Suvestinė redakcija nuo 2018-01-13
Įsakymas paskelbtas: TAR 2015-12-10, i. k. 2015-19535
LIETUVOS RESPUBLIKOS
SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
dėl vaikų dienos centrų VEIKLOS projektų finansavimo 2016–2018 metais atrankos konkurso organizavimo nuostatų patvirtinimo ir projektų vertinimo ir atrankos komisijos sudarymo
2015 m. gruodžio 8 d. Nr. A1-726
Vilnius
Įgyvendindama Vaiko gerovės 2013–2018 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. A1-547 „Dėl Vaiko gerovės 2013–2018 m. programos patvirtinimo“, įgyvendinimo priemonių plano 1.2 priemonę „Plėsti vaikų dienos centrus savivaldybėse, teikiant nestacionarias dienos socialinės priežiūros paslaugas vaikams ir šeimoms“:
1. T v i r t i n u Vaikų dienos centrų veiklos projektų finansavimo 2016–2018 metais atrankos konkurso organizavimo nuostatus (pridedama).
2. S u d a r a u šios sudėties projektų vertinimo komisiją (toliau – komisija):
Jūratė Sinkevičienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento direktoriaus pavaduotoja (komisijos pirmininkė);
Jolanta Sakalauskienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Jaunimo skyriaus vedėja (komisijos pirmininko pavaduotoja);
Jurgita Liaugminė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Bendruomenių reikalų skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos sekretorė);
Reda Beržinskaitė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Bendruomenių reikalų skyriaus specialistė (komisijos sekretoriaus pavaduotoja);
Liongina Beinoravičienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Europos Sąjungos struktūrinės paramos departamento Struktūrinės paramos politikos skyriaus vyriausioji specialistė;
Aušra Bubulytė – Neįgaliųjų reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Programų stebėsenos ir kontrolės skyriaus vyriausioji specialistė;
Neringa Česnulaitė – Neįgaliųjų reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Programų stebėsenos ir kontrolės skyriaus vyriausioji specialistė;
Aušrinė Garbačiauskienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties departamento Socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė;
Danutė Katilienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties departamento Paramos būstui skyriaus vyriausioji specialistė;
Ieva Markevičienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Europos Sąjungos struktūrinės paramos departamento Struktūrinės paramos valdymo skyriaus vyriausioji specialistė;
Aurelija Mineikaitė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Bendruomenių reikalų skyriaus vyriausioji specialistė;
Gerda Mockaitienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Europos Sąjungos struktūrinės paramos departamento Struktūrinės paramos valdymo skyriaus patarėja;
Rūta Pabedinskienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Vaikų skyriaus vyriausioji specialistė;
Milda Petkevičiūtė – Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Informacijos analizės ir tarptautinių ryšių skyriaus vedėja;
Ieva Ručinskaitė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties departamento Lygių galimybių skyriaus vyriausioji specialistė;
Gintarė Stankevičienė – Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Jaunimo politikos plėtros ir programų įgyvendinimo skyriaus vyriausioji specialistė;
Mantas Stulgaitis – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Šeimos politikos skyriaus vyriausiasis specialistas;
Gražina Šapalaitė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Strateginio planavimo ir analizės departamento Strateginės analizės skyriaus vyriausioji specialistė;
Tautvydas Vencius – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties departamento Piniginės paramos skyriaus vyriausiasis specialistas.
Punkto pakeitimai:
Nr. A1-20, 2017-01-11, paskelbta TAR 2017-01-12, i. k. 2017-00795
Nr. A1-18, 2018-01-11, paskelbta TAR 2018-01-12, i. k. 2018-00498
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos
ir darbo ministro 2015 m. gruodžio 8 d.
įsakymu Nr. A1-726
VAIKŲ DIENOS CENTRŲ VEIKLOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO 2016–2018 METAIS ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vaikų dienos centrų veiklos projektų finansavimo 2016–2018 metais atrankos konkurso organizavimo nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato Vaikų dienos centrų veiklos projektų finansavimo 2016–2018 metais atrankos konkurso (toliau – Konkursas) galimus pareiškėjus ir reikalavimus jiems, finansuotinas projektų veiklas ir projektų reikalavimus, paraiškų teikimo tvarką, paraiškų vertinimą ir projektų atranką, projektų finansavimą, valstybės biudžeto lėšų panaudojimo sutarčių sudarymą, vykdymą ir kontrolę, vertinimo ir atrankos komisijos (toliau – Komisija) darbo organizavimą.
2. Nuostatuose vartojamos sąvokos:
2.1. nuolatinis vaikų dienos centro lankytojas – vaikas, kuris reguliariai lankosi vaikų dienos centre ir kuriam teikiamos dienos socialinės priežiūros paslaugos ne trumpiau kaip 3 mėnesius per kalendorinius metus;
2.2. kitos nuostatuose vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatyme, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme ir Vaikų dienos centrų veiklos rekomendacijose, patvirtintose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2015 m. spalio 27 d. įsakymu Nr. A1-609 „Dėl Vaikų dienos centrų veiklos rekomendacijų patvirtinimo“ (toliau – Vaikų dienos centrų veiklos rekomendacijos).
3. Konkursą organizuoja Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – Ministerija).
4. Konkurso tikslas – skatinti vaikų dienos centrų plėtrą ir veiklą finansuojant konkurso būdu atrinktus projektus.
5. Didžiausia vienam projektui galima skirti suma – 14 500 Eur (keturiolika tūkstančių penki šimtai eurų).
51. Konkursui numatytas biudžetas yra tvirtinamas Vaiko gerovės 2016–2018 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. kovo 10 d. įsakymu Nr. A1-132 „Dėl Vaiko gerovės 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“, 1 priedo 1.3.1 papunktyje.
Papildyta punktu:
Nr. A1-18, 2018-01-11, paskelbta TAR 2018-01-12, i. k. 2018-00498
II SKYRIUS
REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS IR PROJEKTAMS
7. Pateikti paraiškas Konkursui gali vaikų dienos centrai, kaip jie apibrėžti Vaikų dienos centrų veiklos rekomendacijose (toliau – Pareiškėjas).
8. Pareiškėjai turi atitikti visus šiuos reikalavimus:
8.1. paraiškos pateikimo dieną teisės aktų nustatyta tvarka veiklą vykdantys ne trumpiau kaip vienus metus;
8.2. projektui įgyvendinti iš savo ar kitų teisėtų finansavimo šaltinių numatę skirti ne mažiau kaip 10 procentų lėšų viso projekto vertės;
9. Prioritetai teikiami projektams, kuriuose numatoma veikla:
9.1. tęstiniams su vaikų dienos centrų veiklos skatinimu susijusiems Pareiškėjo vykdomiems projektams, kuriuos Pareiškėjas tinkamai vykdė 2013–2015 metais ir kuriems lėšų skyrė Ministerija;
9.2. projektams, kuriais Pareiškėjas numato vykdyti veiklas šiose savivaldybėse: Panevėžio r., Šilutės r., Šilalės r., Tauragės r., Vilkaviškio r., Šiaulių r., Kėdainių r., Joniškio r. Raseinių r.;
10. Konkurso būdu finansuotinos projektų veiklos:
10.1. socialinių ir gyvenimo įgūdžių ugdymo, sociokultūrinių ir kitų su vaiko ugdymu, jo teisių apsauga, integracija į šeimą, visuomenę susijusių paslaugų (socialinių, higienos įpročių formavimas, pagalba ruošiant pamokas ir kt.) teikimas;
10.4. socialinės ir psichologinės ar krizių įveikimo pagalbos paslaugų teikimas, laisvalaikio užimtumo organizavimas;
11. Konkursui negali būti teikiami projektai, kurie:
12. Tinkamomis finansuoti laikomos šios projekto išlaidos:
12.1. projekto administravimo (ne daugiau 30 proc. projektui įgyvendinti Ministerijos skirtų lėšų; biudžetinės ir viešosios įstaigos, kurių steigėja arba dalininkė yra valstybė ir (ar) savivaldybė, negali numatyti projekto administravimo išlaidų):
12.1.2. kitos administravimo išlaidos (buhalterinės apskaitos vedimo, biuro nuomos, komunalinių paslaugų, ryšio paslaugų (interneto, fiksuotojo ir (ar) mobiliojo ryšio (neviršijant 15 Eur vienam projekto vykdytojui per mėnesį), pašto išlaidos) kanceliarinių prekių, komandiruočių (išskyrus tarptautinių komandiruočių);
12.2. projekto įgyvendinimo išlaidos:
12.2.1. darbuotojų, tiesiogiai dirbančių su vaikais, darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas;
12.2.2. nuolatinių vaikų dienos centro lankytojų maitinimui organizuoti (ne daugiau kaip 2 Eur vienam asmeniui per dieną);
12.2.3. paslaugoms, teikiamoms pagal atlygintinų paslaugų sutartis ar autorines sutartis, jei šias paslaugas teikia asmenys, įgiję atitinkamos srities išsilavinimą (ne daugiau kaip 25 Eur už 1 val.);
12.2.4. vaikų atvykimo į vaikų dienos centrą ir grįžimo į namus transporto išlaidos (visuomeninio transporto priemonių bilietų, vaikų dienos centrui priklausančio ar nuomojamo automobilio degalų išlaidos);
12.2.5. savanoriškai veiklai organizuoti Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatymo nustatyta tvarka;
13. Netinkamos finansuoti išlaidos:
13.4. susijusios su veikla, vykdyta projekto parengiamuoju etapu iki pateikiant paraišką Ministerijai bei sudarant valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį;
13.6. ilgalaikiam turtui, kurio vertė 500 eurų ir didesnė, įsigyti, kaip tai reglamentuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. birželio 10 d. nutarimas Nr. 564 „Dėl minimalios ilgalaikio materialiojo turto vertės nustatymo ir ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) minimalių ir maksimalių ekonominių normatyvų viešojo sektoriaus subjektams sąrašo patvirtinimo“;
III SKYRIUS
PARAIŠKŲ TEIKIMO TVARKA
14. Skelbimas apie Konkursą publikuojamas Ministerijos interneto svetainėje www.socmin.lt ne vėliau kaip 2015 m. gruodžio 31 d. Paraiškų priėmimo terminas – vienas mėnuo nuo skelbimo teikti paraiškas paskelbimo dienos.
15. Skelbime teikti paraiškas nurodoma:
15.6. paraiškos forma ir Nuostatų 19 punkte nurodyti dokumentai, kuriuos būtina pateikti kartu su paraiška;
16. Projektai aprašomi užpildant paraišką pagal nustatytą paraiškos formą (Nuostatų 1 priedas). Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti Pareiškėjo vardu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas, bei patvirtinta antspaudu, jei Pareiškėjas antspaudą privalo turėti.
17. Paraiškose turi būti nurodoma:
17.2. projekto aprašymas (projekto įgyvendinimo laikotarpis ir trukmė, trumpa situacijos analizė ir projekto įgyvendinimo poreikio pagrindimas, projekto tikslas, uždaviniai, santrauka, tęstinumas, tikslinė grupė, kuriai skirtas projektas, amžiaus grupė, nuolatinių vaikų dienos centro lankytojų skaičius, projekto partneriai (jeigu yra);
17.5. Pareiškėjo veiklą užtikrinantys ištekliai (informacija apie projekto vadovą, buhalterį ar buhalterinės apskaitos paslaugas teikiantį asmenį bei kitus specialistus, savanorius, dalyvaujančius įgyvendinant projektą, turima materialinė bazė (patalpos, kuriose organizuojamas laisvalaikis, aktyvus poilsis, savišvieta, maitinimas ir kt., jų atitiktis Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytoms techninėms, sanitarinėms ir higienos normoms, priešgaisrinės saugos sąlygoms);
17.6. papildoma informacija (projekto sklaida ir viešinimas (priemonės, būdai, apimtis), informacija apie Pareiškėjo dalyvavimą kituose Ministerijos organizuojamuose konkursuose ir (ar) einamaisiais ar praėjusiais kalendoriniais metais iš Ministerijos gautas lėšas pagal kitas programas (priemones);
18. Pareiškėjas gali pateikti daugiau negu vieną paraišką, kai planuoja veiklas (priemones) vykdyti kelių savivaldybių / seniūnijų / gyvenamųjų vietovių teritorijose. Šiose paraiškose nurodyti vaikų dienos centrai ir projektuose nurodytų veiklų (priemonių) vykdymo teritorijos negali sutapti.
19. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:
19.1. Pareiškėjo steigimo dokumentų (nuostatų, įstatų, steigimo sutarties, statuto ar kt.) kopiją, patvirtintą Pareiškėjo antspaudu, jei jis antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti Pareiškėjo vardu, parašu;
19.2. galiojančios sutarties, kai buhalterinės apskaitos paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens, kopiją;
19.3. jei Pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti Pareiškėjo vardu, originalą arba kopiją, patvirtintą laikantis Dokumentų rengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Dokumentų rengimo taisyklės), reikalavimų;
19.4. asmens, turinčio teisę veikti Pareiškėjo vardu, pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų Nuostatų 26 punkte;
19.5. dokumento, patvirtinančio teisę naudotis nekilnojamuoju turtu, jei numatomas veiklas planuojama vykdyti tose patalpose, kopiją, patvirtintą juridinio asmens antspaudu, jei jis antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, parašu;
19.6. savivaldybės, kurios teritorijoje Pareiškėjas vykdys veiklą, raštą apie savivaldybės prisidėjimą ar neprisidėjimą prie dienos centro veiklos (suteiktas patalpas, patalpų išlaikymo bei kitų komunalinių išlaidų apmokėjimą, vaikų dienos centruose finansuojamų pareigybių skaičių ir kitas išlaidas) nurodant tokio prisidėjimo vertę ir patvirtinimą apie Pareiškėjo vykdomą veiklą tos savivaldybės teritorijoje;
19.7. dokumentus, įrodančius papildomą projekto finansavimą, ne mažesnį kaip 10 procentų lėšų viso projekto vertės, iš savo ar kitų teisėtų finansavimo šaltinių (pvz., garantiniai raštai);
19.8. darbuotojų, tiesiogiai dirbančių su vaikais, gyvenimo aprašymus, išsilavinimą ir (ar) kvalifikaciją patvirtinančius dokumentus;
20. Pareiškėjas užantspauduotame voke pateikia 2 paraiškos egzempliorius (1 originalą ir 1 kopiją) ir tiek pat Nuostatų 19 punkte nurodytų dokumentų (jų patvirtintų kopijų) egzempliorių. Kopija laikoma tinkamai patvirtinta, jei ji patvirtinta laikantis Dokumentų rengimo taisyklių reikalavimų. Visi paraiškos egzemplioriai ir prie jų pridedami dokumentai turi būti susegti, puslapiai sunumeruoti eilės tvarka.
21. Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba. Kartu su paraiška teikiami dokumentai turi būti surašyti lietuvių kalba, o užsienio kalba surašyti dokumentai pateikiami kartu su tinkamai patvirtintais vertimais į lietuvių kalbą, pateikiami šių dokumentų originalai arba tinkamai patvirtintos jų kopijos.
22. Paraiškos gali būti siunčiamos registruotu paštu, per pašto kurjerį arba pristatomi tiesiogiai į Ministeriją adresu Vilnius, A. Vivulskio g. 11. Ant voko būtina užrašyti „Vaikų dienos centrų veiklos projektų finansavimo 2016–2018 metais atrankos konkursui“. Elektroniniu paštu, faksu ar kitu nei skelbime nurodytu adresu pateiktos paraiškos Konkurso paraiškų registre neregistruojamos ir nevertinamos.
23. Paraiška turi būti pateikta iki Konkurso skelbime nurodytos paskutinės paraiškų pateikimo dienos. Jeigu paraiška siunčiama paštu ar per pašto kurjerį, pašto žymoje nurodyta pateikimo siųsti data turi būti ne vėlesnė kaip Ministerijos skelbime apie Konkursą nurodyta paskutinė paraiškų pateikimo data.
24. Gautos paraiškos registruojamos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbo reglamento, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2003 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. A1-213 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“, numatyta tvarka.
Informacija, kad paraiška gauta ir paraiškai suteiktas numeris, skelbiama Ministerijos interneto svetainėje per 7 darbo dienas nuo paraiškos gavimo Ministerijoje.
25. Konkursui pasibaigus, paraiškos Pareiškėjams negrąžinamos. Paraiškos, kurios nebuvo atrinktos finansuoti, saugomos vienus metus, kitos – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
26. Pareiškėjai negali teikti paraiškų ir lėšos jiems negali būti skiriamos, jei:
26.1. Pareiškėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;
26.2. Pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
26.4. Pareiškėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką Ministerijos darbuotojams, Komisijos nariams;
26.6. asmuo, turintis teisę veikti Pareiškėjo vardu, turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;
26.7. Pareiškėjas yra neatsiskaitęs už ankstesniais metais iš Ministerijos gautų lėšų panaudojimą valstybės biudžeto lėšų panaudojimo sutartyje ir teisės aktuose nustatyta tvarka arba gautas lėšas panaudojęs ne pagal tikslinę paskirtį;
26.8. Neteko galios nuo 2017-01-13
Papunkčio naikinimas:
Nr. A1-20, 2017-01-11, paskelbta TAR 2017-01-12, i. k. 2017-00795
IV SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR PROJEKTŲ ATRANKA
28. Paraiškų vertinimą sudaro šie etapai:
29. Paraiškos administracinės atitikties vertinimą atlieka Komisijos sekretorius, kuris, prieš Komisijos pirmininkui paskirstant projektus Komisijos nariams, įvertina, ar:
29.3. paraišką pateikė Pareiškėjas, kuris patenka į subjektų, turinčių teisę teikti paraiškas, grupę (Nuostatų 7 punktas);
29.4. Neteko galios nuo 2017-01-13
Papunkčio naikinimas:
Nr. A1-20, 2017-01-11, paskelbta TAR 2017-01-12, i. k. 2017-00795
29.5. pateiktas reikalaujamas paraiškos egzempliorių ir Nuostatų 19 punkte reikalaujamų dokumentų skaičius, pateiktos dokumentų kopijos tinkamai patvirtintos;
29.6. visi paraiškos egzemplioriai ir prie jų pridedami dokumentai susegti, puslapiai sunumeruoti eilės tvarka;
29.7. paraiška ir dokumentai surašyti lietuvių kalba, pateikti ir tinkamai patvirtinti dokumentų užsienio kalba vertimai;
30. Paraiškos atmetamos, projektai yra nevertinami ir lėšos jiems neskiriamos, jeigu:
30.2. paraišką pateikė Pareiškėjas, kuris nepatenka į subjektų, turinčių teisę teikti paraiškas, grupę;
30.5. Pareiškėjas nepateikė reikalaujamų paraiškos egzempliorių ir Nuostatų 19 punkte reikalaujamų dokumentų ir (arba) pateikė nepatvirtintas dokumentų kopijas;
30.6. Pareiškėjas per 3 darbo dienas nuo prašymo paaiškinti ar patikslinti pateiktą informaciją gavimo dienos nepateikė paaiškinimų ir patikslinimų;
30.7. Neteko galios nuo 2017-01-13
Papunkčio naikinimas:
Nr. A1-20, 2017-01-11, paskelbta TAR 2017-01-12, i. k. 2017-00795
31. Projekto tinkamumą finansuoti vertina Komisijos nariai užpildydami vertinimo anketą (Nuostatų 2 priedas), vadovaudamiesi šioje anketoje nurodytais vertinimo kriterijais.
32. Komisijos nariai turi įvertinti ir skirti balus už kiekvieną nurodytą aplinkybę:
32.3. projekto priemonių (veiklų) įgyvendinimo plane numatytų veiklų nuoseklumas, pagrįstumas ir tinkamumas projekto tikslui ir uždaviniams pasiekti;
32.5. projekto įgyvendinimo sąmatos aiškumas, detalumas ir racionalumas, pagrįstumas ir sąsaja su veiklomis;
33. Vertintinus projektus Komisijos nariams paskirsto Komisijos pirmininkas Komisijos posėdyje. Vieną projektą vertina ne mažiau kaip 2 Komisijos nariai. Jeigu vieną projektą vertino 2 Komisijos nariai ir projekto vertinimo rezultatai skiriasi daugiau kaip 15 balų, Komisijos pirmininkas tokį projektą paskiria papildomai įvertinti kitam Komisijos nariui.
34. Projektai turi būti įvertinti per 20 darbo dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo Konkursui dienos. Komisijos pirmininkas, atsižvelgdamas į gautų projektų skaičių ir apimtį, gali terminą pratęsti iki 10 darbo dienų arba paskirstyti paraiškas vertinti iki paraiškų priėmimo termino pabaigos.
35. Jeigu vertinant gautą paraišką ir dokumentus kyla neaiškumų, trūksta informacijos, galinčios turėti esminės įtakos projekto vertinimui, Komisijos sekretorius apie tai informuoja Komisiją ir Komisija turi teisę raštu paprašyti Pareiškėją paaiškinti ar patikslinti pateiktą informaciją per 3 darbo dienas nuo tokio prašymo gavimo dienos.
36. Komisija įvertina projektus, apskaičiuodama projektą vertinusių Komisijos narių kiekvienam projektui skirtų balų vidurkį, ir reitinguoja projektus balų mažėjimo tvarka. Didžiausias galimas paraiškos įvertinimas – 70 balų. Lėšas siūloma skirti tiems projektams, kurie surinko daugiausiai balų, tačiau ne mažiau negu 35 balus ir kuriems užteko Konkursui įgyvendinti numatytų valstybės biudžeto lėšų. Likę tinkami finansuoti projektai yra įtraukiami į rezervinių projektų sąrašą. Projektai, surinkę mažiau negu 35 balai, nefinansuojami.
37. Projektams iš rezervinių projektų sąrašo finansavimas gali būti skirtas Nuostatų 70 punkte nustatyta tvarka.
38. Jei pateikti projektai pagal turinį įvertinami vienodai, pirmenybė teikiama projektui, kurio administravimo išlaidoms nebus prašoma valstybės biudžeto lėšų arba šioms išlaidoms prašomų padengti valstybės biudžeto lėšų procentinė dalis bus mažesnė. Jei projektai įvertinami vienodai ir šiuo aspektu, pirmenybė teikiama projektui, kuriame numatyta įtraukti daugiau nuolatinių vaikų dienos centro lankytojų. Jei projektai įvertinami vienodai ir šiuo aspektu, pirmenybė teikiama projektui, kurio įgyvendinimui numatyta skirti didesnę dalį (procentine išraiška) savo ar kitų šaltinių lėšų.
39. Komisija atrenka finansuotinus projektus ir siūlo projektams skirti lėšas, atsižvelgdama į numatomas vykdyti veiklas ir planuojamo biudžeto pagrįstumą bei prašomą lėšų sumą, ir pateikia Ministerijos kancleriui pasiūlymus dėl lėšų skyrimo.
Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, prieš sudarant valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį, Ministerija raštu informuoja Pareiškėją apie jam skirtų lėšų dydį, nurodo patikslinti sąmatą ir priemonių (veiklų) įgyvendinimo planą, o Pareiškėjas ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo pranešimo gavimo dienos patikslina sąmatą ir priemonių (veiklų) įgyvendinimo planą, nurodo, kokiu mastu bus vykdomas projektas, aiškiai nustatydamas įgyvendinant projektą privalomus atlikti darbus, surengti renginius, suteikti paslaugas ir pan., patvirtina, kad priimtas sprendimas skirti dalį lėšų neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus, ir patikslintą sąmatą pateikia Ministerijai.
Gavęs Pareiškėjų patikslintus dokumentus, Komisijos sekretorius ne vėliau nei kitą darbo dieną juos pateikia įvertinti tiems Komisijos nariams, kurie vertino pirmines paraiškas. Komisijos nariai patikslintus dokumentus įvertina ne vėliau nei per 3 darbo dienas.
Komisija ne vėliau nei per 3 darbo dienas po to, kai Komisijos nariai įvertina patikslintus dokumentus, posėdyje įvertina Pareiškėjų patikslintus dokumentus ir protokoliniu sprendimu pritaria arba nepritaria Pareiškėjų suplanuotoms lėšoms ir jų veikloms (darbams) pagal atitinkamam projektui įgyvendinti skirtas valstybės biudžeto lėšas.
Pareiškėjams nepateikus patikslintų dokumentų arba Komisijai nepritarus patikslintiems Pareiškėjų dokumentams, Komisijos siūlymu sprendimas dėl lėšų skyrimo tokių Pareiškėjų pateiktiems projektams finansuoti pripažįstamas netekusiu galios. Komisijos sekretorius ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo Komisijos posėdžio parengia sprendimo dėl lėšų skyrimo pakeitimo projektą.
Punkto pakeitimai:
Nr. A1-20, 2017-01-11, paskelbta TAR 2017-01-12, i. k. 2017-00795
40. Ministerijos kancleris per 7 darbo dienas nuo Komisijos pasiūlymų gavimo dienos priima sprendimą dėl lėšų skyrimo projektams, kuris įforminamas Ministerijos kanclerio potvarkiu.
41. Informacija apie Konkurso rezultatus ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo Ministerijos kanclerio potvarkio dėl lėšų skyrimo priėmimo skelbiama Ministerijos interneto svetainėje www.socmin.lt.
42. Ministerija raštu informuoja Pareiškėjus apie Ministerijos kanclerio priimtą sprendimą per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos. Pareiškėjai, kurių paraiškos buvo atmestos ar kurių projektams neskirta lėšų, apie sprendimą informuojami raštu, nurodant atmetimo ar lėšų neskyrimo priežastis, pateikiant sprendimo dėl lėšų skyrimo išrašą.
43. Ministerija per 5 darbo dienas nuo Ministerijos kanclerio potvarkio dėl lėšų skyrimo projektams priėmimo perduoda Socialinių paslaugų priežiūros departamentui prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Departamentas) po 1 egzempliorių patvirtintų (patikslintų) paraiškų, kurioms skirtas finansavimas, Komisijos protokolinių sprendimų kopijas ir Nuostatų 39 punkte nurodytus patikslintus dokumentus bei Komisijos protokolinių sprendimų kopijas. Perdavimas įforminamas Ministerijos ir Departamento padalinių, atsakingų už Konkurso koordinavimą, pasirašytu Dokumentų perdavimo–priėmimo aktu.
V SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
44. Projektus vertina Komisija, sudaroma socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu. Komisijos nariais gali būti Ministerijos, kitų ministerijų, įstaigų prie ministerijų, kitų valstybės ir savivaldybės įstaigų ir organizacijų atstovai, nevyriausybinių organizacijų atstovai, turintys projektams vertinti reikalingų gebėjimų.
45. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas. Nesant Komisijos pirmininko jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisiją techniškai aptarnauja Komisijos sekretorius, skiriamas socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.
46. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai vyksta Komisijos pirmininko nustatytu laiku. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai Komisijos narių. Komisijos posėdžiuose stebėtojų teisėmis turi teisę dalyvauti Pareiškėjai, Pareiškėjų ir kitų suinteresuotų asmenų atstovai.
47. Pirmasis Komisijos posėdis sušaukiamas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo Konkursui dienos. Galutinis posėdis sušaukiamas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Komisijos narių paskutinių vertinimo anketų pateikimo dienos. Prireikus gali būti šaukiama ir daugiau posėdžių.
48. Komisijos nariams apie posėdį raštu arba elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki Komisijos posėdžio praneša Komisijos sekretorius, kuris kartu su pranešimu Komisijos nariams pateikia posėdžio darbotvarkės projektą ir medžiagą numatomais svarstyti klausimais.
49. Komisijos narys, negalintis atvykti į posėdį, apie tai ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Komisijos posėdžio turi pranešti Komisijos pirmininkui, išskyrus atvejus, kai to negali padaryti dėl objektyvių priežasčių.
50. Tarp posėdžių einamieji klausimai gali būti aptariami ir Komisijos narių nuomonė išreiškiama elektroniniu paštu.
51. Prieš pradėdami pirmąjį posėdį, Komisijos nariai ir sekretorius privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimą užtikrinti Konkurso informacijos konfidencialumą, viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos ir nešališkumo deklaraciją dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačiųjų interesų konflikto vengimo.
Konfidencialumo pasižadėjimą pasirašo ir Komisijos posėdžiuose stebėtojų teisėmis dalyvaujantys Pareiškėjai, Pareiškėjų ir kitų suinteresuotų asmenų atstovai.
52. Komisijos nariams pasirašius Nuostatų 51 punkte nurodytus dokumentus, Komisijos pirmininkas trumpai supažindina Komisijos narius su Konkurso tikslais, numatoma darbo tvarka, paaiškina, kaip pildyti vertinimo anketą, į ką tikslinga atsižvelgti vertinant projektus, apžvelgia vertinimo ypatumus, kitas aplinkybes, atsako į Komisijos narių klausimus.
53. Jeigu yra aplinkybių, galinčių turėti įtakos sprendimui, Komisijos narys, prieš pradėdamas nagrinėti paraiškas, turi nusišalinti, prieš tai pranešęs Komisijos pirmininkui. Jeigu Komisijos narys nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo vertinimo rezultatai interesų konfliktą sukėlusiu klausimu laikomi negaliojančiais, o tokio nario vertintą projektą vertina Komisijos pirmininkas ar jo paskirtas kitas Komisijos narys.
531. Komisijos pirmininkas, narys ar Komisijos sekretorius gali būti nušalinti nuo pareigų Komisijoje, jeigu:
531.2. jie įtariami pažeidę konfidencialumo reikalavimus (pvz., atskleidė jiems patikėtus dokumentus ar duomenis tretiesiems asmenims);
531.3. jie įtariami pažeidę nešališkumo reikalavimus (pvz., savo ar asmenų, susijusių su jais artimos giminystės, svainystės, taip pat buvusių ar esamų santuokos, globos ar rūpybos ryšiais (toliau – susiję asmenys), privačių interesų naudai pasinaudojo ar leido naudotis informacija, kurią įgijo dalyvaudami Komisijos veikloje; Konkurse dalyvauja asmenys, iš kurių jie ar susiję asmenys gauna bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos; jie ar susiję asmenys yra Konkurse dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas, valdymo organo narys ar kitoks atstovas; jie yra ar buvo kitaip susiję su Konkurse dalyvaujančiais asmenimis ar nuo šių asmenų priklausomi);
531.4. jie savo veiksmais ar neveikimu trukdo Komisijos darbui, siekia paveikti Konkurso eigą ir (ar) rezultatus;
531.5. yra kitokių aplinkybių, kurios kelia abejonių dėl jų nešališkumo, objektyvumo, tinkamo pareigų atlikimo.
Papildyta punktu:
Nr. A1-20, 2017-01-11, paskelbta TAR 2017-01-12, i. k. 2017-00795
532. Komisijos pirmininkas nuo pareigų Komisijoje nušalinamas socialinės apsaugos ir darbo ministro sprendimu. Komisijos narys ar Komisijos sekretorius nuo pareigų nušalinami Komisijos pirmininko sprendimu. Sprendime nurodomas nušalinimo laikotarpis ir nušalinimo priežastys.
Kai nušalinamas ar nusišalino Komisijos pirmininkas, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas. Kai nušalinamas ar nusišalino Komisijos narys, jam paskirtas vertinti paraiškas Komisijos pirmininkas perduoda įvertinti kitam Komisijos nariui. Kai nušalinamas ar nusišalino Komisijos sekretorius, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko paskirtas kitas Komisijos narys arba Ministerijos administracijos padalinio, kuriame dirba nušalintas (nusišalinęs) Komisijos sekretorius, vadovo sprendimu paskirtas valstybės tarnautojas ar darbuotojas.
Papildyta punktu:
Nr. A1-20, 2017-01-11, paskelbta TAR 2017-01-12, i. k. 2017-00795
54. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių dviejų trečdalių balsų dauguma. Kai Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamas yra Komisijos pirmininko, o jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojo balsas.
55. Komisijos sprendimai įforminami posėdžio protokolu, kurį pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius. Komisijos posėdžius protokoluoja Komisijos sekretorius.
Protokolai įforminami vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis, reguliuojančiomis protokolo turinį, ir Dokumentų rengimo taisyklėmis. Protokolai parengiami ne vėliau kaip per 7 darbo dienas po posėdžio.
VI SKYRIUS
PROJEKTO FINANSAVIMAS, SUTARČIŲ SUDARYMAS,
VYKDYMAS IR KONTROLĖ
57. Projektams lėšos skiriamos iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto Ministerijai patvirtintų asignavimų pagal programas.
58. Priėmus sprendimą skirti lėšas, tarp Pareiškėjo ir Departamento ne vėliau kaip per 35 kalendorines dienas nuo dienos, kai Pareiškėjas raštu informuojamas apie priimtą sprendimą skirti lėšas pateiktam projektui, turi būti sudaroma valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartis.
59. Tinkamos projekto išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su projekte numatytomis veiklomis ir būtinos projektui vykdyti, pagrįstos projekto įgyvendinimo eiga ir planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu. Išlaidos laikomos tinkamomis finansuoti, jei jos patirtos nuo sutarties pasirašymo su Departamentu dienos iki sutartyje numatytos datos.
60. Nesudarius valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties dėl Pareiškėjo kaltės per Nuostatų 58 punkte nurodytą terminą, Departamentas teikia Ministerijos kancleriui pasiūlymą panaikinti sprendimą skirti lėšas.
61. Pareiškėjai gautas valstybės biudžeto lėšas privalo laikyti banke, kitoje kredito ar mokėjimo įstaigoje specialiai šioms lėšoms atidarytoje sąskaitoje, įvertindami valstybės biudžeto lėšų laikymo, naudojimo bei saugojimo rizikos veiksnius, ir naudoti tik valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje ir patvirtintoje sąmatoje nurodytai veiklai vykdyti.
62. Pareiškėjai atsiskaitymus grynaisiais ir negrynaisiais pinigais privalo vykdyti vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.929 straipsniu ir kitais atsiskaitymus grynaisiais ir negrynaisiais pinigais reglamentuojančiais teisės aktais.
63. Jei Pareiškėjas veikloms įgyvendinti sudaro darbo sutartis, išlaidos darbo užmokesčiui, įskaitant socialinio draudimo įmokas, turi sudaryti iki 70 procentų projektui skirtų lėšų.
Punkto pakeitimai:
Nr. A1-20, 2017-01-11, paskelbta TAR 2017-01-12, i. k. 2017-00795
64. Pareiškėjas, kurio veikla yra daugiau kaip 50 proc. finansuojama iš valstybės, savivaldybių biudžetų lėšų, Europos Sąjungos lėšų, yra laikomas perkančiąja organizacija. Perkančioji organizacija, atlikdama pirkimus, privalo vadovautis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu.
641. Ministerijai ir (arba) Departamentui nustačius, kad Pareiškėjas skirtas valstybės biudžeto lėšas panaudojo ne pagal paskirtį, Pareiškėjas privalo jas grąžinti Ministerijai arba Departamentui per jų nustatytą laikotarpį. Negrąžintos lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Pareiškėjas praranda teisę teikti paraiškas ir gauti finansavimą iš visų Ministerijos programų trejus metus nuo teismo sprendimo, kuriuo Ministerijai iš Pareiškėjo priteisiamos neteisėtai panaudotos valstybės biudžeto lėšos, įsiteisėjimo dienos.
Papildyta punktu:
Nr. A1-20, 2017-01-11, paskelbta TAR 2017-01-12, i. k. 2017-00795
65. Norėdamas patikslinti sąmatą, Pareiškėjas turi pateikti Departamentui pagrįstą prašymą tikslinti projekto išlaidų sąmatą ir lyginamąjį tikslinamų išlaidų sąmatos projektą. Pareiškėjas gali teikti prašymą tikslinti sąmatą tik dėl nepatirtų išlaidų, išskyrus tinkamų išlaidų sumažėjimo atvejus.
66. Departamentas, išnagrinėjęs Pareiškėjo prašymą, per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos priima sprendimą dėl sąmatos tikslinimo ir apie tai Pareiškėją informuoja raštu. Gavęs leidimą, Pareiškėjas per 5 darbo dienas nuo jo gavimo dienos privalo atitinkamai patikslinti išlaidų sąmatą ir ją pateikti Departamentui.
67. Prašymai tikslinti sąmatą gali būti teikiami vieną kartą per ketvirtį, bet ne vėliau kaip likus 10 darbo dienų kito ketvirčio pradžios. Vėliau pateikti prašymai nenagrinėjami.
671. Ministerija, Konkursui skyrusi papildomų lėšų, neskelbdama naujo konkurso, per 5 darbo dienas nuo sprendimo skirti papildomų lėšų priėmimo dienos apie tai informuoja Pareiškėjus, kurių pateiktiems projektams skirtas finansavimas, nurodo Ministerijos Konkursui skirtų papildomų lėšų dydį ir paprašo patikslinti sąmatą bei priemonių (veiklų) įgyvendinimo planą. Lyginamąją projekto išlaidų sąmatą ir patikslintą priemonių (veiklų) įgyvendinimo planą Pareiškėjas turi raštu pateikti Ministerijai per 5 darbo dienas nuo Ministerijos nurodymo gavimo dienos. Papildomos lėšos skiriamos Komisijos siūlymu ir Ministerijos kanclerio sprendimu, įforminamu Ministerijos kanclerio potvarkiu.
Jei Pareiškėjai nepateikia patikslintų sąmatų ir priemonių (veiklų) įgyvendinimo planų arba pateikus minėtus dokumentus ir skyrus papildomą finansavimą projektams lieka nepanaudotų lėšų, Komisijos siūlymu ir Ministerijos kanclerio sprendimu, įforminamu Ministerijos kanclerio potvarkiu, Ministerijos papildomai skirtos lėšos eilės tvarka gali būti skirtos projektams, esantiems rezervinių projektų sąraše.
Papildyta punktu:
Nr. A1-18, 2018-01-11, paskelbta TAR 2018-01-12, i. k. 2018-00498
68. Pareiškėjas privalo informuoti Ministeriją ir Departamentą apie projekte numatytų veiklų vykdymo nutraukimą, sustabdymą ar panaikinimą. Gavęs tokį pranešimą, Departamentas sustabdo lėšų pervedimą projektui. Pareiškėjui atnaujinus veiklą ir apie tai pranešus Ministerijai ir Departamentui, atnaujinamas sustabdytų lėšų pervedimas.
69. Pareiškėjas privalo informuoti, jei vykdoma ar numatoma vykdyti Pareiškėjo reorganizacija, ir pateikti dokumentus bei informaciją, pagrindžiančią, kad po reorganizacijos veiksiantis juridinis asmuo bus pajėgus tinkamai vykdyti projekto veiklas.
70. Pareiškėjui nesudarius valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties dėl Pareiškėjo kaltės per Nuostatų 58 punkte nurodytą terminą, atsisakius dalies lėšų, nutraukus valstybės biudžeto lėšų panaudojimo sutartį ar nepasirašius sutarties pratęsimo dokumentų, likusios nepanaudotos lėšos Komisijos siūlymu ir Ministerijos kanclerio sprendimu, įforminamu Ministerijos kanclerio potvarkiu, eilės tvarka gali būti skirtos įvertintiems projektams, esantiems rezervinių paraiškų sąraše. Prieš priimant tokį sprendimą, Komisija gali paprašyti iš Pareiškėjo papildomų dokumentų.
Ministerijos kanclerio sprendimas dėl lėšų skyrimo priimamas per 5 darbo dienas nuo Komisijos siūlymo gavimo dienos.
71. Pareiškėjas privalo:
71.1. projektą įgyvendinti iki valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje numatytos dienos, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 d.;
71.2. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 d., o pasibaigus metams – iki kitų metų sausio 5 d., Departamentui pateikti atitinkamai ketvirtines ir metines projekto veiklos ir finansinę ataskaitas pagal Departamento pateiktas formas;
71.3. pasibaigus valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties terminui ar iki galo įgyvendinus projektą, per 5 darbo dienas nuo projekto pabaigos dienos Departamentui pateikti galutines projekto įgyvendinimo veiklos ir finansinę ataskaitas pagal Departamento direktoriaus patvirtintas formas. Prie projekto veiklos ataskaitos gali būti pridedama turima su projekto įgyvendinimu susijusi rašytinė ir vaizdinė medžiaga;
72. Departamentas Pareiškėjams teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto įgyvendinimu.
73. Departamentas atrankos būdu tikrina, ar lėšas projektui įgyvendinti gavęs Pareiškėjas laikosi Nuostatų reikalavimų ir valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nustatytų įsipareigojimų.
74. Departamentas, nustatęs ar turintis pagrįstų įtarimų, kad Pareiškėjas netinkamai vykdo valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties reikalavimus, apie tai raštu informuoja Pareiškėją ir turi teisę sustabdyti valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį. Pareiškėjas raštu informuoja Departamentą apie pasirengimą tinkamai vykdyti valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nustatytus reikalavimus, kartu pateikia tai patvirtinančius įrodymus. Departamentas, įvertinęs iš Pareiškėjo gautą informaciją, gali atnaujinti valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties vykdymą. Jei Pareiškėjas neinformuoja Departamento apie pasirengimą tinkamai vykdyti valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nustatytų reikalavimų, Departamentas turi teisę vienašališkai nutraukti valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį apie tai Pareiškėją įspėjęs prieš 10 darbo dienų.
75. Departamentas nutraukia valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį su Pareiškėjais ir skirtos lėšos grąžinamos, kai:
VII SKYRIUS
PROJEKTŲ FINANSAVIMO PRATĘSIMAS
76. Projektų finansavimas gali būti pratęstas kitiems kalendoriniams metams, bet ne ilgiau kaip iki kitų metų gruodžio 31 d. tomis pačiomis Nuostatuose ir valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nustatytomis sąlygomis, neskelbiant naujo konkurso. Pratęsus projektų finansavimą, išlaidos laikomos tinkamomis finansuoti, jei jos patirtos ir apmokėtos nuo 2018 m. sausio1 d. iki pratęsus projekto finansavimą sudarytoje valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje numatytos projekto įgyvendinimo galutinės datos, tačiau ne vėliau kaip iki 2018 m. gruodžio 31 d. Prašydamas pratęsti finansavimą, Pareiškėjas iki einamųjų metų gruodžio 15 d. Ministerijai pateikia:
Punkto pakeitimai:
Nr. A1-18, 2018-01-11, paskelbta TAR 2018-01-12, i. k. 2018-00498
76.2. asmens, turinčio teisę veikti Pareiškėjo vardu, pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų Nuostatų 26 punkte;
76.4. detalią sąmatą, nurodant lėšų šaltinius ir kiek lėšų prašoma iš Ministerijai skirtų asignavimų, reikalingų projektui įgyvendinti kitiems metams (Nuostatų 4 priedas);
76.6. savivaldybės, kurios teritorijoje Pareiškėjas vykdys veiklą, raštą apie savivaldybės prisidėjimą ar neprisidėjimą prie dienos centro veiklos (suteiktas patalpas, patalpų išlaikymo bei kitų komunalinių išlaidų apmokėjimą, vaikų dienos centruose finansuojamų pareigybių skaičių ir kitas išlaidas) nurodant tokio prisidėjimo vertę ir patvirtinimą apie Pareiškėjo vykdomą veiklą tos savivaldybės teritorijoje;
76.7. dokumentus, įrodančius ne mažesnį kaip 10 procentų viso projekto vertės papildomą projekto finansavimą iš savo ar kitų teisėtų finansavimo šaltinių (pvz., garantiniai raštai);
Punkto pakeitimai:
Nr. A1-20, 2017-01-11, paskelbta TAR 2017-01-12, i. k. 2017-00795
77. Prašymus pratęsti finansavimą svarsto Komisija.
Komisija, gavusi visus Nuostatų 76 punkte nurodytus dokumentus, ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo paskutinės prašymų pratęsti projektų finansavimą pateikimo termino dienos įvertina projektų veiklos I–III ketvirčių ataskaitų duomenis, projekto vykdytojo pateiktą ir kitą su projekto vykdymu susijusią turimą informaciją.
Kai svarstomas klausimas dėl finansavimo skyrimo ateinančių metų II–IV ketvirčiams, Komisija, gavusi visus Nuostatų 76 punkte nurodytus dokumentus, ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo metinių veiklos ir finansinės ataskaitų gavimo dienos įvertina metines veiklos ir finansinę ataskaitas, projekto vykdytojo pateiktą ir kitą su projekto vykdymu susijusią turimą informaciją.
Jei Komisijai vertinant projekto vykdytojo prašymą pratęsti projekto finansavimą ateinančiais metais kyla neaiškumų, Komisija privalo paprašyti projekto vykdytojo pateikti (patikslinti) atitinkamą informaciją, prašyme nurodydama ne trumpesnį kaip 3 darbo dienų terminą nuo šio prašymo gavimo dienos informacijai pateikti. Gavusi prašomą informaciją, Komisija ją įvertina ir pateikia Ministerijos kancleriui siūlymą dėl projekto finansavimo pratęsimo. Jei projekto vykdytojas per Komisijos nurodytą terminą ar jos nustatyta forma nepateikia prašomos informacijos, projekto vykdytojo prašymas toliau nesvarstomas.
Komisija, per šiame punkte nustatytą terminą įvertinusi projekto vykdytojo prašymą pratęsti projekto finansavimą ateinančiais metais, raštu pateikia siūlymus Ministerijos kancleriui dėl finansavimo skyrimo projektams ateinančių metų I ketvirčiui, o gavusi metinę veiklos ataskaitą, – dėl finansavimo skyrimo ateinančių metų II–IV ketvirčiams.
Kartu su siūlymais dėl projektų finansavimo pratęsimo Komisija pateikia Ministerijos kancleriui projekto vykdytojų einamųjų metų I–III ketvirčių veiklos ataskaitų (kai svarstomas klausimas dėl finansavimo skyrimo ateinančių metų II–IV ketvirčiams, pateikiami metinių veiklos ir finansinės ataskaitų įvertinimai) įvertinimą, kuriame nurodoma, ar projektas atitinkamais kalendoriniais metais buvo vykdomas nepažeidžiant Nuostatų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties reikalavimų, o kai sprendžiamas klausimas dėl finansavimo skyrimo projektui ateinančių metų I ketvirčiui, taip pat nurodoma, ar projekto vykdytojas įgyvendino ne mažiau kaip 80 proc. visų tiems kalendoriniams metams suplanuotų rodiklių (veiklų), kartu nurodant konkretų rodiklių (veiklų) pasiekimo procentą.
Punkto pakeitimai:
Nr. A1-18, 2018-01-11, paskelbta TAR 2018-01-12, i. k. 2018-00498
78. Ministerijos kancleris per 3 darbo dienas nuo Komisijos pasiūlymo gavimo dienos priima sprendimą dėl projekto finansavimo pratęsimo ir lėšų skyrimo, kuris įforminamas Ministerijos kanclerio potvarkiu.
Projekto finansavimas gali būti pratęsiamas tik tuo atveju, kai nustatoma, kad projektas einamaisiais kalendoriniais metais buvo vykdomas nepažeidžiant Nuostatų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties reikalavimų, o kai finansavimas skiriamas ateinančių metų I ketvirčiui, – kad projekto vykdytojas taip pat įgyvendino ne mažiau kaip 80 proc. visų tiems kalendoriniams metams suplanuotų rodiklių (veiklų).
Punkto pakeitimai:
Nr. A1-18, 2018-01-11, paskelbta TAR 2018-01-12, i. k. 2018-00498
79. Priimtas sprendimas dėl sutarčių pratęsimo su Pareiškėju gali būti pakeistas pasikeitus atitinkamų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymui ir (ar) kitiems teisės aktams, pagal kuriuos skiriami valstybės biudžeto asignavimai šiai veiklai vykdyti.
791. Komisijos sekretorius Pareiškėjus raštu informuoja apie Ministerijos kanclerio sprendimą per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos. Pareiškėjai, kurių projektai buvo atmesti ar jiems neskirta lėšų, apie sprendimą informuojami raštu, nurodant prašymų netenkinimo ar atmetimo priežastis, pateikiant sprendimo dėl lėšų skyrimo išrašą.
Papildyta punktu:
Nr. A1-18, 2018-01-11, paskelbta TAR 2018-01-12, i. k. 2018-00498
80. Pratęsus projekto finansavimą, nauja Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartis (papildomas susitarimas dėl jau sudarytos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties pakeitimo) su Pareiškėju pasirašoma per 10 darbo dienų nuo Ministerijos kanclerio potvarkio dėl lėšų skyrimo projektams priėmimo dienos. Jeigu sudaromų projektų sutarčių (papildomų susitarimų) skaičius viršija 200, terminą galima pratęsti vieną kartą ne ilgiau kaip 10 darbo dienų.
Nesudarius naujos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties (papildomo susitarimo dėl jau sudarytos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties pakeitimo) per šiame punkte nurodytą terminą, nutraukus sudarytą sutartį, Komisija teikia Ministerijos kancleriui pasiūlymą panaikinti sprendimą projektui skirti lėšas.
Punkto pakeitimai:
Nr. A1-20, 2017-01-11, paskelbta TAR 2017-01-12, i. k. 2017-00795
Nr. A1-18, 2018-01-11, paskelbta TAR 2018-01-12, i. k. 2018-00498
VIII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
82. Nustatomas šis projektų įgyvendinimo kriterijus – nuolatinių vaikų dienos centrų lankytojų, dalyvaujančių vaikų dienos centrų veikloje, ir šeimų skaičius.
83. Pareiškėjai, teikdami Departamentui ketvirčio ir metinę įgyvendinimo ataskaitas, jose turi nurodyti projekto veiklų reikšmes pagal Nuostatų 82 punkte įvardytus įgyvendinimo kriterijus.
84. Skyrus finansavimą Pareiškėjo pateiktam projektui, Pareiškėjas įsipareigoja viešinti vykdomą projektą naudodamas Ministerijos logotipą visuose su projektine veikla susijusiuose dokumentuose ir leidiniuose, taip pat per renginius. Viešindamas projektą, Pareiškėjas turi nepažeisti viešosios tvarkos ir laikytis teisės aktų nustatytos tvarkos bei nurodyti, kad projektui lėšų skyrė Ministerija.
85. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako Pareiškėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
86. Ministerijos kanclerio sprendimas dėl lėšų skyrimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo ir Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Vaikų dienos centrų veiklos projektų
finansavimo 2016–2018 metais atrankos
konkurso organizavimo nuostatų
1 priedas
(Vaikų dienos centrų veiklos projektų finansavimo 2016–2018 metais paraiškos forma)
________________________________________________________________
(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos pavadinimas)
________________________________________________________________
(kodas, adresas, tel. Nr., el. pašto adresas)
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai
A. Vivulskio g. 11
03610 Vilnius
PARAIŠKA
VAIKŲ DIENOS CENTRŲ VEIKLOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO 2016–2018 METAIS ATRANKOS KONKURSUI
__________________
(data)
1. BENDRA INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ IR PAREIŠKĖJĄ
Projekto pavadinimas |
|
Projektui įgyvendinti prašoma suma |
|
Projekto vykdymo vietovė |
|
Pareiškėjo pavadinimas |
|
Pareiškėjo teisinė forma |
|
Juridinio asmens kodas |
|
Pareiškėjo vadovas / įgaliotas asmuo |
|
Kontaktinis asmuo / projekto vadovas |
|
Buhalteris ar buhalterinės apskaitos paslaugas teikiantis asmuo |
|
2. PROJEKTO APRAŠYMAS
2.7. Projekto tikslinė grupė, kuriai skirtas projektas, amžiaus grupė, nuolatinių vaikų dienos centro lankytojų skaičius
Tikslinė grupė |
Amžiaus grupė |
Nuolatinių vaikų dienos centro lankytojų skaičius |
Vaikai iš socialinės rizikos šeimų |
Iki 7 m. 7–11 m. 11–15 m. 16–18 m. |
|
Vaikai iš nepasiturinčių gyventojų šeimų |
Iki 7 m. 7–11 m. 11–15 m. 16–18 m. |
|
Kiti vaikai |
Iki 7 m. 7–11 m. 11–15 m. 16–18 m. |
|
|
Iš viso |
|
3. PROJEKTO PRIEMONIŲ (VEIKLŲ) ĮGYVENDINIMO PLANAS
Tikslas |
Uždaviniai |
Veiklos pavadinimas (detalizavimas) |
Planuojamas veiklos vykdymo terminas, vieta |
Atsakingas asmuo |
Vertinimo rodikliai, planuojami rezultatai (kokybiniai, kiekybiniai) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. DETALI PROJEKTO ĮGYVENDINIMO SĄMATA
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšis |
Mato vienetas |
Kiekis |
Vieneto kaina, Eur |
Viso pro-jekto vertė, Eur |
Savivaldybės lėšos, Eur |
Rėmėjų ir kitos lėšos, Eur |
Iš Ministerijos prašoma suma, Eur |
I. |
Projekto administravimo (ne daugiau 30 proc. projektui įgyvendinti Ministerijos skirtų lėšų; biudžetinės ir viešosios įstaigos, kurių steigėja arba dalininkė yra valstybė ir (ar) savivaldybė, negali numatyti projekto administravimo išlaidų) |
|
|
|
||||
1. |
Projekto vadovo, finansininko darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas |
|
|
|
||||
1.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Kitos administravimo išlaidos (buhalterinės apskaitos vedimo, biuro nuomos, komunalinių paslaugų, ryšio paslaugų (interneto, fiksuotojo ir (ar) mobiliojo ryšio (neviršijant 15 Eur vienam projekto vykdytojui per mėnesį), pašto išlaidos) kanceliarinių prekių, komandiruočių (išskyrus tarptautinių komandiruočių) |
|
|
|
||||
2.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
||||
II. |
Projekto įgyvendinimo išlaidos |
|
|
|
||||
1. |
Darbuotojų, tiesiogiai dirbančių su vaikais, darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas |
|
|
|
||||
1.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Nuolatinių vaikų dienos centro lankytojų maitinimo organizavimas (ne daugiau kaip 2 Eur vienam asmeniui per dieną) |
|
|
|
||||
2.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Paslaugoms, teikiamoms pagal atlygintinas paslaugų ar autorines sutartis, jei šias paslaugas teikia asmenys, įgiję atitinkamos srities išsilavinimą, negali viršyti daugiau kaip 25 Eur už 1 val. |
|
|
|
||||
3.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Vaikų atvykimo į vaikų dienos centrą ir grįžimo į namus transporto išlaidos (visuomeninio transporto priemonių bilietų, vaikų dienos centrui priklausančio ar nuomojamo automobilio degalų išlaidos) |
|
|
|
||||
4.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Savanoriškai veiklai organizuoti Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatymo nustatyta tvarka |
|
|
|
||||
5.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Reikalingoms tiesiogiai susijusioms su projekto įgyvendinama veikla paslaugoms, prekėms ir priemonėms, inventoriui įsigyti |
|
|
|
||||
6.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
||||
IŠ VISO |
|
|
|
|
5. PAREIŠKĖJO VEIKLĄ UŽTIKRINANTYS IŠTEKLIAI
5.1. Informacija apie projekto vadovą, buhalterį ar buhalterinės apskaitos paslaugas teikiantį asmenį bei kitus specialistus, savanorius, dalyvaujančius įgyvendinant projektą
Vardas ir pavardė |
Išsilavinimas ir kvalifikacija, darbo patirtis |
Vaidmuo įgyvendinant projektą |
|
|
|
|
|
|
6. PAPILDOMA INFORMACIJA
7. PRIDEDAMI DOKUMENTAI
Dokumento pavadinimas |
Egz. skaičius |
Psl. skaičius |
Užpildyta projekto paraiška |
|
|
Pareiškėjo steigimo dokumentų (įstatų, nuostatų, steigimo sutarties, statuto ar kt.) kopija, patvirtinta pareiškėjo antspaudu, jei jis antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu |
|
|
Galiojančios sutarties, kai paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens, kopija |
|
|
Jei pareiškėjui atstovauja ne vadovas – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu, originalas arba kopija |
|
|
Asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašyta laisvos formos pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų Vaikų dienos centrų veiklos projektų finansavimo 2016–2018 metais atrankos konkurso organizavimo nuostatų 25 punkte |
|
|
Dokumento, patvirtinančio teisę naudotis nekilnojamuoju turtu, jei numatomas veiklas planuojama vykdyti tose patalpose, kopija, patvirtinta juridinio asmens antspaudu, jei jis antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, parašu |
|
|
Savivaldybės administracijos, kurios teritorijoje pareiškėjas vykdys veiklą, raštas apie savivaldybės prisidėjimą prie dienos centro veiklos (suteiktas patalpas, patalpų išlaikymo bei kitų komunalinių išlaidų apmokėjimą, vaikų dienos centruose finansuojamų pareigybių skaičių ir kitas išlaidas) nurodant tokio prisidėjimo vertę ir informaciją apie pareiškėjo vykdomą veiklą tos savivaldybės teritorijoje |
|
|
Dokumentai, įrodantys papildomą projekto finansavimą, ne mažesnį kaip 10 procentų lėšų viso projekto vertės, iš savo ar kitų teisėtų finansavimo šaltinių (pvz., garantiniai raštai) |
|
|
Darbuotojų, tiesiogiai dirbančių su vaikais, gyvenimo aprašymai, išsilavinimą ir (ar) kvalifikaciją patvirtinantys dokumentai |
|
|
Kiti dokumentai (išvardyti) |
|
|
Patvirtinu, kad pateikta informacija yra teisinga. Užtikrinu, kad projektas parengtas ir jį vykdant numatomi sukurti ir (ar) įgyti rezultatai ir su jais susijusios teisės nepažeis kitų autorių turtinių ir kitų intelektinės ar pramoninės nuosavybės teisių. Sutinku, kad visi šioje paraiškoje nurodyti duomenys būtų tvarkomi siekiant įvertinti paraiškas vykdant Vaikų dienos centrų veiklos projektų finansavimo 2016–2018 metais atrankos konkursą, taip pat, kad bus tikrinamas jų teisingumas.
Pareiškėjo vadovas ar įgaliotas asmuo ________________ ________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Pareiškėjo buhalteris ________________ ________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
A. V.
Vaikų dienos centrų veiklos projektų
finansavimo 2016–2018 metais atrankos
konkurso organizavimo nuostatų
2 priedas
(Vertinimo anketos forma)
PROJEKTO, PATEIKTO VAIKŲ DIENOS CENTRŲ VEIKLOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO 2016–2018 METAIS ATRANKOS KONKURSUI,
VERTINIMO ANKETA
Pareiškėjo pavadinimas |
|
Projekto pavadinimas |
|
Projekto sąlyginis numeris |
|
Pareiškėjo atitikties vertinimas
Pažymėti X |
Reikalavimai pareiškėjui (Nuostatų 8 punktas) |
|
Pareiškėjas paraiškos pateikimo dieną teisės aktų nustatyta tvarka veiklą vykdo ne trumpiau kaip vienus metus |
|
Pareiškėjas projektui įgyvendinti iš savo ar kitų teisėtų finansavimo šaltinių numatęs skirti ne mažiau kaip 10 procentų lėšų viso projekto vertės |
|
Pareiškėjas projektą numatęs įgyvendinti ne trumpiau kaip vienus metus |
Paraiška atmetama, projektas yra toliau nevertinamas, jei pareiškėjas neatitinka bent vieno keliamo reikalavimo.
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Didžiau-sias balas |
Balų ribos |
Skiria-mas balas |
1. |
Projekto atitiktis prioritetams (Nuostatų 9 punktas) - atitinka visus prioritetus - atitinka du prioritetus - atitinka vieną prioritetą - neatitinka nė vieno prioriteto |
15 |
15 10 5 0 |
|
2. |
Projekto numatyto tikslo, uždavinių ir santraukos aiškumas, atitiktis konkurso tikslui (Paraiškos 2.3–2.5 papunkčiai, Nuostatų 4 punktas) - aiškūs, atitinka konkurso tikslą - iš dalies aiškūs, atitinka konkurso tikslą - nepakankamai aiškūs, neatitinka konkurso tikslo |
10 |
7–10 3–6 0–2 |
|
3. |
Projekto priemonių (veiklų) įgyvendinimo plane numatytų veiklų nuoseklumas, pagrįstumas ir tinkamumas projekto tikslui ir uždaviniams pasiekti (Paraiškos 3 punktas) - nuoseklios, pagrįstos ir tinkamos projekto tikslui ir uždaviniams pasiekti - iš dalies nuoseklios, pagrįstos ir tinkamos projekto tikslui ir uždaviniams pasiekti - nepakankamai nuoseklios, pagrįstos ir tinkamos projekto tikslui ir uždaviniams pasiekti |
15 |
11–15
6–10
0–5 |
|
4. |
Projekto vertinimo rodiklių ir planuojamų rezultatų aiškumas ir konkretumas (Paraiškos 3 punktas) - aiškūs ir konkretūs - iš dalies aiškūs ir konkretūs - nepakankamai aiškūs ir konkretūs |
5 |
4–5 2–3 0–1 |
|
5. |
Projekto įgyvendinimo sąmatos aiškumas, detalumas ir racionalumas, pagrįstumas ir sąsaja su veiklomis (Paraiškos 4 punktas, Nuostatų 12–13 punktai) - aiški, detali ir racionali, pagrįsta ir sietina su veiklomis - iš dalies aiški, detali ir racionali, pagrįsta ir sietina su veiklomis - nepakankamai aiški, detali ir racionali, pagrįsta ir sietina su veiklomis |
15 |
11–15 6–10
0–5 |
|
6. |
Kitų finansavimo šaltinių pagrįstumas (Paraiškos 4 ir 7 punktai) - pagrįsti - nepagrįsti |
5 |
5 0 |
|
7. |
Projekto partnerių įtraukimas (Paraiškos 2.8 papunktis) - projektą įgyvendins su partneriu (-iais) - projektą įgyvendins viena organizacija |
5 |
5 0 |
|
|
Balų suma |
70 |
|
|
Projektai, surinkę mažiau negu 35 balai, nefinansuojami.
Pažymėti X |
Komisijos nario siūlymas dėl finansavimo |
Komisijos nario argumentavimas |
|
SKIRTI |
|
|
SKIRTI IŠ DALIES (jei finansavimą siūloma skirti iš dalies, būtina nurodyti, kokioms veikloms ir išlaidų rūšims siūloma finansavimo neskirti ir (ar) skirti mažesnį finansavimą) |
Veiklos |
Išlaidų rūšys |
||
|
NESKIRTI |
|
______________ ________________ ______________________________
(data) (parašas) (komisijos nario vardas ir pavardė)
Vaikų dienos centrų veiklos projektų
finansavimo 2016–2018 metais atrankos
konkurso organizavimo nuostatų
3 priedas
(Vaikų dienos centrų veiklos projektų finansavimo 2016–2018 metais patikslinto priemonių (veiklų) įgyvendinimo plano forma)
Pareiškėjo pavadinimas |
|
Projekto pavadinimas |
|
Sutarties data ir Nr. |
|
PATIKSLINTAS PRIEMONIŲ (VEIKLŲ) ĮGYVENDINIMO PLANAS
VAIKŲ DIENOS CENTRŲ VEIKLOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO 2016–2018 METAIS ATRANKOS KONKURSUI
Tikslas |
Uždaviniai |
Veiklos pavadinimas (detalizavimas) |
Planuojamas veiklos vykdymo terminas, vieta |
Atsakingas asmuo |
Vertinimo rodikliai, planuojami rezultatai (kokybiniai, kiekybiniai) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vaikų dienos centrų veiklos projektų
finansavimo 2016–2018 metais ]atrankos konkurso organizavimo nuostatų
4 priedas
(Sąmatos forma)
Pareiškėjo pavadinimas |
|
Projekto pavadinimas |
|
Sutarties data ir Nr. |
|
DETALI PROJEKTO ĮGYVENDINIMO SĄMATA
VAIKŲ DIENOS CENTRŲ VEIKLOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO 2016–2018 METAIS ATRANKOS KONKURSUI
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšis |
Mato vienetas |
Kiekis |
Vieneto kaina, Eur |
Viso projekto vertė, Eur |
Savival- dybės lėšos, Eur |
Rėmėjų ir kitos lėšos, Eur |
Iš Ministerijos prašoma suma, Eur |
Ministerijos lėšų panaudojimas, ketvirčiais, Eur |
|||
I |
II |
III |
IV |
|||||||||
I. |
Projekto administravimo išlaidos (ne daugiau kaip 30 proc. projektui įgyvendinti Ministerijos skirtų lėšų; biudžetinės ir viešosios įstaigos, kurių steigėja arba dalininkė yra valstybė ir (ar) savivaldybė, negali numatyti projekto administravimo išlaidų) |
|
|
|
|
|
|
|
||||
1. |
Projekto vadovo, finansininko darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas |
|
|
|
|
|
|
|
||||
1.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Kitos administravimo išlaidos (buhalterinės apskaitos tvarkymo, biuro nuomos, komunalinių paslaugų, ryšio paslaugų (interneto, fiksuotojo ir (ar) mobiliojo ryšio (neviršijant 15 Eur vienam projekto vykdytojui per mėnesį), pašto išlaidos), kanceliarinių prekių, komandiruočių (išskyrus tarptautinių komandiruočių) |
|
|
|
|
|
|
|
||||
2.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
II. |
Projekto įgyvendinimo išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
||||
1. |
Darbuotojų, tiesiogiai dirbančių su vaikais, darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas |
|
|
|
|
|
|
|
||||
1.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Nuolatinių vaikų dienos centro lankytojų maitinimo organizavimo išlaidos (ne daugiau kaip 2 Eur vienam asmeniui per dieną) |
|
|
|
|
|
|
|
||||
2.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Išlaidos paslaugoms, teikiamoms pagal atlygintinų paslaugų arba autorines sutartis, jei šias paslaugas teikia asmenys, įgiję atitinkamos srities išsilavinimą (šios išlaidos negali būti didesnės kaip 25 Eur už 1 val.) |
|
|
|
|
|
|
|
||||
3.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Vaikų atvykimo į vaikų dienos centrą ir grįžimo į namus transporto išlaidos (visuomeninio transporto priemonių bilietų, vaikų dienos centrui priklausančio ar nuomojamo automobilio degalų išlaidos) |
|
|
|
|
|
|
|
||||
4.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Savanoriškos veiklos organizavimo Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatymo nustatyta tvarka išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
||||
5.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Tiesiogiai su projekto įgyvendinama veikla susijusių paslaugų, prekių ir priemonių, inventoriaus įsigijimo išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
||||
6.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
IŠ VISO |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pareiškėjo vadovas / įgaliotas asmuo ________________ ________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
A. V.
Priedo pakeitimai:
Nr. A1-18, 2018-01-11, paskelbta TAR 2018-01-12, i. k. 2018-00498
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas
Nr. A1-20, 2017-01-11, paskelbta TAR 2017-01-12, i. k. 2017-00795
Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2015 m. gruodžio 8 d. įsakymo Nr. A1-726 „Dėl Vaikų dienos centrų veiklos projektų finansavimo 2016–2018 metais atrankos konkurso organizavimo nuostatų patvirtinimo ir projektų vertinimo ir atrankos komisijos sudarymo“ pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas
Nr. A1-18, 2018-01-11, paskelbta TAR 2018-01-12, i. k. 2018-00498
Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2015 m. gruodžio 8 d. įsakymo Nr. A1-726 „Dėl Vaikų dienos centrų veiklos projektų finansavimo 2016–2018 metais atrankos konkurso organizavimo nuostatų patvirtinimo ir projektų vertinimo ir atrankos komisijos sudarymo“ pakeitimo