Suvestinė redakcija nuo 2017-10-05
Sprendimas paskelbtas: TAR 2015-03-31, i. k. 2015-04774
VILKAVIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SpREndimas
dėl VILKAVIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS smulkiOJO IR VIDUTINIO VERSLO PLĖTROS FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2015 m. kovo 27 d. Nr. B-TS-1326
Vilkaviškis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 38 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymu, Vilkaviškio rajono savivaldybės tarybos 2015 m. vasario 27 d. sprendimu Nr. B-TS-1237 patvirtintu Vilkaviškio rajono savivaldybės strateginiu 2015–2017 metų veiklos planu, Vilkaviškio rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Vilkaviškio rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Panaikinti 2015 m. vasario 27 d. Vilkaviškio rajono savivaldybės tarybos sprendimą Nr. B-TS-1250 „Dėl Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros 2015 metų programos patvirtinimo“.
Šis sprendimas gali būti apskųstas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Vilkaviškio rajono savivaldybės
tarybos 2017 m. rugsėjo 29 d.
sprendimu Nr. B-TS-851
VILKAVIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO PLĖTROS FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I. SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vilkaviškio rajono smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) skirtas finansiškai remti naujai besisteigiančias arba savo veiklą plečiančias (naujas darbo vietas kuriančias) įmones, atitinkančias šiame Apraše nustatytus reikalavimus bei registruotas ir veiklą vykdančias Vilkaviškio rajone.
2. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai (toliau – verslo subjektai) – Vilkaviškio rajono vidutinės įmonės, mažos įmonės, labai mažos įmonės, atitinkančios Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo įstatymo 3 straipsnyje nustatytas sąlygas, arba verslininkai, atitinkantys įstatymo 4 straipsnyje nustatytas sąlygas. Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme vartojamas sąvokas.
3. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymu, Vilkaviškio rajono savivaldybės 2017–2019 m. strateginiu veiklos planu, patvirtintu Vilkaviškio rajono savivaldybės tarybos 2017 m. vasario 24 d. sprendimu Nr. B-TS-647 „Dėl Vilkaviškio rajono savivaldybės 2017–2019 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“.
II SKYRIUS
PARAMOS TEIKIMO NAUDOJIMO TIKSLAS, UŽDAVINIAI IR SKYRIMAS
4. Verslo subjektų rėmimo tikslas – sudaryti palankias sąlygas verslo plėtrai Vilkaviškio rajono savivaldybėje.
5. Uždaviniai:
5.2. sudaryti palankesnes veiklos sąlygas pradedantiems verslo subjektams ir kuriantiems naujas darbo vietas;
6. Verslo subjektams gali būti taikomos šios finansinės paramos iš Savivaldybės biudžeto lėšų formos:
6.1. dalinis kredito palūkanų dengimas:
6.1.1. teikiamas verslo subjektams, gavusiems ilgalaikį kreditą investicijoms iš kredito įstaigos ne trumpesniam kaip trejų metų laikotarpiui, verslo subjektui teikiant prašymą Savivaldybės administracijai kiekvieniems metams atskirai;
6.1.2. maksimali kredito, kuriam dengiama dalis palūkanų, suma, kai sukuriama 1 darbo vieta, – 18 000 EUR ir po tiek pat už kiekvieną kitą darbo vietą. Didžiausia kredito, kuriam dengiama dalis palūkanų, suma – 100 000 EUR, kai sukuriamos 5 darbo vietos ir daugiau;
6.1.3. kredito palūkanos Verslo subjektams iš dalies dengiamos pirmuosius trejus metus:
6.1.3.2. antraisiais metais – iki 85 proc. banko priskaičiuotų palūkanų sumos. Kai sukuriama daugiau darbo vietų, negu įsipareigota – iki 100 proc. banko priskaičiuotų palūkanų sumos;
6.1.4. palūkanos Verslo subjektams pradedamos dengti vadovaujantis Savivaldybės tarybos priimtu sprendimu dėl dalinio kredito palūkanų dengimo Verslo subjektams ir trišale sutartimi, pasirašyta tarp Savivaldybės administracijos, kreditą suteikusios kredito įstaigos ir Verslo subjekto;
6.2. Pradinių įmonės steigimosi išlaidų kompensavimas Verslo subjektams: individualioms įmonėms, mažosioms bendrijoms, uždarosioms akcinėms bendrovėms ir akcinėms bendrovėms, tikrosioms ūkinėms bendrijoms ir kooperatinėms bendrovėms (kooperatyvams):
6.3. Išlaidų rengiant verslo planus kompensavimas:
6.3.1. verslo planų kreditui gauti rengimo išlaidoms dengti skiriama iki 100 proc. dydžio kompensacija, bet ne daugiau kaip 300 EUR;
6.3.2. paraiškų ir kitų dokumentų paramai iš valstybės biudžeto, Europos Sąjungos struktūrinių fondų gauti rengimo išlaidoms padengti skiriama iki 400 EUR dydžio kompensacija. Išlaidos kompensuojamos, kai paraiška pateikta negrąžintinai finansinei paramai iš valstybės biudžeto, ES ir kitų fondų gauti ir išduota pažyma apie paraiškos pateikimą paramos administravimą įgyvendinančiai institucijai, o su prašymu skirti lėšų pateikiamas tai pagrindžiantis dokumentas;
6.4. Dalyvavimo parodose ir mugėse ar jų organizavimo išlaidų kompensavimas:
6.4.1. skiriama iki 100 proc. dydžio kompensacija parodų salės (kai paroda vyksta Lietuvoje) nuomos išlaidoms padengti, bet ne daugiau kaip 600 EUR.
6.5. Reklaminių lankstinukų leidimo ir reklamos priemonių išlaidų dalinis kompensavimas:
6.5.1. skiriama iki 100 proc. dydžio kompensacija reklaminių lankstinukų leidimo ir reklamos priemonių išlaidų (reklamos projektų rengimo, reklaminių plakatų, reklaminių tentų bei stendų ir kt. reklamos priemonių) dalinis kompensavimas, bet ne daugiau kaip 300 EUR. Reklaminių lankstinukų leidimo išlaidoms kompensuoti gali būti skiriama ne daugiau kaip 100 EUR kompensacija.
6.6. Verslininkų konsultavimo (mokymo) išlaidų kompensavimas:
7. Verslo subjektas gali kreiptis finansinės paramos pagal kiekvieną finansinės paramos formą kelis kartus per metus, neviršijant tai paramos formai skirtos lėšų sumos.
8. Tvarkos aprašo 6 punkte nurodytos kompensuojamos išlaidos turi būti patirtos ne vėliau nei prieš 12 mėnesių skaičiuojant iki paraiškos pateikimo dienos.
9. Jei rėmimo lėšas norinčių gauti pareiškėjų yra daugiau, negu turima lėšų, prioritetas teikiamas pareiškėjams, atsižvelgiant į:
10. Verslo subjektai, norintys gauti paramą, turi atitikti šiuos reikalavimus:
10.1. verslo subjektai turi būti įregistruoti ir veiklą vykdyti Vilkaviškio rajono savivaldybės teritorijoje;
10.2. verslo subjektai, dirbantys pagal verslo liudijimus dirba/planuoja dirbti ne trumpiau kaip 12 mėnesius per kalendorinius metus.
11. Parama neskiriama:
11.2. įmonėms, kuriose valstybei ar Savivaldybei priklauso daugiau kaip ½ įstatinio kapitalo ar balsavimo teisių;
12. Verslo subjektų pateiktas paraiškas gauti finansinę paramą iš rajono Savivaldybės biudžeto lėšų nuolat priima Savivaldybės administracijos Investicijų, strateginio planavimo ir vietinio ūkio skyrius. Paraiškas svarsto, vertina ir priima nutarimą dėl finansinės paramos skyrimo Verslo subjektui Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu iš 7 narių (komisijos pirmininko – Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Investicijų, strateginio planavimo ir vietinio ūkio skyriaus – 3, Finansų ir biudžeto skyriaus – 1 nario, Savivaldybės mero potvarkiu deleguotų Tarybos narių iš Biudžeto, finansų, ekonomikos ir verslo komiteto – 2) sudaryta Komisija ūkio subjektų paraiškoms svarstyti (toliau – Komisija).
14. Aprašo 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 6.6, 6.7 punktuose išvardytos finansinės paramos asignavimus administruoja Savivaldybės administracijos direktorius.
15. Lėšos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros finansavimui tvirtinamos vieneriems metams, lėšų šaltinis – Vilkaviškio rajono savivaldybės biudžeto lėšos.
III. SKYRIUS
PARAMOS TEIKIMO SĄLYGOS
17. Finansinės paramos iš Savivaldybės biudžeto formos, dokumentai, kuriuos pateikia verslo subjektai, pageidaujantys gauti finansinę paramą iš Savivaldybės biudžeto, kitos sąlygos:
17.1. Dalinis kredito palūkanų dengimas:
17.1.1. dokumentai, kuriuos turi pateikti verslo subjektas šiai paramai gauti:
17.1.1.4. Valstybinės mokesčių inspekcijos pažyma apie atsiskaitymą su valstybės, savivaldybių biudžetais ir valstybės pinigų fondais**;
17.1.1.5. Valstybinio socialinio draudimo fondo (toliau – VSDF) valdybos pažyma apie atsiskaitymą su VSDF biudžetu**;
17.1.1.6. Valstybinio socialinio draudimo ir sveikatos draudimo fondo lėšų finansinės ataskaitos (4 forma) už paskutinį ataskaitinį laikotarpį prieš paraiškos pateikimą kopija*;
17.1.2. Prioritetai įmonei suteikiant dalinio palūkanų dengimo paramą:
17.1.2.3. didesnis naujų darbo vietų skaičiaus sukūrimas įmonėms, vykdančioms tos pačios rūšies veiklą ir panašios apimties (gaunamų pajamų išraiška) projektus;
17.1.3. Jeigu, remiantis ūkio subjektų pateiktais dokumentais, nustatoma, kad verslo subjektas gautą dalinio palūkanų dengimo paramą naudoja ne pagal verslo plane numatytą paskirtį (t. y., nevykdo planuotos veiklos), trišalė sutartis su juo nutraukiama ir paramos gavėjas privalo grąžinti visą gautą finansinę paramą. Ginčai dėl suteiktos paramos grąžinimo sprendžiami įstatymų nustatyta tvarka.
17.1.4. Jeigu, remiantis verslo subjektų pateiktais dokumentais, nustatoma, kad verslo subjektas, gaunantis dalinio kredito palūkanų dengimo paramą, neįvykdo įsipareigojimo dėl darbo vietų sukūrimo, Komisija verslo subjektų paraiškoms svarstyti sprendžia dėl tolimesnės paramos verslo subjektui sumažinimo ar dėl sutarties nutraukimo.
17.1.5. Verslo subjektas, gaunantis dalinio kredito palūkanų dengimo paramą, pasibaigus ataskaitiniam ketvirčiui, turi pateikti Valstybinio socialinio draudimo ir sveikatos draudimo fondo lėšų finansinę ataskaitą bei ataskaitą apie vykdomą veiklą.
17.2. Pradinių įmonės steigimosi išlaidų kompensavimas:
17.3. Išlaidų, rengiant verslo planus, kompensavimas:
17.3.1. teikiami dokumentai:
17.4. Dalyvavimo parodose ir mugėse ar jų organizavimo išlaidų kompensavimas:
17.4.1. teikiami dokumentai:
17.5. Reklaminių lankstinukų leidimo išlaidų kompensavimas:
17.5.1. teikiami dokumentai:
17.6. Verslininkų konsultavimo (mokymo) išlaidų kompensavimas:
17.6.1. teikiami dokumentai:
17.6.1.4. mokėjimo pavedimo su banko žymomis arba kvito, patvirtinančio, kad sumokėta už konsultavimo (mokymo) išlaidas, kopija*;
17.7. Interneto svetainės kūrimo išlaidų kompensavimas:
17.7.1. teikiami dokumentai:
17.7.1.4. mokėjimo pavedimo su banko žymomis arba kvito, patvirtinančio, kad sumokėta už interneto svetainės sukūrimą, kopija*;
IV. SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMO TVARKA
18. Verslo subjektų paraiškas su dokumentais finansinei paramai iš Savivaldybės biudžeto gauti nuolat priima, registruoja, perduoda Komisijos pirmininkui Investicijų, strateginio planavimo ir vietinio ūkio skyrius.
19. Verslo subjektų paraiškos gali būti teikiamos nuolat, bet ne vėliau kaip iki lapkričio 1 dienos, o svarstomos Komisijos posėdžių metu. Paraiškos, pateiktos lapkričio ir gruodžio mėnesiais, svarstomos kitais kalendoriniais metais pirmame Komisijos posėdyje.
20. Verslo subjektų pateiktas paraiškas dėl finansinės paramos iš Savivaldybės biudžeto Komisija svarsto, vertina ir priima nutarimus dėl finansinės paramos skyrimo vieną kartą per ketvirtį. Komisijos posėdyje gali dalyvauti įmonės, pateikusios paraišką, vadovas arba jo įgaliotas asmuo.
21. Komisija, posėdyje apsvarsčiusi ir įvertinusi pateiktas paraiškas bei dokumentus, priima nutarimą, surašo posėdžio protokolą ir perduoda jį Investicijų, strateginio planavimo ir vietinio ūkio skyriui.
22. Investicijų, strateginio planavimo ir vietinio ūkio skyriaus specialistai, vadovaudamiesi Komisijos protokolu, ruošia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl dalinio palūkanų dengimo iš Savivaldybės biudžeto verslo subjektui skyrimo projektą, raštu atsako verslo subjektui, jeigu finansinės paramos iš rajono Savivaldybės biudžeto jam nuspręsta neskirti.
23. Jeigu verslo subjektui suteikiama dalinio paskolos palūkanų dengimo lengvata, trišalę sutartį ruošia Investicijų, strateginio planavimo ir vietinio ūkio skyrius.
24. Buhalterinę apskaitą, susijusią su smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros finansavimu, tvarko Apskaitos skyrius.
25. Verslo subjektas, Savivaldybei papildomai paprašius, privalo pateikti visą prašomą informaciją ir dokumentus, susijusius su veikla, kuriai paskirta finansinė parama iš Savivaldybės biudžeto.
Priedo pakeitimai:
Nr. B-TS-851, 2017-09-29, paskelbta TAR 2017-10-04, i. k. 2017-15716
Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros
finansavimo tvarkos aprašo 1 priedas
PARAIŠKA DALINIO KREDITO PALŪKANŲ DENGIMO PARAMAI GAUTI |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
(data) |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Įmonės pavadinimas
|
Įmonės buveinė
|
Įmonės kodas
|
|||||||||||||||
Telefono Nr.
|
Fakso Nr.
|
Įmonės veiklos vykdymo vieta
|
|||||||||||||||
Įmonės vadovas (vardas, pavardė)
|
Telefono / fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
|||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||
1. Pagrindinė įmonės vykdoma veikla ir darbuotojų skaičius: |
|||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
2. Trumpas veiklos, kurios vykdymui prašoma dalinio paskolos palūkanų dengimo lengvatos, |
|||||||||||||||||
aprašymas |
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
3. Kreditą suteikusi įstaiga |
|
||||||||||||||||
4. Per paskutinius trejus metus įmonės gauta finansinė parama iš rajono savivaldybės |
|||||||||||||||||
biudžeto |
|
||||||||||||||||
5. Pridedamų dokumentų sąrašas (nurodyti lapų skaičių): |
|
||||||||||||||||
5.1. įmonės registravimo pažymėjimo ir veiklos nuostatų kopijos |
|
||||||||||||||||
5.2. verslo plano kopija |
|
||||||||||||||||
5.3. VMI pažyma |
|
||||||||||||||||
5.4. VSDFV pažyma |
|
||||||||||||||||
5.5. socialinio draudimo ir sveikatos draudimo lėšų finansinė ataskaita (f4) |
|
||||||||||||||||
5.6. sutarties su kredito įstaiga kopija |
|
||||||||||||||||
5.7. įmonės įsipareigojimas dėl naujai sukuriamų darbo vietų skaičiaus |
|
||||||||||||||||
5.8. paskutinių dvejų metų pelno (nuostolių) ataskaitų kopijos |
|
||||||||||||||||
6. ĮMONĖS VADOVO PASIŽADĖJIMAS |
|||||||||||||||||
Aš, |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
(įmonės vadovo (savininko) vardas, pavardė) |
|||||||||||||||||
patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. Įsipareigoju leisti Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu jos manymu tai yra būtina. |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||
A.V. |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Priedo pakeitimai:
Nr. B-TS-851, 2017-09-29, paskelbta TAR 2017-10-04, i. k. 2017-15716
Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros
finansavimo tvarkos aprašo 2 priedas
PARAIŠKA ĮMONĖS PRADINIO STEIGIMOSI IŠLAIDŲ SUBSIDIJAI GAUTI |
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||
(data) |
||||||||||||
|
||||||||||||
Įmonės pavadinimas
|
Įmonės buveinė
|
Įmonės kodas
|
||||||||||
Telefono Nr.
|
Fakso Nr.
|
Įmonės veiklos vykdymo vieta
|
||||||||||
Įmonės vadovas (vardas, pavardė)
|
Telefono / fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
1. Įmonės vykdoma veikla ir darbuotojų skaičius |
|
|||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
1.1. |
|
|||||||||||
(nurodoma iš visų įmonės nuostatuose (įstatuose) numatytų veiklos sričių realiai numatoma vystyti veikla) |
||||||||||||
2. Įmonės sumokėtos pradinės steigimosi išlaidos |
||||||||||||
(nurodyti išlaidų pavadinimą, kam sumokėta, mokėjimo data) |
||||||||||||
2.1. |
|
|||||||||||
2.2. |
|
|||||||||||
2.3. |
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
3. Pridedamų dokumentų sąrašas (nurodyti lapų skaičių): |
|
|||||||||||
3.1. įmonės registravimo pažymėjimo originalas ir kopija |
|
|||||||||||
3.2. apmokėjimo dokumentų kopijos: |
|
|||||||||||
3.2.1. |
|
|||||||||||
3.2.2. |
|
|||||||||||
3.2.3. |
|
|||||||||||
4. Skirtą kompensaciją prašome pervesti (nurodyti įmonės sąskaitos Nr., banko pavadinimą |
||||||||||||
ir kodą): |
|
|||||||||||
|
||||||||||||
5. ĮMONĖS VADOVO PASIŽADĖJIMAS |
||||||||||||
Aš, |
||||||||||||
|
||||||||||||
(įmonės vadovo (savininko) vardas, pavardė) |
||||||||||||
patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. Įsipareigoju leisti Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu jos manymu tai yra būtina.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
||||||||
|
||||||||||||
A.V. |
||||||||||||
Priedo pakeitimai:
Nr. B-TS-851, 2017-09-29, paskelbta TAR 2017-10-04, i. k. 2017-15716
Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros
finansavimo tvarkos aprašo 3 priedas
PARAIŠKA VERSLO PLANO (PARAIŠKOS) RENGIMO IŠLAIDŲ KOMPENSACIJAI GAUTI |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
(data) |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
Įmonės pavadinimas
|
Įmonės buveinė
|
Įmonės kodas
|
||||||||||||
Telefono Nr.
|
Fakso Nr.
|
Įmonės veiklos vykdymo vieta
|
||||||||||||
Įmonės vadovas (vardas, pavardė)
|
Telefono / fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
1. Įmonės vykdoma veikla ir darbuotojų skaičius |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
2. Trumpas verslo plano (paraiškos) apibūdinimas: |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||
3. Pridedamų dokumentų sąrašas (nurodyti lapų skaičių): |
|
|||||||||||||
3.1. įmonės registravimo pažymėjimo kopija |
|
|||||||||||||
3.2. sutarties su verslo plano (paraiška ruošėju kopija |
|
|||||||||||||
3.3. apmokėjimo dokumento už verslo plano paruošimą kopija |
|
|||||||||||||
3.4. paskolos (paramos) gavimo sutarties kopija |
|
|||||||||||||
3.5. verslo plano (paraiškos) kopija |
|
|||||||||||||
4. Skirtą kompensaciją prašome pervesti (nurodyti įmonės sąskaitos Nr., banko pavadinimą |
||||||||||||||
ir kodą): |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
5. ĮMONĖS VADOVO PASIŽADĖJIMAS |
||||||||||||||
Aš, |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
(įmonės vadovo (savininko) vardas, pavardė) |
||||||||||||||
patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. Įsipareigoju leisti Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu jos manymu tai yra būtina.
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
||||||||||
|
||||||||||||||
A.V. |
||||||||||||||
Priedo pakeitimai:
Nr. B-TS-851, 2017-09-29, paskelbta TAR 2017-10-04, i. k. 2017-15716
Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros
finansavimo tvarkos aprašo 4 priedas
PARAIŠKA DALYVAVIMO PARODOSE IR MUGĖSE IŠLAIDŲ KOMPENSACIJAI GAUTI |
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||
(data) |
||||||||||||
|
||||||||||||
Įmonės pavadinimas
|
Įmonės buveinė
|
Įmonės kodas
|
||||||||||
Telefono Nr.
|
Fakso Nr.
|
Įmonės veiklos vykdymo vieta
|
||||||||||
Įmonės vadovas (vardas, pavardė)
|
Telefono / fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
||||||||||
|
|
|
||||||||||
1. Įmonės vykdoma veikla ir darbuotojų skaičius |
|
|||||||||||
|
||||||||||||
2. Trumpas parodos (mugės) apibūdinimas: |
|
|||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
3. Pridedamų dokumentų sąrašas (nurodyti lapų skaičių): |
|
|||||||||||
3.1. įmonės registravimo pažymėjimo kopija |
|
|||||||||||
3.2. sutarties su parodos (mugės) organizatoriumi ar parodos (mugės) dalyvių sąrašo kopija |
|
|||||||||||
3.3. apmokėjimo dokumento už parodų salės ir (ar) įrangos nuomą kopija |
|
|||||||||||
3.4. parodos (mugės) rengėjo pažyma apie verslo subjekto dalyvavimą parodoje (mugėje) |
|
|||||||||||
4. Skirtą kompensaciją prašome pervesti (nurodyti įmonės sąskaitos Nr., banko pavadinimą |
||||||||||||
ir kodą): |
|
|||||||||||
|
||||||||||||
5. ĮMONĖS VADOVO PASIŽADĖJIMAS |
||||||||||||
Aš, |
||||||||||||
|
||||||||||||
(įmonės vadovo (savininko) vardas, pavardė) |
||||||||||||
patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. Įsipareigoju leisti Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu jos manymu tai yra būtina.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
||||||||
|
||||||||||||
A.V. |
||||||||||||
Priedo pakeitimai:
Nr. B-TS-851, 2017-09-29, paskelbta TAR 2017-10-04, i. k. 2017-15716
Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros
finansavimo tvarkos aprašo 5 priedas
PARAIŠKA REKLAMINIŲ LANKSTINUKŲ LEIDIMO IR REKLAMOS PRIEMONIŲ IŠLAIDŲ KOMPENSACIJAI GAUTI |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|
||||||||||||
(data) |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
Įmonės pavadinimas
|
Įmonės buveinė
|
Įmonės kodas
|
|||||||||||
Telefono Nr.
|
Fakso Nr.
|
Įmonės veiklos vykdymo vieta
|
|||||||||||
Įmonės vadovas (vardas, pavardė)
|
Telefono/fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
|||||||||||
|
|
|
|||||||||||
1. Įmonės vykdoma veikla ir darbuotojų skaičius |
|
||||||||||||
|
|||||||||||||
2. Reklaminio lankstinuko išleidimo tikslas, trumpas aprašymas, tiražas: |
|
||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|
||||||||||||
3. Pridedamų dokumentų sąrašas (nurodyti lapų skaičių): |
|
||||||||||||
3.1. įmonės registravimo pažymėjimo kopija |
|
||||||||||||
3.2. sutarties su reklaminio lankstinuko leidėju kopija |
|
||||||||||||
3.3. apmokėjimo dokumento už reklaminio lankstinuko išleidimą kopija |
|
||||||||||||
3.4. reklaminio lankstinuko pavyzdys |
|
||||||||||||
4. Skirtą kompensaciją prašome pervesti (nurodyti įmonės sąskaitos Nr., banko pavadinimą |
|||||||||||||
ir kodą): |
|
||||||||||||
|
|||||||||||||
5. ĮMONĖS VADOVO PASIŽADĖJIMAS |
|||||||||||||
Aš, |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
(įmonės vadovo (savininko) vardas, pavardė) |
|||||||||||||
patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. Įsipareigoju leisti Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu jos manymu tai yra būtina.
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
|||||||||
|
|||||||||||||
A.V. |
|||||||||||||
Priedo pakeitimai:
Nr. B-TS-851, 2017-09-29, paskelbta TAR 2017-10-04, i. k. 2017-15716
Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros
finansavimo tvarkos aprašo 6 priedas
PARAIŠKA VERSLININKŲ KONSULTAVIMO (MOKYMO) IŠLAIDŲ KOMPENSACIJAI GAUTI |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||
(data) |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
Įmonės pavadinimas
|
Įmonės buveinė
|
Įmonės kodas
|
||||||||||||
Telefono Nr.
|
Fakso Nr.
|
Įmonės veiklos vykdymo vieta
|
||||||||||||
Įmonės vadovas (vardas, pavardė)
|
Telefono / fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
1. Įmonės vykdoma veikla ir darbuotojų skaičius |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
2. Įmonės darbuotojų konsultavimo (mokymo) trumpas aprašymas: (mokymo poreikis, |
||||||||||||||
tikslas, veiklos sritis, rengėjas, dalyvių skaičius ir pan.): |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||
3. Pridedamų dokumentų sąrašas (nurodyti lapų skaičių): |
|
|||||||||||||
3.1. įmonės registravimo pažymėjimo kopija |
|
|||||||||||||
3.2. sutarties su konsultavimo (mokymo) organizatoriumi kopija |
|
|||||||||||||
3.3. dokumento, patvirtinančio, kad apmokėta už konsultavimą (mokymą) kopija |
|
|||||||||||||
3.4. mokymo baigimo pažymėjimų kopijos |
|
|||||||||||||
4. Skirtą kompensaciją prašome pervesti (nurodyti įmonės sąskaitos Nr., banko pavadinimą |
||||||||||||||
ir kodą): |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
5. ĮMONĖS VADOVO PASIŽADĖJIMAS |
||||||||||||||
Aš, |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
(įmonės vadovo (savininko) vardas, pavardė) |
||||||||||||||
patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. Įsipareigoju leisti Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu jos manymu tai yra būtina.
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
||||||||||
|
||||||||||||||
A.V. |
||||||||||||||
Priedo pakeitimai:
Nr. B-TS-851, 2017-09-29, paskelbta TAR 2017-10-04, i. k. 2017-15716
Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros
finansavimo tvarkos aprašo 7 priedas
PARAIŠKA INTERNETO SVETAINĖS KŪRIMO IŠLAIDŲ KOMPENSACIJAI GAUTI |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
(data) |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
Įmonės pavadinimas
|
Įmonės buveinė
|
Įmonės kodas
|
||||||||||||
Telefono Nr.
|
Fakso Nr.
|
Įmonės veiklos vykdymo vieta
|
||||||||||||
Įmonės vadovas (vardas, pavardė)
|
Telefono / fakso Nr.
|
El. pašto adresas
|
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
1. Įmonės vykdoma veikla ir darbuotojų skaičius |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
2. Trumpas interneto svetainės apibūdinimas: |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||
3. Pridedamų dokumentų sąrašas (nurodyti lapų skaičių): |
|
|||||||||||||
3.1. įmonės registravimo pažymėjimo kopija |
|
|||||||||||||
3.2. sutarties su interneto svetainės kūrėju kopija |
|
|||||||||||||
3.3. apmokėjimo dokumentų už interneto svetainės sukūrimą kopijos |
|
|||||||||||||
3.4. veikiančios interneto svetainės adresas |
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
4. Skirtą kompensaciją prašome pervesti (nurodyti įmonės sąskaitos Nr., banko pavadinimą |
||||||||||||||
ir kodą): |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
5. ĮMONĖS VADOVO PASIŽADĖJIMAS |
||||||||||||||
Aš, |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
(įmonės vadovo (savininko) vardas, pavardė) |
||||||||||||||
patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. Įsipareigoju leisti Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu jos manymu tai yra būtina. |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
||||||||||
|
||||||||||||||
A.V. |
||||||||||||||
Priedo pakeitimai:
Nr. B-TS-851, 2017-09-29, paskelbta TAR 2017-10-04, i. k. 2017-15716
Pakeitimai:
1.
Vilkaviškio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. B-TS-851, 2017-09-29, paskelbta TAR 2017-10-04, i. k. 2017-15716
Dėl Vilkaviškio rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros finansavimo tvarkos aprašo pakeitimo