LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS
VALSTYBĖS LYGIO EKSTREMALIOSIOS SITUACIJOS VALSTYBĖS OPERACIJŲ VADOVAS
SPRENDIMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO,
VALSTYBĖS LYGIO EKSTREMALIOSIOS SITUACIJOS VALSTYBĖS OPERACIJŲ VADOVO 2022 M. SAUSIO 20 D. SPRENDIMO NR. V-119 „DĖL GYVYBIŠKAI SVARBIAS VALSTYBĖS FUNKCIJAS VYKDANČIŲ DARBUOTOJŲ, PRIVALANČIŲ DIRBTI NEPERTRAUKIAMAI FIZINIU BŪDU VALSTYBĖS LYGIO EKSTREMALIOSIOS SITUACIJOS DĖL COVID-19 LIGOS (KORONAVIRUSO INFEKCIJOS) PLITIMO GRĖSMĖS METU, SĄRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2022 m. sausio 27 d. Nr. V-158
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro, valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo 2022 m. sausio 20 d. sprendimą Nr. V-119 „Dėl gyvybiškai svarbias valstybės funkcijas vykdančių darbuotojų, privalančių dirbti nepertraukiamai fiziniu būdu valstybės lygio ekstremaliosios situacijos dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) plitimo grėsmės metu, sąrašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu 2.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„2.2. jei dėl didelio gyvybiškai svarbias valstybės funkcijas vykdančių darbuotojų, sergančių COVID-19 liga (koronaviruso infekcija), skaičiaus neįmanoma užtikrinti gyvybiškai svarbių valstybės funkcijų vykdymo (jeigu nėra galimybės šių funkcijų perduoti kitiems darbuotojams), dirbti gali besimptome COVID-19 ligos (koronaviruso infekcija) forma sergantys gyvybiškai svarbias valstybės funkcijas vykdantys darbuotojai, jų sutikimu, nesilaikydami Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2020 m. kovo 16 d. įsakymu Nr. V-383 „Dėl Vaikų ir suaugusiųjų COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) diagnostikos ir gydymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ nustatyto izoliavimo laikotarpio;“.
2. Pakeičiu 2.3 papunktį ir jį išdėstau taip:
„2.3. veikla vykdoma užtikrinant Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro, valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo 2021 m. birželio 30 d. sprendime Nr. V-1546 „Dėl valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų, organizacijų ir įmonių bei kitų įstaigų veiklos organizavimo sąlygų“ nustatytus reikalavimus, išskyrus nuostatas dėl medicininių veido kaukių ir respiratorių dėvėjimo. Gyvybiškai svarbias valstybės funkcijas vykdantiems darbuotojams rekomenduojama darbo metu, neturint kontakto su trečiaisiais asmenimis, bendraujant tik su kolegomis, dėvėti ne žemesnio kaip FFP2 ar KN95 lygio respiratorius (toliau – respiratoriai), kurie priglunda prie veido ir visiškai dengia nosį ir burną. Susidarius šio sprendimo 2.2 papunktyje nurodytai situacijai, gyvybiškai svarbias valstybės funkcijas vykdantiems darbuotojams respiratorių dėvėjimas privalomas. Respiratorių leidžiama nedėvėti neįgalumą turintiems asmenims, kurie dėl savo sveikatos būklės respiratorių dėvėti negali ar jų dėvėjimas gali pakenkti asmens sveikatos būklei (rekomenduojama dėvėti veido skydelį).“
3. Pakeičiu nurodytu sprendimu patvirtintą Gyvybiškai svarbias valstybės funkcijas vykdančių darbuotojų, privalančių dirbti nepertraukiamai fiziniu būdu valstybės lygio ekstremaliosios situacijos dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) plitimo grėsmės metu, sąrašą:
3.1. Papildau 2.12 papunkčiu:
3.2. Pakeičiu 4.6 papunktį ir jį išdėstau taip:
3.3. Pakeičiu 5.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
3.4. Pakeičiu 5.2. papunktį ir jį išdėstau taip:
„5.2. Policijos departamento prie VRM ir jam pavaldžių įstaigų darbuotojai, vykdantys reagavimo į pranešimus apie įvykius, viešosios tvarkos užtikrinimo, eismo priežiūros, areštinės ir kitų objektų apsaugos, konvojavimo, kriminalinės žvalgybos, ikiteisminių tyrimų, kriminalistinių tyrimų, pajėgų valdymo, specialiųjų užduočių, liudytojų ir nukentėjusiųjų apsaugos funkcijas, informacinių technologijų infrastruktūros, dokumentų, turto valdymo ir aptarnavimo padalinių darbuotojai, Lietuvos policijos mokyklos (kursantų rengimo) darbuotojai;“.
3.5. Papildau 5.13 papunkčiu:
„5.13. Lietuvos Respublikos prokuratūros sistemos veiklos tęstinumo užtikrinimas: nenutrūkstama kriminalinės žvalgybos veiksmų teisėtumo kontrolė ir koordinavimas, dalyvavimas kardomosios priemonės – suėmimo paskyrimo, termino pratęsimo procese, procesinių veiksmų teisėtumo patvirtinimas, tarptautinis susižinojimas ir su šia veikla susijusių dokumentų valdymas.“
3.7. Papildau 6.12 papunkčiu:
3.8. Papildau 7.3 papunkčiu: