Suvestinė redakcija nuo 2018-11-15 iki 2021-04-21

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2016-02-03, i. k. 2016-02250

 

KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO LĖŠŲ SKYRIMO IR NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2016 m. vasario 2 d.  Nr. T-43

Kaunas

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 8 punktu, 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785 „Dėl Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos patvirtinimo“ ir Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. sausio 5 d. įsakymu Nr. V-1 „Dėl Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 3 punktu, Kauno miesto savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

1.  Patvirtinti Kauno miesto savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir naudojimo tvarkos aprašą (pridedama).

2.  Įgalioti Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorių sudaryti Neformaliojo vaikų švietimo programų atitikties reikalavimams vertinimo komisiją ir patvirtinti jos darbo reglamentą.

3.  Pripažinti netekusiu galios Kauno miesto savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 8 d. sprendimą Nr. T-495 „Dėl Kauno miesto savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir naudojimo 2015 metais tvarkos aprašo patvirtinimo“.

4.  Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                           Visvaldas Matijošaitis

 

PATVIRTINTA

Kauno miesto savivaldybės tarybos

2016 m. vasario 2 d.

sprendimu Nr. T-43

 

 

KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO LĖŠŲ SKYRIMO IR NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Kauno miesto savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašo (toliau – Aprašas) paskirtis – apibrėžti valstybės biudžeto ir (arba) Europos Sąjungos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų, skiriamų Kauno miesto savivaldybės mokinių ugdymui pagal neformaliojo vaikų švietimo (išskyrus ikimokyklinio, priešmokyklinio ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo) (toliau – NVŠ) programas, skyrimo principus, lėšų naudojimą, reikalavimus švietimo teikėjui ir NVŠ programoms, programų atitikties reikalavimams vertinimo tikslus, uždavinius, principus, NVŠ tikslinėmis lėšomis finansuojamų vaikų apskaitą, NVŠ programų vertinimo ir atsiskaitymo už NVŠ lėšas tvarką.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-267, 2016-05-24, paskelbta TAR 2016-05-25, i. k. 2016-13971

 

2. NVŠ lėšos yra speciali tikslinė valstybės ir (arba) Europos Sąjungos dotacija Kauno miesto savivaldybei (toliau – Savivaldybė), skiriama siekiant didinti vaikų, ugdomų pagal NVŠ programas, skaičių. NVŠ skiriamų lėšų dydis nustatytas Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785 „Dėl Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodika).

Punkto pakeitimai:

Nr. T-267, 2016-05-24, paskelbta TAR 2016-05-25, i. k. 2016-13971

 

II SKYRIUS

NVŠ LĖŠŲ SKYRIMO PRINCIPAI

 

3. Skirstant lėšas NVŠ paslaugų teikėjui (toliau – NVŠ teikėjas), siekiama laiduoti teikiamų NVŠ programų įvairovę.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-105, 2017-02-28, paskelbta TAR 2017-03-01, i. k. 2017-03422

 

4. NVŠ lėšomis gali būti finansuojama tik viena vaiko pasirinkta NVŠ programa, kuriai NVŠ lėšas skiria Savivaldybė, kurioje vaikas mokosi pagal NVŠ programą, nepriklausomai, kurioje savivaldybėje jis gyvena ir mokosi pagal bendrojo ugdymo programą.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-105, 2017-02-28, paskelbta TAR 2017-03-01, i. k. 2017-03422

 

III SKYRIUS

NVŠ LĖŠŲ NAUDOJIMAS

 

5. Jeigu Savivaldybei pakanka NVŠ lėšų pagal vaikų, norinčių dalyvauti NVŠ programose, skaičių, nustatoma, kad NVŠ lėšų dydis vienam NVŠ programoje dalyvaujančiam vaikui yra 15 eurų per mėnesį.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-267, 2016-05-24, paskelbta TAR 2016-05-25, i. k. 2016-13971

Nr. T-105, 2017-02-28, paskelbta TAR 2017-03-01, i. k. 2017-03422

 

51. Jei NVŠ lėšų Savivaldybėje yra mažiau, nei reikėtų visiems vaikams, norintiems dalyvauti NVŠ programose, NVŠ teikėjams finansavimas skiriamas vadovaujantis šiomis nuostatomis:

51.1. nustatoma, kad NVŠ lėšų dydis NVŠ teikėjams – Savivaldybės biudžetinėms įstaigoms – vienam NVŠ programoje dalyvaujančiam vaikui yra 10 eurų per mėnesį;

51.2. nustatoma, kad NVŠ lėšų dydis NVŠ teikėjams, išskyrus Savivaldybės biudžetines įstaigas, vienam NVŠ programoje dalyvaujančiam vaikui yra 15 eurų per mėnesį;

51.3. nustatoma, kad finansavimas bus skiriamas trumpiau – Savivaldybės administracijos direktorius savo įsakymu nustato mažesnį NVŠ programų finansavimo mėnesių skaičių per kalendorinius metus.

Papildyta punktu:

Nr. T-105, 2017-02-28, paskelbta TAR 2017-03-01, i. k. 2017-03422

 

6. NVŠ lėšos skiriamos vaiko, dalyvaujančio NVŠ programoje, ugdymo procesui ir tiesiogiai su juo susijusiomis išlaidomis finansuoti.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-28, 2018-02-06, paskelbta TAR 2018-02-07, i. k. 2018-01921

 

7. Neteko galios nuo 2018-02-08

Punkto naikinimas:

Nr. T-28, 2018-02-06, paskelbta TAR 2018-02-07, i. k. 2018-01921

 

8. NVŠ lėšų negalima naudoti:

8.1. pramoginių ir poilsio renginių išlaidoms apmokėti;

8.2. NVŠ programoms, kai NVŠ teikėjas yra mokykla, teikianti bendrąjį ugdymą, finansuoti;

8.3. rekonstrukcijos, remonto, statybos išlaidoms padengti ir ilgalaikiam turtui įsigyti;

8.4. NVŠ programos vykdytojo įsiskolinimams padengti.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-105, 2017-02-28, paskelbta TAR 2017-03-01, i. k. 2017-03422

Nr. T-28, 2018-02-06, paskelbta TAR 2018-02-07, i. k. 2018-01921

 

9. Neteko galios nuo 2016-05-26

Punkto naikinimas:

Nr. T-267, 2016-05-24, paskelbta TAR 2016-05-25, i. k. 2016-13971

 

10. NVŠ teikėjams, išskyrus Savivaldybės biudžetines įstaigas, lėšos skiriamos pagal NVŠ teikėjo ir Savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens sudarytas sutartis (toliau – Sutartis), atsižvelgiant į mokinių, pasirinkusių Savivaldybės NVŠ programas ir sudariusių ugdymosi sutartis su NVŠ teikėjais skaičių, programos trukmę, Savivaldybėje turimas lėšas NVŠ programoms finansuoti ir atsižvelgiant į Aprašo 5 ir 51 punktuose nurodytas nuostatas.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-105, 2017-02-28, paskelbta TAR 2017-03-01, i. k. 2017-03422

 

11. Švietimo teikėjams – Savivaldybės biudžetinėms įstaigoms – lėšos pervedamos Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatyta tvarka, papildant įstaigos biudžeto sąmatą pagal mokinių, pasirinkusių Savivaldybės NVŠ programas ir sudariusių su NVŠ teikėjais ugdymosi sutartis, skaičių, programos trukmę, Savivaldybėje turimas lėšas NVŠ programoms finansuoti ir atsižvelgiant į Aprašo 5 ir 51 punktuose nurodytas nuostatas.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-105, 2017-02-28, paskelbta TAR 2017-03-01, i. k. 2017-03422

 

12. NVŠ lėšos švietimo teikėjui skiriamos vadovaujantis Aprašo 5 punktu arba                    51.2 papunkčiu, jeigu NVŠ švietimo teikėjas sumažina 15 eurų mokestį už neformalųjį vaikų švietimą. Ši nuostata netaikoma NVŠ teikėjams – Savivaldybės biudžetinėms įstaigoms.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-105, 2017-02-28, paskelbta TAR 2017-03-01, i. k. 2017-03422

 

13. Lėšas NVŠ teikėjams pagal Savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus (toliau – Švietimo skyrius) pateiktus duomenis planuoja Savivaldybės administracijos Finansų ir ekonomikos skyrius,  o perveda Savivaldybės administracijos Centrinis apskaitos skyrius.

14.  NVŠ lėšoms gauti turi būti atidaryta  atskira banko sąskaita. Ši nuostata galioja tik Aprašo 10 punkte nurodytiems NVŠ teikėjams.

 

IV SKYRIUS

REIKALAVIMAI NVŠ TEIKĖJUI

 

15. Savivaldybės lėšos NVŠ programoms įgyvendinti Kauno mieste Aprašo nustatyta tvarka gali būti skiriamos tik tiems NVŠ teikėjams – mokykloms (išskyrus bendrojo ugdymo mokyklas), laisviesiems mokytojams (fiziniams asmenims, užsiimantiems individualia švietimo teikėjo veikla) arba kitiems NVŠ tiekėjams (įstaigoms, įmonėms, organizacijoms), taip pat valstybės narės juridiniams asmenims ar kitoms organizacijoms, ar jų padaliniams, įsteigtiems Lietuvos Respublikoje, kuriems švietimas nėra pagrindinė veikla), Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka turintiems teisę vykdyti švietimo veiklą, kurie:

15.1. registruoti Švietimo ir mokslo institucijų registre (toliau – ŠMIR). Registravimo tvarka pateikta adresu www.smir.smm.lt; ŠMIR techninio darbo organizavimo tvarkos aprašas (byla – SMIR_tvarkos_aprasas_20150720.pdf);

15.2. turi NVŠ programai (-oms) įgyvendinti pritaikytas patalpas, įrangą, priemones;

15.3.  teisės aktų nustatyta tvarka užtikrina vaikui saugią ir sveiką ugdymo (si) aplinką;

15.4.  turi asmenis, pagal Švietimo įstatymą galinčius dirbti neformaliojo vaikų švietimo mokytojais. Jei šie asmenys nėra pedagogai – Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka turi būti išklausę pedagoginių ir psichologinių žinių kursą. Asmenys, įgiję aukštąjį išsilavinimą, pedagoginių ir psichologinių žinių kursą turi įgyti per metus nuo darbo pradžios. Asmenys, neturintys aukštojo išsilavinimo, gali vykdyti NVŠ programas, jei tuo pat metu lanko pedagoginių ir psichologinių žinių kursą.

16.    Laisvieji mokytojai (pvz., menininko statusą turintys asmenys, kultūros darbuotojai ir pan.), norintys įgyvendinti NVŠ programas:

16.1.  turi atitikti reikalavimus, nustatytus Aprašo 15.4  papunktyje;

16.2. teisės aktų nustatyta tvarka turi įsigyti verslo liudijimą ar individualios veiklos pažymą;

16.3. turi registruotis ŠMIR ir, vadovaudamiesi 15.1 papunktyje nurodyta tvarka, užpildyti laisvojo mokytojo duomenų kortelę arba  kreiptis į Savivaldybės ŠMIR tvarkytoją dėl duomenų paskelbimo ŠMIR duomenų bazėje.

17.  NVŠ teikėjas iš ŠMIR išregistruojamas Švietimo ir mokslo institucijų registro nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. lapkričio 29 d. įsakymu Nr. ISAK-1871 „Dėl Švietimo ir mokslo institucijų registro nuostatų patvirtinimo“ nustatyta tvarka.

171.. Nustatomas maksimalus 25 vaikų skaičius NVŠ programos įgyvendinimo grupėje.

Papildyta punktu:

Nr. T-105, 2017-02-28, paskelbta TAR 2017-03-01, i. k. 2017-03422

 

V SKYRIUS

REIKALAVIMAI NVŠ PROGRAMOMS

18.     Rengti NVŠ programas ir pateikti Savivaldybei įvertinti programų atitiktį nustatytiems reikalavimams gali tik Aprašo 15–16 punktų nuostatas atitinkantys NVŠ teikėjai.

19.    NVŠ programos turi atliepti Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme apibrėžto kito NVŠ paskirtį ir Neformaliojo vaikų švietimo koncepcijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. kovo 29 d. įsakymu Nr. V-554 „Dėl švietimo ir mokslo ministro 2005 m. gruodžio 30 d. įsakymo Nr. ISAK-2695 „Dėl Neformaliojo vaikų švietimo koncepcijos patvirtinimo“ pakeitimo“, nuostatas.

20.    NVŠ teikėjas gali pateikti vertinti pageidaujamą skaičių NVŠ programų, užregistruotų Kvalifikacijos tobulinimo programų ir renginių registre (toliau – KTPRR), ir gauti valstybės biudžeto lėšų šioms programoms įgyvendinti Savivaldybės lėšų skyrimo ir naudojimo tvarkos aprašo nustatyta tvarka. Vienai programai pildoma viena paraiškos forma.

21.    Tuo atveju, kai NVŠ teikėjas vykdo programas skirtingose savivaldybėse, kiekviena programa yra registruojama atskirai, t. y. kiekviena NVŠ programa turi turėti unikalų KTPRR kodą.

22. NVŠ programos veiklos turi būti įgyvendinamos ne mažiau kaip 2 pedagoginio darbo valandas per savaitę arba ne mažiau kaip 8 pedagoginio darbo valandas per mėnesį.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-105, 2017-02-28, paskelbta TAR 2017-03-01, i. k. 2017-03422

 

23. Sprendimą dėl NVŠ programos atitikties reikalavimams per penkias darbo dienas priima Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudarytos Neformaliojo vaikų švietimo programų atitikties reikalavimams vertinimo komisijos (toliau – Komisija) siūlymą. Jeigu Komisija priima sprendimą siūlyti NVŠ teikėjui pašalinti NVŠ programos trūkumus, Komisijos sekretorius kitą dieną po Komisijos posėdžio elektroniniu paštu informuoja NVŠ teikėją apie Komisijos sprendimo motyvus, 2 darbo dienų terminą trūkumams pašalinti ir galimas Komisijos sprendimo nevykdymo pasekmes. Jeigu NVŠ teikėjas tinkamai ir laiku (per 2 darbo dienas) nepašalina trūkumų, Komisija priima sprendimą siūlyti Savivaldybės administracijos direktoriui nepatvirtinti NVŠ programos atitikties. Šio Komisijos siūlymo pagrindu Savivaldybės administracijos direktorius priima neigiamą sprendimą dėl programos atitikties reikalavimams.

Priėmus teigiamą sprendimą dėl programos atitikties reikalavimams, Savivaldybės atsakingas asmuo per tris darbo dienas nuo sprendimo priėmimo pažymi tai KTPRR. NVŠ programos, atitinkančios reikalavimus, skelbiamos Savivaldybės interneto svetainėje kartu su kvietimu vaikams (tėvams, globėjams, rūpintojams) registruotis į NVŠ programą.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-283, 2018-05-29, paskelbta TAR 2018-05-30, i. k. 2018-08704

 

VI SKYRIUS

NVŠ PROGRAMŲ VERTINIMAS

 

24. NVŠ programos atitikties reikalavimams vertinimo tikslas – užtikrinti, kad mokinio krepšelio lėšos NVŠ būtų skirtos nustatytus reikalavimus atitinkančioms NVŠ programoms įgyvendinti.

25. NVŠ programos atitikties reikalavimams vertinimo uždaviniai:

25.1. įvertinti NVŠ programos atitiktį Neformaliojo vaikų švietimo koncepcijos nuostatoms pagal NVŠ programos atitikties reikalavimams vertinimo formoje (Aprašo 2 priedas) nurodytus NVŠ programos atitikties reikalavimams vertinimo kriterijus;

Punkto pakeitimai:

Nr. T-570, 2018-11-13, paskelbta TAR 2018-11-14, i. k. 2018-18417

 

25.2. suteikti teisę NVŠ teikėjui gauti valstybės biudžeto lėšas patvirtintai NVŠ programai įgyvendinti.

26. NVŠ programos atitiktis reikalavimams vertinama laikantis šių principų:

26.1. etiškumo – NVŠ programos atitiktis reikalavimams vertinama vadovaujantis etikos ir bendrosios moralės normomis, nešališkai, sąžiningai, kruopščiai ir atsakingai;

26.2. skaidrumo – NVŠ programos atitikties reikalavimams vertinimas grindžiamas nustatytais kriterijais;

26.3. viešumo – informacija NVŠ programos atitikties reikalavimams vertinimą skelbiama viešai.

27. NVŠ teikėjas, turintis teisę teikti NVŠ programas ir siekiantis, kad būtų patvirtinta jo NVŠ programos atitiktis reikalavimams, Švietimo skyriui 2 egzemplioriais pateikia užpildytą NVŠ programos atitikties reikalavimams nustatymo paraišką (Aprašo 1 priedas). Vienai NVŠ programai pildoma viena paraiškos forma.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-570, 2018-11-13, paskelbta TAR 2018-11-14, i. k. 2018-18417

 

28. NVŠ programų atitiktį reikalavimams vertina Komisija. Komisija sudaroma iš  21–30 narių, iš kurių vieną trečdalį turi sudaryti Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojai, du trečdalius – NVŠ programų vertinimo srityje patirtį turintys įvairių institucijų atstovai. Komisija įvertina NVŠ programas pagal Aprašo 2 priede nurodytus kriterijus ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo paskutinės Paraiškų pateikimo termino dienos. Programos gali būti teikiamos vertinti du kartus metuose – gegužės 2–10 dienomis ir spalio 1–10 dienomis.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-283, 2018-05-29, paskelbta TAR 2018-05-30, i. k. 2018-08704

 

29. NVŠ programos atitiktis reikalavimams patvirtinama, jeigu NVŠ programa atitinka Aprašo 2 priede nurodytus 1.2, 1.4, 2.1, 3, 4.1, 6 kriterijus (šie kriterijai įvertinti „Atitinka“) ir iš dalies atitinka ar atitinka likusius kriterijus (likę kriterijai įvertinti „Iš dalies atitinka“ ar „Atitinka“).

30. NVŠ programos atitiktis reikalavimams nepatvirtinama, jeigu NVŠ programa neatitinka bent vieno Aprašo 2 priede nurodyto kriterijaus (bent vienas kriterijus įvertintas „Neatitinka“) arba tik iš dalies atitinka 1.2, 1.4, 2.1, 3, 4.1 ar 6 kriterijus (bent vienas šių kriterijų įvertintas „Iš dalies atitinka“).

Punkto pakeitimai:

Nr. T-283, 2018-05-29, paskelbta TAR 2018-05-30, i. k. 2018-08704

 

31. Įvertinusi programas, Komisija teikia siūlymą Savivaldybės administracijos direktoriui. Jis, atsižvelgdamas į Komisijos siūlymą, per penkias darbo dienas priima sprendimą dėl programos atitikties reikalavimams patvirtinimo.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-283, 2018-05-29, paskelbta TAR 2018-05-30, i. k. 2018-08704

 

32. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinus NVŠ programų atitiktį reikalavimams, Švietimo skyriaus specialistai per 3 darbo dienas NVŠ programos įvertinimą pažymi KTPRR. Reikalavimus atitinkančių NVŠ programų sąrašas taip pat skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje kartu su kvietimu vaikams (tėvams, globėjams, rūpintojams) registruotis į NVŠ programas.

33. NVŠ programos atitiktis reikalavimams patvirtinama trejų metų laikotarpiui.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-28, 2018-02-06, paskelbta TAR 2018-02-07, i. k. 2018-01921

 

34. Savivaldybės administracijos direktorius panaikina sprendimą dėl NVŠ programos atitikties reikalavimams patvirtinimo, kai yra nustatytas bent vienas toks atvejis:

34.1. jei vykdydamas programą NVŠ teikėjas nesilaiko visų NVŠ programos vertinimo metu patvirtintų kriterijų;

34.2. jei NVŠ programos įgyvendinimo stebėsenos metu nustatoma programos vykdymo proceso ar ugdymo kokybės pažeidimų ir per nustatytą terminą NVŠ teikėjas trūkumų nepašalina;

34.3. jei paaiškėja, kad įgyvendindamas NVŠ programą NVŠ teikėjas pažeidė Lietuvos Respublikos teisės aktus.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-283, 2018-05-29, paskelbta TAR 2018-05-30, i. k. 2018-08704

 

35. Priėmus teigiamą sprendimą dėl NVŠ programos atitikties reikalavimams NVŠ teikėjas sudaro mokymo sutartį su paslaugos gavėju, elektroniniu būdu užpildydamas Neformaliojo vaikų švietimo teikimo sutartį, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. rugsėjo 7 d. įsakymu Nr. V-741 „Dėl Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo nustatyta tvarka ir per 3 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo registruoja vaiką Mokinių registre, pažymėdamas finansavimo NVŠ lėšomis požymį. Vaikui baigus programą ar nutraukus sutartį, NVŠ teikėjas per 3 darbo dienas Mokinių registre pašalina įrašą apie vaiko dalyvavimą NVŠ lėšomis finansuojamoje programoje.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-570, 2018-11-13, paskelbta TAR 2018-11-14, i. k. 2018-18417

 

36. Už NVŠ programoje dalyvaujančių vaikų sąrašuose pateiktų duomenų tikrumą NVŠ teikėjas atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

37. Švietimo skyrius turi teisę prašyti NVŠ teikėjo pateikti daugiau informacijos apie NVŠ programoje dalyvaujančius vaikus ir kitą informaciją, susijusią su NVŠ programos įgyvendinimu.

38. Švietimo skyriaus specialistai tikrina NVŠ teikėjo pateikiamus duomenis apie NVŠ programoje dalyvaujančius vaikus, atlieka bendrą Savivaldybės patvirtintose NVŠ programose dalyvaujančių vaikų apskaitą (sudaro būtinus sąrašus), renka ir apibendrina kitus Savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir naudojimo tvarkos apraše nurodytus statistinius duomenis apie Savivaldybės NVŠ lėšų skyrimą ir panaudojimą NVŠ programoms įgyvendinti.

39.  NVŠ programų įgyvendinimo stebėseną ir priežiūrą vykdo:

39.1. sporto sričių programų –  Savivaldybės administracijos Sporto skyrius;

39.2. kitų programų – Švietimo skyrius.

 

VII  SKYRIUS

ATSISKAITYMAS UŽ NVŠ LĖŠAS

 

40. Savivaldybė už Europos Sąjungos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšas atsiskaito teisės aktų nustatyta tvarka.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-28, 2018-02-06, paskelbta TAR 2018-02-07, i. k. 2018-01921

 

41. Pasibaigus kalendoriniams metams, per 10 darbo dienų finansavimą gavę NVŠ teikėjai Savivaldybės administracijos Centriniam apskaitos skyriui pateikia biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą (2 forma), patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“, banko išrašą arba laisvos formos pažymą apie lėšų likutį sąskaitoje.

42. Savivaldybės administracijos Centrinis apskaitos skyrius už panaudotas valstybės biudžeto lėšas per 20 darbo dienų pasibaigus kalendoriniams metams pateikia Švietimo ir mokslo ministerijos Apskaitos skyriui biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą (forma Nr. 2, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesnio lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“), banko išrašą arba laisvos formos pažymą apie lėšų likutį sąskaitoje.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-267, 2016-05-24, paskelbta TAR 2016-05-25, i. k. 2016-13971

Nr. T-105, 2017-02-28, paskelbta TAR 2017-03-01, i. k. 2017-03422

 

43. NVŠ teikėjas skirtas ir nepanaudotas Savivaldybės NVŠ lėšas turi grąžinti į Savivaldybės administracijos sąskaitą iki kalendorinių metų gruodžio 31 dienos.

44. NVŠ teikėjas gautų lėšų apskaitą tvarko Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

45. Iki kitų metų sausio 5 d. Savivaldybės administracijos Centrinis apskaitos skyrius skirtas ir nepanaudotas valstybės biudžeto NVŠ lėšas grąžina į Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos sąskaitą Nr. LT307300010002457205.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-267, 2016-05-24, paskelbta TAR 2016-05-25, i. k. 2016-13971

 

VIII  SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

46. NVŠ teikėjas naudoja lėšas teisės aktų nustatyta tvarka ir užtikrina šių lėšų panaudojimą pagal tikslinę paskirtį, taip pat užtikrina programos vykdymo kokybę ir priežiūrą.

47. NVŠ programoms finansuoti gali būti naudojamos rėmėjų, tėvų ir kitos lėšos teisės aktų nustatyta tvarka.

48. Rekomenduojama NVŠ programas įgyvendinti kuo arčiau vaiko gyvenamosios vietos ar mokyklos, kurioje jis mokosi (bendrojo ugdymo mokyklų, kultūros įstaigų ir kitose saugiose  tam tikslui pritaikytose erdvėse).

49. Ne pagal tikslinę paskirtį panaudotas Savivaldybės biudžeto lėšas NVŠ teikėjas turi grąžinti į Savivaldybės administracijos sąskaitą.

50. Savivaldybės ŠMIR tvarkytojas ir kiti už NVŠ atsakingi darbuotojai konsultuoja asmenis Aprašo įgyvendinimo klausimais, teikia kitą  informacinę ir metodinę pagalbą NVŠ teikėjams.

51. Savivaldybė, panaudojusi visas jai skirtas NVŠ lėšas, siekia, kad NVŠ dalyvaujančių vaikų skaičius padidėtų maksimaliai, kad būtų užtikrinta NVŠ programų įvairovė ir prieinamumas.

52. Aprašo įgyvendinimo priežiūrą teisės aktų nustatyta tvarka vykdo Savivaldybės administracijos direktorius.

____________________________

 

Kauno miesto savivaldybės neformaliojo

vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo

tvarkos aprašo

1 priedas

(Kauno miesto savivaldybės tarybos

2018 m. lapkričio 13 d.

sprendimo Nr. T-570

redakcija)

 

 

NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO PROGRAMOS ATITIKTIES REIKALAVIMAMS

PARAIŠKOS FORMA

 

I. INFORMACIJA APIE NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO (NŠT) TEIKĖJĄ

1.   NVŠ teikėjas – juridinis asmuo

1.1.

Pavadinimas

1.2.

Kodas

1.3.

Juridinis statusas

1.4.

Adresas

1.5.

Telefono numeris

1.6.

El. pašto adresas

1.7.

Interneto svetainės adresas

1.8.

Pagrindinė veiklos sritis (švietimas, sportas, kultūra, turizmas ir pan.)

1.9.

Teikėjo kodas Švietimo ir mokslo institucijų registre

NVŠ teikėjo (institucijos) vadovas

1.10.

Vardas ir pavardė

1.11.

El. pašto adresas

1.12.

Telefono numeris

2.   NVŠ teikėjas – fizinis asmuo

2.1.

Vardas ir pavardė

2.2.

Viešai skelbtinas adresas, telefono Nr., el. pašto adresas, interneto svetainės adresas

3.   NVŠ teikėjo (fizinio ar juridinio asmens) patirtis NVŠ srityje

3.1.

Patirtis įgyvendinti NVŠ programas

Yra

Nėra

3.2.

Šiuo metu vykdomos ar per pastaruosius dvejus metus

vykdytos veiklos

(programos, projekto, veiklos pavadinimas) (išvardyti)

(trukmė )

3.3.

Ar gali pateikti turimos patirties ir veiklos įrodymus, rekomendacijas

Taip

Ne

3.4.

Institucijos, galinčios rekomenduoti NVŠ teikėją kaip kokybiškų NVŠ paslaugų teikėją ar bendradarbiavimo NVŠ srityje partnerį (įrašyti)

Pavadinimas

Adresas

Telefonas

El. paštas

Rekomenduoja

Bendradarbiauja

II. INFORMACIJA APIE NVŠ PROGRAMĄ

4.   Informacija apie NVŠ programos rengėją

4.1.

Vardas ir pavardė

4.2.

Išsilavinimas ir kvalifikacija

4.3.

El. pašto adresas

4.4.

Telefono numeris

4.5.

Darbovietė, pareigos

5.   Informacija apie NVŠ programos turinį

 

5.1.

Programos pavadinimas (konkretus, tiesiogiai susijęs su programos turiniu)

 

5.2.

Programos kodas Kvalifikacijos tobulinimo programų ir renginių registre (KTPRR)

 

5.3.

Programos anotacija (esmė, turinys, numatomos veiklos, naudos vaikams pagrindimas)

 

5.4.

Programos įgyvendinimo vieta (nurodyti vietą, jei įmanoma – ir adresą)

 

5.5.

Nuoroda į išsamesnę informaciją (interneto svetainė, kurioje pateikiama kita svarbi informacija apie programą) 

 

5.6.

Ugdymo kryptis (pagal NVŠ ugdymo krypčių klasifikatorių)

 

Muzika

Dailė

Šokis

Teatras

Sportas

Techninė kūryba

Turizmas ir kraštotyra

Gamta, ekologija

Saugus eismas

Informacinės technologijos

Technologijos

Medijos

Etnokultūra

Kalbos

Pilietiškumas

Kita (įrašyti) ______________

 

5.7.

Programos tikslas (aiškus teiginys, apibūdinantis programos visumą ir pagrindinę ugdomą kompetenciją)

 

5.8.

Programos uždaviniai (ne daugiau kaip 3 konkretūs uždaviniai, nurodantys trumpalaikį tikslo įgyvendinimo rezultatą. Uždaviniai išdėstomi taip, kad nuosekliai atspindėtų programos realizavimo galimybes)

 

5.9.

Pažymėkite, kurie programos uždaviniai atitinka šiuos Neformaliojo vaikų švietimo koncepcijoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. ISAK-2695 „Dėl Neformaliojo vaikų švietimo koncepcijos patvirtinimo“, apibrėžtus NVŠ uždavinius:

ugdyti ir plėtoti vaikų kompetencijas per saviraiškos poreikio tenkinimą;

ugdyti pagarbą žmogaus teisėms, orumą, pilietiškumą, tautiškumą, demokratišką požiūrį į pasaulėžiūrų, įsitikinimų ir gyvenimo būdo įvairovę;

ugdyti gebėjimą kritiškai mąstyti, rinktis ir orientuotis dinamiškoje visuomenėje;

spręsti socialinės integracijos problemas: mažiau galimybių turinčių (esančių iš kultūriškai, geografiškai, socialiai ir ekonomiškai nepalankios aplinkos ar turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių), ypatingų poreikių (itin gabių ir talentingų) vaikų, iškritusių iš švietimo sistemos, integravimas į visuomeninį gyvenimą, socialinių problemų sprendimas;

padėti spręsti integravimosi į darbo rinką problemas;

tobulinti tam tikros srities žinias, gebėjimus ir įgūdžius, suteikti asmeniui papildomų dalykinių kompetencijų

 

5.10.

Pažymėkite kompetencijas, kurias įgis arba patobulins vaikai, baigę programą

 

Kompetencijų sritis

Kompetencijos

 

Asmeninės kompetencijos

Pažinti save ir save gerbti

Įvertinti savo jėgas ir priimti iššūkius

Kryptingai siekti tikslų

Atsispirti neigiamai įtakai, laikytis duoto žodžio

Valdyti emocijas ir jausmus

Kita (įrašyti) ____________________________

 

Socialinės kompetencijos

Gerbti kitų jausmus, poreikius ir įsitikinimus

Pozityviai bendrauti, būti atsakingam, valdyti konfliktus

Padėti kitiems ir priimti pagalbą

Dalyvauti bendruomenės ir visuomenės gyvenime

Kita (įrašyti) _________________________________

Iniciatyvumo ir kūrybingumo kompetencijos

Mąstyti kūrybingai, drąsiai kelti idėjas

Inicijuoti idėjų įgyvendinimą, įtraukti kitus

Aktyviai ir kūrybingai veikti

Pagrįstai rizikuoti, mokytis iš nesėkmių

Kita (įrašyti) ______________________________

Komunikavimo kompetencijos

Išsakyti mintis

Išklausyti

Tinkamai naudoti ir suprasti kūno kalbą

Parinkti tinkamą kalbos stilių

Kita (įrašyti) ___________________________________

Pažinimo kompetencijos

Klausti ir ieškoti atsakymų

Daryti išvadas

Plėsti akiratį

Stebėti, vertinti

Būti atkakliam ir turėti teigiamą požiūrį į mokymąsi

Kita (įrašyti) ____________________________

Mokėjimo mokytis kompetencijos

Mokytis noriai, pasitikėti savo jėgomis

Išsikelti realius mokymosi tikslus

Pasirinkti mokymosi strategiją ir priemones

Vertinti mokymosi pažangą

Numatyti tolesnius žingsnius

Kita (įrašyti) ________________________________

Dalykinės kompetencijos

(Įrašyti)

5.11.

Programos turinys (turinio sudėtinės dalys turi sietis su programos uždaviniais, veiklų pobūdis ir trukmė turi būti subalansuoti (teorija ir praktika; fizinis aktyvumas, protinė veikla ir dvasinis tobulėjimas; pateikiamas ne užsiėmimo, bet visos teikiamos programos turinys)

Eil. Nr.

Sudėtinė dalis

(tema)

Veiklos apibūdinimas

Metodai

Ugdomos bendrosios ir dalykinės kompetencijos

Trukmė

(val.)

Iš viso (val.)

5.12.

Programos apimtis ir trukmė

Valandos per savaitę

Kartai per mėnesį

Mėnesių skaičius

Mažiausia 2 val. per savaitę

Mažiausia 8 val. per mėnesį

Mažiausia 3 mėn.

5.13.

Vaikų amžius (metais; galimi keli pasirinkimai)

6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

20 21 (tik specialiųjų ugdymosi poreikių turintys asmenys)

5.14.

Vaikų, kuriems skiriama NVŠ programa, lytis (galimi keli pasirinkimai)

Berniukai  Mergaitės

5.15.

Kita svarbi informacija (nurodoma, jeigu yra specialių reikalavimų programos dalyviams ar specifinės informacijos apie programą)

5.16.

Numatomas grupės dydis (vaikų skaičius grupėje)

5.17. 

Numatomas grupių skaičius

5.18.

Numatoma paslaugos kaina asmeniui

5.19.

Vaikų vaidmuo įgyvendinant programą (galimybės atsiskleisti jų iniciatyvai, priimti sprendimus, pasirinkti ugdymo metodus, koreguoti turinį ir pan.)

5.20.

Vaikų pažangos skatinimas, vertinimas ir įsivertinimas (kaip bus skatinama visų programoje dalyvaujančių vaikų motyvacija dalyvauti ir siekti pažangos, kokiais būdais vertinama pažanga, kaip bus atliekamas įsivertinimas, paliudijami ugdytinių pasiekimai ugdymo procese)

5.21.

NVŠ mokytojų kvalifikacija (nurodyti išsilavinimą, patirtį ir kvalifikaciją, kompetencijas)

5.22.

5.22.1.

5.22.2.

 

5.22.3.

 

5.22.4.

 

5.22.5.

 

5.22.6.

5.22.7.

 

5.22.8.

Patvirtinkite, kad, vykdant programą, bus vadovaujamasi šiais NVŠ principais:

 savanoriškumo – vaikai laisvai renkasi švietimo teikėją ir jo siūlomas veiklas;

  prieinamumo – veiklos ir metodai yra prieinami visiems vaikams pagal amžių, išsilavinimą, turimą patirtį, nepaisant jų socialinės padėties;

 individualizavimo – ugdymas individualizuojamas pagal kiekvienam vaikui reikalingą kompetenciją, atsižvelgiant į jo asmenybę, galimybes, poreikius ir pasiekimus;

   aktualumo – veiklos, skirtos socialinėms, kultūrinėms, asmeninėms, edukacinėms, profesinėms ir kitoms kompetencijoms ugdyti;

  demokratiškumo – mokytojai, tėvai (globėjai, rūpintojai) ir vaikai yra aktyvūs ugdymo(si) proceso kūrėjai, kartu identifikuoja ugdymosi poreikius;

 patirties – ugdymas grindžiamas patyrimu ir jo refleksija;

  ugdymosi grupėje – mokomasi spręsti tarpasmeninius santykius, priimti bendrus sprendimus, dalytis darbais ir atsakomybe;  

  pozityvumo – ugdymosi procese kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai                                                                                                      TAIP

 

Patvirtinkite, kad:

  vykdant NVŠ programą, teorinio mokymo seminarų, sporto varžybų, kultūros ir meno, politinių, religinių renginių bei renginių, skirtų akademinėms ir profesinėms žinioms ar patirčiai įgyti, organizavimas bus tik priemonė programos tikslams pasiekti, tačiau ne pagrindinis programos tikslas, uždavinys ir rezultatas;

 vykdant programą, nebus teikiamos korepetitoriaus paslaugos; 

programos įgyvendinimo priemonės:

 nekelia grėsmės žmonių sveikatai, garbei ir orumui, viešajai tvarkai;

 jokiais būdais neišreiškia nepagarbos Lietuvos valstybės tautiniams ir religiniams jausmams ir simboliams;

jokiais būdais neišreiškia smurto, prievartos, neapykantos, nepopuliarina narkotikų ir kitų psichotropinių, toksinių ir kitų stipriai veikiančių medžiagų;

 jokiais kitais būdais nepažeidžia Lietuvos Respublikos Konstitucijos, įstatymų ir kitų teisės aktų                                                                                                               TAIP

 

5.23.

5.23.1.

 

 

 

5.23.2.

5.23.3.

5.23.3.1.

5.23.3.2.

 

5.23.3.3.

 

5.23.3.4.

5.24.

Patvirtinkite, kad prisiimate atsakomybę už tai, jog programą įgyvendins asmenys, pagal Švietimo įstatymą turintys teisę dirbti NVŠ mokytojais

TAIP

5.25.

Patvirtinkite, kad prisiimate atsakomybę už sveiką ir saugią vaikų mokymosi aplinką

TAIP

5.26.

Patvirtinkite, kad turite tinkamos įrangos ir priemonių NVŠ programai įgyvendinti

TAIP

5.27.

Patvirtinkite, kad turite lėšų NVŠ programos įgyvendinimo pradžiai (ne mažiau                    kaip mėn.)

TAIP

 

 

 

 

Institucijos vadovas /

laisvasis mokytojas

 

A. V.

 

__________________________

(vardas, pavardė)

 

__________________

(parašas)

________________________________________

Priedo pakeitimai:

Nr. T-570, 2018-11-13, paskelbta TAR 2018-11-14, i. k. 2018-18417

 

 

Kauno miesto savivaldybės neformaliojo

vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo

tvarkos aprašo

2 priedas

(Kauno miesto savivaldybės tarybos

2018 m. lapkričio 13 d.

sprendimo Nr. T-570

redakcija)

 

Neformaliojo vaikų ŠVIETIMO programOS atitikties reikalavimams

VERTINIMO  FORMA

 

Neformaliojo vaikų švietimo programos (toliau – NVŠ programos) teikėjas

NVŠ programos pavadinimas

NVŠ programos kodas Kvalifikacijos tobulinimo programų ir renginių registre (KTPRR)

 

 

 

Vertinimo kriterijus

Kriterijaus

rodiklis

Apibūdinimas

Vertinimas

 

1. NVŠ programos tikslingumas

1.1. Prioritetai

Programa atitinka savivaldybės nustatytus prioritetus, jei tokie yra

 

1.2. Principai

Teikėjas deklaruoja, kad, vykdant programą, bus vadovaujamasi NVŠ principais

 

1.3. Tikslas

NVŠ programos tikslas formuluojamas aiškiai, atliepia programos visumą ir pagrindinę ugdomą kompetenciją

 

1.4. Uždaviniai

Uždaviniai konkretūs, atspindintys siekiamą rezultatą

 

Teikėjas patvirtina, kad programos uždaviniai atitinka paraiškoje pateiktus bendruosius NVŠ programos uždavinius

 

2. Ugdymo turinys

2.1. Temos ir veiklos

NVŠ programos sudėtinės dalys (temos) ir jas atskleisianti veikla siejasi su programos uždaviniais. Veiklų pobūdis ir trukmė subalansuoti (teorija ir praktika; fizinis aktyvumas ir protinė veikla, dvasinis tobulėjimas)

 

2.2. Metodai

Atitinka numatytas ugdyti kompetencijas ir dera su NVŠ principais

 

2.3. Ugdomos kompetencijos

Įvardytos bendrosios (asmeninės, socialinės, iniciatyvumo ir kūrybingumo, komunikavimo, pažinimo, mokėjimo mokytis) kompetencijos

Aiškiai suformuluotos dalykinės kompetencijos. Deklaruojamos kompetencijos dera su veiklų temomis ir pobūdžiu

 

3. NVŠ programos apimtis

Intensyvumas ir bendra trukmė

NVŠ programa nuosekli, orientuota į ilgalaikį ugdymą, veiklos neepizodinės, vykdoma mažiausia 2 pedagoginio darbo val. per savaitę, mažiausia 8 pedagoginio darbo val. per mėnesį

 

4. Informacija apie vaikus

4.1. Vaikų amžius

Teikėjas numato, kokiai tikslinei grupei skiriama programa

 

4.2. Grupės dydis

Numatomas grupės dydis atitinka veiklos metodus ir padeda pasiekti geriausią rezultatą

 

4.3. Galimybės vaikų iniciatyvai

Numatyta galimybė atsiskleisti iniciatyvai, priimti sprendimus, pasirinkti ugdymo metodus, koreguoti turinį ir pan.

 

5. Pažangos skatinimas ir vertinimas

5.1. Pažangos skatinimas

Aprašyta, kokiais būdais vaikai bus motyvuojami dalyvauti programoje ir siekti pažangos

 

5.2. Pažangos vertinimas (įsivertinimas)

Numatytas vaikų pažangos vertinimas, dalyvavimas įsivertinime

 

5.3. Pasiekimų paliudijimas

Numatyta, kokiais būdais bus pažymimi pasiekimai, įgytos kompetencijos ir kokiomis priemonėmis jie galės būti paliudyti

 

6. Kokybė ir atsakomybė

6.1. NVŠ mokytojų kvalifikacija

Programą įgyvendinančių NVŠ mokytojų išsilavinimas, patirtis ir kvalifikacija tinkami sėkmingai įgyvendinti programą

 

Teikėjas deklaruoja, kad programą įgyvendins asmenys, turintys teisę pagal Švietimo įstatymą dirbti NVŠ mokytojais 

 

6.2. Mokymosi aplinka

Teikėjas deklaruoja, kad vaikai bus ugdomi sveikoje ir saugioje mokymo(si) aplinkoje ir jis turi tinkamos įrangos ir priemonių NVŠ programai įgyvendinti, turi lėšų NVŠ

 

6.3. Kitos teikėjo atsakomybės

Teikėjas deklaruoja, kad turi lėšų NVŠ programos įgyvendinimo pradžiai ir  vykdydamas programą laikysis Neformaliojo vaikų švietimo programos atitikties reikalavimams paraiškos formos nuostatų

 

 

__________________________

(vertintojo vardas, pavardė)

 

______________

(parašas)

 

__________________________

(vertintojo vardas, pavardė)

 

_______________

(parašas)

 

__________________________

(vertintojo vardas, pavardė)

 

_______________

(parašas)

____________________________

Priedo pakeitimai:

Nr. T-570, 2018-11-13, paskelbta TAR 2018-11-14, i. k. 2018-18417

 

3 priedas. Neteko galios nuo 2018-02-08

Priedo naikinimas:

Nr. T-28, 2018-02-06, paskelbta TAR 2018-02-07, i. k. 2018-01921

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Kauno miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T-267, 2016-05-24, paskelbta TAR 2016-05-25, i. k. 2016-13971

Dėl Kauno miesto savivaldybės tarybos 2016 m. vasario 2 d. sprendimo Nr. T-43 „Dėl Kauno miesto savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Kauno miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T-105, 2017-02-28, paskelbta TAR 2017-03-01, i. k. 2017-03422

Dėl Kauno miesto savivaldybės tarybos 2016 m. vasario 2 d. sprendimo Nr. T-43 „Dėl Kauno miesto savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Kauno miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T-28, 2018-02-06, paskelbta TAR 2018-02-07, i. k. 2018-01921

Dėl Kauno miesto savivaldybės tarybos 2016 m. vasario 2 d. sprendimo Nr. T-43 „Dėl Kauno miesto savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Kauno miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T-283, 2018-05-29, paskelbta TAR 2018-05-30, i. k. 2018-08704

Dėl Kauno miesto savivaldybės tarybos 2016 m. vasario 2 d. sprendimo Nr. T-43 „Dėl Kauno miesto savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

5.

Kauno miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T-570, 2018-11-13, paskelbta TAR 2018-11-14, i. k. 2018-18417

Dėl Kauno miesto savivaldybės tarybos 2016 m. vasario 2 d. sprendimo Nr. T-43 „Dėl Kauno miesto savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo