Suvestinė redakcija nuo 2021-07-15 iki 2022-02-28

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2020-06-16, i. k. 2020-13143

 

 

Zenklas_j

 

VALSTYBĖS ĮMONĖS „REGITRA“

GENERALINIS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ASMENŲ APTARNAVIMO VALSTYBĖS ĮMONĖS „REGITRA“ PADALINIUOSE TVARKOS PATVIRTINIMO

 

2020 m. birželio 16 d. Nr. (1.1E)-1V-299

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Valstybės įmonės „Regitra“ įstatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2017 m. rugsėjo 13 d. įsakymu Nr. 1V-630 „Dėl valstybės įmonės „Regitra“ įstatų patvirtinimo“, 47 punktu ir 48.1 papunkčiu:

1. T v i r t i n u Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose aptarnavimo tvarką (pridedama).

2. P a v e d u valstybės įmonės „Regitra“ Veiklos departamento direktoriui supažindinti departamento pavaldžius darbuotojus ir filialų direktorius su šiuo įsakymu.

3. P r i p a ž į s t u netekusiu galios valstybės įmonės „Regitra“ generalinio direktoriaus 2020 m. balandžio 22 d. įsakymą Nr. (1.1E)-1V-170 „Dėl Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose karantino laikotarpiu tvarkos patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

4. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja 2020 m. birželio 17 d.

 

 

 

Generalinis direktorius                                                                                             Dalius Prevelis

 

 

PATVIRTINTA

Valstybės įmonės „Regitra“ generalinio

direktoriaus 2020 m. birželio 16 d.

įsakymu Nr. (1.1E)-1V-299

(Valstybės įmonės „Regitra“ generalinio

direktoriaus 2021 m. liepos 13 d.

įsakymo Nr. 1V-326 redakcija)

 

ASMENŲ APTARNAVIMO VALSTYBĖS ĮMONĖS „REGITRA“ PADALINIUOSE TVARKA

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose tvarka (toliau – Tvarka) nustato asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ (toliau – VĮ „Regitra) fiziniuose padaliniuose sąlygas ir tvarką. 

2Asmenys aptarnaujami VĮ „Regitra“ interneto svetainėje www.regitra.lt išvardintuose klientų aptarnavimo padaliniuose.

3Vėžėjai gali būti aptarnaujami tiek Tvarkos II skyriuje, tiek Tvarkos III skyriuje nurodyta tvarka.

4Tvarkoje vartojamos sąvokos:

4.1. Prašymo pagrindai – Prašyme nurodytos transporto priemonės valdymo pagrindą patvirtinantis dokumentas ar jo kopija, transporto priemonės kilmės dokumentas, transporto priemonės patvirtinimo dokumentas, atstovavimą patvirtinantis dokumentas, bei kiti Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų registravimo taisyklėse, pavirtintose Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2001 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. 260 „Dėl motorinių transporto priemonių ir jų priekabų registravimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų registravimo taisyklės), arba Motorinės transporto priemonės ir jos priekabos nuosavybės teisės deklaravimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2021 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. 1V-379 „Dėl Motorinės transporto priemonės ir jos priekabos nuosavybės teisės deklaravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Deklaravimo tvarkos aprašas), nurodyti dokumentai.

4.2. Vežėjas – transporto priemonės savininkas (transporto priemonių valdytojas), teisės aktų nustatyta tvarka turintis vežėjo licenciją, arba jo vardu veikiantis atstovas.

4.3. Kitos Tvarkoje vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatyme, Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatyme ir Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų registravimo taisyklėse vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

ASMENŲ APTARNAVIMO VĮ „REGITRA“ PADALINIUOSE SĄLYGOS IR TVARKA

 

5Asmenys į vairavimo egzaminą registruojami Registravimosi laikyti egzaminą tvarkos aprašo, patvirtinto valstybės įmonės „Regitra“ generalinio direktoriaus 2020 m. vasario 4 d. įsakymu Nr. (1.1E)-1V-47 „Dėl Registravimosi laikyti egzaminą tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka.

6.    VĮ „Regitra“ padaliniuose aptarnaujami:

6.1. iš anksto interneto svetainėje www.regitra.lt (toliau – internetu) arba informacijos telefonu 8 700 55151 (toliau – telefonu) atvykimo laiką rezervavę (toliau – išankstinė rezervacija) asmenys. Transporto priemonių registracijos ir (ar) transporto priemonių savininkų nuosavybės deklaravimo paslaugos pagal išankstinę rezervaciją teikiamos atvykimo laiką rezervavusiam asmeniui arba atvykimo laiką rezervavusios įmonės atstovui tais atvejais, kai transporto priemonės identifikavimo numeris arba valstybinis registracijos numeris sutampa su atvykimo laiko rezervavimo metu nurodytais duomenimis. Asmeniui pagal išankstinę rezervaciją gali būti suteikiama tik viena transporto priemonės registracijos ir (ar) transporto priemonių savininkų nuosavybės deklaravimo paslauga. Kitos paslaugos teikiamos tik atvykimo laiką rezervavusiam asmeniui arba atvykimo laiką rezervavusios įmonės atstovui. Atvykimo laiką rezervavusiam asmeniui neatvykus rezervuotu laiku arba vėluojant atvykti ilgiau kaip 3 minutes, išankstinė rezervacija panaikinama.

6.2. be išankstinės rezervacijos į VĮ „Regitra“ padalinį atvykę asmenys. Šie asmenys VĮ „Regitra“ padalinyje aptarnaujami tik tuo atveju, jei tuo pačiu metu nėra pagal išankstinę rezervaciją atvykusių asmenų. 

7.         Rezervuodamas atvykimo laiką asmuo privalo nurodyti:

7.1.      į VĮ „Regitra“ padalinį rezervuotu laiku atvyksiančio asmens vardą ir pavardę arba įmonės pavadinimą;

7.2.      elektroninio pašto adresą;

7.3.      mobiliojo telefono numerį;

7.4.      paslaugą;

7.5.      priklausomai nuo pasirinktos paslaugos – transporto priemonės identifikavimo numerį arba valstybinį registracijos numerį (išskyrus atvejus, kai asmuo pageidauja gauti kitas, su konkrečia transporto priemone nesusijusias, paslaugas).

7.6.      VĮ „Regitra“ padalinį;

7.7.      datą;

7.8.      laiką.

8.    Išankstinės rezervacijos patvirtinimo metu asmeniui, jo nurodytu mobiliojo telefono numeriu, siunčiamas SMS su išankstinės rezervacijos patvirtinimo kodu. Asmeniui per 2 minutes neįvedus arba tris kartus įvedus neteisingą patvirtinimo kodą, išankstinės rezervacijos pasirinkimas anuliuojamas. Pasirinktas išankstinės rezervacijos laikas suteikiamas asmeniui, greičiausiai patvirtinusiam išankstinę rezervaciją, įvedus patvirtinimo kodą.

9.    Paslaugos gavėjų (bendras VĮ „Regitra“ paslaugų) patvirtintų išankstinių rezervacijų kiekis užtikrinamas sisteminėmis priemonėmis pagal asmens nurodytą mobiliojo telefono numerį.

10.  Vienu metu priklausomai nuo pageidaujamos gauti paslaugos gavėjo tipo galima  patvirtinti ne daugiau kaip:

10.1.  fiziniam asmeniui 1 (vieną) išankstinę rezervaciją per 1 (vieną) darbo dieną ir 3 (tris) išankstines rezervacijas per VĮ „Regitra“ padalinių darbo savaitę;

10.2.  juridiniam asmeniui 3 (tris) išankstines rezervacijas per 1 (vieną) darbo dieną ir 9 (devynias)  išankstines rezervacijas per VĮ „Regitra“ padalinių darbo savaitę.

11.  Atvykimo laikui rezervuoti draudžiama naudotis automatinėmis programomis ar įrankiais.

12Rezervuodamas atvykimo laiką asmuo yra supažindinamas ir patvirtina, kad susipažino su Tvarkoje nustatytais reikalavimais bei sutinka jų laikytis ir jam yra žinoma, kad pateikęs neteisingus atvykstančio asmens duomenis (vardą ir pavardę arba įmonės pavadinimą) ir (ar) neteisingą transporto priemonės identifikavimo numerį ir (ar) valstybinį registracijos numerį (kai pasirinkta atitinkama transporto priemonių registravimo paslauga) ar tokių duomenų visai nenurodęs, VĮ „Regitra“ padalinyje nebus aptarnaujamas. 

13VĮ „Regitra“ filialo direktoriaus paskirtas darbuotojas, nustatęs, kad asmuo nenurodė visų Aprašo 7 punkte išvardintų duomenų arba nurodyti akivaizdžiai tikrovės neatitinkantys duomenys, atšaukia to asmens išankstinę rezervaciją likus ne mažiau kaip 3 valandoms iki rezervuoto atvykimo laiko ir apie tai informuoja asmenį jo nurodytu elektroninio pašto adresu ar telefono numeriu.

14Patvirtintos išankstinės rezervacijos atpažinimo kodas ir nuoroda dėl išankstinės rezervacijos atšaukimo išsiunčiami asmens nurodytu elektroninio pašto adresu.

15Be išankstinės rezervacijos vienam asmeniui:

15.1gali būti suteikiama  registracijos ir (ar) transporto priemonių savininkų nuosavybės deklaravimo paslaugos vienai transporto priemonei;

15.210 ir daugiau transporto priemonių registracijos paslaugas (be transporto priemonių autentiškumo patikrinimo) ir (ar) transporto priemonių savininkų nuosavybės deklaravimo paslaugas, asmuo privalo iš anksto rezervuoti laiką atvykimui į VĮ „Regitra“ padalinį pateikęs Tvarkos 3 priede nustatytos ir interneto svetainėje www.regitra.lt skelbiamos formos prašymą elektroniniu paštu prasymai@regitra.lt. VĮ „Regitra“ paskirtas darbuotojas išnagrinėja prašymą ne vėliau kaip per 3 darbo dienas ir informuoja apie transporto priemonių dokumentų priėmimo ir paslaugų suteikimo vietą ir laiką bei elektroniniu paštu išsiunčia išankstinės rezervacijos patvirtinimą.  

16.  VĮ „Regitra“ padalinio darbuotojas priima ne didesnį nei  išankstinės rezervacijos metu nurodytą transporto priemonių prašymų kiekį, ir informuoja asmenį apie transporto priemonių dokumentų ir (ar) valstybinio registracijos numerio ženklų atsiėmimo laiką.

17.  Transporto priemonių registracijos paslaugos pagal Aprašo 15 punkte suderintas sąlygas teikiamos vadovaujantis Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų registravimo taisyklėse nustatyta tvarka, o savininko deklaravimo paslaugos – Deklaravimo tvarkos aprašo nustatyta tvarka.

 

III SKYRIUS

VEŽĖJŲ APTARNAVIMO TVARKA

 

PIRMASIS SKIRSNIS

PRAŠYMO PATEIKIMAS

 

18Vežėjas, norėdamas gauti transporto priemonių registravimo paslaugas turi užpildyti Tvarkos 1 priede nustatytos formos prašymą, o norėdamas gauti transporto priemonių savininkų nuosavybės deklaravimo paslaugas – Tvarkos 2 priede nustatytos formos prašymą, kurie skelbiami interneto svetainėje www.regitra.lt, prašymą pasirašyti ir pateikti elektroniniu paštu vezejams@regitra.lt.   

19Vežėjas prie prašymo prideda visus prašymo pagrindus.

 

ANTRASIS SKIRSNIS

PRAŠYMO NAGRINĖJIMAS

 

20Gautą prašymą ir prašymo pagrindus nagrinėja VĮ „Regitra“ paskirtas darbuotojas (toliau – operatorius). 

21Operatorius, vertindamas prašymą, nustato ar prašymą pateikęs asmuo yra vežėjas bei priima sprendimą dėl vežėjo aptarnavimo padalinyje ir apie tai informuoja atitinkamą VĮ „Regitra“ padalinį elektroniniu paštu, kartu pateikdamas vežėjo prašymą ir jo pagrindus.  VĮ „Regitra“ padalinys išnagrinėja prašymą ne vėliau kaip per 3 darbo dienas ir informuoja apie transporto priemonių dokumentų priėmimo ir paslaugų suteikimo vietą ir laiką.

 

TREČIASIS SKIRSNIS

VEŽĖJO APTARNAVIMAS VĮ „REGITRA“ PADALINYJE ARBA TRANSPORTO PRIEMONĖS STOVĖJIMO VIETOJE

 

22VĮ „Regitra“ padalinys, gavęs operatoriaus atsiųstą prašymą dėl transporto priemonių registracijos paslaugų ir (ar) dėl transporto priemonių savininkų nuosavybės deklaravimo paslaugų ir jo pagrindus:

22.1. prašymus nagrinėja gautos eilės tvarka;

22.2. įvertina pateiktus transporto priemonių registracijos pagrindus;

22.3suformuoja išankstinio apmokėjimo dokumentą ir jį pateikia vežėjui;

22.4patikrina, ar atliktas bankinis pavedimas už prašyme nurodytas paslaugas į VĮ „Regitra“ banko sąskaitas;

22.5.  nustačius kad bankinis pavedimas atliktas, suderina su vežėju paslaugų suteikimo datą ir laiką.

23VĮ „Regitra“ padalinio darbuotojui vežėjas suderintoje paslaugų suteikimo vietoje pateikia originalius dokumentus: prašymą, išskyrus tuos atvejus, kai prašymas buvo pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, bei prašymo pagrindus.

24VĮ „Regitra“ padalinio darbuotojas prašyme nurodytos transporto priemonės ir (jų) identifikavimo žymenų apžiūrą ir įvertinimą atlieka vadovaudamasis VĮ „Regitra“ generalinio direktoriaus 2015 m. birželio 23 d. įsakymu Nr. V-82 patvirtinta Transporto priemonės tapatumo nustatymo procedūrų atlikimo instrukcija.

25Vežėjo prašyme nurodytos transporto priemonės įregistruojamos, išregistruojamos ir (ar) įregistruotų transporto priemonių duomenys keičiami vadovaujantis Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų registravimo taisyklėse nustatyta tvarka.

 

_______________________________

 

 

Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės

„Regitra“ padaliniuose tvarkos

1 priedas

 

(Prašymo dėl kelių transporto priemonių registravimo paslaugų suteikimo forma)

 

Graphical user interface, application  Description automatically generated

 

 

Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės

„Regitra“ padaliniuose tvarkos

2 priedas

 

(Prašymo dėl kelių transporto priemonių savininkų nuosavybės deklaravimo paslaugų suteikimo forma)

 

Graphical user interface, application  Description automatically generated

 

 

Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės

„Regitra“ padaliniuose tvarkos

3 priedas

 

(Išankstinės rezervacijos prašymo dėl paslaugų VĮ „Regitra“ padalinyje suteikimo forma)

 

 

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

VĮ „Regitra“, Įsakymas

Nr. (1.1E)-1V-411, 2020-09-30, paskelbta TAR 2020-09-30, i. k. 2020-20408

Dėl valstybės įmonės „Regitra“ generalinio direktoriaus 2020 m. birželio 16 d. įsakymo Nr. (1.1E)-V-299 „Dėl Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose tvarkos patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

VĮ „Regitra“, Įsakymas

Nr. 1V-255, 2021-05-01, paskelbta TAR 2021-05-03, i. k. 2021-09390

Dėl valstybės įmonės „Regitra“ generalinio direktoriaus 2020 m. birželio 16 d. įsakymo Nr. (1.1E)-1V-299 „Dėl Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose tvarkos patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

VĮ „Regitra“, Įsakymas

Nr. 1V-326, 2021-07-13, paskelbta TAR 2021-07-13, i. k. 2021-15798

Dėl valstybės įmonės „Regitra“ generalinio direktoriaus 2020 m. birželio 16 d. įsakymo Nr. (1.1E)-1V-299 „Dėl Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose tvarkos patvirtinimo“ pakeitimo