Suvestinė redakcija nuo 2025-02-27

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2022-04-12, i. k. 2022-07593

 

Nauja redakcija nuo 2025-02-27:

Nr. A1-116, 2025-02-26, paskelbta TAR 2025-02-26, i. k. 2025-03218

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL 2021–2030 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS ĮTRAUKIOS DARBO RINKOS Plėtros PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS Nr.09‑001‑02‑03‑04 EFEKTYVINTI UŽIMTUMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS VEIKLOS PROCESUS IR FUNKCIJAS“ APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2022 m. balandžio 12 d. Nr. A1-270
Vilnius

 

Vadovaudamasi Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 82 punktu, 87.2 papunkčiu ir įgyvendindama 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. lapkričio 10 d. nutarimu Nr. 929 „Dėl 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos patvirtinimo“, pažangos priemonę Nr. 09-001-02-03-04 „Efektyvinti Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veiklos procesus ir funkcijas“,

tvirtinu 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 09‑001‑02‑03‑04 „Efektyvinti Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veiklos procesus ir funkcijas“ aprašą (pridedama).

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė                                                                    Monika Navickienė

 

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės

apsaugos ir darbo ministro

2022 m. balandžio 12 d. įsakymu Nr. A1-270

(Lietuvos Respublikos socialinės

apsaugos ir darbo ministro

2025 m. vasario 26 d. įsakymo Nr. A1-116

redakcija)

 

 

2021–2030 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS ĮTRAUKIOS DARBO RINKOS PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 09-001-02-03-04 „EFEKTYVINTI UŽIMTUMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS VEIKLOS PROCESUS IR FUNKCIJAS“ APRAŠAS

 

I SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI

 

Rezultato rodiklio kodas

Rezultato rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Pradinė rezultato rodiklio reikšmė (metai)

Siektinos rezultato rodiklio reikšmės

Finansavimo šaltinis (-iai)

Tarpinė reikšmė

2025 m.

Galutinė reikšmė

2030 m.

1

2

3

4

5

6

7

R-09-001-02-03-04-01

Per metus užimtais tapusių bedarbių lygis

procentai

40,2

(2020 m.)

50

60

-

R-09-001-02-03-04-02

Įgyvendinta skaitmeninė transformacija

procentai

30

(2020 m.)

n/a

90

(2025 m. IV ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

R-09-001-02-03-04-04

Viešųjų pirkimų procedūros, skirtos skaitmeninei Užimtumo platformai sukurti, užbaigimas

Vienetai

n/a

n/a

1

(2023 m. III ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

R-09-001-02-03-04-05

Skaitmeninės užimtumo platformos sukūrimas

 

Vienetai

n/a

n/a

1

(2024 m. IV ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

R-09-001-02-03-04-06

Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai

Naudotojai per metus

0

n/a

n/a

(2026 m. IV ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

 

II SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS FINANSAVIMO PLANAS

 

Finansavimo šaltiniai

Finansavimo apimtis, eurais; iš jų:

Nacionalinio pažangos plano (toliau – NPP) finansinėse projekcijose numatytų lėšų suma

NPP finansinėse projekcijose nenumatytų papildomai skirtų lėšų suma

NPP finansinėse projekcijose nenumatytų papildomų lėšų poreikio suma

1

2

3

4

1.1. Valstybės biudžeto lėšos

1 493,4

-

-

1.1.1.1.2. Valstybės biudžeto lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui (toliau – PVM)

1 493,4

-

-

1.3. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos

7 111,1

-

-

1.3.3.1.57. Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

7 111,1

-

-

1.4. Biudžetinių įstaigų pajamų įmokos ir kitos pajamos

-

-

-

2. Kitos lėšos

-

-

-

2.1. Savivaldybių biudžetų lėšos

-

-

-

2.2. Privačios lėšos

-

-

-

2.3. Kitos viešosios lėšos

-

-

-

IŠ VISO:

8 604,5

-

-

 

III SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ

 

 

 

Veikla

 

 

Veiklos (poveiklės, projekto) tipas

 

 

Galimi pareiškėjai

 

 

Projektų

atrankos būdas

 

 

Tiesiogiai prisidedama prie horizontaliųjų principų įgyvendinimo

(DV; IN; LG; Neprisidedama)

 

 

Finansavimo forma

 

 

Finansavimo suma, eurais

 

 

Finansavimo šaltinis

 

 

Europos Sąjungos lėšų fondas, regionas (Vidurio ir vakarų Lietuvos, Sostinės)

 

 

Rodiklio (rezultato, produkto) kodas, pavadinimas ir matavimo vnt.

 

 

Siektina galutinė rodiklio reikšmė

(ir metai)

 

 

Administruojan-čioji institucija

 

 

Dalyvaujanti institucija

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

1. Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) veiklos procesų optimizavimas ir funkcijų peržiūra

R

-

-

IN, DV, LG

-

-

-

-

R – per metus užimtais tapusių bedarbių lygis, procentais

60

(2030 m.)

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

-

P – įsigalioję teisės aktai, reglamentuojantys Užimtumo tarnybos  veiklos procesus, vienetais

1

(2022 m. II ketv.)

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

-

2. Užimtumo platformos sukūrimas

I

Užimtumo tarnyba

P

DV, IN, , LG

D

7 111,1

EGADP

-

R – įgyvendinta Užimtumo tarnybos skaitmeninė transformacija, procentais

90

(2025 m. IV ketv.)

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau – CPVA)

-

1 493,4

VB

-

R – viešųjų pirkimų procedūros, skirtos skaitmeninei Užimtumo platformai sukurti, užbaigimas, vienetais

1

(2023 m. III ketv.)

CPVA

-

R – skaitmeninės užimtumo platformos sukūrimas, vienetais

1

(2024 m. IV ketv.)

 

CPVA

-

R – naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai, per metus

n/a

(2026 m. IV ketv.)

CPVA

-

IŠ VISO:

 

 

 

 

 

8 604,5

 

 

 

 

 

 

 

 

Pastabos:

1. Lentelės 1 stulpelyje nurodytos 2 veiklos „Užimtumo platformos sukūrimas“ rodiklis „R - naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai, per metus“ yra Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės plano „Naujos kartos Lietuva“, patvirtinto 2021 m. liepos 28 d. Tarybos įgyvendinimo sprendimu CM4171/21 dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano įvertinimo patvirtinimo, (toliau – Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės planas „Naujos kartos Lietuva“) bendrasis rodiklis. Jis neturi siektinos galutinės rodiklio reikšmės. Jo siektina galutinė rodiklio reikšmė bus vertinama pagal atitinkamų reformų ir investicijų rodiklių pasiekimo rezultatus. Ataskaitinis laikotarpis – iki 2026 m. IV ketv.

2. Lentelės 2 stulpelyje nurodomi veiklų (poveiklių, projektų) tipai: R – reguliacinė (-is), I – investicinė (-is).

3. Lentelės 4 stulpelyje nurodomas projektų atrankos būdas: P – planavimas.

4. Lentelės 5 stulpelyje nurodoma, prie kurių horizontaliųjų principų įgyvendinimo prisidedama tiesiogiai (jeigu prisidedama): DV – Darnus vystymasis, IN – Inovatyvumas (kūrybingumas), LG – lygios galimybės visiems. Jei neprisidedama, nurodoma „Neprisidedama“.

5. Lentelės 6 stulpelyje nurodoma taikoma finansavimo forma: D – dotacija.

6. Lentelės 8 stulpelyje finansavimo šaltiniai nurodomi įrašant trumpinius: 2021–2027 IP – 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa, EGADP – Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės planas „Naujos kartos Lietuva“, VB – valstybės biudžeto lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM.

7. Lentelės 10 stulpelyje nurodytas rodiklis: R – rezultato, P – produkto.

8. 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 09-001-02-03-04 „Efektyvinti Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veiklos procesus ir funkcijas“ 2 veiklos „Užimtumo platformos sukūrimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašas pateiktas priede.

 

__________________

 

2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos

Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos

priemonės Nr. 09-001-02-03-04 „Efektyvinti Užimtumo

tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir

darbo ministerijos veiklos procesus ir funkcijas“ aprašo

priedas

 

2021–2030 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS ĮTRAUKIOS DARBO RINKOS PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 09-001-02-03-04 „EFEKTYVINTI UŽIMTUMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS VEIKLOS PROCESUS IR FUNKCIJAS“ 2 VEIKLOS „UŽIMTUMO PLATFORMOS SUKŪRIMAS“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠAS

 

I SKYRIUS

VEIKLOS AR POVEIKLĖS, KURIOMS NUSTATOMOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGOS IR JŲ RODIKLIAI

 

2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 09-001-02-03-04 „Efektyvinti Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veiklos procesus ir funkcijas“ 2 veiklos „Užimtumo platformos sukūrimas“ projektų finansavimo sąlygų apraše (toliau – Aprašas) nustatomos Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės plano „Naujos kartos Lietuva“, patvirtinto 2021 m. liepos 28 d. Tarybos įgyvendinimo sprendimu CM4171/21 dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano įvertinimo patvirtinimo, (toliau – EGADP planas „Naujos kartos Lietuva“) lėšomis planuojamo finansuoti projekto, kuriuo įgyvendinama 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos priemonės Nr.09-001-02-03-04 „Efektyvinti Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veiklos procesus ir funkcijas“ apraše (toliau – Pažangos priemonės aprašas) nurodyta 2 veikla „Užimtumo platformos sukūrimas“, (toliau – projektas) finansavimo sąlygos.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Veiklos ar poveiklės, kurioms nustatomos projektų finansavimo sąlygos

Veiklos ar poveiklės numeris ir pavadinimas

Finansavimo šaltinis

Prioritetas ar komponentas

Uždavinys ar priemonė

Veikla ar papriemonė

Intervencinės priemonės kodas

 

Regionas, kuriam priskiriama veikla ar poveiklė

Paramos formos kodas

Pagrindinės teritorinės srities kodas (-ai)

Ekonominės veiklos kodas (-ai)

„Europos socialinio fondo +“ (toliau – ESF+) antrinių temų kodai

 

 

Lyčių lygybės matmens kodas

Nepanaudotos Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

(Taip / Ne)

2 veikla „Užimtumo platformos sukūrimas“

EGADP lėšos ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

7

G.1.2

G.1.2.1

Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) veiklos procesų optimizavimas ir tobulinimas, užtikrinant sistemingą orientavimąsi į klientą

 

011

-

-

-

-

-

-

-

 

Pastabos:

1. Lentelės 3 stulpelyje nurodomas EGADP plano „Naujos kartos Lietuva“ komponento, prie kurio įgyvendinimo prisidedama veikla ar poveikle, numeris.

2. Lentelės 4 stulpelyje nurodomas EGADP plano „Naujos kartos Lietuva“, prie kurio vykdymo prisidedama veikla ar poveikle, numeris.

3. Lentelės 5 stulpelyje nurodomas EGADP plano „Naujos kartos Lietuva“ priemonės numeris ir pavadinimas.

4. Lentelės 6 stulpelyje nurodomas intervencinės priemonės kodas pagal 2021 m. vasario 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2021/241, kuriuo nustatoma ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė, VI priedą.

5. Lentelės 13 stulpelyje sąvoka „Nepanaudotos Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos“ suprantama taip, kaip ji apibrėžta 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K‑237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, (toliau – Taisyklės) 72punkte.

 

2. Veiklos ar poveiklės rodikliai

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio kodas

Matavimo vienetai

Siektina reikšmė ir pasiekimo data

2 veikla „Užimtumo platformos sukūrimas“

2.1. Viešųjų pirkimų procedūros, skirtos skaitmeninei Užimtumo platformai sukurti, užbaigimas

R-09-001-02-03-04-04

(R.S.1.3187.1)

 

Vienetai

1

(2023 m. III ketv.)

2.2. Skaitmeninės užimtumo platformos sukūrimas

 

R-09-001-02-03-04-05

(R.S.1.3187.2)

Vienetai

1

(2024 m. IV ketv.)

2.3. Įgyvendinta Užimtumo tarnybos skaitmeninė transformacija

 

R-09-001-02-03-04-02

(R.S.1.3187)

Procentai

90

(2025 m. IV ketv.)

2.4. Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai

 

R-09-001-02-03-04-06

(R.B.1.2007)

Naudotojai per metus

-

 

 

Pastaba. Lentelės 2.4 papunktyje nurodytas rodiklis „Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai“ yra EGDAP plano „Naujos kartos Lietuva“ bendrasis rodiklis. Jis neturi siektinos reikšmės. Siektina jo reikšmė bus vertinama pagal atitinkamų reformų ir investicijų rodiklių pasiekimo rezultatus. Ataskaitinis laikotarpis – iki 2026 m. IV ketv.

 

3. Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos stebėsenos rodiklių aprašymo kortelės

Siektini stebėsenos rodikliai apskaičiuojami pagal 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 09-001-02-03-04 „Efektyvinti Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veiklos procesus ir funkcijas“ 2 veiklos „Užimtumo platformos sukūrimas“ stebėsenos rodiklių aprašymo korteles, pateiktas Aprašo 1 priede.

 

II SKYRIUS

SPECIALIEJI FINANSAVIMO REIKALAVIMAI

 

4. Taikomi teisės aktai ir, jei taikoma, Apraše vartojamos sąvokos

Teisės aktai, kuriais vadovaujamasi rengiant, teikiant ir vertinant projekto įgyvendinimo planą (toliau – PĮP), priimant sprendimą dėl projekto finansavimo, sudarant projekto sutartį ir įgyvendinant projektą, finansuojamą pagal Aprašą:

4.1. Bendrieji teisės aktai:

4.1.1. 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas);

4.1.2. 2021 m. vasario 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/241, kuriuo nustatoma ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė;

4.1.3. 2021 m. liepos 28 d. Tarybos įgyvendinimo sprendimas CM4171/21 dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano įvertinimo patvirtinimo;

4.1.4. Taisyklės;

4.1.5. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K‑237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų administravimo taisyklės);

4.1.6. Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“.

4.2. Specialieji teisės aktai:

4.2.1. Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas;

4.2.2. Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymas;

4.2.3. Lietuvos Respublikos gaminių ir paslaugų prieinamumo reikalavimų įstatymas;

4.2.4. Lietuvos Respublikos kibernetinio saugumo įstatymas;

4.2.5. Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymas;

4.2.6. Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymas;

4.2.7. Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymas;

4.2.8. Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymas;

4.2.9. Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms ir mobiliosioms programoms aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. balandžio 18 d. nutarimu Nr. 480 „Dėl Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms ir mobiliosioms programoms aprašo patvirtinimo“;

4.2.10. Tarptautinių ir nacionalinių klasifikatorių tvarkymo ir naudojimo valstybės ir žinybiniuose registruose ir valstybės informacinėse sistemose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. kovo 3 d. nutarimu Nr. 247 „Dėl Tarptautinių ir nacionalinių klasifikatorių tvarkymo ir naudojimo valstybės ir žinybiniuose registruose ir valstybės informacinėse sistemose taisyklių patvirtinimo“;

4.2.11. Organizacinių ir techninių kibernetinio saugumo reikalavimų, taikomų kibernetinio saugumo subjektams, aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m rugpjūčio 13 d. nutarimu Nr. 818 „Dėl Lietuvos Respublikos kibernetinio saugumo įstatymo įgyvendinimo“;

4.2.12. 2021–2030 metų nacionalinis pažangos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2021–2030 metų nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“;

4.2.13. 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. lapkričio 10 d. nutarimu Nr. 929 „Dėl 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos patvirtinimo“;

4.2.14. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2024 m. gegužės 15 d. nutarimas Nr. 349 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymo įgyvendinimo;

4.2.15. Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. lapkričio 13 d. įsakymu Nr. A1-306 „Dėl Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos nuostatų patvirtinimo“;

4.2.16. Elektroninių paslaugų kūrimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2015 m. spalio 7 d. įsakymu Nr. 3-416 (1.5 E) „Dėl metodinių dokumentų patvirtinimo“ (toliau – Elektroninių paslaugų kūrimo metodika);

4.2.17. Darbo rinkos stebėsenos sąlygų ir tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. A1-314 „Dėl Darbo rinkos stebėsenos sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“;

4.2.18. Užimtumo rėmimo priemonių įgyvendinimo sąlygų ir tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro
2017 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-348 „Dėl Užimtumo rėmimo priemonių įgyvendinimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“;

4.2.19. Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. liepos
21 d. įsakymu Nr. A1-394 „Dėl Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“;

4.2.20. Informacijos teikimo asmenims su negalia jų pasirinktais prieinamais bendravimo būdais rekomendacijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2023 m. lapkričio 29 d. įsakymu Nr. A1-784 „Dėl informacijos teikimo asmenims su negalia jų pasirinktais prieinamais bendravimo būdais rekomendacijų patvirtinimo“;

4.2.21. Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijos, patvirtintos Informacinės visuomenės plėtros komiteto direktoriaus 2013 m. kovo 25 d. įsakymu Nr. T-36 „Dėl Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijų patvirtinimo“;

4.2.22. Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodika, patvirtinta Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2014 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. T-29 „Dėl Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodika);

4.2.23. Kuriamų viešųjų ir administracinių elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams užtikrinimo priemonių metodinių rekomendacijų, patvirtintų Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2014 m. gegužės 5 d. įsakymu Nr. T-65 „Dėl Kuriamų viešųjų ir administracinių elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams užtikrinimo priemonių metodinių rekomendacijų patvirtinimo“;

4.2.24. Užimtumo tarnybos informacinės sistemos nuostatai, patvirtinti Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2015 m. gegužės 4 d. įsakymu Nr. V-263 „Dėl Užimtumo tarnybos informacinės sistemos nuostatų patvirtinimo“.

5. Reikalavimai projektams, pareiškėjams ir partneriams

5.1. Reikalavimai projektams

5.1.1. Pagal Aprašą finansuojama veikla (projektas) – Užimtumo platformos sukūrimas (t. y. Užimtumo tarnybos informacinės sistemos sukūrimas).

5.1.2. Projektui teikiamo finansavimo forma – dotacija.

5.1.3. Projektui įgyvendinti skiriama iki 7 111 140 (septynių milijonų šimto vienuolikos tūkstančių šimto keturiasdešimties) eurų EGADP plano „Naujos kartos Lietuva“ lėšų ir iki 1 493 340 (vieno milijono keturių šimtų devyniasdešimti trijų tūkstančių trijų šimtų keturiasdešimties) eurų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.

5.1.4. Užimtumo tarnybos parengtas PĮP elektroninių ryšių priemonėmis turi būti suderintas su Socialinės apsaugos ir darbo ministerija prieš pateikiant jį vertinti administruojančiajai institucijai – viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai (toliau – CPVA).

5.1.5. Projektas turi atitikti bendruosius atrankos kriterijus, nustatytus Projektų administravimo taisyklių 2 priede.

5.1.6. Projekto matomumo ir informavimo apie projektą veiksmai atliekami vadovaujantis Projekto administravimo taisyklių VIII skyriaus pirmojo skirsnio nuostatomis.

5.1.7. Projekto veiklos turi būti įgyvendintos iki 2025 m. gruodžio 31 d.

5.1.8. Kartu su PĮP CPVA turi būti pateikti šie dokumentai ir nuorodos:

5.1.8.1. Investicijų projektas, parengtas pagal Investicijų projektų, kuriems siekiama gauti finansavimą iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir (ar) valstybės biudžeto lėšų, rengimo metodiką, patvirtintą viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus 2014 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 2014/8-337 „Dėl Investicijų projektų, kuriems siekiama gauti finansavimą iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir (ar) valstybės biudžeto lėšų, rengimo metodikos patvirtinimo“, kuri paskelbta http://www.ppplietuva.lt/ skiltyje „Viešųjų investicijų projektų rengimas“ prie „Rengimas ir vertinimas“;

5.1.8.2. dokumentai, pagrindžiantys projekto išlaidų pagrįstumą (pvz.: sudarytų sutarčių kopijos, komerciniai pasiūlymai), taip pat pateikiamos nuorodos į rinkoje esančias kainas (pvz., Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje); jeigu išlaidos grindžiamos tiekėjų pasiūlymais, teikiami paklausimai tiekėjams; jeigu išlaidos, skirtos informacinei sistemai / registrui / programinei įrangai kurti, modernizuoti, grindžiamos komerciniais pasiūlymais, juose, atsižvelgiant į informacinės sistemos / registro / programinės įrangos kūrimo etapus, turi būti nurodyta galutinė kaina, tikslus kūrimo laikas, būtini specialistai, jų įkainiai, išorinių sąsajų skaičius, įvertintos numatomos naudoti programinės įrangos licencijos, jų kaina).

5.1.9. Reikalavimai, taikomi projekto įgyvendinimo metu:

5.1.9.1. valstybės informacinė sistema steigiama ir kuriama vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymu;

5.1.9.2. sukūrus ar modernizavus elektronines paslaugas, turi būti atliktas atsparumo įsilaužimams testas, kaip tai numatyta Elektroninių paslaugų kūrimo metodikoje; nustačius kritinių klaidų, jos turi būti ištaisytos iki projekto veiklų pabaigos;

5.1.9.3. sukūrus ar modernizavus elektronines paslaugas, turi būti patvirtintas sukurtos arba modernizuotos informacinės sistemos priėmimo ir tinkamumo eksploatuoti aktas, kaip tai nustatyta Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodikoje;

5.1.9.4. projekto įgyvendinimo metu kuriamos ar modernizuojamos elektroninės paslaugos turi būti kuriamos ar modernizuojamos taip, kad veiktų informacinių technologijų paslaugų teikėjo infrastruktūroje (vadovaujantis Centralizuotai teikiamų informacinių technologijų paslaugų teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2024 m. gegužės 15 d. nutarimu Nr. 349 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymo įgyvendinimo“).

5.2. Reikalavimai pareiškėjams

5.2.1. Galimas pareiškėjas – Užimtumo tarnyba.

5.3. Reikalavimai partneriams

5.3.1. Partneriai negalimi.

6. Reikalavimai jungtinio projekto projektams ir jungtinio projekto projektų pareiškėjams

6.1. Reikalavimai jungtinio projekto projektams

Netaikoma.

6.2. Reikalavimai jungtinio projekto projektų pareiškėjams

Netaikoma.

7. Projekto tikslinės grupės

Darbo ieškantys asmenys, darbdaviai, Užimtumo tarnybos valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis.

8. Horizontaliųjų principų (toliau – HP) reikalavimai

8.1. Įgyvendinant projektą negali būti numatyta apribojimų, turėsiančių neigiamą poveikį įgyvendinant lygių galimybių bei nediskriminavimo horizontalųjį principą (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, religijos ar įsitikinimų, pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą;

8.2. Projektu turi būti prisidedama prie darnaus vystymosi (socialinėje srityje) principo, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą, įgyvendinimo  siekiant padėti bedarbiams ir užimtiems asmenims integruotis ir (ar) išlikti darbo rinkoje, kelti kvalifikaciją ir (ar) kompetencijas, remti verslo kūrimą, taip prisidedant prie skurdo ar socialinės atskirties mažinimo;

8.3. Įgyvendinant projektą turi būti užtikrintas lygių galimybių ir nediskriminavimo principo įgyvendinimas, t. y. projekto veiklos ir rezultatai turi būti prieinami visiems projekto dalyviams, taip pat ir individualių pagalbos poreikių (pvz.: judėjimo, klausos ar kt.) turintiems asmenims;

8.4. Projektu turi prisidedama prie inovatyvumo (kūrybingumo) principo įgyvendinimo siekiant padėti bedarbiams ir užimtiems asmenims prisitaikyti prie besikeičiančios darbo rinkos ir jos poreikių;

8.5. Įvertinus EGADP plano „Naujos kartos Lietuva“ 7 komponento planuojamos reformos „Daugiau galimybių kiekvienam aktyviai kurti šalies gerovę“ investicijos „Į klientą orientuotas užimtumo rėmimas“ veiklos „Užimtumo tarnybos veiklos procesų optimizavimas ir tobulinimas, užtikrinantis sistemingą orientavimąsi į klientą“ poveikį šešiems aplinkos veiksniams, nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/208, 17 straipsnyje, nustatyta, kad reforma pagal planuojamų įgyvendinti veiklų pobūdį neturės jokio numatomo poveikio visiems šešiems aplinkos tikslams arba numatomas jos poveikis bus nereikšmingas, t. y. nedarys tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą, todėl laikoma, kad ji atitinka principą „nedaroma reikšminga žala“;

8.6. 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 09-001-02-03-04 „Efektyvinti užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veiklos procesus ir funkcijasprojekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas pateikiamas Aprašo 2 priede.

9. Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos (toliau – Chartija) reikalavimai

9.1. Įgyvendinant projektus, turi būti laikomasi Chartijos 20–26 straipsnių, taip pat kitų Chartijoje nustatytų teisių ir principų, iš kurių svarbiausi: diskriminacijos uždraudimas, moterų ir vyrų lygybė, asmens duomenų apsauga, tinkamos ir teisingos darbo sąlygos, saviraiškos ir informacijos laisvė:

9.1.1. draudžiama bet kokia diskriminacija, pvz.: dėl asmens lyties, rasės, odos spalvos, tautinės ar socialinės kilmės, genetinių bruožų, kalbos, religijos ar tikėjimo, politinių ar kitokių pažiūrų, priklausymo tautinei mažumai, turtinės padėties, gimimo, negalios, amžiaus, seksualinės orientacijos;

9.1.2. užtikrinama lyčių lygybė, vienodas požiūris ir lygios galimybės, nediskriminavimas ir asmenų su negalia teisės pagal Jungtinių Tautų asmenų su negalia teisių konvenciją;

9.1.3. užtikrinama asmens duomenų apsauga. Asmens duomenys turi būti tvarkomi vadovaujantis Reglamentu (ES) 2016/679, Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais, nustatančiais asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą, ir naudojami tik konkretiems tikslams ir tik teisės aktų nustatytais teisėtais pagrindais. Įgyvendinant projektą, turi būti užtikrintos duomenų subjektų teisės. Duomenų subjektų teisės įgyvendinamos duomenų valdytojo nustatyta tvarka, vadovaujantis Reglamentu (ES) 2016/679.

9.2. Projekto vykdytojas turi užtikrinti, kad Europos Sąjungos fondais būtų naudojamasi laikantis Chartijos nuostatų, jei jos yra taikytinos, įskaitant atvejus, kai nutraukiami mokėjimų terminai, sustabdomi mokėjimai ir atliekamos finansinės pataisos, taip pat kai pagal Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 258 straipsnį taikoma pažeidimo tyrimo procedūra.

10. Apskritis, kurioje gali būti įgyvendinami projektai

Netaikoma.

11. Reikalavimai valstybės pagalbai (kurie nėra nurodyti kituose Aprašo punktuose)

Pagal Aprašą valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje, ir de minimis pagalba, kuri atitinka 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamento (ES) 2023/2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai nuostatas, neteikiama.

12. Projektų atrankos kriterijai

Netaikoma.

13. Jungtinio projekto projektų atrankos kriterijai (pildoma tik jungtiniam projektui)

Netaikoma.

14. Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas

Netaikoma.

15. Kiti reikalavimai

Nėra.

 

III SKYRIUS

IŠLAIDŲ TINKAMUMO FINANSUOTI REIKALAVIMAI

 

16. Išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai

16.1. Projekto išlaidos turi atitikti Projektų administravimo taisyklių VII skyriuje išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.

16.2. Pridėtinės vertės mokestis (toliau – PVM) nėra tinkamas finansuoti EGADP plano „Naujos kartos Lietuva“ lėšomis. PVM gali būti finansuojamas valstybės biudžeto lėšomis, vadovaujantis Projektų administravimo taisyklių ketvirtajame skirsnyje nustatyta tvarka.

16.3. Pagal Aprašą netinkamos finansuoti išlaidos yra naudojamo ilgalaikio turto (amortizacijos) sąnaudos, patirtos įgyvendinant projektą, bei nepiniginis projekto vykdytojo įnašas.

1.         16.4. Kryžminis finansavimas netaikomas.

16.5. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis – iki 100 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų. Netinkamos finansuoti išlaidos ir projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojamos iš projekto vykdytojo lėšų.

16.6. Pareiškėjas savo iniciatyva bei savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo.

16.7. Projektui taikomas projekto išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpis nustatomas projekto sutartyje.

 

IV SKYRIUS

SUPAPRASTINTAI APMOKAMŲ IŠLAIDŲ DYDŽIAI

 

17. Projekto veikloms ir jungtinio projekto projektams įgyvendinti taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai

Indeksuojama

Neindeksuojama

Veiklos ir (ar) išlaidos, kurioms taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai

Supaprastintai apmokamų išlaidų dydžio kodas

Supaprastintai apmokamų išlaidų dydžio versija

Supaprastintai apmokamų išlaidų dydžio pavadinimas

Papildoma informacija

17.1. Netiesioginės projekto veiklos ir išlaidos joms apmokėti

FN-01

01

Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma

-

17.2. Privalomos projektų matomumo ir informavimo apie projektus priemonės bei išlaidos

FS-01-03

01

Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo apie Europos Sąjungos fondų investicijų veiklas priemonių fiksuotoji suma, antrojo rinkinio fiksuoji suma be PVM

 

17.3. Privalomos projektų matomumo ir informavimo apie projektus priemonės bei išlaidos

FS-01-04

01

Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo apie Europos Sąjungos fondų investicijų veiklas priemonių fiksuotoji suma, antrojo rinkinio fiksuotoji suma su PVM

-

 

Pastaba. Supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai nurodyti Supaprastintai apmokamų išlaidų dydžių registre (https://www.esinvesticijos.lt/dokumentai/supaprastintai-apmokamu-islaidu-dydziu-registras).

________________

Priedo pakeitimai:

Nr. A1-9, 2023-01-12, paskelbta TAR 2023-01-12, i. k. 2023-00599

Nr. A1-473, 2023-07-17, paskelbta TAR 2023-07-17, i. k. 2023-14699

 

 

2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos

Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos

priemonės Nr. 09-001-02-03-04 „Efektyvinti Užimtumo

tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir

darbo ministerijos veiklos procesus ir funkcijas“ 2 veiklos „Užimtumo platformos sukūrimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo

1 priedas

 

 

2021–2030 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS ĮTRAUKIOS DARBO RINKOS PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 09-001-02-03-04 „EFEKTYVINTI UŽIMTUMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS VEIKLOS PROCESUS IR FUNKCIJAS 2 VEIKLOS „UŽIMTUMO PLATFORMOS SUKŪRIMAS“ STEBĖSENOS RODIKLIŲ APRAŠYMO KORTELĖS

 

i SKYRIUS

Stebėsenos rodiklio

„Per metus užimtais tapusių bedarbių lygis“

APRAŠYMO KORTELĖ

 

 

 

Elementai

Kodai, pavadinimai ir aprašymas

1.

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Per metus užimtais tapusių bedarbių lygis

2.

Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai

Procentai

3.

Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis

Didėjimas

4.

Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas

Skaitinė reikšmė

5.

Stebėsenos rodiklio tipas

Rezultato

6.

Stebėsenos rodiklio kodas

R-09-001-02-03-04-01

7.

Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas

Netaikoma

8.

Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys

Per metus užimtais tapusių bedarbių lygis parodo, kokia dalis visų bedarbių, kurie buvo registruoti Užimtumo tarnyboje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) per atitinkamą laikotarpį, tapo užimtais asmenimis.

Asmuo yra laikomas užimtu, jeigu jis užsiima bent viena iš Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 3 straipsnio 1 dalyje nurodytų užimtumo formų veikla.

Bedarbiu laikomas asmuo, kuris atitinka Užimtumo įstatymo 22 straipsnio 13 dalyse nurodytas sąlygas.

9.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas

Įvedamasis

 

10.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas

Stebėsenos rodiklio reikšmė apskaičiuojama pagal formulę:

 

UTB – užimtais tapusių bedarbių lygis; IB – per ataskaitinį laikotarpį įsidarbinusių (neterminuotai / terminuotai), įskaitant įsidarbinusius pasinaudojant aktyvios darbo rinkos politikos priemonėmis ir pradėjusius savarankišką veiklą, bedarbių skaičius; VRB – visi Užimtumo tarnyboje registruoti bedarbiai (Užimtumo tarnyboje registruotų bedarbių skaičius ataskaitinio laikotarpio pradžioje + per ataskaitinį laikotarpį Užimtumo tarnyboje įregistruoti bedarbiai).    

Skaičiuojami unikalūs asmenys.

11.

Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai

Užimtumo tarnybos informacinė sistema

Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos duomenys

12.

Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas

Kasmet

13.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas

Kiekvienų metų gruodžio 31 d.

 

14.

Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

15.

Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris

Darbo rinkos grupė, tel. ryšio nr. +370 620 18 597

16.

Kita svarbi informacija

Stebėsenos rodiklis numatytas 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programoje, patvirtintoje 2021 m. lapkričio 10 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 929 „Dėl 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos patvirtinimo“.

 

                                                                                                                 Ii SKYRIUS                        

Stebėsenos rodiklio

„Įgyvendinta Užimtumo tarnybos skaitmeninė transformacija“ APRAŠYMO KORTELĖ

 

 

Elementai

Kodai, pavadinimai ir aprašymas

1.

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Įgyvendinta Užimtumo tarnybos skaitmeninė transformacija

2.

Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai

Procentai

3.

Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis

Didėjimas

4.

Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas

Skaitinė reikšmė

5.

Stebėsenos rodiklio tipas

Rezultato

6.

Stebėsenos rodiklio kodas

R-09-001-02-03-04-02

7.

Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas

LT-C[C7]-I[G-1-2-.G-1-2-]-T[187]

8.

Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys

Stebėsenos rodiklis parodo, kokią viso Užimtumo tarnybos paslaugų spektro dalį sudaro darbo rinkos paslaugos bei aktyvios darbo rinkos politikos ir kitos priemonės, kurias visa apimtimi galima gauti ar suteikti skaitmeniniu būdu.

9.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas

Automatiškai apskaičiuojamas

10.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas

Stebėsenos rodiklio reikšmė apskaičiuojama pagal formulę:

, čia:

 

UTST – Užimtumo tarnybos skaitmeninė transformacija, procentai;

(Pokyčio kintamasis): SkP – teikiamų paslaugų ar taikomų aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių, kurias galima gauti ar suteikti skaitmeniniu kanalu, skaičius;

(Bazinis kintamasis): ViP – visų Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų ar taikomų aktyvios darbo rinkos politikos ir kitų priemonių skaičius.

Skaičiuojamas viso Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų ir taikomų priemonių spektro stebėsenos rodiklis.

Stebėsenos rodiklis prireikus gali būti skaidomas pagal atskiras darbo rinkos paslaugas ar aktyvios darbo rinkos politikos ir kitas priemones.

11.

Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai

Pirminis duomenų šaltinis – Užimtumo tarnybos duomenys:

1) Pasirašytas naujos Užimtumo tarnybos informacinės sistemos sukūrimo perdavimo–priėmimo aktas.

2) Pagrindimas, kad nauja Užimtumo tarnybos informacinė sistema funkcionuoja ir siekia Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plane „Naujos kartos Lietuva“, patvirtintame 2021 m. liepos 28 d. Tarybos įgyvendinimo sprendimu CM4171/21 dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano įvertinimo patvirtinimo, (toliau – Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“) numatytų uždavinių.

3) Pagrindimas, kad Užimtumo tarnybos informacinė sistema turi duomenų mainų integracijas su kitomis aktualiomis registrų informacinėmis sistemomis ir kitomis informacinėmis sistemomis.

4) Stebėsenos rodiklio pagrindimas, parodantis, kokią viso Užimtumo tarnybos paslaugų spektro dalį sudaro darbo rinkos paslaugos bei aktyvios darbo rinkos politikos ir kitos priemonės, kurias visa apimtimi galima gauti ar suteikti skaitmeniniu būdu.

Antrinis duomenų šaltinis Projekto vykdytojo veiklos ataskaita viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai.

12.

Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas

Stebėsenos rodiklio reikšmė apskaičiuojama vieną kartą – 2026 m. sausio mėnesį pagal 2025 m. IV ketv. duomenis.

13.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas

Stebėsenos rodiklio reikšmė fiksuojama projekto veiklų įgyvendinimo pabaigoje, 2025 m. IV ketv.

14.

Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

15.

Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris

Darbo rinkos grupė, tel. ryšio nr. +370 620 18 597

16.

Kita svarbi informacija

Stebėsenos rodiklio kodas, naudojamas Europos Sąjungos investicijų administravimo informacinėje sistemoje (INVESTIS),R.S.1.3187

 

iII SKYRIUS

Stebėsenos rodiklio

„Įsigalioję teisės aktai, reglamentuojantys Užimtumo tarnybos veiklos procesus“ APRAŠYMO KORTELĖ

 

 

 

Elementai

Kodai, pavadinimai ir aprašymas

1.

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Įsigalioję teisės aktai, reglamentuojantys Užimtumo tarnybos veiklos procesus

2.

Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai

Vienetai

3.

Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis

Didėjimas

4.

Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas

Skaitinė reikšmė

5.

Stebėsenos rodiklio tipas

Produkto

6.

Stebėsenos rodiklio kodas

P-09-001-02-03-04-03

7.

Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas

LT-C[C7]-I[G-1-2-.G-1-2-]-M[186]

 

8.

Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys

Parengti, priimti ir įsigalioję teisės aktai, kuriais pakeisti teisės aktai, reglamentuojantys užimtumo rėmimo sistemą, įgalinantys Užimtumo tarnybos skaitmeninę transformaciją – galimybę daugumą Užimtumo tarnybos paslaugų teikti, aktyvios darbo rinkos politikos ir kitas priemones taikyti skaitmeniniu būdu ir kitais nuotoliniais kanalais (pvz., MS Teams, el. paštu), mažinti Užimtumo tarnybos klientams (darbo ieškantiems asmenims ir darbdaviams) administracinę naštą ir sudaryti sąlygas Užimtumo tarnybai lanksčiau reaguoti į darbo rinkos pokyčius.

9.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas

Įvedamasis

10.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas

Skaičiuojami parengti, priimti ir įsigalioję teisės aktai, kuriais pakeisti teisės aktai, reglamentuojantys užimtumo rėmimo sistemą.

11.

Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai

Teisės aktų registras.

 

12.

Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas

Stebėsenos rodiklio reikšmė apskaičiuojama vieną kartą – 2022 m. liepos mėn.

 

13.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas

Iki 2022 m. birželio 30 d. priimti ir įsigalioję teisės aktai, kuriais pakeisti teisės aktai, reglamentuojantys užimtumo rėmimo sistemą.

14.

Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

15.

Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris

Darbo rinkos grupė, tel. ryšio nr. +370 620 18 597

16.

Kita svarbi informacija

Stebėsenos rodiklio kodas, naudojamas Europos Sąjungos investicijų administravimo informacinėje sistemoje (INVESTIS), – P.S.1.1186

 

iV SKYRIUS

Stebėsenos rodiklio 

Viešųjų pirkimų procedūros, skirtos skaitmeninei Užimtumo platformai sukurti, užbaigimas“

APRAŠYMO KORTELĖ

 

 

 

Elementai

Kodai, pavadinimai ir aprašymas

1.

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Viešųjų pirkimų procedūros, skirtos skaitmeninei Užimtumo platformai sukurti, užbaigimas

2.

Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai

Vienetai

3.

Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis

Didėjimas

4.

Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas

Skaitinė reikšmė

5.

Stebėsenos rodiklio tipas

Rezultato

6.

Stebėsenos rodiklio kodas

R-09-001-02-03-04-04

7.

Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas

LT-C[C7]-I[G-1-2-.G-1-2-]-MON[187.1]

8.

Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys

Stebėsenos rodiklis patvirtina faktą, kad Užimtumo tarnyba sėkmingai įgyvendino viešojo pirkimo procedūras dėl Užimtumo platformos programavimo darbų įsigijimo ir pasirašė Užimtumo platformos sukūrimo viešojo pirkimopardavimo sutartį su konkurso laimėtoju.

9.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas

Automatiškai apskaičiuojamas projekto lygmeniu siekiamas rodiklis.

10.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas

Skaičiuojamas Užimtumo tarnybos ir paslaugų teikėjo pasirašytų Užimtumo tarnybos informacinės sistemos kūrimo, diegimo, palaikymo ir vystymo paslaugų viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių skaičius.

11.

Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai

Pirminis duomenų šaltinis Užimtumo tarnybos ir paslaugų teikėjo pasirašyta Užimtumo tarnybos informacinės sistemos kūrimo, diegimo, palaikymo ir vystymo paslaugų viešojo pirkimo–pardavimo sutartis.

Antrinis duomenų šaltinis Projekto vykdytojo veiklos ataskaita (-os) viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai.

12.

Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas

Stebėsenos rodiklio reikšmė apskaičiuojama vieną kartą – 2023 m. spalio 1 d. Stebėsenos rodiklio reikšmė skaičiuojama projekto veiklų įgyvendinimo metu.

13.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas

Iki 2023 m. rugsėjo 30 d. pasirašyta Užimtumo tarnybos viešojo pirkimo–pardavimo sutartis su konkurso laimėtoju. Fiksuojamas įvykdymo faktas – paslaugų tiekėjo ir Užimtumo tarnybos sudaryta viešojo pirkimo–pardavimo sutartis su konkurso laimėtoju.

14.

Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

15.

Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris

Darbo rinkos grupė, tel. ryšio nr. +370 620 18597

16.

Kita svarbi informacija

Stebėsenos rodiklio kodas, naudojamas Europos Sąjungos investicijų administravimo informacinėje sistemoje (INVESTIS), – R.S.1.3187.1

 

 

V SKYRIUS

Stebėsenos rodiklio

Skaitmeninės užimtumo platformos SUKŪRIMAS

APRAŠYMO KORTELĖ

 

 

 

Elementai

Kodai, pavadinimai ir aprašymas

1.

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Skaitmeninės užimtumo platformos sukūrimas

 

2.

Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai

Vienetai

3.

Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis

Didėjimas

4.

Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas

Skaitinė reikšmė

5.

Stebėsenos rodiklio tipas

Rezultato

6.

Stebėsenos rodiklio kodas

R-09-001-02-03-04-05

 

7.

Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas

LT-C[C7]-I[G-1-2-.G-1-2-]-MON[187.2]

8.

Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys

Stebėsenos rodiklis patvirtina faktą, kad kuriama Užimtumo platforma yra įdiegta darbinėje (eksploatavimo) aplinkoje.

9.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas

Automatiškai apskaičiuojamas projekto lygmeniu siekiamas rodiklis

10.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas

n/a

11.

Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai

Projekto vykdytojo veiklos ataskaita (-os) viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai.

12.

Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas

Stebėsenos rodiklio reikšmė apskaičiuojama vieną kartą – 2025 m. sausio mėn. Stebėsenos rodiklio reikšmė skaičiuojama projekto veiklų įgyvendinimo metu.

13.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas

Iki 2024 m. gruodžio 31 d. darbinėje (eksploatavimo) aplinkoje įdiegta Užimtumo tarnybos kuriama Užimtumo platforma.

14.

Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

15.

Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris

Darbo rinkos grupės, tel. ryšio Nr. +370 620 18597

16.

Kita svarbi informacija

Stebėsenos rodiklio kodas, naudojamas Europos Sąjungos investicijų administravimo informacinėje sistemoje (INVESTIS), R.S.1.3187.2

 

Vi SKYRIUS

Stebėsenos rodiklio

Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai

APRAŠYMO KORTELĖ

 

 

 

Elementai

Kodai, pavadinimai ir aprašymas

1.

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai

2.

Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai

Naudotojai per metus

3.

Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis

Didėjimas

4.

Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas

Skaitinė reikšmė

5.

Stebėsenos rodiklio tipas

Rezultato

6.

Stebėsenos rodiklio kodas

R-09-001-02-03-04-06

7.

Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas

RRFCI07

8.

Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys

Stebėsenos rodiklis siektinos reikšmės neturi – deklaruojama faktinė reikšmė iš projektų duomenų.

Rodiklis fiksuoja naujų ir patobulintų Užimtumo tarnybos skaitmeninių paslaugų naudotojų (Užimtumo tarnybos klientų (darbo ieškančių asmenų ir darbdavių), taip pat Užimtumo tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, naudojančių sukurtus naujus arba patobulintus skaitmeninius procesus) skaičių per ataskaitinį laikotarpį.

9.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas

Automatiškai apskaičiuojamas

10.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas

Stebėsenos rodiklio pradinė reikšmė „0“ tik jei skaitmeninė paslauga, produktas ar procesas yra naujas.

Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai bus pradėti skaičiuoti, pradėjus veikti realizuotiems funkcionalumams, pirmą kartą naudotojui prisijungus prie paslaugos ar gavus paslaugą skaitmeninėje Užimtumo platformoje.

To paties skaitmeninės paslaugos naudotojo skaičiavimas kelis kartus nelaikomas dvigubu skaičiavimu (nesvarbu, ar galima identifikuoti atskirus naudotojus, ar ne).

11.

Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai

Pirminis duomenų šaltinis – pažyma / ataskaita, kurioje būtų pateikiame ši informacija:

1) projekto numeris,

2) stebėsenos rodiklis už kurį atsiskaitoma,

3) stebėsenos rodiklio matavimo laikotarpis,

4) faktiškai pasiekta stebėsenos rodiklio reikšmė,

5) šaltiniai, pagal kuriuos suskaičiuotas stebėsenos rodiklis (registravimo žurnalai / suvestinės /  registrai arba kiti duomenų bazės įrašai),

6) pažymėta, ar skaičiuojant stebėsenos rodiklį įtraukti unikalūs asmenys, ar tokie asmenys neskaičiuojami. Pažyma / ataskaita turi būti patvirtina projekto vykdytojo įstaigos vadovo arba jo įgalioto asmens.

Antrinis duomenų šaltinis – veiklos ataskaitos, galutinė veiklos ataskaita; ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos.

12.

Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas

Stebėsenos rodiklio reikšmė apskaičiuojama du kartus per metus (vasario mėn. paskutinę dieną ir rugpjūčio 31 d.) atitinkamai už laikotarpį iki gruodžio 31 d. ir birželio 30 d.).

Galutinė rodiklio pasiekimo reikšmė fiksuojama 2026 m. gruodžio 31 d.

13.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas

Kitas (projekto įgyvendinimo metu; projekto veiklų įgyvendinimo pabaigoje; po projekto finansavimo pabaigos).

14.

Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

15.

Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris

Darbo rinkos grupė, tel. ryšio nr. +370 620 18597

16.

Kita svarbi informacija

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ rezultato bendrasis rodiklis RRFCI07. Rodiklio kodas R.B.1.2007. Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės bendrasis rodiklis RRFCI07, kurio paaiškinimai pateikti Gairėse dėl bendrųjų Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės rodiklių ir Komisijos deleguotame reglamente (ES) 2021/2106 (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX%3A32021R2106&qid=1654517454600).

 

________________________________

 

2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos

Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos

priemonės Nr.09-001-02-03-04 „Efektyvinti Užimtumo

tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir

darbo ministerijos veiklos procesus ir funkcijas“ 2 veiklos „Užimtumo platformos sukūrimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo

2 priedas

 

2021–2030 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS ĮTRAUKIOS DARBO RINKOS PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 09-001-02-03-04 „EFEKTYVINTI UŽIMTUMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR

DARBO MINISTERIJOS VEIKLOS PROCESUS IR FUNKCIJASPROJEKTO ATITIKTIES REIKŠMINGOS ŽALOS NEDARYMO HORIZONTALIAJAM PRINCIPUI VERTINIMO REIKALAVIMŲ APRAŠAS

 

Finansavimo šaltinis, pagal kurį finansuojamas projektas, kuriuo įgyvendinama 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 09-001-02-03-04 „Efektyvinti Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veiklos procesus ir funkcijas“ 2 veikla „Užimtumo platformos sukūrimas“, (toliau – projektas) (tinkamą variantą pažymėkite ):

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė (toliau – EGADP);

£ Europos Sąjungos fondų investicijų programa (toliau – ESIP).

 

Aplinkos tikslai

(pagal 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) Nr. 2019/2088)

Su Europos Komisija suderintas pagrindimas

(remiantis priemonių (kai finansavimo šaltinis – EGADP lėšos) arba veiksmų (veiklų) (kai finansavimo šaltinis – ESIP lėšos) vertinimo anketomis, nurodoma tik ta vertinimo anketos dalis, kuri aktuali finansuotinai veiklai) (papildomai gali būti nurodomi nacionaliniai teisės aktai, kuriais įgyvendinami vertinimo anketose minimi Europos Sąjungos teisės aktai)

Pagrindimo dokumentai

(nurodomas dokumentas, kuris bus vertinamas siekiant įvertinti projekto atitiktį aplinkos tikslams, arba pateikiama šią atitiktį pagrindžianti informacija)

1.  Klimato kaitos švelninimas

Planuojamas įgyvendinti projektas neturės jokio numatomo tiesioginio ar netiesioginio neigiamo poveikio šiam aplinkos tikslui arba numatomas jo poveikis bus nereikšmingas, t. y. nenumatoma, kad įgyvendinamas projektas turėtų kokį nors neigiamą poveikį žmonėms, gamtai ar turtui arba kad jį įgyvendinant išsiskirs daugiau šiltnamio efektą sukeliančių dujų.

Netaikoma, nes projekto veiklos nukreiptos į Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos skaitmeninę transformaciją – paslaugų skaitmeninimą ir prieinamumo didinimą, paremtą šiuolaikinėmis technologijomis.

2.  Prisitaikymas prie klimato kaitos

Planuojamas įgyvendinti projektas neturės jokio numatomo tiesioginio ar netiesioginio neigiamo poveikio šiam aplinkos tikslui arba numatomas jo poveikis bus nereikšmingas, t. y. nenumatoma, kad įgyvendinamas projektas darys neigiamą poveikį dabartiniam ir ateities klimatui arba žmonėms, gamtai ar turtui.

Informacija pateikta šios lentelės 1 punkte.

3.  Tausus vandens ir jūrų išteklių naudojimas ir apsauga

Planuojamas įgyvendinti projektas neturės jokio numatomo tiesioginio ar netiesioginio neigiamo poveikio šiam aplinkos tikslui arba numatomas jo poveikis bus nereikšmingas, t. y. įgyvendinamas projektas nedarys tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą, todėl laikoma, kad jis atitinka tausiojo vandens ir jūrų išteklių naudojimo ir apsaugos tikslą. Įgyvendinant projektą nenumatoma naudoti vandens ir jūrų išteklių, taip pat kurti infrastruktūros, kuri galėtų daryti poveikį tausiajam vandens ir jūrų išteklių naudojimui ir apsaugai.

Informacija pateikta šios lentelės 1 punkte.

4.  Perėjimas prie žiedinės ekonomikos, įskaitant atliekų prevenciją ir perdirbimą

Planuojamas įgyvendinti projektas neturės jokio numatomo tiesioginio ar netiesioginio neigiamo poveikio šiam aplinkos tikslui arba numatomas jo poveikis bus nereikšmingas, nes įgyvendinant reformas ir investicijas nenumatoma kurti infrastruktūros, kuri galėtų daryti žalą žiedinei ekonomikai, įskaitant atliekų prevenciją ir perdirbimą. Nenumatoma, kad įgyvendinant projektą galėtų susidaryti atliekų.

 

Informacija pateikta šios lentelės 1 punkte.

5.  Oro, vandens ar žemės taršos prevencija ir kontrolė

Planuojamas įgyvendinti projektas neturės jokio numatomo tiesioginio ar netiesioginio neigiamo poveikio šiam aplinkos tikslui arba numatomas jo poveikis bus nereikšmingas, t. y. įgyvendinamas projektas nedarys tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą, todėl laikoma, kad jis atitinka oro, vandens ar žemės taršos prevencijos ir kontrolės tikslą. Įgyvendinant projektą nenumatoma kurti infrastruktūros, dėl kurios susidarytų oro, vandens ar žemės tarša.

 

Informacija pateikta šios lentelės 1 punkte.

6.  Biologinės įvairovės, ekosistemų apsauga ir atkūrimas

Planuojamas įgyvendinti projektas neturės jokio numatomo
poveikio šiam aplinkos tikslui arba numatomas jo poveikis bus
nereikšmingas, t. y. įgyvendinamas projektas nedarys tiesioginio ir pirminio , todėl laikoma, kad jis atitinka biologinės įvairovės, ekosistemų apsaugos ir atkūrimo tikslą. Nemanoma, kad veiklos turės neigiamą poveikį biologinei įvairovei, ekosistemų apsaugai, nes skaitmeninė infrastruktūra kuriama jau urbanizuotoje teritorijoje.

 

Informacija pateikta šios lentelės 1 punkte.

 

________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-518, 2022-08-03, paskelbta TAR 2022-08-03, i. k. 2022-16567

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. balandžio 12 d. įsakymo Nr. A1-270 „Dėl 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 09-001-02-03-04 „Efektyvinti užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veiklos procesus ir funkcijas“ aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-592, 2022-09-08, paskelbta TAR 2022-09-08, i. k. 2022-18550

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. balandžio 12 d. įsakymo Nr. A1-270 „Dėl 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 09-001-02-03-04 „Efektyvinti užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veiklos procesus ir funkcijas“ aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-9, 2023-01-12, paskelbta TAR 2023-01-12, i. k. 2023-00599

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. balandžio 12 d. įsakymo Nr. A1-270 „Dėl 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 09-001-02-03-04 „Efektyvinti Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veiklos procesus ir funkcijas“ aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-473, 2023-07-17, paskelbta TAR 2023-07-17, i. k. 2023-14699

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. balandžio 12 d. įsakymo Nr. A1- 270 „Dėl 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 09-001-02-03-04 „Efektyvinti Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veiklos procesus ir funkcijas“ aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

5.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-116, 2025-02-26, paskelbta TAR 2025-02-26, i. k. 2025-03218

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. balandžio 12 d. įsakymo Nr. A1-270 „Dėl 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 09-001-02-03-04 „Efektyvinti užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veiklos procesus ir funkcijas“ aprašo patvirtinimo“ pakeitimo