Suvestinė redakcija nuo 2020-06-30

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2019-09-30, i. k. 2019-15468

 

hERBAS_bmp

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ASMENINIO ASISTENTO PASLAUGŲ ORGANIZAVIMO IR TEIKIMO DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2019 m. rugsėjo 27 d Nr. V35-881

Druskininkai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.4.1-ESFA-V-416 „Kompleksinės paslaugos šeimai“ projektų finansavimo sąlygų aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. liepos 15 d. įsakymu Nr. A1-364 „Dėl 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.4.1-ESFA-V-416 „Kompleksinės paslaugos šeimai“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“, 10.4 papunkčiu ir Asmeninio asistento paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. lapkričio 23 d. įsakymu Nr. A1-657 „Dėl asmeninio asistento paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1. T v i r t i n u Asmeninio asistento paslaugų organizavimo ir teikimo Druskininkų savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).

2. S k i r i u:

2.1. Editą Grigienę, Socialinės paramos skyriaus socialinę darbuotoją, ir Ireną Valentukevičienę, Socialinės paramos skyriaus socialinio darbo organizatorę, nustatyti asmeninio asistento paslaugų poreikį, teikti išvadas ir rekomendacijas dėl asmeninio asistento paslaugų tikslingumo (netikslingumo);

2.2. Astą Lukšienę, Socialinės paramos skyriaus vyriausiąją specialistę,  o jos tarnybinių komandiruočių, atostogų, ligos ar kitais atvejais, kai ji negali eiti savo pareigų -  Bronę Petrikienę, Socialinės paramos skyriaus vedėjo pavaduotoją, atsakinga už asmeninio asistento paslaugų teikimo organizavimą.

3. Į g a l i o j u  Astą Lukšienę, Socialinės paramos skyriaus vyriausiąją specialistę,  o jos tarnybinių komandiruočių, atostogų, ligos ar kitais atvejais, kai ji negali eiti savo pareigų -  Bronę Petrikienę, Socialinės paramos skyriaus vedėjo pavaduotoją, informuoti asmenį ir (ar) asmens atstovą, pageidaujančius gauti asmeninio asistento paslaugas, apie priimtus sprendimus dėl asmeninio asistento paslaugų skyrimo (neskyrimo).

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorė                                                         Vilma Jurgelevičienė

 

PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus

2020 m. birželio 26 d. įsakymu Nr. V35-588

 

ASMENINIO ASISTENTO PASLAUGŲ ORGANIZAVIMO IR TEIKIMO DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Asmeninio asistento paslaugų organizavimo ir teikimo Druskininkų savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato asmeninio asistento paslaugų asmenims su negalia (toliau – asmuo) organizavimo ir teikimo, finansavimo bei kontrolės tvarką, įgyvendinant Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemonės Nr. 08.4.1-ESFA-V-416 „Kompleksinės paslaugos šeimai“ finansuojamą bandomąjį asmeninio asistento paslaugų organizavimo ir teikimo negalią turintiems asmenims projektą Druskininkų savivaldybėje.

2.  Asmeninio asistento paslaugų tikslas – atsižvelgiant į individualius asmens poreikius, suteikti jam individualią pagalbą namuose ir viešojoje aplinkoje (palydint ir komunikuojant), kuri padėtų jam gyventi bendruomenėje ir integruotis į ją, neleistų izoliuoti jo nuo bendruomenės ir skatintų jo savarankiškumą, būtiną kasdieniame gyvenime.

3Šis Aprašas parengtas vadovaujantis Asmeninio asistento paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašu,  patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. lapkričio 23 d. įsakymu Nr. A1-657 „Dėl asmeninio asistento paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“. 

4.  Apraše vartojamos sąvokos:

4.1. asmeninio asistento paslaugos - namų ir viešojoje aplinkoje (palydint ir komunikuojant) individualiai asmeniui iki 4 valandų per parą septynias dienas per savaitę teikiama pagalba, padedanti įgalinti jo savarankiškumą ir užtikrinanti svarbiausias jo gyvybinės veiklos funkcijas (asmens higiena, mityba, judėjimas / mobilumas, socialiniai santykiai ir aplinka);

4.2. asmeninio asistento paslaugų teikėjas - Druskininkų savivaldybės administracijos (toliau - savivaldybės administracija) atrinktas projekto partneris;

4.3. kitos Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatyme ir Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme.

5.  Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius (toliau - Socialinės paramos skyrius) planuoja ir organizuoja asmeninio asistento paslaugas, kontroliuoja šių paslaugų kokybę.

 

 

II SKYRIUS

ASMENINIO ASISTENTO PASLAUGŲ ORGANIZAVIMO IR TEIKIMO TVARKA

 

6.  Teisę gauti asmeninio asistento paslaugas turi asmenys nuo 16 metų, faktiškai gyvenantys Druskininkų savivaldybėje, kuriems Neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymo nustatyta tvarka nustatytas neįgalumo lygis arba darbingumo lygis, visiškai arba vidutiniškai apribojantis jų veiklą, dalyvumą (orientuotis, judėti, dirbti, savarankiškai tvarkyti asmeninį ir socialinį gyvenimą), ir kuriems reikalinga kitų asmenų pagalba.

7.  Prioritetas teikiamas Aprašo 6 punkte asmenims, siekiantiems gauti asmeninio asistento paslaugas, kurie:

7.1. lanko švietimo įstaigą;

7.2. dirba arba ieško darbo;

7.3. nebegyvena stacionarios socialinės globos įstaigoje ir gaudami paslaugas bendruomenėje gyvena savarankiškai;

7.4. laukia eilėje gauti socialines paslaugas įstaigoje (prioritetas teikiamas laukiantiesiems eilėje gauti stacionarios socialinės globos paslaugas). 

8.  Asmuo, pageidaujantis gauti asmeninio asistento paslaugas, ir (ar) jo tėvai ar įtėviai, globėjai (rūpintojai), ir (ar) sutuoktinis, ir (ar) vaikai (įvaikiai) ar asmens įgaliotas atstovas (toliau – asmens atstovas) kreipiasi į savivaldybės administraciją ir pateikia šiuos dokumentus:

8.1. laisvos formos prašymą (toliau – prašymas) gauti asmeninio asistento paslaugas, kuriame turi būti nurodytas asmens, pageidaujančio gauti asmeninio asistento paslaugas, vardas ir pavardė, gimimo data, faktinės gyvenamosios vietos adresas, telefono ryšio numeris ir (ar) elektroninio pašto adresas, asmens, kuriam gali būti teikiama informacija apie priimtus sprendimus dėl asmeninio asistento paslaugų skyrimo, sustabdymo, atnaujinimo, nutraukimo ar asmeninio asistento paslaugų teikėjo keitimo, vardas ir pavardė, gyvenamosios vietos adresas ir (ar) elektroninio pašto adresas, ir (ar) telefono ryšio numeris;

8.2. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;

8.3. Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos išduotą Neįgalumo lygio pažymą ar Darbingumo lygio pažymą;

8.4. Aprašo 7 punkte nurodyti asmenys - dokumentus ir (ar) kitą informaciją, pagrindžiančią prioriteto suteikimą, tokios apimties, kokia reikalinga norint gauti asmeninio asistento paslaugas (pavyzdžiui: moksleivio ar studento pažymėjimo kopiją, darbdavio pažymą, prašymo gauti socialines paslaugas kopiją).

9.  Asmuo ir (ar) asmens atstovas Aprašo 8.2, 8.3 ir 8.4 papunkčiuose nurodytus dokumentus pateikia tik tokiu atveju, jei dokumentų nėra valstybės registruose (kadastruose), žinybiniuose registruose ar kitose valstybės informacinėse sistemose.

10.  Gauti Aprašo 8 punkte nurodyti dokumentai užregistruojami ir, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jo užregistravimo dienos, perduodami savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirtam socialiniam darbuotojui (toliau – socialinis darbuotojas), vertinančiam asmeninio asistento paslaugų poreikį. 

11.            Socialinis darbuotojas asmeninio asistento paslaugų poreikį vertina vadovaudamasis Asmeninio asistento paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. lapkričio 23 d. įsakymu Nr. A1-657 „Dėl asmeninio asistento paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, bei užpildydamas Asmeninio asistento paslaugų poreikio vertinimo klausimyną pagal minėtame apraše nustatytus kriterijus.

12.            Klausimynas pildomas su asmeniu ir (ar) jo atstovu sutartu laiku pokalbio metu asmens namuose arba socialinio darbuotojo numatytoje vietoje. Klausimynas užpildomas nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo Aprašo 8 punkte nurodytų dokumentų gavimo dienos.

13. Jei asmuo ir (ar) asmens atstovas be pateisinamos priežasties sutartu laiku neatvyksta į pokalbį, socialinis darbuotojas nevertina asmens asmeninio asistento paslaugų poreikio. Kitas pokalbis gali vykti tik tuo atveju, jei asmuo ir (ar) asmens atstovas pakartotinai savivaldybės administracijai pateikia naują Aprašo 8.1 papunktyje nurodytą prašymą.

14. Vertinant asmeninio asistento paslaugų poreikį asmeniui ar asmens atstovui sutikus (pageidaujant), gali dalyvauti ir neįgaliųjų organizacijos atstovas, kuris socialiniam darbuotojui gali teikti rekomendacijas dėl asmeninio asistento paslaugų poreikio vertinimo proceso.

15. Socialinis darbuotojas, vertindamas asmens asmeninio asistento paslaugų poreikį, turi teisę gauti iš asmens ir (ar) asmens atstovo papildomus dokumentus ar informaciją, reikalingą asmens asmeninio asistento paslaugų poreikiui nustatyti.

16. Asmeniui reikalingų asmeninio asistento paslaugų poreikis gali būti nustatomas iki 4 valandų per parą septynias dienas per savaitę.

17. Asmeniui asmeninio asistento paslaugų poreikis nenustatomas, jei, įvertinus asmens asmeninio asistento pagalbos poreikį namuose ir viešojoje aplinkoje, padaroma išvada, kad asmeninio asistento paslaugų jam nepakanka. Tokiu atveju socialinis darbuotojas per 3 darbo dienas nuo atlikto asmeninio asistento paslaugų poreikio vertinimo pateikia rekomendaciją asmeniui ir (ar) asmens atstovui bei Socialinės paramos skyriui dėl asmens bendrųjų socialinių paslaugų ar socialinės priežiūros paslaugų poreikio vertinimo.

18. Užpildęs klausimyną, socialinis darbuotojas ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo pokalbio su asmeniu dienos, pateikia išvadą ir rekomendaciją dėl asmeninio asistento paslaugų tikslingumo (netikslingumo) Socialinės paramos skyriaus vedėjui, priimančiam sprendimą dėl asmeninio asistento paslaugų skyrimo (toliau – sprendimas). Sprendimas (Aprašo 1 priedas) priimamas per  3 darbo dienas nuo išvados ir rekomendacijos pateikimo dienos.

19. Asmeninio asistento paslaugų poreikis nustatomas vieniems metams nuo sprendimo priėmimo dienos. Pasibaigus nustatytam asmeninio asistento paslaugų poreikio terminui ir asmeniui ir (ar) asmens atstovui pateikus Aprašo 8.1 papunktyje nurodytą prašymą, organizuojamas asmeninio asistento paslaugų poreikio vertinimas Aprašo 11–17 punktuose nustatyta tvarka.

20. Socialinės paramos skyriaus atsakingas darbuotojas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos prašyme nurodytu būdu informuoja asmenį ir (ar) asmens atstovą apie priimtą sprendimą. Jei asmeninio asistento paslaugas skirti atsisakoma, sprendime nurodomos motyvuotos tokio atsisakymo priežastys.

21. Asmuo ir (ar) asmens atstovas, gavęs teigiamą sprendimą, per 5 darbo dienas nuo sprendimo gavimo dienos arba su asmeninio asistento paslaugų teikėju sutartu laiku, bet ne vėliau kaip per 20 darbo dienų, esant svarbių priežasčių (pavyzdžiui, dėl asmens ligos, medicininės reabilitacijos, sanatorinio gydymo) – ne vėliau kaip per 40 darbo dienų, nuo atlikto asmeninio asistento paslaugų poreikio vertinimo dienos, pasirašo Asmeninio asistento paslaugų teikimo sutartį (toliau – Sutartis).

22. Jei asmuo ir (ar) asmens atstovas nesutinka su sprendimu, jis (jie) per 5 darbo dienas nuo sprendimo gavimo dienos gali pakartotinai kreiptis į savivaldybės administraciją ir pateikti laisvos formos prašymą dėl pakartotinio asmeninio asistento paslaugų poreikio vertinimo (toliau – pakartotinis vertinimas), nurodydamas (i) motyvuotas priežastis, kodėl nesutinka su sprendimu.

23. Pakartotinis vertinimas atliekamas Asmeninio asistento paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. lapkričio 23 d. įsakymu Nr. A1-657 „Dėl asmeninio asistento paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka.

24. Asmeninio asistento paslaugų teikimas sustabdomas:

24.1. pasikeitus asmens sveikatos būklei;

24.2. paaiškėjus, kad asmuo, norintis gauti asmeninio asistento paslaugas, ir (ar) asmens atstovas, kreipdamiesi dėl asmeninio asistento paslaugų, pateikė neteisingą informaciją, reikalingą asmeninio asistento paslaugų poreikiui vertinti. Šiuo atveju asmeninio asistento paslaugų teikimas sustabdomas iki tol, kol, atsižvelgiant į naujai paaiškėjusias aplinkybes, asmeniui bus pakartotinai nustatytas asmeninio asistento paslaugų poreikis;

24.3. įtarus, kad asmeninio asistento paslaugas gaunantis asmuo gali sirgti užkrečiamąja liga, – iki tol, kol bus gauta sveikatos priežiūros specialisto išvada raštu, kad asmuo nekelia pavojaus asmeninio asistento sveikatai;

24.4. jei asmuo nesilaiko sutartyje nurodytų sąlygų.

25. Asmeninio asistento paslaugų teikimas asmeniui atnaujinamas išnykus aplinkybėms, dėl kurių buvo priimtas sprendimas sustabdyti asmeninio asistento paslaugų teikimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų ir (ar) pakartotinai nustačius asmeninio asistento paslaugų poreikį.

26. Jei asmuo išvyksta atostogauti ar gydosi stacionarioje gydymo įstaigoje ne ilgiau kaip 20 darbo dienų, asmeninio asistento paslaugų teikimas atskiru sprendimu nestabdomas. Jei asmuo išvyksta atostogauti ar gydosi stacionarioje gydymo įstaigoje ilgiau kaip 20 darbo dienų, asmeninio asistento paslaugų teikimas stabdomas.

27. Asmeninio asistento paslaugų teikimas nutraukiamas:

27.1. asmeniui ir (ar) asmens atstovui raštu atsisakius teikiamų asmeninio asistento paslaugų;

27.2. jei asmeniui nebenustatomas neįgalumo lygis ar darbingumo lygis;

27.3. asmeniui apsigyvenus savarankiško gyvenimo namuose, grupinio gyvenimo namuose ar globos įstaigoje;

27.4. asmeniui išvykus nuolat gyventi į kitą savivaldybę ar valstybę;

27.5. jei asmeniui pradedama teikti dienos socialinė globa;

27.6. jei asmuo miršta;

27.7. jei Aprašo 27.2–27.4 papunkčiuose nurodytos aplinkybės neišnyksta ilgiau kaip 60 darbo dienų;

27.8. jei asmuo išvyksta atostogauti ar gydosi stacionarioje gydymo įstaigoje ilgiau kaip 60 darbo dienų.

28. Asmeninio asistento paslaugų teikimas asmeniui atnaujinamas išnykus aplinkybėms, dėl kurių buvo priimtas sprendimas sustabdyti asmeninio asistento paslaugų teikimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų ir (ar) pakartotinai nustačius asmeninio asistento paslaugų poreikį.

29. Sprendimą dėl asmeninio asistento paslaugų sustabdymo, nutraukimo ar atnaujinimo asmeninio asistento paslaugų teikėjo siūlymu per 5 darbo dienas nuo šio siūlymo pateikimo dienos priima Socialinės paramos skyriaus vedėjas. Apie priimtą sprendimą dėl asmeninio asistento paslaugų sustabdymo, nutraukimo, atnaujinimo Socialinės paramos skyriaus atsakingas darbuotojas per 5 darbo dienas el. paštu, paštu, per kurjerį informuoja asmenį ir (ar) asmens atstovą.

30. Asmeniui skiriamas asmeninis asistentas (prireikus – keli asmeniniai asistentai) bendru jo ir (ar) asmens atstovo bei asmeninio asistento paslaugų teikėjo sutarimu.

31. Asmeninis asistentas turi atitikti Asmeninio asistento paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. lapkričio 23 d. įsakymu Nr. A1-657 „Dėl asmeninio asistento paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatytus reikalavimus bei vykdyti minėtame apraše nustatytas funkcijas.

32. Asmuo ir (ar) asmens atstovas turi teisę asmeninio asistento paslaugų teikėjui siūlyti pasitelkti asmens poreikius atitinkantį asmeninį asistentą, kuris atitinka Aprašo 31 punkte asmeniniam asistentui keliamus reikalavimus ir kuris asmeniui teiktų asmeninio asistento paslaugas. Tokiu atveju asmeninio asistento paslaugų teikėjas kartu su asmeniu ir (ar) asmens atstovu bendru sutarimu gali pasitelkti asmens ir (ar) asmens atstovo siūlomą asmeninį asistentą paslaugoms teikti ir per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos arba su asmeninio asistento paslaugų teikėju sutartu laiku, bet ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo atlikto asmeninio asistento paslaugų poreikio vertinimo dienos, su asmens ir (ar) asmens atstovo siūlomu asmeniniu asistentu pasirašyti Trišalę asmeninio asistento paslaugų teikimo sutartį (toliau – Trišalė sutartis).

 

 

III SKYRIUS

ASMENINIO ASISTENTO PASLAUGŲ TEIKIMO FINANSAVIMAS IR KONTROLĖ

 

33. Asmeninio asistento paslaugų teikimas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis pagal 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą įgyvendinant priemonę „Kompleksinės paslaugos šeimai“.

34. Asmeninio asistento paslaugų teikėjas, kontroliuodamas, kaip asmeninis asistentas teikia paslaugas, gavęs ataskaitą, įvertina asmens ir (ar) asmens atstovo išvadą apie asmeniui suteiktų asmeninio asistento paslaugų kokybę ir tai, ar suteiktos asmeninio asistento paslaugos atitinka asmens poreikius, Apraše nustatytus reikalavimus.

35. Asmeninio asistento paslaugų teikėjas apskaito ir dokumentaliai fiksuoja visas asmeniui suteiktas paslaugas, kas 6 (šešis) mėnesius pateikdamas savivaldybės administracijai nustatytos formos ataskaitą. Baigęs teikti asmeninio asistento paslaugas, asmeninio asistento paslaugų teikėjas per dvi savaites pateikia savivaldybės administracijos nustatytos formos ataskaitą (Aprašo 2 priedas) apie asmeninio asistento paslaugų teikimo eigą ir pasiektus rezultatus.

36. Savivaldybės administracija, koordinuodama ir kontroliuodama asmeninio asistento paslaugų teikimą savivaldybės teritorijoje, vertina, ar:

36.1. asmeninio asistento paslaugų teikėjo teikiamos asmeninio asistento paslaugos atitinka Aprašo reikalavimus;

36.2. asmeninio asistento paslaugų teikėjas pagal ataskaitas teikia duomenis, patvirtinančius, kad asmeninio asistento paslaugoms teikti skirtos lėšos naudojamos efektyviai, pagal tikslinę paskirtį.

37. Savivaldybės administracija, pasibaigus kalendoriniams metams, neteikdama asmens duomenų, ne vėliau kaip iki kitų metų antro mėnesio 15 dienos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai teikia kalendorinių metų asmeninio asistento paslaugų teikimo aprašomojo pobūdžio ataskaitą, nurodytą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. lapkričio 23 d. įsakymu Nr. A1-657 patvirtintame Asmeninio asistento paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos apraše.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

38. Asmeninio asistento paslaugų teikėjas turi viešinti informaciją savo interneto svetainėje ir (ar) žiniasklaidos priemonėse apie teikiamas asmeninio asistento paslaugas, sąlygas asmeninio asistento paslaugoms gauti, kitą su asmeninio asistento paslaugų gavimu ir teikimu susijusią informaciją, neskelbdamas asmenų, kuriems teikiamos asmeninio asistento paslaugos, ir (ar) asmens atstovų asmens duomenų.

39.            Asmuo ir (ar) asmens atstovas, pateikęs informaciją ir (ar) dokumentus, reikalingus asmeninio asistento paslaugoms gauti, atsako už pateiktos informacijos teisingumą.

40. Asmuo, kuriam teikiamos asmeninio asistento paslaugos, ir (ar) asmens atstovas turi teisę iš savivaldybės ir (ar) asmeninio asistento paslaugų teikėjo gauti visą informaciją ir dokumentus, susijusius su jam teikiamomis asmeninio asistento paslaugomis.

41. Sutartis ar Trišalė sutartis gali būti keičiamos tik asmens ir (ar) asmens atstovo, asmeninio asistento paslaugų teikėjo ir (ar) asmeninio asistento rašytiniu sutarimu.

42. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) (toliau – Reglamentas 2016/679) nuostatomis.

43. Duomenų subjekto teisės įgyvendinamos remiantis Reglamento 2016/679 nuostatomis.

44. Asmeninio asistento paslaugų teikimą įrodantys dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

 

______________________

Priedo pakeitimai:

Nr. V35-588, 2020-06-26, paskelbta TAR 2020-06-29, i. k. 2020-14172

 

 

Asmeninio asistento paslaugų organizavimo

ir teikimo Druskininkų savivaldybėje tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

(Sprendimo dėl asmeninio asistento paslaugų skyrimo forma)

 

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIUS

 

SPRENDIMAS

DĖL ASMENINIO ASISTENTO PASLAUGŲ SKYRIMO

 

_______________Nr. ________

(data)                            

__________________

(vieta)

 

 

Vadovaujantis ___________   Asmeninio asistento paslaugų poreikio vertinimo išvada ir

(data)

rekomendacija,

 

(vardas, pavardė, gimimo data, gyvenamosios vietos adresas)

 

skiriu asmeninio asistento paslaugas nuo _________.

(data)             

 

Asmeninio asistento paslaugų poreikis nustatomas vieniems metams nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

Asmeninio asistento paslaugų trukmė ____________________________.

(vidutinis valandų skaičius per mėnesį)

Asmeninio asistento paslaugų veiklos (reikalingą pažymėti  ):

asmens higiena;

mityba;

– judėjimas (mobilumas);

– socialiniai santykiai ir aplinka;

– kita veikla________________________________.

(įrašyti)

 

Asmeninio asistento paslaugų teikėjas

 

 

(pavadinimas, buveinės adresas, telefono numeris)

 

 

 

Skyriaus vedėjas               _______________                            _________________________

                                                               (parašas)                                                                            (vardas, pavardė)

Priedo pakeitimai:

Nr. V35-588, 2020-06-26, paskelbta TAR 2020-06-29, i. k. 2020-14172

 

 

Asmeninio asistento paslaugų organizavimo

ir teikimo Druskininkų savivaldybėje tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

(Asmeninio asistento paslaugų teikimo ataskaitos forma)

 

 

_______________________________________

(asmeninio asistento paslaugų teikėjo pavadinimas)

 

ASMENINIO ASISTENTO PASLAUGŲ TEIKIMO ATASKAITA

UŽ  20__M. ____________ – ____________MĖNESIUS

 

_____________________ d. Nr.________

(data)                                      

_______________

(vieta)

 

1.   Informacija apie asmeninio asistento paslaugos teikėją:

 

(pavadinimas, buveinės adresas, telefono Nr.)

 

(atsakingo asmens vardas, pavardė, mobiliojo telefono Nr., el. pašto adresas)

 

2.   Informacija apie asmeninį asistentą:

 

(vardas, pavardė, mobiliojo telefono Nr., el. pašto adresas)

 

3.   Informacija apie suteiktas asmeninio asistento paslaugas:

 

Paslaugų gavėjo vardas, pavardė

 

Pasaugų teikimo laikotarpis (pagal sutartį)

 

Paslaugų teikimo trukmė per dieną (valandų sk.)

 

Paslaugų teikimo trukmė per savaitę (dienų sk.)

 

Suteikta paslaugų iš viso (valandų sk.)

 

 

4.   Informacija apie asmeninio asistento paslaugų teikimo eigą ir pasiektus rezultatus:

 

Veikla

Paslaugos apibūdinimas

(trumpas suteiktos paslaugos aprašymas)

Paslaugos teikimo laikas (kokiomis dienomis, kokiu paros metu teiktos paslaugos, jų teikimo trukmė)

Pastabos

(kitos aplinkybės ar sąlygos, specialus paslaugos teikimo būdas ir pan.)

3.1. Asmens higiena

(pvz.: prausimasis ir maudymasis, kūno dalių priežiūra, naudojimasis tualetu, rengimasis)

 

 

 

3.2. Mityba

(pvz.: maitinimas, daiktų pakėlimas ir laikymas mitybos procese)

 

 

 

3.3. Judėjimas (mobilumas)

(pvz., palydėjimas į ugdymo įstaigą, darbą, laisvalaikio praleidimo vietą)

 

 

 

3.4. Socialiniai santykiai ir aplinka (pvz.: kalbėjimas, disponavimas finansiniais ištekliais, orientavimasis laike ir aplinkoje, savivoka bei dienos režimo laikymasis, vaistų vartojimas, socialinis bendravimas, poilsis ir laisvalaikis)

 

 

 

3.5. Kita veikla (bendru paslaugų gavėjo ir asmeninio asistento sutarimu suteikta pagalba)

 

 

 

 

 

 

 

 

Įstaigos vadovas             ________________                ________________________________

(parašas)                                                              (vardas, pavardė)

 

 

 

Rengėjo nuoroda  (vardas, pavardė,  tel. Nr., el. pašto adresas)

Priedo pakeitimai:

Nr. V35-588, 2020-06-26, paskelbta TAR 2020-06-29, i. k. 2020-14172

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Druskininkų savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. V35-588, 2020-06-26, paskelbta TAR 2020-06-29, i. k. 2020-14172

Dėl Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. rugsėjo 27 d. įsakymo Nr. V35-881 „Dėl asmeninio asistento paslaugų organizavimo ir teikimo Druskininkų savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo