Įsakymas netenka galios 2023-06-08:

Marijampolės savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. DV-646, 2023-06-07, paskelbta TAR 2023-06-07, i. k. 2023-11251

Dėl Asmenų, dalyvaujančių Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programoje, skirtoje parenkant bei teikiant paslaugas darbo rinkai besirengiantiems asmenims, poreikių ir galimybių įvertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo

 

Suvestinė redakcija nuo 2022-09-23 iki 2023-06-07

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2022-09-05, i. k. 2022-18286

 

 

 

MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS, SKIRTOS UŽIMTUMO SKATINIMO IR MOTYVAVIMO PASLAUGŲ NEDIRBANTIEMS IR SOCIALINĘ PARAMĄ GAUNANTIEMS ASMENIMS MODELIUI ĮGYVENDINTI,  ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO    

 

2022 m. rugsėjo 2 d. Nr. DV-1321

Marijampolė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 17 straipsniu,  Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. A1-715 „Dėl Užimtumo didinimo -programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo 2022 metų programa, patvirtinta Marijampolės savivaldybės tarybos 2022 m. vasario 28 d. sprendimu Nr. 1-56 „Dėl Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo 2022 metų programos patvirtinimo“,  bei atsižvelgdamas į Vilkaviškio vyskupijos Caritas 2022 m. liepos 12 raštą Nr. D3-76 „Dėl atstovo delegavimo į atvejo vadybos komandą“, Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriaus 2022 m. liepos 15 d. raštą Nr. SD(19.2)-7540 „Dėl atstovo delegavimo į atvejo  komandą“ bei Marijampolės visuomenės sveikatos biuro 2022 m. liepos 21 d. raštą Nr. D2-263 „Dėl atstovo delegavimo į atvejo komandą“: 

1. T v i r t i n u:

1.1. Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, įgyvendinimo tvarkos aprašą (pridedama).

1.2. Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašą (pridedama).

2Sudarau Atvejo komandą:

2.1. Vida Bružinskaitė – Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus vedėja (nesant - Vaida Kučiauskienė - Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus vyriausioji specialistė) – Atvejo komandos pirmininkas;

2.2.  Aušra Frolovė - Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininkė (nesant – Ričardas Vasiliauskas - Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus vyriausiasis specialistas) - komisijos sekretorius;

2.3. Aima Naruševičienė – Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriaus vyriausioji specialistė (atvejo vadybininkė) (nesant – Daina Šalaševičienė  - Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriaus vyriausioji specialistė (atvejo vadybininkė);

2.4. Andrius Kraulėda - Marijampolės savivaldybės administracijos Sveikatos priežiūros  skyriaus vyriausiasis specialistas, laikinai einantis Sveikatos priežiūros skyriaus vedėjo – savivaldybės gydytojo pareigas (nesant - Reda Blaškevičienė - Marijampolės savivaldybės administracijos Sveikatos priežiūros  skyriaus vyriausioji specialistė);

2.5. Giedrė Volff – Vilkaviškio vyskupijos Caritas direktoriaus pavaduotoja (nesant – Rasa Strimaitienė - Vilkaviškio vyskupijos Caritas socialinė darbuotoja);

2.6. Ineta Dabušinskaitė - Marijampolės savivaldybės visuomenės sveikatos biuro specialistė (nesant – Diana Varnagirytė - Marijampolės savivaldybės visuomenės sveikatos biuro specialistė);ׅ

Papunkčio pakeitimai:

Nr. DV-1427, 2022-09-22, paskelbta TAR 2022-09-22, i. k. 2022-19359

 

2.7. Svajonė Rainienė - Marijampolės savivaldybės administracijos Socialinių paslaugų skyriaus vedėja (nesant – Laima Žigienė - Marijampolės savivaldybės administracijos Socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė) – Atvejo komandos pirmininko pavaduotojas.

Papunkčio pakeitimai:

Nr. DV-1427, 2022-09-22, paskelbta TAR 2022-09-22, i. k. 2022-19359

 

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                            Karolis Podolskis

 


PATVIRTINTA

Marijampolės savivaldybės administracijos

direktoriaus 2022 m. rugsėjo 2 d. įsakymu

Nr. DV-1321

 

MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS, SKIRTOS UŽIMTUMO SKATINIMO IR MOTYVAVIMO PASLAUGŲ NEDIRBANTIEMS IR SOCIALINĘ PARAMĄ GAUNANTIEMS ASMENIMS MODELIUI ĮGYVENDINTI,  ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti (toliau – Modelis), įgyvendinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Modelyje dalyvaujančius subjektus, nedirbančio ir socialinę paramą gaunančio asmens, siunčiamo dalyvauti užimtumo didinimo programoje, skirtoje užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti (toliau – asmuo), poreikių ir galimybių įvertinimą, profiliavimą, atvejo vadybininko ir Atvejo komandos darbo organizavimą, susitarimo su asmeniu dėl jo integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas) parengimo, pasirašymo bei  įgyvendinimo, sprendimo dėl asmens pasirengimo darbo rinkai priėmimą, nedirbančių asmenų atvejo vadybininko (toliau – atvejo vadybininkas) ir Atvejo komandos bendradarbiavimo sąlygas ir tvarką.

2.    Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – Reglamentas (ES) 2016/679), Užimtumo įstatyme, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme.

3.    Įgyvendinant Modelį bus vykdomos valstybinės (valstybės perduotos savivaldybėms) funkcijos.

 

II SKYRIUS

MODELYJE DALYVAUJANTYS SUBJEKTAI

 

4.    Įgyvendinant Modelį dalyvauja šie subjektai:

4.1. Marijampolės savivaldybės administracijos atsakingi specialistai;

4.2. atvejo vadybininkas – Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus darbuotojas, kuris koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą ir jame numatytų užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų (toliau – Paslaugos) teikimą asmenims;

4.3. Atvejo komanda, sudaryta Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu;

4.4. Užimtumo tarnybos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriaus atsakingi darbuotojai, kurie vykdo Užimtumo įstatyme ir jo įgyvendinamuosiuose teisės aktuose numatytas funkcijas;

4.5. asmenys, išvardinti Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programoje.

5.    Įgyvendinant Modelį, gali būti pasitelkiamos ir nevyriausybinės organizacijos (toliau- NVO).

 

III SKYRIUS

ASMENS POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ ĮVERTINIMAS, PROFILIAVIMAS

 

6.  Pirminis asmens vertinimas ir asmens nusiuntimas pas atvejo vadybininką atliekamas vadovaujantis Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašu.

7.  Asmens poreikių ir galimybių įvertinimą atlieka atvejo vadybininkas pagal:

7.1. Užimtumo tarnybos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriaus (toliau – Užimtumo tarnyba) informaciją apie asmens darbo paiešką, teiktas ir teikiamas paslaugas, taikytas ir taikomas priemones bei kitą Darbo ieškančio asmens kortelėje esančią informaciją;

7.2. Marijampolės savivaldybės administracijos (toliau - Administracija) informaciją apie asmeniui teiktą piniginę socialinę paramą ir socialines paslaugas;

7.3. informaciją apie asmens dalyvavimą NVO vykdytuose projektuose, skirtuose socialinę atskirtį patiriantiems nedirbantiems asmenims;

7.4. kitą asmens pateiktą informaciją, susijusią su galimybėmis ir kliūtimis jam integruotis į darbo rinką, kurią asmuo pateikia atvejo vadybininkui pirminės konsultacijos metu.

8. Įgyvendinant Modelį pasitelktų NVO darbuotojai:

8.1. vykdo veiklas, skirtas Modelyje dalyvaujančių asmenų socialinei atskirčiai mažinti, ir teikia Administracijai  informaciją apie asmenų dalyvavimą veiklose, jų vykdymo rezultatus;

8.2. teikia informaciją Administracijai apie asmenis, kurie atitinka Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašo 5 punkte numatytus reikalavimus ir gali dalyvauti Modelyje; renka ir Administracijai teikia informaciją, įskaitant asmens duomenis (vardas, pavardė, gimimo data), apie asmens, pageidaujančio dalyvauti Modelyje, priklausymą Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalyje nurodytoms asmenų grupėms ir jo nedarbo trukmę.

9. Pirmą susitikimą su asmeniu atvejo vadybininkas organizuoja ne vėliau kaip per 10 d. d. nuo Sutikimo ir Siuntimo gavimo dienos.

10. Surinkęs Aprašo 7 punkte nurodytą informaciją, atvejo vadybininkas užpildo Asmens poreikių ir galimybių vertinimo anketą (1 priedas).

11. Išanalizavęs surinktą informaciją, atvejo vadybininkas apibūdina asmenį pagal jo socialinei integracijai ir perėjimui nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje reikalingas paslaugas.

 

IV SKYRIUS

ATVEJO VADYBININKO IR ATVEJO KOMANDOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

12. Atvejo vadybininkas, atlikęs asmens poreikių ir galimybių įvertinimą bei profiliavimą, ne vėliau kaip per 5 d. d. organizuoja Atvejo komandos susitikimą, kuriame apibūdina asmens situaciją (aptaria surinktą informaciją ir prieitas išvadas, atlikus pirminį asmens vertinimą, asmens poreikių ir galimybių įvertinimą bei profiliavimą).

13. Atvejo komanda sudaroma Administracijos direktoriaus įsakymu. Atvejo komanda sudaroma iš Administracijos, Užimtumo tarnybos ir paslaugų asmenims teikėjų atstovų. Atvejo komanda sudaroma iš ne daugiau kaip 7 asmenų. Atvejo komandos pirmininku skiriamas Administracijos atstovas.

14. Atvejo komandos funkcijos:

14.1. analizuoja asmens situaciją ir teikia nedirbančių asmenų atvejo vadybininkui pasiūlymus dėl Paslaugų asmeniui parinkimo, jų teikimo apimties, eiliškumo;

14.2. priima sprendimą dėl asmens pasirengimo darbo rinkai ir Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo tikslingumo.

15. Atvejo komanda:

15.1. veikia visuomeniniais pagrindais;

15.2.  yra atsakinga ir atskaitinga Administracijos direktoriui;

15.3. darbas grindžiamas lygybės įstatymui, operatyvumo, bendradarbiavimo principais, asmenine narių atsakomybe už jos kompetencijai priskirtų klausimų svarstymą, už sprendimų priėmimo nešališkumą;

15.4.  gauta ar surinkta informacija apie bendrai gyvenančius asmenis arba vieną gyvenantį asmenį yra konfidenciali. Atvejo komandos nariai prieš pradėdami darbą, pasirašo konfidencialumo pasižadėjimą (2 priedas).

16. Atvejo komandos sudėtį, pirmininką, pavaduotoją ir sekretorių tvirtina Administracijos direktorius.

17. Savo  veikloje  Atvejo komanda vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu, Užimtumo įstatymu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu, Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymu ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Piniginės socialinės paramos teikimo nepasiturintiems Marijampolės savivaldybės gyventojams tvarkos aprašu, Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašu, šiuo Aprašu ir kitais susijusiais įstatymais bei norminiais teisės aktais.

18. Atvejo komandos nariai turi teisę:

18.1. kilus neaiškumams, kviestis į posėdžius savivaldybės struktūrinių padalinių darbuotojus, kitų institucijų ir įstaigų darbuotojus, seniūnijos, Užimtumo tarnybos atstovus, aptarnaujančius asmenį, NVO atstovus, paslaugų teikėjo atstovus, kitus asmenis, susijusius su konkrečiu nagrinėjamu atveju;

18.2gauti su nagrinėjamu atveju susijusią informaciją, reikalingą funkcijoms vykdyti, iš Marijampolės savivaldybės, Užimtumo tarnybos, NVO ir kt.;

18.3. gauti informaciją apie Atvejo komandos posėdžius bei kitą su veikla susijusią reikalingą informaciją;

18.4.  teikti pastabas ir pasiūlymus dėl posėdžių darbotvarkės;

18.5. pateikti savo pastabas ir pasiūlymus dėl svarstomų klausimų bei Atvejo komandos   sprendimų.

19. Pagrindinė Atvejo komandos darbo forma - posėdžiai. Posėdžius šaukia atvejo vadybininkas pagal poreikį, kuris Atvejo komandai ir pristato nagrinėjamus atvejus.

20. Apie Atvejo komandos posėdžio datą ir laiką visiems posėdžio dalyviams raštu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis turi būti pranešta likus ne mažiau kaip 3 d. d. iki posėdžio.

21.  Atvejo vadybininkas turi išsiaiškinti, ar asmuo, kurio atvejis svarstomas posėdyje, turi galimybę atvykti į posėdį. Jei asmuo neturi galimybių  atvykti, Atvejo vadybininkas privalo pasirūpinti galimybe atvykti asmeniui į posėdį. Atvejo komanda gali nagrinėti atvejį ir asmeniui nedalyvaujant, jei asmuo dėl svarbių priežasčių (liga, artimojo mirtis ir pan.) negali dalyvauti posėdyje. Tokiu atveju su Atvejo komandos sprendimu, asmuo supažindinamas pasirašytinai.

22. Jei atvejis svarstomas asmeniui nedalyvaujant, atvejo vadybininkas ne vėliau kaip per 3 d. d. raštu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis informuoja asmenį apie Atvejo komandos priimtus sprendimus.

23. Jei atvejo svarstymas atidedamas, atvejo vadybininkas turi išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių asmuo nedalyvavo atvejo nagrinėjimo posėdyje. Per 3 d. d. raštu, elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefono ryšio priemonėmis su asmeniu sutariama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio datos. Kitas atvejo nagrinėjimo posėdis inicijuojamas ne vėliau kaip per 10 d. d. nuo posėdžio, į kurį asmuo neatvyko, dienos.

24. Jei asmuo į pirmą atvejo nagrinėjimo posėdį neatvyksta be svarbios priežasties (liga, artimojo mirtis ir pan.) du kartus iš eilės, Atvejo komanda priima neigiamą sprendimą dėl asmens dalyvavimo Modelyje. Atvejo vadybininkas raštu, elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefono ryšio priemonėmis informuoja asmenį apie įvykusį posėdį bei priimtus sprendimus ir organizuoja susitikimą su asmeniu, kurio metu pasirašytinai supažindina asmenį su priimtais sprendimais.

Punkto pakeitimai:

Nr. DV-1427, 2022-09-22, paskelbta TAR 2022-09-22, i. k. 2022-19359

 

25. Atvejo komandai vadovauja pirmininkas (jam nesant, jo funkcijas vykdo pirmininko pavaduotojas), kuris organizuoja Atvejo komandos darbą ir atsako už jai pavestų funkcijų vykdymą,  atsako už dokumentų tvarkymą, pasirašo posėdžio protokolą.

26. Atvejo komandos pirmininko pavaduotojas vykdo pirmininko pareigas jo atostogų, tarnybinių komandiruočių, laikino nedarbingumo metu ir kitais atvejais, kai jis negali eiti pareigų, atlieka kitus pirmininko pavedimus.

27. Atvejo komandos sekretorius rengia posėdžių darbotvarkę ir kartu su posėdžio medžiaga pateikia Atvejo komandos nariams, rengia posėdžio protokolo projektą ir teikia Atvejo komandos pirmininkui pasirašyti, vykdo kitus pirmininko pavedimus.

28. Atvejo komandos posėdžiai yra teisėti, jeigu juose dalyvauja ne mažiau kaip pusė narių. Narys, negalintis dalyvauti posėdyje, privalo apie tai pranešti Atvejo komandos sekretoriui elektroninėmis ryšio priemonėmis arba telefonu.

29. Atvejo komandos nariui be pateisinamos priežasties neatvykus į posėdį daugiau kaip 3 kartus iš eilės, pirmininkas turi teisę siūlyti Administracijos direktoriui jį pakeisti.

30. Sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių Atvejo komandos narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia pirmininkaujančio balsas. Sprendimas svarstomu klausimu priimamas atviru balsavimu.

31. Jeigu dėl Atvejo komandos posėdžio metu priimto sprendimo Atvejo komandos narys (nariai) pareiškia atskirą nuomonę, ji įrašoma į posėdžio protokolą.

32. Atvejo komandos narys negali balsuoti svarstomu klausimu, jeigu jis yra asmeniškai suinteresuotas Atvejo komandos sprendimo rezultatais. Tokiu atveju jis privalo apie tai informuoti posėdžio dalyvius ir nusišalinti nuo klausimo svarstymo.

33. Atvejo komandos sprendimai įforminami posėdžio protokolu, kuriame nurodoma posėdžio data, protokolo numeris, posėdžio pirmininkas ir posėdžio sekretorius, posėdžio dalyviai, svarstomieji klausimai (darbotvarkė), kvorumo buvimas, kviestieji asmenys. Protokole įrašomi kalbėjusieji, trumpas jų kalbų turinys, jei kalbos tekstas pridedamas, protokole tai nurodoma, priimtas sprendimas. Protokolą pasirašo Atvejo komandos pirmininkas ir posėdžio sekretorius, nesant pirmininko  -  pirmininko pavaduotojas ir posėdžio sekretorius.

34. Atvejo komandos posėdžio darbo organizavimo procedūrinius klausimus,  nenumatytus šiame Apraše, sprendžia Atvejo komandos pirmininkas (jam nesant - pirmininko pavaduotojas).

35. Kiekvienas komisijos narys už savo veiklą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

36.  Atvejo komandos veiklos  dokumentai  (posėdžių    protokolai, susirašinėjimo  medžiaga, kiti dokumentai) saugomi Administracijos  nustatyta  tvarka,  nepažeidžiant Lietuvos Respublikos archyvų įstatymo nuostatų.

 

V SKYRIUS

SUSITARIMO PARENGIMAS, PASIRAŠYMAS IR ĮGYVENDINIMAS

 

37. Atsižvelgdamas į Atvejo komandos sprendimus ir pasiūlymus, atvejo vadybininkas  kiekvienam asmeniui sudaro Atvejo vadybos planą (3 priedas), kuris peržiūrimas, patikslinamas ir (ar) papildomas po kiekvieno susitikimo su asmeniu ir atvejo nagrinėjimo posėdžio.

38. Atvejo vadybininkas, bendradarbiaudamas su asmeniu,  parengia Susitarimą su asmeniu (4 priedas):

38.1. tuo atveju, kai atsižvelgiant į Atvejo komandos pasiūlymus dėl asmeniui teikiamų paslaugų parinkimo, jų apimties, teikimo eiliškumo, paslaugos savivaldybėje jau yra teikiamos (kai paslaugas teikia savivaldybės socialinių paslaugų įstaigos ar teikiamos jau savivaldybės nupirktos paslaugos);

38.2. tuo atveju, kai atsižvelgiant į Atvejo komandos pasiūlymus dėl asmeniui teikiamų paslaugų parinkimo, jų apimties, teikimo eiliškumo, tokių paslaugų savivaldybė neteikia, Atvejo vadybininkas organizuoja paslaugų teikėjų atrankas ir paslaugų pirkimus ir tik po to parengia Susitarimą su asmeniu.

39. Susitarime nurodomos šalių teisės bei pareigos, numatomos teikti Paslaugos, jų apimtis, teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka.

40. Susitarimą pasirašo Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus įgaliotas asmuo. 

41. Susitarime numatomos paslaugos (toliau – paslaugos):

41.1. lydimoji pagalba – pagalba, teikiama asmeniui, siekiant padėti jam gauti Susitarime numatytas socialines, sveikatos, švietimo ar su įdarbinimu susijusias paslaugas, įskaitant ir palaikymą darbo vietoje, reikalingą siekiant padėti rasti būdų, kaip išspręsti darbe kylančias problemas;

41.2.socialinės paslaugos, nurodytos Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“;

41.3. kitos paslaugos, palengvinančios asmens perėjimą nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje.

42. Atvejo vadybininkas koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą, renka ir Atvejo komandai teikia su jo įgyvendinimu, asmens pasiektais rezultatais dalyvaujant Modelyje susijusią informaciją, rengia Susitarimo pakeitimo ir nutraukimo projektus.

43. Pasirašius  Susitarimą, ne vėliau kaip per 3 d. d. atvejo vadybininkas, iki pradedant teikti paslaugas, suorganizuoja asmens susitikimą (-us) su vykdant Susitarimą numatytų teikti Paslaugų teikėjais.

44. Atvejo vadybininkas, nustatęs ir (ar) gavęs informaciją, kad Susitarimas nevykdomas jame nustatyta tvarka ir (ar) kad asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai, teikia siūlymą Atvejo komandai dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.

45. Atvejo vadybininkas pateikia Atvejo komandai informaciją apie Susitarimo įgyvendinimą ir asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant Modelyje.

 

VI SKYRIUS

SPRENDIMO DĖL ASMENS PASIRENGIMO DARBO RINKAI PRIĖMIMAS

 

46. Atvejo komanda, gavusi ir įvertinusi Aprašo 45 punkte nurodytą informaciją, priima sprendimus dėl asmens pasirengimo darbo rinkai ir Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.

47. Atvejo komandai nusprendus, kad asmuo yra pasirengęs darbo rinkai, priimamas sprendimas dėl Susitarimo nutraukimo.

48. Užimtumo tarnyba teikia asmeniui pasiūlymą dirbti ar pradėti savarankišką veiklą.

49. Asmeniui pradėjus dirbti ar pradėjus savarankišką veiklą, Susitarimas yra nutraukiamas.

50. Atvejo komandai nusprendus, kad asmeniui reikia palaikymo darbo vietoje, pakeičiamas Susitarimas ir jame numatoma lydimoji pagalba ir (ar) kitos paslaugos po įsidarbinimo. Susitarimo nutraukimas atidedamas, bet ne ilgiau nei 12 kalendorinių mėnesių, išskyrus pavėžėjimo į darbą paslaugą, kuri gali būti teikiama ne ilgiau kaip 24 kalendorinius mėnesius.

51. Atvejo komandai nusprendus, kad asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai, įvertinamos Susitarimo nevykdymo priežastys, poreikis ir galimybė keisti pagal Susitarimą teikiamas paslaugas, jų apimtį, teikimo eiliškumą, galimos neigiamos pasekmės nutraukus Susitarimą ir priimamas sprendimas dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.

 

VII  SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

52. Atvejo vadybininką ir Atvejo komandą darbo priemonėmis aprūpina Administracija, vadovaudamasi Marijampolės savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklėmis, patvirtintomis Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. gegužės 9 d. įsakymu Nr. DV-721 „Dėl Marijampolės savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių patvirtinimo“.

53. Atvejo vadybininkų mokymai ir supervizijos vykdomos Administracijos nustatyta tvarka.

54. Informaciją apie Modelio vykdymą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai teikia Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyrius.

55. Su Modelio įgyvendinimu visa susijusi informacija, pasiekti rezultatai viešinami  Marijampolės savivaldybės interneto svetainėje ir socialiniuose tinkluose.

56. Visi dokumentai, susiję su Modelio įgyvendinimu, saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais.

 

________________________________

 

part_532c67bd8d4b44dfb8b50239a38c7ab6_end


Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programos,

skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų

nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims

modeliui įgyvendinti, įgyvendinimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Vertinimo anketos forma)

 

ASMENS POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ VERTINIMO ANKETA

Asmens, dalyvaujančio Modelyje:

Vardas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pavardė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asmens kodas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deklaruotos gyvenamosios vietos adresas arba gyvenamosios vietos adresas, kai asmuo įtrauktas į gyvenamosios vietos neturinčių (nedeklaravusių) asmenų apskaitą

_______________________________________________

 

Telefono ryšio Nr.

___________________________

 

El. pašto adresas
__________________________

__________________________

 

Faktinės gyvenamosios vietos adresas

 

 

_________________________________________________

 

 

 

 

 

BENDRA INFORMACIJA

 

1. Gyvenamoji vieta                ○  Miestas                    ○  Kaimas

2.  Išsilavinimas

o Pradinis, neturi pradinio

o Pagrindinis

o Vidurinis

o Profesinis

o Aukštesnysis (technikumas)

o Aukštasis neuniversitetinis

o Aukštasis universitetinis

3.  Šeimyninė padėtis

o  Vedęs / ištekėjusi

o  Išsiskyręs / išsiskyrusi

o  Našlys / našlė

o  Gyvenantis neregistruotoje santuokoje

o  Vienas gyvenantis asmuo

o  Vienas auginantis vaikus

o    Kita__________________

 

4. Įgyta profesija ir kvalifikacija:

Mokymo įstaiga

Baigimo metai

Įgytas išsilavinimas

Įgyta Kvalifikacija

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kvalifikacijos kėlimo forma

Pavadinimas

Metai

Vieta

Įrodymas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.  Šeimos narių skaičius______________

 

6. Vaikų skaičius šeimoje ___________

7. Bendrieji ir specifiniai darbiniai gebėjimai (užsienio kalbos, iniciatyvumas, verslumas, kūrybiškumas, gebėjimas mokytis)

 

 

 

8. Darbo patirtis (Ar yra tekę dirbti? Kokius  darbus dirbote? Kokia veikla patiko? Kokia nepatiko, nepasisekė)

 

 

 

9. Darbo stažas per paskutinius 20 metų   

 

 

 

10. Nuo kurių metų nedirba?

 

Nuo ______________________

11. Šeimos pajamos vienam šeimos nariui per mėn. ___________________________

 

 

POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ VERTINIMAS

 

12. Kiek laiko neturi darbo?

o   1–3 metai

o   4–6 metai

o   7–10 metų

o   10 metų ir daugiau

o   dalyvavau užimtumo programoje

o   niekada nedirbau

Kita ____________

 

13.   Pagrindinė registracijos Užimtumo tarnyboje priežastis

o    sveikatos draudimas

o    gauti socialinę paramą

o    susirasti darbą

o    dalyvauti darbo rinkos priemonėse

o    galimybė mokytis

Kita ____________________

UŽIMTUMO TARNYBOS INFORMACIJA

 

14. Kiek laiko registruotas (-a) Užimtumo tarnyboje?

o     1–3 metai

o     4–6 metai

o     7–10 metų

o      daugiau nei 10 metų

15. Ar vykdo savarankišką darbo paiešką?          

o  Taip    

o  Ne

 

16. Neįsidarbinimo priežastys

17. Ar asmuo motyvuotas spręsti problemas ir įsidarbinti?

o Taip

o Ne

 

18. Kokiose Užimtumo tarnybos organizuojamose priemonėse dalyvavo per paskutinius 5 metus?

Paramos mokymuisi priemonėje

o     profesiniame mokyme

o     buvo įdarbintas pagal pameistrystės darbo sutartį;

o     dalyvavo stažuotėje

Paramos judumo priemonėje (kompensuotos kelionės į darbą  išlaidos)

Įdarbintas pagal įdarbinimo subsidijuojant priemonę (darbdaviui buvo mokama subsidija darbo užmokesčiui)

Įdarbintas pagal darbo įgūdžių įgijimo rėmimo priemonę (darbdaviui buvo mokama subsidija darbo užmokesčiui)

Gavo paramą darbo vietai steigti – verslo kūrimui

Pasinaudojo kitomis paslaugomis (įvardinkite)_________________________________

Nedalyvavo jokiose priemonėse

v Kita darbo ieškančio asmens kortelėje esanti informacija:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ADMINISTRACIJOS TURIMA INFORMACIJA

 

19. Socialinės paslaugos gautos per paskutinius 2  metus

________________________

________________________

 

Paslaugų negavo

20. Gauta piniginė socialinė parama

Socialinė pašalpa

Kompensacijos už šildymą, karštą ir geriamąjį vandenį

Kita________________

 

21. Kiek laiko mokama socialinė parama?

Socialinė pašalpa______________

Kompensacijos už šildymą, karštą ir geriamąjį vandenį_________________

22. Socialinės pašalpos dydis Eur/mėn.

23. Kita turima informacija

 

 

 

ASMENS PATEIKTA INFORMACIJA

 

24. Kokiais būdais ieško  darbo ?

o Internete darbo paieškos portaluose

o Skaitant skelbimus spaudoje

o Pažįstamų pagalba

o Per Užimtumo tarnybą

o Tiesiogiai per darbdavius

o Siunčiu CV darbdaviams

o Per privačias įdarbinimo agentūras

o Kita (įrašykite) ____________________________________

 

25. Kas svarbu įsidarbinant ?

Emocinė darbo aplinka

Fizinė darbo aplinka

Palankios darbo valandos

Trumpesnė darbo diena

Darbo krūvis ir tempas

Darbdavio požiūris į darbuotoją

Pagalba kuriant savo verslą

Motyvacija ir pasitenkinimas darbu

Mokymosi galimybių sudarymas

Darbo užmokestis

Darbdavio profesiniai reikalavimai

Kita (parašykite) ______________________ 

26. Neįsidarbinimo priežastys

o Sveikatos būklė

o Darbo patirties trūkumas

o Nepakankamas išsilavinimas, kvalifikacija

o Darbo paieškos įgūdžių stoka

o Mobilumo stoka, didelės kelionės išlaidos

o Negatyvus darbdavių požiūris

o Mažas darbo užmokestis -  darbo atlygis neatitinka lūkesčių

o Įgytos profesinės žinios neatitinka darbo rinkos poreikiams

o Inovacijos technologijos srityje

o Informacijos apie galimybes įsidarbinti stoka

o Įgyta nepaklausi profesija  darbo rinkoje

o Amžius

o Turimos skolos

o Žalingi įpročiai (įvardinti) _________

o Mažamečiai vaikai

o Artimųjų globa (slauga)

o Nenoras dirbti

Kita (parašykite) __________

27. Kaip asmuo galėtų apibūdinti save?

Savybės

Visiškai sutinku

Iš dalies sutinku

Visiškai nesutinku

Nenorintis naujovių ir nelankstus

 

 

 

Nenorintis mokytis

 

 

 

Neproduktyvus

 

 

 

Stokojantis motyvacijos

 

 

 

Sunkiai sugebantis prisitaikyti prie naujų technologijų

 

 

 

Stokojantis reikalingų įgūdžių

 

 

 

Turintis problemų šeimoje

Kokios?

__________________

 

 

 

28. NVO gautos paslaugos per paskutinius 2  metus

 

 

29. Ar reikalinga pagalba įsidarbinant?

o Taip                           

o Ne          

30. Kokio darbo pageidautų?

Įrašyti:

Įmonė/kolektyvas

o Mažas

o Vidutinis

o Didelis

o Nesvarbu

Darbo laikas

o Visa darbo diena (8 val.)

o Visa darbo diena (12 val.)

o Sutrumpinta darbo diena

o Nesvarbu

Darbo grafikas

o Įprasta darbo savaitė

o Darbas pamainomis

o Nesvarbu

31. Ar sutiktų dalyvauti „Užimtumo didinimo programos, skirtos  užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims‘‘ modelyje ?  Modelio pagrindinis tikslas – atsižvelgiant į bedarbio  individualius poreikius suteikti jam  įvairias užimtumo skatinimo ir motyvavimo  paslaugas, padėsiančias įsidarbinti.

Taip

Ne

32. Dalyvaudami Užimtumo programoje, kokias paslaugas pageidautumėte gauti?

1. Lydimąją pagalbą siekiant padėti gauti paslaugas:

o socialines;

o švietimo;

o sveikatos;

o susijusias su įsidarbinimu.

2. Socialines paslaugas

o Informavimo, konsultavimo, tarpininkavimo ir atstovavimo

o Transporto organizavimo

o Aprūpinimo būtiniausiais drabužiais, avalyne ir kt.

o Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimas

o Pagalbos į namus

o Maitinimo organizavimo

o Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas

o Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose

o Intensyvi krizių įveikimo pagalba

o Psichosocialinė pagalba

o Kitos socialinės paslaugos ___________________________________________________________________

3. Kitas paslaugas, kurios padėtų integruotis į darbo rinką

o Motyvavimo

o Įsidarbinimo konsultanto

o Psichologo

o Teisinės pagalbos

o Karjeros konsultavimo

o Skaitmeninio raštingumo

o Priklausomybės konsultanto

o Kitos paslaugos, kurios padėtų įsidarbinti_________________________________

__________________________________________________________________

 

Kita informacija / pastebėjimai_______________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Nedirbančių asmenų atvejo vadybininko  išvada___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas        _____________          _________________________

(parašas)                         (vardas, pavardė)

 

part_0706d14baeef40a1a58df4a0f054f547_end


Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programos,

skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų

nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims

modeliui įgyvendinti, įgyvendinimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

(Pasižadėjimo forma)

 

___________________________________________________________________

(asmens vardas ir pavardė, pareigos)

 

 

ATVEJO KOMANDOS NARIO (DALYVAUJANČIO ASMENS) KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

20___ m. ___________________ d. Nr.

Marijampolė

 

 

Aš pareiškiu, kad, analizuojant asmens situaciją darbo rinkoje; teikiant pasiūlymus dėl Paslaugų asmeniui parinkimo, jų teikimo apimties, eiliškumo; priimant sprendimą dėl asmens pasirengimo darbo rinkai,

1.    Pasižadu:

1.1. saugoti ir tik įstatymų ar kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su asmeniu susijusią informaciją, kuri man taps žinoma Atvejo komandos posėdžio metu;

1.2. jokios gautos informacijos apie asmenis neperteikti tretiesiems asmenims; man patikėtus dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti; 

1.3. nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų ir dokumentų kopijų.

2.    Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

2.1.  visa su asmeniu susijusi informacija ir dokumentai, kuriuos reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai;

2.2.   Atvejo komandos sprendimų duomenys;

2.3. informacija, jeigu jos atskleidimas prieštarauja įstatymams, daro nuostolių teisėtiems šalių interesams arba trukdo užtikrinti sąžiningą darbą.

3.  Patvirtinu, kad informuosiu posėdžio dalyvius ir nusišalinsiu nuo klausimo svarstymo, jeigu negalėsiu suderinti viešųjų ir privačių interesų ir galėsiu būti šališkas (-a).

4.   Esu perspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, atsakysiu teisės aktų nustatyta tvarka.

 

 

_____________________                                          ______________________________________

(parašas)                                                                      (vardas, pavardė)       

 

part_1ba3dfdc85484ab781073919c7f3a7f1_end


Marijampolės savivaldybės užimtumo

didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo

paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims

modeliui įgyvendinti, įgyvendinimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Atvejo vadybos plano forma)

ATVEJO VADYBOS PLANAS

................................... -  ..........................................

(pradžia)                                  (pabaiga)

 

Asmens vardas, pavardė

 

Adresas

 

Telefono Nr.

 

 

Atvejo komandos posėdžio protokolo data ir Nr.

 

 

Atvejo komandos sprendimas ir pasiūlymai

 

1.   INFORMACIJOS APTARIMAS IR APIBENDRINIMAS, PROBLEMOS SUFORMULAVIMAS

____________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________

2. PASLAUGŲ TEIKIMO IR KOORDINAVIMO PLANAS

Paslaugos

Teikimo  data, apimtis, periodiškumas

Paslaugų teikėjas

Paslaugų teikimo peržiūros data, įgyvendinimas ir pastabos

Paslaugų teikimo peržiūros data, įgyvendinimas ir pastabos

Paslaugų teikimo peržiūros data, įgyvendinimas ir pastabos

Paslaugų teikimo peržiūros data, įgyvendinimas ir pastabos

Lydimoji pagalba į įstaigas:

Socialines

 

 

 

 

 

 

Švietimo

 

 

 

 

 

 

Sveikatos

 

 

 

 

 

 

Susijusias su įsidarbinimu

 

 

 

 

 

 

Kitos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Socialinės paslaugos

Informavimo, konsultavimo, tarpininkavimo ir atstovavimo

 

 

 

 

 

 

Transporto organizavimo

 

 

 

 

 

 

 

Aprūpinimo būtiniausiais drabužiais, avalyne ir kt.

 

 

 

 

 

 

Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimas

 

 

 

 

 

 

Pagalbos į namus

 

 

 

 

 

 

Maitinimo organizavimo

 

 

 

 

 

 

Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas

 

 

 

 

 

 

Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose

 

 

 

 

 

 

Intensyvi krizių įveikimo pagalba

 

 

 

 

 

 

o Psichosocialinė pagalba

 

 

 

 

 

 

o Kitos

 

 

 

 

 

 

o

 

 

 

 

 

 

Kitos paslaugos, kurios padėtų integruotis į darbo rinką

Motyvavimo

 

 

 

 

 

 

Įsidarbinimo konsultanto

 

 

 

 

 

 

Psichologo

 

 

 

 

 

 

Teisinės pagalbos

 

 

 

 

 

 

Karjeros konsultavimo

 

 

 

 

 

 

Skaitmeninio raštingumo

 

 

 

 

 

 

Priklausomybės konsultanto

 

 

 

 

 

 

Kitos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.  IŠVADOS IR PASIŪLYMAI PRIIMTI PLANO PERŽIŪROS METU

Data

Išvados ir pasiūlymai 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.     ATVEJO VADYBOS PROCESO UŽBAIGIMAS 

 

Posėdžio, kuriame nutraukiamas susitarimas, protokolo data ir Nr.

 

Atvejo vadybos proceso užbaigimo priežastys:

 

Asmuo pasirengęs darbo rinkai

 

Asmuo nepasirengęs darbo rinkai

 

Nevykdomas Susitarimas

 

Kita

 

 

 

 

________________                                                                                   ________________________________________________

(parašas)                                                                                                                     (Atvejo vadybininko vardas, pavardė)

 

part_bf1339796d434fbd8ad7ab7a88a4190d_end


Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programos,

skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų

nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims

modeliui įgyvendinti, įgyvendinimo tvarkos aprašo

4 priedas

 

(Susitarimo forma)

SUSITARIMAS DĖL INTEGRACIJOS Į DARBO rinką

 

20___ m. _________ d. Nr.

Marijampolė

 

Marijampolės savivaldybės administracija, (toliau – Savivaldybė), atstovaujama __________________, veikiančio (-ios) pagal ___________________________,  ir (asmens vardas, pavardė), gim., _____, gyv. ___________ (toliau – Paslaugų gavėjas), toliau bendrai vadinamos Šalimis, vadovaudamiesi (protokolo data ir Nr.) sudarė šį Susitarimą dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas):

ISUSITARIMO DALYKAS

 

1.  Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų, padedančių asmeniui integruotis į darbo rinką, teikimo organizavimas ir koordinavimas.

2. Asmeniui bus teikiamos paslaugos/priemonės:

Eil. Nr.

Paslaugos/priemonės pavadinimas

Paslaugos/ priemonės teikėjas

Paslaugos/priemonės teikimo data ir apimtis

Paslaugos/priemonės teikimo tvarka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS

 

3. Savivaldybė įsipareigoja:

3.1. organizuoti ir koordinuoti paslaugų/priemonių, numatytų šio Susitarimo 2 punkte (toliau - paslaugos), teikimą;

3.2. suteikti Paslaugų gavėjui teisingą, išsamią bei aiškią informaciją, reikalingą paslaugoms gauti;

3.3. užtikrinti, kad Paslaugų gavėjo asmeninė informacija būtų naudojama ir tvarkoma tik savivaldybės įgaliotų asmenų ir tik tokia apimtimi, kiek tai reikalinga nustatytoms funkcijoms vykdyti, vertinant asmens pasirengimą darbo rinkai, priimant sprendimą dėl asmens dalyvavimo integracijoje į darbo rinką ir teikiant paslaugas; 

3.4. užtikrinti, kad tik Paslaugų gavėjui sutikus, minėti duomenys būtų naudojami ir  integruojami siekiant optimaliai sureguliuoti siūlomų paslaugų teikimą, pagreitinti ir pritaikyti konkrečių paslaugų teikimą ir informacijos skleidimą, apskaitos tvarkymą bei atsiskaitymų vykdymą. Paslaugų gavėjo duomenys gali būti renkami siekiant tikslinti ir plėsti teikiamų paslaugų spektrą, gerinti jų kokybę;

3.5. gerbti Paslaugų gavėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, t. y. paslaugų gavėjo nurodytus asmens duomenis tvarkyti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;

3.6. informuoti Paslaugų gavėją, kad be svarbių priežasčių (nedarbingumas, šeimos nario mirtis ir kt.) atsisakius vykdyti arba neįvykdžius Susitarime numatytų įsipareigojimų, bus sprendžiamas klausimas dėl teisės į piniginę socialinę paramą ar jos mokėjimą nepinigine forma.

4. Savivaldybė turi teisę rinkti informaciją iš paslaugų teikėjų peržiūrint Susitarimo įgyvendinimą, asmens pasiektus rezultatus,  siekiant tikslinti ir plėsti paslaugų spektrą, gerinant jų kokybę.

5. Paslaugų gavėjas įsipareigoja:

5.1. gauti visas numatomas teikti paslaugas;

5.2. pateikti visą  teisingą informaciją ir dokumentus, reikalingus priimant sprendimus dėl Paslaugų gavėjo dalyvavimo teikiant integracijos į darbo rinką paslaugas; 

5.3. be svarbių priežasčių nepraleisti dalyvavimo gaunant paslaugas;

5.4. suteikti Savivaldybei visą reikalingą ir teisingą informaciją apie Susitarimo įgyvendinimą, asmens pasiektus rezultatus;

5.5. per 5 d. d. pranešti Savivaldybei apie Paslaugų gavėjo pateiktos informacijos pasikeitimus;

5.6. vykdyti visus Susitarime numatytus įsipareigojimus.

6. Paslaugos gavėjas turi teisę gauti iš Savivaldybės visą aiškią ir tikslią informaciją, kuri reikalinga gaunant paslaugas.

 

III. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ IR SUTARTIES NUTRAUKIMAS

7. Šalys už Susitarime nurodytų įsipareigojimų nevykdymą atsako įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

8. Susitarimas gali būti nutrauktas, pakeistas bei papildytas Šalių raštišku susitarimu, atsižvelgiant į Atvejo komandos pasiūlymus. Visi Susitarimo papildymai ir pakeitimai yra neatskiriamos šio Susitarimo  dalys.

 

IV. KITOS SĄLYGOS

9. Ginčai dėl šio Susitarimo vykdymo sprendžiami Šalių susitarimu, nesusitarus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

10. Susitarimas įsigalioja nuo jo pasirašymo dienos ir galioja iki Susitarimo nutraukimo, priėmus Atvejo komandai sprendimą nutraukti Susitarimą.

11. Susitarimo Šalys pareiškia, kad perskaitė Susitarimą, suprato jo turinį, padarinius ir jį pasirašė kaip dokumentą, atitinkantį jų valią ir tikslus.

12. Vykdydamos šią Sutartį, Šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, kitais normatyviniais teisės aktais, šios Sutarties sąlygomis bei šios Sutarties papildymais ir priedais.

13. Susitarimo Šalys už Susitarime nurodytų įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą atsako įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

14. Susitarimo sąlygos gali būti keičiamos tik rašytiniu Šalių susitarimu. 

15. Susitarimo Šalys įsipareigoja užtikrinti, kad asmens duomenys būtų tvarkomi laikantis  2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų.

16. Šis Susitarimas surašytas dviem vienodą juridinę galią turinčiais egzemplioriais, kiekvienai Šaliai po vieną.

 

V. Šalių adresai ir rekvizitai

 

Marijampolės savivaldybės

administracija

 

 

Paslaugų gavėjas

(įgalioto asmens vardas, pavardė, parašas)

 

(vardas, pavardė, parašas)

 

 

 

 

 

part_db962f421ffc4d2bb9c86749c6976d08_end


PATVIRTINTA

Marijampolės savivaldybės administracijos

direktoriaus 2022 m. rugsėjo 2 d. įsakymu

Nr. DV-1321

 

 

 

ASMENŲ SIUNTIMO PAS NEDIRBANČIŲ ASMENŲ ATVEJO VADYBININKĄ TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

1.  Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja asmenų siuntimo pas Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininką (toliau – Atvejo vadybininkas) sąlygas ir tvarką.

2.  Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – Reglamentas (ES) 2016/679), Užimtumo įstatyme, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme.

 

II SKYRIUS

SIUNTIMO SĄLYGOS IR TVARKA

3.  Pas Atvejo vadybininką gali būti nusiųsti tik tas asmuo, kuris nusiuntimo pas Atvejo vadybininką metu atitinka visus šiuos reikalavimus:

3.1.      yra daugiau kaip dvylika mėnesių nedirbęs;

3.2.      gauna piniginę socialinę paramą pagal Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymą;

3.3.      priklauso bent vienai iš šių grupių:

3.3.1.   rūpintiniai, kuriems iki pilnametystės buvo nustatyta rūpyba, kol jiems sukaks 25 metai;

3.3.2. nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys sergančius ar neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra;

3.3.3. asmenys, grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų;

3.3.4. asmenys, priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

3.3.5. prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

3.3.6. grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimų nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos;

3.3.7. asmenys, kurie turi pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga;

3.3.8. asmenys, patiriantys socialinę riziką;

3.3.9. asmenys, vyresni kaip 40 metų.

4. Asmuo pas Atvejo vadybininką siunčiamas atlikus pirminį asmens vertinimą.

5. Pirminį asmens vertinimą atlieka:

5.1. Atvejo vadybininkas;

5.2. Užimtumo tarnybos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriaus atsakingi darbuotojai;

5.3. Marijampolės savivaldybės administracijos seniūnijų specialistai ir socialiniai darbuotojai (toliau – specialistai);

5.4. nevyriausybinių organizacijų (toliau NVO) darbuotojai.

6. Asmenys, išvardinti Tvarkos aprašo 5 punkte, prieš pradėdami pirminį asmens vertinimą, informuoja asmenį, kad siekiant nustatyti jo tinkamumą dalyvauti Modelyje, apie jį bus renkami duomenys iš valstybės registrų (kadastrų), žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų ir kitų informacinių sistemų bei kitų šiems subjektams prieinamų oficialių informacijos šaltinių. Taip pat nurodo minėtų duomenų saugojimo terminus, duomenų tvarkytoją, duomenų gavėjus ir duomenų subjekto teises bei jų įgyvendinimo tvarką.

7. Prieš atliekant pirminį asmens vertinimą, yra užpildomas Sutikimas dalyvauti Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, įgyvendinime (toliau-Modelis) (1 priedas).

8. Asmeniui nesutikus dalyvauti Modelyje, sutikimas per 5 d. d. yra pateikiamas Atvejo vadybininkui. Atvejo vadybininkas per 3 d. d. informaciją apie nesutikimą dalyvauti Modelyje, suveda į programą „PARAMA“ .

9. Asmeniui sutikus dalyvauti Modelyje, atliekamas pirminis asmens vertinimas, užpildant Siuntimą (2 priedas).  Pirminis asmens vertinimas atliekamas per 5 d. d. nuo Sutikimo pasirašymo dienos.

10. Atlikus pirminį asmens vertinimą, Sutikimas ir Siuntimas per 3 d. d. yra pateikiami Atvejo vadybininkui, kuris informaciją suveda į programą „PARAMA“.

11. Atvejo vadybininkas su asmeniu susisiekia ir suderina pirminės konsultacijos laiką ne vėliau kaip per 3 d. d. nuo Sutikimo ir Siuntimo gavimo dienos.

 

III SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

12. Asmuo laikomas nedalyvavusiu Modelyje, jei:

12.1. Sutikime nurodė, kad nesutinka dalyvauti Modelyje;

12.2. suderintu laiku, du kartus neatvyko į pirminę konsultaciją pas Atvejo vadybininką be pateisinamų priežasčių (liga, artimo asmens mirtis ir pan.);

12.3. atsisakė pasirašyti Susitarimą dėl integracijos į darbo rinką.

13. Asmeniui, atitinkančiam Aprašo 12 punktą, 3 mėn. šildymo išlaidų, išlaidų karštam ir geriamajam vandeniui kompensacija neskiriama arba nutraukiamas šių kompensacijų teikimas,  socialinė pašalpa neskiriama arba skiriama tik vaikams, vadovaujantis Patvirtinti Piniginės socialinės paramos teikimo nepasiturintiems Marijampolės savivaldybės gyventojams tvarkos aprašo, patvirtintu Marijampolės savivaldybės tarybos 2018 m. spalio 29 d. sprendimu Nr. 1-304 „Dėl Piniginės socialinės paramos teikimo nepasiturintiems Marijampolės savivaldybės gyventojams tvarkos aprašo, patvirtinimo“.

14. Visi asmens pasirašyti dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos archyvų nustatyta tvarka.

__________________________________

 

part_443fd46652684689bfe447629aec02c1_end


Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų

atvejo vadybininką tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Sutikimo forma)

 

Pavardė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FIZINIO ASMENS

 

Vardas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asmens kodas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deklaruotos gyvenamosios vietos adresas arba gyvenamosios vietos adresas, kai asmuo įtrauktas į gyvenamosios vietos neturinčių (nedeklaravusių) asmenų apskaitą

_______________________________________________

 

Telefono ryšio Nr.

___________________________

El. pašto adresas
__________________________

__________________________

Faktinės gyvenamosios vietos adresas

 

_________________________________________________

 

 

 

Marijampolės savivaldybės administracijos

Piniginės paramos skyriui

 

SUTIKIMAS

20__m. ____mėn. __d. Nr.

(Marijampolė)

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 25 straipsnio 7 punktu,

c    sutinku dalyvauti Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo 2022 metų programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims, modeliui įgyvendinti (toliau – Modelis), įgyvendinime.

Sutinku, kad siekiant nustatyti mano tinkamumą dalyvauti Užimtumo didinimo programoje, apie mane būtų renkami duomenys iš valstybės registrų (kadastrų), žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų ir kitų informacinių sistemų bei kitų šiems subjektams prieinamų oficialių informacijos šaltinių.

c     nesutinku dalyvauti Modelio įgyvendinime.

Esu informuotas, kad, vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 23 straipsnio 2 dalies 6 punktu, atsisakius dalyvauti Modelyje, 3 mėnesiams būsto šildymo, geriamojo vandens ir karšto vandens išlaidų kompensacijos bus neskiriamos arba nutraukiamas jų teikimas, o socialinė pašalpa skiriama tik vaikams, įskaitant pilnamečius vaikus (įvaikius), kai jie mokosi pagal bendrojo ugdymo programą ir laikotarpiu nuo bendrojo ugdymo programos baigimo dienos iki tų pačių metų rugsėjo 1 dienos, pasirenkant ar derinant jos teikimo formą (formas) (pinigais ir (ar) nepinigine forma).

* Esu informuotas, kad šiame sutikime nurodyti mano asmens duomenys (įskaitant ir ypatingus asmens duomenis) bus tvarkomi šio sutikimo nagrinėjimo tikslais.

Patvirtinu, kad visa mano pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.

Jūsų duomenys Marijampolės savivaldybės administracijoje bus saugomi teisės aktų, reglamentuojančių duomenų saugojimo terminus, nustatyta tvarka ir gali būti teikiami tretiesiems asmenims, kurie turi teisę šiuos duomenis gauti teisės aktų nustatyta tvarka. Jūs turite teisę kreiptis su prašymu susipažinti su asmens duomenimis, juos ištaisyti, ištrinti, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L. Sapiegos g. 17, 10312 Vilnius).

 

______________________                       ______________________________________________

(parašas)                                                                                          (vardas, pavardė)

 

part_913736738f8d4547ad787b52be5eb981_end


Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų

atvejo vadybininką tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką forma)

 

SIUNTIMAS

PAS NEDIRBANČIŲ ASMENŲ ATVEJO VADYBININKĄ

 

20___ m. ___________________________ d. Nr.

 

 

Informuojame, kad.....................................................................................................................,

(asmens vardas, pavardė, asmens kodas (gimimo data))

 

gyvenantis (-i)........................................................................................................................................,
(gyvenamosios ir faktinės gyvenamosios vietos adresai)

...............................................................................................................................................................,(Telefono Nr., el. paštas)

atitinka Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašo šiuos reikalavimus:

Eil. Nr.

Sąlygos pavadinimas

Atitinka

(įrašyti „TAIP“)

1.

Asmuo ilgą laiką nedirbęs (12 mėnesių ir daugiau) (nurodyti, nuo kada nedirbate nuolatinio darbo)

 

2.

Asmuo yra piniginės socialinės paramos gavėjas

 

3.

Asmuo priklauso bent vienai asmenų grupei:

 

3.1.

rūpintiniai, kuriems iki pilnametystės buvo nustatyta rūpyba, kol jiems sukaks 25 metai;

 

3.2.

nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys sergančius ar neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra;

 

3.3.

grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų;

 

3.4.

priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

 

3.5.

prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

 

3.6.

grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimos nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos;

 

3.7.

turintys pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga;

 

3.8.

asmenys, patiriantys socialinę riziką;

 

3.9.

vyresni nei 40 metų.

 

 

Informuojame, kad Jūs atitinkate asmenų, galinčių dalyvauti Modelyje reikalavimus ir esate siunčiamas pas Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininką, dalyvauti minėtame Modelyje. Pirminės konsultacijos laikas bus suderintas per 6 d. d. nuo šio siuntimo gavimo dienos Jūsų nurodytu telefonu ir (ar) elektroniniu paštu.

 

 

 

 

 

 

(Siuntusio pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką asmens pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas, pavardė)

 

SUSIPAŽINAU

 

(Siuntimą gavusio asmens vardas, pavardė)

 

(Parašas)

 

(Data)

 

 

 

Informuojame, kad Jūs neatitinkate asmenų, galinčių dalyvauti Modelyje, reikalavimus ir negalite būti siunčiamas pas Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininką, dalyvauti minėtame Modelyje.

 

 

SUSIPAŽINAU

 

(Siuntimą gavusio asmens vardas, pavardė)

 

(Parašas)

 

(Data)

 

_______________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Marijampolės savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. DV-1427, 2022-09-22, paskelbta TAR 2022-09-22, i. k. 2022-19359

Dėl Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. rugsėjo 2 d. įsakymo Nr. DV-1321 „Dėl Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, įgyvendinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

part_1cdd7695f977451cb2b1ac199718d84a_end