Suvestinė redakcija nuo 2018-09-14

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2018-01-05, i. k. 2018-00214

 

hERBAS_bmp

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL TEISĖS IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMO TVIRTINIMO IR DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS 2017 M. RUGSĖJO 18 D. ĮSAKYMO NR. V35-843 „DĖL DOKUMENTŲ IR INFORMACIJOS SKYRIAUS DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PAREIGYBIŲ APRAŠYMŲ“ PAKEITIMO

 

2018 m. sausio 4 d. Nr. V35-6

Druskininkai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi ir 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 8 straipsnio 8 dalies 1 punktu bei Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymo 4 straipsnio 2 ir 3 dalimis:

1. Neteko galios nuo 2018-09-14

Punkto naikinimas:

Nr. V35-852, 2018-09-11, paskelbta TAR 2018-09-13, i. k. 2018-14414

 

2. P a k e i č i u  Dokumentų ir informacijos skyriaus savivaldybės administracijos direktoriaus priimamojo specialisto pareigybės aprašymą, patvirtintą Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. rugsėjo 18 d. įsakymu Nr. V35-843 „Dėl Dokumentų ir informacijos skyriaus darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių aprašymų“, ir išdėstau jį nauja redakcija (pridedama).

3. P r i p a ž į s tu  netekusiu galios Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. vasario 10 d. įsakymo Nr. V35-139 „Dėl Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėjo ir Ūkio skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybių aprašymų tvirtinimo bei kai kurių Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų pakeitimo“ 1 punkto 1.1 papunktį.

4. N u s t a t a u, kad šio įsakymo 2 punktas įsigalioja 2018 m. sausio 8 d.

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorė                                                             Vilma Jurgelevičienė

Patvirtinta. Neteko galios nuo 2018-09-14

Priedo naikinimas:

Nr. V35-852, 2018-09-11, paskelbta TAR 2018-09-13, i. k. 2018-14414

 

PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus

2017 m. rugsėjo 18 d. įsakymu Nr. V35-843

(Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus

2018 m. sausio  4 d. įsakymo Nr. V35- 6

redakcija)

 

 

DOKUMENTŲ IR INFORMACIJOS SKYRIAUS

SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS PRIIMAMOJO SPECIALISTO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

 

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

 

1. Dokumentų ir informacijos skyriaus savivaldybės administracijos direktoriaus priimamojo specialisto pareigybė yra darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį pareigybė, priskiriama specialistų pareigybių grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Pareigybės paskirtis: organizuoti Savivaldybės administracijos priimamojo darbą, vykdyti savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pavedimus, įforminti Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų parengtus Savivaldybės administracijos raštus, registruoti skaitmeninėje laikmenoje bei išsiųsti adresatams, tvarkyti ir sisteminti dokumentų bylas pagal sudarytą Dokumentacijos planą, savivaldybės administracijos direktoriaus nurodymu organizuoti Savivaldybės administracijos padalinių vadovų ir į padalinius neįeinančių valstybės tarnautojų bei Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, Savivaldybės kontroliuojamų įmonių vadovų pasitarimus.

4. Pareigybės pavaldumas – tiesiogiai Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjui.

 

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

 

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; studijų sritis – socialiniai mokslai, studijų kryptis – viešasis administravimas;

5.2. sugebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti Dokumentų rengimo taisykles bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;

5.3. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;

5.4. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Word, MS Outlook, Internet Explorer);

5.5. sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;

5.6. sugebėti atstovauti Dokumentų ir informacijos skyriui savivaldybės institucijose;

5.7. savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos nuostatais, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklėmis, savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu.

 

 

 

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

 

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1. vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;

6.2. organizuoja informacijos, reikalingos savivaldybės administracijos direktoriui ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui, rengimą;

6.3. vykdo savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pavedimus;

6.4. referuoja savivaldybės administracijos direktoriui ir direktoriaus pavaduotojui apie gautą korespondenciją;

6.5. primena Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams kontroliuojamų dokumentų ir kitų savivaldybės administracijos direktoriaus bei savivaldybės direktoriaus pavaduotojo pavedimų vykdymo terminus, tikrina, kad pavedimai būtų laiku įvykdyti;

6.6. informuoja savivaldybės administracijos direktoriaus arba direktoriaus pavaduotojo reikalavimu apie kontroliuojamų dokumentų ir kitų pavedimų vykdymą;

6.7. priima Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų parengtus dokumentus, teikiamus savivaldybės administracijos direktoriui ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui pasirašyti, patikrina, ar dokumentai atitinka Dokumentų rengimo taisyklių bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus, ar pridėti kiti reikalingi dokumentai;

6.8. teikia dokumentus, parengtus pagal reikalavimus, pasirašyti savivaldybės administracijos direktoriui ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui;

6.9. įformina pagal Dokumentų rengimo taisyklių, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų parengtus Savivaldybės administracijos raštus ir pasirašytus raštus registruoja skaitmeninėje laikmenoje bei išsiunčia adresatams;

6.10. registruoja savivaldybės tarybos sprendimų, savivaldybės mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų lydraščius skaitmeninėje laikmenoje ir pagal pateiktus sąrašus išsiunčia juos adresatams;

6.11. teikia informaciją į priimamąjį telefonu besikreipiantiems aukštesnių institucijų, Savivaldybės įstaigų, kontroliuojamų bei kitų įmonių, organizacijų atstovams, operatyviai sujungia savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo telefonus su vidaus ir išorės abonentais;

6.12. sudaro savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo kiekvienos dienos svarbiausių darbų, priėmimų, dalyvavimo posėdžiuose, pasitarimuose, renginiuose darbotvarkes ir jas viešina internetiniame savivaldybės puslapyje;

6.13. teikia pagal poreikį Dokumentų ir informacijos skyriaus specialistui, aptarnaujančiam į Savivaldybę ir Savivaldybės administraciją besikreipiančius asmenis, savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo darbotvarkes;

6.14. organizuoja savivaldybės administracijos direktoriaus ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo nurodymu Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų bei Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, Savivaldybės kontroliuojamų įmonių vadovų pasitarimus, praneša dalyviams pasitarimų laiką ir vietą;

6.15. sudaro pageidaujančių kreiptis į savivaldybės administracijos direktorių ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoją Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, Savivaldybės kontroliuojamų įmonių vadovų sąrašus, suderinęs su savivaldybės administracijos direktoriumi ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoju, paskiria besikreipiantiems pokalbio laiką.

6.16. sudaro ir sistemina pagal veiklos sritis savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo gautų, siunčiamųjų ir tvarkomųjų dokumentų bylas;

6.17. priima gautas faksogramas, elektroninius laiškus ir išsiunčia faksu, elektroniniu paštu  Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ar darbuotojų pateiktus dokumentus;

6.18. rūpinasi, kad, savivaldybės administracijos direktorius ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas turėtų reikalingas kanceliarines ir kitas priemones, kad patikimai veiktų jų naudojamos technikos priemonės, kad savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo darbo vietos būtų tvarkingos;

6.19. organizuoja svečių, atvykusių pas savivaldybės administracijos direktorių ar savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoją, priėmimus; padeda pasiruošti į Savivaldybę atvykstančių svečių bei delegacijų priėmimams, padeda aptarnauti svečius;

6.20. sutvarko kalendoriniams metams pasibaigus dokumentų bylas ir perduoda jas į archyvą;

6.21. laiku atlieka savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo pavestas užduotis, vykdo nurodymus.

6.22. saugo asmens duomenis;

6.23. tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik darbo tikslais;

6.24. vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.

 

______________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Druskininkų savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. V35-852, 2018-09-11, paskelbta TAR 2018-09-13, i. k. 2018-14414

Dėl Druskininkų savivaldybės administracijos karjeros valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių aprašymų