Suvestinė redakcija nuo 2018-12-20 iki 2019-10-09

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2016-05-04, i. k. 2016-11269

 

KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LEIDIMŲ ĮRENGTI IŠORINĘ REKLAMĄ IŠDAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2016 m. gegužės 4 d. Nr. A-1282

Kaunas

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo 12 straipsnio 6 dalimi ir Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2013 m. liepos 30 d. įsakymu Nr. 4-670 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo taisyklių patvirtinimo ir Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2000 m. gruodžio 1 d. įsakymo Nr. 405 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo tipinių taisyklių patvirtinimo“ ir jį keitusių įsakymų pripažinimo netekusiais galios“:

1.  T v i r t i n u pridedamus:

1.1. Leidimų įrengti išorinę reklamą išdavimo tvarkos aprašą;

1.2. Neteko galios nuo 2018-12-20

Punkto naikinimas:

Nr. A-4370, 2018-12-19, paskelbta TAR 2018-12-19, i. k. 2018-20845

 

2. Į g a l i o j u Klientų aptarnavimo skyriaus vedėją Rasą Palevičienę, o kai jos nėra atostogų, ligos, komandiruotės metu ar kitais atvejais, Klientų aptarnavimo skyriaus Licencijų ir leidimų poskyrio vedėją Sonatą Šėlienę priimti sprendimus dėl leidimų įrengti išorinę reklamą išdavimo.

Punkto pakeitimai:

Nr. A-4370, 2018-12-19, paskelbta TAR 2018-12-19, i. k. 2018-20845

 

3.  P r i p a ž į s t u  netekusiu galios Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2014 m. kovo 4 d. įsakymą Nr. A-655 „Dėl Leidimų įrengti išorinę reklamą išdavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                             Gintaras Petrauskas

 

PATVIRTINTA

Kauno miesto savivaldybės

administracijos direktoriaus

2016 m. gegužės 4 d.

įsakymu Nr. A-1282

(Kauno miesto savivaldybės

administracijos direktoriaus

2018 m. gruodžio 19 d.

įsakymo Nr. A-4370 redakcija)

 

LEIDIMŲ ĮRENGTI IŠORINĘ REKLAMĄ IŠDAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.   Leidimų įrengti išorinę reklamą išdavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato leidimų įrengti išorinę reklamą Kauno miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje išdavimo, atsisakymo juos išduoti ir  leidimų galiojimo panaikinimo tvarką.

2. Leidimas įrengti išorinę reklamą (toliau – leidimas) – suteikia teisę leidimo turėtojui leidimo galiojimo laikotarpiu leidime nurodytoje (-ose) vietoje (-ose) įrengti specialią (-ias) išorinės reklamos pateikimo priemonę (-es) ir ant jos (-jų) skleisti reklamą arba skleisti reklamą ant pritaikytos (-ų) išorinės reklamos pateikimo priemonės (-ių). Leidimas išduodamas per Licencijų informacinę sistemą. Už leidimo išdavimą Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka imama vietinė rinkliava (toliau – rinkliava);

3.   Apraše vartojamos sąvokos:

3.1 Viešoji informacija – valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, politinių partijų, valstybės politikų informacija. Valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos suprantamos taip, kaip nurodyta Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme.

3.2.  Kitos Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos reklamos įstatyme (toliau – Reklamos įstatymas), Išorinės reklamos įrengimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2013 m. liepos 30 d. įsakymu Nr. 4-670 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo taisyklių patvirtinimo ir Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2000 m. gruodžio 1 d. įsakymo Nr. 405 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo tipinių taisyklių patvirtinimo“ ir jį keitusių įsakymų pripažinimo netekusiais galios“ (toliau – Taisyklės),  ir Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatuose, patvirtintuose Kauno miesto savivaldybės tarybos 2008 m. vasario 7 d. sprendimu Nr. T-45 „Dėl Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Nuostatai).

4.   Įrenginiams, ant kurių pateikiama viešoji informacija, įrengti leidimo nereikia. Įrenginius, ant kurių pateikiama viešoji informacija, rekomenduojama įrengti vadovaujantis Taisyklėse nurodytais išorinės reklamos įrengimo reikalavimais.

 

II SKYRIUS

DOKUMENTAI LEIDIMUI GAUTI

 

5.  Reklaminės veiklos subjektas (ar jo įgaliotas asmuo), norintis gauti leidimą (toliau – pareiškėjas), Savivaldybės administracijos Klientų aptarnavimo skyriaus Asmenų aptarnavimo poskyriui (toliau – Asmenų aptarnavimo poskyris) per atstumą, elektroninėmis priemonėmis, elektroninėmis priemonėmis per Paslaugų ir gaminių kontaktinį centrą ar tiesiogiai turi pateikti:

5.1.  paraišką, kurioje nurodoma: pareiškėjo (juridinio asmens) pavadinimas, teisinė forma, kodas, buveinė; pareiškėjo (fizinio asmens) vardas, pavardė, asmens kodas (jeigu pagal užsienio valstybės teisės aktus fiziniam asmeniui nesuteikiamas asmens kodas, nurodoma tik gimimo data, adresas korespondencijai; telefono ryšio numeris, pareiškėjo elektroninio pašto adresas (jeigu pareiškėjas jį turi); išorinės reklamos įrengimo adresas; vieta; jeigu išorinė reklama įrengiama pagal tipinį projektą, – tipinio projekto numeris; informacija apie Savivaldybės institucijos išduotą statybą leidžiantį dokumentą, jei reklaminis įrenginys, ant kurio numatoma skleisti išorinę reklamą, yra statinys, kuriam privalomas šis dokumentas; informacija, ar pareiškėjas yra žemės, statinių, įrenginių ar kitų objektų, ant kurių įrengiama išorinė reklama, savininkas; išorinės reklamos plotas (apskaičiuojamas pagal stačiakampio plotą, kurio aukštis ir plotis matuojamas pagal labiausiai nutolusius reklaminio įrenginio paviršiaus, skirto reklamai skleisti, taškus arba skleidžiant reklamą ant pritaikytos priemonės – pagal labiausiai nutolusius reklamos taškus), matmenys, plokštumų kiekis; informacija, ar reklamoje bus naudojamas registruotas prekių ženklas; kokiu būdu (raštu arba elektroninėmis priemonėmis) pareiškėjas norėtų gauti leidimą išduodančios institucijos pranešimus; reklamos skleidimo laikotarpis; mokėjimo būdas (jei išorinė reklama įrengiama ant Savivaldybei priklausančios žemės, statinių);

5.2.  dokumentus, patvirtinančius žemės, statinių, įrenginių ar kitų objektų, ant kurių įrengiama išorinė reklama, nuosavybės teise ar kitais teisėtais pagrindais valdančio asmens (toliau – savininkas) sutikimą, išskyrus atvejus, kai pareiškėjas pats yra šių objektų savininkas; Reklamos įstatymo 12 straipsnio 1 dalies 4 punkte nurodytus dokumentus, kai išorinė reklama įrengiama ant bendrojo naudojimo objektų;

5.3. išorinės reklamos įrengimo projektą (toliau – projektas), kurį sudaro:

5.3.1.   aiškinamasis raštas;

5.3.2.   reklaminio įrenginio vietos schema topografiniame plane, kai reklaminis įrenginys įrengiamas ant žemės;

5.3.3.   išorinės reklamos įrengimo vietą apibūdinantys duomenys (situacijos schema, viso objekto, ant kurio planuojama įrengti reklamą, esamos padėties spalvota nuotrauka ar projektas (kai objektas nepastatytas ar neįrengtas);

5.3.4.   išorinės reklamos, išskyrus trumpalaikę išorinę reklamą, spalvinis bei grafinis vaizdas (įskaitant vaizdo nuotraukas ir fotomontažus). Tekstas turi būti aiškiai įskaitomas, t. y. raidės ir skaitmenys ne mažesni kaip 0,5 cm dydžio;

5.3.5.   reklaminio įrenginio projektas, laikiklių ir tvirtinimo mazgų brėžiniai, jei reklama tvirtinama laikikliais;

5.4.  jei išorinę reklamą numatoma įrengti ant stulpų, lynų ar kitokių konstrukcijų, esančių virš gatvių, – šiuos objektus eksploatuojančių subjektų raštišką sutikimą;

5.5.  jei išorinę reklamą numatoma įrengti kultūros paveldo objektuose, jų teritorijose bei apsaugos zonose, – Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos Kauno teritorinio padalinio raštišką suderinimą;

5.6.  jei išorinę reklamą numatoma įrengti saugomose teritorijose, – saugomų teritorijų direkcijos arba regiono aplinkos apsaugos departamento, kai saugomoje teritorijoje nėra įsteigtos saugomų teritorijų direkcijos, raštišką suderinimą.

6. Aprašo 5 punkte nurodyti dokumentai teikiami elektroninėmis priemonėmis arba  pateikiamos tų dokumentų skaitmeninės kopijos laikmenose.

7.  Už pateiktų duomenų ir dokumentų teisingumą atsako pareiškėjas.

8.  Paraiška registruojama dokumentų valdymo sistemoje „Kontora“.

 

III SKYRIUS

PARAIŠKOS TIKRINIMAS IR PROJEKTO DERINIMAS

 

9.  Asmenų aptarnavimo poskyris:

9.1.    gavęs paraišką išduoti leidimą ir kitus Apraše nurodytus dokumentus, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jų gavimo raštu arba elektroninėmis priemonėmis pareiškėjo pageidavimu išsiunčia patvirtinimą, kad paraiška gauta. Patvirtinime nurodoma: paraiškos registravimo Nr., terminas, per kurį turi būti išnagrinėta paraiška; informacija, kad leidimas laikomas išduotu, jeigu jis per nurodytą terminą neišduodamas ir nepateikiamas motyvuotas rašytinis atsisakymas jį išduoti; galimos pareiškėjo teisių gynimo priemonės, kuriomis jis galėtų pasinaudoti, jeigu kiltų jo ir leidimą išduodančios institucijos ginčų;

9.2.    užregistruotą paraišką ir kitus dokumentus tą pačią dieną perduoda nagrinėti šiems Savivaldybės administracijos padaliniams:

9.2.1. Dokumentų skyriui, jeigu teikiamas naujas projektas arba baigėsi (-iasi) suderinto projekto galiojimas, išskyrus reklaminių įrenginių, skirtų trumpalaikei reklamai skleisti, projektus;

9.2.2.   Klientų aptarnavimo skyriaus Licencijų ir leidimų poskyriui (toliau – Licencijų ir leidimų poskyris), kad būtų pratęstas leidimo galiojimas, kai nepasibaigęs projekto galiojimas.

10. Dokumentų skyrius, gavęs paraišką ir kitus dokumentus, ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo paraiškos užregistravimo dienos patikrina, ar projekte (išorinės reklamos spalviniame ar grafiniame vaizde) pateikti užrašai atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas, ar laikomasi Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo ir Valstybinės lietuvių kalbos komisijos nutarimų reikalavimų. Dokumentų skyrius arba suderina nurodytus reikalavimus atitinkančius užrašus ir apie tai informuoja Miesto planavimo ir architektūros skyrių, arba informuoja Miesto planavimo ir architektūros skyrių apie reikalavimų neatitinkančius užrašus.

11.   Miesto planavimo ir architektūros skyrius:

11.1.  patikrina, ar pateikti visi dokumentai, nurodyti Aprašo 5 punkte, ar jie tinkamai parengti, ar teisingai užpildyti, ir, nustatęs, kad pateikti ne visi dokumentai arba jie neatitinka dokumentams keliamų reikalavimų, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paraiškos užregistravimo dienos raštu arba elektroninėmis priemonėmis praneša apie tai pareiškėjui ir nustato 5 darbo dienų terminą trūkstamiems arba patikslintiems dokumentams pateikti, taip pat informuoja, kad terminas leidimui išduoti skaičiuojamas nuo visų tinkamai įformintų dokumentų gavimo dienos;

11.2jei pareiškėjo pateikti dokumentai ir informacija atitinka Aprašo 5 punkto reikalavimus, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo paraiškos ir kitų dokumentų gavimo dienos:

11.2.1. suderina projektą (nurodo jo galiojimo laikotarpį), jeigu jis atitinka Kauno miesto išorinės vaizdinės reklamos specialiojo plano, patvirtinto Kauno miesto savivaldybės tarybos                  2006 m. gegužės 18 d. sprendimu Nr. T-206 „Dėl Kauno miesto išorinės vaizdinės reklamos specialiojo plano patvirtinimo“, ir Kauno išorinės vaizdinės reklamos sklaidos specialiojo plano, patvirtinto Kauno miesto savivaldybės tarybos 2014 m. lapkričio 27 d. sprendimu Nr. T-640 „Dėl Kauno išorinės vaizdinės reklamos sklaidos specialiojo plano patvirtinimo“ (toliau – specialieji planai), sprendinius ir Taisyklių reikalavimus, suderintą projektą registruoja Kauno miesto reklamos registre (toliau – Reklamos registras) ir apie tai informuoja Licencijų ir leidimų poskyrį. Projekto galiojimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 10 metų;

11.2.2. jeigu projektas neatitinka specialiųjų planų sprendinių ir Taisyklių reikalavimų, Savivaldybės administracijos vardu parengia ir pateikia pareiškėjui motyvuotą atsakymą dėl leidimo išdavimo procedūros nutraukimo.

 

IV SKYRIUS

LEIDIMO IŠDAVIMAS

 

12. Licencijų ir leidimų poskyris ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo visų reikiamų dokumentų ir informacijos leidimui išduoti gavimo dienos:

12.1.    rengia Klientų aptarnavimo skyriaus vedėjo įsakymą dėl leidimo išdavimo ir išduoda leidimą per Licencijų informacinę sistemą, jeigu:

12.1.1. projektas suderintas ir jo galiojimas nepasibaigęs;

12.1.2. pareiškėjas yra sumokėjęs Nuostatuose nustatytą rinkliavą, jeigu Nuostatuose nustatyta, kad rinkliava turi būti sumokėta prieš išduodant leidimą;

12.2. išsiunčia raštu raginimą sumokėti rinkliavą, jeigu projektas suderintas, suderinto projekto galiojimas nepasibaigęs, bet pareiškėjas Nuostatuose nustatytos rinkliavos nėra sumokėjęs, ir nustato ne ilgesnį nei 30 dienų terminą rinkliavai sumokėti. Jei vietinė rinkliava nesumokama per nustatytą terminą, išsiunčia pareiškėjui motyvuotą atsakymą dėl leidimo išdavimo procedūros nutraukimo.

13. Pareiškėjui leidimas turi būti išduotas arba rašytinis motyvuotas atsisakymas jį išduoti pateiktas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo visų reikiamų dokumentų leidimui išduoti gavimo dienos. Jeigu pateikti ne visi, nevisiškai ar neteisingai užpildyti dokumentai arba neteisingi duomenys, terminas skaičiuojamas nuo visų arba papildytų (patikslintų) dokumentų gavimo dienos.

14. Jeigu per Aprašo 13 punkte nurodytą terminą neišduodamas leidimas ir nepateikiamas motyvuotas rašytinis atsisakymas išduoti leidimą, laikoma, kad leidimas išduotas, ir už leidimo išdavimą rinkliava turi būti sumokėta Nuostatuose nustatyta tvarka.

15. Išdavus leidimą, ne vėliau nei per 3 darbo dienas pareiškėjas apie tai informuojamas prašyme nurodytu būdu ir nurodytais adresais.

16. Leidimai įrengti išorinę reklamą, išskyrus trumpalaikę išorinę reklamą, ant Savivaldybei priklausančių objektų išduodami 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ar 10 metų laikotarpiui. Leidimai įrengti išorinę reklamą ne ant Savivaldybei priklausančių objektų išduodami pageidaujamam išorinės reklamos skleidimo laikotarpiui, kuris negali būti ilgesnis kaip 10 metų.

17. Jeigu pasibaigus leidimo galiojimo terminui reklaminės veiklos subjektas nori gauti naują leidimą, jis Asmenų aptarnavimo poskyriui ne vėliau kaip prieš 20 darbo dienų iki leidimo galiojimo termino pabaigos Apraše nustatyta tvarka turi pateikti:

17.1.  paraišką, kurioje nurodoma Aprašo 5.1 papunktyje nurodyta informacija, taip pat  turimo leidimo numeris ir išdavimo data;

17.2.  Aprašo 5.2 papunktyje nurodytą dokumentą, kuris pateikiamas tik tuo atveju, jei pasikeitė turimam leidimui gauti pateikti dokumentai ir (ar) juose nurodyti duomenys ir (ar) informacija;

17.3.  objekto, ant kurio įrengta reklama, esamos padėties spalvotą nuotrauką, perkeltą ant A4 formato popieriaus lapo (po nuotrauka turi būti parašytas leidimo turėtojas, išorinės reklamos adresas ir palikta vieta spaudui), jeigu pasibaigė suderinto projekto galiojimas.

18. Leidimas Aprašo 17 punkte nurodytu atveju išduodamas Apraše nustatyta tvarka ir terminais.

19. Leidimas neišduodamas Reklamos įstatymo 12 straipsnio 12 dalyje nustatytais atvejais.

20. Duomenys apie suderintus išorinės reklamos įrengimo projektus kaupiami Reklamos registre ir skelbiami Savivaldybės interneto svetainėje (www.kaunas.lt).

21. Leidimai įrengti išorinę reklamą skelbiami Licencijų informacinėje sistemoje.

22. Kai leidimo turėtojas nori keisti išorinės reklamos, išskyrus ant reklaminio įrenginio pateikiamą trumpalaikę išorinę reklamą, spalvinį ir grafinį vaizdą, jis Asmenų aptarnavimo poskyriui per atstumą, elektroninėmis priemonėmis, elektroninėmis priemonėmis per Paslaugų ir gaminių kontaktinį centrą ar tiesiogiai turi pateikti laisvos formos prašymą, kuriame nurodomas turimo leidimo numeris, jo išdavimo data, ir Aprašo 5.3.4 papunktyje nurodytą dokumentą.

23. Dokumentų skyrius ir Miesto planavimo ir architektūros skyrius ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo Aprašo 22 punkte nurodytų dokumentų gavimo dienos įvertina išorinės reklamos spalvinio bei grafinio vaizdo atitiktį Aprašo reikalavimams ir raštu ar elektroninėmis priemonėmis jį suderina arba pateikia leidimo turėtojui motyvuotą atsisakymą jį derinti. Suderintas išorinės reklamos spalvinio ir grafinio vaizdo pakeitimas registruojamas Reklamos registre.

24. Dėl reklaminio įrenginio projekto derinimo asmenys su prašymu kreipiasi statybą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

LEIDIMŲ GALIOJIMO PANAIKINIMAS

 

25. Leidimo turėtojas įspėjamas apie galimą leidimo galiojimą panaikinimą Reklamos įstatymo 12 straipsnio 13 dalyje nustatytais atvejais.

26. Leidimo galiojimas panaikinamas Reklamos įstatymo 12 straipsnio 14 dalyje nustatytais atvejais.

27. Savivaldybės administracijos direktorius, gavęs informaciją apie Reklamos įstatymo 12 straipsnio 13 dalyje nustatytus atvejus, priima sprendimą apie galimą leidimo galiojimo panaikinimą. Apie sprendimą įspėti apie galimą leidimo galiojimo panaikinimą leidimo turėtojui pranešama per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo. Pranešime nurodomi pažeidimai, dėl kurių leidimo turėtojas įspėjamas apie galimą leidimo galiojimo panaikinimą, ir, atsižvelgiant į pažeidimų pobūdį ir kitas svarbias aplinkybes, nustatomas ne trumpesnis kaip 3 darbo dienų terminas pažeidimams pašalinti.

28. Leidimo turėtojas turi pašalinti Savivaldybės administracijos direktoriaus nurodytus pažeidimus, dėl kurių buvo įspėtas apie galimą leidimo galiojimo panaikinimą, per Aprašo 27 punkte nurodytą terminą, kuris skaičiuojamas nuo pranešimo apie galimą leidimo galiojimo panaikinimą gavimo dienos. Pašalinęs pažeidimus, leidimo turėtojas apie tai turi pranešti raštu ar elektroninėmis priemonėmis Klientų aptarnavimo skyriui.

29. Apie sprendimą panaikinti leidimo galiojimą per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo pranešama raštu (registruotu laišku ar elektroninėmis priemonėmis) leidimo turėtojui ir nurodoma leidimo galiojimo panaikinimo priežastis.

30. Savivaldybės administracijos direktorius priima sprendimą dėl įspėjimo dėl galimo leidimo galiojimo panaikinimo ir leidimo galiojimas panaikinimo. Klientų aptarnavimo skyrius rengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus dėl įspėjimo dėl galimo leidimo galiojimo panaikinimo ir leidimo galiojimas panaikinimo. Apie priimtą sprendimą įspėti apie galimą leidimo galiojimo panaikinimą ar panaikinti leidimo galiojimą Klientų aptarnavimo skyrius raštu ar elektroninėmis priemonėmis praneša leidimo turėtojui.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

31. Pasibaigus leidimo galiojimo terminui ar panaikinus leidimo galiojimą ne vėliau kaip per 1 kalendorinę dieną nuo leidimo galiojimo pabaigos leidimo turėtojas privalo nukabinti išorinę reklamą ir per 10 darbo dienų nuo leidimo galiojimo pabaigos savo lėšomis išardyti reklaminį įrenginį ir sutvarkyti vietą ar teritoriją, kurioje buvo įrengtas reklaminis įrenginys.

32. Leidimo turėtojas privalo užtikrinti, kad trumpalaikės išorinės reklamos spalviniame ar grafiniame vaizde pateikti užrašai atitiktų bendrinės lietuvių kalbos normas, Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo ir Valstybinės lietuvių kalbos komisijos nutarimų reikalavimus.

33. Išorinės reklamos įrengimo reikalavimų laikymąsi Savivaldybės teritorijoje pagal kompetenciją kontroliuoja Viešosios tvarkos skyrius.

34. Leidimų turėtojai, pažeidę išorinės reklamos įrengimo reikalavimus, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

_______________________________

Priedo pakeitimai:

Nr. A-4370, 2018-12-19, paskelbta TAR 2018-12-19, i. k. 2018-20845

 

 

 

 

Priedų pakeitimai:

 

a161282forma

Neteko galios nuo: 2018-12-20

Nr. A-4370, 2018-12-19, paskelbta TAR 2018-12-19, i. k. 2018-20845

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Kauno miesto savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. A-4370, 2018-12-19, paskelbta TAR 2018-12-19, i. k. 2018-20845

Dėl Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2016 m. gegužės 4 d. įsakymo Nr. A-1282 „Dėl Leidimų įrengti išorinę reklamą išdavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo