas kompiuterine įranga, priemonėmis, skirtomis gamtos ir technologiniams mokslams mokyti, bei neformalųjį švietimą teikiančių įstaigų patalpų pritaikymas laboratorinei įrangai panaudoti |
Ne mažiau kaip 690 mokyklų 1–10 (gimnazijos I–II) ir III–IV gimnazijos klasės aprūpintos gamtos ir technologinių mokslų priemonių ir įrangos komplektais.
Parengta 100 vnt. metodinės pagalbos mokytojams priemonių, kurias sudarys pamokų aprašymai ir filmuota medžiaga.
Sukurtos ne mažiau kaip 5 laboratorijos |
ŠAC (nuo 2019 m. –Nacionalinė švietimo agentūra) |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
23550,88 |
|
||||||||
1.1.6 (11-01-03-01-08) |
Priemonė: Pritaikyti švietimą informacinės visuomenės poreikiams (TVP Informacinė visuomenė 01-03-03)4 |
Kasmet įrengta 650 darbo vietų mokytojams. Įsigyta MS licencijos ir antivirusinė programa. Numatytos lėšos kasmetiniam dalyvavimo Europos mokyklų tinkle mokesčiui, dalyvavimui tarptautiniuose projektuose, renginiuose, Europos mokyklų tinklo valdymo posėdžiuose. Kasmet suorganizuota mokymo priemonių paroda. Kasmet atlikti informacinių sistemų ir registrų priežiūros darbai. |
Švietimo informacinių technologijų centras (toliau – ITC), Ugdymo plėtotės centras (toliau – UPC) Nacionalinis egzaminų centras (toliau – NEC) |
Tūkst. eurų (VB) |
721,0 |
4891,0 |
4891,0 |
14673,0 |
– |
|
||||||||
1.1.7 (11-01-03-01-09) |
Priemonė: Sukurti jungtinių mokyklų tinklą |
Jungtinėms mokykloms nupirkta 270 autobusų: 2018 m. – 200, 2019 m. – 25, 2020 m. – 25 (20 autobusų papildomai nupirkta pagal šio veiksmų plano 1.1.5.2 projektą: 2019 m. – 10, 2020 m. – 10). |
ŠMM, savivaldybių administracijos |
Tūkst. eurų (VB) |
1700,0 |
7400,0 |
1000,0 |
3000,0 |
– |
|
||||||||
1.1.8 (11-01-03-01-10) |
Priemonė: Atnaujinti švietimo įstaigų sporto aikštynus (TVP Sportas 02-01-02)5 |
Atnaujinti ne mažiau kaip 32 švietimo įstaigų sporto aikštynai. |
ŠMM, savivaldybių administracijos |
Tūkst. eurų (VB) |
1914,0 |
1914,0 |
2610,0 |
9918,0 |
– |
|
||||||||
1.2 |
Uždavinys: Paskatinti mokyklas bendrųjų kompetencijų ir santykių gerinimui |
Tūkst. eurų |
784,0 |
1789,0 |
1789,0 |
5367,0 |
422353,302 |
|
||||||||||
|
|
Aukštesniu pasiekimų lygiu išlaikytų valstybinių brandos egzaminų dalis nuo tų metų kandidatų skaičiaus, proc. |
NEC (ataskaitos) |
Procentai |
41 |
46 |
50 |
54 |
|
|
||||||||
|
|
Mokinių, besimokančių kaimo ir miesto (Vilniuje) vietovėse, pasiekimų skirtumo taškai |
NEC (ataskaitos) |
Taškai |
60 |
52 |
46 |
40 |
|
|
||||||||
|
|
Patyčių ir smurto prevencijos programas įgyvendinančių bendrojo ugdymo mokyklų dalis, procentais |
SPPC (ataskaitos) ŠVIS |
Procentai |
55 |
65 |
70 |
75-80 |
|
|
||||||||
|
|
Lietuviškų mokyklų užsienyje bendradarbiavimo su Lietuvos institucijomis projektų skaičiaus didėjimas |
ŠMM (ataskaitos) |
Procentai |
6 |
10 |
15 |
25 |
|
|
||||||||
1.2 |
Uždavinys: Paskatinti mokyklas bendrųjų kompetencijų ir santykių gerinimui |
Tūkst. eurų |
784,0 |
1789,0 |
1789,0 |
5367,0 |
37999,422 |
|
||||||||||
|
|
Aukštesniu pasiekimų lygiu išlaikytų valstybinių brandos egzaminų dalis nuo tų metų kandidatų skaičiaus, proc. |
NEC (ataskaitos) |
Procentai |
41 |
46 |
50 |
54 |
|
|
||||||||
Mokinių, besimokančių kaimo ir miesto (Vilniuje) vietovėse, pasiekimų skirtumo taškai |
NEC (ataskaitos) |
Taškai |
60 |
52 |
46 |
40 |
|
|
||||||||||
Patyčių ir smurto prevencijos programas įgyvendinančių bendrojo ugdymo mokyklų dalis, procentais |
SPPC (ataskaitos) ŠVIS |
Procentai |
55 |
65 |
70 |
75-80 |
|
|
||||||||||
Lietuviškų mokyklų užsienyje bendradarbiavimo su Lietuvos institucijomis projektų skaičiaus didėjimas |
ŠMM (ataskaitos) |
Procentai |
6 |
10 |
15 |
25 |
|
|
||||||||||
1.2.1 (11-01-03-02-01) |
Priemonė: Sustiprinti bendrųjų kompetencijų vaidmenį ugdymo turinyje
|
Organizuotos viešosios konsultacijos dėl Bendrųjų programų atnaujinimo aprašant ugdymo rezultatus. Atrinkti ir įdiegti kūrybingumo ir kritinio mąstymo ugdymo modeliai. Kasmet parengtos 2, 4, 6 ir 8 klasių mokinių nacionalinio pasiekimų patikrinimo užduotys ir pristatytos rezultatų ataskaitos. Integruojant darnaus vystymosi, kūrybingumo, emocinio intelekto, bendradarbiavimo, verslumo, finansinio raštingumo ir sveikos gyvensenos nuostatas parengti ir įdiegti pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų ugdymo rezultatų aprašai. Kasmet išspausdinta mokyklinė dokumentacija ir išsilavinimo dokumentų blankai. Kasmet / pagal poreikį vertinamas mokymo priemonių turinys. |
UPC, NEC, ŠAC, Lietuvos vaikų ir jaunimo centras (toliau – LVJC), Švietimo mainų paramos fondas (toliau – ŠMPF) |
Tūkst. eurų (VB) |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
300,0 |
– |
|
||||||||
1.2.2 (11-01-03-02-02) |
Priemonė: Sustiprinti lituanistinį, pilietinį ir informacinio raštingumo ugdymą |
Kasmet pagal poreikį organizuoti seminarai, konferencijos, mokymai, rengta metodinė medžiaga mokytojams, pildyta mokymosi šaltinių duomenų bazė www.šaltiniai.info, vykdyti nuotolinio lituanistų mokymai „moodle“ aplinkoje. Medijų ir informaciniam raštingumui integruoti į ikimokyklinį, priešmokyklinį ir bendrąjį ugdymą parengti pedagogai. Įgyvendintas Pilietinio ir tautinio ugdymo 2016–2020 metų tarpinstitucinis veiksmų planas: atnaujintos Istorijos ir pilietiškumo ugdymo pagrindų bendrosios programos, parengta pasirenkamoji nacionalinio saugumo ir krašto gynybos dalyko programa bendrojo ugdymo mokykloms. Konkurso būdu remti pilietinio ugdymo projektai, finansuotas pilietinės galios indekso tyrimo atlikimas, finansuotos pilietinio ugdymo vaikų vasaros stovyklos, mokyklos aprūpintos pilietinio ugdymo priemonėmis, inicijuoti ir vykdyti nacionaliniai pilietinio ugdymo konkursai, projektai, renginiai. Įtraukiant nevyriausybines organizacijas parengta ir įgyvendinta moderni skaitymo ir rašymo samprata, apimanti informacinį ir medijų raštingumą. Kasmet inicijuotos ir vykdytos pilietiškumo ugdymo veiklos 5–10 metų vaikams. Kasmet atnaujintas Lietuvos pirmoko (mokinio) pasas. |
Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras (toliau ––LMNŠC), UPC, ŠAC
|
Tūkst. eurų (VB) |
290,0 |
290,0 |
290,0 |
870,0 |
– |
|
||||||||
1.2.2.1 (11-02-02- 01-07) |
Priemonė: Užtikrinti lituanistinio švietimo plėtrą užsienyje |
Parengta rekomendacinė integruota lituanistinio švietimo programa ir mokymo priemonės, skirtos lietuvių kalbos, Lietuvos valstybės istorijos, kultūros, pilietiniam ugdymui. Kasmet konkurso būdu finansuoti lietuviškų mokyklų užsienyje ir Lietuvos mokyklų bendradarbiavimo projektai. |
ŠMM |
Tūkst. eurų (VB) |
319 |
324 |
324 |
972 |
– |
|
||||||||
1.2.3 (11-01-03-02-04) |
Priemonė: Išplėtoti smurto, patyčių, žalingų polinkių ir kitas prevencijos bei pagalbos vaikams programas (TVP Saugumas)6 |
Įgyvendintos smurto, patyčių ir kitos prevencinės programos bendrojo ugdymo mokyklose. |
SPPC |
Tūkst. eurų (VB) |
75,0 |
1075,0 |
1075,0 |
3225,0 |
– |
|
||||||||
1.2.4 (11-01-03-02-05) |
Priemonė: Kurti ir diegti taiklesnį ugdymo turinį ir naujas mokymo organizavimo formas |
Įgyvendinti 3 projektai. |
|
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
18094,022 |
|
||||||||
1.2.4.1 |
Projektas (veiksmas): Saugios elektroninės erdvės vaikams kūrimas (informacinių ir komunikacinių technologijų diegimas bendrojo ugdymo mokyklose) |
Neformaliojo švietimo programas kaip kurti saugią elektroninę erdvę vaikams, išklausė 1233 asmenys.
|
ITC |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
4213,160 |
|
||||||||
1.2.4.2 |
Projektas (veiksmas): Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas ir diegimas bei jo pritaikymas mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių |
Sukurti įrankiai bendrųjų programų (BP) rezultatams aprašyti ir patalpinti virtualioje aplinkoje (BP – internetu ir individualiai mokinio pažangai stebėti ir pagalbai teikti). Sukurtos ir palaikomos gerajai praktikai skleisti virtualios bendruomenės ir tinklai. Sukurtas skaitmeninis atnaujintas ugdymo turinys, metodikos ir mokomoji medžiaga, atvirieji skaitmeniniai ištekliai, nupirktos licencijos, įsigytos priemonės ir mokymo medžiaga specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams. Sukurtos elektroninėje terpėje lietuvių kalbos ugdymo priemonės, orientuotos į dvikalbių (daugiakalbių) vaikų lietuvių kalbos mokymą. Mokymuose dalyvavo 2035 mokytojai, 260 mokyklose ugdymo kokybei gerinti įdiegtos mokinių kompetencijų vertinimo ar įsivertinimo sistemos. |
UPC, ŠAC, ITC
|
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
9515,940 |
|
||||||||
1.2.4.3 |
Projektas (veiksmas): Ugdymo turinio ir organizavimo modelių kūrimas ir išbandymas ikimokykliniame, priešmokykliniame ir bendrajame ugdyme |
375 pedagogai dalyvavo mokymuose dėl darnaus vystymosi, kūrybingumo kompetencijų ir STEAM elementams ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo srityse diegimo. Parengti, išbandyti ir įdiegti 4 metodinės medžiagos rinkiniai pedagogams. Sukurti atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimo modeliai. Parengti ir išbandyti ugdymo organizavimo modeliai: vaikų ugdymui socializacijos centruose, į Lietuvą atvykusių užsieniečių / grįžusių Lietuvos Respublikos piliečių šeimų vaikų ugdymui ir mokymosi pagalbos modeliai. |
UPC, ŠAC |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
4364,922 |
|
||||||||
1.2.5 (11-01-03-02-06)
|
Priemonė:
Pereiti prie kūrybingumui palankios ugdymo(si) aplinkos, orientuotos į kūrybingumą skatinančios infrastruktūros diegimą
(TVP Kultūra 02-03-01)7 |
Įgyvendinti 3 projektai. |
|
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
10578,5 |
|
||||||||
1.2.5.1 |
Projektas (veiksmas): Nevalstybinių neformaliojo vaikų švietimo erdvių plėtra, infrastruktūros atnaujinimas ir modernizavimas |
Atnaujinta ir modernizuota 3 nevalstybinių neformaliojo vaikų švietimo įstaigų infrastruktūra. |
Nevalstybiniai vaikų neformaliojo švietimo teikėjai |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
1448,1 |
|
||||||||
1.2.5.2 |
Projektas (veiksmas): Valstybinių vaikų vasaros edukacinių stovyklų ir sveiką gyvenseną skatinančių neformaliojo švietimo erdvių renovacija ir įrengimas |
Modernizuotos 2 valstybinės vaikų vasaros stovyklos. |
Valstybiniai vaikų neformaliojo švietimo teikėjai |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
3338,0 |
|
||||||||
1.2.5.3 |
Projektas (veiksmas): Vaikų socializacijos centrų infrastruktūros modernizavimas ir plėtra (Papunktis atitinka Vaikų ir jaunimo socializacijos 2014–2016 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2014 m. birželio 2 d. įsakymu Nr. V-485 „Dėl Vaikų ir jaunimo socializacijos 2014–2016 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 1 priedo 2.2.5 papunktyje nurodytą priemonę „Modernizuoti, statyti naujus pastatus pritaikant juos vaikų socializacijai“.) |
Modernizuota 2 vaikų socializacijos centrų infrastruktūra. 1 vaikų socializacijos centre pastatytos gyvenamosios patalpos. 3 vaikų socializacijos centrai aprūpinti ugdymo priemonėmis, įvairia įranga ir baldais. |
ŠAC |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
5792,4 |
|
||||||||
1.2.6 (11-01-03-02-08)
|
Priemonė: Ugdyti sveiką gyvenseną ir ekologinę savimonę švietimo ir ugdymo įstaigose (TVP Sveikata visiems 01-01-02)8 |
Įgyvendinti 2 projektai. |
|
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
13339,745 |
|
||||||||
1.2.6.1 |
Projektas (veiksmas): Gabių ir talentingų mokslui vaikų paieškos, atpažinimo ir ugdymo sistemos tobulinimas |
Parengta 12 vnt. akademiniams gebėjimams atpažinti ir vertinti skirtų metodinių priemonių bei metodinės medžiagos (mokytojams ir tėvams) paketų. Parengta 4 vnt. intelektinių gebėjimų vertinimo atrankinių instrumentų bei metodinės medžiagos (psichologams) paketų. Parengti 54 specialieji moduliai ir 54 mokymo priemonių / metodinės medžiagos komplektai. Sukurtas internetinis portalas / konsultavimo platforma, atliktas tyrimas. Kvalifikaciją tobulino 1580 pedagogų ir psichologų, projekto veiklose tiesiogiai dalyvavo 5032 mokiniai. Įgyvendintas projektas (veikla) „Nacionalinio neformaliojo jaunųjų tyrėjų judėjimo plėtojimas ir mokinių įsitraukimo į tiriamąją veiklą skatinimas “: organizuota 300 mobiliųjų laboratorijų vizitų į mokyklas; atlikta 150 darbų jaunųjų tyrėjų laboratorijoje; organizuoti 3 specializuoti renginiai „Jaunųjų tyrėjų dirbtuvėse. Jaunojo tyrėjo klubo veikloje dalyvavo 600 mokinių, organizuota 600 konsultacijų mokiniams. |
SPPC, LMNŠC |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
6372,0 |
|
||||||||
1.2.6.2 |
Projektas (veiksmas): Smurto, patyčių prevencijos programų įdiegimas bendrojo ugdymo mokyklos |
Įgyvendintas projektas „Saugios aplinkos mokykloje kūrimas II“: finansuotas smurto, patyčių ir kitų prevencinių programų įgyvendinimas bendrojo ugdymo mokyklose; organizuoti mokymai mokyklų vadovams apie saugios aplinkos mokykloje kūrimą ir prevencinės veiklos vykdymą; parengta savižudybių prevencijos programos metodinė medžiaga ir išbandyta programa. 1810 mokinių buvo suteikta švietimo pagalba; 3070 švietimo įstaigų darbuotojų mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas. |
SPPC |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
6967,745 |
|
||||||||
1.3 |
Uždavinys: Sustiprinti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų įtrauktį į švietimą |
Tūkst. eurų |
2157,0 |
13624,0 |
15909,0 |
47730,0 |
6884,235 |
|
||||||||||
|
|
Specialiųjų poreikių asmenų švietimo paslaugų poreikio patenkinimo padidėjimas |
ŠVIS |
Procentai |
12 |
13 |
15 |
20 |
|
|
||||||||
Mokinių, tenkančių vienam švietimo pagalbos specialistui, teikiančiam psichologinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę ir specialiąją pagalbą, skaičius |
ŠVIS |
Skaičius |
120 |
118 |
116 |
114 |
|
|
||||||||||
Organizuotų dalykinių šalies olimpiadų ir konkursų skaičius |
(ataskaitos) |
Skaičius |
40 |
40 |
40 |
40 |
|
|
||||||||||
Mokinių, mokytų plaukti ir saugiai elgtis vandenyje bei prie vandens, skaičius |
(ataskaitos)
|
Skaičius |
4200 |
4000 |
4000 |
4000 |
|
|
||||||||||
Švietimo įstaigų, kuriose mokosi Lietuvos Respublikoje gyvenantys užsieniečiai vaikai iki 18 metų, skaičius |
ŠVIS |
Skaičius |
195 |
200 |
210 |
220 |
|
|
||||||||||
Visos dienos mokyklą lankančių mokinių dalis nuo visų mokinių |
ŠVIS |
Procentai |
6 |
11 |
15 |
20 |
|
|
||||||||||
Kompleksiškai teikiamą pagalbą gavusių mokinių ir tėvų dalis nuo visų mokinių ir tėvų |
(ataskaitos) |
Procentai |
5 |
10 |
20 |
30 |
|
|
||||||||||
1.3.1 (11-01-03-03-01)
|
Priemonė: Pagerinti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių asmenų galimybes mokytis |
Įgyvendinti 2 projektai. |
|
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
6884,235 |
|
||||||||
1.3.1.1 |
Projektas (veiksmas): Mokytojų, kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų, savivaldybių švietimo pagalbos įstaigų ir savivaldybių administracijų švietimo padalinių specialistų kvalifikacijos dirbti su įvairiomis specialiųjų ugdymo poreikių turinčių mokinių grupėmis tobulinimas |
Įgyvendintas projektas: „Pedagogų ir švietimo pagalbos specialistų kvalifikacijos tobulinimas“: nupirktos ir adaptuotos metodikos, išleisti leidiniai, metodinių priemonių komplektai, apmokyti 3 600 mokytojų, kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų, savivaldybių švietimo pagalbos įstaigų ir savivaldybių administracijų švietimo padalinių specialistų. |
SPPC
|
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
3119,235 |
|
||||||||
1.3.1.2
|
Projektas (veiksmas): Priemonių, skirtų mažinti ankstyvąjį mokinių pasitraukimą iš švietimo sistemos ir didinti anksti ją palikusiųjų įtrauktį, įgyvendinimas |
Įgyvendintas projektas „Įtraukiojo ugdymo galimybių plėtra“: nupirktos ir pritaikytos 7 vaikų pedagoginio psichologinio įvertinimo metodikos ir 500 švietimo pagalbos specialistų organizuoti mokymai, kaip naudotis šiomis metodikomis; atnaujintas ir pradėtas diegti Pedagoginės psichologinės pagalbos teikimo modelis. |
SPPC |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
3765,0 |
|
||||||||
1.3.2 (11-01-03-03-03) |
Priemonė: Sudaryti galimybes gabiems ir talentingiems vaikams papildomai mokytis ir bendrauti |
Kasmet organizuotos: dalykinės šalies ir tarptautinės olimpiados / konkursai / festivaliai, organizuotos pasirengimo tarptautinėms olimpiadoms / konkursams stovyklos, finansuotas Lietuvos dalyvių ir komandų dalyvavimas tarptautinėse olimpiadose / konkursuose, meistriškumo pamokos, Lietuvoje organizuotos tarptautinės olimpiados. |
LMNŠC, Nacionalinė Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menų mokykla (toliau –NMKČMM) |
Tūkst. eurų (VB) |
504,0 |
504,0 |
504,0 |
1512,0 |
– |
|
||||||||
1.3.3 (11-01-03-03-04) |
Priemonė: Organizuoti moksleivių Dainų šventę |
Kasmet: organizuoti seminarai mokyklų meno kolektyvų vadovams, surengti dainų švenčių tradiciją palaikantys renginiai, vykdytos skatinimo priemonės naujiems kūriniams sukurti ir juos atlikti, kooperuojant valstybės ir savivaldybių lėšas organizuotas dainų švenčių aprūpinimas (instrumentais, apranga ir kt.). |
NMKČMM |
Tūkst. eurų (VB) |
745,0 |
745,0 |
745,0 |
2235,0 |
– |
|
||||||||
1.3.4 (11-01-03-03-05) |
Priemonė: Integruoti migrantus ir tautines mažumas į Lietuvos švietimo sistemą |
Kasmet organizuotos veiklos, užtikrinančios tautinių mažumų vaikų (tarp jų ir romų), migruojančių šeimų vaikų lygias galimybes įgyti išsilavinimą: lietuvių kalbos mokymo stiprinimas, veiklos, nukreiptos į mokinių pasiekimų gerinimą (skirtumų išlyginimą mokyklose lenkų kalba), tarpkultūrinį ugdymą, bendravimą ir bendradarbiavimą – organizuoti mokymo renginiai, mokyklų bendruomenių tinklai, parengta mokomoji medžiaga, atmintinės kultūrinės įvairovės aspektais. |
UPC, ŠAC, LMNŠC, LVJC |
Tūkst. eurų (VB) |
139,0 |
139,0 |
139,0 |
417,0 |
– |
|
||||||||
1.3.5 (11-01-03-03-06) |
Priemonė: Įgyvendinti vaikų ir jaunimo socializacijos veiksmus |
Skatinta vaikų ir jaunimo asociacijų veiklos, stiprinta mokinių savivalda; skatintas bendrojo ugdymo mokyklų ir nevyriausybinių organizacijų bendradarbiavimas; įgyvendintos saugos eismo priemonės; kasmet vykdytos mokyklų žaidynės; įgyvendinta tarptautinė „DofE“ programa. |
LMNŠC, LVJC |
Tūkst. eurų (VB) |
260,0 |
260,0 |
260,0 |
780,0 |
– |
|
||||||||
1.3.6 (11-01-03-03-07) |
Priemonė: Įgyvendinti pirminės narkomanijos prevencijos priemones |
Kasmet vykdytas teisinių žinių konkursas „Temidė“ ir organizuota teisinių žinių olimpiada. Įgyvendinta psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencijos programa. Įgyvendinta Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų programa. Dalyvauta tarptautiniame Alkoholio ir kitų narkotikų vartojimo Europos mokyklose tyrime. Parengta metodinė informacinė medžiaga mokytojams kaip dirbti psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencijos srityje. |
SPPC, UPC, Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas, Policijos departamentas |
Tūkst. eurų (VB) |
9,0 |
9,0 |
9,0 |
27,0 |
– |
|
||||||||
1.3.7 (11-01-03-03-08) |
Priemonė: Organizuoti kompleksinę pagalbą vaikui ir šeimai |
Sukurta ir įdiegta praktikoje koordinuotai teikiamos pagalbos vaikui ir šeimai veiksmų seka. Mokyklų veiklos į(si)vertinimo instrumentai pritaikyti įtraukiojo ugdymo kokybei vertinti. Sukurta ir įgyvendinta visos dienos mokyklos koncepcija, veiklos organizavimo ir finansavimo modelis. Parengtos Smurto artimoje aplinkoje atpažinimo kriterijų ir veiksmų, įtarus galimą smurtą, rekomendacijos ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų darbuotojams. Tobulinta valstybės ir savivaldybių institucijų darbuotojų, kitų asmenų (pedagogų, švietimo pagalbos specialistų, mokyklų vaiko gerovės komisijų narių) dirbančių smurto artimoje aplinkoje prevencijos ir pagalbos teikimo smurtą patyrusiems asmenims srityse, profesinė kompetencija. Užtikrintas psichologo paslaugų prieinamumas bendradarbiaujant su savivaldybėmis. Tobulinta socialinių pedagogų kvalifikacija tarpininkavimo (mediacijos) srityje. |
SPPC, Sveikatos apsaugos ministerija, Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Kultūros ministerija, Sveikatos apsaugos ministerija, Vidaus reikalų ministerija, Finansų ministerija, Teisingumo ministerija, Lietuvos savivaldybių asociacija (toliau – LSA), ITC, Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra |
Tūkst. eurų (VB) |
500,0 |
11967,0 |
14252,0 |
42756,0 |
– |
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
1.3.8
|
Priemonė:
Sudaryti sąlygas specialiųjų mokyklų mokiniams saugiai pereiti mokytis į bendrojo ugdymo mokyklas
|
Parengtas Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo pakeitimo įstatymo projektas ir jį įgyvendinantys teisės aktai; formuojamas teigiamas visuomenės požiūris į neįgaliųjų ir specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių įtraukųjį ugdymą; sustiprintos mokytojų kompetencijos darbui su įvairių poreikių turinčiais mokiniais; įvedama antrojo mokytojo pareigybė; užtikrintos švietimo pagalbos ir kitos reikalingos paslaugos mokyklose. |
ŠMM |
Tūkst. eurų (VB) |
- |
- |
- |
- |
- |
|
||||||||
1.4 |
Uždavinys: Integruoti formalųjį ir neformalųjį švietimą |
Tūkst. eurų |
7473,0 |
22573,0 |
50903,0 |
105049,0 |
40072,813 |
|||||||||||
|
|
5 m. vaikų, ugdomų pagal priešmokyklinio ugdymo programą, proc. |
ŠVIS
|
Procentai |
3 |
5 |
50 |
90-100 |
|
|||||||||
6 m. vaikų, ugdomų pagal pradinio ugdymo programą, proc. |
ŠVIS |
Procentai |
28 |
52 |
76 |
90-100 |
|
|||||||||||
Neformaliojo vaikų švietimo prieinamumas (VŠS) |
ŠVIS |
Procentai |
60 |
65 |
70 |
75 |
|
|||||||||||
Savivaldybių, naudojančių neformaliojo vaikų švietimo kokybės užtikrinimo mechanizmą, skaičius |
(ataskaitos) |
Skaičius |
0 |
5 |
20 |
40 |
|
|||||||||||
Modernizuotų neformaliojo vaikų švietimo erdvių skaičius |
(ataskaitos) |
Skaičius |
8 |
15 |
23 |
30 |
|
|||||||||||
1.4.1 (11-01-03-04-01) |
Priemonė: Tobulinti neformalųjį vaikų švietimą, užtikrinant bendrųjų kompetencijų ugdymą |
Kasmet organizuotas neformaliojo vaikų švietimo projektų finansavimo konkursas. Skatintas STEAM krypties neformalusis vaikų švietimas. Skatinta nevyriausybinių organizacijų vykdomų švietimo projektų plėtra. Skatintas mokinių dalyvavimas edukacinėse programose, vykdomose už mokyklos ribų ar nuotoliniu būdu. Skatinta sveikatą stiprinančių ir kitų tinklų vienijamų mokyklų plėtra. Patvirtintas ir bent 5 savivaldybėse išbandytas neformaliojo vaikų švietimo ir jo teikėjų veiklos kokybės užtikrinimo modelis. Tobulinta informacinė neformaliojo vaikų švietimo sistema. Tobulintos neformaliojo vaikų švietimo teikėjų ir administratorių kompetencijos. Sukurta ir įdiegta Mokinio kortelės, integruotos su „kultūros pasu“, skirtos vaikui priklausančioms paslaugoms apmokėti, koncepcija. |
LMNŠC LVJC
|
Tūkst. eurų (VB) |
203,0 |
303,0 |
303,0 |
909,0 |
– |
|
||||||||
1.4.2 (11-01-03-04-02) |
Priemonė: Padidinti neformaliojo vaikų švietimo įvairovę, prieinamumą ir kokybę |
Veiksmas: padidinta neformaliojo vaikų švietimo (tarp jų ir vaikų vasaros edukacinių) programų įvairovės ir prieinamumo didinimas, prevencinių programų įgyvendinimas mokyklose, siekiant mažinti iškritusių iš švietimo sistemos mokinių skaičių: įgyvendinti 2 projektai. |
|
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
24043,712 |
|
||||||||
1.4.2.1 |
Projektas (veiksmas): Neformaliojo vaikų švietimo paslaugų plėtra |
Įvairiose edukacinėse programose dalyvavo 23 000 vaikų; įvairiose fizinį aktyvumą ir sveikatą stiprinančiose neformaliojo švietimo programose dalyvavo 37 000 vaikų; sukurta ir išbandyta 40 neakivaizdinių neformaliojo švietimo programų; parengta skaitmeninė saugaus eismo mokymo priemonė vaikams; sukurtas neformaliojo vaikų švietimo modulis e-mokyklos portale. |
LMNŠC |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
21971,562 |
|
||||||||
1.4.2.2 |
Projektas (veiksmas): „Tobulėk. Auk. Pažink. Kurk (TAPK 2)“ |
Kasmet virš 5000 mokinių dalyvavo ES lėšomis finansuojamose stovyklose; 200 mokytojų, patobulinusių kompetencijas. |
ŠMPF |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
2172,150 |
|
||||||||
1.4.3 (11-01-03-04-03) |
Priemonė: Modernizuoti neformaliojo švietimo erdves (TVP Regionų plėtra 01-02-02)9 |
Veiksmas: investicijos į savivaldybės nuosavybės teise priklausančią neformaliojo vaikų švietimo infrastruktūrą (techninės kūrybos ir meno, gamtamokslines, muzikos, dailės, teatro, sporto mokyklas ir būrelius, kitą infrastruktūrą, skatinančią kūrybiškumą, sveiką gyvenseną, saugų elgesį kelyje): atnaujinta mažiausiai 25 savivaldybės nuosavybėms priklausančių neformaliojo vaikų švietimo ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo mokyklų. |
Savivaldybių administracijos, neformaliojo vaikų švietimo ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo mokyklos |
Tūkst. eurų (ES) |
0 |
0 |
0 |
0 |
15929,101 |
|
||||||||
1.4.4 (11-01-03-04-04) |
Priemonė: Mokyti vaikus plaukti ir saugiai elgtis vandenyje bei prie vandens (TVP Sportas 01-02-03)10 |
4200 mokinių išmokyta plaukti ir saugiai elgtis vandenyje bei prie vandens. |
LMNŠC, LVJC, Lietuvos plaukimo federacija |
Tūkst. eurų (VB) |
145,0 |
145,0 |
145,0 |
435,0 |
– |
|
||||||||
1.4.5 (11-01-03-04-05) |
Priemonė: Paankstinti priešmokyklinio ir pradinio ugdymo lankymo pradžią |
Atlikta situacijos analizė, parengti perėjimo prie priešmokyklinio ugdymo nuo 5 m. ir pradinio ugdymo nuo 6 m. galimybių modeliai. Parengti ir patvirtinti Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo ir jį papildančių teisės aktų dėl priešmokyklinio ir pradinio ugdymo ankstinimo projektai. Sudarytos prielaidos teikti prieinamas ir kokybiškas priešmokyklinio ugdymo nuo 5 m. ir pradinio ugdymo nuo 6 m. paslaugas. |
UPC, ŠAC, ITC, LSA, SPPC, savivaldybių administracijos |
Tūkst. eurų (VB) |
– |
11000,0 |
35330,0 |
46330,0 |
– |
|
||||||||
1.4.6 (11-02-02-02-04) |
Priemonė: Neformaliojo ugdymo krepšelio finansavimas |
Skirtas tikslinis finansavimas neformaliajam vaikų švietimui. Patobulinta neformaliojo vaikų švietimo finansavimo sistema. |
ŠMM, savivaldybių administracijos |
Tūkst. eurų (VB) |
7125,0 |
11125,0 |
15125,0 |
57375,0 |
– |
|
||||||||
1.4.7 |
Neteko galios 2018-05-11 |
|
||||||||||||||||
1 – atitinkamų metų Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos strateginis veiklos planas
2 – TVP REGIONŲ PLĖTRA – 2014–2020 metų nacionalinės pažangos horizontaliojo prioriteto „Regioninė plėtra“ tarpinstitucinis veiklos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. vasario 19 d. nutarimu Nr. 172 „Dėl 2014–2020 metų nacionalinės pažangos programos horizontaliojo prioriteto „regioninė plėtra“ tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo“
3 – TVP REGIONŲ PLĖTRA – 2014–2020 metų nacionalinės pažangos horizontaliojo prioriteto „Regioninė plėtra“ tarpinstitucinis veiklos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. vasario 19 d. nutarimu Nr. 172
4 – TVP INFORMACINĖ VISUOMENĖ – Informacinės visuomenės plėtros 2014–2020 metų programos „Lietuvos Respublikos skaitmeninė darbotvarkė“ įgyvendinimo tarpinstitucinis veiklos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. balandžio 27 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Informacinės visuomenės plėtros 2014–2020 metų programos „Lietuvos Respublikos skaitmeninė darbotvarkė“ įgyvendinimo tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. spalio 24 d. nutarimo Nr. 1281 „Dėl Lietuvos informacinės visuomenės plėtros 2011–2019 metų programos įgyvendinimo tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo“ pripažinimo netekusiu galios“
5 – TVP SPORTAS – 2011–2020 metų valstybinės sporto plėtros strategijos įgyvendinimo tarpinstitucinis veiklos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. vasario 5 d. nutarimu Nr. 112 „Dėl 2011–2020 metų valstybinės sporto plėtros strategijos įgyvendinimo tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo“
6 – TVP SAUGUMAS – Viešojo saugumo plėtros 2015–2025 metų programos įgyvendinimo tarpinstitucinis veiklos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. balandžio 13 d. nutarimu Nr. 370 „Dėl Viešojo saugumo plėtros 2015–2025 metų programos įgyvendinimo tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo“
7 – TVP KULTŪRA – 2014–2020 m. nacionalinės pažangos programos horizontaliojo prioriteto „Kultūra“ tarpinstitucinis veiklos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. kovo 19 d. nutarimu Nr. 269 „Dėl 2014–2020 metų nacionalinės pažangos programos horizontaliojo prioriteto „Kultūra“ tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo“
8 – TVP SVEIKATA VISIEMS – 2014–2020 metų nacionalinės pažangos programos horizontaliojo prioriteto „Sveikata visiems“ tarpinstitucinis veiklos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. kovo 26 d. nutarimu Nr. 293 „Dėl 2014–2020 metų nacionalinės pažangos programos horizontaliojo prioriteto „Sveikata visiems“ tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo“
9 – TVP REGIONŲ PLĖTRA – 2014–2020 metų nacionalinės pažangos horizontaliojo prioriteto „Regioninė plėtra“ tarpinstitucinis veiklos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. vasario 19 d. nutarimu Nr. 172
10 – TVP SPORTAS – 2011–2020 metų valstybinės sporto plėtros strategijos įgyvendinimo tarpinstitucinis veiklos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. vasario 5 d. nutarimu Nr. 112
Pastabos:
Eurostatas – Europos Sąjungos statistikos tarnyba
LSD – Lietuvos statistikos departamentas
PSO HBSC tyrimas – Pasaulio sveikatos organizacijos tarptautinis mokyklinio amžiaus vaikų gyvensenos ir sveikatos tyrimas
VŠS – Valstybinė švietimo 2013–2022 metų strategija, patvirtinta Lietuvos Respublikos Seimo 2013 m. gruodžio 23 d. nutarimu Nr. XII-745 „Dėl Valstybinės švietimo 2013–2022 metų strategijos patvirtinimo“
ŠVIS – Švietimo valdymo informacinė sistema
Priedo pakeitimai:
Nr. V-1058, 2017-12-21, paskelbta TAR 2017-12-22, i. k. 2017-20687
Nr. V-455, 2018-05-10, paskelbta TAR 2018-05-10, i. k. 2018-07567
Nr. V-747, 2018-09-10, paskelbta TAR 2018-09-11, i. k. 2018-14317
Nr. V-481, 2020-03-31, paskelbta TAR 2020-03-31, i. k. 2020-06724
Nr. V-1739, 2021-09-27, paskelbta TAR 2021-09-27, i. k. 2021-20115
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, Įsakymas
Nr. V-1058, 2017-12-21, paskelbta TAR 2017-12-22, i. k. 2017-20687
Dėl Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2017 m. birželio 27 d. įsakymo Nr. V-527 „Dėl Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo 2017–2022 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, Įsakymas
Nr. V-455, 2018-05-10, paskelbta TAR 2018-05-10, i. k. 2018-07567
Dėl Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2017 m. birželio 27 d. įsakymo Nr. V-527 „Dėl Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo 2017-2022 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo
3.
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, Įsakymas
Nr. V-747, 2018-09-10, paskelbta TAR 2018-09-11, i. k. 2018-14317
Dėl švietimo ir mokslo ministro 2017 m. birželio 27 d. įsakymo Nr. V-527 „Dėl Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo 2017–2022 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo
4.
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Įsakymas
Nr. V-481, 2020-03-31, paskelbta TAR 2020-03-31, i. k. 2020-06724
Dėl Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2017 m. birželio 27 d. įsakymo Nr. V-527 „Dėl Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo 2017–2022 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo
5.
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Įsakymas
Nr. V-1739, 2021-09-27, paskelbta TAR 2021-09-27, i. k. 2021-20115
Dėl švietimo ir mokslo ministro 2017 m. birželio 27 d. įsakymo Nr. V-527 „Dėl Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo 2017–2022 metų veiksmų plano“ pakeitimo